אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאננות ✔שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה?

הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח צמוד. אליעד כהן מסביר כיצד ניהול משימות נכון יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת.

למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך?

אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה "נגמרה" לאחר שהוא מסיים את משימתו הנוכחית. כך הוא נשאר ערני ופעיל, מתוך הבנה שהעבודה לא תיעצר, והוא תמיד יכול לשאוף להגיע ליעדים נוספים. המשמעות היא שהוא מבין שיש לו תפקידים שדורשים ממנו עמידה ביעדים רבים מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה.

מה הסכנה בהצגת רק משימות לטווח הקצר?

כאשר מציגים לעובד רק את המשימות הקרובות שעליו לבצע, הוא עשוי להרגיש שאין הרבה עבודה שצריך לעשות, מה שגורם לו להאט את הקצב ולהשקיע פחות. כשעובד חושב שיש לו רק את המשימות הנוכחיות לבצע, הוא לא ירגיש את הלחץ או הדחיפות לסיים אותן במהרה. לעיתים, העובד לא מודע לכמות המשימות הגדולה שמתוכננת לו, ולכן לא יתפקד ביעילות ויבזבז זמן. לפיכך, חשוב לחשוף בפניו את היקף המשימות המלא, כך שהוא לא יגיע למצב של חוסר מוטיבציה.

למה להשתמש במושג "משימות למאה שנה קדימה"?

המונח "משימות למאה שנה קדימה" הוא רק אמצעי המחשה לכך שהעובד צריך להבין שתמיד יש יעדים ארוכי טווח לפניהם. הרעיון הוא להבהיר לו שהעבודה לא נגמרת, גם אם כל משימה נראית קטנה לעין. בכך, העובד נשאר עם תחושת אחריות גבוהה ומסוגלות להתמקד על משימות גדולות ועתידיות, מבלי להרגיש ש"נגמרה העבודה" או שאין מה לעשות. כל עוד הוא מבין שיש הרבה עבודה גם לאחר סיום המשימה הנוכחית, הוא לא יתפתה להפסיק לעבוד.

מה קורה אם נותנים יותר מדי משימות בבת אחת?

יש להיזהר מכך שלא יציגו בפני העובד כמות משימות רבה מדי, כי הוא עלול לחשוב שהעבודה היא בלתי אפשרית לעשייה. אם העובד מרגיש שהכמות המונחת לפניו היא אינסופית, הוא עשוי להתייאש מבעוד מועד ולחשוב שאין שום סיכוי להצליח במשימות שניתנו לו. הדבר יכול להוביל אותו להפסיק להשקיע מאמץ ולהפחית מהמרץ שהשקיע עד כה. לכן, חשוב להציג משימות בצורה נבונה, תוך שמירה על איזון בין הצגת כמות העבודה ויכולת הביצוע שלה.

איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לבזבז זמן?

אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא מנצל את זמן העבודה בצורה יעילה, ומבצע משימות באופן איטי או מיותר. כדי למנוע מצב כזה, יש להבטיח שהעובד מבין שהעבודה לא נגמרת ושהוא תמיד ימצא משימות נוספות לעשות. כך, הוא לא יחשוב שאין לו מספיק עבודה ויתחיל להימנע מלבצע את המשימות במלואן. בנוסף, יש לעודד אותו לעדכן את המנהל בקצב העבודה ובשלב בו הוא נמצא בכל משימה, כדי לעזור לו להרגיש שהוא עובד במקביל לקצב הנדרש. זה גם מונע מצב שבו העובד משתהה או מתמהמה בזמני העבודה.

איך להשתמש בטכניקת הצגת משימות לטווח ארוך בצורה חכמה?

כדי להשתמש בטכניקה הזו בחוכמה, חשוב לא להיסחף בהגזמות, ולהציג לעובד את המשימות בצורה מאוזנת. אם תציג בפניו כמות אינסופית של משימות, הוא עשוי להרגיש חסר אונים ולהפסיק לעבוד. מצד שני, אם לא תציג לו מספיק עבודה, הוא עשוי להרגיש שאין לו על מה לעבוד. הדרך הנכונה היא להראות לו את העבודה הגדולה העתידית, יחד עם משימות מיידיות, כך שהוא יוכל להרגיש שהעבודה ניתנת לו בצורה מסודרת ולפי שלבים. כך, הוא יוכל לראות את ההתקדמות שלו מבלי להרגיש מעמיסים עליו יותר מדי.

למה חשוב להסביר את הציפיות לטווח הארוך לעובד?

כאשר העובד מבין את התמונה הכוללת, הוא מבין שלא מדובר רק בהשלמת משימות מיידיות, אלא בהשגת מטרות ארוכות טווח. יש לו תחושת כיוונון שמניעה אותו לשאוף להצלחה ולראות את הקשר בין המשימות שהוא מבצע כעת לבין העבודה העתידית. הבנה זו מאפשרת לו לשמור על קצב עבודה גבוה, ולהימנע מתחושת מיצוי מוקדם. השקיפות בנוגע ליעדים ארוכי טווח מייצרת תחושת אחריות שמחזיקה את העובד ממוקד על המטרות.

נושאים נוספים שיכולים להיות חשובים בניהול עובדים ומניעת שאננות

ישנם עוד דרכים רבות לשיפור ניהול העובדים ומניעת שאננות, כמו לדוגמה:
  • חילוק משימות באופן שיאפשר לעובדים לראות התקדמות מיידית.
  • הגדרת מטרות לטווח קצר כדי להניע את העובד לצעוד קדימה.
  • הקמת מערכות מעקב ודיווח שמאפשרות לעובד ולמנהל לעקוב אחרי הסטטוס של כל משימה.
  • תמרוץ עובדים על ביצועים באמצעות הצגת יעדים וביצוע פרויקטים מאתגרים.
לסיכום, המפתח לניהול מוצלח ומניעת שאננות הוא הצגת המשימות בצורה כזו שתחזק את תחושת המוטיבציה והערנות אצל העובד, תוך שמירה על איזון נכון בין משימות מיידיות למשימות עתידיות, ולא לתת לעובד להרגיש שהוא "סיים" את העבודה או שאין לו עוד לאן להתקדם.
איך למנוע שאננות אצל העובדים ולמה לתת משימות לטווח ארוך?

אחת הדרכים למנוע שאננות ולשמור על מוטיבציה של העובדים היא לתת להם תחושה שתמיד יש להם לאן להתקדם ושיש משימות לעוד זמן רב קדימה. כשעובד יודע שמצפים ממנו למשימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש ש"נגמרה העבודה" או ש"אין לחץ". אם יספרו לו שיש עוד המון עבודה גם אחרי שיסיים את המשימה הנוכחית, הוא יבין שכדאי לו לעבוד ביעילות ולא לבזבז זמן. הרעיון הוא ליצור אצל העובד את ההבנה שיש לו רשימת משימות ארוכה מאוד, כך שהוא לא יגיע למצב שבו הוא חושב שיש לו מספיק זמן ושהמשימה הקרובה היא היחידה שעליו לבצע.

מה הסכנה בלהציג לעובד רק את המשימות להיום?

כאשר מציגים לעובד רק את המשימות שהוא צריך לעשות היום או בזמן הקרוב, הוא עלול להאט את הקצב ולא להשקיע את מירב המאמצים. הוא מבין שאין עוד הרבה עבודה, אז מדוע למהר? בפועל, ייתכן שיש הרבה משימות נוספות שאתה כמנהל רוצה שיבוצעו, אך אם הוא אינו יודע עליהן, הוא לא יפעל בזריזות. לכן, כדאי ליידע את העובד על היקף המשימות הרחב, כדי לשמור אותו בכוננות ובחריצות.

למה לתת לעובד משימות של "מאה שנה קדימה"?

הרעיון מאחורי הביטוי "משימות למאה שנה קדימה" הוא להמחיש לעובד שכל הזמן יש יעדים גדולים וארוכי טווח. אם הוא יודע שתמיד יש עוד הרבה מה לעשות, הוא לא ירשה לעצמו להתבטל או לשרוף זמן. גם אם בפועל לא כל המשימות יבוצעו או שאולי חלקן עתידיות מאוד, עצם העובדה שהוא מבין שהעבודה לא באמת נגמרת גורמת לו להמשיך לשמור על רמת ביצוע גבוהה, ולא לשקוע בשאננות.

מה קורה אם נותנים לעובד יותר מדי משימות בבת אחת?

יש לשים לב שאם העובד יראה כמות משימות עצומה ובלתי נגמרת, עלולה להיווצר אצלו תחושה ש"אף פעם לא אסיים", מה שעלול להוביל לוויתור מראש. במקרה כזה, העובד עלול להתייאש ולהפסיק להשקיע, מפני שהוא חושב שאין שום סיכוי לעמוד בכמות העבודה. לכן, חשוב להציג לעובד את המשימות בקצב הנכון, תוך שמירה על האיזון שבין "יש עוד המון משימות" לבין "הן ברות ביצוע ושוות מאמץ".

איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לשרוף זמן?

אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא באמת מנצל את זמן העבודה למשימות שניתן לבצע, אלא "מושך זמן" או מתבטל בפועל. כדי למנוע זאת, חשוב להבהיר לו שרשימת המשימות ארוכה ותמיד קיימת עבודה נוספת. כך לא יתפתח מצב שבו הוא יסיק ש"אין עבודה" או שאין לחץ. מעבר לכך, כדאי גם לעודד אותו לחתור קדימה ולדווח על התקדמות, כדי לשמור על שקיפות ולזהות מתי העובד מתחיל לנצל לרעה את זמנו.

איך להשתמש בטכניקה הזו בחוכמה?

הטכניקה של הצגת משימות לטווח ארוך מחייבת תכנון והצגה נכונה. אם מגזימים ומשדרים לעובד שהיקף העבודה עצום ואינסופי, הוא עלול להשתבלל ולוותר. אם מציגים מעט מדי משימות, הוא עלול לחשוב שאין לחץ. לכן, יש לגלות איזון: להראות שיש הרבה עבודה ומתוכננים עוד פרויקטים גדולים, אך גם לשמור על חלוקה הגיונית של מטרות ביניים כך שהעובד יראה התקדמות ולא יתייאש.

למה חשוב לדבר עם העובד ולהסביר את הציפיות לטווח ארוך?

כשעובד מבין את התמונה המלאה, הוא לא נשאר בתחושה שהוא "סיים הכל" או ש"נגמרה העבודה". הוא יודע שיש מטרות ארוכות טווח, יעד נוסף שתמיד מחכה לו ושיש משמעות לקצב העבודה הנוכחי שלו. כך הוא מווסת את הקצב ומתמרץ את עצמו להשקיע יותר, מתוך הבנה שהמשימות אינן חדלות.

אילו נושאים נוספים כדאי לחקור על ניהול עובדים ומניעת שאננות?

יש הרבה דרכים נוספות להתמודד עם הנושא: איך לחלק משימות לעובדים באופן שיאפשר להם לראות התקדמות מיידית, איך לתמרץ עובדים באמצעות הגדרת מטרות לטווח קצר, איך לפתח מערכות מעקב ודיווח שמראות לעובד ולמנהל את סטטוס המשימות, ועוד. הרעיון העיקרי הוא לשמור על העובד פעיל ולהימנע ממצבים שבהם הוא יורד בקצב או מאבד מוטיבציה בגלל שהוא חושב שאין מספיק עבודה או שאין טעם להשקיע.
השקעה חקירות קיצוניות מניעות להמחיש אבטלה חכם להתמקד להמשיך הצלחה בעבודה אבטלה אבטלה סמויה איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לא איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים לא להתבטל איך למנוע איך למנוע אבטלה סמויה איך למנוע שאננות אצל העובדים איך לנהל משימות לעובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים כמה משימות לתת לעובד לא להתבטל לא לשרוף זמן לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לא לשרוף זמן לגרום לעובדים לגרום לעובדים לא להתבטל למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה למנוע למנוע שאננות אצל העובדים לנהל לנהל משימות לנהל משימות לעובדים לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע עובד לשכנע עובדים לתת לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול משימות ניהול משימות לעובדים ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים שאננות
אדישות, אפתיה, שאננות, עייפות נפשית, חוסר חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות
... אפתיה, שאננות, עייפות נפשית, חוסר חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות ובו יתבאר העניין, שלפעמים האדם חווה חוסר חשק לעשות דברים. תחושה של עייפות כללית, ... אז ממילא הדברים בחיים מאבדים את המשמעות שלהם בעיניו. ואז האדם חווה סוג של אפתיה עייפות נפשית אדישות שאננות וכיוב. ואם האדם יהיה אופטימי ויסתכל על חצי הכוס המלאה וכיוב, אז ממילא תחזור אליו האנרגיה שלו לעשות דברים וכיוב. וזה כמובן נכון, אבל רק באופן חלקי בלבד. ולמה? כי ... התועלת, בעיני האדם באותו הרגע. אבל כיוב ממש, מי שהוא מאושר באמת מבפנים, גם הוא חווה סוג של אפתיה אדישות שאננות כלפי המציאות. ולמה? כי הדברים שחיצוניים לו, הם לא ממש משפיעים על רמת האושר שלו. ולכן ממילא הוא מגלה בהם פחות עניין. ולא בגלל שהעולם לא מעניין אותו בגלל דיכאון ... את הגישה הנגדית, שאומרת, שכן אפשר לשנות, כדי לעשות את המציאות לטובה יותר. או במילים אחרות, אפתיה אדישות שאננות חוסר חשק חוסר אנרגיה וכיוב, הם גם טובים מאוד, והם יכולים לנבוע גם מתוך מקום טוב מאוד. ואם הם קיימים אצל האדם, הם לא בהכרח נובעים רק בגלל סיבות רעות. אלא לפעמים הם ...
אפתיות / נרקיסיזם / אכפתיות / אמפתיה / התחשבות בזולת / מעורבות חברתית - מהן?
... נרקיסיזם אכפתיות אמפתיה התחשבות בזולת מעורבות חברתית - מהן? במאמר הזה נסביר, את הצדדים השונים של המטבע, לגבי התכונות ההפוכות של האפתיה שאננות וחוסר ההתחשבות בזולת מצד אחד, אל מול הגילוי אכפתיות, התחשבות בזולת, ... כל המחשבה שלו, אך ורק בדבר אחד. ולפעמים האדם צריך להיות אפתי בצורה קיצונית, כדי להיות מסוגל להתרכז במה שהוא רוצה להתרכז, בלי שדעתו תוסח משום דבר. וכאשר האדם שאנן כלפי מה שקורה סביבו, וכאשר האדם מתעלם ממה שקורה סביבו, וכאשר האדם לא רואה אף ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? ...
ניתוח תהליך, מהירות הורגת, נסיעה מסוכנת, זהירות בדרכים, הגבלת מהירות הנסיעה, מהירות לא חוקית, נסיעה בלי חגורת בטיחות, נסיעה לפי תנאי הדרך, חלק 2
ניתוח תהליך, מהירות הורגת, נסיעה מסוכנת, זהירות בדרכים, הגבלת מהירות הנסיעה, מהירות לא חוקית, נסיעה בלי חגורת בטיחות, נסיעה לפי תנאי הדרך, חלק 2
... הדוגמה המובהקת שאליעד נותן היא זו של נסיעה ברכב המצויד במערכות מתקדמות ואוטונומיות. במצב זה, הנהג יכול להיכנס למצב של שאננות , להסתמך על הטכנולוגיה ולחדול להיות עירני לסכנות פוטנציאליות. כאשר משהו משתבש, הנהג עלול להיות מופתע ולהגיב מאוחר מדי, מה שיגדיל את חומרת התאונה. מהו האיזון הנכון בין בטיחות ...
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 2
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 2
... בעצמך כדי להצליח, ואליעד עונה שלפעמים, אמונה עיוורת יכולה להוביל לשאננות או לכישלון. במקום זאת, עדיף להימנע מהאמונה המוחלטת ולהתמקד בלקיחת אמצעי זהירות ובמאמץ מלא. אם אתה לא בטוח אם תצליח, אל תאמין בכלום, אלא תעשה את המקסימום כדי להצליח, ... בעצמך כדי להצליח, ואליעד עונה שלפעמים, אמונה עיוורת יכולה להוביל לשאננות או לכישלון. במקום זאת, עדיף להימנע מהאמונה המוחלטת ולהתמקד בלקיחת אמצעי זהירות ובמאמץ מלא. אם אתה לא בטוח אם תצליח, אל תאמין בכלום, אלא תעשה את המקסימום כדי להצליח, ... זה גרוע מאוד כי הוא לא ערני הוא אומר אני אאמין שאני אצליח הוא נהיה שאנן. ש: או שהאמונה תעזור לו דווקא כי הוא יהיה עם יותר ביטחון. אליעד: אבל השאלה אם מצד האמת יכול להצליח אז למה, לא תראי בן אדם יכול להגיד אני לא בטוח אם אני אצליח או לא ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה ... המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?. הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן, העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - ל
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר. אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא עבד, ולכן הוא מתמרד או הופך להיות ראש קטן. התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב ... חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול ... ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, ... להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה? הדרך הטובה ביותר היא פשוט לדבר איתו, ... מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה. מה עושים אם העובד מתעקש על העלאת שכר משמעותית? במקרה ש
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית. האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי? אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו: גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) . בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?. גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שאננות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שאננות, איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי להרזיה בנושא שאננות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3359 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:51:42 - wesi1