... בדייטים, איך לפלרטט? איך מפלרטטים? על מה לדבר בדייט שני? מדריך דייטים, תקשורת בין אישית, תקשורת זוגית, עצות לדייטים, שאלות לדייטים מתקדמים, איך ליצור אינטימיות? יצירת אינטימיות, חוקי דייטים, על מה לדבר בדייט? דייט בים, דייט בקולנוע, סרט בדייט, דייט בבית ...
...את מהותה של המציאות האין סופית. כי כדי להכניס אל תוך המחשבה, צריך לעשות סוף. והמציאות היא אין סוף. מה הפתרון שהמציאות סיפקה לאדם לשם כך? תשובה: את הדמיון / רגש. המציאות סיפקה לאדם מלבד שכלו גם את הדמיון / רגש. את האין סוף אי אפשר להכניס אל תוך השכל, אך ניתן להכניס אותו בצורה כלשהי אל הדמיון / רגש. האדם בשילוב של השכל + דמיון, מסוגל לתפוס מעט את מהות האין סוף. זא שבסופו של תהליך, כדי להבין את המציאות כפי מה שהיא באמת, לשם כך צריך גם דמיון. נמצא אם כן כי: האדם רע לו כי אינו מבין את המציאות בשלמות...
...למד. להבנתו, הבנה אמיתית של נושא מסוים מתרחשת רק כאשר האדם מזהה סתירות וחוסר היגיון מוחלט בתפיסתו. אליעד מסביר שכאשר אדם קורא ספר כמו להיות אלוהים ונראה לו כי הכל מובן והגיוני, הוא עדיין רחוק מהבנה אמיתית, שכן ההבנה האמיתית כרוכה דווקא בבלבול, ספקות ופרדוקסים. לדבריו, אדם שלומד דבר חדש צריך להגיע למצב שבו הוא מטיל ספק גם במה שנראה לו נכון באופן ברור מאליו, כמו למשל המשפט: מה שישנו ישנו, ומה שאיננו איננו. אדם ששומע משפט כזה יכול להרגיש שזה ברור מאליו, אך לפי אליעד, דווקא הדבר הברור מאליו הזה הוא...
...ואז המוח באופן לא מודע מניח שיש סיבה להתנהגות שלך. לדוגמה, אם אתה מביא פרחים לעבודה, המוח ישאל את עצמו למה הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר, עליו להימנע מפעולות שהוא היה עושה אם היה מאוהב. כלומר, אם הוא יודע שאם היה אוהב את האדם היה מתקשר אליו הרבה או משקיע בו, עליו להפסיק לעשות פעולות אלו. כך, המוח יסיק שאם הוא לא עושה את הפעולות האלו, כנראה...
...עד כמה השיעור חשוב לילד, תוך שהוא שואל אם הילד בכלל חושב שהשיעור הזה חשוב. לאור הדיאלוג, עולה השאלה: כיצד אפשר לגרום לילד להבין שהשיעור חשוב לו, אם הוא לא רואה בו ערך? אליעד מציע כמה גישות בהן אפשר להשתמש כדי לשכנע ילד ללמוד, כאשר הוא מציין ששיחה ישירה ושימוש בהיגיון הם חלק מהפתרונות. הוא מסביר שהורה צריך לחשוב מה באמת חשוב לו - האם חשוב לו שהילד ילמד את השיעור הזה או שיש בעיות אחרות שצריך לשים עליהן דגש? אליעד מציע שגם אם הילד לא רואה ערך בלימודים, ההורה יכול לנסות להראות לו את התועלת בצורה שתעניין...
...היא הנתינה שלו לילדים שלו. או הורה שמשמעות החיים שלו, היא האהבה שלו לילדים שלו. שאדם כזה אוהב את הילדים שלו בלי שום תנאים. לא בגלל שהוא אוהב אותם עצמם. אלא רק בגלל המשמעות שהאהבה שלו אליהם, מספקת לו עצמו. והאהבה שלו אליהם, תלויה במשמעות שהוא מייחס לאהבה שלו כלפיהם. ואם האדם ביום מן הימים, יחשוב שלאהוב את הילדים שלו בלי תנאים, זה לא הדבר המשמעותי ביותר עבורו. הרי שבאותו הרגע הוא כבר לא יאהב אותם בלי שום תנאים. ונמצא אם כן, כי בכל מקרה, האהבה היא תמיד עם תנאי כלשהו. כי אם היא בלי שום תנאי ממש, אז...
...הוא יודע. זה שחושב, הדבר שעליו חושבים והמחשבה שמקשרת ביניהם. הדבר שאותו יודעים, לו עצמו אין שום ספק לגבי עצמו. הדבר שאותו יודעים יודע את עצמו בשלמות שאין שלמות אחריה. הוא הדבר עצמו הידוע שאותו יודעים. כאשר קיימת אחדות בין היודע לבין הדבר שאותו הוא יודע, הרי שאז הידיעה שלמה. ידיעה שלמה של המציאות = אחדות של היודע עם המציאות = כאשר המהות של האדם הופכת גם בעיני עצמו למהות האמיתית של המציאות. כאשר האדם תופס את עצמו כשונה מהותית מהמהות של המציאות עצמה כמציאות = פירוד = חוסר ידיעה = חוסר הבנה של המציאות...
...אדם הוא מנהיג באופן טבעי. בהמשך, אליעד מציין שזו בעצם יכולת להוביל ולהנחות אחרים על פי מנהגים, כלומר, הרגלים או דרכי פעולה שצומחות מתוך התנהלות יומיומית. הוא מציע את הדימוי של מנהיגות כסוג של שולחן, ומשתמש במילה מנהג כדי להסביר את המהות שלה. כל פעולה שבן אדם עושה באופן עקבי הופכת להיות מנהג, והמנהיג הוא מי שיכול להנחות ולהוביל אחרים דרך אותו מנהג. מהם הקריטריונים למנהיגות? לאחר מכן עולה שאלה על התכונות הנדרשות כדי להיות מנהיג. אליעד מתאר את המנהיגות כיכולת לקחת אנשים ולהוביל אותם בדרך כלשהי, כלומר...
...כל עוד יש לאדם רצון כלשהו, הוא לא יכול לחוות אושר מוחלט, משום שרצון הוא סימן לקיומו של חיסרון. לכן, רצון הוא גם המניע וגם המכשול בדרך לאושר המוחלט. האם אפשר לשלב בין יתרונות וחסרונות כדי להגיע לשלמות? אליעד מסביר שאנשים מנסים להחזיק ביתרונות ולסבול חסרונות בו זמנית. אך לדבריו, מי שרוצה באמת להגיע לשלמות מוחלטת חייב להיות מוכן לשחרר גם את היתרונות וגם את החסרונות. הוא מדגיש שזה קשה מאוד, כי אנשים נאחזים ביתרונות שלהם מתוך פחד לאבד אותם. זה הפרדוקס המרכזי שאליעד מצביע עליו: כדי להשיג שלמות מוחלטת...
...אחרות, אם אנחנו לא מסדרים את הרשימה בצורה נכונה, אנחנו עלולים להוריד את היעילות שלנו, כי המוח מבלה יותר זמן על עיבוד משימות שלא רלוונטיות יותר. כך גם עלול להיווצר בלגן בראש, ותחושת עייפות מיותרת. מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו? לסיכום, חשוב מאוד לא להשאיר משימות סגורות ברשימה הפעילה של המשימות. אם סיימנו עם משימה, עלינו למחוק אותה או להעביר אותה לארכיון. תיעוד המשימה לא חייב להיעלם, כמובן, אפשר לשמור אותו במערכת כזיכרון או תיעוד, אך לא צריך להופיע ברשימה הפעילה שצריכה לכלול רק משימות שדורשות ביצוע...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: שאלות לדייטים מתקדמים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: שאלות לדייטים מתקדמים, איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, פסיכותרפיסט, מאמן עסקי בתחום שאלות לדייטים מתקדמים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331