אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שקרים של פוליטיקאים ✔פוליטיקאים שקרנים, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? איך לזהות שקרים של פוליטיקאים? איך לדעת אם להאמין לפוליטיקאי? הבטחות של פוליטיקאים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פוליטיקאים שקרנים, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? איך לזהות שקרים של פוליטיקאים? איך לדעת אם להאמין לפוליטיקאי? הבטחות של פוליטיקאים לפני הבחירות, למה פוליטיקאים שקרנים? למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות?
איך לזהות פוליטיקאי שקרן?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לזהות פוליטיקאים שקרנים. הטענה המרכזית היא שפוליטיקאי שמבטיח רק דברים טובים מבלי להזכיר שום מחיר או הפסד שמגיע יחד עם ההבטחה, הוא כנראה משקר. אליעד מביא דוגמאות מפורטות כדי להמחיש זאת.

לדוגמה, פוליטיקאי שמבטיח להוריד את מס ההכנסה ל - 10 אחוזים בלבד, ללא שום הסבר מהיכן המדינה תשלים את החסר, למעשה מסתיר את האמת. הוא מסביר שכאשר פוליטיקאי מבטיח להוריד מסים בצורה דרמטית, הוא צריך גם להסביר מאיפה יגיע הכסף החסר למדינה. אליעד מוסיף דוגמה יותר מוקצנת וטוען שבאותה מידה הפוליטיקאי יכול להבטיח לתת כסף לאזרחים ככל שהם מרוויחים יותר, אך ברור שזה בלתי אפשרי. הסיבה שפוליטיקאים לא עושים זאת היא שהם מבינים שזה מופרך לגמרי, ולכן מסתירים את ההשלכות השליליות של ההבטחות שלהם.

מדוע פוליטיקאים מסתירים מאיתנו את האמת?

אליעד כהן מתאר סיטואציה בה מדינה גובה 100 מיליארד ש"ח ממסים, והורדת מס ההכנסה תגרום לה לאבד סכום משמעותי, למשל 50 מיליארד ש"ח בשנה. הוא מדגיש שפוליטיקאים בדרך כלל לא יגידו מאיפה יבוא הכסף כי אם יגידו, מישהו יתנגד. למשל, אם הפוליטיקאי יגיד שהוא יקצץ בהטבות לפנסיות של אנשי צבא או שיבטל הטבות מס למפעלים גדולים, הוא יאבד את קולותיהם של אותם אנשים או גופים. הפוליטיקאים מעדיפים לא להיכנס לפרטים כדי להימנע מאיבוד קולות של ציבור מסוים, ולכן הם מסתירים את המחיר האמיתי של ההבטחה.

דוגמה נוספת שנותן אליעד היא שפוליטיקאי יכול להבטיח שייתן לכולם קרקעות בחינם, חינוך חינם, וקצבאות גבוהות, אבל מובן שהדבר לא אפשרי כי המשמעות תהיה מינוס תקציבי אדיר. הוא מזהיר שבסופו של דבר המדינה תיאלץ לשלם על זה, והמחיר יבוא לידי ביטוי במצב כלכלי קשה בעתיד.

מה קורה כשמאמינים להבטחות חסרות בסיס של פוליטיקאים?

אליעד כהן מתאר מצב שבו הציבור מתפתה להאמין להבטחות שלא ניתן לממש. הציבור מתלהב מההבטחה לקבל הטבות מבלי להבין שהכסף חייב להגיע מאיפשהו, ובסופו של דבר המחיר של ההבטחות האלה חוזר אל האזרחים בצורה של עלייה במיסים, פגיעה בשירותים אחרים או הגדלת החוב הלאומי. הוא מציין שאנשים רבים רגילים לנסות "לקמבן" בחיים, להרוויח מבלי לשלם, ולכן הם מתפתים להאמין להבטחות מסוג זה.

הוא מביא כדוגמה את ההבטחה של פוליטיקאים לתחבורה ציבורית בשבת. לפני הבחירות פוליטיקאי מבטיח תחבורה ציבורית חינם בשבת, אך יום אחרי הבחירות הוא מוצא סיבה מדוע זה בלתי אפשרי. אליעד כהן מדגיש כי הבטחה זו היא דוגמה מובהקת לשקר פוליטי, מאחר שהעלות היא לא רק כספית, אלא גם פוליטית וחברתית. לדבריו, הפוליטיקאי יודע מראש שהוא לא באמת יכול לקיים את ההבטחה, ולכן הוא מבטיח זאת רק כדי לזכות בקולות של מצביעים מסוימים.

איך האזרחים נופלים בפח ההבטחות של פוליטיקאים?

אליעד כהן מסביר את מנגנון ההטעיה הפוליטי בצורה יותר עמוקה. הוא אומר שאזרחים רבים מתרגלים למצב שבו הם נהנים מדברים בלי לשלם את המחיר המלא, כמו אנשים שמנסים "לקמבן" בחיים. לכן, כשפוליטיקאי מבטיח להם משהו בחינם או הטבות גדולות בלי להציג מחיר, הם נוטים להאמין להבטחות אלו. אנשים שלא רגילים לחשוב באופן ביקורתי על המחיר האמיתי של ההבטחות, נופלים בפח שוב ושוב, ומצביעים לפוליטיקאים שמבטיחים דברים בלתי אפשריים.

הוא מזהיר מפני הגישה הזו, כי בסופו של דבר האזרחים עצמם הם אלה שמשלמים את המחיר הגבוה של ההבטחות המוגזמות, בדמות משברים כלכליים וחברתיים שמגיעים לאחר מכן.

האם קיים דבר כזה "טוב ללא רע" בפוליטיקה?

אליעד כהן מדגיש שאין דבר כזה "טוב ללא רע" בשום תחום בחיים, ובטח לא בפוליטיקה. כל הבטחה פוליטית שמגיעה ללא מחיר ברור או ללא השלכות שליליות כלשהן היא בהכרח שקר או חוסר אמת. הוא טוען שהאמת המוחלטת היא שכל דבר טוב בא עם מחיר או צד שלילי מסוים. זהו העיקרון המרכזי שצריך להבין כדי לא ליפול בשקרים של פוליטיקאים.

אליעד ממליץ לבחון היטב כל הבטחה פוליטית ולחפש תמיד את הצד השלילי או המחיר שלה, ואם המחיר אינו מוצג - כנראה שהפוליטיקאי אינו דובר אמת.
לגלות שקרנים לממש לזהות פוליטיקאי שקרן טוב ללא רע חברים להימנע לקוח מתנגד למחיר הסברים הכנסה חסרונות מצביעים איך לגלות שקרים איך לגלות שקרנים איך לדעת איך לדעת אם להאמין לפוליטיקאי איך לזהות איך לזהות פוליטיקאי שקרן איך לזהות שקר איך לזהות שקרים איך לזהות שקרים של פוליטיקאים איך לזהות שקרנים בחירה בחירות במי לבחור במי לבחור בבחירות הבטחות הבטחות של פוליטיקאים הבטחות של פוליטיקאים לפני הבחירות זיהוי שקרים זיהוי שקרנים כיצד לזהות שקר לבחור לבחור בבחירות לגלות שקרים לגלות שקרנים לדעת אם להאמין לפוליטיקאי להאמין להאמין לפוליטיקאי להצביע להצביע בבחירות לזהות לזהות פוליטיקאי שקרן לזהות שקר לזהות שקרים לזהות שקרים של פוליטיקאים לזהות שקרנים למה פוליטיקאים שקרנים למי להצביע למי להצביע בבחירות לשקר פוליטי פוליטיקאי פוליטיקאי שקרן פוליטיקאים פוליטיקאים לפני הבחירות פוליטיקאים שקרנים פוליטיקה שקר שקרים שקרים של פוליטיקאים שקרן שקרנים
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
... NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים , איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית וכאן ...
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
... NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים איך ניתן לשלוט ולשנות רצונות אנושיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר כיצד ניתן לשלוט ברצונות, לשנות אותם, או להשפיע ... ההיפך שלהם. עם הזמן, ברגע שמתחילה השיפוטיות, כלומר, כשהמוח מתחיל להעריך את היתרונות והחסרונות, נוצרת הבחירה החופשית - הצורך לבחור בין הדברים השונים. בשלב זה המוח נחלש ומפסיק לראות את כל ההיבטים האפשריים, כלומר, הוא מתחיל להתמקד באפשרות אחת בלבד. אליעד מוסיף כי השכל הזה, שמפנה את תשומת הלב ... יהיה של שטיפת מוח באמצעות הצגת יתרונות חזקים מאוד כדי לשנות את מערכת הערכים שלו. אליעד מציין כי אם רוצים לגרום למישהו להצביע למפלגה מסוימת, עלינו להראות לו את היתרונות של המפלגה הזאת כך שהוא יראה בה את הדרך הטובה ביותר. איך להפוך אפשרות למחויבת? כדי להפוך אפשרות למחויבת, יש לעודד את האדם להאמין במשהו באופן מוחלט. כלומר, כל פעולה שאדם עושה חייבת להיות מלווה בהבנה כי זו האפשרות היחידה שתוביל אותו להצלחה, תוך שלילה של כל אפשרות אחרת. אם מדובר בהחלטה כמו הצבעה למפלגה, יש לעזור לו להאמין שכל היתרונות נמצאים רק בצעד הזה, תוך שלילת כל יתרון אחר. האם ניתן להשפיע על רצון של מישהו באופן מלא? לסיום, אליעד מסביר כי רצון לא ניתן לשנות בקלות ובאופן ... של דבר אחר, ולהפוך את הרצון לאחד בולט. איך לשלוט ברצון? מהי הדרך לשנות רצונות? הקשר בין רצון ומוח איך לגרום למישהו להצביע למפלגה? מהי הבחירה החופשית? ...
יעוץ פוליטי, ביבי נתניהו, בוזי הרצוג, איך לשכנע אנשים? כתיבת נאומים, טעויות רטוריות, טעויות של פוליטיקאים, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך להשפיע על אנשים?
יעוץ פוליטי, ביבי נתניהו, בוזי הרצוג, איך לשכנע אנשים? כתיבת נאומים, טעויות רטוריות, טעויות של פוליטיקאים, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך להשפיע על אנשים?
... פוליטי, ביבי נתניהו, בוזי הרצוג, איך לשכנע אנשים? כתיבת נאומים, טעויות רטוריות, טעויות של פוליטיקאים, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? מהן טעויות רטוריות של פוליטיקאים? במהלך ההרצאה, נידונה השאלה כיצד פוליטיקאים יכולים לשפר את יכולת השכנוע שלהם, במיוחד במהלך נאומים ובתקשורת עם הציבור. דוברו התמקדה בניתוח של טעויות רטוריות שעשו פוליטיקאים בולטים, כדוגמת בנימין נתניהו ויצחק (בוזי) הרצוג, ומיומנויות נדרשות כדי להשפיע על הציבור ... שהוא לא היה מסוגל להפעיל תשומת לב או להיות קשוב למציאות, מה שיכול להקטין את האפקטיביות של הנאום. במקום להצביע על הבעיות שיכולות להיגרם מהמצב הביטחוני, השמעה של מילה כמו עייף לא ממש מתארת את הבעיה באופן חזק או חד. טעויות רטוריות נוספות במהלך ההרצאה, הדובר הסביר כיצד חשוב לפוליטיקאים לשים לב לסוג המילים בהן הם בוחרים, שכן מילים מסוימות יכולות להיבנות כהשמצות או כמאבק, ... אותו על כך שהוא לא ישן בלילה ומתמודד עם המציאות המורכבת, מה שמסייע לדימוי הציבורי של נתניהו. איך צריך לפוליטיקאים להתנהל בשיח הציבורי? בהקשר לשאלה איך לשכנע אנשים לבחור בך, הסבירו הדוברים שהמטרה המרכזית היא להנחות את הציבור להבין מה לא טוב אצל היריב בצורה ברורה, ... יכלו להחמיץ את המטרה הזו. כיצד להבדיל בין טעויות לשיטות השפעה רלוונטיות? ההרצאה הציגה גם את הדרך בה פוליטיקאים יכולים להימנע מטעויות של דימוי אישי, על ידי השימוש בשיטות שגורמות לאנשים להרגיש שהם חלק מהקהל וכי יש להם עניין אישי בהצלחה של הפוליטיקאי. טעויות רטוריות של פוליטיקאים איך לשכנע אנשים להצביע לך? הבדלים בין השמצה לשבח בנאומים הדימוי הציבורי של בנימין נתניהו כיצד לשפר את יכולת השכנוע ...
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי / יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה?
... לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה? וכאן במאמר אסביר, איך באפשרותך לגרום לאנשים להצביע לך לבחירות בכנסת לבחירות במקום אחר, למרות החשש שיש להם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה ושאולי הקול שלהם הלך לפח. הבהרה: המאמר להלן לא דן בשאלה, האם באמת כדאי להצביע למישהו שאתה חושש שהוא לא יעבור את אחוז החסימה. אלא המאמר כן דן, באיך מישהו יכול לשכנע אנשים להצביע לו, גם אם הם חוששים שהוא לא יעבור את אחוז החסימה. לגבי השאלה האם להצביע למישהו שהוא לא יעבור את אחוז החסימה, התשובה לכך היא, שצריך לבדוק סיכוי סיכון ואלטרנטיבות, של עלות תועלת ביחס לכל אחד מהאפשרויות וכל מקרה לגופו. המטרה: לגרום לאנשים להצביע לך הנחת עבודה: אנשים חוששים להצביע לך, בגלל שהם חושבים שאתה לא תעבור את אחוז החסימה. אז מה לעשות? ראשית כל: תוך כדי כל המסרים, צריך כל הזמן להעביר את המסר ... שתילת מחשבה בתוך השאלה, שאמורה לגרום לכל שומע לענות בחיוב לשאלה. כי כל אחד רוצה שידאגו לו. בכל מקרה, בשאלה הנוכחית אנחנו גורמים לבוחר לומר, אני אכן רוצה להצביע לך. כי נטרלנו לו מהראש את העניין של אחוז החסימה. ועכשיו בעצם אנחנו צריכים לעזור לו לעזור לנו לעבור את אחוז החסימה, אחרי שכבר הוא הסכים שהוא רוצה לבחור בנו כדי שנכנס לכנסת. מסר לבוחר: הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות, זה לומר לאנשים אחרים שאתה לא תצביע לי, בגלל שאתה חושב שאני ... אבל ברגע שאתה אומר לאנשים שלא תצביע לי, כי אתה חושב שאני לא אעבור את אחוז החסימה, בזה עצמו בעצם אתה גורם לכך שמי שאתה רוצה שיבחר לכנסת, שהוא לא יבחר. כי איך לדעתך מישהו עובר את אחוז החסימה? תשובה: כאשר הרבה אנשים אומרים שהם יצביעו לו. ואם אתה אישית היית רוצה שאני אישית אהיה בכנסת, ... בכל מקרה, כי זה יגרום לכך שאנחנו נהיה בכנסת ושנוכל באמת לעשות כאן שינוי באמת. וכאשר שואלים אותך בסקר שקר כלשהו, במי תבחר, תמיד תענה לשאלה, במי היית רוצה לבחור באמת. כי רק ככה תוכל לעשות שינוי אמיתי. מסר לבוחר: מטרת המסר: לגרום לבוחר להרגיש שדופקים אותו, בכך שעשו אחוז חסימה גבוה, כדי שהוא ירצה להצביע דווקא לך, כדי לא להרגיש שדופקים אותו וכדי לנקום ולמחות באלו שדופקים אותו. המסר: האם אתה יודע למה עשו אחוז חסימה גבוה? אני ... כלשהם. אז המפלגות הגדולות, מנסות להשאיר את עצמן בשלטון בכל מחיר, באמצעות העלאת אחוז החסימה. כך הן מנסות לדפוק אותך האזרח הקטן, בכל פעם מחדש. הן גורמות לך לבחור להצביע רק לכמה אפשרויות רעות. ובמקום שתוכל לבחור במי שאתה באמת רוצה שיבחר, אתה בוחר במי שפחות גרוע ברע במיעוטו. ככה הם משמרים את השלטון המושחת שלהם. ואתה כאזרח, יכול לשנות את זה. דווקא באמצעות זה שתצביע למי שאתה באמת רוצה שיהיה בכנסת. ולשם שינוי, במקום להצביע למי שפחות גרוע ובמקום להצביע למי שאתה פחות שונא אותו, לשם שינוי תצביע למישהו שאתה אוהב אותו ושאתה רוצה שהוא יבחר לכנסת באמת, כדי שהוא יוכל לעשות שינוי ... כי הם יודעים שלא משנה מה יקרה, אתה תבחר שוב ושוב באותם מושחתים והכל ישאר בדיוק אותו הדבר. ובאפשרותך לשנות זאת. דווקא על ידי זה שתצביע למי שאתה באמת רוצה להצביע. מסר נוסף: מהות המסר: גם אם לא נעבור את אחוז החסימה, בכל מקרה לא הפסדת שום דבר. ואם תצביע לי, יש לך רק מה להרוויח, ואתה ... שלא חיזקת אותנו עוד יותר. 3 - לא הצבעת לי ולא עברנו את אחוז החסימה - לכאורה אתה לא תצטער על כך שלא הצבעת לי. אבל זאת לא האמת. למה? משום שלמה בכלל הולכים להצביע? תשובה: כדי לעשות שינוי במדינה, שינוי חברתי, שידאג לך האזרח האמיתי. עכשיו שים לב, ברגע שאתה לא מצביע לי אלא למישהו אחר, הרי שבעצם חבל בכלל שהלכת לקלפי. כי בכל מקרה מה שהיה הוא שיהיה. כי בכל מקרה כל הפוליטיקאים אותו הדבר. כולם דואגים לעצמם 4 שנים. לפני הבחירות מפזרים הבטחות ואחרי הבחירות הם מזכירים לך, שהם הבטיחו אבל לא הבטיחו לקיים. נניח לדוגמה עכשיו, אם הליכוד יבחרו, הרי שהכל ישאר אותו הדבר. ואם כחול לבן יבחרו, הרי הם אומרים מראש שהם הולכים לשבת עם הליכוד. ובכל מקרה כנראה שהכל ישאר אותו הדבר. ולמה? כי הם כולם אותם פוליטיקאים עם אופי של
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
... הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים מהם העקרונות המרכזיים בניהול קמפיין פוליטי מוצלח? אליעד כהן עוסק בשאלה איך לנהל קמפיין פוליטי אפקטיבי, תוך שהוא מציין את הגורמים שמובילים להצלחה ולכישלון של קמפיינים פוליטיים, דוגמת קמפיין אהוד ברק מול בנימין נתניהו. הניתוח שלו מתמקד בעיקר בניהול אסטרטגיות שיווק פוליטי, ושימוש בעקרונות של תכנון מראש והתמקדות בהבנת הקהל. המרצה מציין שהטעות הגדולה ביותר של ברק הייתה להתמקד בכשלים של נתניהו במקום בהצגת ... כראש ממשלה ולהציע תוכניות חדשות. כיצד שימוש נכון בשפה יכול להשפיע על תוצאות הבחירות? המרצה מציין כי הדרך בה נבחרות המילים בשיח הציבורי עשויה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הבחירות. ברק, לדוגמה, התייחס לתקופת שלטונו של נתניהו כמדינת נתניהו במקום להתמקד במדינת ישראל. לדבריו, האסטרטגיה הזו לא הייתה נכונה כיוון שלא הכילה את המסרים שחשובים באמת לציבור, במיוחד לאנשים שמצביעים לנתניהו ממניעים לא פוליטיים, אלא מתוך תחושת זיקה והזדהות עם האישיות שלו. מהן טעויות פוליטיות שהובילו לכישלון קמפיינים בעבר? כהן מציין מספר טעויות קלאסיות שמבוצעות בקמפיינים פוליטיים . לדוגמה, הוא מציין את האסטרטגיה של ברק שהתמקד בעיקר בניהול שלילי, במקום להציב בפני הציבור את המנהיגות שיכולה להציע פתרונות. בנוסף, ... לרגשות חזקים יותר כמו הזדהות עם המועמד או תחושת קורבן. מהו המפתח להצלחת קמפיינים פוליטיים? המרצה מציין כי המפתח להצלחה בקמפיינים פוליטיים טמון בהבנה עמוקה של הצרכים של המצביעים. קמפיינים חייבים לפנות ישירות למצוקות שלהם ולא להמעיט בכבודם או להתעלם מהדרישות החברתיות ... ומסרים חיוביים שמייצגים את הקהלים השונים. מדוע אהוד ברק לא הצליח בניהול קמפיין פוליטי? אהוד ברק נכשל בניהול קמפיין פוליטי לדברי אליעד כהן משום שלא פעל ממקום של כוונה אמיתית לשרת את הציבור, אלא ממקום של אגו ורצון לנצח את נתניהו באופן אישי. כהן מציין כי ... על תוקפנות כלפי נתניהו לא תרם לשינוי המעמד שלו בעיני הציבור. איך לקמפיין מול יריב פוליטי מצליח? המרצה מדגיש כי קמפיינים שמצליחים מול יריבים פוליטיים מצליחים, יצליחו רק כאשר הם מצליחים לא להתמקד ביריב, אלא במציאות המדינית והחברתית של המדינה. המועמד צריך להקשיב למצביעים ולייצר קשר אמיתי איתם במקום להתמקד באי - הסכמות פוליטיות ובפולמוסים חסרי תועלת. איך לנהל קמפיין פוליטי? טעויות פוליטיות שכדאי להימנע מהן? איך לשנות את דעת הקהל? מהם המסרים שמניעים את המצביעים? כיצד לא להיכשל בקמפיין פוליטי? מה חשוב למצביעים במדינה דמוקרטית? טעויות פוליטיות, איך לא לנהל קמפיין פוליטי? איך להעביר מסרים פוליטיים? תקשורת בין אישית, איך לשכנע מצביעים? איך לגרום לאנשים להצביע לך? למה אנשים מצביעים לביבי? למה אוהבים את ביבי? למה מעריצים את ביבי? למה אהוד ברק רץ לראשות הממשלה? למה יאיר לפיד לא נבחר לראשות הממשלה? למה בני גנץ לא נבחר לראשות הממשלה? מסרים סותרים, שתילת מחשבות פוליטיות, איך לשתול מחשבות פוליטיות? מדינה דמוקרטית, מדינת הלכה, תושבי הפריפריה, תושבי הדרום, ראש הממשלה ...
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל
... על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, תתאמץ בלי קשר לתוצאה, להצביע לביבי נתניהו, שכר על המאמץ, ניהול כושל, מנהל כושל מה ההבדל בין ... אליעד מדגיש שהלקוח משלם על תוצאות ולא על מאמצים. מדוע הגישה של ביבי נתניהו מוגדרת כניהול כושל? בהמשך, אליעד מתייחס כדוגמה לניהול פוליטי. הוא מציג ביקורת על ראש הממשלה, ביבי נתניהו, ומדגים כיצד נתניהו נחשב בעיניו למנהל כושל. הסיבה המרכזית לכך היא שנתניהו, לדבריו, התחייב לתוצאות ספציפיות (למשל הבטחות בחירות) ולא הצליח להביא אותן בפועל. זה הופך אותו ...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
... פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה איך אפשר לשדרג נאומים פוליטיים ולגייס תומכים חדשים? ההרצאה מתמקדת בניתוח פוליטי של נאומי שני פוליטיקאים מרכזיים: בנימין נתניהו ובני גנץ, תוך הצגת טיפים לשיפור יכולת השכנוע שלהם ... את החסינות כהגנה על נבחר הציבור, היה עליו להציג אותה ככזו שמגינה על העם מפני הדחה פוליטית של נבחריהם. באופן זה, המסר היה יכול להישמע כהגנה על רצון הבוחר ולא כעניין אישי של ... נאומיו כך שיפנו לקהל יעד רחב יותר, תוך שימוש במסרים שיכולים לשכנע את תומכי הימין להצביע לו. הוא מציין כי גנץ היה יכול להדגיש את הצורך בשיפור המצב הביטחוני והכלכלי, במקום ... ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר. לסיכום, אליעד מציע למועמדים פוליטיים להשתמש בטכניקות שיווקיות מתקדמות, לפנות לציבור בצורה פרסונלית ולהתמקד בצרכים ... את הנאום ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי בשכנוע ציבור רחב. איך לגייס תומכים חדשים בבחירות? שיטות שכנוע פוליטיות איך לנהל נאום פוליטי? סיקור חיובי בתקשורת חסינות פוליטית ודרכי שכנוע הבדלים בין מסרים פרסונליים למסרים כלליים שאלה: מהו ההקשר הכללי של הדיון ... מציגה אפשרות שבה נתניהו היה מדגיש כי החסינות מבטיחה את הגנתו של הציבור מפני הדחה פוליטית של מי שהציבור בחר בו. במקום לומר החסינות מגנה עלי, הנבחר, כדי שאוכל לשרת אתכם, היה ... שלא הצביע לו עד כה. שאלה: מהו הטיפ השיווקי שניתן לבני גנץ כדי לשכנע יותר אנשים להצביע לו? התשובה מבהירה שאם בני גנץ היה רוצה להגדיל את כוחו הפוליטי, היה עליו לפנות למי שלא הצביע לו בעבר - כלומר, למצביעי נתניהו והימין - ולהציע להם משהו ... לכך אמירת אם כבר משקרים, כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית? התשובה כוללת טענה שכל הפוליטיקאים, כולל ביבי וגנץ, עוסקים בצורה כזו או אחרת במסרי שכנוע שיכולים לגלוש לשקרים או ... לשקר בצורה משכנעת אפילו יותר. במילים אחרות, אם כבר משתמשים בטכניקות של רטוריקה פוליטית שמייפות את המציאות או מעצבות אותה, ראוי לעשות זאת באופן יעיל והתקפי יותר עבור הקהל ... התמקד בעיקר בטעויות הרטוריות של נתניהו ושל בני גנץ, יש מקום להזכיר שכדאי לכל אחד לבחור בעצמו את דרכו ולא לעבוד על עצמו. מי שרוצה עוד מידע על עמדות לגבי במי לבחור או על נושאים הקשורים בבחירות, מוזמן לחפש מקורות מידע רחבים יותר. משתמע שבכולם יש צדדים טובים ופחות טובים, ובכל ... שפשוט לא מדבר כלל למי שלא אוהד אותו מראש. שאלה: מהו הרעיון המרכזי בהיבט השכנוע הפוליטי שעולה מכל הדברים הללו? ברמה השיווקית, ההדגשה היא: פוליטיקאי צריך לפנות למי שעדיין לא בחר בו. להציע להם סיבה להזדהות עם המסר. חשוב להשתמש ... נכונותן המוסרית או המדינית של האמירות. מדובר בהדגמה ליישום כללי שכנוע, אסטרטגיה פוליטית, והבנת שפת בוחרים. נאמר גם שהדובר לא בהכרח מצדד באיש מהם, אך מציג דרכים לשכלל את ... למי שרוצה מידע נוסף? כולם מוזמנים לחפש באתר הרלוונטי ולהעמיק בנושאים כמו ייעוץ פוליטי, ניתוח רעיונות, איך לדרבן אנשים לבחור בך וכולי. מוסבר שוב שהעיקר הוא שהבוחר לא יעבוד על עצמו ושבסופו של דבר כולנו אלוהים ... למנף את הנאום לרמה גבוהה יותר של שכנוע כאשר מבינים לעומק את צרכי הקהל. חסינות פוליטית ודרכי שכנוע השפעה רטורית בנאומים
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
... אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך? מה אפשר ללמוד ממערכת הבחירות של נתניהו וגנץ על שיווק ומכירות? הקמפיינים הפוליטיים של בני גנץ ובנימין נתניהו מציעים שיעור חשוב על השפעה ושכנוע במכירות ובשיווק. כאשר מנתחים את ההבדלים בין שני הקמפיינים, ניתן להבחין בגישות שונות ... המרכזיים של בני גנץ? הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי נתניהו. המסרים המרכזיים היו: נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן . נתניהו מסכן את ביטחון המדינה. נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור. נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה. השוואת נתניהו למנהיגים אוטוריטריים כמו ארדואן. כפי ... ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים. רק אני מייצג אתכם, ואם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית. הקמפיין של נתניהו שדר את המסר שהבחירות אינן רק עניין פוליטי, אלא מאבק אישי של המצביעים. הוא הצליח ליצור תחושת הזדהות רגשית אצל תומכיו, שבאמת הרגישו שההצבעה שלהם היא בעד עצמם, לא רק בעד המדינה או רעיונות מופשטים. ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי? ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי. המצביעים של נתניהו הרגישו שההצבעה היא לא רק בשביל המדינה, אלא עבור עצמם. זה יצר תחושת מחויבות אישית גבוהה יותר וגרם להם להרגיש שזה לא ... שניתן ללמוד על מכירות ושכנוע מהשוואת הקמפיינים הללו, ניתן ללמוד שיעור חשוב על שיווק ומכירות. כדי לשכנע אנשים - בין אם בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים פועלים כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית, וכאשר הם מבינים איך זה ישפיע עליהם באופן ... זה אישי, סיכוי השכנוע גדל באופן משמעותי. איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתה רוצה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום לאנשים לבחור בך? ייעוץ פוליטי ושכנוע מניפולציות במכירות איך להפוך כל תהליך לממוקד בתועלת האישית של הלקוח? הקמפיין של בני גנץ מול הקמפיין של בנימין נתניהו - שיעור במכירות ושכנוע ... הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי בנימין נתניהו. המסרים המרכזיים שלו כללו טענות כמו: נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן. נתניהו מסכן את ביטחון המדינה. נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור. נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה. השוואת נתניהו לארדואן ולמנהיגים אוטוריטריים אחרים. ... אם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית. האסטרטגיה של נתניהו הייתה הרבה יותר ממוקדת רגשית ואישית. הוא לא ניסה רק לשכנע שאסור להצביע לגנץ - אלא גרם לתומכיו להרגיש שזה מאבק אישי שלהם. כלומר, לא מדובר רק בעתיד המדינה, אלא בעתיד האישי של כל אחד ואחד מהם. ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי? מה גורם לאנשים ללכת להצביע? אנשים נוטים לפעול יותר כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית. ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה בכך שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי שלהם. כלומר: מצביעי נתניהו הרגישו שההצבעה היא עניין אישי שלהם - משהו שמשפיע על חייהם ישירות. מצביעי גנץ, לעומת זאת, הצביעו למען המדינה, ... תומכיו היו נמוכים יותר. מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ושכנוע? המסקנה המרכזית מהניתוח הזה היא שכדי לשכנע אנשים - בין אם זה בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים לא פועלים בגלל סיבות כלליות, אלא בגלל איך שהדבר משפיע עליהם ישירות. הנה כמה כללים חשובים ... או הזדמנות מיידית. גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר. לסיכום נתניהו הצליח יותר מגנץ כי הוא הפך את הבחירות לאישיות עבור תומכיו. הוא גרם להם להרגיש שהם מצביעים לא רק עבור מנהיג, אלא עבור עצמם. זהו שיעור חשוב לכל מי שעוסק בשכנוע - אם אתה רוצה לגרום למישהו לבחור בך, לקנות ממך או לתמוך בך, תראה לו איך זה משפיע עליו באופן אישי. איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתה רוצה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום לאנשים לבחור בך? ייעוץ פוליטי ושכנוע מניפולציות במכירות איך להפוך כל תהליך לממוקד בתועלת האישית של הלקוח? הגדלת שיעור ההצבעה, איך לגרום למצביעים להצביע עבורך? איך לגרום לאנשים להצביע עבורך? למה אנשים לא הולכים להצביע? איך להגדיל את שיעור ההצבעה? איך למכור בצורה אישית? מהי מכירה אישית? הכל פרסונאלי, מכירה אישית, מכירה לא אישית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פוליטיקאים שקרנים, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? איך לזהות שקרים של פוליטיקאים? איך לדעת אם להאמין לפוליטיקאי? הבטחות של פוליטיקאים לפני הבחירות, למה פוליטיקאים שקרנים? למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שקרים של פוליטיקאים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שקרים של פוליטיקאים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מאמן אישי לקשב וריכוז, מטפל רגשי בנושאי שקרים של פוליטיקאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 22:07:58 - wesi1