אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכיר כעצמאי ✔הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם?

כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, "מוכר" משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות והכישורים שלו למעסיק, שהוא בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו.

מדוע אנשים מבקשים הנחה?

קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה:
  • הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס.
  • אין להם מספיק כסף כדי לשלם את המחיר המבוקש.
  • הם חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו.
הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר "יקר לי", הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו.

מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק?

כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא עצמו לא מספיק מקצועי ואינו שווה את השכר המקורי שביקש.

לדוגמה, אם מועמד הולך לראיון עבודה והמעסיק אומר לו: "אתה לא מספיק מקצועי", יש למועמד שתי דרכים להגיב:
  • להתעקש ולהסביר שהוא כן מקצועי ושהוא שווה את השכר שהוא מבקש.
  • להסכים להתפשר על שכר נמוך יותר.
הבעיה בגישה השנייה היא שהיא מחזקת אצל המעסיק את התחושה שהעובד אכן אינו מספיק טוב או מקצועי. כי אם הוא באמת היה בטוח ביכולות שלו, הוא לא היה מתפשר על השכר בקלות כזו. במצב כזה, במקום לשכנע את המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי.

למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה?

חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: "המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה". בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול.

לדוגמה, אם לקוח אומר לך: "המוצר יקר לי", ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות.

מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה?

ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח.

מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על השכר?

חשוב לזכור שגם בתהליך של חיפוש עבודה, ההצעה שלך לשכר נמוך יכולה להיות בעייתית. כאשר מעסיק אומר למועמד שהוא לא מקצועי מספיק, והתגובה של המועמד היא להציע לקבל פחות כסף, זה יכול לפעמים להבריח את המעסיק. מדוע? כי לא כל המעסיקים מחפשים לחסוך כסף בכל מחיר. חלקם מוכנים להשקיע יותר כדי לקבל עובד מקצועי ואיכותי.

כאשר מועמד אומר "אני מוכן להתפשר על השכר", הוא בעצם משדר למעסיק שהוא לא באמת מאמין בערך שלו כעובד. המעסיק יחשוב: "אם הוא היה מקצועי כמו שהוא טוען, הוא לא היה מתפשר כל כך בקלות". למעשה, המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר.

איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר "יקר לי"?

כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו.

הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול.
לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם?

כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים והמכירות אלא גם בחיים האישיים ובעולם התעסוקה. למעשה, גם אדם שכיר שאינו מוכר מוצרים או שירותים יכול להימצא בסיטואציה שבה הוא מעניק "הנחה". איך זה קורה? כאשר אדם מחפש עבודה ומסכים להתפשר על השכר שלו, הוא למעשה נותן הנחה למעסיק, שהוא הלקוח שלו. ולכן, הנושא של מתן הנחה רלוונטי הן למי שמוכר מוצרים ושירותים, והן לאדם שכיר שמנסה "למכור" את עצמו למעסיק.

מדוע אנשים מבקשים הנחה?

ישנן מספר סיבות שבגללן אנשים מבקשים הנחה:
  • הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיסם.
  • אין להם מספיק כסף לשלם על המוצר או השירות.
  • הם חושבים שהמוצר או השירות אינם שווים את המחיר המבוקש.
הנקודה האחרונה היא קריטית - לעיתים קרובות, כאשר הלקוח מבקש הנחה, זה לאו דווקא מפני שאין לו כסף, אלא מפני שהוא מעריך שהמוצר אינו שווה את הסכום שנדרש עבורו.

מה קורה כשאתה נותן הנחה?

כאשר אדם מעניק הנחה - בין אם במכירת מוצר או שירות ובין אם כשהוא מתפשר על שכרו בריאיון עבודה - הוא עלול לשדר מסר שלילי ללקוח או למעסיק הפוטנציאלי. המסר הזה עשוי להיות: "המוצר שלי לא באמת שווה את המחיר שאני מבקש" או "אני לא מספיק מקצועי כדי לקבל את השכר שביקשתי".

כאשר מעסיק מסרב לקבל מועמד בטענה שהוא לא מספיק מקצועי, יש למועמד שתי אופציות:
  • להתעקש ולהוכיח את כישוריו.
  • להציע שכר נמוך יותר כדי להתקבל.
הבעיה באופציה השנייה היא שבמקום לשכנע את המעסיק שהוא כן מקצועי, המועמד למעשה מחזק את הרושם שהוא אינו מספיק טוב, כי אם היה בטוח בעצמו - הוא לא היה מסכים להוריד את שכרו.

למה הנחה יכולה לפעמים לגרום לך להפסיד עסקה?

לא כל הלקוחות מחפשים מוצר זול. יש לקוחות שמעדיפים מוצר איכותי ושירות ברמה גבוהה. כאשר אתה מציע הנחה, אתה עלול לשתול בראשו של הלקוח מחשבה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, כלומר, - המוצר אולי לא באמת שווה את מה שביקשת. בדיוק כמו במקרה של ריאיון עבודה, אם אתה מוריד את המחיר במקום להוכיח את האיכות שלך, הלקוח עשוי להתרחק כי הוא מחפש מוצר טוב, לא בהכרח מוצר זול.

אז מתי כדאי לתת הנחה?

השאלה האם לתת הנחה או לא היא שאלה מורכבת שתלויה בנסיבות שונות. ישנם מקרים שבהם הנחה היא כלי חכם למשוך לקוחות או להגדיל מכירות, אך ישנם גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך.
איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה כסף אתה רוצה להרוויח? מתי לקוח מבקש הנחה? למה לקוח מבקש הנחה?
אדם מחפש פיתוח ביטחון עצמי שידור ביטחון עצמי למכור את עצמך בראיון התנגדות במכירה להעלות ביטחון עצמי מחשבה שלילית חיים לקבוע מחיר אוטומט איך להצליח בראיון אומר יקר לי איך לא לתת הנחה איך להתראיין איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך המשמעות של לתת הנחה ללקוח הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות התנגדות למחיר התנגדות מחיר התפשרות התפשרות על שכר עבודה זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח לא לתת הנחה להוריד את המחיר להוריד מחיר להתווכח על המחיר להתפשר להתפשר על המשכורת להתראיין למה הלקוח אומר יקר לי למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למה לתת הנחה ללקוח למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לראיין לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר משכורות משכורת משכורת נמוכה משמעות משמעותיות מתי לא לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח מתנגד למחיר עבודה עצמאות עצמאי עצמאים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר ראיונות שכיר שכיר כעצמאי שכירים שכר תמחור
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי , בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך ... אתה מוכר את עצמך. למידע נוסף, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את הנושאים: שכיר כעצמאי, איך להסתדר בארגון, איך להתייחס לבוס ו - איך לעבוד נכון עם קולגות ותמצאו מידע רחב שיכול לעזור לכם להצליח במקום העבודה. ...
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
... יותר חופש ופחות כעס במקום העבודה. איך להתמודד עם בוס קשה? איך להתייחס לבוס כלקוח? שכיר כעצמאי איך לענות לבוס שתלטן? איך להתמודד עם בוס מניפולטיבי? שיווק עצמי במקום העבודה איך להתמודד עם בוס מנצל? איך לא לכעוס על הבוס שלך? יש ... עם בוס גרוע? איך מסתדרים עם בוס גרוע? תקשורת בין אישית, התמודדות עם בוסים גרועים, שכיר כעצמאי, התמודדות עם בוס כלקוח, איך לנהל שיחה עם המנהל? איך לנהל את המנהל? מנהל מציק, מנהל מתנכל, מנהל גרוע, מנהל מניפולטיבי, מנהל צועק, ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, לכאורה הוא מוכר פשוט ביצוחים. אבל אליעד כהן מסביר שזו תפיסה שגויה. למעשה, מה שהמוכר מספק ללקוח כולל הרבה מעבר לחומרי הגלם. הוא מוכר שירות, אחריות, ידע, בקרה על המוצר, והרכבה של המוצר. כלומר, הלקוח קונה מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים נוספים, ולא רק את החלקים עצמם. לדוגמה, כשאדם קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, אז למה לשלם יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי הגלם. למעשה, הלקוח משלם על התהליך כולו, שכולל את ההרכבה של המוצר, את הבקרה, ואת הפיקוח שהכל נעשה בצורה איכותית ומדויקת. לכן, למרות שה
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה המחיר?. ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים מעט שונים, כדי להוביל את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?, האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?, האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים לך?. בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או מדברים אחרים?. בדרך כלל, בשלב זה הלקוח ירגיש צורך לומר שלא, ושלא רק המחיר חשוב לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר. ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר, התשובה המתבקשת היא: אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא ב
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי או לקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה. איך הכי נכון להגיב ללקוח? ויש בזה כל מיני נקודות מבט, אבל ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח שהחבר הכי טוב שלך היה אומר לך, שהמוצר יקר לו. איך לדעתך היית מגיב במקרה הזה? תשובה: כל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כנראה ... החבר שלך, למה הוא מתכוון כשהוא אומר שזה יקר לו. והאם זה באמת יקר לו. והאם באמת הוא לא יכול להרשות לעצמו לרכוש את ה
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיוב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיוב. ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא רק על המחיר? ואסביר גם האם באמת וכמה המחיר באמת חשוב ללקוח? והאם יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון תקשורתי לפי בנימין נתניהו? בסרטון שבו אליעד כהן מנתח ראיון של בנימין נתניהו בערוץ 2 ממערכת הבחירות של שנת 2015, מודגשים עקרונות חשובים באומנות הפרזנטציה והרטוריקה בראיונות תקשורתיים. אליעד מדגיש שלושה כללים מרכזיים שנתניהו משתמש בהם לאורך הראיון: יצירת קשר אישי, מניפולציות עדינות ושימוש מתוחכם במילים. כיצד ליצור קשר אישי עם המראיין ולהוריד מתח? נתניהו מתחיל את הראיון בכך שהוא פונה למראיינת בשמה הפרטי, יונית, ומוסיף ברכת ... כי פנייה אישית יוצרת אווירה נעימה יותר ומורידה תוקפנות אפשרית מצידה של המראיינת. זוהי טקטיקה מוצלחת במיוחד בתחילת ראיון מאתגר, המאפשרת להפחית מתח ולהעביר את הראיון לאווירה נוחה יותר, בה קשה יותר ... הזו נועדה לעורר פחד בקרב קהל היעד שלו. מדוע חשוב לא להביע חולשה או חרטה בראיון? כאשר נתניהו נשאל אם הוא מתחרט ... וחוסר חרטה, כי הודאה בטעות היא ביטוי לחולשה ומספקת הזדמנות לתקוף את המרואיין. כיצד נתניהו מתחמק משאלות ומחדיר מסרים סמויים? במהלך הראיון, כאשר נתניהו נשאל לגבי החוק שאמור ... שרוב בעלי הדעה רוצים אותו כראש ממשלה - טענה שאליעד מדגיש שהיא חסרת בסיס עובדתי אך נשמעת משכנעת כאשר היא נשתלת ... חושב או אני מאמין בצורה שיכולה להחליש את המסר, כאשר היה יכול פשוט לקבוע עובדות חד - משמעיות יותר. עם זאת, יש ... ביטחון או כלכלה. אליעד מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים ... שלטון הימין, על מנת לנטרל את האופי הפרסונלי של הביקורת. איך להתמודד עם ראיון קשה שבו העיתונאי תוקף אותך? ... מתחמק בצורה מתוחכמת מתשובות ישירות, במיוחד כשהוא נשאל מדוע הוא מסרב להתראיין עם עיתונאי מסוים (רביב דרוקר). במקום להודות בפחד או בהתחמקות, הוא טוען שלא צריך להתראיין אצל כל אחד - תשובה שנשמעת כאילו ... בה צדק מסוים, אבל למעשה מסתירה את האמת, שהיא פחד משאלות קשות. כיצד לסיים ראיון בצורה משכנעת? בסיום הראיון, נתניהו חוזר ומדגיש את הסכנה ... זאת כמניפולציה אפקטיבית כי היא יוצרת תחושת דחיפות וסכנה. מה ניתן ללמוד מראיון זה? לסיכום, מנתניהו ניתן ללמוד ... מילה יכולה להיות קריטית וכיצד יש להשתמש בה בצורה אסטרטגית ונכונה במהלך ראיונות. איך לענות לשאלות קשות בתקשורת? ... מהי אומנות הפרזנטציה? איך להתמודד עם ביקורת אישית? כיצד נתניהו מנצח בראיונות תקשורתיים? ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון טלוויזיה? כאשר אליעד כהן מנתח את הריאיון הטלוויזיוני של יצחק (בוזי) הרצוג ... הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות קשות ומורכבות בראיונות. בניתוח המפורט, אליעד מזהה טעויות אסטרטגיות שעושה הרצוג במהלך הריאיון ומציע ... היה על הרצוג לתקוף בחזרה ולהראות מדוע דווקא המתחרה שלו אינו ציוני, דרך הצגת עובדות ופעולות שליליות של הצד השני. מדוע התייחסות אישית למראיין חשובה? אליעד מבהיר שהרצוג היה יכול להפוך את הריאיון לאישי וחם יותר אם היה ... לשלומה או מברך אותה אישית, דבר שהיה יכול לבנות אמון ולקדם את מהלך הריאיון לטובתו. העובדה שלא עשה זאת, גרמה לו להחמיץ הזדמנות ליצירת חיבור אישי עם המראיינת. איך לענות לשאלות על אופוריה וביטחון בניצחון? כאשר הרצוג נשאל על אופוריה ... לא להגיב בצורה פסיבית או עדינה מדי. לתקוף כשיש הזדמנות ולשדר ביטחון עצמי גבוה. לא לתת כבוד מיותר ליריבים. להשתמש במילים חזקות וברורות במקום בביטויים עמומים. למנף כל ... לא לחזור על טעויות של פסיביות או חוסר ביטחון מול שאלות קשות. איך לענות לשאלות בראיון? איך להתראיין לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר מיומנויות פרזנטציה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכיר כעצמאי, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שכיר כעצמאי, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, אימון אישי טלפוני, טיפול נפשי בנושאי שכיר כעצמאי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 13:39:02 - wesi1