אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיפור העובדים ✔מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
איך שיפור עצמי כמנהל משפיע על הארגון?

כיצד ניתן לשפר את הארגון דרך ניהול עצמי? שיפור ביצועים ניהוליים מתחיל מהשיפור העצמי של המנהל. אליעד כהן מציין כי הדרך היעילה ביותר לשפר את תפקוד העובדים היא לעבוד על שיפור עצמי כמנהל. בהבנה של מציאות זו, כאשר העובדים הם לרוב פחות חכמים מהמנהל, השיפור בעבודת המנהל עצמו יביא לשיפור ישיר בתפקוד של כל שרשרת הניהול שמתחתיו.

כיצד ניתן להוביל את העובדים להצלחה?

אם ברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך, אז השגת המטרה של שיפור ביצועיהם תלויה בשיפור הניהול שלך. כדי לשפר את עצמך כמנהל, יש צורך לבחון את המשימות והיעדים שלך. השלב הראשון הוא להבין מהם מטרות הניהול שלך ואילו אסטרטגיות אתה מיישם על מנת לנהל את הזמן, המשימות והמשאבים שלך בצורה אפקטיבית. אם אתה מתקשה בניהול הזמן והמשימות, ניתן למצוא מקורות נוספים על ניהול עצמי באתרים רלוונטיים.

ההשפעה של ניהול עצמי על שאר המנהלים והעובדים

היכולת שלך לנהל את עצמך משפיעה על היכולת שלך לנהל את העובדים. כשאתה מבצע את המשימות שלך בצורה מסודרת ועם מיקוד, אתה מעביר את אותן מיומנויות לעובדים שלך. ככל שתהיה יותר מדויק בהסברים ובהוראות שאתה נותן, כך גם המנהלים והעובדים שמתחתיך יקבלו את ההנחיות בצורה ברורה יותר ויתפקדו בצורה טובה יותר.

למה שיפור עצמי כמנהל הוא הקריטי ביותר?

כפי שהסביר אליעד כהן, ככל שתשפר את עצמך כמנהל, כך תוכל להדריך ולהנחות את העובדים בצורה טובה יותר. כאשר המנהל משפר את כישוריו האישיים בניהול, הוא מצליח להוביל את הצוות בצורה יעילה יותר. המנהלים שמתחתיו ילמדו ממנו, ובסופו של דבר גם העובדים ייהנו מהוראות ברורות ויישום נכון של מטרות. השיפור לא רק משפיע על המנהל עצמו, אלא על כל המערכת הארגונית, כשיש "ירידת דורות" של רמות ניהול.

למה לשנות את העובדים פחות יעיל?

בהשוואה לניסיון לשפר את העובדים ישירות, השיפור העצמי של המנהל מהווה גישה יותר יעילה. כאשר המנהל משפר את יכולות הניהול שלו, כל שאר המערכת תשתפר. במילים אחרות, לא ניתן להביא את העובדים לרמה גבוהה יותר מהמנהל. על מנת שהעובדים יתפקדו טוב יותר, יש להתחיל בשיפור המנהל, שכן הוא מהווה את הדוגמה האישית וההנחות המובילות את כל המערכת.

סיכום - הדרך לשיפור הארגון

הדרך היעילה ביותר לשיפור ביצועי הארגון היא השיפור העצמי של המנהל. אם המנהל משפר את יכולת הניהול שלו, הוא ישפיע ישירות על ביצועי העובדים שלו. ככל שהמנהל ישפר את כישוריו האישיים בניהול זמן, משימות ומשאבים, הוא יוכל להנחות את עובדיו בצורה יותר אפקטיבית, מה שיביא לשיפור כלל הארגון.
ניהול עובדים - איך לשפר את הארגון שלך דרך ניהול עצמי?

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עובדים הוא ההבנה שברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. אין זה מחייב כמובן, וייתכן שיהיו לך עובדים חכמים יותר, מוכשרים יותר, ואפילו כאלה שהיו יכולים לנהל את הארגון שלך בצורה טובה יותר ממך. אם היית מזהה עובד כזה ובעל מספיק תבונה, אולי היית אפילו שוקל למנות אותו לנהל אותך. אבל המציאות היא שברוב המקרים, העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך.

מדוע זה חשוב?

אם אתה רוצה שהעובדים שלך יעבדו בצורה טובה יותר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשפר את עצמך כמנהל. העובדים שלך הם השתקפות שלך - מה שאומר שכדי שהם יתפקדו טוב יותר, עליך להשתפר כמנהל. מאחר שהעובדים שלך אינם חכמים ממך, אם תרצה להעלות את הרמה שלהם, תצטרך קודם כל להעלות את הרמה שלך.

איך עושים את זה בפועל?

כדי לשפר את הניהול שלך, עליך לבדוק את הנקודות הבאות:
  • מהן המשימות שלך כמנהל?
  • מהם היעדים שלך?
  • כיצד אתה מתנהל ביומיום?
  • האם יש לך שיטה ברורה לניהול זמן, משימות ומשאבים?
  • כיצד אתה יכול להפוך להיות מנהל טוב יותר?
אם אינך יודע כיצד לנהל את עצמך טוב יותר, ניתן להיכנס לאתר ולחפש מידע על ניהול עצמי, ניהול זמן וניהול משימות. ככל שתשפר את עצמך, כך תשפיע בצורה חיובית על כל שרשרת הניהול שמתחתיך.

מדוע ניהול עצמי חשוב כל כך?

כאשר אדם מנהל את עצמו בצורה טובה יותר, הוא אוטומטית מנהל גם את העובדים שלו טוב יותר. כאשר מנהל משפר את כישוריו, הוא מתבטא טוב יותר, מסביר את ההוראות בצורה ברורה יותר, ומנהיג את הצוות שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, גם המנהלים שתחתיו ישפרו את רמת הניהול שלהם, והעובדים ייהנו מהנחיות ברורות ואפקטיביות.

שרשרת הניהול - איך הרמה שלך משפיעה על כל הארגון?

רמת הניהול של המנהל הבכיר היא זו שקובעת את רמת הניהול בכל הדרגים שמתחתיו. אם המנהל ברמה הגבוהה פועל ברמה מסוימת, לרוב המנהלים שמתחתיו יהיו ברמה מעט נמוכה יותר, וכן הלאה - זהו אפקט של "ירידת הדורות" בניהול. לכן, הדרך היעילה ביותר לשפר את כל המערכת היא להשקיע בניהול העצמי שלך.

למה לנסות לשנות את העובדים זה פחות יעיל?

שיפור העובדים שלך ללא שיפור עצמי כמנהל הוא אפשרי, אך מוגבל. אתה לא יכול להביא את העובדים שלך לרמה גבוהה יותר מהרמה שבה אתה נמצא. כדי לגרום לעובדים שלך להשתפר באמת, עליך לשנות את עצמך. ככל שתשפר את עצמך, תשנה את סגנון הדיבור שלך, תדייק את ההסברים שלך, ותתן דוגמה אישית - כך תוכל להוביל את הצוות שלך להצלחה.

סיכום

לשיפור הניהול שלך יש השפעה ישירה על הביצועים של העובדים שלך. הדרך היעילה ביותר לשפר את ביצועי הארגון היא לשפר את עצמך כמנהל. ככל שתתנהל בצורה טובה יותר, כך העובדים שלך יתפקדו בצורה טובה יותר. ניהול נכון מתחיל מבפנים - מהיכולת שלך להנהיג את עצמך.
נקודות מנהל טוב להיות מנהל טוב אתה יכול דוגמה אישית של מנהל מול העובדים לשנות מנהל בארגון מנהיג איך עושים מנהל טוב יותר כישורים אופי אופי של מנהל איך לגרום איך לגרום למנהל איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב איך להיות איך להיות מנהל איך להיות מנהל יותר טוב איך לשכנע מנהל ארגון בארגון דוגמה אישית דוגמה אישית בארגון דוגמה אישית לעובדים דוגמה אישית של מנהל דוגמה אישית של מנהל מול העובדים יועץ יעוץ יעוץ למנהלים לגרום לגרום למנהל לגרום למנהלים לנהל יותר טוב להיות מנהל להיות מנהל יותר טוב למנהלים לנהל לנהל יותר טוב לנהל מנהל לנהל מנהלים לשכנע מנהל לתת לתת דוגמה אישית לעובדים מנהל מנהל בארגון מנהל מול עובדים מנהלים ניהול ניהול מנהלים עובד עובדים שיפור שיפור העובדים תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
... האם הוא מנהל טוב או לא, האם העובד בעייתי או לא. אתה אומר למנהל: אני צריך תוצאות. תביא לי תוצאות. אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו בשביל זה - שיחליף. אם הוא רוצה להשקיע בשיפור העובדים - שיעשה זאת. אבל האחריות היא עליו. סיכום בסוף, מה שאתה צריך זה תוצאות. אם המנהל שתחתיך מביא לך תוצאות - מעולה. אם לא - זו ...
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
... ויעילה. בדומה לכך, גם עובד שנתפס כלא מתפקד או מקולקל, אינו בהכרח עובד שצריך לפטר מיד. ייתכן שיהיה זול, יעיל וחכם יותר להשקיע מאמץ בשיפור העובד, מאשר להחליפו בעובד חדש. האם ... בעובדים לא רק כלי עבודה חד - פעמיים אלא משאב שיש לשקול את עלויות התחזוקה, התיקון או השדרוג שלו מול עלויות החלפתו. ישנם מקרים בהם שיפור העובד הקיים ידרוש מאמץ מסוים בטווח ... מהמצופה, אם בסופו של דבר העלויות של גיוס עובד חדש יהיו גבוהות מדי, או שהסיכוי למצוא עובד טוב יותר נמוך. לסיכום, האם לפטר או להשקיע בשיפור העובד? אליעד כהן מסכם שהשאלה אם ... ולבחון כל מקרה לגופו. הוא מציין שהשיקול אם לפטר עובד או לא הוא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של טובת העסק. לפעמים יתברר שעדיף להשקיע בשיפור העובד מאשר להחליף אותו, גם אם זה ...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
... ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה? איך להתמודד עם שינויים ארגוניים ולבחון הצעות בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על התמודדות עם שינויים ארגוניים, איך לנתח מידע בצורה נכונה, כיצד לקבל החלטות נכונות ולבחון הצעות שיכולות להשפיע עלינו בעבודה. הוא מציע דרכים לעקוף מניפולציות ואסטרטגיות להימנע מטעויות שעלולות להתגלות מאוחר מדי. במהלך ההרצאה אליעד מציין כי חשוב להפעיל חשיבה ביקורתית ולהתעקש על פרטים נוספים לפני שמקבלים החלטה. מהי הדרך הנכונה לנהל שיחה כדי לבדוק את המידע על השינוי? אליעד מסביר שכאשר אדם מציג הצעה או שיחה על שינוי, הדרך הטובה ביותר היא לא להאמין באופן ... להתרחש ולבדוק האם השינוי יתרום לנו או יפגע בנו. לדוגמה, אם יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך זה ישפיע על העבודה שלנו, והאם המנהל החדש יבין אותנו ויתמוך בנו. מהי השיטה לבדוק את יתרונות השינוי? בהרצאה מציע אליעד לקחת את כל הדברים הטובים שיש לנו היום ולוודא שהיתרונות האלה יישארו גם אחרי השינוי. לדוגמה, אם אנחנו כיום יכולים לבקש חופש בקלות ממנהל מסוים, כדאי לוודא שהשינוי לא ישפיע על זה בצורה שלילית. בנוסף, מומלץ לבדוק מה עשו בארגונים אחרים בסיטואציות דומות, כדי להבין אם ישנן סיבות חיצוניות שלא תמיד נחשפות לנו בצורה ברורה. איך לזהות אם שינוי מסוים באמת ... הוא הצעד הנכון לנו, ולוודא שהוא באמת לא יפגע בנו בטווח הארוך. איך להתמודד עם שינויים ארגוניים? איך לנתח מידע בעבודה? מהן שיטות קבלת החלטות בארגון? איך לבדוק הצעה בעבודה? כיצד לזהות מניפולציות בעבודה?
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית. האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי? אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו: גישה ראשונה היא ...
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
... רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה איך אפשר להיות מאושר תוך כדי עבודה ומדוע מדיטציה לא מספיקה? אליעד כהן מסביר שכדי לחוות אושר ורוחניות אמיתית בעבודה, האדם צריך לשנות את התפיסה הרוחנית שלו לגבי מה זה אושר. לפי אליעד, הבעיה מתחילה כאשר אנשים מפרידים בין הרוחניות לבין העבודה, וחושבים שעבודה וכסף הם משהו רע שמונע מהם להתפתח רוחנית. הם חושבים שכדי להיות רוחניים צריך לשבת במדיטציה או לקרוא ספרי רוחניות, אבל אליעד טוען בדיוק ההפך. מהי התפיסה ... מוחלט (כמו מדיטציה), ויש דברים שהם לא רוחניים, כמו עבודה או כסף. אנשים חושבים שאם הם עושים מדיטציה הם מתקרבים לאושר מוחלט, ואם הם עובדים או מלמדים מתמטיקה הם מתרחקים ממנו. לדעתו זו אשליה שגורמת להם לסבל, מכיוון שהאושר המוחלט צריך להיות בלתי תלוי בתנאים, ולכן אין זה משנה אם האדם יושב ... קל להירגע בשקט של המדיטציה מאשר בתוך המציאות של העבודה. אבל אם האדם מתרגל להרגיע את עצמו רק באמצעות מדיטציה, הוא לא יוכל להישאר רגוע בתוך העבודה והחיים עצמם. לכן אליעד ממליץ על תהליך הרבה יותר עמוק ומורכב, שהוא התבוננות שכלית ורגשית תוך כדי הפעולה עצמה - במהלך העבודה או בשיעורים פרטיים במתמטיקה, למשל. איך להפוך את העבודה להתבוננות רוחנית? אליעד מדגים באמצעות מקרה של אדם שמלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה. במקום להשתעמם או לחוש תסכול מההוראה, האדם יכול להשתמש בשיעור כהזדמנות ... למשל, הם אומרים: אהיה מאושר רק אם לא אצטרך לעבוד. אך אליעד מדגיש שאושר מוחלט חייב להיות בלתי תלוי בשום תנאי. האדם שחושב שרק במדיטציה או רק בקריאת ספרים רוחניים הוא יכול להיות מאושר, מפספס את המהות של ... אליעד מדגיש שאם האדם לא יכול לחוות את האושר המוחלט בעבודה, סימן שהוא עדיין לא הגיע לאחדות מוחלטת. הוא צריך לשאול את עצמו שאלות, לחקור את התהליכים הקטנים, את הנפרדות, את הפרטים הכי פשוטים בעבודה היומיומית, ורק כך יוכל לראות איך כל דבר מוביל לאחדות הרוחנית. למה חשוב לחקור דווקא את הפרטים הקטנים בעבודה? אליעד מסביר שדווקא השאלות על הפרטים הקטנים (למה דבר אחד קורה כך ולא אחרת) מביאות להבנה עמוקה יותר של האחדות. הוא משווה זאת להתבוננות דרך עין, שאמנם היא ... לעומת זאת, היא ההבנה שהאושר נמצא בכל מקום, גם בעבודה או בכל פעילות אחרת. האדם שמבין את זה יכול להיות מאושר בצורה מוחלטת ובלתי תלויה, בכל רגע ובכל מצב. איך להיות מאושר בעבודה? האם מדיטציה מובילה לאושר? רוחניות מעשית בחיי היום יום איך לפתח חשיבה שכלית? מהי אחדות רוחנית? איך ליהנות מלימודי מתמטיקה? ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני , אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר ... כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה ... או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח ... ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ... את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע ...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו פעולותיו מקדמות אותן. למה תוכנית עבודה חייבת להיות גמישה? אליעד מבהיר שתוכנית עבודה אינה יכולה להיות מוגדרת ברזולוציה של כל דקה ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי ... כן חייב שתהיה לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק ... לבצע משימה שלמה, יש לפרק את המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה ...
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום לו להטיל ספק בעמדה שלו. אליעד מציע להתחיל בשאלות על ... אפשר לשאול אותו על ההיגיון שמאחורי הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ומהן ההשלכות של פיטורין שכאלה. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, אפשר להצביע על יתרונות אחרים שמציעים פתרונות יצירתיים, גם אם הם אינם מושלמים. איך לשנות את האווירה בארגון? כאשר האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, אליעד מציע לשדר כיוון חיובי ולהביא תקווה למערכת. אם אנשים מפיצים שמועות על חוסר תקווה, יש להציג את המצב באופן אמין ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ תחושות חוסר תקווה, כדאי להדגיש את היתרונות שבשיתוף פעולה ומאמץ משותף. אם מישהו טוען שאין תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום לו לשנות את דעתו? כשהאדם מולך בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום לו להטיל ספק. בהתחלה, כדאי לשאול ... שבהם אדם מביע דעה כלשהי, אפשר להדגיש את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש את היתרון של המצב שאתה מציע, גם אם זה לא בהכרח הפתרון המושלם. כיצד לשנות את האווירה בארגון שבו יש תחושת חוסר תקווה? אם האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, כדאי להציע כיוון חיובי ולהביא איזו תקווה. לדוגמה, כשיש אנשים שמפיצים שמועות על חוסר תקווה, כדאי להעמיד את המצב בצורה שתהיה אמינה ומבוססת. אפשר להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, חשוב להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להיכנס למאבק עם מי שמפיץ את תחושת חוסר התקווה, כדאי להדגיש את היתרונות של השיתוף פעולה והמאמץ המשותף. למשל, אם ... את האמת הקשה, ניתן להציג את הדעות השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת למסקנה הזו? התשובה היא אני יודע, איך אתה יודע? לא יודע אני יודע נפל עלי ... בא נגיד שהוא אומר אוקי אז אין פתרון ועדיין זה ככה אבל ברגע שמישהו אומר אין פתרון אין לו זכות דיבור לחלק עצות, זאת אומרת יש לו פחות זכות דיבור כי אתה יכול להגיד אוקי ואני חושב שיש פתרון אחר. כאילו אם מישהו נגיד אומר ככה זה ואתה אומר לו לא נכון אז יש בעיה אבל אם הוא ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז ... בעצמו ואילו לא. מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד כהן ממליץ לחשוב על העובדים כהרחבה של היכולות האישיות שלך. לדוגמה, הוא מציע לדמיין מצב שבו יש לך עוד זוג ידיים או אפילו עשר ידיים נוספות. ... יותר פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה עותק שלך שיכול לבצע פעולות במקומך. בצורה זו, קל יותר לקבל החלטות הקצאה, כי במקום לחשוב על ... להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון מושלם. הוא מדגים זאת באמצעות אנלוגיה: אם אדם צריך להרים משהו, הוא יעדיף להשתמש ביד החזקה ... כלומר, לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש חיסרון פוטנציאלי בגישה של חלוקת משימות לפי מומחיות בלבד. אליעד כהן מסביר שאם מתמקדים ... מיומנות גבוהה, עשויה להיווצר תלות גדולה מדי בעובדים מסוימים. לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, הוא מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי ... ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף -
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיפור העובדים, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיפור העובדים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי להפרעות קשב, טיפול הוליסטי בתחום שיפור העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:33:52 - wesi1