אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע עצמי ✔מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה?

כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך האמיתי, הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך שבה מציגים את המהות הזאת ללקוח. חשוב להבחין ביניהן כדי לדעת כיצד נכון לשכנע לקוח.

לדוגמה, כאשר אדם רוצה לקנות רהיטים חדשים, הרהיטים הם הצורה שמבטאת מהות של רצון לארח אנשים. אך גם הרצון לארח הוא צורה של רצון עמוק יותר, למשל הרצון שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין.

מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח?

כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו "רזולוציה" ו"מהירות רענון", אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ללקוח.

לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה. המוכר לעומתו חושב במונחים של "פרמיה", "כיסוי", מושגים שהקונה לא מכיר. אם המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם תהיה בעיה, תקבל כסף), העסקה הייתה מתבצעת בקלות.

כדי למכור בצורה יעילה, על המוכר לשאול את עצמו מהי המהות של המוצר או השירות, ולהסביר זאת בשפה פשוטה וברורה, כאילו הוא מסביר לילד בן 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד "הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ", המוכר יכול לומר "הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם". כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח.

מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים בשכנוע?

אליעד מדגים מקרים בהם דווקא שימוש במושגים לא מוכרים מועיל. למשל במסעדות יוקרה, לוקחים פירה וקוראים לו "קרם תפוחי אדמה". השימוש במושג המוכר פחות, מעניק תחושת ייחוד ותחכום.

גם בעולם הדתי והמיסטי, אחת הסיבות למשיכה היא מושגים לא ברורים. אנשים חושבים שיש שם עומק וקדושה, כי הם לא מבינים את המשמעות. ספרים כמו הזוהר נחשבים לקדושים ומורכבים, בעיקר בגלל שהטקסט לא ברור ופשוט.

אך שימוש מוגזם במושגים לא מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא מבין את המוצר ולכן יירתע ממנו. אליעד מדגים איך אפשר להשתמש במושגים לא מובנים גם כדי להרחיק מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ירגיש לא בנוח ויעדיף לוותר על ההשתתפות.

איך עובד שכנוע עצמי באמצעות מהות וצורה?

אליעד מסביר את העיקרון גם על שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה). אם אדם רוצה להפסיק לעשן, עדיף לו להתמקד במהות של הרצון, כלומר, להיות בריא, ולא לומר לעצמו רק "אני לא רוצה לעשן סיגריה". כשאדם מתמקד במהות הרצון האמיתי ("אני רוצה להיות בריא"), יהיה לו קל יותר...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות והטיפ הולך ככה בעיקרון בכל דבר בחיים יש מבנה שנקרא מהות וצורה, אוקי יש מהות שזה הדבר המהותי של הסיפור וצורה זה בעצם הדרך שבה מציגים את המהות. עכשיו מה זה אומר לדוגמה נגיד בן אדם יש לו רצון שיהיה לו איך לארח אנשים בבית נניח ואז הוא הולך והוא קונה לעצמו נגיד רהיטים חדשים, עכשיו כשהוא הולך לקנות את הרהיטים הקנייה של הרהיטים היא צורה שבה בא לידי ביטוי המהות שהוא רוצה שתהיה לו אפשרות לארח אצלו אנשים בבית.

עכשיו גם זה שהוא רוצה לארח אצלו אנשים בבית גם זה רק צורה של רצון אחר כי אם נשאל אותו למה אתה רוצה לארח אנשים בבית אז הוא יגיד כי אני רוצה שיהיה לי נגיד חברים נניח ואז בעצם זה אומר שזה שהוא רוצה שתהיה לו אפשרות לארח אנשים בבית זאת צורה של הרצון שלו המהותי יותר הפנימי יותר שהוא בעצם רוצה נגיד שיהיו לו חברים, אם נשאל אותו ולמה אתה רוצה חברים בעצם נגלה שזאת צורה של זה שהוא רוצה שיהיה לו יותר מעניין וזאת צורה של משהו אחר וכו'.

עכשיו איך זה מתחבר לנושא של שכנוע ומכירות? אז הנושא הוא כדלקמן כאשר מוכרים לבן אדם מוצר, באים למכור לבן אדם מוצר בדרך כלל צריך לשים לב שמוכרים לו את המהות ולא את הצורה. מה זה אומר? זה אומר בן אדם לדוגמה רוצה נגיד לקנות טלוויזיה עכשיו יש פה מהות וצורה, מה זאת אומרת מהות וצורה? הבן אדם בראש שלו יושבת לו מחשבה "אני רוצה לקנות טלוויזיה" עכשיו המוכר בחנות של הטלוויזיות יכול להיות שכשהוא חושב על טלוויזיה הוא לא חושב במונחים פשוטים בשפה פשוטה של הבן אדם שמולו.

דהיינו, יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם הפשוט לא בהכרח מבין אותם. מה אני מתכוון לומר? שהרבה פעמים מוכר בא למכור מוצר והוא מנסה למכור ללקוח את המוצר והוא מתאר ללקוח את המוצר כפי מה שהוא המוכר רואה את המוצר אבל לא תמיד הצורה שבה המוכר רואה את המוצר לא תמיד זה בה הצורה שהלקוח רואה את המוצר כי הרבה מאוד פעמים המוכר מוכר ללקוח את המוצר בצורה טכנית עם כל מיני מושגים טכניים שהם לקוחים מעולמו של המוכר ולא מעולמו של הקונה.

אוקי הרבה פעמים בן אדם בא לחנות לקנות איזה מוצר לקנות איזה שירות, כל מיני אפשרויות והמוכר הוא בא לספר על המוצר אבל כשהוא בא לספר על המוצר הוא מספר על המוצר מנקודת המבט שלו כמוכר ואז הוא מתחיל לתאר את המוצר בכל מיני מונחים טכניים וכל מיני הגדרות טכניות וכל מיני דברים שהקונה לא בהכרח מבין את זה וזה גם לא בהכרח מעניין את הקונה וגם לא בהכרח הקונה צריך את זה ונניח שהוא צריך את זה אבל לא בהכרח שהוא מבין את זה לא בהכרח שהוא מבין את המושגים האלה. אוקי ולכן הרבה פעמים מכירה נופלת, הרבה פעמים מכירה לא מצליחה בגלל שהמוכר ניסה למכור את המוצר והמוצר טוב והמוצר מתאים ללקוח והכל בסדר, והמוכר אפילו תיאר את המוצר בצורה מדויקת אבל הוא תיאר את המוצר בצורה מדויקת בעולם המושגים שלו כמוכר ולא בעולם המושגים של הקונה.

אוקי מה זה אומר בפרקטיקה? ואני רק אחדד את זה עוד פעם כי בדרך כלל הרבה מאוד פעמים קבוצה של אנשים שמוכרים מוצר מסוים שמתעסקים במוצר מסוים מתחילים לתפוס את המוצר המסוים הזה בצורה שונה ממה שהלקוח קונה את המוצר. אני אתן דוגמה הפוכה נגיד בשוק בן אדם מוכר עגבניות, מה הוא מוכר? עגבניות, מה הבן אדם רוצה לקנות? עגבניות, פה אין בעיה "שלום כמה עולות העגבניות? תקשיב העגבניות האלה עולות ככה וככה" הקונה רצה לקנות את העגבניות המוכר רצה למכור עגבניות והכל בסדר. אוקי אבל לדוגמה אם נגיד בן אדם נגיד רוצה לקנות ביטוח, מה הוא רוצה? הוא רוצה לוודא שיש לו ביטוח שאם יקרה לו ככה וככה אז הוא יקבל ככה וככה, אוקי אבל המוכר לדוגמה שמוכר את הביטוח הוא חושב במושגים אחרים הוא חושב במושגים של פרמיה של כיסויים, של כל מיני מושגים שלא בהכרח הקונה חושב במושגים האלה.

ועכשיו אם אותו מוכר יבוא להסביר לקונה והוא ידבר איתו במושגים שהם נכונים ומדויקים אבל הם נכונים ומדויקים מעולם המושגים של המוכר לא מעולם המושגים של הקונה שאם אותו מוכר היה יודע להסביר את עצמו בצורה של המהות, ותכף אני אסביר מה זה אומר אז כמובן העסקה הייתה מתבצעת. עכשיו מה זה אומר בפועל? זה אומר בפועל שכאשר בן אדם בא למכור מוצר והוא בא להסביר על המוצר, כל שכן אם קשה לו למכור את המוצר כל שכן אם הוא רוצה למכור את המוצר יותר טוב מה שהוא צריך לעשות זה כל הזמן לשאול את עצמו "מה המהות של מה שאני מנסה לומר ללקוח" כי הרבה פעמים הלקוח לא מבין מה מסבירים לו הוא לא מבין את המילים, הוא לא מבין את הרעיון וצריך הבן אדם לשאול את עצמו בן אדם שרוצה למכור לשאול את עצמו "מה המהות של מה שאני מנסה לומר, מה באמת אני מנסה לומר פה?".

כי הרבה פעמים אני חוזר ואומר עוד פעם הבן אדם אומר את מה שהוא מנסה לומר אבל בצורה שהיא לא ברורה ללקוח, אוקי עכשיו כנ"ל לאו דווקא במכירות ללקוח במכירות במובן של מערכת יחסים דינמיקה בין שני אנשים בן אדם בא להסביר את עצמו למישהו אחר אבל הוא מדבר במושגים שהבן אדם השני לא מבין את המושגים האלה, עכשיו והוא אומר "אבל אני מסביר לך" אבל אתה מסביר במושגים לא ברורים קח, מה בן אדם צריך לעשות? לקחת את מה שהוא רוצה לומר ולשאול את עצמו "רגע המושגים האלה המילים האלה שאני משתמש בהם הוא הלקוח הזה הוא מבין את זה, זה ששומע אותי הוא בטוח כשאני אומר את המילה הזאת והזאת בטוח שהוא מבין בכלל למה אני מתכוון?", אם אתה חושב מבין למה אתה מתכוון הכל בסדר.

נגיד המילה "תפוח", "אתה יודע מה זה תפוח? כן, אתה חושב שהוא גם יודע מה זה תפוח? אוקי אז תגיד לו את המילה תפוח" אבל אם לדוגמה בן אדם במהלך השיחה שלו פתאום בא להשתמש במילים שהוא אומר "רגע מי אמר שהוא מכיר בכלל את המילה הזאת וגם אם הוא מכיר אותה מי אמר שהוא מפרש אותה כפי מה שאני מפרש אותה כשאני אומר אותה, מי אמר שהוא התכוון לזה?" ואז הבן אדם צריך לקחת את המושגים שהוא מנסה להגיד ולשאול את עצמו "מה המהות שלהם מה הפרינציפ פה, מה הפואנטה פה מה הרעיון הפנימי שאני מנסה להעביר אותו במלל הזה?". אוקי ולדבר על המהות לא לדבר על הצורה לא להתווכח או לא לנסות לשכנע בצורה שלא בהכרח ברורה בכלל לצד השני.

אוקי אז מה בעצם הסבנו פה מההתחלה, יש דבר שנקרא מהות וצורה מהות זה בעצם הרעיון הבסיסי המוצר הבסיסי, הצורך הבסיסי הדבר הפשוט ביותר וצורה זה בעצם לבוש זה בעצם איך הצגנו את המהות הבסיסית. אוקי עכשיו אם רוצים למכור ללקוח משהו צריך לשים לב שהצורה לקוחה מהעולם של הלקוח או לכל הפחות שלא מדברים בצורה שלא לקוחה מהעולם של הלקוח ולכן מדברים בצורה של מהות, מה זאת אומרת? זאת אומרת צריך לשים לב דבר ראשון שהצורה שבה מציגים את הדברים ללקוח שהיא לא בצורה שהלקוח בכלל לא מכיר אותה צריך לשים לב שהוא מכיר את המילים, עכשיו ואם לא בטוחים אם הוא מכיר את המילים או לא עדיף שבן אדם המוכר שישאל את עצמו "מה לדעתי אני מנסה לומר?" ולהסביר את זה בצורה פשוטה כאילו מדובר בילד בן 5, במילים פשוטות שגם ילד בן 5 יכול להבין אותם גם אזרח מהשורה יכול להבין אותם כי הרבה פעמים העסקה נופלת בגלל שמסבירים את זה במילים לא נכונות.

עכשיו פה יש עוד תוספת רצוי ביותר לקחת את המהות של מה שמנסים למכור ולהלביש את זה בצורה מעולם המושגים של הלקוח, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח כדורגלן סתם מעולם הכדורגל, אוקי ועכשיו באים למכור לו טלוויזיה או שנגיד לדוגמה בן אדם טייס ובאים למכור לו טלוויזיה והמוכר הוא מוכר טלוויזיות, עכשיו המוכר אני סתם אמציא דוגמה המוכר לצורך העניין הוא יודע שהטלוויזיה הזאת יש לה מהירות אלף הרץ, סתם בסדר עכשיו המושג הטכני של זה שיש לזה מהירות אלף הרץ, מה המהות של המושג הזה? המהות של המושג הזה שזה מאוד מהיר. עכשיו אם באים למכור את זה והמוכר יגיד "יש לזה אלף הרץ" זה אומנם מדויק אבל אין לזה שום משמעות לקונה בין אם הוא טייס ובין אם הוא שחקן כדורגל אלא אם כן הוא מכיר את המושג הזה של "אלף הרץ".

אוקי ולכן מה שצריך המוכר לעשות זה לשאול את עצמו "אוקי מה זה אומר אלף הרץ? אלף הרץ זה בעצם אומר שזה מאוד מהיר, אוקי עכשיו הוא כדורגלן? יפה, איך בעולם של הכדורגלן אפשר לבטא משהו מאוד מהיר?" לדוגמה להגיד לו "תקשיב הוא החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם" להגיד לו "אתה יודע הטלוויזיה הזאת היא חלוצה בתחומה, יש לה מהירות אלף הרץ שזה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם", הוא מבין למה כי לקחנו בעצם את המהות שזה מאוד מהר והלבשנו את זה בצורה מעולם המושגים של הקונה, אם לדוגמה אתה יודע שהקונה טייס תגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא כמו המטוס המהיר ביותר בעולם" תבטא את אותו רעיון שזה הכי מהיר בצורה שלקוחה מעולם המושגים של הקונה.

אוקי אז מה הבנו? לקחת את הצורה שרוצים לבטא לשאול מה המהות שלה ולהלביש את זה ולבטא את זה בצורה שלקוחה מעולם המושגים של הקונה זה הדבר האידיאלי ביותר בעולם. עכשיו אני רוצה להסביר מתי לפעמים כן כדאי לקחת מהות ולבטא אותה בצורה שהלקוח לא מבין אותה, עד עכשיו הסברתי שאם רוצים למכור צריך בעצם לקחת את הצורה של מה שרוצים להגיד לשאול "מה המהות של זה מה אני מנסה להגיד?" ולדבר בצורה פשוטה שגם אנשים בשר ודם יבינו את מה שניסו למכור להם, גם אנשים שלא מכירים את המושגים מהתחום הספציפי הזה.

עכשיו אני רוצה להסביר מתי עדיף כן לקחת מושגים שהלקוח לא מכיר אותם וכן להשתמש בהם למרות שהלקוח לא יכיר אותם, אז דבר ראשון אפשר להשתמש ואפילו אפשר ומומלץ וכדאי להשתמש במושגים שהלקוח לא מכיר אותם ואפילו להשתמש אך ורק במושגים שהלקוח לא יכיר אותם אם רוצים לא למכור ללקוח וכשאני אומר אם רוצים לא למכור ללקוח אני לא מתכוון להגיד לדבר בצורה מטאפורית כאילו בציניות של "תראה הוא לא רוצה למכור ללקוח אז אם אתה לא רוצה למכור ללקוח אז דבר ככה וככה" אני מדבר בצורה פרקטית.

הרבה פעמים בא לקוח וחייבים להסביר לו משהו מסוים אבל לא רוצים שהוא יקנה נגיד שיש מחויבות להסביר לו ואנחנו לא רוצים שהוא יהיה לקוח אז מה שצריך לעשות זה לדבר איתו בצורה שהוא לא מבין, דבר איתו בצורה שהוא לא מבין ואז מהיבט מסוים הסברנו לו וההוא שיבדוק אם הסברנו לו או לא יגיד "הנה הסברנו לו" אבל מצד שני מראש אנחנו מסבירים לו בצורה לא טובה כדי שהוא לא יהפוך להיות לקוח.

זאת אומרת יש מצבים כשמדברים עם בן אדם, עכשיו ניקח את זה לאינטראקציה אחרת מדברים עם בן אדם ורוצים שהוא לא יתחבר לדבר, לדוגמה נגיד הולכים לטיול מישהו אומר "אפשר להצטרף לטיול?" ואנחנו לא רוצים שהוא יצטרף לטיול אז אומרים לו "כן אתה יודע בא תגיד לי רק אם הטיול הזה מתאים לך או לא" הוא יגיד לך "למה לא?" אז נגיד לו "אתה יודע כי אנחנו הולכים לטייל ב..." ואז לתת כל מיני מילים שהוא לא מכיר מושגים שהוא לא מכיר, דברים שהוא לא מכיר ואז הבן אדם אוטומטית מרגיש לא בנוח ויגיד "עזוב אתה יודע בסדר פעם אחר, תודה על ההזמנה פעם אחרת".

זאת אומרת השתמשנו במושגים שהוא לא מכיר כדי לדחות אותו ויש בזה עוד היבט בסיפור באותו הקשר שאפשר להבין שכאשר משתמשים במושגים שהבן אדם לא מכיר לא רק שיהיה לו קשה להבין מה המוצר הזה עושה ויהיה לו קשה לקנות את המוצר אלא שהוא גם יתחיל להרגיש לא בנוח בדינמיקה שלו מול המוכר, זאת אומרת אחד התנאים למכירה מוצלחת הוא שהבן אדם יחשוב שרוצים לעשות לו טוב שהוא יחשוב שהמוצר טוב, בשביל שהוא יחשוב שהמוצר טוב הוא צריך להרגיש בנוח עם זה שמוכר לו כי אם זה שמוכר לו יצעק עליו ויקלל אותו, ישנא אותו יכול להיות שהוא יגיד "רגע אם הוא שונא אותי כנראה שהוא רוצה לעשות לי רע אז כנראה שגם המוצר הזה רע", אוקי בתת מודע.

עכשיו ברגע שמדברים ללקוח במושגים שהוא לא מבין זה גם גורם לו להרגיש לא בנוח זה גורם לו להרגיש רע עם עצמו, זה גורם לו להרגיש שהוא חסר ערך שהוא חסר הבנה ואז הוא מתחיל להרגיש תסכול הוא מתחיל להרגיש תחושות רעות שהוא לא מבין ואז הוא אומר "רגע אבל אני עכשיו מתחיל להרגיש תחושות רעות תוך כדי שהוא מדבר איתי אז מאוד יכול להיות שגם המוצר הזה גרוע". זאת אומרת לא רק שכשמדברים במושגים שלקוח לא מבין, לא רק שאז הלקוח לא תמיד מבין מה המוצר עושה והוא לא יכול לקנות את המוצר גם אם המוצר מתאים לו אלא שזה גם גורם לו להרגיש רע, ברגע שזה גורם לו להרגיש רע הוא מתחיל לשנוא את הסיטואציה האווירה אצלו בתת מודע שלו כי הוא לא מכיר את המושגים, ברגע שהוא לא מכיר את המושגים מתחיל להרגיש רע ואז הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

אוקי ולכן אם לדוגמה רוצים לא למכור ללקוח אם רוצים שהלקוח לא יבוא, אם רוצים שהדבר לא יצא לפועל אז כשמסבירים לו צריך להסביר לו אותו במילים שהבן אדם לא מבין. לדוגמה מישהו מפתח שיחה ורוצים לחתוך את השיחה אחת הדרכים לחתוך את השיחה זה להתחיל להשתמש במושגים שהבן השני לא מכיר, ברגע שמתחילים להשתמש במושגים שהבן אדם השני לא מכיר אוטומטית הוא מתחיל לא בנוח מתחיל להרגיש לא בנוח מתחיל להיות לו רע הוא אוטומטית רוצה לסיים את השיחה. ואם הוא מתעקש להבין את המושגים מה שצריך לעשות זה להסביר לו אותם בצורה שהוא לא מבין באמצעות מושגים אחרים שגם אותם הוא לא מבין וכשמסבירים לו את זה להסביר לו בצורה הכי טבעית כאילו שזה יראה כאילו "מה אתה לא מבין כאילו מה אני אמרתי לך עכשיו יום, עכשיו לילה כאילו מה אתה לא מבין?" ולתת את התחושה הזאת תוך כדי שמדברים במושגים שהוא לא מכיר בכלל.

ואז הבן אדם נלחץ הוא אומר "רגע אני לא מכיר את המושגים האלה משהו אצלי בעייתי, אצלי בעייתי אני מרגיש לא טוב עם עצמי, לא טוב עם עצמי לא רוצה לדבר" זה גם היה טיפ על הדרך איך לחפף אנשים בשיחה. עכשיו הדבר הזה מתרחב לעוד היבט יש עוד מצבים שבהם כדאי לשלב או להשתמש, השאלה כבר במינונים במושגים שהבן אדם לא מכיר או במושגים שהם מבטאים את המהות אבל בצורה מוזרה קצת. איפה לדוגמה עושים את זה נגיד אינטואיטיבי במסעדות יוקרה לקוחים איזו מנה מאוד פשוטה לוקחים פיצה, אוקי אבל לא יקראו לזה פיצה יקראו לזה, בא נגיד ניקח פירה סתם לדוגמה פירה יקראו לזה קרם תפוחי אדמה, מה זה קרם תפוחי אדמה לקחו פירה לקחו תפוחי אדמה והפכו אותם לפירה לא זה לא עם תוספת תפוחי אדמה זאת תוספת עם קרם תפוחי אדמה.

מה בעצם עשו פה? לקחו את המהות שזה פירה אמרו בוא נעטוף את זה באיזו צורה מתוחכמת "קרם תפוחי אדמה, רגע מה זה תפוחי אדמה יש להם קרם מה זה אומר הדבר הזה? התכוונו להגיד פירה" אבל הבן אדם ברגע שהלבשנו לו את זה בצורה כאילו שהוא קצת לא מכיר אותה שהוא קצת לא מבין אותה, זה בעצם הפך את זה להיות עבורו יותר מיוחד. עוד ניתן לראות כזה דבר לדוגמה בכל הקטע הדתי המיסטי מה קורה אחת הסיבות שאנשים הולכים אחרי הדת ואחרי המיסטיקה זה בגלל שיש שם דברים שהם לא מבינים מושגים שהם לא מבינים, אחד הספרים שנחשבים להכי קדושים נגיד בעולם הדתי היהודי הוא ספר הזוהר ספרי הקבלה וכו', למה דווקא הספרים האלה נחשבים לכל כך מתוחכמים וכל כך קדושים? כי אנשים לא מבינים מה כתוב שם, למה לא מבינים מה כתוב שם? כי זה מדובר בארמית כי זה מדובר בכל מיני מטאפורות.

מדובר בשפה שזאת לא שפה פשוטה זה לא כמו "אלוהים אמר למשה לך תכה בסלע" לא זה כל מיני מילים כאלה שהשפה לא ברורה וברגע שהשפה לא ברורה אנשים אומרים "זה לא ברור כנראה שיש פה משהו". אם נגיד אנשים הולכים ברחוב היו רואים זקן שממלמל סתם ממלמל מילים בג'יבריש אומרים "זה משוגע הזקן הזה כנראה לא לקח את הכדורים, כנראה הוא ברח מאיפשהו" אבל אם לאותו זקן אנחנו נלביש מצנפת נשים לו זקן ונשים סביבו חבורה של אנשים שימחאו לו כפיים אנחנו נגיד "זה רב גדול הוא מדבר על סודות התורה, הוא מדבר על איזה דברים רזים עליונים רק שאנחנו לא מבינים אותם". מה ההבדל? ההבדל הוא שאם הוא היה מדבר בשפה פשוטה היינו אומרים "מה הוא דיבר פה בסך הכל הוא אמר פה דברים שהם שטויות" אבל ברגע שהוא אמר אותם באיזה מילים לא ברורות, כל מיני צירופים כאלה אז בעצם הצורה שהוא דיבר על המהות בגלל שהיא רחוקה מעולמו של השומע אז זה הפך להיות עבור השומע כמשהו מאוד בעל ערך.

זאת אומרת יש מקרים שדווקא הפוך כאשר נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אז יש כמובן שחייבים לוודא שהלקוח מבין מה המוצר שהוא בודק מה שהוא צריך שהוא מבין שיש לו את זה במוצר אבל יש פה עוד תוספת לפעמים רוצים להראות ללקוח שהמוצר הזה מאוד מתוחכם ואז צריך להתחיל לדבר איתו במושגים שהוא לא מכיר אותם. עכשיו כמובן לא לעשות את זה בצורה יותר מדי קיצונית עד כדי כך שהלקוח לא ירגיש בנוח שהוא יגיד "רגע על מה הוא מדבר איתי בכלל" אבל לפעמים דווקא כן צריך במינונים מסוימים בהקשרים מסוימים כן צריך להשתמש במושגים שהלקוח לא מכיר כי אז הלקוח אומר "וואו יש פה גם דברים שאני לא מכיר", למרות שיכול להיות שאם אומרים לו את זה בשפה פשוטה "זה זה בסך הכל? זה כלום מה הסיפור פה" אבל ברגע שהשתמשנו באיזה מושגים שהוא לא מכיר אז הלקוח אומר "רגע יש פה איזה משהו מתוחכם משהו מיוחד, משהו שאני לא יודע עליו אם אני לא מבין אז כנראה שזה מאוד טוב רק אני לא מבין", בקיצור יש גם את ההיבט הזה.

עכשיו כל מה שדיברתי...
רגשות לעשות לו טוב מקצוע לחץ למכור את המוצר הצגה למידה להעביר חשיבה קיצונית להצליח לספר אוטוסוגסטיה איך לגרום ללקוח איך להסביר איך להסביר ללקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות בצורה משכנעת הלקוח הלקוח שלך הסבר הסברים לגרום ללקוחות לגרום לעצמי לגרום לעצמך להסביר להסביר בצורה משכנעת להסביר ללקוח ללמוד ללמוד למכור למידה למכור למכור בצורה מסתורית למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשכנע לשכנע את עצמי לשכנע את עצמך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מהות מהות או צורה מהות וצורה מהות וצורה בשכנוע מהות צורה מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח משכנע סוגסטיה סוגסטיות עולם המושגים של הלקוח עולם מושגים צורה או מהות צורה ומהות צורה מהות שכנוע שכנוע עצמי
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
Fake it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית
... it till you make it, שכנוע עצמי, הרגל שני, טבע שני, שינוי הרגלים, הטבע האמיתי שלך, הרצון האמיתי שלך, מודעות עצמית מהו הקשר בין Fake it till you make it לבין שכנוע עצמי? ההרצאה עוסקת בקונספט של Fake it till you make it ושכנוע עצמי, תוך כדי דגש על שינוי הרגלים, טבע שני, ומודעות עצמית. אליעד מתאר כיצד שכנוע עצמי יכול לסייע לנו בשינוי הרגלים וליצור את הטבע השני שלנו, כלומר, יצירת הרגלים ... או שינוי משמעותי בהתנהגות. לדוגמה, כשאנחנו מתחילים לעסוק בפעולה או מחשבה מסוימת כמו שכנוע עצמי, בהתחלה זה ידרוש מאיתנו מאמץ מודע. אך בהדרגה, עם הזמן, ההרגל הופך להיות חלק בלתי נפרד מהטבע שלנו, עד שהוא מרגיש טבעי לגמרי. איך השכנוע העצמי משפיע על התפיסות שלנו? במהלך ההרצאה, אליעד מסביר איך שכנוע עצמי מאפשר לנו לשנות את האמונות והדימויים שלנו, ולא רק את ההתנהגויות שלנו. למשל, ... יכול להיות שתפגוש צדדים חדשים בעצמך שאותם לא הכרת קודם. מהם העקרונות שמנחים אותנו בשכנוע עצמי? אליעד מציין כי שכנוע עצמי דורש מאיתנו לא רק להאמין במה שאנחנו אומרים, אלא גם לפעול על פי המחשבות האלה ... ש.... עלינו להציג את עצמנו ואת רעיונותינו בצורה שאינה משדרת ספק. כיצד מתבצע תהליך השכנוע העצמי בצורה טבעית? התהליך מתחיל בהבנה שהרגלים לא נבנים רק על ידי אמירות, אלא ... להתנהגות החדשה, ובסופו של דבר היא תהפוך להיות הטבע שלנו. לדוגמה, אם אנו מנסים שכנוע עצמי של אני יכול להצליח, התחושות שלנו יתחילו להשתנות בהתאם לכך, ובסופו של דבר ... אליעד מדגים איך שינוי פנימי בתפיסה יכול לגרום לנו לשנות את ההתנהגות והדימוי העצמי. שכנוע עצמי טבע שני הרגילים וההרגלים שלנו מודעות עצמית Fake it till you make it הטבע ...
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
... כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות? הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים ... שהשכנוע החשוב ביותר הוא שכנוע עצמי שבו האדם לומד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו. כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן? המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש או אסור שיתרחש, וכן הלאה. השכנוע הזה נעשה ללא הרף והוא משפיע ... בהן כדי לשכנע אותו. איך שכנוע עצמי עוזר להתמודד עם רגשות שליליים? כאשר אדם מרגיש רע, אליעד ממליץ לו לשאול את עצמו מספר שאלות מפתח: למה רע לי? מה אני חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע? איך ... מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע. מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה? אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על ... יותר. כאשר אדם מבין איך הוא שכנע את עצמו לרצות משהו, להאמין במשהו או להרגיש רע ממשהו, הוא יכול לשלוט טוב יותר בחייו, להרגיש טוב יותר, ולהיות מאושר ומסופק יותר. תהליך זה הוא חלק מרכזי בלימוד ... ושל המציאות סביבו. איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? הקשר בין מודעות עצמית לשכנוע הגנה מפני מניפולציות ושקרים איך נוצרים רצונות במוח? הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי חשיבות לימוד שכנוע ומכירות ... הכלי שבאמצעותו האדם משכנע את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע ולגבי האופן שבו עליו לחיות. הקשר בין שכנוע לאושר וסבל הדבר החשוב ביותר בחייו של אדם הוא הרגשתו - עד כמה הוא מרגיש טוב או ... טוב יותר, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו, וכיצד לא להשתכנע שכאשר קורה משהו מסוים, הוא בהכרח רע עבורו. השכנוע החשוב ביותר שאדם יכול לעשות אינו רק כלפי אחרים, אלא כלפי עצמו. שכנוע עצמי - המפתח לרוגע נפשי רבים בעולם עוסקים בשכנוע חיצוני - כלומר, כיצד לשכנע אחרים. אך השאלה הקריטית היא: האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם? האם הם יודעים כיצד לשכנע את עצמם שטוב להם? האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם שלא רע להם? האם הם יכולים לשכנע את עצמם להפסיק לסבול ולהתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא? האדם כל הזמן נמצא בתהליך של שכנוע עצמי. המוח שלנו מנסה לשכנע אותנו: שדברים מסוימים הם טובים. שדברים אחרים הם רעים. שעלינו להשיג דבר מסוים. שאסור שדבר מסוים יקרה. שאנחנו חייבים להתנהג בצורה ... מצליח בכך, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו להרגיש טוב. מי שמבין את עקרונות השכנוע יכול לשכנע את עצמו לא רק שהמציאות אינה רעה, אלא גם שהיא טובה. לימוד שכנוע מול תפיסות סטטיסטיות ומדעיות קיימות גישות שונות ללימוד שכנוע. חלק מהמומחים בתחום מתבססים על ... רוצה משהו, עליו לבדוק: כיצד שכנע את עצמו לרצות זאת. כיצד הגיע לאמונה זו. מה גרם לו לחשוב שמשהו רע. הסכנה בשכנוע בלתי מודע אחת הבעיות היא שאנשים רבים בטוחים לחלוטין בדברים שהם מאמינים בהם, ... על רגשותיו ומחשבותיו. איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב הקשר בין מודעות עצמית לשכנוע הגנה מפני מניפולציות ושקרים איך נוצרים רצונות במוח הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי שלום לכולם הפעם אני רוצה ... אדם צריך לעשות הוא לנסות לשכנע את עצמו שטוב לו ולנסות לשכנע את עצמו שלא רע לו ומי שחושב שכל מה שקשור לשכנוע זה קשור רק איך לשכנע אחרים הוא טועה, למה כי השכנוע המרכזי בסופו של דבר הוא שכנוע של האדם את עצמו. יש הרבה ... השאלה היא האם הם יודעים לשכנע את עצמם שטוב להם האם הם יודעים לשכנע את עצמם שלא רע להם, האם הם יודעים לשכנע את עצמם להכיל את המציאות לקבל את המציאות, לאהוב את המציאות לשנוא את המציאות לא משנה איך נגדיר את זה. אוקי וכל התהליכים בעולם שאני לפחות מסביר לגבי הנושא של ... זה ללמוד איך המוח שלו משכנע את עצמו. ואיך בן אדם יכול ללמוד איך המוח שלו בעצמו משכנע את עצמו? על ידי שכשהוא חושב שמשהו מסוים זה נכון הוא שואל את עצמו למה אני חושב שזה נכון אולי זה לא נכון? זה כל הסיפור כולו. אוקי ומי שיעשה את זה מספיק פעמים ... חושב שככה וככה איך המוח שלי שכנע את עצמי או איך החברה או איך המציאות שכנעה אותי שככה וככה? ולהתגונן מהשכנוע הזה ואז לא להרגיש רע. אותו דבר גם לגבי להרגיש טוב שאם בן אדם רוצה להרגיש טוב ... שכן אם רע לו מזה והוא רוצה לשכנע את עצמו שזה טוב אז גם צריך לדעת מי שיודע שכנוע יכול לשכנע את עצמו שיהיה לו טוב. אוקי וזה לדוגמה אחד מהדברים שבהם רוב ככל אלה שמלמדים את הנושא של שכנוע הם לא מתעסקים כי הם עובדים בכל מיני נושאים אחרים לפי כל מיני ...
שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול מחשבה לעצמך? איך לשתול לעצמך מחשבות? איך לשכנע את עצמך? שכנוע עצמי, איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? אוטוסוגסטיה, סוגסטיה עצמית, איך ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע?
שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול מחשבה לעצמך? איך לשתול לעצמך מחשבות? איך לשכנע את עצמך? שכנוע עצמי, איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? אוטוסוגסטיה, סוגסטיה עצמית, איך ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע?
... מחשבות עצמית, איך לשתול מחשבה לעצמך? איך לשתול לעצמך מחשבות? איך לשכנע את עצמך? שכנוע עצמי, איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? ... סוגסטיה עצמית, איך ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע? איך לשתול מחשבה לעצמך וליצור אמונות חדשות? שתילת מחשבה עצמית היא תהליך שבו אדם משכנע את עצמו להאמין במשהו על ידי ביצוע פעולות שמחזקות את אותה האמונה. ... נשען על הרעיון של לשכנע את המוח להתנהל לפי מחשבה מסוימת. כיצד ניתן לשתול מחשבה עצמית? על כך נדבר בסיכום הבא. מהי אוטוסוגסטיה ואיך היא פועלת? אוטוסוגסטיה היא טכניקת שכנוע עצמי שבה אדם משנה את מחשבותיו ויוצר אמונות חדשות דרך פעולות ... שהוא אוהב ללכת לים, עליו פשוט ללכת לים שוב ושוב. המוח יתחיל לשאול את עצמו, למה אני הולך לים? ואז הוא ימצא את התשובה ההגיונית: כנראה שאני אוהב ללכת לים. כך, המוח משכנע את עצמו במחשבה החדשה. איך לגרום לעצמך להאמין שיש לך ביטחון עצמי? אם ... הרצויה, ולא להילחם בהבנה הראשונית של עצמך. כך, במקום לכפות על עצמך שינוי מיידי ודרמטי, אתה בונה את האמונה בצורה הדרגתית ומבוססת. סיכום השתלת מחשבות עצמית היא טכניקת שכנוע עצמי שבה אדם משנה את אמונותיו דרך פעולות וחשיבה מחושבת. השיטה יכולה ... מתסכולים אפשריים ולבנות את האמונה החדשה בצורה בריאה. אוטוסוגסטיה - איך לשתול מחשבות בתת - מודע? איך ליצור ביטחון עצמי שקרי ולהאמין בו? איך לקרוא ולכתוב מחשבות? שכנוע עצמי - איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? איך לשתול מחשבה לעצמך וליצור אמונות חדשות? כדי לשתול מחשבה עצמית בתהליך שנקרא אוטוסוגסטיה (סוגסטיה עצמית), יש להבין תחילה כיצד מחשבות נוצרות ואיך ניתן להשפיע עליהן. הרעיון המרכזי הוא לשכנע את עצמך במשהו דרך פעולות והתנהגות שמתאימות למחשבה הרצויה. איך לשתול ... זאת, הוא יסיק: אם אני מתנהג בביטחון עצמי, כנראה שיש לי ביטחון עצמי. בכך, תוכל לגרום לעצמך להאמין באמת שאתה אדם בעל ביטחון עצמי. איך מנגנון קריאה וכתיבת מחשבות קשור לשכנוע עצמי? כמו שניתן לקרוא מחשבות של אדם אחר על ידי צפייה בהתנהגותו ... קטנות ולבנות את האמונה בהדרגה, תוך מודעות לסיכונים. אוטוסוגסטיה - איך לשתול מחשבות בתת - מודע? איך ליצור ביטחון עצמי שקרי ולהאמין בו? איך לקרוא ולכתוב מחשבות? שכנוע עצמי - איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם ... מהסביבה. כלומר, איש המכירות יכול ללמוד לא להיות תלוי רק בתוצאות חיצוניות ובאישור של אחרים. סירובים עוזרים לאיש המכירות להבין את החשיבות של תהליך שכנוע עצמי ושל התמודדות פנימית עם רצונותיו ועם מה שעומד בינם לבין המציאות. איך לשנות את המיקוד כדי להקל על מכירות? דרך נוספת שאליעד כהן מציע היא שאיש המכירות ישנה את נקודת המיקוד שלו ... להפוך את הסירובים ליתרונות, לא תרגיש רע, ותחווה פחות קושי בעבודתך. איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, תכנות עצמי, תכנות התת מודע, איך להאמין בעצמך?
שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, תכנות עצמי, תכנות התת מודע, איך להאמין בעצמך?
שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, תכנות עצמי, תכנות התת מודע, איך להאמין בעצמך? איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו בצורה יעילה? בשיחה הזו מסביר אליעד כהן כיצד אדם יכול לגרום לעצמו להאמין במשהו שהוא כרגע לא מאמין בו, או ... מה שהחושים או ההיגיון שלו אומרים לו. אליעד מציג באופן מפורט את מנגנון השכנוע העצמי, המכונה גם סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה או תכנות עצמי של התת - מודע. מהו הצעד הראשון בשכנוע עצמי להאמין במשהו חדש? אליעד כהן מסביר כי כדי לשכנע את עצמך במשהו, צריך קודם כל להבין בבירור מה אתה רוצה להאמין. לאחר מכן, צריך לפעול ולהתנהג כאילו הדבר הזה כבר אמיתי, גם אם הוא ... מסביר שבשלב כלשהו עלולים להופיע ספקות או סתירות. למשל, אם אתה מנסה לשכנע את עצמך שהטלפון נטען למרות שאין לך מטען, בשלב מסוים תתמודד עם המצב שבו הטלפון לא באמת ייטען. כאן יהיה קשה יותר לשכנע את עצמך, משום שהמציאות החושית מנוגדת לאמונה החדשה שלך. במקרים כאלה, הוא מציע ליצור סיפור או הסבר חלופי שישלים את האמונה. למשל, ... שמאפשר לך להמשיך להחזיק באמונה הזו למרות הסתירות מהחושים. האם ניתן לשכנע את עצמך גם בדברים רגשיים או מופשטים? אליעד מבהיר שהשיטה של שכנוע עצמי לא מוגבלת רק לעניינים חושיים. הוא נותן דוגמה לאמא שרוצה להאמין שהילד שלה רק אוהב אותה, אף שהאמת היא שהילד לעיתים גם כועס ... היא מחזקת בתוכה את האמונה שהילד אוהב אותה באופן מוחלט. מתי הכי קשה לשכנע את עצמך במשהו? האתגר הגדול ביותר בשכנוע עצמי, לפי אליעד, הוא במקרים בהם החושים או ההיגיון מראים באופן ברור שהאמונה שאתה מנסה להחזיק היא לא נכונה. ככל שהאמונה שלך ... מוצקות יותר, כך יהיה לך קשה יותר להחזיק בה. הוא נותן דוגמה של אדם שמשכנע את עצמו שאין לו בעיה עם המטען של הטלפון, למרות שאין מטען בכלל. במקרה כזה, ההתנגשות עם המציאות תהיה קשה ויהיה צורך במאמץ רב יותר כדי לשמור על השכנוע העצמי. איך נחלשים אמונות ופחדים לא רצויים? אליעד מדגיש שהשיטה עובדת גם בכיוון ההפוך. אם יש לך פחד לא רצוי, למשל פחד ממפלצת מתחת ... האמונה הקיימת תחלש וייתכן שאמונה חדשה תתפוס את מקומה. מה המשמעות של שכנוע עצמי בחיים הפרקטיים? במובן הפרקטי, אליעד מסביר שאנשים רבים מחליטים משהו באופן מודע או לא מודע, ואז משכנעים את עצמם שההחלטה הזו נכונה באופן מוחלט. דוגמה לכך היא אנשים דתיים או קנאים בכל תחום, שמתחילים מהחלטה מסוימת ואז מתנהגים ופועלים ... הופכת אצלם לאמת בלתי מעורערת. בשורה התחתונה, השיטה שאליעד כהן מציע לשכנוע עצמי מבוססת על פעולות עקביות התואמות את האמונה הרצויה, תוך התעלמות או מתן פירושים אלטרנטיביים לעובדות סותרות. ככל שהאמונה רצויה פחות מתנגשת עם עובדות המציאות, כך קל יותר להחזיק בה לאורך זמן. איך לשכנע את עצמי להאמין במשהו? מהי סוגסטיה עצמית? כיצד עובד דמיון מודרך? מהי אוטוסוגסטיה? איך לתכנת את התת מודע? איך להאמין בעצמך? איך ...
טיפים לחקירה עצמית, מה לעשות כשנתקעים בחקירה עצמית? איך לגלות למה אני רוצה משהו? שכנוע עצמי, למה אני לא רוצה להיות לבד? למה אני אוהב אותה? למה אני לא אוהב שעמום? איך לטפל במשוגעים? נטל ההוכחה
טיפים לחקירה עצמית, מה לעשות כשנתקעים בחקירה עצמית? איך לגלות למה אני רוצה משהו? שכנוע עצמי, למה אני לא רוצה להיות לבד? למה אני אוהב אותה? למה אני לא אוהב שעמום? איך לטפל במשוגעים? נטל ההוכחה
... לחקירה עצמית, מה לעשות כשנתקעים בחקירה עצמית? איך לגלות למה אני רוצה משהו? שכנוע עצמי , למה אני לא רוצה להיות לבד? למה אני אוהב אותה? למה אני לא אוהב שעמום? איך לטפל במשוגעים? נטל ההוכחה מה לעשות כשנתקעים בחקירה עצמית? אליעד כהן מסביר מה לעשות כשנתקעים במהלך ... נאלץ לספק סיבות מוצקות מדוע הוא מתנגד לטענה אני רוצה להיות לבד. כיצד עובדת השיטה של היפוך הטענה בחקירה עצמית? אליעד מדגיש שכאשר מנסים לשכנע את עצמנו דרך הטענה ההפוכה, חשוב לא להוסיף שום רגש בקריאת המשפט, אלא לקרוא אותו באופן טכני לחלוטין כמו רובוט. לדוגמה, אם האדם אומר לעצמו אני אוהב אותה, הוא יכתוב ויקרא את ההיפך, אני לא ... עם השאלות שמועלות ולהוכיח את צדקתם. המטרה היא להחזיר את נטל ההוכחה לצד השני, וכך לגרום לו להתמודד עם הטענות שלו עצמו. מדוע השיטה של שכנוע עצמי דרך טענות הפוכות עובדת? השיטה מבוססת על העיקרון שהמוח שלנו מתנגד לטענות שנראות לו לא הגיוניות או לא נכונות. ברגע שמישהו אומר לעצמו משהו הפוך לחלוטין למה שהוא מאמין בו, המוח ... על המוח. שיטה זו מאפשרת לקבל תשובות אמיתיות ומדויקות יותר, או לשחרר את האדם מהאמונה המגבילה והסבל הכרוך בה. למה אני לא רוצה להיות לבד? שכנוע עצמי חקירה עצמית איך להתמודד עם מחשבות שליליות? טיפול עצמי בשיטת ההיפוך איך לטפל במשוגעים? נטל ההוכחה בחקירה עצמית איך לגלות למה אני לא רוצה משהו? לשגע את המשוגע, שיטות לשכנע את עצמך, מה לעשות כשאני לא יודע למה? מה לעשות כשאני לא מוצא את הסיבה? אולי ההפך הוא הנכון? טיפול במחלת הרדיפה, טיפול בהפרעות נפשיות, טיפול במשוגע הפנימי, איך להילחם בחמאס? איך להילחם ...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
... למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי , איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים? איך ליצור ריגושים ולהתרגש באופן קבוע? אנשים רבים שואלים כיצד אפשר ליצור ריגושים בחיים, כיצד להתרגש מחדש מדברים, ... שייכות למציאות ופחות מוגבל על ידה. איך לשכנע את עצמך להתרגש מדברים? אליעד מבהיר שלשכנע את עצמך להתרגש ממשהו, זה בדיוק כמו לשכנע אדם אחר לרצות משהו. הבסיס לשכנוע, בין אם של עצמך או של אחרים, הוא תמיד אותו דבר - הבנה מעמיקה של ... וברגשות שלך כלפי כל דבר. למשל, כדי לשכנע את עצמך להתרגש מאופנוע, אתה שואל את עצמך: מה אני הכי רוצה להרגיש בחיים? לאחר מכן אתה מוצא כיצד הדבר (האופנוע במקרה הזה) מביא אותך לתחושה ... ויצירת ריגושים? אליעד מתייחס ללימודי NLP ולשכנוע עצמי, ומסביר שלימוד NLP או תורת השכנוע יכול לעזור לאדם להבין איך עובד המוח ואיך נוצרים רצונות ותחושות. כאשר אדם מבין את המבנה הבסיסי של ... בנסיבות חיצוניות בלבד. הוא מדגים שהיכולת לשכנע את עצמך היא כמו היכולת לשכנע אדם אחר. הוא מתאר זאת בצורה ברורה: שאל את עצמך מה אתה הכי רוצה בחיים, ואז בדוק איך הדבר שיש לך או שאתה רוצה ... ליצור ריגושים? מה גורם לאנשים להתרגש? איך לשכנע את עצמי להתרגש? למה אנשים מחפשים סכנות וריגושים קיצוניים? מה הקשר בין שכנוע עצמי ל - NLP? איך לחוות תחושת שלמות? ...
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
... לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי איך לשכנע באמצעות הקצנת ודאות? אליעד ... התגובה הנכונה היא אני לא בטוח ב - 100%, אבל אני עדיין חושב שזה יותר הגיוני לי לחשוב כך. כלומר, עצם קיום הספק לא מחייב לשנות את הדעה. כיצד להשתמש בשיטה לשכנוע עצמי? השיטה לא מתאימה רק לשכנוע אחרים, אלא גם לשכנוע עצמי. אם למשל מישהו נמצא בדיאטה ורוצה להימנע ... עם דילמות פנימיות ועם ניסיונות לשכנוע מצד אחרים. הוא ממליץ על מודעות לשיטה ועל שימוש מודע בה, כדי להשיג מטרות וכדי להתגבר על מחסומים פסיכולוגיים. איך לשכנע את עצמי? איך ליצור מוטיבציה פנימית? איך ... זה אוטוסוגסטיה? האם אפשר להיות בטוח במשהו? איך לנטרל מניפולציה? איך לשנות מחשבה של מישהו אחר? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת טיפ בנושא של שכנוע גם בנושא של שכנוע עצמי וגם בנושא של שכנוע של אחרים, גם להסביר ... בטוח בשום דבר. אוקי שזה נושא בפני עצמו אבל לכן מה שאני בעצם בא להגיד כשבן אדם יש לו שתי מחשבות והבן אדם רוצה לחשוב מחשבה אחת יותר ממחשבה אחרת הוא יכול לשכנע את עצמו בדיוק בשיטה הזאת נגיד שהמוח אומר לו ... ב100% ובעצם בן אדם יכול להשתמש בהבנה הזאת ששום דבר בעולם אי אפשר להיות בטוח בו ב100% אני אומר את זה באופן כללי כי זה גם נושא שלומדים אותו בפני עצמו בשביל לשכנע את עצמו לשכנע אחרים ברעיונות כאלה ואחרים כאשר ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות ... קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, ... איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את הלקוח עצמו. לפי אליעד, האדם צריך למכור לעצמו את הרעיון שהוא רוצה וצריך למכור את המוצר, ולשכנע את עצמו שהוא מוכן להשקיע מאמץ בתהליך הזה. כיצד ניתן לשכנע את עצמך לרצות למכור? אליעד כהן מסביר שהשיטה שבה ניתן לשכנע את עצמך למכור זהה לחלוטין לשיטה שבה משכנעים לקוח לקנות מוצר. כאשר איש המכירות ניגש למכור, עליו לחשוב באופן ברור ומסודר על היתרונות והחסרונות בתהליך המכירה ... לחוות התנגדויות פנימיות לשכנע את עצמו למכור. ההתנגדות הפנימית של איש המכירות עשויה להיות חזקה ממש כמו התנגדויות של לקוחות. לכן חשוב מאוד שאיש המכירות יכיר את ההתנגדויות של עצמו ויידע ... בפועל. מדוע מי שמצליח לשכנע את עצמו למכור יצליח טוב יותר לשכנע אחרים? אליעד מסביר שאדם המסוגל לשכנע את עצמו לבצע מכירה, אפילו כשלא ממש בא לו, משפר באופן אוטומטי את כישורי השכנוע שלו. יכולת זו תסייע לו מאוד גם בתהליך המכירה מול לקוחות, מאחר והוא יודע כעת ... ככל שאדם מצליח יותר לשכנע את עצמו, כך הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם התנגדויות מצד לקוחות, שגם להם לעיתים אין רצון לקנות. לפי אליעד, זהו בדיוק אותו תהליך: מי שיודע ומצליח למכור לעצמו, ... מכירה. הוא מדגיש שיכולת השכנוע העצמי היא תנאי הכרחי וקריטי להצלחתך כאיש מכירות לאורך זמן. איך להתמודד עם קושי במכירות? איך לשכנע את עצמך למכור? למה קשה לי למכור? כיצד להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי חשיבות השכנוע העצמי במכירות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ושכנוע אנשים ולמכור לאנשים. והפעם אני רוצה לדבר על ההיבט שבו יש אנשי מכירות שקשה ... לקנות נכון לגבי איך לשכנע את עצמך למכור זה אותו דבר. בן אדם שיודע לשכנע את עצמו למכור למרות שמאוד קשה לו למכור יש מאוד סיכוי גדול שהוא יצליח גם בהנחה שיישאר לו כוח, יש סיכוי גדול מאוד שהוא יצליח גם למכור יותר טוב, למה כי אם הוא מצליח לשכנע את עצמו למכור למרות שהוא לא בא לו למכור אז ככה הוא גם יכול לנסות לשכנע מישהו אחר לקנות למרות שלא בא לו לקנות. זה אותו תהליך בדיוק מי שטוב במכירות ויש הרבה ...
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
... להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך , לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש ... מהשוואה למצב שלילי, ולכן אם לא קיימת תחושה שלילית כלל, לכאורה לא ניתן ליהנות באמת מהתחושה החיובית. איך ניתן לשכנע את עצמך שאתה תמיד מרוצה? אליעד כהן ממשיך לדון בשאלה כיצד אפשרי בכל זאת להרגיש רק טוב בלי רע. הוא מעלה אפשרות של שכנוע עצמי ואוטוסוגסטיה, תהליך שבו האדם אומר לעצמו שבכל מצב הוא מרוצה ... משנה לו, המוח מיד מתריס מולו - רגע, אבל לפני רגע היה לך מאוד אכפת מהמצב הזה. אליעד מסביר שכדי להצליח בתהליך השכנוע העצמי, האדם חייב לתרגל ולהטיל ספק באופן קבוע בכל ההנחות הבסיסיות ... הבסיסי שלו. רק כשאדם מתרגל להטיל ספק בדברים הכי ברורים ומוחלטים עבורו, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא מסוגל לשכנע את עצמו באמת בכך שלא משנה לו מה קורה. איך אפשר ליהנות מהפקקים ... תחושת הנאה מיוחדת, כי הוא כלל לא סבל לפני כן. מצב כזה מאתגר את ההיגיון של האדם, ולכן האדם חייב להיות מיומן בשכנוע עצמי חזק מאוד, כדי להחזיק בהרגשה הזו לאורך זמן. האם אפשר לא ... מוחלט הוא ביכולת של האדם לומר לעצמו משפטים חסרי היגיון לכאורה, כמו אני רוצה את המצב וגם לא אכפת לי מהמצב, ולשכנע את עצמו באמת ובתמים שזה נכון. אליעד נותן דוגמה קיצונית עוד יותר: אם האדם מאבד סכום כסף משמעותי, ההיגיון אומר שהוא חייב להיות אומלל בגלל ההפסד. אבל אם האדם יכול לשכנע את עצמו שגם ההפסד לא משנה לו, הוא למעשה יכול לחוות אושר באופן ... את הנקודה הקריטית של הטלת ספק בהיגיון. לדבריו, מי שלא מתרגל הטלת ספק קבועה בהיגיון של עצמו, לעולם לא יוכל לשכנע את עצמו בשקר הזה, אבל מי שמתרגל את הטלת הספק, יכול ליצור בתודעתו ... כל הסתירות הגיוניות ואמיתיות בו - זמנית. כיצד אפשר להפוך את הסתירה לאמת פנימית מוחלטת? אליעד מציע שבשביל לשכנע את עצמך באמת, יש להתייחס לכל רגע בחיים כאילו הוא יקום נפרד בפני ... משהו הפוך לחלוטין, האדם יתייחס לכך כאילו זו שוב המציאות הרצויה בדיוק. כך, למרות הסתירה לכאורה, האדם מסוגל לשכנע את עצמו באמת ששני המצבים מנוגדים אכן רצויים לו באותה מידה. האדם ... המוצע של אליעד הוא אימון תמידי של התודעה, שמטרתו להטיל ספק מתמיד בשכל ובהיגיון, וכך ליצור יכולת אמיתית לשכנוע עצמי, עד כדי מצב של חוסר היגיון מוחלט שיכול להוביל לאושר תמידי ללא סבל. איך לשכנע את עצמי להיות מאושר? מהי אוטוסוגסטיה וכיצד היא פועלת? האם אפשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע עצמי, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שכנוע עצמי, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לבני נוער בתחום שכנוע עצמי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 06:48:45 - wesi1