אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צריך מנהל ✔ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
איך להתמודד עם חוסר תיאום בין עובדים בארגון?

הרבה פעמים נוצרת בארגונים סיטואציה שבה שני עובדים או יותר נדרשים לשתף פעולה באופן קבוע. מצב כזה מתרחש כאשר עובד א' צריך להעביר מידע או שירות לעובד ב', ועובד ב' מצדו צריך לבצע פעולה על המידע שקיבל ולהחזיר תוצר בחזרה לעובד א'. במצב כזה, עלולים להופיע שני סוגים מרכזיים של בעיות ארגוניות, שלכל אחת מהן אופי שונה לחלוטין:

מדוע נוצר חוסר שיתוף פעולה בין עובדים בארגון?

הבעיה הראשונה שיכולה להתעורר היא חוסר שיתוף פעולה בין העובדים. במצב כזה, העובדים אינם משתפים פעולה כמו שהארגון מצפה מהם, וזה עלול להתבטא בכך שעובד א' שולח מידע לעובד ב', אך עובד ב' אינו מחזיר לו את המידע בזמן, או אינו משתף פעולה כלל. הסיבות לחוסר שיתוף הפעולה יכולות להיות מגוונות:
  • סיבות אישיות כמו קונפליקטים או מתחים בין העובדים.
  • חוסר רצון לעבוד ביחד על רקע אישי.
  • סיבות מקצועיות כמו עומס בעבודה או סדרי עדיפויות אחרים, שבהם עובד ב' מרגיש שאין לו זמן לטפל בבקשות של עובד א'.
הבעיה המרכזית כאן היא שמכיוון שהעובדים תלויים זה בזה, כל עיכוב או קונפליקט משפיעים על כל הארגון וגורמים לעיכובים ולהפרעות בתהליכים העסקיים.

מה הבעיה במצב של עודף שיתוף פעולה בין עובדים?

הבעיה השנייה היא דווקא עודף שיתוף פעולה. במבט ראשון, שיתוף פעולה מלא נראה חיובי וטוב לארגון, אך בפועל, הוא עלול לגרום לפגיעה משמעותית בתפוקה. כיצד זה קורה?

לדוגמה, עובד א' מבקש מעובד ב' לספק לו שירות מסוים (כגון לעבור על דו"ח ולהחזיר הערות). עובד ב' מיד נענה לבקשה, ואף שואל באופן יומיומי את שאר העובדים בארגון אילו שירותים הוא יכול לספק להם. לכאורה, מדובר בהתנהלות מצוינת. אבל הבעיה היא שכאשר עובד ב' עסוק במתן שירותים לכל העובדים האחרים, הוא אינו מצליח לעמוד במשימות האישיות שהוגדרו לו, וזה יוצר עיכובים ותקלות בארגון כולו.

דוגמה מוחשית לכך היא כאשר המנהל פונה לעובד ושואל אותו מדוע המשימה שהוקצתה לו אינה מתקדמת. במקרה הראשון, העובד יטען שהמשימה שלו אינה מתקדמת כי עובד אחר אינו משתף איתו פעולה ואינו נותן לו את השירות הנדרש. במקרה השני, העובד יגיד שהמשימה שלו אינה מתקדמת כי הוא עסוק במתן שירותים לאחרים, ולכן לא נותר לו זמן לבצע את המשימות האישיות שלו.

שני התרחישים האלה ממחישים את החשיבות של יצירת איזון נכון בין מתן שירותים לאחרים לבין ביצוע משימות אישיות.

כיצד לפתור את בעיית התלות בין עובדים?

הפתרון היעיל ביותר לבעיות מסוג זה הוא יצירת מבנה ארגוני ברור ומדויק, הכולל היררכיה ניהולית מסודרת שמגדירה בבירור את יחסי העבודה בין העובדים השונים.

קיימים שלושה פתרונות עיקריים:
  • מינוי מנהל אחראי משותף

    - במקרה כזה ממנים מנהל שנמצא מעל שני העובדים. כל בקשה לשירות או תיאום בין העובדים עוברת דרך המנהל. עובד א' אינו פונה ישירות לעובד ב', אלא מבקש מהמנהל את השירות. המנהל אחראי על סדרי העדיפויות ועל חלוקת הזמן של העובדים. אם משהו לא מתבצע או יש עיכוב, האחריות הישירה מוטלת על המנהל ולא על העובדים. בדרך זו, המנהל מבסט את התקשורת בין העובדים ומונע עיכובים או קונפליקטים מיותרים.
  • הגדרת סמכות של עובד אחד על עובד אחר

    - ניתן להגדיר שאחד העובדים הוא המנהל הישיר של העובד השני. במצב כזה, עובד אחד אחראי הן על המשימות האישיות שלו והן על הניהול של העובד האחר. התוצאה: יש גורם אחראי אחד ברור, וכל עיכוב או תקלה נמצאים תחת אחריותו הישירה של אותו עובד שמונה כמנהל.
  • חלוקת תפקידים ברורה

    - אפשרות נוספת היא להגדיר באופן חד - משמעי שעובד מסוים בארגון אחראי אך ורק על מתן שירותים לעובדים אחרים. תפקידו מוגבל לביצוע משימות שירות פנים - ארגוניות בלבד. כך אין מצב שבו העובד אינו מספיק לבצע את משימותיו האישיות, כי המשימות שלו מוגדרות באופן ברור כ"מתן שירות לעובדים אחרים". במקרה כזה, גם אם יש עומס, עדיין ברור שהעובד לא יכול להיתקע עם משימות אישיות שלא בוצעו, כיוון שזה לא חלק מתפקידו.
מדוע נדרש מנהל לתיאום בין עובדים בארגון?

לסיכום, כל עוד עובד תלוי באחרים לביצוע משימותיו, הדבר יהווה פתח לבעיות ארגוניות. ברגע שיש מבנה ארגוני ברור עם היררכיה וסמכות מוגדרת, נמנעים מעיכובים ומחוסר תיאום בין העובדים. כשהמנהל מוגדר ואחראי על תיאום הזמן וסדרי העדיפויות, אפשר לפנות אליו ישירות, והוא זה שיצטרך לספק תשובות מדוע משהו לא מתקדם.

המלצה פרקטית היא לבדוק בתוך הארגון שלכם היכן יש עובדים שתלויים בשירות של אחרים, או עובדים שנותנים שירות לאחרים, ולברר עד כמה זה משפיע על התנהלות הארגון. האם נוצר חוסר שיתוף פעולה שמאט את התהליכים? או אולי דווקא עודף שיתוף פעולה שגורם לעומסים ועיכובים בתפוקה? בניית היררכיה ניהולית נכונה ומבנה ארגוני מסודר הם הכלים המרכזיים לפתרון הבעיות הללו.
התמודדות עם תלות בין עובדים בארגון

שלום חברים

בארגונים רבים נוצר מצב שבו שני עובדים צריכים לעבוד במקביל ולשתף פעולה זה עם זה. לרוב, מנהל מחלק את המשימות בין העובדים, כך שאחד מהם נדרש להעביר מידע או שירות לעובד השני, והשני מצדו מחזיר לו תוצרים. מצב כזה עשוי להוות פתח לבעיות ארגוניות שונות.

שני סוגים של בעיות בשיתוף פעולה בין עובדים

ישנן שתי בעיות עיקריות שעלולות להיווצר כאשר שני עובדים נדרשים לשתף פעולה:
  • חוסר שיתוף פעולה:

    לעיתים, אחד העובדים אינו מספק את השירות או המידע הנדרש לעובד השני. הדבר יכול לנבוע מסיבות אישיות (קונפליקטים, חוסר חיבה הדדי) או מסיבות מקצועיות (עומס עבודה, סדרי עדיפויות שונים). כאשר אין תיאום בין השניים, הפרויקט כולו עלול להתעכב.
  • עודף שיתוף פעולה:

    במקרים אחרים, ייתכן שהעובדים דווקא משתפים פעולה באופן מצוין - אך דווקא זה גורם לבעיה. אם עובד ב' מקבל בקשה מעובד א' ומיד נענה לה, ייתכן שהוא יזניח את משימותיו העיקריות לטובת מתן שירות לעובדים אחרים, מה שמוביל לפגיעה בתפוקתו האישית.
תרחישים נפוצים של תלות בין עובדים

נניח שיש שני עובדים - עובד א' ועובד ב':
  • בתרחיש הראשון - עובד א' תלוי בשירות של עובד ב', אך עובד ב' אינו מספק את השירות, בשל עומס או סדרי עדיפויות אחרים. במקרה כזה, עובד א' עלול להתלונן כי אינו מקבל את מה שהוא צריך.
  • בתרחיש השני - עובד ב' דווקא מקפיד לספק שירות לכולם, אך עקב כך אינו מצליח להשלים את משימותיו האישיות. כששואלים אותו מדוע אינו עומד בזמנים, הוא מסביר כי היה עסוק במתן שירות לאחרים.
כיצד ניתן לפתור את הבעיה?

כדי להימנע ממצבים אלו, יש לקבוע היררכיה ניהולית ברורה:
  • מינוי מנהל אחראי - מנהל צריך להיות זה שמבצע תעדוף בין המשימות של שני העובדים ולפקח על חלוקת המשימות.
  • הגדרת סמכות - אפשר לקבוע שאחד העובדים הוא המנהל הישיר של השני, כך שתיווצר אחריות ישירה.
  • חלוקה ברורה של תפקידים - ניתן להגדיר כי עובד מסוים אחראי אך ורק על מתן שירותים לאחרים, מה שימנע חיכוכים או עיכובים במשימות פרטיות.
סיכום

לארגונים חשוב לבדוק היטב היכן נוצרת תלות בין עובדים ואיך הדבר משפיע על זרימת העבודה. האם העובדים אינם משתפים פעולה מספיק? או שאולי יש עודף שיתוף פעולה שפוגע בתפקוד? ניהול נכון של תלות בין עובדים באמצעות מנהלים מתווכים או חלוקה מסודרת של סמכויות יכול להפחית תקלות ולייעל את העבודה.

למידע נוסף בנושא ייעוץ ארגוני, ניהול עובדים ותלות בין עובדים, ניתן להיכנס לאתר EIP.co.il ולמצוא תכנים נוספים שיכולים לעזור. בהצלחה!
גיוס מנהלים, בעיות עם עובדים, יעוץ למנהלים, אחריות ניהולית, מנהל אחראי
לנהל עובדים יחסי עבודה ציר הזמן עובדים בארגון נותני שירות לעבוד כיצד לנהל סיבות נותן שירות השכל של אליעד דינאמיקה בין עובדים איך לנהל איך לנהל צוות איך לנהל צוות עובדים איך לתכנן איך לתכנן מבנה איך לתכנן מבנה ארגוני ארגון דינאמיקה בין עובדים האם צריך מנהל חוסר תיאום חוסר תיאום בין חוסר תיאום בין עובדים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל צוות לנהל צוות עובדים לתכנן לתכנן מבנה לתכנן מבנה ארגוני מבנה ארגוני מבנה הארגון מנהל מנהל צוות מנהל צוות עובדים ניהול ניהול ארגונים ניהול הארגון ניהול עובד ניהול עובדים ניהול צוות עובדים ניהול צוותים עובד עובדים צוות עובדים צריך מנהל תיאום בין עובדים תכנון תכנון מבנה ארגוני תכנון מבנה הארגון תלות תלות של עובדים תלות של עובדים אחד בשני תלותיות
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
... כמנהלים. איך להיות מנהל ולהצליח? תכונות של מנהל טוב תכונות אופי לתפקיד ניהולי איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי איזה תכונות צריך מנהל? מיהו מנהל מצוין? למה מנהל טוב צריך להיות גם פסיכולוג? מנהל טוב, במיוחד כזה שמנהל עובדים, חייב להיות גם פסיכולוג טוב. מה הכוונה? ... מנהל טוב, תכונות אופי ניהוליות, תכונות של ניהול, תכונות למנהל, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד ...
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
... סדר וארגון סדר בחיים - כיצד לעבוד במהירות בצורה רגועה ובלי לחץ? מי שיתבונן בעניין יראה, שככל שהאדם מסוגל לעשות את מעשיו ... מהר. ומי שמסוגל לעשות את מעשיו במהירות, הוא מסוגל להגיע אל ההצלחה יותר מהר. ואחד מהדברים שמאפיינים ניהול זמן נכון, הוא שהאדם עושה את הדברים, בצורה מאוד יעילה ומהירה. כי מי שעושה את מעשיו בצורה איטית, על ידי זה הזמן מתבזבז. והזמן לא מנוהל בצורה יעילה. אבל כאשר האדם משפר את המיומנות שלו ועושה את הדברים בצורה יותר יעילה, על ידי זה הזמן מנוהל בצורה טובה. ויחד עם זאת, גם אם האדם כן מסוגל לעשות את מעשיו בצורה מהירה, הרי שלמהירות, ... את התוצאות הטובות ביותר, ועדיין להישאר רגוע, בלי להרגיש תחושה של לחץ כלשהו? ואיך בכלל אפשר ליצור עבודה מהירה, בלי תחושה של לחץ? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש בעולם שלנו המון דברים שפועלים ... מהירה. והשאלה היא, איך בעצם יכול האדם לשפר את המיומנות האישית שלו? ואיך יכול האדם ללמד את עצמו לעבוד ולעשות את הדברים בצורה מהירה, בלי מאמץ ובלי טעויות עד כמה שאפשר? והתשובה היא, כי המיומנות של האדם, תלויה בעד כמה הוא עושה את מעשיו ופעולותיו בצורה מסודרת ומובנית. ומי שרוצה ללמוד לעשות את מעשיו בצורה מהירה ובלי טעויות, עליו ללמד את עצמו, לעבוד בצורה מסודרת. והמהות של לעבוד בצורה מסודרת, היא הסדר שיש לאדם במחשבות שלו, כאשר הוא עובד. ובטרם נסביר את משמעות הסדר במחשבות, נסביר, כיצד להגיע לסדר במחשבות. וכדי להגיע ... על האדם לנסות להיות יותר מסודר, בדברים הממשיים שסביבו. דהיינו, ברמה המעשית על האדם להשתדל שסביבת העבודה שלו תהיה יותר מסודרת. ועל האדם לשבת בצורה מסודרת על הכסא. ועל האדם לשים לב לכך, ששולחן העבודה שלו מסודר. ולמרות שנדמה לאדם שהדברים האלו הם לא חשובים, הרי שכל הבלגאן שיש סביבו של ... ולהיות בישוב הדעת, לשם כך המחשבה של האדם צריכה להיות מסוגלת, להגדיר את מה שהיא רואה. וכאשר האדם עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא נותן לו רוגע ושקט נפשי למחשבות שלו. כי המחשבה של ... הסדר שיש סביב האדם בעולם הממשי, הוא יוצר אצל האדם חוסר סדר במחשבות שלו. וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של האדם. כי כאשר האדם לא חי בצורה מסודרת בחייו הפרטיים, על ידי זה החוסר סדר הזה, משרה עליו אוירה ותחושה של חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה. ומי שרוצה לשפר את המיומנות שלו ולעשות סדר במחשבות שלו, עליו בשלב הראשון, לנסות לעשות ...
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
... וארגון ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע ... היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על ... שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן ... את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של ... בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ... ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ... וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור ... הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ... ובצורה רגועה. והכל תלוי בכך שהאדם יהיה מסודר, כמה שהוא ...
חרדות / פחדים - סדר וארגון, סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ופחדים, באמצעות סדר בחיים?
... פחדים - סדר וארגון , סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ... כיצד חוסר סדר בחיים חוסר סדר במחשבות וכיוב, כיצד הם יוצרים חוסר סדר רגשי. ואיך אפשר לצאת מכל החרדות והפחדים, על ידי סדר וארגון בחיים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי החרדות והפחדים ...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
... המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון , האני של המציאות מה המשמעות של להיות המציאות עצמה? אליעד כהן מסביר שהאדם הוא למעשה המציאות עצמה. הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא להבין ... אלא חלק בלתי נפרד ממנה. כאשר האדם אומר אני, הוא למעשה מתייחס אל המציאות כולה ולא רק אל עצמו כאדם בודד. בדיוק כמו שאדם העובד בחברה ומשתמש בביטוי אנחנו כדי לתאר את החברה כולה, כך גם אדם שמבין את עצמו כחלק מהמציאות, יכול לומר אני כאשר הוא מתכוון לכלל המציאות. איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות? כדי להסביר איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות, אליעד כהן מביא דוגמה מעולם העבודה. כאשר עובד בחברה מדבר עם לקוח ואומר לו: אני אביא לך, העובד לא מתכוון רק שהוא עצמו יביא לו, אלא שהחברה תביא. העובד מתפקד כשליח של החברה, הגוף הגדול. באותה הצורה בדיוק, כל אדם הוא למעשה שליח או חלק מן הגוף הגדול ביותר שקיים, שהיא המציאות עצמה. ... את המצב שבו האדם מזדהה לחלוטין עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא שהוא חווה את עצמו בתור מי שמנהל את המציאות עצמה. זה מצב שבו האדם יודע שכל מה שמתרחש במציאות הוא בעצם ביטוי שלו עצמו. בדיוק כפי שאדם שמייצג חברה יודע שהוא לא רק ... כי הוא יודע שאין הפרדה בין רצונו לבין מה שמתרחש בפועל. מהי אחדות עם המציאות? איך לדעת שאני הוא המציאות? להיות חלק מהארגון של המציאות תחושת אני והמציאות איך לחוות שליטה על המציאות? מה המשמעות של אני הוא המציאות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך מנהל, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך מנהל, איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מטפל אישי, מאמן אישי לדיאטה בנושאי צריך מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3945 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 14:28:07 - wesi1