אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בינאישית ✔העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
איך לדבר על מישהו אחר מבלי לפגוע בשומע?

כאשר אתם מדברים עם מישהו על אדם אחר, חשוב להבין שבתת - המודע של השומע, המסרים אינם נקלטים רק ביחס לאדם השלישי שעליו מדובר, אלא השומע נוטה באופן אוטומטי להשליך את מה שנאמר גם על עצמו. תהליך זה מתרחש מכיוון שהשומע, במודע או בתת - מודע, מחפש ומזהה קווי דמיון בינו לבין האדם השלישי. ככל שקווי הדמיון רבים יותר, כך המסר שאתם מעבירים על האדם השלישי ייתפס בעיני השומע כמכוון כלפיו.

לדוגמה, אם אתם משוחחים עם אדם בעל עודף משקל ואומרים לו: "תראה את השמן המגעיל הזה", ומתייחסים לצד שלישי כלשהו, השומע עלול לחשוב מיד: "רגע, אני עצמי שמן, ולכן אולי זה מה שהדובר חושב גם עליי". אף על פי שבכוונתכם היה לדבר על מישהו אחר לחלוטין, השומע מפרש באופן טבעי את הדברים כאילו הם מופנים אליו. זה קורה כי בני אדם רגילים לראות את עצמם בדמויות אחרות, במיוחד כאשר יש ביניהם תכונות משותפות.

איך עובד מנגנון ההשלכה בתת - המודע?

כאשר אתם מנהלים שיחה על צד שלישי, השומע מבצע השוואה בין עצמו לבין אותו צד שלישי. כל מה שתאמרו על האדם האחר, במיוחד תכונות שליליות או ביקורתיות, יגרום לשומע באופן אוטומטי לשאול את עצמו האם הדברים נכונים גם לגביו. ככל שהשומע מזהה יותר תכונות משותפות עם האדם שעליו מדברים, כך הוא בטוח יותר שהדברים נאמרים, אפילו באופן עקיף, עליו. זהו מנגנון ההשלכה בתת - המודע, שפועל גם ללא כוונתכם או ידיעתכם, ולכן יש להיזהר במילים שנאמרות, במיוחד אם הן בעלות אופי ביקורתי.

כיצד להשתמש במנגנון ההשלכה להעברת מסרים?

מצד אחד, ניתן להשתמש במנגנון זה כטכניקה להעברת מסרים סמויים בצורה חיובית. לדוגמה, אם אתם רוצים להעביר ביקורת או הערה למישהו, אך חוששים לעשות זאת ישירות, תוכלו לדבר על אדם אחר בעל תכונות דומות ולהעביר את המסר בעקיפין. תת - המודע של השומע יקלוט את המסר, ובכך המסר יועבר בצורה פחות מאיימת וללא יצירת קונפליקט ישיר.

לדוגמה, אם אתם רוצים להגיד למישהו שעליו לשפר את סדר היום שלו, אך חוששים מהתגובה, תוכלו לומר: "אתה יודע, דיברתי עם מישהו שהלו"ז שלו ממש מבולגן, וזה יוצר לו הרבה בעיות". האדם שמולכם, אם הוא מזהה שגם אצלו קיימת אותה בעיה, יבין בעצמו שהכוונה מופנית אליו, ויפנים את המסר ללא הצורך בעימות ישיר.

איך להימנע מפגיעה בשומע כשמדברים על צד שלישי?

מצד שני, חשוב להיות מודעים לכך שהמנגנון הזה פועל גם כשלא מתכוונים לכך. אם אתם מדברים על אדם שלישי בנוכחות מישהו, עליכם לשים לב היטב למילים שאתם בוחרים. אם תאמרו משהו שלילי או ביקורתי, האדם שמולכם עלול להשליך את הדברים על עצמו, ולהיפגע אפילו אם לא התכוונתם לכך בכלל.

לדוגמה, נניח שאתם יושבים עם אדם שנכשל בעסקיו לאחרונה, ומדברים איתו על אדם שלישי אחר שנכשל בעסקיו. אם אתם אומרים "איזה כישלון, הוא ממש לא יודע לנהל עסקים", השומע עשוי להיעלב ולחשוב שאתם בעצם אומרים זאת עליו, למרות שהכוונה הייתה לאדם אחר לחלוטין.

מתי חשוב להיזהר במיוחד מדיבור על אחרים?

חשוב במיוחד להיזהר כאשר אתם נמצאים עם אנשים שיש להם רגישויות או חולשות בולטות. ככל שהנושא רגיש יותר אצל האדם שמולכם, כך עולה הסיכוי שהשומע ירגיש שהמסר מתייחס אליו ישירות. לכן, אם ידוע לכם שלמישהו יש חולשה בנושא מסוים, עדיף להימנע מלדבר איתו על אנשים אחרים שסובלים מבעיה דומה, או לפחות להיות מודעים למילים שאתם בוחרים ולהתבטא בצורה רגישה יותר.

איך לנהל נכון תקשורת באמצעות מסרים סמויים?

ניהול שיחה ותקשורת בין - אישית באמצעות מסרים עקיפים או סמויים דורשת מודעות גבוהה. המפתח הוא שליטה במילים ובתוכן השיחה שלכם. עליכם לחשוב מראש כיצד השומע יפרש את דבריכם, במיוחד כאשר אתם בוחרים להשתמש בטכניקות של דיבור עקיף או דיבור על צד שלישי. שימוש נכון ומדויק במילים יכול להפוך לכלי רב - עוצמה, הן לחיזוק מערכות יחסים והן לשיפור ההבנה בין הצדדים, אך שימוש לא זהיר עלול ליצור תסכול, כעס, פגיעה וחוסר הבנה.

כיצד לפתח מודעות להעברת מסרים בתקשורת בין אישית?

כדי לפתח מודעות לנושא זה, מומלץ לתרגל הקשבה עצמית ולשאול את עצמכם, האם האדם שמולי יכול להשליך את מה שאמרתי עליו? האם הדברים שאמרתי על מישהו אחר יכולים לפגוע בו או לגרום לו אי - נוחות? ככל שתתרגלו מודעות זו, כך תצליחו לשלוט טוב יותר במסרים שאתם מעבירים ובאופן שבו הם נקלטים אצל האחרים.
שלום חברים,

כאשר אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר, אתם צריכים לדעת שבתת המודע של השומע, הוא לא רק קולט את הדברים שנאמרים על אותו אדם אחר, אלא גם משליך אותם על עצמו. אני אסביר את הכוונה.

זה אולי נראה לכם פשוט, אבל יש כאן היגיון שכדאי להתבונן בו לעומק. נניח שאתם משוחחים עם מישהו שהוא בעצמו שמן, ובמהלך השיחה אתם מתייחסים לאדם אחר ואומרים: "תראה את השמן המגעיל הזה." לכאורה, מדובר בביקורת כלפי אדם שלישי, אבל בפועל, המאזין עשוי לפרש את הדברים גם כמתייחסים אליו.

כיצד זה עובד?

כאשר אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר, השומע מחפש קווי דמיון בינו לבין אותו אדם שעליו אתם מדברים. ככל שיש יותר קווי דמיון, כך הסיכוי גדל שהשומע ירגיש שהאמירות שלכם חלות גם עליו. גם אם הכוונה שלכם הייתה לבקר מישהו אחר, השומע יכול באופן אוטומטי להחיל את הדברים על עצמו.

מה זה אומר מבחינה פרקטית?
  • ראשית, היו מודעים לכך שכאשר אתם מדברים על צד ג' בפני מישהו, ייתכן שהוא יפרש את הדברים כאילו הם מכוונים גם כלפיו. כך שאם אתם מבקרים מישהו, כדאי לבדוק האם ייתכן שהמאזין ירגיש שגם הוא מושא הביקורת.
  • אם אתם רוצים להעביר מסר לאדם מסוים, אך אינכם מעוניינים לומר זאת ישירות, תוכלו להשתמש בטכניקה של דיבור על אדם אחר באופן שיעביר את המסר בעקיפין. תת המודע של השומע יכול לקלוט את הרמז ולהבין שאתם בעצם מדברים עליו.
  • לעומת זאת, אם אתם רוצים להימנע ממצב שבו מישהו יחשוב שאתם מדברים עליו, שימו לב היטב למה שאתם אומרים על אחרים בנוכחותו, כדי למנוע פרשנות לא נכונה.
לנושא הזה יש השלכות רבות, והוא יכול לשמש הן ככלי חיובי להעברת מסרים סמויים והן ככלי שלילי שעלול לפגוע באחרים מבלי שהתכוונתם לכך.

לפרטים נוספים ולמידע מעמיק יותר על תקשורת בין אישית, ניהול שיחה, איך לדבר עם אנשים, מסרים סמויים, שתילת מחשבות וקריאת אנשים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
אכילה אובססיבית תהליך שכנוע עקיף העברת מסרים שליטה להבין לתת מערכות להגיד למישהו שיווק סמוי להתבטא איך לנהל איך לנהל שיחה בצורה עקיפה העברת מסר העברת מסרים העברת מסרים באמצעות העברת מסרים באמצעות השלכה העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע העברת מסרים לתת מודע השלכה השלכה בתת מודע השלכות השפעה סמויה כיצד לנהל לדבר לדבר עם מישהו לדבר עם מישהו על מישהו אחר להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להעביר מסרים בצורה עקיפה לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה לתת מודע מודעות מכירה סמויה מכירה עקיפה מנהל מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים ישירים מסרים לתת מודע מסרים סמויים מסרים עקיפים ניהול ניהול שיחה על מישהו אחר פיתוח שיחה רכילות רכילות על אנשים שיווק סמוי שיווק עקיף שיחה שיחה על צד ג שכנוע סמוי שכנוע עקיף תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות תת מודע
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה ... שמה שאתם אומרים ייתפס בצורה חיובית ואוהדת ככל הניתן. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד ... איך להימנע מתחושת זרות בתקשורת? למה חשוב להבין את נקודת המבט של האחר? איך יוצרים תקשורת בינאישית מוצלחת? בא נדבר על מה נדבר על מזג האוויר מה נדבר על ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... זאת בהדרגה. כיצד עובדת ההבנה השורשית בכל תחומי החיים? הגישה המעמיקה גורסת שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ואיך ניתן לשלב את ההפך - מגלים את הדרך לאזן בין קשיחות לרכות כדי לא ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? ... בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת ואחד מהגורמים ...
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
... הרגשות והרצונות האמיתיים שלהם. בין אם מדובר באינטראקציה במסגרת עבודה כמו ראיון עבודה, במערכות יחסים בין בני זוג, חברים, הורים וילדים, או בכל סוג אחר של קשר בין אישי - אנשים רוצים לדעת מה באמת קורה בראש של האדם שנמצא מולם. ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תקשורת בינאישית, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת בינאישית, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון עסקי, מאמן אישי טלפוני בנושאי תקשורת בינאישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 09_06_2025 השעה 02:02:28 - wesi1