אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6 ✔וכאשר המורה רוצה ללמד את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
וכאשר המורה רוצה ללמד את התלמיד איזה דבר, שלב ראשון על המורה לנסות להבין, מה בעצם הוא מלמד את התלמיד, מלבד את הידע עצמו. כי הידע עצמו כידע, הוא ברובו, לא מעניין בעולם הממשי. ובפרט, לא את התלמיד בחייו האישיים כרגע. ועל המורה לנסות להתבונן היטב ולנסות להבין מול עצמו, מה בעצם הוא מלמד את התלמידים, מעבר לידע ולמידע הטכני עצמו.

ואחרי שהמורה מבין את מה שהוא מלמד, דהיינו, אחרי שהמורה מבין, שהוא לא מעביר כאן ידע יבש ומשעמם, אלא הוא עושה כאן משהו אחר לגמרי. שהוא, להקנות לילדים שכל כלשהו, שבאמצעותו הם יהיו יכולים לחיות טוב יותר, עכשיו, יותר קל למורה, גם להתעניין באופן אישי במה שהוא מלמד, וגם לגרום לתלמידים, להתעניין בחומר הנלמד.

והעיקר המרכזי הוא, שהמורה צריך להפסיק להסתכל על מה שהוא מלמד, כעל מידע יבש שלא מעניין אף אחד, או שהוא מעניין רק יחידי סגולה, אלא הוא בעצם מלמד כאן משהו אחר, משהו מעבר, משהו שנותן לאדם תועלת ממשית בחייו.

ואחרי שהמורה מבין את כל זה, והמורה באמת מתייחס למה שהוא מלמד, לא כאל דרך לעשות שטיפת מוח במידע מיותר, למוחם של התלמידים שלא יכולים להתנגד לו, אלא כדרך של לעזור לתלמידים, לרכוש כישורים אמיתיים כדי לחיות טוב יותר, עכשיו מגיע השלב הבא.

והוא, שעל המורה לנסות לראות ולהבין, כיצד המידע שאותו הוא מלמד, כיצד הוא שימושי בחיי היום יום של התלמידים. ואם נחזור לדוגמה, לעניין של הכלל במתמטיקה, שאומר, שכל פעולה שמבצעים על צד אחד של המשוואה, מבצעים אותה גם על הצד השני, הרי שבשלב הראשון, על המורה לנסות להבין בעצמו, את המשמעות לחיים של הכלל המתמטי הזה.

ועכשיו, על המורה לנסות להתבונן, כיצד התלמידים, בחיים האישיים שלהם, כיצד השימוש בחוק הזה, בא לידי ביטוי אצלם. ועל המורה לנסות להבין אל מול עצמו, כיצד זה שהתלמידים יבינו טוב יותר, את הסיבה שבגללה הכלל המתמטי הזה, הוא כפי מה שהוא, כיצד זה ישפר את צורת המחשבה שלהם, ואת החיים האישיים שלהם.

וכיו"ב לדוגמה, לגבי לימודי ההיסטוריה. שעל המורה, בשלב הראשון לנסות להבין, את המוסר השכל שאפשר ללמוד מהאירוע ההיסטורי. ולאחר מכן, על המורה לנסות להבין, מהי בעצם מהות התהליך החברתי, שהתרחש באותו אירוע ההיסטורי. ועל המורה, לנסות למצוא דוגמה, לאירוע בחיי התלמידים, שהתלמידים יכולים ללמוד מהאירוע ההיסטורי, לחיים האישיים שלהם.

וכיו"ב, בכל שאר התחומים. שהדגש המרכזי הוא, שעל המורה לנסות להבין, כיצד הלימוד של התלמידים, את החומר שהוא רוצה ללמד אותם, כיצד זה יכול בצורה כלשהי, לעזור להם בחיים האישיים שלהם, בשלב הזה של החיים שלהם, לפי הרצונות שיש לתלמידים, בשלב הזה של החיים שלהם.

ואחרי שהמורה מתחיל להתייחס לעצמו, לא כאל מישהו שמעביר מידע, אלא כאל מישהו שמלמד משהו, בעל משמעות אמיתית לחיים. ואחרי שהמורה מבין, כיצד גם התלמידים יכולים בחיים האישיים שלהם, להיתרם מכך שהם לומדים את המקצוע שאותו הוא מלמד. מכאן, הדרך לגרום לתלמיד לאהוב את הלימודים, היא די קצרה.

כי עכשיו, על המורה לנסות ללמד את התלמידים, כיצד לשפר את החיים שלהם, באמצעות חומר הלימודים, שאותו הוא ילמד אותם. ואם התלמיד יבין בצורה פשוטה, כיצד באמת הדבר שאותו הוא לומד, כיצד זה מביא לו תועלת מעשית בחיים שלו, הרי שממילא, הילד שהוא מאוד אוהב ללמוד מטבעו, ממילא, הוא יתעניין בלימודים.

ונוסיף: ידוע הדבר, שכל הנ"ל, זה לא קל לביצוע. כי השינוי המרכזי, הוא בצד של המורים, ולא בצד של התלמידים. כי התלמידים, הם בסדר גמור. וכאשר יש לילד הפרעות קשב וריכוז / בעיות התנהגות בלימודים וכיו"ב, ואומרים שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז, הרי שמה שזה באמת אומר, זה: שהמורה סובל, מכך שהוא עצמו כמורה, משועמם ממה שהוא עצמו מלמד. והוא מקרין את זה כלפי חוץ, גם אם זה באופן בלתי מודע. וממילא, גם הילד, לא מתעניין בחומר הנלמד.

והפתרון לבעיית חינוך הילדים, היא בכך, שהמורים עצמם יעברו שינוי פנימי. ושהמורה, לא יסתכל על עצמו, כעל מי שמעביר מידע טכני יבש חסר תועלת. אלא, כעל מישהו שמלמד את התלמיד שכל כלשהו. שבאמצעותו, הוא יכול לחיות טוב יותר.

והדבר הזה, דורש מהמורה עצמו, להיות יותר בעל מודעות עצמית אישית. כי המורה עצמו, צריך להתבונן על המידע שאותו הוא מלמד. והמורה עצמו, לא מספיק שהוא יחליט שהוא מפסיק להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע טכני. אלא, הוא באמת צריך להתחבר רגשית ושכלית, לדבר שאותו הוא מלמד.

והמורה עצמו, שרוצה שהתלמידים שלו יתעניינו במה שהוא מלמד, קודם כל, הוא עצמו חייב להתעניין בכל פעם מחדש, במה שהוא מלמד. אחרת, הוא לא שונה מרובוט מדבר, שמדבר דברים חסרי כל עניין. כי הרי הדברים האלו, לא מעניינים, אפילו לא אותו עצמו.

ועל המורה לעבור שינוי פנימי עם עצמו, ולנסות להבין, מה בעצם...
הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים לחנך ילדים נוסחה הצלחה לרכוש לחנך הפרעת קשב וריכוז של ילדים צריך להתבונן החיים האישיים הקשבה לשכנע ילד לאהוב ללמוד adhd אהבה איך לגרום לילד איך לגרום לילד לאהוב איך לגרום לילד לאהוב ללמוד איך לגרום לילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים בעיות התנהגות בעיות התנהגות אצל ילדים בעיות התנהגות של ילדים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית התנהגות בעיית התנהגות אצל ילדים בעיית התנהגות של ילדים בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הדרכה להורים הדרכת הורים הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים הפרעת קשב וריכוז של ילדים הקשבה התנהגות התנהגות אצל ילדים התנהגות של ילדים חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לאהוב לאהוב ללמוד לגרום לילד לגרום לילד לאהוב לגרום לילד לאהוב ללמוד לגרום לילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ללמוד למידה לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לאהוב לשכנע ילד לאהוב ללמוד לשכנע ילדים מחנך מחנכים קשב קשב וריכוז קשב וריכוז אצל ילדים קשב וריכוז של ילדים ריכוז ריכוז וקשב
חלק 1
...שיש לו, מהרכבת הפאזל. דוגמה נוספת, ילד לומד ללכת. איך הילד לומד ללכת? באמצעות זה שהוא מנסה להשיג את ההנאה שלו. זא, הילד רוצה להגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת, כדי להשיג דבר כלשהו. ואז הילד מנסה להתקדם אל הנקודה הרחוקה. משום, שמבחינתו של הילד, אם הוא יגיע לנקודה הרחוקה, הוא ימלא את רצונו וירגיש סיפוק והנאה. ותוך כדי זה שהילד מנסה להגיע לנקודה הרחוקה, כדי להשיג את ההנאה שלו, תוך כדי זה הוא לומד ללכת. ולילד, יש סקרנות. וכאשר דבר כלשהו מסקרן את הילד, אז...
חלק 2
...שבגללה הוא השקיע בלימודים, הייתה רק בגלל התועלת הרגשית שההצלחה בלימודים נתנה לו. וכאשר הילד הבין, שאם הוא לא יצליח בלימודים, הוא יהיה יותר מקובל חברתית, אז הלימודים לא משרתים אותו, ואז הוא מכשיל את עצמו. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, כי באמת מצד האמת, גם המבוגרים יודעים, שהלימודים של בית הספר, אין בהם כמעט שום תועלת. והשימוש העיקרי של בית הספר, הוא מעין בייביסיטר שמרטף לילדים, עד שההורים יחזרו מהעבודה. כי מצד האמת, איזה הורה יכול לומר שמתישהו, הוא...
חלק 3
...תועלת כאשר הוא יהיה בוגר, הרי שגם אז, זה לא באמת מעניין את הילד. כי הילד רוצה הנאה מיידית. כל שכן, כאשר מדובר על מקצוע, שלא מביא שום תועלת ממשית, גם לא כאדם בוגר. כגון לדוגמה לימודי ההיסטוריה כפי מה שהם נלמדים בדכ. שהם, לא מביאים לאדם שום תועלת ממשית. מלבד זה, שאולי הוא יזכה באמצעותם באיזה חידון טריוויה וכיוב. שברור, שהם לא באמת מעניינים אף אחד. ובנוסף על כל אלו, כאשר המורה עצמו מרגיש שחיקה מהעבודה כנל, וכאשר המורה עצמו, לא באמת מתעניין במה שהוא...
חלק 4
...סוג של זבל שהאכילו אותו, והוא מנסה להאכיל את הזבל הזה, לתוך המחשבה של הילדים. ועל המורה, בשלב הראשון, לנסות להבין עם עצמו מול עצמו, איזו תועלת החומר שאותו הוא יודע, איזו תועלת אמיתית הוא מביא לחיים האישיים שלו כאדם בוגר? ועל המורה לנסות להבין, כיצד הידע שאותו הוא כבר יודע, כיצד הוא שירת אותו בעבר בחיים שלו? כיצד הידע הזה משרת אותו בהווה? וכיצד הידע הזה, אמור לשפר את איכות החיים שלו בעתיד? ונדגיש ונאמר, כי כל ידע בעולם, וכל לימוד שיש בעולם, הכל משרת...
חלק 5
...אלא כאל דרך ללמוד חוכמת חיים מעשית ועכשווית, באמצעות האירועים ההיסטוריים, הרי שהדבר הזה היה גורם גם למורה עצמו, להתעניין בכל פעם מחדש, בדברים שאותם הוא מלמד. כי בכל פעם, הוא היה מגלה תובנות חדשות, מהאירועים ההיסטוריים שקרו בעבר. ואם כן, בשלב הראשון על המורה לנסות להבין, כיצד החומר שאותו הוא מלמד, כיצד הוא השפיע ומשפיע על החיים שלו, בצורה כלשהי. ובעיקר לנסות להבין, איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמה לימודי היסטוריה...
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
... מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים איך אפשר להבין ולטפל בילד עם הפרעה התפתחותית PDD? ההרצאה של אליעד מתמקדת בהבנת הטיפול בילדים הסובלים מהפרעות התפתחותיות שונות כמו PDD, ובעיקר בחוסר ההבנה של מבוגרים לגבי הסיבות להתנהגות של ילדים אלו. אליעד מחדד שהבעיה המרכזית בטיפול ובתקשורת עם הילד אינה נובעת מכך שהילד לא מסוגל להבין או להשתנות, אלא מהמבוגר עצמו, שלא באמת מבין את הילד. כדי להמחיש את הרעיון, אליעד נותן דוגמה של ילד שלוקח ביסלי שלא שייך לו. הוא מסביר שהילד לא מבין מדוע אסור לקחת משהו של מישהו אחר. המבוגר, לעומת זאת, תופס את זה כמחויב ולא כאפשרי, כלומר, הוא מבין בצורה אוטומטית ... בסדר ולא יעלה בדעתו לקחת משהו של מישהו אחר. אבל הילד אינו מבין זאת, והוא עושה זאת כי הוא חושב רק על מה שמועיל לו או גורם לו הנאה, ואין לו תחושת אשמה או מצפון. מדוע המבוגר מתקשה להבין את התנהגות הילד? אליעד מסביר שהקושי של המבוגר נובע מכך שהוא בעצמו לא מבין את המנגנון הפנימי שמוביל אותו לפעול בצורה מסוימת. המבוגר רוצה לשנות את הילד מבלי להבין קודם את המניעים שלו עצמו. לדוגמה, כאשר הילד לוקח ביסלי שלא שלו, המבוגר כועס או נעלב, אך הוא לא שואל את עצמו מדוע זה מפריע לו. אליעד מציג שתי סיבות מרכזיות לכך שהמבוגר לא רוצה שהילד ייקח את הביסלי, סיבה תועלתנית , הוא לא רוצה שהילד ייתפס לא טוב בחברה, שיחשבו שהילד מתנהג לא בסדר. סיבה מצפונית , יש למבוגר תחושה פנימית שזה לא מוסרי לקחת משהו של מישהו אחר. הוא מוסיף שאם המבוגר ... קיימת בו התחושה המצפונית, איך הוא יכול לצפות מהילד להבין אותה? מהו בעצם מצפון, וכיצד הוא משפיע על התנהגות? אליעד מבהיר שמצפון הוא למעשה תחושה פנימית שגורמת לאדם להבדיל בין מה שנתפס אצלו כטוב או רע. המצפון מבוסס במידה רבה על חינוך, תרבות, וערכים שלמדנו מהסביבה. אולם, אליעד מדגיש שהמצפון הוא לא דבר מוחלט, אלא תוצר של תהליך חשיבתי וחינוכי שהאדם עובר. לדוגמה, אדם לא ייקח אוכל של מישהו אחר, לא רק כי זה לא מוסרי בעיניו, אלא גם כי זה יוצר אצלו תחושה שלילית. הילד לעומת זאת, עדיין לא פיתח את התחושה הזאת. כיצד
תרופות פסיכיאטריות, הפרעת התנהגות, דימוי עצמי שלילי, הפרעות נפשיות, מחלות נפשיות, חולה במחלה נפשית, התנהגות טורדנית, ocd קשה, ערך עצמי נמוך, סכיזופרניה, בעיית התנהגות
תרופות פסיכיאטריות, הפרעת התנהגות, דימוי עצמי שלילי, הפרעות נפשיות, מחלות נפשיות, חולה במחלה נפשית, התנהגות טורדנית, ocd קשה, ערך עצמי נמוך, סכיזופרניה, בעיית התנהגות
... פסיכיאטריות, הפרעת התנהגות, דימוי עצמי שלילי, הפרעות נפשיות, מחלות נפשיות, חולה במחלה נפשית, התנהגות טורדנית, ocd קשה, ערך עצמי נמוך, סכיזופרניה, בעיית התנהגות מהו האינטרס של אדם להגדיר את עצמו כחולה נפש? המרצה, אליעד כהן, מציין כי לעיתים יש אנשים המגדירים את עצמם כחולי נפש או עם בעיות נפשיות, למרות שמהות הבעיה היא ... קושי להרים משקל מסוים ומחליט להגדיר את עצמו כנכה, למרות שלא מדובר בנכות אלא בקושי טבעי שיכול להיגרם מחולשה פיזית זמנית. אליעד מדבר על הצורך של אנשים להיאחז בהגדרות של הפרעה או בעיה נפשית, כי זה מאפשר להם להימנע מלקיחת אחריות או פתרון בעיות. הם לא צריכים לשנות את התפיסה או המצב אלא פשוט לטעון שהבעיה היא גנטית או טבעית. האם יש ... בכך, האדם לא לוקח אחריות על הבעיות הנפשיות שלו, כי הוא פשוט משייך אותן למשהו גנטי שאין לו שליטה עליו. במקום להתמודד עם בעיה או להכיר בכך שהמטרה היא שינוי תפיסתי או התנהגותי, הוא יכול להרגיש פחות רע עם עצמו, שכן זה הופך את הבעיה למשהו חיצוני שנמצא מעבר לשליטתו האישית. אליעד מציין שדבר דומה קורה כשבן אדם לא מרגיש רע מכך שהוא לא ... את עצמו כחולה נפש, הוא משחרר את עצמו מההרגשה שהוא לא מסוגל להתמודד עם חייו. מהו תהליך ההתמודדות עם פחד מכישלון? אליעד מציין שכאשר אדם נתקל בקושי נפשי כמו חרדה או התנהגות כפייתית ולא מצליח להתמודד איתן, הוא מרגיש כישלון ומתקשה להרגיש טוב עם עצמו. הוא מחפש עזרה במישהו אחר, שמאבחן אותו עם בעיה או הפרעה נפשית. המטרה של המאבחן היא להסיר את תחושת הכישלון מהאדם על ידי הגדרת הבעיה כהפרעה גנטית או נפשית. בכך, האדם לא נדרש לקחת אחריות על הבעיה ולהתמודד איתה בעצמו, אלא להאמין שיש פתרון חיצוני שמגיע על ידי תרופות או טיפול. אליעד מסביר איך זה מקל על ... את האפשרות להתמודד עם האתגרים ולהתפתח. בסופו של דבר, הוא נשאר במצב של אי , תנועה. אליעד מציין גם את דימוי המערכת המגוננת שנמצאת במצב של שליטה , דוגמת הסרט דרך קלוברפילד, שבו הדמויות כלואות במקלט ומגוננות עליהן מהעולם החיצוני. כשהן לא יכולות לדעת מה קורה מחוץ, הן לא יודעות אם מה שמגונן עליהן הוא באמת לטובתן או שמא משעבד אותן. איך תופסות השפעות חיצוניות עלולות להוביל לשליטה על האדם? אליעד מסביר שבדיוק כמו בסיפור של הסרט דרך קלוברפילד, כאשר אדם נמצא במערכת סגורה ואין לו דרך לדעת מה קורה בסביבה החיצונית, הוא עשוי להיות משועבד לתפיסות שמגבילות אותו. הוא מאמין שהוא נתון בהגנה, אבל הוא למעשה לא ... עליו מפני פחדים שונים, כמו פחד מהכישלון או פחד מהתנסות שלא יצליחו בה. פעמים רבות, הוא מאמין שההגנה שמספקת לו המחשבה מגוננת היא הדרך היחידה בה הוא יכול להימנע מכישלון. הפרעות נפשיות סכיזופרניה התמודדות עם חרדה פחד מכישלון תפיסות מגוננות השלכות של אמונה מגוננת מהו האינטרס של אדם להגדיר את עצמו כחולה נפש? הנושא המרכזי בהרצאה הוא התפיסה ... מצבים נפשיים וההשפעה של הגדרה כחולה נפש או סכיזופרני על התפיסה העצמית שלהם ועל ההתמודדות עם החיים. אליעד מציין את האינטרס של האדם להגדיר את עצמו כחולה נפש או כמי שסובל מהפרעה נפשית, תוך הסבר על האתגרים שמגיעים עם לקיחת אחריות על בעיות נפשיות. האם יש יתרונות בהגדרה של עצמך כחולה נפש? כשאדם מאבחן את עצמו עם הפרעה נפשית, זה מאפשר לו להימנע מלקיחת אחריות על הבעיות שלו. במקום להתמודד ולהתאמץ לתקן את ההתנהגות או הלחץ הנפשי, הוא יכול להניח שזו בעיה גנטית שאין לו שליטה עליה. אליעד מביא דוגמה של אדם שייתכן ויש לו קושי נפשי מסוים, כמו חרדה או התנהגות כפייתית, אבל הוא בוחר להימנע מלהתמודד עם זה בטענה שזו הפרעה נפשית שדורשת טיפול רפואי ולא שינוי תפיסתי או התנהגותי מצדו. מהו תהליך ההתמודדות עם פחד מכישלון? בפעמים רבות, כשאדם נתקל בקושי נפשי כמו חרדה או התנהגות כפייתית, הוא מנסה להתמודד עם זה ולא מצליח. תחושת הכישלון גורמת לו להרגיש רע עם עצמו, ואז הוא מחפש פתרון אצל מאבחן. המאבחן עשוי להאכיל אותו במידע שמעודד את ... על האדם ומונעת ממנו לצאת מהמעגל. איך תופסות השפעות חיצוניות עלולות להוביל לשליטה על האדם? ההרצאה מביאה גם את הדימוי של הכלא שבו אדם נמצא, שמזכיר את הסרט דרך קלוברפילד. אליעד מסביר כיצד כאשר אדם נמצא במערכת מבודדת מבלי יכולת להבין מה קורה בסביבה החיצונית, הוא עשוי להיות נתון להשפעות של אחרים שמגוננים עליו תחת תחפושת של הצלה. כשאין לו אינדיקציה לגבי מצבו, הוא עלול להאמין שהוא תלוי לחלוטין במידע שניתן לו, גם אם אין לכך בסיס רציונלי. הפרעות נפשיות סכיזופרניה התמודדות עם חרדה פחד מכישלון תפיסות מגוננות השלכות של אמונה מגוננת נתקלת פעם במישהו חולה סכיזופרניה נתקלת? ש, לצערי כן. אליעד, ומישהו פרנואיד? ש, זה בא ביחד. אליעד, ומישהו עם הפרעות נפשיות נתקלת, אוקי עכשיו השאלה היא מה האינטרס של בן אדם להגדיר את עצמו כחולה או משהו כזה. ש, יש פה הנחת יסוד שהוא בכלל מגדיר את עצמו. אליעד, לא נניח שמישהו בא והוא אומר יש לי בעיה אני סכיזופרן יש לי הפרעה נפשית יש לי פה יש לי שם מה הטוב. ש, שהוא לא לוקח אחריות זה הקלות. אליעד, קודם כל בא נסביר את השאלה עוד פעם ואז עכשיו מצד האמת הבן אדם הוא בן אדם רגיל עם בעיות רגילות אולי נגיד רגילות פלוס אבל עדיין זה לא הופך אותו לאיזה הפרעה או משהו כאילו הוא לא חייב להגדיר את עצמו ככה, נגיד לדוגמה נגיד שיש מישהו שקשה לו להרים משקל מסוים אז הוא יגיד אני נכה אתה לא נכה רק פשוט קשה לך אתה יותר חלש אבל יש אנשים שכאילו הם מזדהים עם התפיסה העצמית שלהם שהם יש להם איזה הפרעות נפשיות או משהו השאלה מה. ש, כי אז הם לא צריכים לקחת אחריות לסדר את זה לתקן את זה זה כאילו ככה זה הם לא צריכים כאילו לשנות את זה. אליעד, אוקי בוא תוסיף עוד משהו. ... אז בא נחדד את זה אוקי אז מה שקורה זה שלפעמים בן אדם יש לו נגיד לדוגמה חרדה כלשהי והוא לא יודע איך להתמודד איתה ואז הוא מנסה להתמודד איתה ולא מצליח יש לו נגיד איזו הפרעת התנהגות איזו התנהגות כפייתית הוא מנסה להתמודד ולא מצליח ואז מה שקורה אין לו כוח להתמודד הוא מרגיש שהוא כישלון מרגיש רע, מרגיש עצבים על עצמו ואז הוא הולך לאיזה מישהו אחר שואל אותו מה לעשות ואין לו מושג הוא אומר לו יש לך איזה הפרעה. עכשיו האינטרס של אותו מאבחן להגיד לו שיש לך
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך לגרום לילד להפסיק לקלל? איך לגרום לילד לא להרביץ? איך לחנך ילד חוצפן? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד חצוף? מה לעשות עם ילד מופרע? איך לחנך ילד אלים?
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך לגרום לילד להפסיק לקלל? איך לגרום לילד לא להרביץ? איך לחנך ילד חוצפן? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד חצוף? מה לעשות עם ילד מופרע? איך לחנך ילד אלים?
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך לגרום לילד להפסיק לקלל? איך לגרום לילד לא להרביץ? איך לחנך ילד חוצפן? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד חצוף? מה לעשות עם ילד מופרע? איך לחנך ילד אלים? איך להתמודד עם ילד שמקלל, מרביץ ומתחצף? כאשר הילד מקלל, מרביץ או מתחצף, הבעיה המרכזית אינה ההתנהגות עצמה, אלא חוסר ההבנה של הילד מדוע הוא מתנהג כך. אליעד כהן מדגיש שהגישה הנכונה היא ללמד את הילד לחשוב, להבין את עצמו, ולבחון את הסיבות האמיתיות להתנהגותו . במקום לנקוט בשיטות של שכר ועונש או באלימות מילולית או פיזית כלפי הילד, יש לגלות אמפתיה אמיתית ולהסביר לו את ההיגיון שמאחורי ההתנהגות הרצויה. מדוע דוגמה אישית אינה מספיקה כדי לחנך ילד? אליעד כהן נותן דוגמה להורים שמתלוננים שהילד שלהם מקלל, וכשבודקים את הסביבה שבה הוא גדל, מגלים שלעיתים ההורים עצמם מקללים ומתנהגים באלימות. במקרה כזה, הפתרון הוא שההורים עצמם ישנו את ההתנהגות שלהם, כי הילד לומד מהם. אם ההורים לא מקללים אך הילד עדיין מתנהג בצורה בעייתית, סימן שהוא למד התנהגות זו במקום אחר, כגון בבית הספר או מהסביבה החברתית. במקרה כזה, דוגמה אישית חיובית בבית לא תספיק. לכן, צריך ללמד אותו להתמודד עם ההשפעות ... נכון להשתמש באיומים ועונשים כדי למנוע קללות ואלימות? אליעד מסביר כי רוב ההורים משתמשים בשיטות של איומים, עונשים, ותגמולים כדי לשנות התנהגות שלילית, אך הוא מזהיר ששיטה זו אינה תמיד יעילה לטווח הארוך. לעיתים השיטה תעבוד לזמן קצר, אך לטווח הרחוק היא עשויה ליצור נזקים גדולים יותר, כמו תחושת התנגדות, מרדנות או אפילו בעיות רגשיות אצל הילד בעתיד. הוא נותן דוגמה להורים שחיכו שהמצב יתדרדר ואז נזכרו לפעול, במקום להתמודד עם ההתנהגות מיד כשהיא התחילה. כיצד ללמד ילד לחשוב במקום רק לאלף אותו? אליעד מדגיש שהמטרה אינה פשוט
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
... אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט למה אנשים סובלים מהתנהגויות כמו ריצוי, דחיינות ואובססיות? הסיבה המרכזית לכך שאנשים סובלים מבעיות כמו ריצוי אחרים, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, עצלנות, רגישות יתר ועצבנות יתר, אינה ההתנהגות עצמה, אלא העובדה שהם אינם שלמים עם ההתנהגות הזו. אליעד כהן מדגיש בהרצאה כי הסבל אינו נובע מהפעולה או מהאופי עצמו, אלא מחוסר השלמות של האדם עם המציאות שבה הוא נמצא. לדוגמה, אדם שפוחד להיכנס ... ומהעובדה שהוא לא שלם עם עצמו לגבי ההתנהגות הזו. לדוגמה, אם אדם חוזר שוב ושוב לשטוף ידיים, הסבל שלו נובע מכך שהוא רוצה וגם לא רוצה לשטוף ידיים. אילו היה בטוח לחלוטין שהוא לא רוצה לשטוף ... הבלתי ודאית. איך להפסיק לסבול מהתנהגות בלתי רצויה? הפתרון להתנהגות בלתי רצויה אינו תמיד שינוי ההתנהגות עצמה, אלא קבלת המציאות כפי שהיא. אדם כועס או עצוב לא סובל מהכעס או העצב עצמם, אלא מהעובדה שהוא אינו שלם איתם. אדם שאומר אני עצוב כי פיטרו אותי , ... כדי כך. לסיכום, אליעד כהן מבהיר שכל התנהגות שגורמת סבל נובעת מחוסר השלמות של האדם עם עצמו ועם החלטותיו. הדרך לפתרון עוברת דרך חקירה פנימית ומעמיקה, שמטרתה להבין האם באמת ניתן או לא ניתן ...
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך להתמודד עם בעיות משמעת? איך להתנהג עם הילד? איך לגרום לילד לא להרגיש רע מחינוך נכון? איך לגרום לילד להרגיש טוב עם סדר ומשמעת? איך לחנך ילד בצורה נכונה? איך להעניק אהבה נכון?
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך להתמודד עם בעיות משמעת? איך להתנהג עם הילד? איך לגרום לילד לא להרגיש רע מחינוך נכון? איך לגרום לילד להרגיש טוב עם סדר ומשמעת? איך לחנך ילד בצורה נכונה? איך להעניק אהבה נכון?
הדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגות קשות, איך להתמודד עם בעיות משמעת? איך להתנהג עם הילד? איך לגרום לילד לא להרגיש רע מחינוך נכון? איך לגרום לילד להרגיש טוב עם סדר ומשמעת? איך לחנך ילד בצורה נכונה? איך להעניק אהבה נכון? איך להתמודד עם בעיות משמעת אצל ילדים? כאשר מדובר על בעיות משמעת אצל ילדים, חשוב להבין כי התמודדות עם סוגיה זו אינה מוגבלת רק לילדים. כל סיטואציה שבה אדם נדרש להנחות מישהו אחר, כמו ... החברתית, עשויה לכלול את אותן דינמיקות. אבל, בהקשר של ילדים, יש צורך להבין מהי הדרך הנכונה להתנהל כלפיהם, וכיצד להעניק להם את החינוך הנכון מבלי לגרום להם להרגיש רע. מה לעשות בפועל מול הילד? השלב הראשון בתהליך הוא להבין מה לומר לילד ואיך להתנהג מולו. ההורה נתקל בשאלות כמו, כמה לוותר לו, כמה להתעקש, ... בהורות הוא מתן אהבה, אך בתנאים. אם ההורה מעניק לילד אהבה בלתי מותנית בלי לדרוש ממנו דבר בתמורה, הוא עלול ליצור אשליה אצל הילד. הילד יתחיל לחשוב שהוא יכול לקבל כל דבר מבלי ... לשלם עבור ההוצאות או להביא תמורה כלשהי. אך כשמדובר בילד שלך, על פי רוב תסכים שהוא יישאר בביתך בלי שום דרישה. אך על ההורה להבין כי אם לא יגדל את הילד בתודעה שהוא גם חייב לתת משהו בתמורה, הוא עלול לפתח תלותיות ובעיות בהסתגלות לעולם האמיתי. הבעיה של ילד שמקבל יותר מדי בלי לתת כאשר הילד מקבל ללא תמורה, הוא עלול למצוא את עצמו מתקשה להסתגל כאשר ... לו במצבים כאלה, הוא עלול להרגיש תסכול או דחייה. איך לגרום לילד לא להרגיש רע כשההורה מציב לו גבולות? שאלה חשובה היא כיצד לגרום לילד לא להרגיש רע כאשר ההורה מציב לו גבולות. לדוגמה, אם ההורה ... הצלחת לכיור אחרי האוכל, איך לשמור על הכללים מבלי שהילד יתמרמר או יתנגד? המפתח כאן הוא להבין איך ההורה עצמו מתמודד עם סירוב וגבולות. אם להורה קשה לקבל לא, אז גם הילד יתקשה להבין ולהתמודד עם מצבים שבהם יש גבולות. איך לגרום ... אישי בהתמודדות עם גבולות. פעמים רבות הורים נותנים לילדים יותר מדי מתוך רצון להרגיש טובים יותר או לפצות על חוויות ילדות לא פשוטות. כשההורה נותן בלי תנאים, הוא בעצם מחפש ... גבולות מבלי לחפש תמורה אישית עבור עצמו. השלכות של חינוך לא מאוזן כאשר ההורה נותן יותר מדי בלי להציב גבולות ברורים, הילד עשוי להפוך לתלותי ולקבל הרגשה שלא כל דבר חייב לבוא עם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עולם ממשי, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עולם ממשי, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, פסיכותרפיה הוליסטית, אימון אישי בטלפון בנושאי עולם ממשי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 23:19:17 - wesi1