אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התקרבנות, שעבוד נפשי, שעבוד רוחני, מומחה לכתות, שעבוד כתות, החזקה בתנאי עבדות, החזקה בתנאי שעבוד, שליטה כתות, המתחזים, שליטה במחשבה, בחירה חופשית, סיפורי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התקרבנות, שעבוד נפשי, שעבוד רוחני, מומחה לכתות, שעבוד כתות, החזקה בתנאי עבדות, החזקה בתנאי שעבוד, שליטה כתות, המתחזים, שליטה במחשבה, בחירה חופשית, סיפורי כתות, נפגעי כתות, יוצאי כתות, שטיפת מוח, כתות פוגעניות, חוק הכתות
מהו שעבוד נפשי וכיצד הוא מתרחש?

אליעד כהן פותח את ההרצאה בהגדרת המונחים "שעבוד נפשי", "שעבוד רוחני" ו"שעבוד מוחי". הוא מסביר את התופעה לעומק וטוען כי העולם מלא באנשים ישרים, אך גם ברבים שהם נוכלים, מתחזים ושרלטנים. לטענתו, ישנם אנשים שמפעילים כתות, מבצעים מניפולציות ועושים "שטיפת מוח" לאנשים אחרים, ובכך יוצרים מצב של "קורבנות".

אליעד מתאר כי ישנם שני סוגי קורבנות: סוג אחד הוא קורבנות פיזיים, כגון אדם שנשדד או נגנב, וסוג שני הוא קורבנות שלטענתם נפלו קורבן לשעבוד רוחני או נפשי, שבו אדם טוען שמישהו השתלט על מוחו, כמו במקרה של אנשים היוצאים מכתות. הוא מבהיר כי בעוד שבמצבים פיזיים (כמו פריצה או גניבה) האדם אכן חסר אונים, במצבים של שעבוד רוחני או נפשי הטענה מורכבת יותר, משום שקיימת טענה ברורה לבחירה חופשית.

האם אפשר לטעון שלאדם אין אחריות בגלל שטיפת מוח?

אליעד כהן מסביר כי קיימת הבחנה בין מצבים שאין בהם בחירה חופשית למצבים שיש בהם בחירה חופשית. הוא נותן דוגמאות למקרים בהם אין לאדם בחירה: אם כבלו אותו, הרעילו אותו או קשרו אותו. לעומת זאת, הוא טוען שיש לאדם אחריות על התנהגותו, על אופיו ועל מעשיו.

הוא מציג דוגמאות היסטוריות וחברתיות כמו חיילים נאצים שטוענים שלא היו אחראים למעשיהם משום ש"היטלר עשה להם שטיפת מוח", אך מבהיר שהחברה לא מקבלת את הטענה הזו, משום שיש בחירה חופשית, גם אם גדלת בסביבה מסוימת וחונכת בדרך מסוימת. לדבריו, בחירה חופשית היא עיקרון יסוד, ואדם חייב לקחת אחריות על מעשיו בכל מצב.

מדוע אנשים טוענים שנפלו קורבן לכתות?

לדברי אליעד, אנשים שנפלו קורבן לכתות ולמניפולציות של מנהיגים כריזמטיים נוטים לתאר את עצמם כקורבנות חסרי שליטה. הוא מבהיר שאותם אנשים, כאשר מראיינים אותם, מספרים כי המנהיג "השתלט עליהם", "שטף להם את המוח", או שהם "לא יכלו להתנגד". אולם לדעתו, מדובר במצג שווא שבו אנשים מסרבים לקחת אחריות על בחירתם.

אליעד טוען שאותם אנשים שרצו להשיג טוב בחינם או לחמוק מהתמודדות עם קשיים בחייהם פנו למישהו שנראה כמספק להם את הצרכים ללא מאמץ. הוא אומר שהם לא בדקו לעומק, התעלמו מסימני האזהרה ובסופו של דבר נפגעו, וכעת הם מאשימים אחרים במקום להכיר באחריותם האישית.

האם מותר לאדם לפטור את עצמו מאחריות בשל מצוקה או התמכרות?

כדי להמחיש את הנקודה, אליעד כהן משתמש בדוגמה של אדם מכור לסמים שטוען שאין לו שליטה, ושהסם גרם לו לפשוע או לפגוע באנשים. הוא שואל האם כחברה אנו מוכנים לקבל את הטענה של אדם כזה, או שנצפה ממנו לקחת אחריות על עצם השימוש בסמים. לדעתו, כמו שנהג שנוהג תחת השפעת אלכוהול או סמים אחראי למעשיו אף שהמעשים נעשו תחת השפעתם, כך גם אדם שנפל קורבן לכת חייב לקחת אחריות על בחירתו להצטרף אליה.

איך מתרחש תהליך השעבוד הרוחני והאם אפשר למנוע אותו?

אליעד כהן מדגיש כי אדם נכנס לתהליך של שעבוד רוחני משום שהוא בוחר להתעלם מאותות אזהרה, מכבה את מנגנוני ההגנה הטבעיים שלו, ומאפשר לאחרים לשלוט במחשבתו. הוא משווה זאת לנהג שמכבה מערכות בטיחות ברכב ואחר כך מתלונן שקרתה תאונה.

הוא קורא לאנשים להיות מודעים לכך שהאחריות תמיד שלהם, לקחת אחריות על החלטותיהם ועל חייהם, ולהבין שהטוב שלהם לא צריך להיות תלוי בגורו, במנהיג או בכל אדם אחר. לדבריו, ככל שאדם יהיה יותר עצמאי ואחראי לעצמו, כך הוא יהיה פחות חשוף לפגיעות מניפולטיביות או ל"שיעבוד רוחני".

מדוע חשוב לא להיות קורבן ואיך עושים זאת בפועל?

אליעד כהן מסיים את ההרצאה בהמלצה לאנשים לקחת אחריות מלאה על מחשבותיהם, רגשותיהם והחלטותיהם. הוא מבהיר שאין הצדקה לטענות של "שטיפת מוח" ושיש לאדם תמיד יכולת התנגדות כלשהי. הוא קורא לאנשים להפסיק להיות קורבנות, לא להאשים אחרים במצבם ולהבין שהאחריות מוטלת רק עליהם. לסיכום, הוא מדגיש שאדם שרוצה להצליח חייב להבין שהטוב בחייו צריך להיות תלוי אך ורק בו.
לקיחת אחריות, איך עובדת כת? איך פועלת כת? לקחת למישהו את הבחירה החופשית, עברתי שטיפת מוח, ציות לפקודות, פקודה בלתי חוקית בעליל, דגל שחור מתנוסס, נרקומנים, שימוש בסמים, היטלר, חייל נאצי, mind control, אחריות הקורבן, אל תהיה קורבן, ניצול מיני בכתות, ניצול נפשי בכתות, טיפול בכתות פוגעניות, כת פוגענית, ניצול יחסי מרות, ניצול יחסי תלות, ניצול מצוקה נפשית, שליטה בתהליכי חשיבה, ראש כת פוגענית, פגיעות מיניות בכתות, פגיעות חברתיות בכתות, פגיעות כלכליות בכתות, מנהיגי כתות, ניצול מצוקה, ציות עיוור, כריזמטיות של מנהיגי כתות, הכריזמה של היטלר, רצון חופשי וכתות, בחירה חופשית של נפגעי כתות
התחזות עוררות מינית נוכל היטלר יוצאי כתות להמחיש צריך להיות לבד מתחזים להיגמל הצלחה אישיות קורבנית בחירה בחירה חופשית דמות הקורבן החזקה בתנאי עבדות החזקה בתנאי שעבוד המוח המתחזים התחזות התקרבנות חופש חופשית חוק הכתות יוצאי כתות כתות כתות פוגעניות להיות קורבן להתחזות להתקרבן מוח מומחה מומחה לכתות מחשבה מחשבות מתחזה מתחזים נפגעי כתות נפש סיפור סיפורי כתות קורבניות רוחני רוחניות שטיפת מוח שליטה שליטה במחשבה שליטה במחשבות שליטה כתות שעבוד שעבוד כתות שעבוד נפשי שעבוד רוחני
קבלה לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה
... לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה למה אנשים מתלבטים לגבי לימוד קבלה? הרבה אנשים מתלבטים האם ללכת ללמוד קבלה או לבחור ... יותר. לעומת זאת, אם אתה מחפש ידע או עומק רוחני, אתה צריך לשאול את עצמך איפה הידע הרוחני באמת קיים ואיפה תוכל לקבל אותו בצורה טובה ומועילה יותר. מה ההבדל בין לימודי קבלה לבין פעילויות אחרות? אליעד מסביר שהיתרון ... אנשים. האם לימודי קבלה הם באמת שיטה להתפתחות רוחנית? לימודי קבלה מציגים את עצמם כמקום שבו תוכל להבין את עצמך בצורה עמוקה, אך אליעד מציין שהרבה אנשים הולכים ללמוד קבלה מבלי ... הדברים שנאמרים שם. מה הסכנה בלימודי קבלה ובכתות בכלל? אליעד מזהיר מפני מה שהוא מכנה כתות, כולל קבוצות קבלה למיניהן, בכך שהן יוצרות מסגרת סגורה. במקום לעודד אנשים לחשוב בצורה עצמאית, הן מלמדות להאמין בצורה עיוורת. ... מדגיש שהבעיה הגדולה ביותר בקבוצות קבלה וכתות היא שהן מתערבות בחשיבה הפנימית של האדם, ובכך הן מסוכנות יותר מקבוצות דתיות רגילות, שכן הן דורשות מהאדם לא רק פעולות ... שאינן ניתנות לבדיקה. האם לימודי קבלה הם כת? מהי המשמעות של מדע הקבלה? איך לבחור נכון מסלול התפתחות רוחני? האם קבלה באמת מובילה להבנת העצמי? מהן הסכנות בלימודי קבלה וכתות? למה אנשים נמשכים ללימוד קבלה? ...
הפכים מתאחדים - איך ההפכים הם אחד - האם ואיך זה אפשרי?
הפכים מתאחדים - איך ההפכים הם אחד - האם ואיך זה אפשרי?
... ביותר, מתבססות על אותו יסוד של אחדות מוחלטת. הוא מבין שההבדלים, הניגודים וההפכים הם כולם היבטים של ישות אחת ויחידה. מדוע כל הדתות והאמונות הן תלויות שכל? אליעד מבהיר שכל הדתות והכתות בעולם, גם אם הן לכאורה שונות או הפוכות זו לזו, תלויות בסופו של דבר באמונה בשכל. האדם, גם כשהוא אומר שהוא מאמין ... עליך לנסות להבין את האמת, לא לפי הבנת השכל המוגבל. ושונה, מהתפישה הרגילה שלך תשאל את עצמך, אולי ההפך זה הנכון? אולי הדבר שבשכל שלי אי אפשר להבין, אולי הוא הנכון. וכל הדתות והכתות והאנשים בעולם, משתחווים לשכל שלהם, וגם מי שיגיד שזה לא נכון הוא יסביר לך על האמונה שלו עם טיעון שכלי. בסופו של ...
כתות - מהי מהותן של כתות? לאיזו כת אתה שייך? ולאיזו כת כדאי להשתייך?
כתות - מהי מהותן של כתות? לאיזו כת אתה שייך? ולאיזו כת כדאי להשתייך? כפי שכבר ביארתי, כל תופעה שיש בעולם, היא באה לידי ביטוי אצל כל אדם ואדם, גם ... אישי של האדם אל מול עצמו. וכל עניין הכתות השונות, הוא רלוונטי גם לאדם עצמו. כי כל מה שמאפיין את הכתות, ניתן למצוא אותו גם בצורת המחשבה של האדם. כי אחד מהדברים המרכזיים שמאפיינים את הכתות השונות, הוא שכאשר האדם מצטרף לאיזו כת, אז יש שם איזו גורו ומורה רוחני כלשהו, שהוא עושה סוג של שטיפת מוח לאדם, ושותל לאדם מחשבות שיגרמו לאדם להיות תלוי בגורו עצמו. ועל ידי זה הגורו ומנהיג הכת, מחליש את כוח הבחירה החופשית של האדם, ואז הוא מנצל אותו לצרכיו האישיים וכיוב. וכת היא לא בהכרח רק כאשר יש שם איזו גורו שמנצל את האנשים שבכת, אלא גם כאשר איזו קבוצה של ... עסוקים בשטות הזאת שלהם. וגם זה סוג של כת. והגורו של הכת הזאת, זה הרעיון שאותו אותם האנשים מעריצים. והם עובדים את השטות שלהם, והם תלויים רגשית ... הזה שהאדם אובססיבי אליו, הוא המנהיג הרוחני של האדם. כי כל המשאבים של האדם, מופנים לאותו הדבר שהאדם תלוי בו רגשית. והאדם יכול להיות אדם יחיד בכת של עצמו, שהגורו שלה, זאת האובססיה שלו וכיוב. ובנוסף על כל זה, אם החיסרון של הכתות השונות, הוא בכך שהן לוקחות לאדם את חופש המחשבה, ובכך שהן משעבדות את האדם לטובת דבר ... מהאידיאלים החברתיים וכיוב, הם מנהיגי הכת העולמית של בני האדם. ואותם הערכים השגויים, הם מנהיגים את בני העולם וכולי. כגון לדוגמה, ... אחרי הכבוד והפרסום. שהוא אחד ממנהיגי הכת העולמית של מכלול בני האדם. כי רוב ככל בני האדם רודפים אחרי הכבוד והכבוד שלהם חשוב להם. ... גם צדדים חיוביים, אבל עדיין זה סוג של כת. וגם אם הרעיון של הכת נכון, הרי שהוא עדיין סוג של כת. וגם ללכת אחרי האמת, גם זה כת. זה אומנם כת טובה, אבל כל דבר שהאדם נצמד אליו, הוא סוג של כת. וכל אלו שנוהרים אחרי כל מיני אלילים מודרניים, כולם חברים בכת. והאדם יכול להשתייך למספר כתות במקביל. ונמצא אם כן, כי כל הרגלי המחשבה של האדם, הם כולם סוג של כת. והגורו של הכת, הוא האידיאל שאליו רוצה האדם להגיע, ושאליו נצמד האדם. והרעיון הוא, שזה שהרבה אנשים טועים ...
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
השפעת הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה תומכת, סביבה חיובית, סביבה שלילית
... הסביבה, סביבה חברתית, כתות, תלות במורה הרוחני, להיות אינדיבידואל, יהדות, סביבה טובה, סביבה רעה, סביבה ... הבעיה בסביבה שיוצרת תלות? אליעד מסביר בפירוט שישנן סביבות שבהן האדם תלוי מאוד בגורם שמוביל את הסביבה, כגון מורה רוחני, רב או מנהיג כלשהו. בסביבות כאלו, אותו אדם בראש הסביבה מפיק ... טוב יותר, חזק יותר ובעל ערך. אבל הבעיה היא שזה יוצר תלות גדולה מאוד בקרב האנשים שסביבו. לדוגמה, אדם שתלוי במורה הרוחני שלו יתקשה מאוד להסתדר לבד, ויהיה חייב תמיד לחזור לאותו אדם ... שמתואר כישות שלא זקוקה לאיש סביבו כדי להרגיש שלם או מאושר. בניגוד לכך, בסביבות אחרות, כגון הדת היהודית או קבוצות רוחניות שונות, תמיד יש היררכיה - אלוהים, משה, רבנים, ואז האדם ... תלות - סביבה שמציגה את עצמה כחיובית, אך היא גורמת לך להאמין שאתה תמיד חייב להיות בה או קשור אליה. למשל, קבוצות רוחניות שבהן המורה הוא הכרחי, ובלעדיו אי אפשר להתפתח. כיצד לדעת ... לחלוטין, ללא תלות בשום סביבה, גם אם זו הסביבה הטובה ביותר. איך הסביבה משפיעה על האדם? כיצד להימנע מתלות במורה רוחני? מהי סביבה תומכת באמת? האם תלות בסביבה היא דבר רע? איך לפתח ...
טאוטולוגיה, סתירה עצמית, לוגיקה, פילוסופיה, הכללה, להכליל, מותר להכליל, אסור להכליל, כתות, הכת של אליעד כהן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, תורת הקבוצות, דבר שנכון מצד עצמו
טאוטולוגיה, סתירה עצמית, לוגיקה, פילוסופיה, הכללה, להכליל, מותר להכליל, אסור להכליל, כתות, הכת של אליעד כהן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, תורת הקבוצות, דבר שנכון מצד עצמו
... סתירה עצמית, לוגיקה, פילוסופיה, הכללה, להכליל, מותר להכליל, אסור להכליל, כתות, הכת של אליעד כהן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, תורת הקבוצות, דבר שנכון מצד עצמו מהי טאוטולוגיה ולמה היא נכונה תמיד? טאוטולוגיה היא משפט או טענה ... להכליל גם בלי לבדוק כל פרט, אך התוקף של ההכללה תלוי במידת הדיוק של ההגדרה. מדוע אליעד כהן משתמש במושג הכת של אליעד? אליעד כהן משתמש במונח הכת של אליעד באופן מטאפורי. הוא מסביר שהוא לא התכוון לקבוצת אנשים ספציפית בקבוצה שלו בפייסבוק או אנשים מסוימים שמזדהים איתו. הכוונה שלו היתה למערכת חשיבה, או ...
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה שכנוע דמיון מודרך לרמות אנשים לעזור לאנשים מאמן אישי אימון אישי מומחה לשכנוע וכאן אבאר שכמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לכל הנושא של שכנוע לשתול מחשבות שליטה בתת מודע וכיוב, גם לו יש שני צדדים. יש בו את סם החיים ויש בו גם את סם המוות. כי מי שמבין את המנגנון של המוח האנושי ושל תת המודע של האדם, אז הוא יכול לשלוט במחשבה של אדם אחר, כמו שבתיאטרון בובות, שולטים בבובות. כי מי שמודע לעצמו ומודע למשמעות של כל מילה שהוא מוציא מהפה שלו, אז בזמן אמת כאשר הוא מדבר עם האדם, הוא ... לגרום לאדם לחשוב את מה שהוא רוצה שהאדם השני יחשוב. ורמת המודעות של האדם, למשמעות של המילים שהוא מוציא מהפה שלו, הופכת אותו כמובן להיות מומחה שכנוע מומחה מכירות מומחה שכנוע של תת המודע, של האנשים שאיתם הוא מדבר. וכאן יש כמובן גם סם חיים וגם סם המוות. כי מי שהוא אדם הגון, הוא משתמש ... שהוא עוזר להם. ויכולת שכנוע, יכולות לעזור לדוגמה להורים בחינוך הילדים שלהם. כי מי שרוצה להצליח בחינוך הילדים שלו, עליו ללמוד את הנושא של שליטה בתת המודע של הילד שלו. על ידי זה שהוא יודע איך לשכנע את הילד שלו, לפעול בצורה נכונה. והכל על ידי העברת מסרים נכונים לילד שלו, לפי מה שהכי נכון לומר לילד. או לדוגמה מי שמטפל באנשים ברמה הנפשית. שהוא יכול לעזור לאנשים, באמצעות שימוש בפסיכולוגיה הפוכה. ופסיכולוגיה הפוכה פירושו, שעושים סוג של מניפולציה על המטופל, כדי לעזור לו להתמודד עם הפחדים שלו עם החרדות שלו עם הדיכאון שלו עם הפוביות שלו וכיוב. ובפרט אלו שסובלים מהפרעות נפשיות ופרנויות, שמי שרוצה להיות מסוגל לעזור להם, הוא מוכרח לדעת לשלוט בכל מה שקשור לתכנות התת מודע ולשתול מחשבות בראש של אלו שיש להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, כדי שהוא יוכל לעשות גם מניפולציות טובות על האדם שסובל מהפרעה נפשית, כדי לעזור לו לצאת מההפרעה הנפשית שלו. וכיוב ניתן לתת המון דוגמאות, כיצד לפעמים כדי לעזור לאדם, לשם כך צריך לרמות אותו. כי לפעמים האדם בטוח ... ואיך לשקר, את האדם שהוא עצמו מרמה ומשקר את עצמו. והכל כדי לעזור לו, שהוא יראה את האמת, ושהוא לא ירמה את עצמו. וכמובן, שמי שהופך להיות מומחה לשכנוע וכיוב, יש לו גם את היכולת לגרום נזק לאנשים. כי הוא יכול לעשות גם מניפולציות רעות על אנשים, ולגרום להם לנזקים כאלו ואחרים. וביד האדם הבחירה החופשית לבחור, מה ואיך הוא רוצה להשתמש עם היכולת שכנוע שלו. ויכולת שכנוע, היא כמו חרב פיפיות, שניתן להשתמש בה לטובה או ...
פוליגרף אנושי / מכונת אמת אנושית / גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך / שפת גוף / מומחה לתת מודע
... לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך שפת גוף מומחה לתת מודע וכאן אבאר איך באפשרותך לפתח את היכולת שלך לזהות שקרים ולזהות שקרנים, גם בלי לחבר אותם לפוליגרף ולמכונת אמת. כי לפעמים מישהו מספר לך סיפור כלשהו, ואתה רוצה לדעת עד כמה הוא אמין והאם הוא מנסה לשקר אותך או לרמות אותך וכיוב, או שמא הוא אומר לך את האמת. והשאלה היא, איך באמת אפשר לזהות ... לבין הצורה שבה הוא מספר לך דברים שאתה יודע שהוא לא באמת בטוח בנכונות ובאמיתות של הסיפור שלו. והרעיון הוא, שכאשר ברצונך לדעת האם מישהו מספר לך את האמת, ראשית כל עליך לדבר איתו כמה שיותר. גם, כי תוך כדי שיחה אתה יכול לקבל עליו מידע ... אבל בלב שלו הוא חושב שהוא אומר לך את האמת. ובמקרה כזה לדוגמה, הפוליגרף לא בודק האם הסיפור עצמו הוא אמת או לא, אלא הוא בודק, האם האדם שמספר את הסיפור, האם ועד כמה הוא עצמו חושב שהוא מספר את האמת. ומכונת אמת אנושית, היא בדיוק אותו הדבר ממש + תוספת שתתבאר להלן. דהיינו, אתה גם יודע לזהות מתי האדם ... חושב שהוא אומר את האמת, והוא מדבר בצורה טבעית כאילו הוא אומר את האמת. אבל מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לשפת גוף וכולי, הוא יודע להרגיש ולזהות האם ועד כמה האדם בטוח שמה שהוא אומר, זאת אכן האמת. כי אינו דומה אדם שמספר מה שהוא רואה בעיניו עכשיו, לאדם ... בעיניו. וכולם יכולים להיות בטוחים שהם אכן אומרים את האמת, אבל כל אחד מהם, יספר את הסיפור בצורה שונה לפחות קצת. כי יש דרגות ויש עוצמות של רמת אמת. ויש אמת שהאדם גם מבין אותה באופן מלא בשכל שלו, והאדם גם חווה אותה דרך כל החושים שלו שהיא ... כך או אחרת. ויש אדם שבטוח במשהו רק בגלל שסיפרו לו כך או אחרת. ובכל פעם שהאדם מספר סיפור כלשהי, אז בצורת הדיבור שלו, ובצורה שבה הוא מספר את הסיפור שלו ומציג את העובדות שלו, הוא תמיד מסגיר ברמה כלשהי למי שיודע לזהות, הוא מסגיר עד כמה הוא עצמו בטוח באמיתות המידע שאותו הוא מספר. ויש סימנים ... לדוגמה, אלו המילים שהאדם משתמש בהם. דהיינו, אם נניח לדוגמה האדם היה מקליד למחשב את הסיפור שלו, שאז בעצם אין שם שום אפשרות לשמוע את הקול של האדם לראות את הבעות הפנים ואת שפת הגוף שלו וכיוב, עדיין יש אפשרות לדעת האם ועד כמה האדם בטוח במה שהוא אומר, לפי המילים שבהם האדם בחר להשתמש כדי לספר את הסיפור שלו. וראשית כל יש את המשמעות של המילים, האם ועד כמה הן מבטאות תחושה סובייקטיבית והאם ועד כמה הן מבטאות תחושה אובייקטיבית. והאם ועד כמה הן מבטאות ... מספר. כך שראשית כל יש את הנושא של השימוש במילים שבהם האדם בחר להשתמש כדי לספר את הסיפור שלו. ויש גם את מבנה המשפטים ואת המבנה הרעיוני שהאדם מציג את הרעיון שלו. שלפעמים האדם מציג את הדברים, בצורה שמראה שהוא לא ממש בטוח במה שהוא עצמו ... אני הולך לבאר נקודה נוספת, והיא איך ללמוד לשים לב לפרטי פרטים כאשר מישהו מספר לך סיפור כלשהו, ואיך באפשרותך ללמד את עצמך להיות גלאי שקר אנושי ופוליגרף אנושי? אז כפי שאמרתי, שלב ראשון עליך לתת לאדם השני לספר לך כמה שיותר סיפורים שונים ומשונים. ועליך לשים לב לכך, שכל סיפור עובדה רעיון שאותו מספר לך האדם השני, יש כמה אפשרויות מה אתה חושב על עד כמה האדם השני בטוח בסיפור שלו. כי לפעמים האדם השני מתאר לך עובדות ברורות. כגון לדוגמה יש כאן קיר עכשיו יורד גשם וכיוב. שאלו דברים שהאדם השני מספר לך, ואתה מבין שכאשר הוא מספר לך אותם, הוא באמת חושב שאכן זאת האמת. ולפעמים האדם השני מספר לך סיפורים, שאתה יודע שהוא לא באמת בטוח במה שהוא מספר. כגון לדוגמה שהוא מספר לך סיפורים בהגזמה בהומור שאתה ואולי אפילו הוא יודעים שהוא מקצין את הסיפור, שהוא לא ממש מדייק וכיוב. שאז בעצם אתה רואה כיצד האדם השני מספר לך סיפורים שהוא לא ממש בטוח בהם. ויש כמובן את הסיפורים שהאדם מספר לך, ושאין לך מושג האם ועד כמה האדם השני בטוח בכך שהוא עצמו אומר את האמת. וכאן אני מבאר, איך תדע עד כמה הסיפורים האלו הם אמת בעיניו של מספר הסיפור עצמו. וכאשר מישהו מספר לך סיפור כלשהו, עליך לחפש ולמצוא הבדלים בצורה שבה הוא מציג לך את הסיפור שלו. ואל תתפתה לחשוב שהוא תמיד מספר לך את הסיפור באותה הצורה ממש. אלא תחפש ותמצא הבדלים כלשהם, וכמה שיותר הבדלים זה יותר טוב, הבדלים בצורה שבה האדם שמולך מספר לך סיפורים שונות ומציג לך עובדות שונות. ועליך למצוא רשימת הבדלים בצורה שבה האדם מספר לך סיפורים שונים. כגון לדוגמה בקצב הדיבור, בבחירת המילים של המשפט, בשפת הגוף וכיוב. ועליך לברר עם עצמך על כל הבדל והבדל שמצאת, האם אתה חושב שלהבדל הזה יש משמעות ושהוא מעיד בצורה כלשהי על רמת הביטחון של האדם בסיפור שהוא מספר. או שמא מדובר על הבדל אקראי בלבד, שהוא אינו מבטא בשום צורה, את רמת הביטחון של מספר ה
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע? איך אפשר לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע? כדי לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע שהוא בעצם לא מבין בשכנוע, חשוב להבין קודם כל מהו בכלל שכנוע. כאשר אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, הוא בעצם מצהיר שיש לו הבנה מעמיקה של הדרך שבה המוח האנושי פועל, שהוא מכיר את המנגנונים של התודעה האנושית ויודע כיצד להפעיל אותם כדי לשכנע אנשים לעשות את ... שהוא רוצה. אליעד כהן מסביר שיש כמה דרכים להראות לאותו אדם שהוא לא באמת מומחה בשכנוע כפי שהוא חושב, ושבעצם ההבנה שלו בשכנוע היא אקראית ולא מבוססת על ידע אמיתי ויסודי. מדוע כישלון ... חוסר הבנה בשכנוע? אליעד מדגים שהדרך הראשונה להראות לאדם שהוא לא באמת מומחה לשכנוע, היא להציג לו מקרים בהם הוא לא מצליח לשכנע. לדוגמה, אם אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, אז אליעד יציע לו לנסות לשכנע משהו מסוים, והאדם יגלה שהוא לא מסוגל. כעת עולה השאלה: אם אתה באמת ... את מנגנוני השכנוע. מדוע מומחים בשכנוע נכשלים בשכנוע של אנשים עם בעיות נפשיות? דוגמה נוספת שאליעד מביא היא ניסיון לשכנע אנשים עם בעיות נפשיות קשות, כמו סכיזופרנים או אנשים שסובלים מהזיות. אליעד מסביר שכאשר מומחים לשכנוע מנסים לשכנע אדם ... של אותו אדם. לדוגמה, אם אדם כזה טוען שרצות אחריו מפלצות דמיוניות, המומחה לשכנוע שלא מבין לעומק את מנגנוני המחשבה והאמונה, עלול בעצמו להתחיל לפחד מהמפלצות. זוהי דוגמה קיצונית, אך היא מראה עד כמה שכנוע דורש הבנה עמוקה באמת של המנגנונים הנפשיים ולא רק טכניקות שטחיות. מה הקשר בין היכולת לשכנע לבין הבנת השכנוע העצמי? עוד נקודה שאליעד מדגיש היא שאדם שמציג את עצמו כמומחה בשכנוע חייב להיות מסוגל קודם כל לשכנע את עצמו. כלומר, אם ישנם דברים מסוימים שהאדם לא מצליח לשכנע את עצמו ... בשכנוע. איך להבין את מנגנון השכנוע באמת? אליעד מסביר שכדי להיות באמת מומחה בשכנוע, האדם חייב להבין את כל המנגנונים הפנימיים של המוח האנושי, את המניעים הבסיסיים, את האמונות העמוקות ביותר ואת המקור לרצון. הוא מדגיש שלא מספיק רק להכיר ... לעומק את הרצון הבסיסי של האדם, אינך יכול לשכנע באמת. בנוסף, אליעד טוען שמומחה אמיתי לשכנוע הוא רק מי שבנה את המנגנון או מבין אותו כאילו הוא זה שיצר אותו. בדיוק כמו מתכנת של מערכת הפעלה שיודע איך היא בנויה בדיוק, ככה המומחה בשכנוע צריך להכיר את מנגנון המוח האנושי, על כל פרטיו, מכיוון שהוא זה שיצר או מבין אותו לחלוטין. רק אז הוא יכול לשנות כל דבר למציאות הרצויה. אם יש דבר אחד שהוא לא מבין לעומק, הוא עדיין לא מומחה אמיתי. מדוע היכולת להראות חוסר הבנה היא סימן לחכמה אמיתית? אליעד מתייחס גם לרבי נחמן שאמר שהחכם האמיתי ... הבסיסי של המציאות כולה, ולא רק ידע טכני או אקראי בשכנוע. איך להיות מומחה בשכנוע? מה זה NLP? איך לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח עובד? מהם מנגנוני השכנוע? איך לשכנע מומחים לשכנוע? איך להבין את הרצון האנושי? איך לשכנע מישהו שהוא חושב שהוא מומחה לשכנוע, איך לשכנע אותו שהוא לא יודע לשכנע. מה אתה אומר, אתה הבנת את השאלה בכלל? איך אתה יכול לתפוס עכשיו מומחה לשכנע ולהגיד לו מה אתה יודע לשכנע, אני עכשיו יכול לשכנע אותך שאתה לא יודע לשכנע בכלל. נו מה החשיבה אומרת? איך אתה יכול לשכנע מישהו שנחשב מומחה לשכנוע שהוא לא יודע לשכנע, חוץ ממני כמובן כן, אותי אתה לא יכול לשכנע בזה כי אני מכיר את כל התככים ... מה שאני רוצה אבל זה יכולות מיוחדות. עכשיו השאלה היא איך אתה יכול לקחת מומחה לשכנוע שנחשב ומומחה לשכנוע בין לאומי, מומחה ל NLP, לשקר כלשהו, איך אתה יכול להראות לו שהוא לא יודע לשכנע לא רק שהוא לא יודע לשכנע שהוא אפילו לא מבין ... מבין בו. אז בא נחשוב בהיגיון, איך אתה יכול לקחת מישהו שהוא חושב שהוא מומחה בשכנוע ולהראות לו שהוא לא מבין בשכנוע ושהוא לא יודע לשכנע. ש: צריך להבין את ההגדרה קודם שזה מה זה לשכנע. ...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח ... נעוצה בהחלטה מודעת ומכוונת לצמצם את עצמו. החכם בוחר במודע לא להשתמש במלוא היכולות שלו, וזאת מתוך מטרה להשאיר לאנשים בחירה חופשית. הוא לא רוצה לפגוע בחופש הבחירה שלהם, מאחר שאם הכל היה מתנהל ... יתרה מזאת, הוא יכול לגרום לדברים לקרות במציאות גם ללא עזרת אדם אחר. אך הוא בוחר באופן מודע לא לעשות זאת כדי לשמר את הבחירה החופשית, ולתת למציאות להתפתח בדרך ... מושלם וללא מאמץ, אז היה השם יתברך עובד את עצמו, כלומר, לא הייתה משמעות לקיומם של בני האדם ולפעולותיהם. מה החשיבות של בחירה חופשית לקיום האדם? הבחירה החופשית, לפי אליעד, היא המרכיב המהותי ביותר שנותן משמעות לקיום. אם החכם או האל היו משיגים הכל מיד ובקלות, ללא תהליך של בחירה חופשית וללא מאבק, לא הייתה משמעות ... כל מציאות רצויה, קיימת גם בחכם וגם בכל אדם אחר. אך ההחלטה לצמצם את היכולת הזו נעשית במודע, מתוך כוונה עמוקה לאפשר בחירה חופשית ולתת משמעות אמיתית לקיום. הרעיון הזה קשור קשר הדוק לתהליך בריאת העולם, שבו השלמות נוצרת דווקא מתוך צמצום וחיסרון. הבחירה החופשית , המאמץ, והדרך אל ההשגה הם אלו שנותנים משמעות אמיתית וערך למציאות שאנו חיים בה. בחירה חופשית והשפעתה על המציאות כוח ... שהחכם בוחר באופן מודע ומכוון לצמצם את כוחו, כלומר, לא להשתמש בכל יכולותיו. הסיבה לכך היא שהוא רוצה להשאיר לבני האדם בחירה חופשית. הוא לא מפעיל את כוחו במלואו ... הוא הסביר שאם כך היה עושה, הרי שזה היה השם יתברך עובד את עצמו, כלומר, לא הייתה משמעות לעצם קיומם של בני האדם. מדוע הבחירה החופשית כל כך חשובה? בחירה חופשית היא מרכיב קריטי בקיום. אם החכם או האל היו מבטלים את הבחירה החופשית ומשיגים את מטרותיהם ללא ... לסיכום החכם או האדם בעל היכולות המיוחדות יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, אך הוא בוחר שלא לעשות זאת כדי לשמור על עקרון הבחירה החופשית ולתת לקיום משמעות. רעיון זה דומה לבריאת העולם, שבה אלוהים עצמו צמצם את כוחו כדי לתת לבריאה אפשרות להתקיים ולפעול מתוך רצון חופשי. בחירה חופשית והשפעתה על המציאות כוח ... הוא בוחר מסיבה כלשהי לצמצם את עצמו ולצמצם את עצמו הכוונה לא להשתמש בכל הכוח שלו, לא להשתמש בכל הכוח שלו ולהשאיר לך בחירה חופשית. החכם בוחר לא להשתמש בכל הכוח שלו ולהשאיר לך בחירה חופשית, למה שהוא יבחר כזה דבר הרי ... לא רוצה את זה, למה הוא לא רוצה את זה? מאותה סיבה שהעולם קיים. בדיוק מאותה סיבה שהשלמות מהחיסרון מאותה סיבה החכם בוחר מבחירה חופשית מלאה או בבחירה חופשית כמו שהעולם נברא שאלוהים בחר ... לצמצם את יכולותיו, הוא בוחר לא לשכנע אותך עד הסוף, הוא לא יגרום לך לעשות את מה שהוא רוצה שתעשה וזה גם כדי להשאיר לך בחירה חופשית וגם כדי שהוא יצמצם את ... התכלית בלי צמומים. אף על פי כן צריך עולם, למה צריך עולם זה שאלה אחרת אבל מהצד שצריך עולם לכן הוא אומר צריך שיהיה לך בחירה חופשית ויהיה לך בחירה. עכשיו גם אני נגיד כשאני מנסה לשכנע מישהו במשהו תמיד אני משאיר לו את הבחירה החופשית שהוא יוכל לבחור, שתהיה לו את ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, ... ותגובות אישיות. מהו הרעיון העמוק מאחורי NLP ואיך הוא קשור להבנת המציאות? NLP, או ניתוב לשוני פיזיולוגי, הוא למעשה כלי שמאפשר לתכנת את המוח באמצעות השפה. המטרה העיקרית של NLP ... מסוימת, עליו לשאול את עצמו: למה המילים שנאמרו גרמו לי להרגיש כך?, מה בדיוק השפיע על התחושה שלי?. בעזרת שאלות אלו, אפשר ללמוד לעומק כיצד המוח שלנו פועל ואיך מילים ומצבים ... NLP? אליעד מתייחס לספר להיות אלוהים כבסיס פילוסופי להבנת השורש המחשבתי של האדם, וטוען שאם אדם יעמיק בעצות המפורטות בספר, הוא יגיע להבנת המוח שלו לעומק. הבנה זו מאפשרת ... כהן מסביר כי הלימוד הטוב ביותר של NLP אינו דווקא באמצעות קורס פורמאלי, אלא דווקא מתוך למידה עצמית והתבוננות פנימית. מי שמבין לעומק כיצד המוח שלו פועל וכיצד מתרחשות תגובות ... באופן טבעי ויעיל. מהי המשמעות העמוקה של NLP? עקרונות מספר להיות אלוהים וכיצד הם מיושמים בפועל כיצד התבוננות עצמית מאפשרת הבנה עמוקה של המוח? היתרונות והחסרונות בלימוד שיטתי ... את היכולות שלנו ללא קורס רשמי. כיצד השורש הרעיוני של NLP מתקשר להבנת המציאות? הרעיון מאחורי NLP הוא שזהו אוסף כלים המאפשרים לתכנת את המוח באמצעות השפה. יש הטוענים שכדאי ... כאשר שומעים חדשות ופתאום מרגישים משהו, כדאי לשאול: למה הרגשתי כך? איך המילים שאמרו באולפן השפיעו עלי? כך, צעד אחר צעד, מגלים כיצד המוח מפרש נתונים ומה גורם לו להרגיש או ... עלולות להיכשל. מהי המשמעות העמוקה של NLP עקרונות מספר להיות אלוהים וכיצד הם מיישמים בפועל כיצד התבוננות עצמית מאפשרת הבנה עמוקה של המוח היתרונות והחסרונות בלימוד ... כדאי ללמוד? ואם בכלל צריך ללמוד את זה? או שזה פשוט אתה מול עצמך לשבת ולנתח טקסטים ועד כמה שאתה מצליח... אליעד: אני רגע רוצה להסביר את הסיפור של ה NLP. מה האמת? שצד האמת צריך ... יותר ויש יותר שאלות, יותר ספקות. עכשיו בואו נתקדם. מה הקשר של מה שאני מסביר ל NLP בעצם? יש כמה שיטות של NLP וקודם זאת היתה דוגמה טובה לסיפור של ה NLP. נגיד לדוגמה, נגיד שאתה ... אני לא מלמד NLP. לא מלמד NLP. זה לא מענין NLP. כאילו זה לא מענין משום דבר אחר הנושא פשוט. מה זה NLP? NLP זאת בסך הכל שיטה לתכנון של המוח, באמצעות שפה. זה הכל. עכשיו, כל מה ... היו קוראים לזה במשהו אחר, משהו אחר, זה לא משנה. הרעיון הוא פשוט. מה שאת צריכה כדי להיות מומחית ל NLP וללמוד NLP זה להבין איך עובד המוח שלך עצמך. כשאת שומעת חדשות ... את זה? איך המילים שהוא אמר השפיעו על החוויה שלי? איך מה שקרה שם באולפן, השפיע על החוויה שלי? זאת הדרך הכי טובה בעולם ללמוד NLP. מתוך המוח של עצמך. לא שום סיפור אחר בעולם. כל מה שאני יודע על NLP ועל כל שאר הדברים זה מתוך הלימוד של המוח של עצמי, הכל מתוך המוח של עצמי. למה אני חושב ככה? עד שהבנתי איך המוח חושב באופן כללי. בדיוק. עכשיו אני מסביר עוד פעם כל מה שאני מסביר פה, איך לשכנע, איך פה איך שם, איך שם איך פה זה מתוך תהליך של התבוננות עצמית. למה המוח שלי השתכנע שככה וככה? למה ... הרעיונות, כתוב השיטה עצמה. עכשיו אם אתה תחקור ותיישם את העצות שיש בו אתה תדע NLP, כל מה שצריך אתה תדע. הכל תדע. למה? כי אתה תפעיל את המוח שלך על כל כך הרבה דברים, עד ... העביר את ההפך של זה? זה, מי יכול להבין כזה דבר. עכשיו, דבר נוסף, בא נניח שאומרים לך חוק מסוים. אם אתה שואל ולמה החוק עובד ככה? ולמה המוח של הבן אדם חושב ככה? פה נגמר הדיון. מאיפה אני יודע למה המוח של הבן אדם חושב ככה. נגיד שאומרים לך אם תגיד ככה יהיה ככה, לדוגמה. ולמה המוח חושב ככה? ולמה כשככה זה ככה? זה פה ... בפנימי, בכל מיני דברים. לכן המקום הכי טוב ללמוד NLP הוא על ידי שאת מעמיקה לתוך השורשים של ה NLP. מה זאת אומרת שורשים? הכוונה להבין איך המוח שלך חושב ואיך המוח שלך עובד ואיך המוח של מבין דברים, אז מתוך זה את יודעת לנווט מוח של אחרים ושל עצמך. אליעד: מה אתה חושב? ש: אני חושב, שאני ניסיתי את זה לא מזמן באיזשהו קורס שישבתי ולמדתי. ואני יודע שעם המוח הקודם שלי הייתי מסתכל על הקורס הזה והייתי בטוח מסתבך בתוך הדאגות של איך אני אזכור אזכור את הדרך המדויקת הזאת, איך אני אתאפס עליה, איך המוח שלי יתאפס עליה. אבל במקום זה ... עצמך איזה יתרון הוא יכול למצוא בי בשביל לאהוב אותי? איזה יתרון? נגיד את זה שאתה? ש: מענין. אליעד: מענין, אוקי, עכשיו אתה צריך לשתוף את המוח לבחורה שמעניין זה טוב, נניח. אתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התקרבנות, שעבוד נפשי, שעבוד רוחני, מומחה לכתות, שעבוד כתות, החזקה בתנאי עבדות, החזקה בתנאי שעבוד, שליטה כתות, המתחזים, שליטה במחשבה, בחירה חופשית, סיפורי כתות, נפגעי כתות, יוצאי כתות, שטיפת מוח, כתות פוגעניות, חוק הכתות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ראש כת פוגענית, איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ראש כת פוגענית, איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, אימון אישי לקשב וריכוז, מטפל בנושא ראש כת פוגענית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 21_06_2025 השעה 05:13:39 - wesi1