אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רעיונות ✔איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
19:56איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
איך להיות יותר חכם? איך לקבל את השכל של אלוהים ולחשוב כמו אלוהים?

בהרצאה זו, אליעד כהן דן בדרכים שונות כיצד אפשר להגיע לחכמה רבה יותר ולפיתוח החשיבה בדרכים רוחניות ומעשיות. הוא מציין את רעיונותיו של רבי נחמן מברסלב בהקשר של איך לחשוב בצורה חכמה יותר ולקבל את השכל של אלוהים, תוך שמירה על יראת שמים ותפיסה רוחנית גבוהה. אליעד מתאר את הדרך בה אדם יכול להגיע לתודעה גבוהה יותר על ידי שיפור ההתנהלות האישית והרוחנית שלו.

מהם חמישה הדברים שצריך לפתח כדי לחשוב כמו אלוהים?

אליעד מתאר חמישה עקרונות שניתן ללמוד מתוך ספריו של רבי נחמן, שבאמצעותם אפשר לגשת לשכל אלוהים. רבי נחמן מציין את הצורך לפתח את הכלים האישיים שמאפשרים לאדם להרגיש חיבור רוחני עמוק. אליעד מסביר כל אחד מהם בצורה מדויקת:
  • אישה יפה:

    הכוונה לאישה שנכנסת לעולם הרוחני ולא פונה רק לתאוות גשמיות. הוא מסביר כי הגוף לא צריך להיות משועבד לתשוקות חומריות, אלא להיפך - הגוף צריך להיות כלי להעברת הרוחניות.
  • דירה יפה:

    הכוונה היא לדירה שמסמלת מקום פנוי ופתוח, שבו אדם יכול לקבל אנשים ולקיים אינטראקציה רוחנית. מדובר במקום שנראה ונתפס כראוי לשמר ידע רוחני.
  • יראת שמים:

    עוסק בהבנה של הכבוד שבשכל ובחשיבות של גישה זהירה ומעמיקה כלפי הידע הרוחני. יראת שמים נחשבת לכלי המקבל את השכל האלוהי.
  • כלים נעים:

    יש להקפיד על תהליך לימוד רוחני שבו לא רק מקבלים את הידע, אלא גם מעבירים אותו הלאה. כלים נעים הם תלמידים שיכולים לקבל את הידע ולהפיץ אותו.
  • תלמידים טובים:

    תלמידים הם אלו שמסייעים למורה להתפתח, הם המראה שבאמצעותם ניתן להרגיש את הפערים וללמוד מחדש את מה שלא ברור.
מהו הקשר בין השגת חכמה ובין לימוד של אחרים?

אליעד כהן מדגיש את החשיבות של לימוד רוחני עם אחרים. כדי להשיג חכמה אמיתית, יש להעניק מהידע שלך לאחרים ולראות את החסרים שלהם כדי ללמוד מהם. ככל שאתה מלמד יותר, כך אתה גם מקבל יותר. אליעד מסביר שמהלך זה עשוי לעזור לאדם להימנע מלהתנגד לידע שהוא לא מצליח להבין ולהפוך את הלימוד לניסיון של עזרה הדדית.

איך ניתן להימנע מ"תקיעות רוחנית" ולפתח חכמה כל הזמן?

הרצאה זו מציינת את הדרך שבה ניתן להימנע ממצב של "תקיעות רוחנית". אליעד מסביר כי לפעמים אנחנו לא מתקדמים רוחנית מכיוון שאנחנו לא מספיק פותחים את עצמנו לשאלות ולחידושים. הוא מציע להיות בתהליך תמידי של חיפוש, למידה ותשובה - כל הזמן להתפתח ולהתנסות. אם אדם מרגיש שהוא לא מתפתח, זה כי חסר לו משהו פנימי - כמו שנאמר בכתובים: "חמישה דברים שאתה צריך כדי להיות מלך", כלומר, יש לפתח אותם כדי להרגיש שלם.

איך להתמודד עם תחושות של "לא יודע" ולהפוך את החיסרון למנוף ללמידה?

אליעד מדגיש את הצורך לדעת להיכנס למקום של חוסר ידע ולא להתעקש על המעמד של "אני יודע הכל". הוא מציע שבמקום להיות שבוי בגאווה האישית, על אדם לקבל את החיסרון כאופציה ללמוד ולהתפתח. כאשר אדם פוגש את מה שהוא לא יודע, הוא פותח פתח להבנה חדשה ולחכמה שמפנים אותו להתנסות וללמוד.

מה המשמעות של לא להיות בתחרות עם אחרים בהשגת חכמה?

הרעיון המרכזי בהרצאה הוא שאדם לא צריך להיות בתחרות עם אחרים כדי להרגיש חכם. אליעד מציין כי לדעת לשתף אחרים בחכמה שלך וללמד אותם היא הדרך האמיתית להרגיש חכם. ברגע שאין תחרות פנימית, האדם יכול ללמוד ולהשפיע בצורה חופשית ולא לחשוש מהמקום שהוא נמצא בו.
מדע לא לחשוש להפוך להבין חיסרון ליתרון פיתוח השכל פיתוח יכולות חשיבה להיות יותר חכם לפתח חשיבה הבנה בחורות 5 דברים 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו איך להיות איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר איך להיות יותר חכם איך לחשוב איך לחשוב בהיגיון איך לחשוב כמו אלוהים איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי אלוהות אלוהים דברים שנבדל מדעו ממדענו הפצה הפצה רוחנית הפצה רעיונית השכל השכל של אלוהים התפתחות החשיבה התפתחות חשיבה התפתחות שכלית חכם חשיבה הגיונית חשיבה מדעית יותר חכם יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יראת שמים כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים כמו אלוהים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות יותר להיות יותר חכם לחשוב לחשוב בהיגיון לחשוב כמו אלוהים ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן חא ליקוטי מוהרן חא נג ללמד ללמד תלמידים למידה לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקבל את השכל לקבל את השכל של אלוהים לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מדע מדענים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית נבדל מדעו ממדענו פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית רבי נחמן רבי נחמן מברסלב רוחני רוחניות רוחנית רעיונות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור חשיבה שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תלמיד תלמידים תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
הלימוד של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד
הלימוד של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד
... של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד מהם סוגי המידע שאליעד כהן מדבר עליהם? אליעד כהן מסביר שקיימים שני סוגים עיקריים של מידע שאפשר ללמוד ולהבין: מידע פשוט - ... שעליהם בנוי המידע החדש. מהי החשיבות של הקדמות בתהליך הלמידה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדגיש כי הקדמות הן קריטיות להבנת מידע מורכב. הוא מסביר שכדי להבין רעיון מורכב באמת, ישנם רעיונות בסיסיים יותר שצריך ללמוד ולהפנים תחילה. אם נדלג על הקדמות אלו, לא ניתן יהיה להבין את הרעיונות המתקדמים יותר. הוא נותן כדוגמה שאם במהלך הרצאה משתמשים במונחים חדשים, המאזינים צריכים לדעת מראש למה מתכוונים במונחים האלה, אחרת לא יבינו את מה ... אם נקרא לחתול בשם חדש - יום עוזר - לפני שהמאזין יוכל להבין משפטים שמשתמשים במונח יום עוזר, הוא חייב להבין קודם שהכוונה היא לחתול. למה אנשים מתקשים להבין רעיונות מורכבים לפי אליעד כהן? לפי אליעד כהן, אנשים רבים מתקשים להבין רעיונות מורכבים כי הם מנסים לדלג ישירות לרעיון הסופי מבלי להכיר וללמוד את ההקדמות הנדרשות לכך. הוא מסביר שהבעיה אינה רק אי - הכרת מושגים או מילים, אלא חוסר היכרות והבנה עמוקה של רעיונות יסודיים הנחוצים כדי לתפוס את הרעיונות המורכבים יותר. כיצד לדעת אם אני מתקדם בתהליך הלמידה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שיש שני אופנים לבחון התקדמות בלמידה: התקדמות יחסית - כאשר אתה לוקח מידע שקודם היה לך קשה להבין, וכעת הוא מובן לך מהר יותר, זו התקדמות. גם אם עדיין לא הגעת להבנה סופית, עצם העובדה שאתה מצליח להבין רעיונות במהירות ובקלות רבה יותר לעומת העבר, מראה שאתה מתקדם. התקדמות מהותית - זו התקדמות לקראת הבנת רעיונות עמוקים יותר. לא מספיק רק שתבין את הרעיונות הראשוניים, המטרה האמיתית היא להגיע להבנה עמוקה יותר של המהות מאחורי הדברים, להבין את הסיבה העמוקה שבגללה הדברים קיימים או מתנהגים בצורה מסוימת. האם יש טעם בלימוד אם לא מגיעים להבנה הסופית לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שגם אם האדם לא מגיע להבנה הסופית או המוחלטת של הרעיונות, יש עדיין ערך לתהליך הלמידה וההתקדמות היחסית שלו. עצם ההבנה שיש הבנה מורכבת שדורשת הקדמות, מהווה התקדמות בפני עצמה. הוא טוען שבמקרים רבים, גם אם בסוף לא הגעת לתשובה הסופית או להבנה מוחלטת, עדיין קיים שינוי ביכולת שלך להבין רעיונות, וזהו תהליך משמעותי בפני עצמו. מהי המשמעות של להבין את כל ההקדמות שבעולם? אליעד כהן מסביר שישנם רעיונות עמוקים במיוחד, שעבורם נדרש להבין את כל ההקדמות שבעולם. המשמעות היא שכדי להגיע להבנת רעיון מסוים ברמה הגבוהה ביותר, צריך להבין את כל מושגי היסוד האפשריים. לדוגמה, כדי להבין שאלות כמו האם יש אלוהים? או האם יש לי בחירה חופשית?, נדרש להכיר ... משום שההרצאה עצמה אינה הגיונית, אלא משום שחסרה לו ההכנה המתאימה לכך. מה אפשר ללמוד מהגישה של אליעד כהן? מהגישה של אליעד כהן ניתן ללמוד שכדי להבין באמת כל רעיון מורכב, חייבים ללכת בתהליך הדרגתי, שלב אחר שלב, ולהכיר את כל ההקדמות הנדרשות להבנה. כמו כן, הוא מדגיש את החשיבות של תהליך למידה מתמשך, שבו כל שלב מהווה הכנה ושלב לקראת הרעיון הבא. ההתקדמות האמיתית היא ההבנה שאתה מתקדם, גם אם עדיין לא הגעת להבנה מוחלטת או סופית. איך להבין רעיונות מורכבים? מהן הקדמות בתהליך למידה? מדוע איני מבין רעיונות מורכבים? איך לדעת שאני מתקדם בלימוד? מהי החשיבות של תהליך הלמידה? למה אני לא מבין תשובות פילוסופיות? איך ללמוד רעיונות עמוקים מאליעד כהן? ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך ... רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן עבר הווה עתיד - כאשר מתייחסים לרעיון. ואבאר איך מיקום הרעיון בציר הזמן, משפיע על חוזק חולשת הרעיון? ואסביר: כי האדם יודע ידיעות שונות ומבין ... בטוח בו, מאשר מה שהאדם זוכר שקרה בעבר, ויותר ממה שהאדם חושב שיקרה בעתיד. וכאשר מתארים איזה רעיון, יש לשים לב לצורת הניסוח, באיזה זמן היא באה ... מבינים את הדבר, ולא רק הבנו אותו בעבר או נבין אותו בעתיד. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג אותו כאילו הוא רעיון ישן שפג תוקפו, או שכאילו הוא איזה רעיון עתידי דמיוני ובדיוני. וכאשר ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך להפוך אותו לרעיון ממשי ששייך לרגע הזה של ההווה. לדוגמה: נניח שמישהו מציג איזה טיעון הגיוני, שממנו אפשר להסיק רעיון כלשהו. אם ברצונך להחליש את הרעיון הזה, עליך לומר הבנו שכך או אחרת בלשון עבר, ... שתכין שיעורים בלשון עבר. או לדוגמה הילד שאומר קשה לי לעשות כך או אחרת, אז אפשר להחליש את הרעיון שלו על ידי שהופכים את המשפט להיה לך קשה לעשות כך או אחרת בלשון עבר ולא בלשון הווה. וכיוב גם לכיוון של העתיד, שאפשר להחליש רעיון על ידי זה שהופכים אותו לרעיון מהעתיד, שהוא לא רעיון מהווה. לדוגמה: הילד אומר אני לא מצליח לעשות ... בלשון עבר ולא בלשון הווה. וכמובן שאת אותו הדבר בדיוק צריך לעשות בדיוק להפך, אם ברצונך לחזק רעיונות מסוימים. שאז אסור לך להתייחס אליהם כאל משהו ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, הכי בקלות שאפשר, עם ...
פיתוח יצירתיות / חשיבה יצירתית / ללמוד מטעויות - איך לחשוב בצורה יצירתית? איך לחשוב מחוץ לקופסא? איך להמציא רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית
... ללמוד מטעויות - איך לחשוב בצורה יצירתית? איך לחשוב מחוץ לקופסא? איך להמציא רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית וכאן אבאר עוד דרך יצירתית וחשיבה יצירתית, איך וכיצד יכול האדם ... טעות כלשהי. וכאשר הוא מתבונן על מה שהוא עשה בטעות, אז לפעמים הוא מקבל מכך רעיונות חדשים ודרכי חשיבה חדשות והוא מפתח את היצירתיות שלו. וכאן אני לא מדבר על ללמוד מטעויות באופן כללי, דהיינו, על ... שכל כלשהו. ומכל טעות אפשרית, אפשר גם ללמוד מה לא לעשות, אבל אפשר גם לקבל רעיונות מה כן לעשות. כי לטעות פירושו, לחשוב מחוץ לקופסא הרגילה. והאדם רגיל לפעול בצורה כלשהי. ומה שנראה לאדם כטעות ... האדם מפתח את כושר היצירתיות שלו ואת החשיבה היצירתית שלו. ואז האדם מגלה רעיונות חדשים וממציא המצאות חדשות. ובסיכומו של דבר: נסה לחשוב כמו משוגע, ונסה לחשוב, אם היית משוגע, מה היית עושה ואיך ... בגלל טעות מחשבתית ולא מתוך צורך אמיתי, וכך תוכל לחשוב מחוץ לקופסא ולקבל רעיונות חדשים ויצירתיים. ...
פתרון בעיות המצאתי, לפתח יצירתיות, פיתוח יצירתיות, חשיבה יצירתית, חשיבה המצאתית שיטתית, פתרון יצירתי, איך למצוא פתרונות יצירתיים? פתרון בעיות, סרטים מצויירים, להיות יצירתי, לשפר חשיבה
פתרון בעיות המצאתי, לפתח יצירתיות, פיתוח יצירתיות, חשיבה יצירתית, חשיבה המצאתית שיטתית, פתרון יצירתי, איך למצוא פתרונות יצירתיים? פתרון בעיות, סרטים מצויירים, להיות יצירתי, לשפר חשיבה
... לכן. כאשר אדם נתקל בבעיה מסוימת, הוא בדרך כלל מוגבל למחשבות ולפתרונות שהוא מכיר, ולכן קשה לו למצוא רעיון חדש באמת. דרך יעילה לשבור את הגבולות הללו היא לחשוב באופן מוקצן ולא הגיוני, אפילו דמיוני לחלוטין, כשלב מקדים. איך מתרגלים חשיבה יצירתית בעזרת רעיונות בלתי הגיוניים? השיטה המעשית שאליעד כהן מציע היא כדלקמן: תחילה, לקחת את הבעיה ולהתייחס אליה כאילו אין בה מגבלות של היגיון, פיזיקה או מציאות. לאלץ את עצמך או את האדם שאתה רוצה לעודד ליצירתיות להעלות לפחות 10 עד 20 רעיונות מוזרים, דמיוניים ובלתי אפשריים. לאחר שמציפים את המוח ברעיונות יוצאי דופן ובלתי סבירים, מחזירים את החשיבה לרמה ההגיונית, ובוחנים אילו מהאפשרויות הלא הגיוניות הללו ניתן לעגל ולממש באופן מעשי. למשל, אם אדם ... וללא מגבלות. לאחר שלב זה, אותו אדם פתוח יותר לראות אפשרויות שלא חשב עליהן קודם לכן, ויכול לחזור עם רעיונות מעשיים יותר. אליעד נותן דוגמאות לתהליך זה באופן מפורט: כאשר ילד מתקשה לענות על שאלה, אפשר לעודד אותו להמציא תשובות לא הגיוניות לחלוטין, דבר ... יצירתי, ניתן להשתמש בטכניקה דומה, ולבקש ממנו להציע פתרונות הזויים ככל האפשר, ואז לחזור ולסנן את הרעיונות כדי למצוא משהו הגיוני. איך סרטים מצוירים יכולים לעזור לפיתוח חשיבה יצירתית? אליעד כהן מדגים את החשיבות של צפייה בסרטים מצוירים כדרך לפתח ... לפתרון בעיות יצירתי: אליעד מדגים שוב, שכאשר אדם ניצב בפני אתגר של שכנוע מישהו אחר, והוא נתקע בלי רעיונות הגיוניים, כדאי לו להעלות תחילה עשרות רעיונות מופרכים לחלוטין, ואז לחזור ולברור את מה שניתן לקחת למציאות. כך האדם משחרר את החשיבה שלו, מפסיק להרגיש תקוע ומגיע לפתרונות יצירתיים ואפקטיביים ... היצירתי יבוא כששואלים: אילו אפשרויות קיימות אם לא היינו מוגבלים למידות ולחוקי הפיזיקה? אפשר לחשוב על רעיונות בלתי אפשריים לכאורה, כמו לפרק את המקרר לחלקים, להזיז את הקירות, להכניס אותו מהגג, להשתמש בכוח על - טבעי או קסם, וכך הלאה. לאחר שרשימת הרעיונות המשוגעים הושלמה, חוזרים להיגיון ושואלים: האם חלק מהרעיונות האלו יכולים לעבוד באופן ריאלי? אולי נבין שלפרק את הדלת זה רעיון ישים, או לשנות את זווית הכניסה. איך לגרום למישהו אחר להיות יצירתי במהירות? כאשר רוצים לעורר את היצירתיות של מישהו אחר ללא תהליך ארוך של ניתוח ... או מגבלות היגיון. מבקשים ממנו לתת לפחות 10-20 תשובות לא הגיוניות לבעיה מסוימת. אחרי ששטף את מוחו ברעיונות מוזרים, מחזירים אותו להיגיון ושואלים אם חלק מהדברים שחשב עליהם יכולים להפוך לרעיונות ישימים. למה זה עובד? המהות של יצירתיות היא בפער שבין מה שנראה לנו כמחויב ומובן מאליו לבין האפשרויות האחרות שקיימות מחוץ למסגרת החשיבה הרגילה ... הוא יכול להמציא תשובות חסרות היגיון, ואז כשהוא נכנס לזרם החשיבה הזה, מחזירים אותו להיגיון ומחפשים יחד רעיונות שאפשר לקחת משם למציאות. לראות סרטים מצוירים כתרגול ליצירתיות סרטים מצוירים הם כלי טוב לפיתוח יצירתיות כי הם שוברים את החוקים המקובלים של ... כן או לא? תרגול כזה משחרר את החשיבה מהתבניות הקבועות ומאפשר לראות דברים באופן חדש. שיטה מעשית: הכניסו רעיונות לא הגיוניים - ואז חפשו מהם את הישימים מול בעיה, קודם כל רושמים את כל האפשרויות הלא ריאליות. לאחר מכן בוחנים אילו מהן ניתן לעגל לכיוון ההיגיון ... יסוד עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים, השאלה היא כזאת בן אדם נגיד נתקע באיזה עניין והוא עכשיו מחפש איזה רעיון מחפש כאילו להיות יותר יצירתי, מבחינת יצירתיות בן אדם נגיד רוצה להמציא משהו הוא רוצה להיות יצירתי הוא מחפש פתרון יצירתי יש לו איזה קונפליקט איזו בעיה והוא מחפש איזה רעיון. השאלה היא בעצם איך בן אדם יכול להגביר את היצירתיות שלו, עכשיו שימו לב אני לא שואל מה לעשות כדי להיות יצירתי כי בפשוט התשובה היא פשוטה בא תבדוק מה ... אם תצליח לגלות שמשהו ממה שאמרת אני בטוח שהוא לא בהכרח נכון גילית אפשרות להיות יצירתי עכשיו תוכל להביא רעיון חדש. אבל אני עכשיו שואל שאלה אחרת. ש: אני מסכים איתך אבל השאלה היא מהצד השני הוא יישאר אותו דבר. אליעד: לא אכפת לי מהצד השני עכשיו, אנחנו שאלנו ... יצירתי או איזה משהו יותר מהיר להיות יצירתי בלי לבדוק עכשיו את כל ההנחות יסוד באיזה תהליך. אוקי אז הרעיון אומר שאם בן אדם רוצה להיות יצירתי מה שהוא צריך לעשות זה לחשוב בצורה לא הגיונית, זאת אומרת להגיד לעצמו נניח שלא הייתי מוגבל לחוקי הפיזיקה נניח שלא ... אותו דרך המשקוף ובונה את המשקוף מחדש כל מיני דברים. עכשיו כשבן אדם חושב בצורה הזאת הוא מביא מאה רעיונות מוזרים ביזאריים ואז אומרים לו אוקי עכשיו בא נחזור להיגיון עכשיו בא תחשוב מחדש פתאום הוא יעלה על רעיונות יש יותר סיכוי שהוא יעלה על רעיון חדש יצירתי, למה כי היצירתיות זה בעצם הפער שיש בין הלא הגיוני בכלל לבין מה שאתה חושב שחייב להיות. אתה כרגע חושב אין אפשרות להכניס את המקרר דרך הדלת אבל אז אומרים לך טוב עכשיו תתפרע אבל לא סתם תגיד טוב, נגיד תתפרע נגיד תביא סתם רעיונות איך אתה יכול, אין לך מגבלות איך אתה מכניס את המקרר דרך הדלת תביא רעיונות. ולא שני רעיונות תביא 3 4 10 20 ואז הוא מתחיל להביא כל מיני רעיונות שהם מוזרים ועכשיו בא ננסה לעשות בדיקה בהיגיון אולי חלקים מהרעיונות המוזרים שהבאת אולי חלקים מהם נכונים ואז היצירתיות ככה מתעוררת. הרעיון אומר שאם אתה בעצם תחשוב בלי היגיון בכלל ותביא מלא רעיונות לא הגיוניים זה יעורר את היצירתיות כי המהות של היצירתיות זה לקחת את מה שנראה לך כמחויב כרגע ולהטיל בו ספק זאת המהות של יצירתיות ודרך זה אתה כאילו ...
חשיבה המצאתית / יצירתיות - איך להמציא המצאות ולגלות רעיונות חדשים?
... המצאתית יצירתיות - איך להמציא המצאות ולגלות רעיונות חדשים? אם נתבונן בעניין המצאת ההמצאות וגילוי הרעיונות החדשים, נראה כי באמת כל ההמצאות שאותן ממציא האדם וכל התגליות החדשות שאותן מגלה האדם, כל אלו היו ... על ידי זה הוא מגדיל את הסיכוי שלו לראות את האמת בכל שאר התחומים. מאחר שצורת המחשבה שלו הופכת להיות אמיתית יותר. ועל ידי זה הסיכוי שלו למצוא רעיונות חדשים גדול יותר, מאחר שהוא מתקרב להבנה אמיתית יותר של המציאות. ולכן, חפש את האמת בכל תחום, ואז תגלה המצאות חדשות ורעיונות חדשים. ובנוסף, אם נתבונן עוד נראה, כי ההמצאה שהייתה נסתרת מעיני האדם, הרי שהיא הייתה נסתרת רק ... הזאת הייתה קיימת כבר קודם. וזה אומר, שעל ידי זה שהאדם מתרגל לראות את הדברים בצורה אובייקטיבית בחייו בכלל, על ידי זה הוא מאפשר לעצמו לגלות רעיונות חדשים, שלהם הוא עדיין לא מודע. ואם נרצה עוד להעמיק נראה, כי בדכ בכל פעם אחרי שמגלים תגלית ... יודע באותו התחום, ואז באמצעות זה הוא פתאום יגלה דברים חדשים. ובכלל, ככל שהאדם מבין טוב יותר את מה שהוא כבר יודע בכל תחום, כך קל לו יותר לגלות רעיונות חדשים בכל שאר התחומים. כי מאחר שקיים קשר בין כל הדברים שיש במציאות, הרי שככל שהאדם מבין טוב ... ידי זה הוא מאפשר לעצמו להבין טוב יותר את שורש המנגנון, שבו הוא פועל ושאיתו הוא מתמודד. ועל ידי זה הוא יכול לגלות דברים חדשים. ויש להוסיף, כי הרעיון הנל של איך להמציא המצאות, נכון גם לגבי כל אחד ואחד מתחומי החיים. כי כאשר האדם צריך להתמודד עם מצב ... תגליות חדשות בכל תחום בחיים, על האדם להיצמד אל האמת, ולנסות להבין טוב יותר את מה שהוא כבר יודע. ועל ידי זה, האדם פתאום מגלה גם דברים חדשים ורעיונות חדשים. ...
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי וכאן אבאר עוד שיטת מניפולציה מתוחכמת, והיא על ידי זה שמציגים שני רעיונות שהם אכן נכונים, אבל יוצרים ביניהם קשר סיבתי שהוא לא בהכרח נכון, אלא לפעמים הוא דווקא נגדי. והרעיון הזה, דומה לרעיון שאומר, שתציג מספר דברים שהם נכונים ושהשומע יסכים איתך, ולאחר מכן תציג רעיון שהוא לא בהכרח נכון, כדי שהשומע יסכים גם לו. אבל הוא שונה מהרעיון הזה, בכך שהוא מחדד את הנושא, שלפעמים כל הרעיונות שמוצגים, הם אכן אמת לגמרי. אבל רק מילה אחת שנדחפה בחיבור שבין המשפטים האלו, היא לא בהכרח האמת. מילה שמייצגת סיבתיות. כגון: בגלל ש כאשר רק ולכן למרות וכיוב, מילים שמבטאות קשר סיבתי כלשהו בין שני רעיונות. כאשר יכול להיות שהרעיונות עצמם הם אכן אמת. אבל המסקנה הלוגית שמוסקת מהם, היא לא בהכרח אמת. לדוגמה, נניח שרוצים לשכנע את הילד לעשות שיעורים. אז אומרים לו שני רעיונות, ששניהם נכונים מצד עצמם, אבל הקשר ביניהם לא בהכרח נכון. לדוגמה, נכון שיש לך שיעורים היום לעשות? ... מילים שמבטאות סיבתיות, כגון לכן בגלל כאשר למרות ש בגלל ש משום כך וזו הסיבה ש ואף על פי וכיוב, עליך לשים לב, האם הרעיון של הקשר הסיבתי שבין המשפטים האלו, האם הוא נכון באמת, או שמא הוא רק נשמע נכון, בגלל המשפטים ה - אולי ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... רק מותג שיווקי? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא שה - NLP איננה שיטה שמחדשת דברים חדשים. הוא מסביר שה - NLP היא כמו שם מותג, תחתיו לקחו טכניקות ורעיונות רבים שקיימים בשיטות אחרות וערבבו אותם יחד, ללא חידוש ספציפי ומובהק. אליעד נותן ... התיקון הכללי של רבי נחמן מברסלב, אפשר להגיד בצורה ברורה ומוחלטת מה הם חידשו ומה בדיוק עושים שם. אבל ב - NLP אין דבר כזה, לא ניתן להצביע על רעיון ברור שהומצא ב - NLP עצמה. הוא משווה את זה לשיטת קוקוריקו היפותטית, שבה ברור בדיוק ... היטב אם השיטה מזיקה יותר ממה שהיא מועילה, ולכן אם לא בטוחים במה בדיוק מדובר, עדיף קודם כל להבין היטב לפני שמחליטים לנסות טיפול. האם NLP הוא רעיון טוב או רע? אליעד מדגיש ש - NLP איננה בהכרח טובה או רעה. השיטה יכולה לעזור לחלק ... בקריאת תהילים גם ברור מה הפעולה - קוראים את ספר התהילים. ב - NLP, לעומת זאת, השם לכאורה כולל תכנות נירולוגי לשוני, אבל בפועל מדובר באוסף של רעיונות וטכניקות שנלקחו מכל מיני שיטות, בלי שחידשו דבר מוגדר אחד, וכך כל מטפל יכול ללמד דברים שונים. האם העובדה ששיטת NLP אוספת רעיונות ממקומות אחרים הופכת אותה לבעייתית? בשיחה נאמר שאין בעיה עקרונית לקחת רעיונות מכל מיני מקורות ולשלב אותם לשיטה חדשה. הבעיה היא שכאשר אין הגדרה ברורה של מה ... אליה כאל שיטה סגורה או לעמוד מאחורי אמירה כמו NLP עוזרת או NLP לא עוזרת. לדוגמה, יש שיטות טיפול אחרות (CBT למשל) שגם הן אולי לא המציאו רעיונות חדשים לחלוטין, אך עדיין יש בהן מסגרת עבודה די ברורה, כך שניתן להגיד מה יעשה ... מבין דרכים רבות שהיו יכולות להועיל. מדוע שאליעד טוען ש - NLP אינה שיטה אחת מוגדרת? אליעד מפרט שהמושג NLP דומה למעין שם מותג שמאגד טכניקות ורעיונות ממקורות שונים, ללא חידוש מוגדר או קו אחיד שמבדיל אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו ... המדיטציה אומרים לך תעשה מדיטציית x מדיטציית ויפאסנה נגיד אוקי אבל ב - NLP NLP באמת זאת מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה נגיד למישהו נגיד לו אספנו רעיונות לא בוא נקרא לזה שיטת NLP. NLP באמת זה מילה שיווקית זאת לא שיטה מישהו לא המציא ... שעשה מדיטציה לפניו לא עשו מדיטציה נגיד ביירון קייטי לדוגמה היא נגיד לפניה אף אחד לא אמר הנה יש לי שיטה, לא שזה בהכרח נכון אבל אני אומר את הרעיון אף אחד לפני לא אמר הנה יש לי שיטה תעשה x אז היא באה ואמרה הנה יש לי שיטה תעשה x. אבל NLP הם לא המציאו שום דבר חדש בשיטת NLP אין המצאה חדשה הם לא המציאו שום דבר חדש יש משהו ש - NLP המציא מה הוא המציא הוא לקח את הרעיון מפה ואת הרעיון מפה לקחו כמה רעיונות מכל מיני מקומות נתנו לזה שיטת NLP אבל הם לא המציאו שום דבר. ש: יש עוד שיטות ... תקשיבי בואי נגיד שאני אומר לך תשאל אולי ההפך נכון בסדר ובוא נגיד שביירון קייטי אמרה תשאל שאלות בסדר אז לכאורה אפשר להגיד הנה אני לקחתי את הרעיון שלה ועשיתי לו copy paste לכאורה נכון לא משנה שזה לא בדיוק אותן שאלות ולא משנה אבל ... בעמידה אבל NLP לא המציאו שום דבר, עכשיו לא מעניין אותי פרויד פרויד לא אכפת לי ממנו בכלל לא מעניין אותי בכלל NLP מה הם המציאו עד שמעת על איזה רעיון ש - NLP חידשו אותו חידדו לקחו אין בעיה נגיד NLP לקחו את השיטה של הבודהיזם והוסיפו ... לך תקרא את שמונה עשרה פרקי התהילים האלה והוא אמר אני חותם על זה שזה יעבוד לך וזה פה וזה שם. לא משנה עכשיו מה הסיפור באמת אבל הוא היה לפניו רעיון של קריאת תהילים והוא המציא אמר אני גיליתי תגלית חדשה אני גיליתי שצריך לקרוא דווקא את אלה אז אפשר להבין אומנם הוא התבסס על רעיון שנקרא התהילים אבל הוא לפחות הביא משהו חדש מעצמו אבל מה NLP חידשו מעצמם איזה דבר ... את אומרת לה שתבדוק משהו תנסי. ש: אבל אמרתי NLP ואין כזה דבר. אליעד: לא אם היית אומרת לה תנסי ללמוד ולבדוק אז היא הייתה לומדת רואה כל מיני רעיונות ורואה מה יכול לעזור לה מה שהפריע לי זה המחשבה שיש דבר כזה NLP, עכשיו זה נכון ... אבל מאיפה אתה יודע שלא ידעו אתה יודע שלא ידעו ידעו אתה לא קראת את הספרים האחרים לא הכרת שיטות אחרות אז אתה עכשיו ראית פעם ראשונה כשנתקלת ברעיון הזה ב - NLP אבל זה לא אומר שלא ידעו אותו קודם עובדתית אין משהו ספציפי עכשיו בוא נקרא על זה סתם מהוויקיפדיה בסדר. ש: אפשר להכניס איזו שאלה? אליעד: כן. ש: אז מה אם הם אספו מה רע בזה שהם אספו כל מיני רעיונות? אליעד: כי אני אגיד לך נכון אז הנה אז אני אגיד לך אז לכאורה אפשר להגיד תקשיב אז אפשר להגיד כזה דבר החידוש לשיטת NLP הוא שהוא לקח את כל הרעיונות הקיימים או את רוב הרעיונות שאותו בן אדם שהמציא את ה - NLP הכיר ואמר לך אני אומר לך שתיקח את זה ואת זה ... זאת טעות הכל בסדר NLP מבחינתי לא ברור מה זה אומר. כשאתה אומר למישהו לך לטיפול NLP ומה תביא לי חומר על NLP ומה כי NLP זה כמו ערב רב ערב רב של רעיונות שהתאסף וגם לא ברור מהו הערב רב מילא גם היה ברור זה הנה זה העקרונות, עכשיו ואם ברור מה העקרונות אז העקרונות אבסטרקטיים מדי זה אולי עקרונות כאילו נגיד ה - NLP שככה וככה נגיד אבל זה לא עקרונות טיפוליים זה רק רעיונות שהוא מאמין שנגיד לדוגמה. ש: האדם הוא טוב ביסודו. אליעד: הנה בדיוק רעיונות כאלה מאמין שהאדם הוא טוב ביסודו אוקי בסדר מה זה אומר אבל זאת לא גישה טיפולית על ... שיבוא מישהו אחר מאותה שיטת NLP ויגיד לא היסודות הטיפוליים הם אחרים. עכשיו עוד פעם אם יביאו יסודות טיפוליים הם יהיו אבסטרקטים מדי גם כן יש הרעיון הוא לשנות לך את החשיבה באמצעות מילים מה זה אומר ועכשיו גם על זה לא יסכימו, מה ...
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
... לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב האם המשמעות שאנו נותנים לדברים היא אמיתית או מומצאת? הרעיון שאליעד מציג הוא שהמשמעות שאנו נותנים לכל דבר ... אלא תמיד תהיה יחסית. המשמעות שאנו מוצאים בכל סיפור, אירוע או אפילו תחושה היא רעיון בלבד, ולכל רעיון יש רעיון הפוך לו. לדוגמה, אם בת הזוג ... להגיע לוודאות מוחלטת על המשמעות. למה לא קיימת משמעות מוחלטת? משמעות מוחלטת היא רעיון שאינו נתון לשום ספק ושאי אפשר לשאול עליו יותר ... מצפה לו יקרה. ולכן שתי המשמעויות יכולות להיות נכונות באותה מידה, מכיוון ששניהם רעיונות יחסיים בלבד. מדוע התודעה שלנו מחפשת משמעות? ... בסוף התהליך הזה, נגלה שאין משמעות מוחלטת לשום דבר ושכל המשמעויות מבוססות על הרעיון הבסיסי שיש הבדל בין יש לאין. אבל אפילו ההבדל הזה ... מי אמר שבאמת יש הבדל בין יש לאין? איך למצוא משמעות אישית בכל סיפור? אליעד מציג את הרעיון שכל סיפור שאנו קוראים או חווים בחיינו למעשה מדבר ... עלינו להתחיל לראות את הממשי כאפשרי ואת האפשרי כממשי. לדוגמה, לראות את הקיר כרעיון בלבד בדיוק כפי שפיל מעופף הוא רעיון בלבד, או להרגיש שפיל מעופף הוא ממשי בדיוק כמו קיר ... מוחלטת פירושו, דבר שכאשר אתה מגיע אליו, אתה לא יכול לשאול אולי הוא לא נכון? כל הרעיונות שהגעת אליהם תמיד תוכל לשאול, אולי הם לא נכונים? ... רוצה לא לראות אותך כדי להתגעגע אליך. שאלה: האם שניהם נכונים באותה מידה אליעד: כן, הרעיון הוא שיש אין סוף משמעויות אפשריות. מה זה משמעות? משמעות זה רעיון. רעיון שאומר משהו, ולכל רעיון יש רעיון שנגדי לו. אתה בסך הכל לוקח סיפור שזה גם רעיון ומחבר אליו רעיונות אחרים. למשל אשתך אומרת לך שהילדה בוכה. מה זה אומר? שזה רעיון שבשכל שלך אתה יכול לחשוב, הילדה שלי בוכה והילדה שלי לא בוכה. ועכשיו אתה חושב, הילדה שלי בוכה, זה רעיון, אתה חושב שהיא באמת בוכה, אבל היא לא באמת בוכה, המוח שלך באמת חושב שהיא בוכה. יש אותך תודעה ויש אין סוף רעיונות אפשרויות, ואחת האפשרויות אומרת שהילדה שלך בוכה, ... אומרת שהילדה שלך בוכה חצי. כשאתה רואה קיר, מה זה אומר, שאתה כרגע מזדהה עם הרעיון שאומר שיש פה קיר. ואם אני מאוד מזדהה איתו אז יש ... רואה פה קיר. אולי יש קיר ואני לא רואה אותו. זה אומר שכול המחשבות שלנו זה רק סוג של רעיונות. יש רעיון מוחשי, ויש רעיון מוחשי פחות, גם להגיד אני מרגיש את זה, זה גם סוג של רעיון. מה ההבדל בין אני מדמיין את זה לבין אני מרגיש את זה? שניהם רעיונות, יש רעיון שאומר מרגיש ויש רעיון שאומר אני מדמיין. כאשר אתה קורא סיפור, מה זה סיפור? זה הרבה רעיונות שמתחברים יחד לרעיון כללי שנקרא סיפור. כי הסיפור מורכב מהרבה מושגים וכל מושג הוא רעיון, אז סיפור זה הרבה רעיונות שהופכים להיות
יצירתיות / חשיבה המצאתית - איך לגלות רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות?
... חשיבה המצאתית - איך לגלות רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? חשיבה המצאתית. יצירתיות. יזמות. המצאות. רעיונות חדשים. הברקות וכולי. כיצד ניתן להגיע אליהם? תשובה: לכל התכונות הטובות הנל ... מצד האמת הכל כבר קיים כרגע. על האדם לפרק את הנחות היסוד של הגבולות ולהגיע לרעיונות חדשים וטובים יותר. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רעיונות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רעיונות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי להרזיה בתחום רעיונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4070 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:39:50 - wesi1