אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקציב של לקוח ✔תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי.

אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי.

בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי.

ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר.

כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות.

אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף.

במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו.

אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך.

ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמה להסתכל על הבגדים של הלקוחות שלך...
לנסות לרכוש להכיר תמחור מוצרים איך להעלות את המחיר לשאול שאלות ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות מוצר היקר איך לא לאבד איך להרוויח כסף חסכנות איך לא לאבד איך לא לאבד לקוחות איך להעלות את המחיר איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איכות איכות או מחיר בלי לאבד לקוחות האם התמחור נכון האם להעלות את המחיר הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך הלקוחות שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי העלאת מחירים הרגל הרגלי צריכה של לקוחות הרגלים התמחור נכון התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנהגות התנהגות צרכנים התקציב של הלקוח יותר כסף יקר יקר לי יקר ללקוח כמה כמה כסף כמה כסף יש ללקוחות שלך כמה כסף לבקש כסף לאבד לאבד לקוחות לבקש להכיר להכיר את הלקוח להכיר את הלקוחות שלך להעלות להעלות את המחיר להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות להעלות מחיר להעלות מחירים להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקוחות שרוצים מחיר זול לקוחות שרוצים מחיר יקר לתמחר מה התקציב של הלקוח מה יקרה מה יקרה אם מה יקרה אם אעלה את המחיר מה יקרה אם תבקש יותר כסף מה יקרה אם תעלה מחיר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר או איכות מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניתוח ניתוח הרגלי רכישה ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות ניתוח התנהגות ניתוח התנהגות לקוחות ניתוח התנהגות צרכנים צריך צרכנות קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רצון שוקל להעלות מחיר תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור נכון תקציב של הלקוח תקציב של לקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... אם הבעיה היא בערך הנתפס, איש המכירות צריך להדגיש יותר את היתרונות והתועלת של המוצר, ולהראות ללקוח כיצד הוא מקבל ערך גבוה עבור הכסף שלו. אם הבעיה באמת קשורה למגבלת התקציב של הלקוח, יש לשקול הצעה של פתרונות אלטרנטיביים, כגון פריסת תשלומים, הנחות מיוחדות ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... יציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם. לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב של מיליון דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם התקציב הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ללקוח את ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיוב. כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה ...
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
... איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח וכאן אסביר, לגבי איך לדעת מה התקציב של הלקוח , כאשר מנהלים משא ומתן עם לקוח, או כאשר נמצאים באיתור צרכי הלקוח. וכאשר מדברים על התקציב של הלקוח, במובנים מסוימים יש כאן ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה. כי המוכר ירצה לדעת מה התקציב של הלקוח ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר מספר מוצרים בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח. וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את המחיר של המכירה. כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ומתן, ואז המוכר רוצה לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי להציע הצעת מחיר יותר גבוהה עבור הלקוח. כי יש 2 סוגים מוצרים. יש מוצרים עם מחיר קבוע ושידוע לכל ושהמחיר לא נתון למשא ומתן, שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר ... המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח. יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא חושש שאם המוכר ידע מה התקציב שלו, אז המוכר עשוי להעלות את המחיר של המוצר, בהתאם לתקציב של הלקוח. ולכן בדרך כלל הלקוח לא ירצה לחשוף למוכר את התקציב שלו. אז איך בעצם אפשרי לדעת מה התקציב של הלקוח בלי שהלקוח ירגיש מאויים? והתשובה לכך היא, שאפשרי לנסות לנסח את השאלה לגבי התקציב של הלקוח, בצורה שהלקוח ירגיש לא מאויים מהשאלה. ואיך? כגון ...
ציפיות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? איך לקבל עוד כסף בראיון עבודה? מהן ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, כמה כסף לבקש בראיון עבודה? כמה כסף אני שווה? איך לקבל משכורת יותר גבוהה בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת כמה כסף אתה שווה? איך לדעת כמה כסף לבקש לתפקיד? הסכם העסקה, הצעת עבודה, לעשות כסף בתור שכיר, להיות עשיר בתור שכיר, לפתח קריירה, משא ומתן על שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת בראיון עבודה
... רוצה למכור. הגיוני גם לבקש מלקוח כסף, ולשתול לו במוח של הלקוח מחשבה, שיש אפשרות לתת הנחה ללקוח כדי לא להרוס את המשא ומתן. יש גם לוגיקה שלמה של איך לדעת מה התקציב של הלקוח ויש המון לוגיקה באיך להציג את המחיר ללקוח ומתי להציג את המחיר ללקוח, אלו שאלות לגיטימיות לחלוטין. אבל ברור, שהמוכר, הוא זה שצריך לומר כמה ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? ... המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים גנב וכיוב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות ... ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות: מה ... שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקציב של לקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקציב של לקוח, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, ייעוץ נפשי מומלץ, מטפל רב תחומי בנושא תקציב של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1719 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 04:27:23 - wesi1