אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון ✔איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:00איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית.

מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך?

הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו אם תלמד אותו את החומר בצורה לא מושלמת, אבל תגרום לו להרגיש ביטחון עצמי רב יותר, הוא יצא ממך עם תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו.

איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב?

הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו?

איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית?

כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין.

מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען?

אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית.

מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה?

אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה.

איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה?

אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול עובדים. עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר.

האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך?

אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים את עצמך למטרה הספציפית שלך עם כל לקוח.
איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם?

הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים חושבים שהמוצר שהם מציעים הוא השירות עצמו, כלומר, שיעור שבו יעניקו ללקוח ידע בתחום מסוים. אך זו לא האמת - המהות של העסקה היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

הלקוח רוצה תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה, אם הוא מגיע ללמוד מתמטיקה ומרגיש חרדה לפני מבחן, אתה לא רק מלמד אותו את החומר, אלא גם מספק לו ביטחון בכך שאתה משדר לו תחושת ביטחון לקראת המבחן. גם אם הלימוד עצמו לא היה מושלם, התחושה החיובית שצבר יגרום לו להרגיש טוב ולקבל ערך מהמפגש. כאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא ירצה לחזור אליך, להמליץ עליך ולקבל את השירות שלך גם אם המוצר עצמו לא היה מושלם.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

עליך להתמקד לא רק במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע איך ליצור איתו קשר אישי ולהתייחס אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית.

איך להתמודד עם דילמות בנוגע לאווירה עם הלקוח?

אם אתה נמצא במצב שבו הלקוח רוצה חווית שירות נעימה, אך אתה חושש שהוא לא ירצה לפתור את הבעיה שלו מתוך חשש לא לאבד את התחושה הטובה, זה הזמן לשאול את עצמך אם באמת אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה. אם אתה מאמין שאתה יכול לפתור את הבעיה, עליך להרגיש נעים ומקצועי במקביל, ולזכור שלפעמים כדאי להתעקש על פתרון הבעיה ולהשאיר את הלקוח מרוצה מהתהליך כולו.

מה קורה כאשר הלקוח לא מביע עניין בשירות?

אם אתה מקצוען בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור הלקוח.
עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח.

ש: שהלקוח הוא המלך.

אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמא מה נגיד?

ש: מלמד שיעורים פרטיים.

אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר טוב מאחרים מוצר יותר טוב אתה תסביר לו יותר טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר טוב וכו'.

ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב.

באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש טוב יש גבול אתה אומר לדוגמא אני לא מוכן לגרום לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמא ללמוד תחום מסוים אוקי הוא לא משלם לך כסף רק על מה שלימדת אותו הוא משלם כסף על זה שבאופן יחסי כשהוא יצא ממך הוא הרגיש יותר טוב מאשר אם הוא לא היה יוצא ממך שזה בעצם אומר אם הוא לא היה בא לא היה הולך למישהו אחר.

לדוגמא נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו את החומר בצורה מקרטעת אבל נתת לו ביטחון שהוא יצליח במבחן ונגיד שהביטחון הזה לדוגמא נגיד עשה לו טוב, אוקי הדבר הזה יגרום לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ואם לדוגמא נגיד אתה תתמקד אך ורק בקטע הטכני ורק בקטע המקצועי וכל שאר הסיפורים ואתה לא תהיה נחמד ולא משנה מה הוא לא ירצה אותך.

עכשיו מה חשוב לי להגיד פה עוד פעם יש עוד תופעה מעניינת שהרבה פעמים אנשים מתעסקים באומנות באיזה משהו הם יוצרים איזה מוצר מסוים ואז הם מחליטים ללכת למכור אותו לציבור הרחב אבל יש להם מיומנות ביצור של המוצר ואין להם את המיומנות במכירה, עכשיו והאנשים האלה בעיקר האנשים האלה שהם באים נגיד מרקע טכני הם תופסים את העסקה כעסקה טכנית הם תופסים אותה "כי אני בא לתקן לו את המזגן אני בא לסדר לו את ה - x בבית, אני נותן לו תיקון ל - x אני נותן שירות x" אבל זאת לא האמת אתה לא נותן שירות x אתה עושה לאנשים טוב.

מה אתה עושה להם טוב שהמוכר במכולת עושה להם טוב בלתת להם אוכל אתה עושה להם טוב במשהו אחר אבל במהות המהות היא שאתה עושה להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן אדם מה הרצונות שלו איך אני יכול למלא לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות המקצועיות שלך אבל המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא אליך בשביל התחושה הטובה שבאופן כללי הוא קיבל ממך.

ולכן אם לדוגמא נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ממנו מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז מתחיל להיות פה בלגן "הוא רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר אם הוא יבין למה ביקשת יותר אם הוא יבין שאתה מכבד אותו אם יהיה פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה.

אתה עושה את זה מתוך כבוד אתה עושה מתוך מאבק של אגו אתה מתחשב ברצונות שלו מה אתה עושה שם בדיוק זה העניין. ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה התחושה זה שהוא ירגיש טוב והמוצר שאתה נותן לו זה אחת הדרכים שלך לגרום לו להרגיש טוב הוא בא אליך בשביל להרגיש טוב לא בשביל המוצר, תבין את זה תעשה לו טוב הוא ירצה אותך גם אם המוצר שלך יהיה גרוע לא תבין את זה גם אם המוצר שלך יהיה טוב הוא לא ירצה את המוצר.

הבנו את הסיפור כנ"ל לגבי העובדים שלך כנ"ל לגבי כל מיני מערכות יחסים אתה חושב שאם הוא עובד שלך הוא בא לפה בשביל הכסף אתה נותן לו עוד כסף ובזה קנית אותו אבל זה לא נכון הוא בא אליך כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך מאשר לשבת בבית ויהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך לא רק בגלל הכסף שאתה נותן לו גם בגלל הצורה שאתה מדבר אליו גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד?

ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת חוויה עם המטפל זאת חוויה טובה על מנת לא להפסיד את החוויה הטובה שיש לו אז הוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שיש לו זאת הדילמה.

אליעד: ואתה יכול לפתור אותו?

ש: אז אולי עדיף כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור אווירה נעימה בעניין טכני כאילו.

אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: כן.

אליעד: אוקי ואתה חושב שאתה יכול לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: אני מאמין שכן.

אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה?

ש: מה השאלה.

אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל להישאר בשביל האווירה אז תפתור לו את הבעיה שגורמת לו לרצות להישאר בגלל האווירה. אתה צודק שאם יש לך מישהו שבא עם בעיה מסוימת ואתה רוצה להעיף אותו ממך שגם זה לא ברור למה שתרצה להעיף אותו ממך, אם אתה רוצה להעיף אותו ממך אז תבעט בו.

ש: לא להעיף אותו מעצמי הוא בא עם בעיה מסוימת.

אליעד: מה הבעיה המסוימת?

ש: עכשיו המטרה היא לטפל בבעיה הזאת וזהו.

אליעד: נכון מה המטרה של מה שאני אמרתי אני ניסיתי להסביר לך איך לגרום לו לרצות לעבוד איתך אם אתה רוצה שהוא יעבוד איתך פחות תהיה נחמד פחות זה כל הסיפור בפשיטות. אם אתה בראש שלך, יש מצבים שאתה איש מקצוע מאוד טוב בתחומך ואנשים לא רוצים לעבוד איתך כי אתה מאוד לא טוב בתקשורת בין אישית אני דיברתי על זה על זה דיברתי מעבר לזה זה סיפורים אחרים.

ש: אבל לפעמים בן אדם כאילו קשה לבן אדם בגלל המקצועיות האישית ולא בגלל המוצר גם יש תופעה כזאת.

אליעד: ומה אכפת לך מה הבעיה שלך אתה לא מעוניין.

ש: אני במטרות.

אליעד: אז אתה לא מעוניין אתה אומר מי שרוצה את המוצר הזה כן מי שלא שילך לעזאזל כן נגיד שכן אז תעשה מראש תגיד "אתה רוצה את המוצר? כן, לא לך לעזאזל" זהו תהיה קשוח מראש מה הבעיה אל תהיה נחמד תהיה כמו הנאצי של המרק.

ש: אני רוצה שהוא יהיה אצלי.

אליעד: הבנתי אז בהתחלה תהיה נחמד ואחרי שהוא יבוא אליך תבעט בו תמצא איזון בסדר.
לגרום ללקוח להרגיש לנהל חוויה לזכור תלמיד להתחבר עם לקוח הגדלת הביטחון העצמי גורמים נאציזם להרגיש טוב איך להתייחס ללקוח אהבה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך להבין איך להבין לקוח איך להבין לקוחות איך להשיג איך להשיג לקוחות איך להתייחס איך להתייחס ל איך להתייחס ללקוח איך להתייחס ללקוחות איך לרכוש איך לרכוש לקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הישגים הלקוח הלקוח רוצה המוצר התחברות לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך להבין להבין לקוח להבין לקוחות להשיג להשיג לקוחות להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתייחס להתייחס ל להתייחס ללקוח להתייחס ללקוחות לקוח לקוחות לרכוש לרכוש לקוחות לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה המוצר שלך מה שהלקוח רוצה מוצר רוצה רצון שכנוע
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
רצון רצונות הרצון - הכל כולל הכל על רצון רצונות הרצון - רשימת כל הנושאים רצון רצון או שכל רצון אובססיבי רצון אחד רצון אין סוף רצון אין סופי רצון אישי רצון אמיתי רצון אנושי רצון אפשרי רצון אקראי רצון בזוגיות רצון בלי חיסרון רצון בלי סיבה רצון בריא רצון בתת מודע רצון גורלי רצון גשמי רצון האחר רצון האלוהים רצון הבורא רצון הוא חיסרון רצון הוא עובדה או פירוש רצון הישרדותי רצון הלקוחות רצון הפוך רצון זה חיסרון
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית? וכאן נסביר, על הדינאמיקה שיש בין הרצונות השונים שיש לאדם. ואיך תהליכים שונים בשינוי ברצון אחד ספציפי של האדם, משפיע על רצונות אחרים של האדם. ואיך לשנות רצון? איך רצון אחד משפיע על רצון אחר? איך החלשת רצון משפיעה על רצונות אחרים? איך חיזוק רצון משפיע על שאר הרצונות? איך ביטול רצון משפיע על רצונות אחרים? איך יצירת רצון משפיעה על שאר הרצונות? ועוד כי הרצונות של האדם משתנים כל הזמן. לפעמים באופן כללי ולפעמים באופן ספציפי. לדוגמא לפעמים יש תקופות שבן אדם רוצה משהו ויש תקופות שהוא לא רוצה את אותו הרצון בכלל אלא רוצה את ההפך שלו. כמו כן יכול להיות שינוי בעוצמת הרצון, שלפעמים בן אדם
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
... מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית איך אפשר ליצור מוטיבציה גם כשאין רצון בכלל? הרבה פעמים אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, אך מבין שכדי להגיע אליה הוא חייב להתאמץ ולעבוד קשה. כדי לעמוד באתגרים ובמאמצים, האדם זקוק למוטיבציה חזקה ולרצון גדול. אבל מה קורה כאשר האדם מרגיש שאין לו מספיק רצון או מוטיבציה? במקום פשוט לוותר על המטרה, קיימת דרך אחרת. אליעד כהן מציג רעיון של רבי נחמן, לפיו אם אין לאדם מספיק רצון, הוא יכול להתחיל בלרצות לרצות. כלומר, גם אם אין לאדם כוח או מוטיבציה לעשות דבר מסוים, הוא יכול להגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לעשות את זה. לדוגמה, נניח שאדם רוצה לרוץ 10 קילומטרים, אבל אין לו שום חשק לקום ולצאת לריצה. לפי הגישה של רבי נחמן, הוא לא חייב להיכנע ולוותר מיד. הוא יכול לקום בבוקר ולהגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לרוץ עשרה קילומטרים. ברגע שהאדם אומר זאת, הוא בעצם מכוון את תודעתו אל עבר יצירת רצון ראשוני, וזה כבר צעד חשוב בדרך לפיתוח המוטיבציה. מדוע רצון לרצות יכול להגביר את המוטיבציה? כאשר האדם אומר אני רוצה לרצות את זה, הוא יוצר רצון נוסף, אפילו אם הרצון המקורי חלש מאוד או לא קיים בכלל. אליעד כהן מסביר שרצונות הם דבר דינמי ונעים כל הזמן, והם יכולים להתפתח ולהשתנות. אם אדם מכוון את עצמו לרצות את הרצון, הוא כבר מתחיל ליצור תנועה פנימית חדשה שתוביל בסופו של דבר לרצון חזק יותר. זה בעצם פותח לו דלת להאמין בעתיד שזה אפשרי שיתעורר בו הרצון החסר. כיצד ניתן ליישם את הרעיון הזה באופן מעשי? אפשר להשתמש בטכניקה הזאת במצבים שונים ומגוונים. לדוגמה, אדם שמעוניין לחקור את האמת ולהטיל ספק בשכלו, אבל מרגיש שאין לו רצון מספק לכך, יכול לומר לעצמו: הלוואי שהיה לי רצון חזק להטיל ספק בשכל ולחקור את האמת. ואם הוא מרגיש שגם את זה הוא לא יכול לעשות, הוא יכול אפילו להגיד: אני רוצה שיהיה לי רצון לרצות להטיל ספק ולחקור את האמת. כל אחד מהשלבים האלה הוא בעל ערך בפני עצמו ומתחיל להניע את המחשבה לכיוון הרצוי. מה לעשות כשחסר רצון בפועל בזמן אמת? כאן אליעד נותן דוגמה של שני אנשים שמגיעים להתאמן בחדר כושר: האדם הראשון אומר לעצמו: אין לי חשק להתאמן, מוותר והולך הביתה. האדם ...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
... הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp מהם חוקי הרצון ואיך ניתן לשנות את הרצון? הרצון, כפי שמוסבר בהרצאה, לא תמיד פועל בצורה מסודרת וברורה, ולעיתים נדמה שהוא אקראי. כאשר אדם רוצה משהו, יש לבדוק האם מדובר ברצון שמגיע מסיבה או אם מדובר ברצון אקראי, שאין לו הסבר ישיר או סיבתי. אליעד מציין כי לא ניתן לפעול או לרצות משהו בלי סיבה, אם כי לפעמים נדמה שהרצון אינו מושפע ממניע ברור. מהו רצון אקראי ומהו רצון סיבתי? רצון אקראי הוא רצון שאין לו סיבה ברורה. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה להיות טייס, אך אינו מסביר מדוע הוא רוצה זאת, הוא מציין רצון אקראי. הוא מבצע את הרצון רק משום שזה מה שהוא רוצה, ולא בגלל סיבה כלשהי. מנגד, יש רצון סיבתי, שבו הרצון נובע מסיבה. אם אדם רוצה להיות טייס, יש לכך סיבות או מניעים ברורים, כמו הרצון להגיע ליעדים מסוימים, להשיג מטרות בחיים, או רצון להיות חלק מעיסוק מסוים. כיצד ניתן לחזק את הרצון או להחליש אותו? לפי אליעד, ישנן דרכים לחזק או להחליש
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
... בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק? מהו טוב ומהו רע? ההגדרה הבסיסית של טוב ורע, כפי שמוצגת בהרצאה, היא שהטוב הוא חוויית מילוי רצון, והרע הוא חוויית אי - מילוי רצון. אם אדם רוצה משהו והדבר מתממש, הוא מרגיש טוב, ואם הוא רוצה משהו והדבר לא מתממש או שקורה דבר אחר שהוא לא רוצה, הוא מרגיש רע. האם ניתן להרגיש טוב או רע בלי רצון מודע? אחת השאלות שנשאלות היא האם תמיד נדרש רצון מודע כדי להרגיש טוב או רע. אליעד כהן מציין כי קיימים מקרים שבהם אדם מרגיש טוב למרות שלא היה לו רצון מודע לאירוע מסוים. לדוגמה, הורה שמתמלא בשמחה כאשר הילד שלו מצליח לפתור תרגיל במתמטיקה, למרות שלא היה לו רצון מודע לכך מראש. האם טוב תמיד נובע מרצון מודע? ההסבר שניתן כאן הוא שלפעמים, מה שגורם לנו להרגיש טוב הוא רצון סמוי. במקרה של ההורה, הרצון הסמוי שיכול להיות היה שקשור לרצון להיות אבא טוב, לרצות שהילד יצליח ויהיה חכם. גם אם הרצון לא היה מודע באופן ישיר, מילוי רצון זה מוביל לתחושת טוב. הדוגמה של מציאת מיליון דולר או מים במדבר כיצד יכול אדם להיות מאושר מכך שהוא מוצא מיליון דולר, גם אם לא חשב על הרצון הזה באופן מודע? אליעד מסביר כי בתת - המודע יש לרובנו רצון לרווחה כלכלית, לביטחון ולהזדמנויות נוספות. כאשר אדם מוצא סכום כסף גדול, הוא ממלא רצון חבוי שקשור לביטחון כלכלי, וכך מתעוררת שמחה. גם במקרה של צמא במדבר, ברגע שאדם מוצא מים הוא מגלה את הרצון שהיה לו לשתות, גם אם לא היה מודע לכך מראש. מהו אין טוב בלי רע? ההבנה המרכזית כאן היא שנראה כי אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, מפני שטוב הוא מילוי של רצון, ורע הוא היעדר מילוי רצון. כשיש לנו רצון שלא מתממש, אנו חווים רע, וכשאנו משווים את המצב שלנו למצב טוב יותר אפשרי (שכבר חווינו או שאנחנו מדמיינים אותו), זה גורם לנו להרגיש רע. הדוגמאות להדחקת רצון תיאורים נוספים, כמו של אדם הומלס שלא מרגיש רע באופן יומיומי, מראים את עיקרון ההדחקה. אם הומלס יבלה תקופה בבית מלון, ואז יחזור ...
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
... רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש איך יכול להיות שרצון שהוחלש פתאום מתפרץ מחדש? כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, למשל התמכרות מסוימת כמו עישון, סמים, פורנו או משיכה למישהו מסוים, והוא מחליט להחליש את הרצון הזה, חשוב להבין האם הרצון שהוחלש יכול לחזור בעוצמה פתאומית. התשובה של אליעד כהן לכך ברורה: כל עוד האדם לא פתר את הרצון באופן מוחלט ומלא, תמיד קיימת אפשרות שהרצון ישוב, ואף יתחזק. מדוע? כי כל זמן שהאדם מסוגל לדמיין את עצמו רוצה שוב את הדבר, הוא לא באמת ביטל את האפשרות שירצה אותו בעתיד. גם אם האדם מפסיק באופן מוחלט לממש רצון כלשהו, הוא עדיין יכול לשמור על הפוטנציאל לרצות אותו שוב בעתיד. האם אפשר בכלל להיפטר לחלוטין מרצון? אליעד כהן מדגיש כי אין אפשרות לנטרל רצון באופן מוחלט, אלא אם מגיעים לשורש הרצון ומבינים את המנגנון שמייצר אותו. כל זמן שהרצון קיים אפילו באופן מודחק, הוא עלול לשוב ולהתעורר בעוצמה. לפי אליעד, הרצונות אינם נעלמים סתם כך, אלא רק מדוכאים או מודחקים, וההדחקה הזו עשויה ליצור פוטנציאל להתפרצות פתאומית של אותו הרצון , לפעמים בעוצמה גדולה יותר ממה שהייתה בהתחלה. מה גורם להתפרצות פתאומית של רצון שהוחלש? ההסבר המרכזי שמציע אליעד הוא שההתפרצות הפתאומית של הרצון קשורה בעיקר להדחקה ושקר עצמי של האדם לגבי מידת החלשת הרצון. לדוגמה, אם אדם היה מכור לעישון והחליט להפסיק, ייתכן שהחליש את הרצון לעשן מ- 80% ל- 49%. אבל אם האדם משקר לעצמו ואומר החלשתי את הרצון לעשן ל- 10%, הוא בעצם מדחיק את 39 האחוזים שעדיין קיימים בפנים. ה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
... ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה מה ההבדל בין נתינה וקבלה מתוך חוזקה לבין נתינה וקבלה מתוך חולשה? אליעד כהן מסביר ... חולשה מתרחשת כאשר האדם נותן לא מתוך רצון פנימי אמיתי, אלא מתוך תחושת כפייה, לחץ, חובה או חוסר ברירה. האדם במצב זה מרגיש כאילו הוא עבד שנאלץ ... מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ולכן הוא חווה את הנתינה כחולשה וכעבדות. כיצד קבלה יכולה להיחוות כתחושת ...
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד מהו רצון לא מוגדר ומה משמעותו? ההרצאה נוגעת בקונספטים של רצון, קיום והגדרה, תוך עיון במושגים של רצון לא מוגדר, רצון מוגדר, ורצון אינסופי. אליעד כהן דן במושגים פילוסופיים עמוקים על מהות הרצון, האם הוא קיים באופן מוחלט או אם הוא תלוי בהגדרה, וכן האם הוא נגיש להבנה או תחושה עבור האדם. האם קיים רצון מוגדר? הדיון מתחיל בשאלה אם קיים רצון מוגדר, או אם מדובר ברצון שאין לו הגדרה ברורה. השיחה מקיפה את הקיום של רצון לא מוגדר, והאם ניתן להרגיש אותו או להרגיש את קיומו. אליעד כהן טוען כי אם רצון לא מוגדר לא ניתן להרגיש אותו או להכיר בו, אז במובנים מסוימים, הוא לא יכול להיות קיים. בהמשך, הוא מציע שכשאדם מרגיש רצון, הוא למעשה מזהה תחושת חיסרון או חסר, ולכן הרצון שאינו מוגדר אינו משהו שניתן לחוות בצורה ברורה. הוא מסביר גם, שאם הרצון לא מוגדר בשום היבט, אז כנראה לא ניתן להרגיש אותו בכלל. מהו רצון אינסופי? בהמשך ההרצאה, אליעד מסביר על הרצון האינסופי - רצון שאין לו גבולות או הגדרות, רצון שאין לו הגבלה. הוא מתאר את הרצון הראשון, רצון שלא ניתן להגדיר אותו אלא רק לחוות אותו ברמה מאוד גבוהה, כגלוי. הרצון הראשון מתואר כמצב של רעווא דרעווין - התגלות הרצון של כל ה
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
... הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון מה גורם לאדם לרצות משהו? אליעד כהן מסביר שהבסיס לכל רצון שיש לאדם הוא תחושת חיסרון. לדבריו, הסיבה היחידה שאדם רוצה משהו היא כי הוא חש שחסר לו דבר מסוים. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, זה רק משום שהוא חווה חיסרון בכסף. אם האדם לא היה מרגיש שחסר לו דבר, לא היה לו שום רצון. הרצון מתעורר רק כאשר נוצרת תפיסה שמשהו חסר. עם זאת, הוא מחדד שישנם דברים שחסרים לאדם, אך הוא לא בהכרח רוצה בהם. לדוגמה, אם חסרה לאדם מחלה מסוימת כמו סרטן, הוא לא ירצה במחלה הזו אף על פי שחסר לו להיות חולה בה. מכאן נובע שהרצון לא נובע אוטומטית מכל סוג של חיסרון, אלא רק מחיסרון שמלווה בתחושה של יתרון או טוב כלשהו שיתקבל בעקבות המילוי שלו. איך אפשר לבדוק האם מה שאני רוצה באמת ימלא אותי? אליעד מציע בדיקה פשוטה להבנת הרצון: תדמיין שיש לך את הדבר שאתה רוצה, לדוגמה מיליון דולר, ותשאל את עצמך האם לאחר קבלת הדבר עדיין יהיה בך רצון לעוד משהו. אם התשובה חיובית, המשמעות היא שלא מדובר ברצון מוחלט, אלא עדיין נשאר חיסרון עמוק יותר. לדוגמה, אם אדם רוצה בריאות ולא רוצה מחלה, עליו לבדוק מדוע הוא בכלל רוצה להיות בריא. כאשר הוא יחקור זאת לעומק, הוא יגיע לנקודה שבה יראה שלמעשה בריאות וחולי הן שתי תחושות בלבד, וההעדפה של אחת על השנייה אינה מובנת מאליה. כשיגיע להבנה זו, יתעורר בו קושי גדול יותר להבין מדוע הוא בכלל מעדיף דבר אחד על פני דבר אחר. למה קשה להבין את מקור הרצון? אליעד מסביר שהקושי העמוק בשאלה למה אני רוצה את זה ולא משהו אחר? נובע מכך שבסופו של דבר, אם נחפור עמוק מספיק, נראה שאין באמת הבדל בין שני הדברים שאנחנו רוצים או לא
מה בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי
מה בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי
... בן אדם רוצה? רצון להתאבד, רצון הישרדותי, רצון לשרוד, רוצה להרגיש טוב, מהו שורש הרצון? איך נוצר רצון? למה יש רצון? מה אני רוצה? איך להיות מאושר? לא רוצה למות, צורך הישרדותי מה בן אדם רוצה? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשורש הרצון האנושי ובמהות של הרצון. הוא שואל שאלות מרכזיות כגון: מה אדם באמת רוצה? האם הרצון להרגיש טוב חזק יותר מהצורך לשרוד? מהו שורש הרצון ומדוע יש לנו רצון בכלל? האם הרצון לחיות והצורך להרגיש טוב הם אותם הדברים או שהם נפרדים? אליעד מתחיל את הרצאתו בכך שהוא מציג את השאלה אם יש הבדל בין הרצון להרגיש טוב לבין הרצון לשרוד. השאלה הזאת, לכאורה, עשויה להיראות פשוטה - אדם רוצה לחיות או רוצה להרגיש טוב, אולם הוא טוען שאין הבדל אמיתי ביניהם. כאשר נשאל מה אדם רוצה יותר, הוא מציין כי למרות שברור שלכל אדם יש את הרצון לשרוד, בסופו של דבר, כל פעולה שלו, כל רצון שמניע אותו, מבוסס על הצורך להרגיש טוב. לדבריו, כל אדם פועל באופן שתורם לשרידותו, גם אם הוא לא מודע לכך. לדוגמה, אם אדם שותה מיץ קולה במקום מיץ תפוזים, הוא עושה זאת לא מתוך צורך הישרדותי מובהק, אלא מתוך רצון להרגיש טוב. אך בסופו של דבר, גם הרצון הזה תורם להישרדות - שכן אכילת או שתיית דבר מה גורמת לאדם להרגיש טוב יותר ולהימנע מתחושת חסר או כאב פנימי, דבר שמסייע לו להמשיך ולהתקיים. אליעד מפרט איך הרצון להרגיש טוב הוא למעשה רצון למנוע תחושת חסר. זהו רצון שמניע את האדם לא רק במצבים פיזיים (כמו שתייה או אכילה), אלא גם במצבים נפשיים. הוא טוען כי כל פעולה שנעשית על ידי אדם נובעת מהצורך להימנע מתחושת חוסר או כאב. לדוגמה, אדם יכול לרצות להצליח כדי להרגיש טוב יותר, או לחפש אהבה כדי למלא את החסר הרגשי. כל פעולה כזאת נעשית מתוך ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי למתבגרים בנושאי רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3110 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:40:06 - wesi1