אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרותי ✔חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של "בלי סיכון אין סיכוי" או באנגלית בהקשר דומה "No pain no gain" / "No gain without pain" שפירושו, שבלי כאב אין רווח ואין הישג.

שזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה להרוויח הרבה, אתה חייב להסתכן הרבה. ובלי הרבה סיכון אין הרבה סיכוי להרבה רווח. וככל שיש יותר סיכון, כך יש יותר רווח. ואם אין סיכון אז אין רווח. ואם יש הרבה רווח, אז יש הרבה סיכון. דהיינו, קשר ישיר והכרחי, בין רווח ותשואה לבין רמת הסיכון. והשאלה הנשאלת כמובן, היא, האם זאת אכן האמת? האם באמת בלי סיכון אין סיכוי? האם באמת אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? האם אפשרי לעשות כסף בקלות?

האם באמת חייבים להסתכן כדי לעשות כסף? האם באמת בלי להסתכן אי אפשר לעשות הרבה כסף? האם באמת לא יכול להיות כסף גדול בלי סיכון? האם באמת בכל מקום שיש כסף גדול, בהכרח שיש שם רמת סיכון גבוהה, גם אם זה לא נראה כך? מה האמת?

והתשובה היא כזאת:

ברמת העיקרון, אכן באמת, בלי סיכון אין סיכוי. ובכל מקום שיש פוטנציאל רווח גדול, יש רמת סיכון גדולה בהתאם. אבל זה רק ברמת העיקרון, למעט מקרים יוצאי דופן ספציפיים. וכמובן שאני אסביר את ההיגיון של הקשר בין סיכוי לבין סיכון, ואז הכל יהיה ברור מעצמו.

אז מה הקשר שבין סיכוי לבין סיכון ולמה בדרך כלל, בלי סיכוי אין סיכון וכולי?

והתשובה היא כך:

יש בעולם שלנו, אנשים שרוצים כסף. ויש אנשים שרוצים שיהיה להם כמה שיותר כסף. והאנשים שרוצים כמה שיותר כסף, כל הזמן מחפשים דרכים חדשות, איך לעשות כמה שיותר כסף.

ומכך נובע ש: אם באמת יהיה קיים תחום שאפשרי לעשות בו הרבה מאוד כסף, בלי סיכון גבוה, הרי שכל מי שרוצה לעשות כסף, יעבור לאותו התחום, כדי לעשות בו כסף. ואז ממילא כבר לא יהיה ניתן לעשות בו הרבה כסף.

ולכן בממוצע בסופו של דבר, בכל התחומים אפשרי להרוויח כסף באותה המידה. ובכל התחומים בסופו של דבר, מרוויחים את אותה רמת הכסף, בהתאם לרמת ההשקעה המאמץ והסיכון, בלי קשר לתחום הספציפי. בממוצע.

ואני אסביר:

מהו החוק היותר בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש / ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ורוצים את המוצר ואת השירות. ככל שהביקוש עולה על ההיצע, דהיינו, ככל שיותר אנשים רוצים את המוצר, ביחס לכמות האנשים שמספקים אותם, כך מחיר המוצר יעלה.

לדוגמא, אם רק מישהו אחד מוכר כוס מים במדבר, ומאה אנשים רוצים לשתות את כוס המים, הרי שזה יעלה את המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים.

ואם ההיצע עולה על הביקוש (יותר היצע מאשר ביקוש), דהיינו, שיש מאה אנשים שרוצים למכור כוס מים, אבל יש רק מישהו אחד שרוצה לרכוש כוס מים, אז המחיר של כוס המים ירד. כי הרוכש ירכוש את כוס המים, ממי שימכור לו אותה הכי בזול שיש.

וזה בעצם אומר, שכדי לעשות הרבה כסף בתחום מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי שמספק את המוצר.

ולכן, בוודאות, שכל עסק / מוצר / שירות שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר.


ובמה תלוי שבמוצר מסוים יהיה יותר ביקוש מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר?

לכך, יכולות להיות מגוון סיבות:

1 - סיבה אחת לדוגמא, יכולה להיות רמת סיכון גבוהה. דהיינו, שהעסק שמספק את המוצר הזה, רמת הסיכון שלו מאוד גבוהה. לדוגמא, סחר בסמים וכיו"ב. שמאוד מסוכן לסחור בסמים. לכן אין הרבה סוחרי סמים. אבל יש הרבה צרכני סמים. לכן מחיר הסמים יחסית יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים.


2 - סיבה נוספת לדוגמא לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת כלשהי (ע"ע הרשות להגבלים עסקיים / חוקי התחרות / רשות התחרות), שהיא מאפשרת רק לכמה עסקים בודדים לספק את השירות הספציפי, לאותה כמות של אנשים. ואז העסקים הבודדים שמספקים את השירות, מוגדרים כקרטל עסקי / מונופול עסקי, הם יכולים להעלות מחירים / לתאם מחירים וכיו"ב. בפרט אם יש רק ספק אחד בלעדי, שאין עליו פיקוח, שאז הוא יכול לעשות העלאת מחירים / תיאום מחירים מקסימאליים כמה שהוא יכול.

זה בדרך כלל קורה כאשר אין שוק חופשי אמיתי. דהיינו, שלא כל מי שרוצה, יכול לספק את המוצר. כי כמו שאמרנו, בשוק חופשי, אם יש עסק שיש בו הרבה רווח, יהיו אנשי עסקים נוספים שיכנסו לאותו התחום, ואז ממילא רמת ההיצע תעלה, ואז המחירים ירדו.

ולמה לפעמים אין שוק חופשי? אז תשובה אפשרית אחת, היא בגלל שהמדינה מושחתת וכולי כנ"ל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי.


3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. דהיינו, שלספק המוצר יש איזה יתרון שאין אותו לאחרים ושאחרים רוצים ומנסים להשיג את אותו היתרון, אבל הם לא מצליחים.

ויתרון תחרותי יכול להיות בכל מיני דרכים וצורות.

יכול להיות יתרון תחרותי מולד, דהיינו, לדוגמא בן אדם שנולד מאוד גבוה וחזק, שאז יהיה לו יתרון בתור שחקן כדורסל. דהיינו, הבן אדם הספציפי הזה, נולד עם מיומנות מולדת שאין אותה להרבה אנשים. או לדוגמא דוגמנית שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו.

דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים.

אבל בדרך כלל, רוב היתרונות התחרותיים שיש בעולם העסקים, של רוב העסקים שעושים הרבה כסף, זה יהיה יתרון תחרותי נרכש. ואולי אפילו תמיד יהיה משולב גם מזל, כמו שאמר האומר, "אם תעבוד מאוד קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח". אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן יתרון תחרותי נרכש.

לדוגמא מישהו שמשקיע המון שנים ללמוד מיומנות כלשהי. או מישהו שמשקיע המון משאבים לפתח פטנט כלשהו. ואז הוא יכול לעשות רישום פטנט, שיאפשר לו במובן מסוים להיות מונופול לגיטימי לתקופה מסויימת במקומות מסויימים, כדי להגן על הפטנט שלו, כדי לעודד אנשים להמציא פטנטים וכולי.


אז מה הבנו עד כה?

כדי לעשות בתחום כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל מונופולים הם מושחתים ושאין שם תחרות חופשית בשוק חופשי.

אפשרות נוספת היא, שמדובר בשוק תחרותי, אבל יש לאותו עסק יתרון תחרותי מולד. דהיינו, שבמקרה אותו בעל עסק נולד עם יתרון ספציפי ביחס לאחרים, ושאחרים לא מצליחים להשיג את אותו היתרון. או יותר מדוייק לומר, שאחרים לא מצליחים לייצר מוצר מקביל, שיספק את הצרכנים ושיוריד את רמת הביקוש למוצר המקורי.

אפשרות נוספת נפוצה יותר היא, שיש שוק חופשי ושאין כאן איזה יתרון תחרותי מולד, אבל יש כאן יתרון אחר שנרכש בדרך כזו או אחרת, באמצעות מאמץ רב, לקיחת סיכונים וכולי. ויכול להיות שהיתרון הושג בדרך חוקית או לא חוקית. ויכול להיות שמדובר לדוגמא במידע פנים, דהיינו, מידע שלא גלוי לכולם ושידוע רק למעט אנשים וכיו"ב. אבל בהכרח שיש יתרון תחרותי כלשהו.

ומה קורה בשוק חופשי כאשר יש עסק שיש בו הרבה ביקוש ומעט היצע? בעסק כזה באופן אוטומטי יתחילו להיכנס מתחרים, ויגדילו את רמת ההיצע וינסו לשמור על מחירים גבוהים. אבל מאחר שרמת ההיצע תגדל, לכן רמת המחירים תרד לאורך זמן.


וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון.

אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? התשובה היא, שבמקרים מסויימים כן, כגון במונופול, או היכן שיש יתרון תחרותי מולד וכיו"ב. אבל בכל מקום שיש שוק חופשי, הרי שלאורך זמן אם אין לך איזה יתרון תחרותי שלא ניתן להעתיק אותך, דהיינו, בשוק חופשי, אם אתה לא באמת הרבה יותר טוב מאחרים, הרי שלאורך זמן אין אפשרות לעשות הרבה כסף, כי יכנסו מתחרים, ההיצע יגדל ורמת הרווח תרד.

ולכן אם מישהו מציע לך להיכנס לעסקה שיש בה הרבה רווח ביחס לעסקאות אחרות, עליך לנסות להבין למה יש בעסקה הזאת הרבה רווח? למה אין שם עוד מתחרים, שיורידו את רמת הרווח של העסקה, בגלל הגדלת ההיצע?

האם זה בגלל שיש שם רמת סיכון שלא מספרים לך עליה? האם זה בגלל שמי שמנהל את העסקה יש לו יתרון שאין לאחרים? יתרון מולד? יתרון נרכש? מיומנות ספציפית שלאחרים קשה להעתיק אותה? מה סוד הרווח הגדול?

כי ככל שיש בעסק כלשהו יותר רווח, כך ינסו להיכנס לשם יותר מתחרים שיגרמו לרמת הרווח לרדת. אז אם יש שם המון רווח, למה בעצם אין שם המון מתחרים? מה סוד הרווח?


וכן, לפעמים מישהו עולה על רעיון כלשהו, לייבא מוצר חדש וכיו"ב והוא עושה מכך המון כסף, כמו לדוגמא "טרנד רולאפס" וכיו"ב. ואלו טרנדים עסקיים, שאם הם מבוססים על יותר מזל משכל, אז אי אפשר לרשום עליהם פטנט ואי אפשר להגן עליהם בפטנט רשום ואז אפשרי לעשות המון רווח רק בזמן קצר מאוד, עד שהמתחרים מגיעים ומורידים את רמת הרווח.

ולכן לאורך זמן, אי אפשר לעשות כסף יותר מאחרים, בלי שתהיה באמת יותר טוב מאחרים.


לסיכום: אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף יותר מאחרים לאורך זמן, תנסה להבין במה אתה יותר טוב מאחרים ואיך אתה נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש בו ביקוש, עד כדי כך שלאחרים יהיה מאוד קשה להתחרות בכמה שאתה טוב. כי בשוק חופשי תקין, ברגע שיהיה עסק שיש בו רמת רווחיות גבוהה, באותו הרגע יכנסו אליו המתחרים ויורידו את רמת הרווח.

ולכן כדי לשמור על רמת רווחיות גבוהה לאורך זמן, חובה להיות יותר טוב מאחרים וכל הזמן לשמור על הפער שאתה יותר טוב מהם, כדי שהמתחרים שלך לא יצליחו להתחרות בך.

בקיצור, אין דרכי קיצור. למעט מקרים של יותר מזל משכל. אין סיכון אין סיכוי. כי אם אין סיכון, כנראה שיהיו שם הרבה בעלי עסקים ואז כנראה שרמת הרווחיות תרד. כן אפשרי שיהיה סיכוי בלי סיכון, לטווחים קצרים בלבד, כשיש מזל, כשאין תחרות וכולי.
לעשות כסף קל דוגמניות כסף בלי לעבוד קרטל עסקי רמת סיכון אין דרכי קיצור מכוער להיות מיליונר שיש בעולם מהי פרמיית סיכון עושים כסף בקלות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות הרבה כסף בקלות איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לשמור איך לשמור על איך לשמור על רווחיות גבוהה איך מרוויחים כסף איך עושים איך עושים כסף אין סיכוי בלי סיכון אנשים אנשים עשירים ביקוש ביקוש והיצע בלי סיכון אין סיכוי בעסקים בקלות האם אין סיכוי בלי סיכון האם בלי סיכון אין סיכוי האם יש האם יש סיכוי בלי סיכון האם קיים האם קיים כסף קל הגבלים עסקיים היצע היצע וביקוש הכסף הרבה כסף הרבה כסף בקלות חוקי הכסף טרנדים טרנדים עסקיים יותר מזל משכל יותר מזל משכל בעסקים ייצור הכנסה יש סיכוי בלי סיכון כלכלה כלכלת הכסף כסף כסף בלי להתאמץ כסף בלי ללמוד כסף בלי לעבוד כסף במהירות כסף בקלות כסף מהיר כסף מהר כסף קל להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להרוויח כסף במהירות להרוויח כסף בקלות להרוויח כסף מהיר להרוויח כסף מהר להרוויח כסף קל להתעשר לייצר הכנסה לימוד לימודי כסף למידה לעשות הרבה כסף לעשות הרבה כסף בקלות לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף במהירות לעשות כסף בקלות לעשות כסף מהיר לעשות כסף מהר לעשות כסף קל לשמור לשמור על לשמור על רווחיות גבוהה מבוא מבוא ל מבוא לכלכלה מהי פרמיית סיכון מונופול עסקי מזל מרוויחים כסף סוד סודות סודות האנשים העשירים סודות העושר סיכוי סיכוי או סיכון סיכוי בלי סיכון סיכוי וסיכון סיכוי מול סיכון סיכוי סיכון סיכון סיכון או סיכוי סיכון וסיכוי סיכון מול סיכוי סיכון סיכוי עושים כסף עושים כסף במהירות עושים כסף בקלות עושים כסף מהיר עושים כסף מהר עושים כסף קל עושר עסק עסקים רווחיות שוק תחרותי תחרות תחרות בעסקים תחרותי תחרותיות
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות ... השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי ... הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, ...
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים מה גורם לאדם להיות תחרותי? אנשים רבים חווים את עצמם כתחרותיים מאוד. לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאדם נעשה תחרותי היא מפני שבתוך תוכו הוא שואף להיות אלוהים, כלומר, הוא רוצה להיות במעמד הגבוה ביותר האפשרי, להיות המנצח, השליט, החזק ביותר, זה שמנצח את כל האחרים. אליעד מסביר שהתחרותיות מבוססת על הצורך להיות המלך או האלוהים של המציאות של עצמך. האדם התחרותי רוצה לחוות את עצמו כבעל הכוח המוחלט, זה שכולם מסתכלים עליו מלמטה כלפי מעלה. האם אלוהים יכול להיות תחרותי? לדברי אליעד כהן, אלוהים לא יכול להיות תחרותי כלל. הסיבה לכך היא שאלוהים הוא מי שמנהל את המציאות ואת כל מה שקיים בה, ולכן אין לו מול מי להתחרות. אלוהים, על פי ההסבר של אליעד, אינו מתמודד עם אחרים, ... לכן, אלוהים לא יכול להרגיש מאוים או בתחרות עם מישהו אחר, פשוט כי אין בנמצא אף אחד שיכול להוות תחרות ממשית עבורו. מדוע כשאדם הופך לאלוהים הוא מפסיק לחוות תחרותיות? כאשר אדם נמצא במצב של אלוהים, הוא נמצא בהכרה שהוא זה שמנהל את כל המציאות, הוא לא נמצא יותר בחוויית הנפרדות, ולכן לא יכול להיות שהוא יתחרה באף אדם ... לשלוט על אחרים. אליעד מסביר שזה קורה כי האדם לא תמיד מודע לתהליכים הפנימיים שלו. הוא נותן דוגמה של אדם שמספר שאין לו רצון לשלוט באחרים, אך מסביר שעצם התחרותיות של האדם, והצורך להיות הטוב ביותר או החכם ביותר, משמעם בפועל רצון לשלוט במובן מסוים. גם אם האדם עצמו אינו מודע לכך, עצם הרצון להצטיין ולהיות מעל ... אופן, מי שחווה את עצמו כאלוהים רואה את כל האנשים ואת כל הדברים האחרים כביטוי של עצמו, ולכן אין אצלו שאלה של דאגה לאחרים בנפרד ממנו. מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? האם להיות אלוהים פירושו לשלוט באחרים? איך להפסיק להרגיש תחרותיות? ש: אני יכול להמשיך איזה משהו? אליעד: כן. ש: זה כמו למשל לא יודע אם זה קשור אבל נגיד אתה אומר לי את הדברים שאתה אומר עכשיו שזה יכול לתת לך תואר כאילו ... לו כייף. אליעד: לא יודע אם בכייף או לא בכייף זה שיקול אחר. ש: לא תהיה לו את המחשבה הזאת בכלל זאת עוד מחשבה לא רלוונטית. אליעד: מה שייך. ש: אני בן אדם תחרותי קצת. אליעד: למה בן אדם הוא תחרותי? כי הוא רוצה להיות אלוהים. ש: מה הבעיה עם זה? אליעד: לא שנייה בן אדם תחרותי כי הוא רוצה להיות בחוויה שהוא המנצח שהוא היחיד, שהוא העליון שהוא המלך כי המלך הוא המתחרה בכולם נכון אתה רוצה להיות בחוויה שאתה אלוהים אז הנה זה ייתן לך ...
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
... עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית איך לא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי? הפחד מתחרות עסקית הוא למעשה הפחד שיגיע מתחרה שיציע ... ויצליח לקחת ממך את הלקוחות, בין אם המוצר שלו טוב יותר או פחות טוב. על מנת שלא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי , חשוב להבין קודם כל את הסיבה האמיתית לכך שאתה מרגיש ... שלו, מאפשרות לו ליצור ערך ייחודי שלא ניתן להעתקה או לשכפול מדויק. כיצד להשקיע בצורה נכונה בעצמך כדי לנצח בשוק תחרותי? המסקנה המרכזית שאליעד מציע ליישם היא, שכדי לנצח כל ... האישי שלך. לסיכום: איך להפוך לחסין מפני תחרות עסקית? כדי להפוך לחסין לחלוטין מפני תחרות עסקית ולנצח בכל שוק תחרותי, הקפד להטמיע את העיקרון הבא: ודא שההצלחה שלך תלויה ... חזק ויציב מול כל סוג של תחרות עסקית. איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? איך להצליח בשוק תחרותי? שיפור החשיבה הניהולית כיצד לנצח כל תחרות עסקית? במה ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות ... של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים ... שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי , עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה ... המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו ... למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם ... הדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי? אליעד מסכם שהדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי היא לשפר באופן מתמיד את האיכות והיעילות של העסק. כאשר העסק מתנהל באופן יעיל, העלויות שלו יורדות. כשהעלויות יורדות, אפשר להציע את ... מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק? האם אפשר לנהל עסק בלי להתחשב ... השאלה אם אפשר להתעלם מהמתחרים תלויה במטרה שלשמה אתה מנהל את העסק. למה כל העולם הוא סביבה תחרותית אחת גדולה? ראשית, חשוב להבין שכל העולם בנוי על תחרות. כל בחירה של אדם היא למעשה הכרעה בין מתחרים. כאשר ... הולך לסופר עם סכום כסף מוגבל, כל המוצרים מתחרים על הכסף שלך. לכן כל העולם הוא בעצם סביבה תחרותית תמידית שבה דברים שונים מתחרים על תשומת הלב, הזמן, והכסף שלך. באיזה מובן אפשר באמת לא להתחשב במתחרים שלך? ... כסף לא יכול להתעלם מהמתחרים? כשאדם מנהל עסק במטרה להרוויח כסף, הוא בהכרח נמצא בסביבה תחרותית תמידית. להרוויח כסף פירושו לגרום ללקוחות לתת את הכסף דווקא לך ולא למישהו אחר. אם אתה מצפה להרוויח כסף, ... אישית, יצירתיות, אומנות, או ביטוי עצמי, ללא ציפייה ברורה להרוויח כסף או למשוך לקוחות באופן תחרותי. במקרה כזה, אכן אפשרי ואף הגיוני שלא להסתכל על מתחרים, כי התוצאה הסופית פחות חשובה לך. אך ברגע שהמטרה היא ... איך לתמחר מוצר? תחרות עסקית איך להפוך תחביב לכסף? לעשות כסף מאומנות איך לנהל עסק? סביבה תחרותית
ראיית העתיד, איזהו חכם הרואה את הנולד, איך אנשים מצליחנים חושבים? איך להצליח בכל תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה
ראיית העתיד, איזהו חכם הרואה את הנולד, איך אנשים מצליחנים חושבים? איך להצליח בכל תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה
... חכם הרואה את הנולד, איך אנשים מצליחנים חושבים? איך להצליח בכל תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה מהם חוקי ההצלחה ואיך להבין את העתיד? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מדבר על מושג החשיבה הנדרשת על מנת ... מכל החלטה שהוא מקבל. אם הוא עושה פעולה מסוימת, הוא יודע בדיוק איך זה ייראה בהמשך הדרך, מה שיביא לו יתרון תחרותי. מהו חוק הצלחה ולקיחת אחריות על העתיד? המרצה מציין כי כל כישלון נובע ממחסור ביכולת להסתכל על העתיד. כשאדם נכשל במבחן או במצב מסוים, זה קרה כי הוא לא חזה את העתיד בצורה ... יעשה לי טוב בטווח הארוך?, מה התכלית הסופית של מה שאני עושה עכשיו?. מה החשיבות של ראיית העתיד בהשגת יתרון תחרותי? ראיית העתיד מעניקה לך יתרון משמעותי בכל תחום בו תתמודד, כי מי שצופה נכון את ההתפתחויות יכול להיערך להן מראש, ולהשיג יתרון תחרותי על פני אלו שאינם מסוגלים לראות את ההשלכות הרחבות של פעולותיהם. לדוגמה, במשחק אסטרטגיה שבו שני אנשים מתחרים, המנצח יהיה זה שיודע לחזות נכון יותר מה יהיו פעולות היריב ומה ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך ... אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמא, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים סטרטאפ, יש לך רעיון חדש, אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי , איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות ... והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה. במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי. למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחרותי, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחרותי, איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לפרישה, אימון אישי לאורח חיים בריא בתחום תחרותי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 12:42:58 - wesi1