אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עוינות ✔מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו?

ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, ב 3 דרכים שונות. ונקודת המבט הראשונה היא, נקודת מבט של "רק כן". דהיינו, שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא "רק כן" נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם "רק לא" נכונים.

וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים עבורו, ושרק המוצר שלך, הוא המוצר האחד והיחיד שיכול לעזור לו למלא את הצרכים שלו. שזהו כמובן המצב האידיאלי והטוב ביותר האפשרי.

משום, שבו האדם משוכנע שהמוצר שלך, רק אותו הוא צריך, ושאת כל שאר המוצרים המתחרים, לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, "מוצר מחויב". שהלקוח מרגיש, שהוא מחויב להשיג את המוצר שלך.

ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת "רק לא". דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה שיותר. ושאפילו עדיף לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך.

וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס / שנאה / נקמנות וכיו"ב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל "רק לא". שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחויב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין.

כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחויב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחויב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחויב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחויב שלא יהיה לו את המוצר שלך.

ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחויב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחויב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך.

ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר שהוא לא "מחויב" שכן או שלא, אלא שהוא רק "מוצר אפשרי" שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל "רק" כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל "גם" כן וגם לא. וזאת בד"כ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך.

וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחויב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר.

וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא "רק לא" רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא "רק כן" רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך.

והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מ"רק לא" ל"רק כן", דרך האפשרות של "גם כן וגם לא". ז"א כדי לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו מ"רק לא רוצה" ל"רק כן רוצה", לשם כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של "גם כן רוצה וגם לא רוצה".

כי כאשר מנסים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, מ"רק לא" ל"רק כן", לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי עבור הלקוח ועבור האדם שמנסים לשנות את דעתו. ואם יש התנגדות גדולה ביותר של הלקוח, אפשר לעשות זאת בצורה הדרגתית, באמצעות זה שמשנים את ההתייחסות שלו, מ"רק לא" ל"גם לא" + "גם כן". ואח"כ משם הרבה יותר קל להעביר אותו למצב של "רק כן".

ונחדד, גם אם לא תצליח לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך, בהתייחסות של רק כן / חייב שכן, הרי שעדיין, הרבה יותר טוב שהוא יחשוב שגם כן ושאפשרי שכן, יותר מאשר שהוא יחשוב שרק לא ושמחויב שלא. ונמצא אם כן, כי המעבר מ: "רק לא", ל: "רק כן", תתבצע דרך ה: "גם לא וגם כן".

ולפני שאמשיך להסביר, כיצד בעצם אפשר לגרום למישהו לשנות את דעתו מ"רק לא" ל"גם לא וגם כן", לפני כן נעמיק ונחדד את העניין. שיש הבדל בין "גם לא + גם כן", לבין "גם כן + גם לא".

ז"א שהדרך לעבור מ: "רק לא", ל: "רק כן", היא עוברת דרך: "גם לא" + "גם כן". ואח"כ משם ל: "גם כן" + "גם לא". ואח"כ משם ל: "רק כן". והרעיון הוא, שהלקוח שכרגע חושב ש"רק לא", הרבה יותר קל לשכנע אותו ש"גם לא + גם כן". מאשר לשכנע אותו ש"גם כן + גם לא".

ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים לגרום לאדם לחשוב שלא "רק לא", אלא "גם כן", צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת המילה רוצה לתוך המחשבה שלו. אלא, קודם כל הופכים את ה"לא רוצה", ל"גם לא רוצה".

ואם נחדד עוד יותר, אז הדרך היא כזאת: "רק לא" >> "גם לא" >> "גם כן" >> "רק כן". כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואח"כ מנסים לגרום לו להבין, שאתה לא רק לא צודק, אלא שאתה גם לא צודק. ואח"כ משם מנסים לגרום לו להבין, שאם אתה גם לא צודק, הרי שאתה ממילא גם כן צודק. ואח"כ, כאשר הלקוח רואה שאתה גם כן צודק, משם מנסים לגרום לו להבין, שאתה רק צודק, ושהוא רק רוצה את המוצר שלך.

כי הרבה יותר קל לאדם להזדהות עם מה שהוא כבר יודע, מאשר להזדהות עם הניגוד, של מה שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנ"ל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם לא רוצה את המוצר שלך.

ואת זה הרבה יותר קל לו להבין, כי הוא ממשיך לשמור על העמדה שלו שהוא לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך. ואח"כ ממילא, ברגע שהוא מבין שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואח"כ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך.

ועכשיו אסביר, כיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: "רק לא", ל"גם לא" + "גם כן"? והדרך לכך היא, על ידי זה שהופכים את המחויב לאפשרי. ז"א שהאדם מזדהה עם ההתנגדות שלו למוצר שלך ולרעיון שלך, בהזדהות מחויבת. ועכשיו צריך להפוך את ההזדהות הזאת, להזדהות שהיא אפשרית בלבד.

ז"א בשלב הראשון, הלקוח יכול להמשיך לשמור על דעתו ועל ההתנגדות שלו למוצר שלך ולדעה שלך. אבל הוא צריך לשנות את ההתייחסות שלו לדעה שלו, מכך שהיא דעה מחויבת לכך שהיא רק דעה אפשרית בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק לא רוצה את המוצר. ועכשיו צריך לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי.

ואיך הופכים את המחויב לאפשרי? ז"א כיצד אפשר לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון שהוא חושב שהוא חייב אותו, כאל רעיון שהוא רק אפשרי בלבד? תשובה: על ידי הטלת ספק גלוי + על ידי הטלת ספק סמוי.

והטלת ספק גלוי, נעשית על ידי שאלת שאלות, על ההתנגדות המחויבת של הלקוח, שעל ידי זה הופכים אותה, מהתנגדות מחויבת להתנגדות אפשרית. כגון לדוגמה, השאלה "למה". שמשמעותה היא הטלת ספק במחויבות של הדבר. שזה אומר, שאם הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך, ושהוא בשום פנים ואופן לא מסכים איתך, עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך.

ז"א אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר שלך, אולי הוא כן טוב עבורו, אלא פשוט אפשר לקחת את ההתנגדות שלו, ולחזור אחריה מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה "למה".

לדוגמה: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא יקנה את המוצר הזה. פשוט לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה...
התנגדויות קשות היא לא רוצה לשאול שאלות למה הוא לא להחליף התנגדויות במכירות טיפול בהתנגדויות איך לגרום ללקוח לשנות גרוע התנגדויות בשיחת מכירות התנגדות קניה איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לשנות איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דעת החלפת דעות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות קשות התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לשנות לגרום ללקוח לשנות את דעתו לגרום ללקוחות לקוח לקוח עוין לקוח קשה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לשנות את דעתו לשכנע לקוחות לשנות לשנות את דעתו מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות עוינות קושי קשיים שיווק שכנוע
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
... ונותנת עצות מעשיות, ברורות ומפורטות לאישי ציבור ולפוליטיקאים כיצד לנהל ראיון בתקשורת בצורה נכונה ואפקטיבית. כיצד להתמודד עם שאלות עוינות בראיון תקשורתי? אליעד כהן מציין את טעותו הראשונה של בנט כבר בתחילת הראיון, כאשר נשאל לגבי עוינות, והגיב בשאלה: למה עוינות?. אליעד מסביר כי תגובה נכונה יותר הייתה דווקא התכחשות חזקה יותר לעוינות , למשל: איזה עוינות? יש רק אהבה. בנוסף, הוא מייעץ לנצל את ההזדמנות ולפנות אל המראיין בשמו הפרטי, ובכך לשדר תחושה של קרבה ואמון. למה אסור לומר יש גם יום אחרי ...
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
... חווים רגעים של כעס, עוינות או מאמצים רבים להשגת מטרה מסוימת, אך לאחר זמן קצר מתנהגים כאילו האירוע כלל לא קרה. לדוגמה, אדם שמפגין כעס רב כלפי מישהו אחר, ... שבה אדם עשוי להתנהג בעוינות או בכעס כלפי מישהו, אך זמן קצר אחר כך הוא מתנהל כאילו לא אירע דבר. הובאה דוגמה של אדם ששידר כעס וניתוק מתוך מטען רגשי, אך ... מהרבה מטען רגשי כלפי עוינות, אחרי עשר דקות כאילו לא קרה דבר הוא דיבר איתי כאילו לא קרה דבר. אליעד: אתה מתכוון לומר שהוא מדבר איתך בצורה שנראה כאילו לא ...
אהבה או אינטרסים, האם הוא באמת אוהב אותי? האם היא באמת אוהבת אותי? איך לדעת שהיא אוהבת? איך לדעת שהוא אוהב? האם הכל אינטרסים? האם להיפרד? האם להתגרש? האם לחזור להיות בקשר? האם זו אהבה אמיתית? אינטרסים בזוגיות
אהבה או אינטרסים, האם הוא באמת אוהב אותי? האם היא באמת אוהבת אותי? איך לדעת שהיא אוהבת? איך לדעת שהוא אוהב? האם הכל אינטרסים? האם להיפרד? האם להתגרש? האם לחזור להיות בקשר? האם זו אהבה אמיתית? אינטרסים בזוגיות
... רק בגלל שהיא יפה, עושה איתו סקס, או מעלה לו את האגו. אם האישה תפסיק למלא את האינטרסים שלו, הוא יאבד בה עניין במהירות, ובמקרים קיצוניים אף יהפוך להיות עוין כלפיה. לעומת זאת, אהבה אמיתית היא פחות מותנית - האדם אוהב אותך בגלל מי ... לפני קיום יחסי מין אך לאחר מכן מאבד עניין באישה, זה מראה שהיחס שלו כלפיה היה מבוסס רק על אינטרס מיני ולא על אהבה אמיתית. אותו הדבר קורה אם האישה הופכת לעוינת כשהיא לא מקבלת את מה שהיא רוצה מהגבר - יחס, כסף, תשומת לב וכו. איך ... הופכים מהר מאוד לאויבים, ומתקשים לסיים את הקשר בצורה מכובדת. לעומת זאת, אם אהבה היא אמיתית, גם אם מחליטים להיפרד, התהליך נעשה בכבוד, ללא תחושת נקמה או עוינות. מבחן פשוט לדעת האם הגבר שאיתך באמת אוהב אותך? אליעד מציע לבחורה מבחן ... או יש לי מישהו אחר, או אני לא פנויה. אם לאחר שהוא שומע את זה הוא נשאר נחמד, מתחשב וממשיך לחזר בצורה מכובדת, סימן שהוא באמת אוהב. אם הוא נעלם מיד או הופך לעוין, סימן שהוא לא באמת אהב אותה, אלא רק רצה משהו ספציפי ממנה. איך אפשר ... הייתה מבוססת על אינטרס לקבל משהו ממנה ולא אהבה אמיתית. מה חשוב לדעת על אנשים שמגיבים באלימות כשלא מספקים את רצונם? אליעד מציין שאנשים שהופכים לאלימים או עוינים כשהם לא מקבלים את מבוקשם, הם אנשים בעייתיים מאוד, שיש בהם רכושנות או ... מתחילה לדעוך במהירות, ואף עלולה להפוך לשנאה, כעס או אדישות. ככל שהאינטרסים אינם ממולאים, כך היחס משתנה לרעה - פחות סבלנות, פחות השקעה רגשית, ולעיתים אף עוינות. אהבה אמיתית אהבה אמיתית היא אהבה שאינה תלויה בתנאים חיצוניים. גם כאשר ...
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
... הזו, אך במקום להפנות את הכעס פנימה, אתה מפנה אותו החוצה. כך אתה מגן על עצמך, מתחמק מלהתמודד עם הבעיות הפנימיות שלך, ומשליך את הכעס על האדם האחר, בצורה של תגובות עוינות או מזלזלות. מדוע אנשים נמנעים מלהגיב לפעמים? אליעד מסביר כי הסיבות לאי - תגובה יכולות להיות ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... רטוריקה והפרכת הנחות יסוד? כאשר אדם נתקל בביקורת, תלונות, או שאלות עוינות , קיימות שתי דרכים מרכזיות להגיב לדבריו: להתייחס ישירות לטענה או לשאלה שהוצגה, תוך קבלת הנחות היסוד הטמונות בדברים. להפריך ולשלול את הנחות ... אולי שלא אהבו את הדוגמה הזאת אבל בגדול הנושא הוא די פשוט ברגע שמישהו בא עוין משתלט תוקף, מתלונן לא בצדק אז צריך לדעת לא לשתף פעולה עם האויב. אוקי לדוגמה נגיד למה צהל הרג חפים מפשע במלחמה תוך כדי שהוא רצה להרוג מחבלים, מה ...
קדושת החיים, הוצאה להורג, עונש מוות למחבלים, להרוג מחבל מנוטרל, המלחמה בטרור, להרוג חפים מפשע, עונש מוות בישראל, הבא להורגך השכם להורגו, החייל היורה
קדושת החיים, הוצאה להורג, עונש מוות למחבלים, להרוג מחבל מנוטרל, המלחמה בטרור, להרוג חפים מפשע, עונש מוות בישראל, הבא להורגך השכם להורגו, החייל היורה
... שמטרתה למנוע פיגועים עתידיים. עם זאת, הבעיה המרכזית בהשקפה זו היא ההשלכות הרחבות שיכולות להתלוות להריגת מחבל, כמו העלאת עוינות ודרדור עתידי של המצב הביטחוני. מה המשמעות של קדושת החיים בהקשר להריגת מחבלים? המשתתפים בדיון העלו את רעיון קדושת החיים וחקירתו בהקשר להריגת מחבלים ... עתידיים. אחד המשתתפים מציין את הבעיה המרכזית בתפיסה זו - יש לקחת בחשבון את ההשלכות הרחבות של הרג מחבל, כמו הגידול בעוינות ובסיכון לחיים עתידיים. מה המשמעות של קדושת החיים בהקשר להריגת מחבלים? כחלק מהדיון, העלו המשתתפים את רעיון קדושת החיים. השאלה המרכזית היא עד כמה חשוב ...
איך לגשר בין אנשים? איך לגשר בין בני זוג? גישור משפחתי, גישור גירושין, גישור לפני גירושין, גישור זוגי, גישור לשלום בית, גישור בין ילדים, גישור בין תלמידים, גישור בין שכנים, גישור בין אחים, ייעוץ זוגי
איך לגשר בין אנשים? איך לגשר בין בני זוג? גישור משפחתי, גישור גירושין, גישור לפני גירושין, גישור זוגי, גישור לשלום בית, גישור בין ילדים, גישור בין תלמידים, גישור בין שכנים, גישור בין אחים, ייעוץ זוגי
... את האופן שבו האדם תופס אותם, ולגרום להם להפסיק להפריע לו. מה לעשות כשנראה שאי אפשר לנהל דיון בין הצדדים? במקרה שנראה שאי אפשר לנהל דיון בין הצדדים בגלל עוינות או חוסר הסכמה קיצוני, אליעד מציע לבדוק את הנחת היסוד הזאת. לדבריו, אנשים שבאים לגישור בדרך כלל רוצים במידה מסוימת לפתור את הסכסוך. לכן, עצם העובדה שהם הגיעו ...
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... אינה הטכנולוגיה עצמה, אלא האופן שבו ההורים מגיבים להימצאות הילד ממושך מול המסכים. הורים נוטים לראות את המסכים כבעיה, דבר המוביל לעיתים למאבקי כוח עם הילד ולתחושת עוינות כלפי המכשירים. אליעד מציע גישה אחרת: במקום להילחם עם הילד על הטלפון, כדאי להתמקד בפעולות ...
לא אוהב שמסתכלים עלי, לא אוהב שנועצים בי מבטים, מה חושבים עלי? מה אני חושב על עצמי? חרדה חברתית, לא מרגיש בנוח עם אנשים, לא רוצה שיסתכלו עלי, מרגיש לא בנוח ליד אנשים, לחץ חברתי
לא אוהב שמסתכלים עלי, לא אוהב שנועצים בי מבטים, מה חושבים עלי? מה אני חושב על עצמי? חרדה חברתית, לא מרגיש בנוח עם אנשים, לא רוצה שיסתכלו עלי, מרגיש לא בנוח ליד אנשים, לחץ חברתי
... לכוונת המסתכל בפועל. אדם אחר יכול לחשוש שההסתכלות עליו היא סימן לכוונות עוינות, לדוגמה, כמו מי שחושש שמישהו מכוון אליו כוונת לייזר או אקדח. רוב האנשים יפרשו זאת כמשהו שקשור לשיפוטיות וביקורת. הם ירגישו כי האדם המסתכל עליהם בוחן אותם, מבקר אותם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עוינות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עוינות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי למתבגרים, אימון אישי לפרישה בנושאי עוינות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 09:34:55 - wesi1