אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:54טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
איך למסור מידע לא נעים מבלי לפגוע ברושם החיובי?

לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או לחשוף חיסרון של מוצר, גם אם לא רוצים לעשות זאת. אליעד כהן מסביר שישנן דרכים ספציפיות להעברת המסר בצורה שתקטין את ההשפעה השלילית שלו, מבלי לשקר ומבלי להתחמק לגמרי מהתשובה. אפשרויות אלה נעות בין העצמת החיסרון באופן מוגזם ואבסורדי, לבין הקטנת החיסרון באופן עדין ומינימלי ככל האפשר.

מדוע כדאי לפעמים להעצים חיסרון עד לאבסורד?

כאשר מציגים חיסרון בצורה מוגזמת או אבסורדית, הצד השני עשוי להרגיש שהמסר נאמר בהומור ויקבל אותו בצורה פחות חמורה. לדוגמה, במקרה שמישהי שואלת "בגדת בי?", במקום לנסות להתחמק או להכחיש, אפשר להגיב בצורה אבסורדית: "בטח שבגדתי, עכשיו הייתי עם חמש בלונדיניות". התגובה מוגזמת כל כך עד שהצד השני עשוי לקבל אותה בהומור או בספקנות, ובכך הנושא הופך לפחות טעון ופחות בעייתי.

איך אפשר להקטין את הפגיעה כאשר מוסרים מידע שלילי?

אם חייבים להעביר מסר שלילי בצורה ישירה, הדרך היעילה ביותר היא להגיד אותו בכמה שפחות מילים ובאופן הכי קצר שאפשר, ומיד לאחר מכן להסיט את השיחה לנושא חיובי יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל "הכנת את הדוחות?", עדיף לענות בקיצור: "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם", במקום "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי...". התשובה הראשונה קצרה יותר ומעבירה תחושה שהמצב בשליטה ועומד להסתדר בקרוב, בעוד שהתשובה השנייה מדגישה פעמיים את השלילי, ומעמיקה את תחושת האכזבה אצל השומע.

מדוע חשוב להאריך בתשובות חיוביות?

מצד שני, כאשר התשובה חיובית, כדאי לפרט כמה שיותר, לחזור על הנקודות החיוביות ולהוסיף הסברים ופירוט. במקום לענות תשובה קצרה כמו "כן, הכנתי את הדוחות", עדיף לענות בצורה מפורטת: "כן, הכנתי אותם, בדקתי מספר פעמים, הוספתי פירוט מלא והם מוכנים להגשה". כך הצד השני מתמקד ומתרכז בחיובי ומקבל חיזוק משמעותי של הרושם החיובי.

איך זמן השיחה משפיע על תפיסת המסר?

אליעד כהן מסביר כי כל מילה מייצרת חוויה רגשית אצל השומע. כשמעבירים מידע שלילי, כל שנייה נוספת וכל מילה נוספת עלולות להגביר את הרושם השלילי. לכן, ככל שהמידע בעייתי או לא רצוי, כדאי להעביר אותו במהירות האפשרית, אפילו בשנייה אחת אם אפשר, במקום בחמש שניות או יותר. מנגד, אם מדובר במידע חיובי, עדיף להאריך, לפרט, ולספק כמה שיותר מילים חיוביות כדי לחזק את הרושם הטוב.

כיצד שימוש מודע במילים יכול לשפר שיחות מכירה?

אליעד מציין שחשוב להיות מודעים מאוד לכל מילה בזמן אמת. אנשים רבים "מקשקשים" ומוסיפים משפטים מיותרים בזמן שיחה, מה שיכול לגרום להדגשת החיסרון או לטשטוש היתרון. כאשר אדם מודע לכל מילה שהוא אומר, הוא יכול לשלוט טוב יותר בהשפעה של המסרים, ולכוון במדויק למה שברצונו להשיג.

איך לטפל בטעויות כדי להדגיש יתרונות של מוצר?

ישנה גם שיטה נוספת שאליעד מתאר כדי לחזק את המסר החיובי. לעיתים ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, מה שמוביל את הצד השני לשאול או לבקש הסבר נוסף. אז אפשר להסביר שוב בפירוט רב יותר, וכך היתרון מוצג פעמיים ומקבל תשומת לב כפולה, מה שמחזק את הרושם של אותו יתרון בעיני הלקוח.

למה חשוב לשים לב לכל מילה במהלך שיחה?

היכולת להיות מודעים לכל מילה שאומרים בזמן אמת, היא קריטית כדי לשלוט בשיחה. אם לא שמים לב, ניתן בטעות לחזק מידע שלילי או להחליש מידע חיובי, מה שיפגע בסופו של דבר בתוצאות הרצויות מהשיחה. אליעד ממליץ לספור אפילו אותיות ומילים כאשר מדובר במידע בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי.
למה לפעמים חייבים לתת מידע שלא נעים למסור?

לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות או שיש צורך בגילוי נאות על פי חוק או נוהג. במצבים אלה לא רוצים להדגיש את החיסרון, אך גם לא משקרים ואי אפשר להתחמק מהתשובה לחלוטין.

מה ניתן לעשות כאשר חייבים לספק מידע שלילי?

אפשר לפעול בשתי דרכים עיקריות. מצד אחד, אפשר להעצים את החיסרון ולהציג אותו בצורה מוגזמת, כך שהלקוח ירגיש שהתשובה נאמרת בהומור ויראה בכך קצת "צחוק" מהנושא. מצד שני, ניתן להקטין ולצמצם את היקף החיסרון, כך שייראה שולי או פחות משמעותי עבורו. הרעיון הוא לשים לב באיזו צורה ממסגרים את המידע, כדי לצמצם את הפגיעה ברושם החיובי של המוצר.

איך ממחישים זאת בדוגמה של "בגדת בי"?

הוזכרה דוגמה קיצונית, כאשר מישהי שואלת "בגדת בי?", והתשובה ניתנת באופן מוגזם כמו "בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם". הדובר מעצים את התשובה השלילית לכדי אבסורד ויוצר רושם של הגזמה, מה שעשוי לגרום לצד השני להתייחס לזה בספק או בהומור במקום בזעזוע מוחלט.

איך לצמצם את תשומת הלב על חיסרון?

אם יש חיסרון שאי אפשר להסתיר, כדאי למסור אותו מהר ככל האפשר ובהכי פחות מילים. מיד לאחר מכן מומלץ להסיט את השיחה למידע חיובי וחשוב יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל: "הכנת את הדוחות?" והתשובה היא שלילית, יש הבדל בין "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי..." לבין "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם". בדוגמה הראשונה חוזרים פעמיים על "לא הכנתי", ובכך מחזקים את האלמנט השלילי. בדוגמה השנייה אומרים "עוד לא" (מרמז שזה בדרך) ומיד ממשיכים לחלק החיובי ("אני בדיוק מסיים").

למה חשוב להתייחס גם למילים חיוביות?

כאשר קיימת אינפורמציה חיובית, כדאי דווקא להרחיב עליה. אם כבר כן הוכנו הדוחות, במקום לענות בקצרה: "כן, הכנתי את הדוחות", אפשר לפרט: "כן, הכנתי אותם, בדקתי כמה פעמים, הוספתי פירוט מלא, והם מוכנים להגשה". כך מחזקים את ההיבט החיובי מול הלקוח.

כיצד לספור מילים ולהתייחס לפרקי זמן?

כל מילה מייצרת אצל השומע חוויה. ככל שמדובר במשהו שלילי, רצוי לומר אותו בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות זמן. אם יש אפשרות להעביר מידע שלילי בשנייה אחת במקום בחמש שניות, עדיף לבחור באפשרות הקצרה. לעומת זאת, אם מדובר במידע חיובי, כדאי לפרט ולהרחיב, להוסיף הסברים, לחזור על הרעיון כמה פעמים ולאפשר ללקוח לספוג את האינפורמציה החיובית בצורה מקיפה.

איך להתמודד עם טעויות בזמן מתן הסבר חיובי?

לפעמים אפשר אפילו להסביר את הדבר החיובי בצורה עקומה בכוונה, כדי לחזור ולהסביר שוב ולהדגיש אותו יותר. לדוגמה, אם רוצים להדגיש יתרון גדול במוצר, אפשר להסביר אותו באופן לא ברור תחילה, לראות שהלקוח לא הבין, ואז להסביר זאת שוב, בפירוט רב יותר. כך נוצר מצב שמדגישים את היתרון פעמיים במקום פעם אחת.

מדוע יש לשים לב בזמן אמת לכל מילה?

בזמן שיחה, יש נטייה טבעית להוסיף משפטים או לחזור על מילים מבלי לשים לב לכך. אם לא עוקבים אחר מה שנאמר, עלולים לחזק מידע שלילי או להקהות מידע חיובי באופן לא רצוי. כאשר מודעים לכל מילה, אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר.
עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה. אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר.

עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך לתת מידע ואתה לא רוצה לתת אותו אבל אתה חייב לתת אותו?

ש: יש לך שתי אפשרויות.

אליעד: ואתה לא משקר, אתה לא אמור לשקר.

ש: ואני לא משקר, אני יכול להעצים את החיסרון בצורה חסרת פרופורציה שזה יהיה כמו צחוק ואני יכול להקטין.

אליעד: מה זה אומר?

ש: לדוגמה, אם יש לי, סתם לדוגמה, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, "או בדיוק הגעת לחיסרון אז זהו הוא כל כך רע", כאילו מעצים את החיסרון כמו שמישהי אומרת לך "בגדת בי? בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם", סתם לדוגמה, מעצים את זה בצורה כאילו "כן בגדת".

אליעד: שאתה שם את זה על האבסורד כאילו.

ש: כן, כן בגדת אתה מספר את האמת אבל אתה מעצים את זה כאילו שזה ישמע "טוב טוב, בסדר" או להקטין, כאילו זאת אומרת.

אליעד: תראה, קודם כל מה שאתה אומר זה נכון אבל יש "המהות של מה שאמרתי היא נכונה". המהות של מה שאמרת היא תקטין תגרום לו לראות את זה כיותר קטן.

עכשיו, אני רוצה שאתה תשים לב גם אתה, נגיד כשמישהו שואל אותך שאלה והרבה פעמים אתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה ואתה נותן את התשובה, יש הרבה מקרים כאלה במשך היום כשמישהו שואל שאלה, ואתה נותן תשובה ולא בא לך לתת את התשובה, ואתה חייב לתת אותה.

עכשיו, מה שאני אומר זה דבר כזה לשים לב שכשאתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה, כשאתה נותן אותה כמה שיותר קצר ואתה מיד מעביר נושא למשהו שאתה רוצה להגיד אותו.

ש: אתה עושה את זה הרבה.

אליעד: בעיקרון מה שאתה חושב שאני עושה הרבה. סתם, עכשיו בא תסתכל, תראה, אני אתן לכם דוגמה. לדוגמה נגיד כשמישהו אומר לך "תגיד לי, הכנת את הדוחות?". סתם לדוגמה להגיד "הכנת את הדוחות?" אז יש מישהו שיגיד לו "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי ככה וככה אבל ככה וככה" זה נגיד מישהו שנכשל, במה הוא נכשל? בזה שהוא חזר פעמיים על זה שהוא לא הכין את הדוחות. "הכנת את הדוחות? לא, לא הכנתי את הדוחות", למה חזרת על זה פעמיים? "הכנת את הדוחות? עוד לא אבל", קודם כל לפני המילה "לא" תוסיף "עוד", "עוד לא" שזה "עוד מעט" וישר תלך "לאבל". אפילו אני נותן לכם דוגמה, אני מחדד אפילו אם הוא יגיד "לא, לא הכנתי", למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה נתת לו תחושה של "לא" פעמיים?

עכשיו נגיד מישהו אומר לך "תגיד לי" ונגיד שהכנת את הדוחות, מישהו אומר לך "תגיד הכנת את הדוחות?", אל תגיד לו "כן, הכנתי את הדוחות" תגיד לו "כן, הכנתי...". כאילו אל תגיד לו "כן" זה אומר בדבר הטוב.

ש: כאילו פעמיים, חיזוק פעמיים החלשה פעם אחת.

אליעד: בדיוק, לא אבל את זה אף פעם לא פעמיים או פעם אחת, אני בא להגיד, אפילו ברמה של מילים למה הוספת עוד מילה? למה היית צריך להוסיף מילה? למה הוספת את המילה הזאת?

במוח, למה? אני אסביר לכם. כשאתה מעביר לבן אדם אינפורמציה הוא נכנס לחוויה. מהרגע שהוא שואל אותך שאלה ואתה נתת לו תשובה, עכשיו, בזמן שנתת לו את התשובה סופרים את זה בשניות, תוך כמה שניות העברת לו את האינפורמציה. אם אמרת לו את האינפורמציה בחמש שניות, יכולת להגיד לו את זה בשניה אחת ואם זה אינפורמציה לא טובה פישלת, אז היית צריך להגיד לו בשנייה אחת למה בכלל בחמש שניות הוא יכול להגיד גם במיל. אם יכולת להעביר את האינפורמציה במילה למה נתת לו בכלל בחמש מילים.

אם אתה מעביר אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה אתה צריך לספור את המילים, לספור את האותיות וגם רצוי מאוד לתחום את זה מקדימה לרעתו ומאחורה בלהראות טוב. ולעומת זאת אם אתה מספר משהו טוב ואתה יכול לספר את זה בעשרים שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, תחזור, תפרגן, תבאר, תביא מילים נרדפות, תביא פירושים, תביא נימוקים, אפילו תסביר את עצמך לא טוב כדי להסביר את זה אחר כך עוד פעם יותר טוב. אל תסביר ישר לתשובה הנכונה, תסביר תשובה עקומה בשביל אחר כך להסביר את זה עוד פעם בתשובה יותר טובה.

אבל מה שאני אומר עכשיו ואני אגיד את זה עוד פעם, שכמה שמה שאני אומר עכשיו נראה פשוט וברור, בזמן אמת אם אתה תשים לב כשמישהו שואל אותך שאלה הרבה פעמים אתה מקשקש הרבה קישקושים שאם אתה אומר אחר כך "רגע למה אמרתי את זה בכלל הייתי צריך להגיד משהו אחר".

אפילו ברמה של מילים, למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה אמרת "אבל"? היית צריך להגיד את זה אחרת. הבנו? מה מהות התשובה? מהות התשובה היא כזאת, אם אתה צריך להביא לו אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה תצמצם אותה כמה שיותר. קודם כל תצמצם אותה אפילו ברמת זמן בשעון, כמה שפחות איך אני יכול להעביר לו את זה בכמה שפחות מילים.

אלא מה, שאם אתה לא שם לב לדיבור שלך אז אתה מתחיל לקשקש ואתה לא שם לב שאתה דופק את עצמך, אתה מתחיל לזמר בחקירה. אוקי, אבל אם אתה כל מילה שאתה מוציא מהפה אתה מודע אליה אז אתה סופר את האותיות, אתה סופר אתה אומר "זה פה רגע, אני עוד יכול להסתבך, אני אספור את המילים, אני אגיד אותן בדיליי, פה זה אני אתן את זה יותר באורך". אתה הבנת? מה אתה הבנת?

ש: זה כמו שהבאת לנו פעם שיעור להסתכל על מה שכתוב.

אליעד: נכון.

ש: זה היה שיעור טוב.

אליעד: מעניין, טוב.
כמה להסביר את עצמך אתה לא רוצה חוסר ודאות לענות לשכנע אותו גילוי נאות אישה לפרק לבקש לשים לב מסר איך להסתיר איך להסתיר מידע איך להעביר מסרים איך להתחמק מתשובות הסתרת מידע הסתרת מידע בעייתי העברת מסר העברת מסרים העברת מסרים בעייתיים התחמקות התחמקות אלגנטית התחמקות מתשובות טיפים טיפים להעברת מסרים טיפים לשכנוע להאריך מילים טובות להסתיר להסתיר מידע להעביר מסרים להתחמק להתחמק מתשובות לקצר מילים רעות מידע בעייתי מילים מסרים מסרים בעייתיים שכנוע תשובות
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...של השיפוטיות שלו וכיוב. כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו. ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד מפרק את התהליך בצורה מפורטת: שלב ראשון - העלאת מודעות: יש לגרום לאדם להיות מודע לכך שישנה אופציה קיימת לפעולה מסוימת. ללא המודעות, האדם כלל לא יעלה בדעתו לפעול בכיוון הרצוי. שלב שני - קישור אישי: לאחר שהאדם מודע לאופציה, יש לגרום לו להבין שהאפשרות הזו קשורה גם אליו עצמו באופן אישי, ושהיא אפשרית עבורו לביצוע. לדוגמה, אם המטרה היא לגרום לו ללכת לים, עליו להבין שהים הוא מקום קיים ושהוא יכול להגיע אליו פיזית. שלב שלישי - עדיפות האופציה: יש לשכנע את האדם...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...כיצד לפרש את המידע הזה. לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ולפי החישובים השונים שהמוח ביצע באותו הרגע. וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח / לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...רעש של גשם. והאדם מניח, שאם עכשיו זאת עונת החורף ואם יש עכשיו רעש שנשמע כמו רעש של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה. כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמה שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם. וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
...המוח של האדם, מפרש יותר בקלות שהוא לא רוצה את הדבר שהוא לא בטוח אם הוא רוצה או לא רוצה אותו. בגלל שהזיכרון הרגשי שלו, הוא זיכרון שלילי ולא זיכרון חיובי. וסוד העניין הוא, כי יש רשימו רגשי ויש רשימו שכלי. ורשימו פירושו, רושם / סימן / זיכרון. כגון אדם שנכנס לחנות בשמים, שנשאר עליו רושם וזיכרון של ריח של בושם, גם כאשר הוא יוצא מהחנות וכיוב. ויש רשימו שכלי, שזה אומר שהאדם מפרש את הדברים בצורה כלשהי. כגון לדוגמה אדם מסתכל על המציאות מנקודת מבט שאומרת, שהחיים הם קשים. שאז, אם יגידו לו איזה דבר כלשהו, הוא...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
...אינו מחויב להיות נכון באותה מידה כמו הראשון. המניפולציה נוצרת משום שהמשפט הכללי (בכל העולם) מייצר תחושת אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני (גם אצלנו). מדוע הפרסומת משתמשת במילים לפני הכל? השימוש במילים לפני הכל מכוון לגרום לצרכן להבין שהמשפחה היא הדבר החשוב ביותר בעולם, דבר שמעורר אצלו הזדהות רגשית עמוקה. האדם מקשר באופן אוטומטי בין החשיבות האישית שלו ושל משפחתו לבין המוצר או השירות. כאשר הפרסומת מבהירה שהמשפחה באה לפני הכל, האדם חושב בתת - מודע: המשפחה חשובה לי, והחברה הזו מבינה אותי ומזדהה איתי...
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
NLP, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך לגרום למישהו לעשות משהו? הפסקת עישון, איך שותלים מחשבה? לתכנת את התת מודע, לשתול מסרים, איך לשכנע את התת מודע?
...ש: עכשיו שאלתי אותך. אליעד: אז מה השאלה, לא הבנתי. ש: איך עושים את זה. אליעד: תסביר לו כמה עישון זה רע וכל פעם שהוא יעשן הוא יחשוב שזה רע. ש: לא אני רוצה משהו שלא ישים לב שאני הולך לשכנע אותו, אני רוצה לשתול לו מחשבה שלא ישים לב שעשיתי את זה. אליעד: הבנתי הוא אמר כזה דבר, הוא רוצה לגרום למישהו להפסיק לעשן לצורך העניין והוא רוצה לעשות את זה על ידי זה שהוא יכניס לבן אדם השני מחשבה שכשהוא יעשן הוא לבד יבין שזה רע אבל הוא לא רוצה באופן גלוי להגיד לו תקשיב לעשן זה רע אז הוא יפסיק לעשן, אתה גרמת לי להפסיק...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
...טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות שמשלבות מילים...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...את ההיגיון כמובן אבל הדברים האלה נכונים מצד ההיגיון ולכן כשאני אומר איזה חוק צריך לבדוק האם זה באמת נכון ב - 100% מהמקרים כי אם לא אז גם צריך לציין, רצוי לציין שזה לא נכון ב - 100% מהמקרים וגם לציין מתי זה נכון ומתי זה לא נכון כי אומנות המכירה הכי גדולה או אומנות השכנוע זה בעצם לדעת כל דבר מתי הוא נכון ומתי הוא לא נכון כי אין כמעט אם בכלל אין איזה חוק שהוא תמיד נכון. אם יש חוק אז החוק הוא שתכיר את כל האופציות ושכל פעם תשתמש לפי ההקשר ואין דווקא איזה חוקים מסוימים, החוק זה לדעת את כל האופציות כל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רוצה להעביר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רוצה להעביר, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצ'ר, מאמן אישי לחיים בנושאי רוצה להעביר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 09:51:02 - wesi1