אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת שיווק ✔שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות?

אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד.

לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר אינטרנט.

מהן הרמות השונות בשיווק באמצעות המלצות?

אליעד כהן מחלק את השיווק באמצעות המלצות לארבע רמות של אמינות, מהפחות אמינה ועד הכי אמינה:
  • המלצה עצמית:

    זו הרמה הכי נמוכה. למשל, בעל עסק שאומר על עצמו "אני הכי טוב בתחום שלי". הבעיה ברמה הזו היא שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין.
  • עדויות של לקוחות מרוצים:

    רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול "עדות" של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד.
  • המלצות מפה לאוזן:

    זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם.
  • הלקוח ממליץ לעצמו עליך:

    זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך.
איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך?

השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך.

לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר בך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך דרך התוכן שסיפקת לו.

מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר?

לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה.

שיטה זו עובדת כמעט בכל תחום, החל משירותים אישיים כמו יעוץ, אימון או תחזוקה ביתית, ועד מוצרים מורכבים יותר. עם זאת, ברור שלפעמים לא ניתן לתת את המוצר עצמו בחינם, למשל אם מדובר במוצר יקר מאוד. אבל גם אז, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו.

מהם היתרונות בשיטה זו?

השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים:
  • בניית אמון:

    הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך.
  • יצירת מחויבות:

    כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית.
  • הלקוח הופך ללקוח חוזר:

    אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית.
  • הלקוח הופך למשווק שלך:

    לקוח שהיה מרוצה מהשירות שלך יהפוך לשגריר שלך וימליץ עליך לסביבה שלו בצורה אותנטית, ללא מאמץ נוסף מצדך.
לסיכום, אליעד כהן מדגיש ששיטת השיווק האידיאלית והחזקה ביותר היא לתת ללקוחות להתנסות בחינם. רק כך תוכל להבטיח שההמלצה הכי חשובה - המלצת הלקוח לעצמו - תיווצר באופן אותנטי וישיר.
עדויות של לקוחות והמלצות: איך באמת משווקים נכון?

כשאנשים מנהלים עסק ורוצים לשווק את המוצר או השירות שלהם, הם מחפשים דרך לשכנע אנשים לרכוש מהם. אחת השיטות הנפוצות היא להציג לקוחות מרוצים ולהביא עדויות של לקוחות ממליצים. כלומר, בעלי עסקים אוספים מכתבי המלצה, עדויות חיוביות או אפילו סרטוני וידאו שבהם לקוחות מספרים כמה הם מרוצים מהמוצר או השירות. הרעיון מאחורי זה הוא שכשלקוח חדש רואה שיש לקוחות מרוצים, הוא ירגיש ביטחון וירצה גם להתנסות במוצר.

אבל יש בעיה - לקוח חכם ומודע יודע שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר בקלות להמציא ביקורות, לכתוב מכתבי המלצה מפוברקים או אפילו לשלם לאנשים כדי לומר מה שרוצים. לכן, ההמלצות היעילות באמת הן אלו שמגיעות מחברים ומכרים אישיים, משום שבדרך כלל אנחנו מניחים שחברים שלנו לא ישקרו לנו לגבי חוויותיהם.

הרמות השונות של שיווק באמצעות המלצות

ניתן לחלק את נושא ההמלצות לכמה רמות, מהפחות אמינות למתקדמות יותר:
  • הרמה הנמוכה ביותר:

    המלצה עצמית. כאשר אדם מעיד על עצמו שהוא הטוב ביותר, זו שיטת שיווק חלשה מאוד. למשל, אם חשמלאי אומר על עצמו "אני הכי טוב בעיר!", אין כאן שום ערך אמיתי ללקוח.
  • רמה אחת מעל:

    עדויות של לקוחות. בעלי עסקים מציגים המלצות מלקוחות מרוצים, וזה טוב יותר מהמלצה עצמית, אך עדיין ניתן לזייף זאת בקלות.
  • רמה מתקדמת יותר:

    המלצות מפה לאוזן. לקוח שהשתמש בשירות שלך וממליץ עליו לחברים שלו - זה הרבה יותר אמין.
  • הרמה הגבוהה ביותר:

    הלקוח ממליץ עליך לעצמו. כלומר, כאשר הלקוח שלך כל כך מרוצה, שהוא פונה אליך שוב ושוב כי הוא זוכר את החוויה החיובית שהוא קיבל. זה הסוג החזק ביותר של שיווק.
איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך לעצמם?

כדי לגרום ללקוח חדש להמליץ לעצמו עליך, יש להשתמש בטכניקה פשוטה אך עוצמתית: לתת לו להתנסות במוצר או בשירות שלך ללא תשלום, כך שהוא יחווה בעצמו את היתרונות.

למשל, אם אתה חשמלאי, תוכל לספק תוכן חינמי - מידע על חשמל, מדריכים להתקנת מנורות, טיפים לתכנון מערכת חשמל בבית, וכך הלאה. כשהלקוח מקבל ערך ממך בחינם, הוא כבר הופך ללקוח פוטנציאלי שלך עוד לפני ששילם לך. הוא יחווה ממקור ראשון את הידע שלך ואת האיכות שלך, וכשהוא יזדקק לשירות חשמלאי - הוא יפנה אליך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך מהתוכן שסיפקת לו.

השיטה האולטימטיבית לשיווק

אם אתה רוצה שהלקוחות יקנו ממך, עליך לוודא שהאדם שאתה משווק לו יקבל המלצה ממקור שהוא הכי מאמין לו - מעצמו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת לו חוויה ישירה של השירות שלך, גם אם זה בחינם בהתחלה.

נכון, זה לא מתאים לכל עסק ולא כל מוצר ניתן לתת בחינם, אבל העיקרון הזה עובד כמעט בכל תחום. ככל שתיתן ללקוח ערך עוד לפני שהוא משלם לך, כך הוא ירגיש מחויבות כלפיך ויהיה בטוח לבחור בך.
יהללך זר ולא פיך, אין הנחתום מעיד על עיסתו, שיטות שיווק לעסקים, לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם, איך לקדם את העסק שלך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לרכוש את אמון הלקוחות? איך להשיג לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? איך לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר? הדרכת בעלי עסקים, אימון לשיווק עסקים, אימון עסקי, טיפים לשיווק, איך לשווק עסק? איך לקדם עסק? שיטות שכנוע לקוחות, יצירת אמון עם הלקוח, שיווק עסקים, יעוץ עסקי, אימון להקמת עסק
פתרון לשכנע מישהו לקדם את העסק שלך לקנות ממך יתרונות של מוצר עבר איך לתכנן למה המוצר כל כך יקר ליצור לקוחות מרוצים בחינם איך לזכור איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך איך לגרום למישהו לקנות איך לגרום למישהו לקנות ממך איך להמליץ איך להשיג המלצות איך להשיג המלצות של לקוחות איך להשיג לקוחות איך ליצור לקוחות מרוצים איך לשווק איך לשווק את העסק שלך איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך איך לשווק עסק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו הישגים המלצות המלצות של לקוחות לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות להמליץ עליך לגרום למישהו לקנות להמליץ להמליץ עליך להשיג המלצות להשיג המלצות של לקוחות להשיג לקוחות ליצור ליצור לקוחות מרוצים למה לגרום ללקוח למה לקנות ממך למה לרכוש ממך לקוח לקוחות לקוחות ממליצים לקוחות מרוצים לקנות לקנות ממך לרכוש לשווק לשווק את העסק שלך לשווק את עצמי לשווק את עצמך לשווק עסק לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לקנות עדויות של לקוחות עסק עסקים רצון שיווק שיווק עצמי
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי ... בזכות הידע שהוא מפגין בפומבי. מהם החסרונות בשיטות שיווק נפוצות? אליעד מציין שני חסרונות מרכזיים בשיטות השיווק המסורתיות: הבעיה בשיטת השיווק המבוססת על צעקה או פרסום חזק היא שכל מתחרה יכול להשקיע יותר כסף ממך ולהשתלט על השוק. השימוש הנרחב ... להפוך למוביל בתחומך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך בפייסבוק, לקוחות משמיצים ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 2
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 2
... בשימוש בכותרות כמו NLP מאסטר היא לגרום לאנשים להרגיש שיש להם מקצוע יוקרתי ובעל ערך גבוה. הוא מתאר את שיטת השיווק באופן שבו הקורסים מוצגים בצורה מושכת, עם הבטחות להפוך כל אדם רגיל למטפל בכיר. הרעיון הוא ליצור תחושת חשיבות ...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...יותר תלוי במשוב חיצוני על מנת לחזק את הביטחון שלך, כך אתה פחות בטוח בעצמך. מדוע העצה צריכה להיות נכונה ללא תלות בתוצאות? אליעד כהן מסביר בפירוט שאם אדם יישם את העצה שלך והיא לא עבדה, קיימות שלוש סיבות אפשריות: הוא לא הבין את העצה כפי שהתכוונת. הוא לא יישם את העצה בדיוק כפי שהסברת. העצה עצמה לא הייתה טובה. מצד שני, גם אם האדם הצליח, זה לא בהכרח מעיד שהעצה הייתה טובה, כי ייתכן: שהוא הבין את העצה ויישם אותה במדויק. שהוא עשה פעולה אחרת לגמרי ממה שהמלצת והצליח למרות העצה שלך. שההצלחה כלל לא קשורה לעצה...
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
...את המטופל טוב יותר, ניתן לתת לו פתרונות טובים יותר וממוקדים יותר, מה שמוביל לשימור שלו והגברת הסיכוי להמלצה על הטיפול. כמו כן, אליעד מסביר על הצורך במתן פתרונות מהירים ויעילים שמבוססים על פתרונות ששימשו את המטפל עצמו. כלומר, אם המטפל הצליח למצוא פתרון לבעיה האישית שלו, הוא יכול להעביר את הפתרון הזה גם למטופלים. המשמעות היא שמטפל צריך להבין את הדרך בה הוא פתר את הבעיה שלו כדי שיוכל להדריך את המטופל בשיטה דומה. לבסוף, נגע אליעד בכמה דרכים בהן ניתן לשפר את חוויית המטופל ולגרום לו להרגיש שהוא מקבל את...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
...ללקוח לטעום לפני שהוא קונה. חשמלאי יכול לתת עצות או טיפים בחינם בתחום החשמל, כדי שהלקוח יראה את מקצועיותו. רופא אורתופד יכול להעניק מידע ראשוני בנושאי בריאות בחינם, ובכך לבנות אמון אצל המטופל. חנות בגדים יכולה לאפשר ללקוחות למדוד את הבגדים באופן וירטואלי כדי שיוכלו לראות כיצד הבגד נראה עליהם לפני רכישה. איך מזהים בעל עסק שמוכר מוצר גרוע? אם מישהו לא מאפשר לך להתנסות בשירות שלו לפני שאתה משלם, זה יכול להעיד על כך שהמוצר שלו לא מספיק טוב. לפי אליעד, מי שמוכר מוצר גרוע או לא איכותי יימנע מלתת ללקוחות...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
...המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטת שיווק, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטת שיווק, איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, מאמן אישי לדיאטה, מורה רוחני מומלץ בנושאי שיטת שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3125 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 23:14:04 - wesi1