... להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם
רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או
רוצה להיות משהו אחר? לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם ... להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אותו אדם
רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או
רוצה להיות משהו אחר? לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם ... אכפת לי שאתה כזה, אני אוהב אותך למרות שאתה כזה, אני אוהב אותך בגלל שאתה כזה, אני אוהב אותך הכי בעולם רק בגלל שאתה כזה אני מעריץ את זה שאתה כזה, אני כמוך אני
רוצה להיות כמוך שואף להיות כמוך. אוקי וכאן בעצם השאלה היא האם בעצם מה שאמרתי עכשיו נכון ב - 100% מהמקרים, זאת אומרת אם אנחנו נמצא כי בניגוד לשאר ... אדם השני ובהם תשדר לו שאתה כמוהו הכל בסדר אתה כמוהו, אחד איתו הכל בסדר. אבל מה קורה במקרים שבהם הוא רוצה לשנות את עצמו? במקרים האלה בעצם צריך לשאול מה הוא היה
רוצה להיות ותשדר לו שאתה מה שהוא
רוצה להיות, לא אתה כמוהו אתה מה שהוא
רוצה להיות או מה שהוא
רוצה להיות יותר ואם הוא
רוצה להיות גם דבר וגם היפוכו אז אתה גם דבר וגם היפוכו לפי מה שהוא רוצה להי ות. אם בסופו של דבר הוא חושב ש - הבן אדם השלם בעיניו או בן אדם שהוא גם ככה וגם ההפך תשדר לו שאתה גם ככה וגם ההפך לפי מה שהוא
רוצה להיות ואז זה יגיע למצב שכשהוא מסתכל עליך, אז כמו שאמרתי בהתחלה בדימוי הוא כאילו מסתכל במראה ואומר וואלה זה אני אבל הדימוי היותר גדול שכשהוא יסתכל במראה והוא יראה את עצמו הוא יגיד וואלה זה מי שהייתי
רוצה להיות זה אני כאילו האני האמיתי שלי, האני שאני אוהב. כי שימו לב גם בן אדם שחושב על עצמו לפעמים הוא חושב על עצמו ואוהב את עצמו ולפעמים הוא חושב ... כמוהו. ולכן צריך לשדר ללקוח שאתה כמוהו אבל כמוהו לא במובן הזדהות איתו מוחלטת אלא כמוהו במובן של כמה שיותר ל - אני שלו אבל כמה שיותר קרוב ל - אני שהוא היה
רוצה להיות, ל - אני שהוא מעריץ אותו וכו. וכמובן נחדד עוד לא ליצור לו תחושת חיסרון שהוא ירגיש רע, זאת אומרת יכול להיות שהמצב הפוך עוד יותר שאם אנחנו אומרים מה הבן אדם
רוצה להיות? אז נשדר לו שאני כזה, הוא רוצה משהו מסוים אני כזה אבל יכול להיות כשהוא חושב על מה שהוא
רוצה להיות זה עושה לו מאוד רע ולכן אם אתה תגיד לו אני מה שאתה
רוצה להיות זה יעשה לו מאוד רע הוא מאוד יאהב אותך אבל גם לא יאהב אותך כי זה עושה לו רע להיזכר במה שהוא לא ולכן גם פה צריך לעשות את זה במינונים מסוימים לשדר לו אני כמו מה שאתה
רוצה להיות ברמה מספיקה כדי שהוא יעריץ אותך אבל לא ברמה שהוא ירגיש רע מזה שהוא לא מה שהוא
רוצה להיות והוא עדיין לא. הבנו בקיצור יש פה המון עומק וב - bottom line בשורה התחתונה המטרה היא לגרום לבן אדם אדם השני להרגיש טוב, דהיינו, לבדוק מה ... מסוים הוא יעריץ את האני הזה שהוא רואה שם הוא יעריץ את עצמו שמשתקף דרך ההמחשה שנתנו לו ומצד שני הוא גם יכול לשנוא את האני הזה כי האני הזה זה האני מה שהוא
רוצה להיות והוא לא מצליח ואז זה עושה לו בעצם גם מאוד רע. ולכן בעצם צריך לנסות לאתר מהו אותו אני שכשהלקוח שהבן אדם השני יראה אותו במראה הוא מאוד ... יעריץ אותו וכו אבל לא עד כדי רמה שזה יעשה לו רע, שהוא לא כזה שהוא עדיין לא הצליח להיות כזה שהוא לא כזה וכמובן שזה נוצר גם מהדברים שאנחנו יודעים שאותו בן אדם
רוצה להיות ואז אם נשדר לו שאנחנו מה שהוא
רוצה להיות הוא יאהב אותנו יותר, כמובן עוד פעם אבל לא ברמה של הוא
רוצה להיות ולא מצליח ואז הוא יהיה בדיכאון ואז הוא גם ישנא אותנו, למרות שמה הוא רוצה יותר הוא רוצה יותר לראות את עצמו כזה או הוא יותר רוצה לא לחשוב שהוא
רוצה להיות כזה גם פה יש כמה היבטים, מה בסוף הוא מעדיף ביומיום הוא מעדיף לחשוב שהוא
רוצה להיות או הוא כזה או מעדיף לא לחשוב על זה שהוא
רוצה להיות כזה גם פה באופן מודע כי הוא מעדיף שהוא
רוצה להיות כזה למרות שזה עושה לו רע תגיד לו אני כזה למרות שזה עושה לך רע הוא יאהב אותך, ואם לעומת זאת הוא
רוצה להיות כזה אבל הוא מעדיף לא לחשוב על זה שהוא
רוצה להיות כזה כי זה עושה לו רע אל תגיד לו אני כמו מה שאתה
רוצה להיות כי זה עושה לו רע הוא לא רוצה לחשוב על שהוא
רוצה להיות ככה. אז יש גם את הרכיב הזה וגם את הרכיב הטריוויאלי יותר של מה הדברים שמייחדים אותך כבן אדם בהם גם אני כמוך. בקיצור בשורה התחתונה כשמישהו ...