אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עובדים ✔איך לא לפגוע במישהו? איך להיפרד בלי לריב? איך להיפרד בצורה יפה? איך לא לעשות גוסטינג? איך להתגרש בלי מריבות? איך לסיים מערכת יחסים בלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך לא לפגוע במישהו? איך להיפרד בלי לריב? איך להיפרד בצורה יפה? איך לא לעשות גוסטינג? איך להתגרש בלי מריבות? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך להתגרש בשלום? איך לפטר עובד בלי שיפגע? איך לסיים מערכת יחסים בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה, איך להיפרד ממישהו בלי לריב? איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים קשר בלי לריב? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע? איך להגיד לא בצורה יפה? איך לסרב בנימוס?
והפעם אסביר, איך להיפרד כידידים? איך לדחות מישהו בלי שהוא יפגע? ואיך לסיים קשר בצורה יפה ובלי מריבות? כי גם לסיים מערכת יחסים בלי לריב, גם את זה צריך לדעת. ואסביר, איך לסיים מערכת יחסים בלי מריבות ובצורה יפה? ולסיים מערכת יחסים, זה יכול להיות לדוגמה: לפטר עובד בלי שהוא יפגע / פרידה זוגית / לסיים קשר ולהיפרד בצורה יפה / גירושים מכל סיבה שהיא / פירוק שותפות עסקית / להפסיק לעבוד עם ספק / העלאת מחיר ללקוח קבוע / ביטול רכישה / חוסר התאמה זוגית / חוסר התאמה בדייט / להגיד למישהו שאין המשך לקשר בלי להיעלם לו ובלי לעשות לו גוסטינג וכיו"ב. כל מצב שבו מפסיקים דינאמיקה קיימת מול מישהו. ואסביר, איך לדחות מישהו בלי שהוא יפגע? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך לסיים התקשרות עסקית בלי מריבות? ועוד.

באותו הקשר יש כאן גם עוד שאלה נוספת והיא, האם ואיך אפשרי למנוע מראש, את זה שכאשר תגיד לצד השני שאתה רוצה לנתק קשר, הוא יבקש ממך לתת לזה עוד צאנס, ושהוא מבטיח לעשות שינוי ולהשתנות? איך להגדיל את הסיכוי, שהאדם שנפרדים ממנו, לא יתחיל להבטיח הבטחות שהוא ישתנה וכולי?

כל זה כמובן:

1 - בלי שהוא יפגע.

2 - בלי שאתה תיפגע.

3 - בלי שמישהו יפגע.

4 - בלי שהוא יבקש לתת עוד צאנס.

איך להקטין את הסיכוי לכל הדברים האלו כמה שאפשר?

ואבהיר, שאני מדבר על מצב שבו כבר החלטת לסיים את מערכת היחסים. כי במערכת יחסים כלשהי, יתכן שלב שיש בו ספקות האם להאריך את מערכת היחסים שגם בשלב הזה צריכים לדעת איך לקבל החלטה / האם להיפרד / האם להתגרש וכולי. אבל אני מדבר כאן על מצב, שבו ההחלטה להיפרד כבר התקבלה, ההחלטה לפטר את העובד כבר התקבלה, ההחלטה לפרק את השותפות העסקית כבר התקבלה וכיו"ב. והשאלה היא, איך לעשות את זה בצורה הכי יפה, שיהיו כמה שפחות מריבות וכמה שפחות בלאגן וכמה שפחות כאבי ראש וכולי.

למה יש מריבות בפרידה?

אז קודם כל צריכים להבין, ממה בעצם נובעות מריבות בשלב של פיטורין / פרידה וכיו"ב. אז יש כאן כמה היבטים.

ברמת העיקרון, כאשר רוצים להיפרד ממישהו, זה בוודאות של מאה אחוז אומר, שהוא לא מספיק טוב, עבור זה שרוצה להיפרד ממנו. כי אם לדוגמה אתה היית חושב שהאפשרות הכי טובה שיש לך כרגע, היא להמשיך להעסיק את העובד, הרי שכנראה לא היית מפטר אותו. כך שאם החלטת לפטר אותו, אם החלטת להיפרד ממנה, אם החלטת לסיים את ההתקשרות העסקית וכולי, הרי שזה אומר בוודאות שאתה לא מרוצה מהמצב הקיים.

ולא, זה לא אומר בוודאות שהצד השני לא מספיק טוב באופן כללי. אבל זה כן אומר בוודאות, שהוא לא מספיק טוב עבורך, לפחות לא בעיניך כרגע. אחרת לא היית רוצה להיפרד וכולי.

אני לא מספיק טוב / לא רוצים אותי / לא אוהבים אותי

אז הסיבה הראשונה לכך שיש מריבות כאשר מפרקים שותפות / פרידה / גירושין וכיו"ב, היא קודם כל כי הצד השני מרגיש שהוא לא מספיק טוב עבורך. דהיינו, שאתה חושב שהוא לא מספיק טוב. ובאופן כללי, בן אדם לא אוהב לחשוב שחושבים שהוא לא מספיק טוב.

1 - בפרט אם הוא אהב אותך והיה חשוב לו שתחשוב עליו שהוא מספיק טוב או מאוד טוב עבורך.

2 - ובפרט אם אותו אדם השקיע המון משאבים, כדי למצוא חן בעיניך.

3 - או אם אותו אדם באמת מרגיש שהוא לא מספיק טוב, אולי אפילו בתחומים אחרים ורע לו עם עצמו גם בלי קשר אליך. שאז הוא מרגיש עוד יותר לא טוב, כאשר אומרים לו שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה עובד שאשתו אומרת לו שהוא לא מספיק טוב בבית. ואז כשמפטרים אותו, אז התסכול שיש לו מזה שאשתו אומרת לו שהוא לא מספיק טוב, יכול לצאת עליך על זה שאמרת לו שהוא לא מתאים לתפקיד וכיו"ב. או לדוגמה, בן אדם שלא מרוצה מהמצב הבריאותי שלו, שאז אם מפטרים אותו, אז הוא מרגיש שהוא עוד יותר לא מספיק טוב ואז הכעס שלו יכול לצאת עליך וכיו"ב.

בכל מקרה באופן עקרוני, לפטר / להיפרד / להתגרש / לסיים קשר, זה הופך להיות קשה, גם בגלל כל הפירושים שהאדם שמרגיש נזרק, חושב על עצמו, שהוא לא מספיק טוב, לא רצוי, לא נאהב וכולי, למרות שהוא התאמץ וכולי, וזה עשוי להזכיר לו שההורים שלו אמרו לו שהוא לא מספיק טוב, ושבבית ספר הוא חשב שהוא לא מספיק טוב, ושבלימודים הוא חשב שהוא לא מספיק טוב וכולי.

רצון להילחם על הקשר / לתת צאנס לקשר

אפשרות נוספת שיכולה להיות לכך שיהיו מריבות בתהליך של פרידה, היא בגלל שהאדם שמרגיש שזורקים אותו, לא יאהב את זה ואז הוא ילחם וירצה להמשיך את הקשר ולא יסכים לקבל את הפרידה. לדוגמה עובד שאתה רוצה לפטר אותו ואפילו עושה לו שיחת שימוע ובה יתכן שהעובד ינסה להסביר לך שהוא רוצה לתת לזה עוד צאנס ושהוא ישתנה ושהוא רוצה להשתנות. וכיו"ב בפרידות זוגיות, שהרבה פעמים מישהו מהצדדים מתעקש ללכת לטיפול זוגי ולתת לקשר עוד צאנס וכולי. ככה שכאשר אחד מהצדדים מסרב לקבל את הפרידה, הרי שגם זה עצמו יוצר מריבות.

ולמה אחד מהצדדים רוצה להילחם על הקשר? גם לזה יש כל מיני סיבות. גם בגלל שאחד מהצדדים מרגיש פגוע, מאוכזב, לא מספיק טוב, פחד לאבד הזדמנות, פחד להפסיד כספים, פחד להפסיד חלומות עתידיים, פחד להיות לבד, פחד להתמודד עם החיים, פחד למצוא אהבה חדשה, פחד למצוא עבודה חדשה, פחד להיות מובטל ועוד כיו"ב.

אז אם הצד שנפרדים ממנו, רוצה להילחם על הקשר, אז הוא כנראה עוד יותר ינסה למכור את עצמו ואז כנראה שהוא עוד יותר יפגע אם אתה החלטת שלא משנה מה אתה רוצה לסיים את הקשר הזה.

איך למנוע רצון לתת עוד צאנס לקשר?

וכאן בעצם נשאלת שאלה נוספת בהקשר הזה, והיא לא רק איך לגרום לאדם השני לא להיפגע מכך שאתה לא רוצה להמשיך את הקשר איתו, אלא גם איך למנוע מראש מצב שבו האדם השני יגיד לך שהוא רוצה לתת לזה עוד צאנס, איך להגדיל את הסיכוי לכך שהעובד המפוטר לא יבקש עוד צאנס, איך למנוע את הויכוחים של בא ניתן לזה עוד צאנס וכיו"ב. כי מתישהו, אתה תצטרך להסביר למה אתה רוצה לסיים את הקשר. ואז הצד השני כנראה ואולי יגיד לך, שהוא כן רוצה להמשיך את הקשר ושאתה לא צודק וכולי. והשאלה היא, איך להימנע מזה? וכמובן שיהיה בצורה יפה וכמובן שלא תצטרך לתת למישהו פיצוי מראש ולהתחייב לו שיהיה לו טוב בלעדיך וכולי?

ובאותו הקשר מזכיר את מה שכבר הסברתי גם כאן, שאם תגרום למישהו להרגיש רגשות אשמה שהוא לא מספיק טוב, בסיכוי גבוה שהוא יגלגל את זה אליך ויסביר לך שהוא בסדר גמור ושאתה זה שלא מספיק טוב וכולי.

אז בעצם יש כאן 2 שאלות:

1 - איך לגרום לצד השני לא להיפגע מסיום הקשר, מהפרידה וכולי? בפרט שהסיבה לכך שאתה רוצה לסיים את הקשר, היא בגלל שאתה לא מרוצה מהקשר עם הצד השני. אז האם ואיך לגרום למישהו לא להיפגע, מכך שאומרים לו שהוא לא מספיק טוב עבורך?

2 - איך לגרום לצד השני לא לבקש לתת לזה עוד צאנס, להגיד שהוא מוכן להשתנות / רוצה להשתנות וכולי? איך לחסוך את הכאב הראש ואת אי הנעימות, בכך שאותו אדם ינסה לשכנע אותך להמשיך את הקשר, למרות שאתה רוצה להפסיק את הקשר הזה לא משנה מה?!

למה מישהו נפגע מפרידה?

אז קודם כל כאשר רוצים להיפרד ממישהו, צריכים לנסות להבין, מה הסיבות שלדעתך יכולות לגרום לו להיפגע מכך שרוצים להיפרד ממנו. הסיבות יכולות להיות כנ"ל:

1 - פירושים שהוא יפרש את הסיבה שבגללה רוצים להיפרד ממנו. במובן שהוא יפרש את זה שהוא לא מספיק טוב בעיניך.

2 - הוא חושב שהעתיד שלו יהיה פחות טוב, בגלל הפרידה וסיום הקשר.

3 - הוא חושב שהוא שרף זמן / השקיע משאבים מיותרים / השקיע מאמץ מיותר, בעבר, לטובת הקשר. שזה גם כעס עצמי על בזבוז משאבים / שריפת משאבים וגם זה יכול ליצור תחושה, שהוא לא מספיק טוב, כי הנה הוא נכשל למרות כל המאמץ וכולי. ז"א עצם שריפת המשאבים שיורדת לטמיון, גם היא עצמה מחזקת את המחשבה אצל הצד השני, שהוא לא מספיק טוב.

מה הסיבה לפרידה?

אז איך להיפרד בצורה יפה? לכאורה לא, אבל עדיין אפשרי לצמצם את הכמות שהאדם השני נפגע ממך. ואיך? באמצעות זה שמציבים סיבה לפרידה, שהאדם לא יפגע ממנה ושעדיין הוא יחשוב שלגיטימי שאתה תתעקש על הסיבה הזאת.

נניח לדוגמה שאתה רוצה לסיים שותפות עסקית כי אתה חושב שהשותף שלך מרמה אותך. עכשיו, אם תגיד לו שהסיבה שאתה רוצה לעשות פירוק שותפות, היא בגלל שאתה חושב שהוא מרמה אותך, הרי שהוא יפגע. לכן צריך למצוא סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית שאתה תרצה אותה, אבל שעדיין היא תאפשר לו לקבל את עצמו גם אם מה שאתה אומר עליו נכון.

ואיזו סיבה אתה יכול לתת, שהאדם השני יחשוב שזאת באמת הסיבה שלך, ושהיא תישמע לו הגיונית, ושעדיין הוא לא יפגע ממנה? תשובה: צריך לבדוק כל מקרה לגופו והכל תלוי בהקשר ובהמון גורמים. אבל בהכרח שזאת צריכה להיות סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית בעיניו, שהגיוני בעיניו שאתה באמת רוצה להיפרד מהסיבה הזאת. ושעדיין היא לא תגרום לו להרגיש רע, גם אם הסיבה הזאת נכונה.

דהיינו, שזאת לא תהיה סיבה, שהוא יחשוב שהיא מומצאת ושאתה ממציא אותה. שזאת גם לא תהיה סיבה שהאדם השני יחשוב שאתה משוגע שאכפת לך מהסיבה הזאת. ושגם האדם השני לא יצטרך לנסות להצטדק ולומר שהסיבה הזאת החיסרון שאתה מוצא בו, שהוא לא לגיטימי.

דהיינו,, צריך למצוא חיסרון במצב הקיים, במבנה של השותפות, במבנה של הקשר, משהו שקיים בך, או בצד השני, או משהו שלא קשור לא אליך ולא לצד השני אלא לנסיבות. משהו שהוא לא שחור או לבן. משהו שהצד השני לא ירגיש נאשם מכך שאתה רוצה לסיים את הקשר. אבל עדיין שהצד השני לא יחשוב שהוא נאשם במשהו או לא מספיק טוב, במובן שהוא לא יקבל בעצמו את מה שאתה לא אוהב בו.

דוגמה: לפטר עובד בגלל "טעויות אנוש". שהעובד המפוטר, מבין שזה לגיטימי שזכותך לא לקבל טעויות אנוש. וזה אנושי שיש לו טעויות אנוש. ככה שהעובד לא מרגיש רע מכך שהוא נאשם שיש לו טעויות אנוש. וכן, זה הגיוני שיהיו לו טעויות אנוש. אבל כן, זו גם זכותך לא לקבל טעויות אנוש. וכמו שאמרתי, כל מקרה לגופו.

היבט נוסף, לא לתלות את הסיבה לפרידה, בגלל משהו שהאדם השני עשה או משהו שיש באדם השני, אלא לתלות את הסיבה לפרידה במשהו שקורה במציאות, לדוגמה מלחמה / שינוי מבנה ארגוני / טעות שנעשתה בעבר, משהו שקרה בשוק. וכנ"ל כל מקרה לגופו.

כן צריכים לשים לב, שטכנית אפשרי להשתמש גם בשיטה של זה לא אתה זה אני. דהיינו, אני אשם בכך שאנחנו לא מסתדרים. אבל צריכים לשים לב, שהיא לא תוציא אותך יותר מידי לא בסדר. אפשרי לומר, שעדיף לך לא לומר שהפרידה היא כי יש בך חיסרון שלא מאפשר לך להמשיך את הקשר. עדיף שהסיבה לא תאשים אף אחד, לא אותך ולא אותו, אלא את המציאות וכולי.

אז בעצם מהות העצה היא, שאל תגיד שהסיבה לפרידה היא חיסרון שיש בצד השני, שהאדם השני לא ירצה לקבל בעצמו את החיסרון הזה. כן תגיד, שזה בגלל חיסרון, שלצד השני יהיה קל לקבל את זה. או בגלל שהחיסרון בכלל בך, או בגלל חיסרון שיש במציאות. חיסרון, שהשני לא ירגיש ממנו רע.


איך למנוע בקשה לתת עוד צאנס?

ועכשיו אסביר לגבי העניין של איך להיפרד ממישהו, בלי שהוא יגיד לך שהוא רוצה לתת לזה עוד צאנס? ובלי שהוא יגיד לך שהוא רוצה להשתנות וכולי?

אז למה בעצם מישהו רוצה לתת לזה עוד צאנס? ורוצה לנסות שוב / לנסות להשתנות / ללכת לטיפול וכולי? תשובה: 1 - כי הוא נפגע מהמחשבה שזורקים אותו. 2 - כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב להמשיך את הקשר מאשר להפסיק אותו.

אז ברמת העיקרון, אם נצמצם את הרמה שהאדם השני נפגע מכך שרוצים להיפרד ממנו, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יבקש עוד צאנס. זה עניין אחד.

לגבי ההיבט שהאדם השני חושב שיהיה לו יותר טוב להמשיך את הקשר, כמובן שכל מקרה לגופו, ואפשרי לעזור לאדם בפרידה, לראות איך מצמצמים לו את הנזק שבסיום הקשר. לדוגמה במקרה של עובד, יש תשלום בגין הודעה מוקדמת / מצנח זהב וכיו"ב. או במקרה של גירושין, יש הסכם גירושין / חלוקת רכוש וכיו"ב שיכולה להקל על הצד השני.

וככל שיהיה לאדם השני יותר קל לדמיין שיהיה לו טוב, גם אחרי הקשר, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יבקש לתת צאנס נוסף לקשר.

אבל יש עוד משהו נוסף שיכול להקטין את הסיכוי לכך שהאדם יבקש לתת צאנס נוסף, והוא להציג סיבה לפרידה, שהאדם השני לא יכול לשנות אותה, משהו שהוא לא יכול לשלוט בו, משהו שלא ניתן לשנות אותו, משהו שלא ניתן לשלוט בו וכיו"ב. מה זה יכול להיות? תשובה: כל מקרה לגופו. או בדוגמה הנ"ל, "טעויות אנוש", שזה משהו שלא ניתן לשנות אותו.

אבל בטוח נכון, שאם הסיבה לפרידה, תהיה משהו שלא ניתן לשנות אותו, אז ממילא הסיכוי שהאדם השני יבקש לתת לזה עוד צאנס, נהיה הרבה יותר קטן.


אז בהנחה שהחלטת לסיים קשר כלשהו ואתה לא רוצה להיפרד כידידים ושהאדם השני יפגע ממך ואתה גם לא רוצה שהוא יבקש להמשיך את הקשר, לשם כך צריכים לעשות כמה דברים.

הדבר הראשון, הוא שצריכים לעשות את הדברים הברורים מאליהם, כגון לדבר בצורה יפה ומכובדת, להתנהג בכבוד כמו שהיית רוצה שיתייחסו אליך עד כמה שאפשר, לעזור לאדם השני להסתדר ביום שאחרי הפרידה וכולי. אלו הדברים הברורים מאליהם.

והדבר השני הוא, שצריכים להתמקד בסיבה שבגללה רוצים לסיים את הקשר. שהיא צריכה להיות כמה שיותר לא פוגעת בבן אדם השני / בך וגם כמה שפחות ניתנת לשינוי על ידי האדם השני / על ידך. ולכן הסיבה צריכה להיות כמה שיותר וכמה שאפשר:

1 - סיבה שתישמע הגיונית לצד השני, סיבה שלא תישמע מומצאת או הטרלה.

2 - סיבה שהצד השני לא ירגיש איתה לא בסדר, סיבה שיהיה לצד השני קל לקבל אותה בעצמו, גם אם היא נכונה.

3 - סיבה שלצד השני יהיה קשה לומר שהיא לא נכונה ברמה העובדתית.

4 - סיבה שלא תוציא את הצד השני ורצוי גם שלא תוציא אותך לא בסדר.

5 - סיבה שלא ניתן לשנות אותה, לא ניתן לשלוט בה, לא ניתן להשתנות בה.

לסיכום: מערכות יחסים ותקשורת בין אישית זה עולם שלם. וגם להיפרד / להתגרש / להתפטר / לפטר בצורה יפה, גם את זה צריכים לדעת. ויש בזה המון שיקולים והמון היבטים.


נושאים נוספים: איך לפרק שותפות בלי שהשותף יפגע? איך לפרק שותפות בלי מריבות? איך לסיים קשר עם מישהו בלי לפגוע בו? איך לזרוק מישהו בלי לפגוע בו? איך להיפרד ממישהו בלי לפגוע בו? איך לסיים קשר עם מישהי בלי לפגוע בה? איך לזרוק מישהי בלי לפגוע בה? איך להיפרד ממישהי בלי לפגוע בה? איך לפטר עובד בלי לפגוע בו? איך לפטר עובד בלי שהוא יפגע? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לדחות מישהו בלי לפגוע בו? איך לדחות מישהי בלי לפגוע בה?
הודעה מוקדמת דוגמה בוודאות של מאה אחוז להסתדר ניתן לשנות אתה רוצה החלטה מצנח זהב עסקים מרגיש התמודדות איך לא לעשות איך לא לעשות גוסטינג איך לא לפגוע במישהו איך להגיד לא בצורה יפה איך להיפרד איך להיפרד בלי לריב איך להיפרד בצורה יפה איך להיפרד ממישהו איך להיפרד ממישהו בלי לריב איך להתגרש איך להתגרש בלי מריבות איך להתגרש בשלום איך לסיים איך לסיים מערכת יחסים איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב איך לסיים מערכת יחסים בצורה יפה איך לסיים קשר איך לסיים קשר בלי לריב איך לסיים קשר בצורה יפה איך לסרב איך לסרב בנימוס איך לסרב למישהו איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע איך לפטר עובד איך לפטר עובד בלי מריבות איך לפטר עובד בלי שיפגע איך לפטר עובד בצורה יפה איך לפטר עובדים איך לפרק שותפות איך לפרק שותפות עסקית איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב בנימוס גוסטינג גירושים גירושין יחסים לא לעשות לא לפגוע בה לא לפגוע בו לא לפגוע במישהו לא לפגוע במישהי להגיד לא בצורה יפה להיפרד להיפרד בלי לריב להיפרד בצורה יפה להיפרד ממישהו בלי לריב להתגרש להתגרש בלי מריבות להתגרש בשלום לסיים לסיים מערכת יחסים לסיים מערכת יחסים בלי לריב לסיים מערכת יחסים בצורה יפה לסיים קשר לסיים קשר בלי לריב לסיים קשר בצורה יפה לסרב לסרב בנימוס לסרב למישהו לסרב למישהו בלי שהוא יפגע לעשות גוסטינג לפגוע לפגוע במישהו לפטר לפטר עובד לפטר עובד בלי מריבות לפטר עובד בלי שיפגע לפטר עובד בצורה יפה לפטר עובדים לפרק לפרק שותפות לפרק שותפות עסקית לפרק שותפות עסקית בלי לריב לריב מאבק מערכות יחסים מערכת מערכת יחסים מריבות נימוס עובד עובדים עסק עסקים פיטורים שותפות שותפות עסקית שותפים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
... עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר למשכורת? תגמול עובדים הוא כל סוג של תשלום או הטבה נוספת לעובד מעבר לשכר הבסיסי שהוא מקבל. המטרה העיקרית של תגמול עובדים היא לעודד את העובד להתאמץ יותר, להשקיע בעבודתו ולהרגיש שהוא חלק משמעותי מהחברה. כאשר עובד יודע שאם ישקיע מאמץ מיוחד, הוא יקבל תגמול נוסף, הדבר יוצר אצלו תחושת שייכות גבוהה יותר, מגביר מוטיבציה, ומשפר ביצועים לטובת החברה כולה. לדוגמה, עובד המקבל משכורת בסיסית ללא קשר לביצועים עלול לעשות רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, עובד שיודע כי יקבל בונוסים לפי תוצאות, ביצועים, או יעדים שהושגו, יפעל במוטיבציה גבוהה יותר כדי להשיג את אותן מטרות. כך נוצר מצב שבו העובד מתאמץ יותר, והעסק עצמו מרוויח יותר. מה הסיכון העיקרי בתגמול לא נכון של עובדים? הסיכון המרכזי בתגמול עובדים הוא יצירת ניגוד אינטרסים בין העובד לבין החברה עצמה. במקום שהתגמול יגרום לעובד לפעול לטובת החברה, הוא עלול לגרום לו להתמקד רק באינטרסים הצרים שלו עצמו, גם אם הדבר יבוא על חשבון הצלחת החברה בתחומים אחרים. לדוגמה, אם חברה מתגמלת את אחד העובדים הבכירים שלה על פי היקף המכירות בלבד, ייתכן שאותו עובד ישקיע את רוב האנרגיה שלו בתחום המכירות, אך יזניח תחומים חשובים אחרים כמו שירות לקוחות, ... עסקי או איכות מוצרים, פשוט כי הוא לא מקבל תגמול עבורם. כיצד תגמול לא נכון יוצר עסק בתוך עסק? כאשר התגמול מתמקד בתחום מסוים מתוך מספר תחומי אחריות שיש לעובד בכיר, נוצרת למעשה תופעה של עסק בתוך עסק. המשמעות היא שהעובד למעשה מתנהל כאילו יש לו עסק עצמאי בתוך העסק הכללי, ומטרתו האישית הופכת להיות שונה ... ההוצאות. כך נוצר מצב שבו המנכל מנהל עסק עצמאי משלו בתוך העסק הכללי. אילו מניפולציות יכולות להיווצר מתגמול לפי ביצועים? אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתגמול עובדים בכירים לפי ביצועים היא שהעובד עלול לבצע מניפולציות שונות כדי להגדיל את הבונוס שלו, על חשבון טובת החברה. ככל שהעובד ממוקם גבוה יותר בהיררכיה, כך גדל הסיכון למניפולציות כאלה, משום שיש לו שליטה רבה יותר ...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
... עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, אלא יחשוב באופן כללי על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך? למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר לעובדים? לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ישירות מהצלחתו וסובל ישירות מהפסדיו. אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק. לעובדים שלך אין בדרך כלל תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך. מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק? העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או פונקציות, הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך. לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי שיגרום לעובד להרגיש מוערך. כשהעובד מרגיש מוערך, הוא יתאמץ הרבה יותר וירצה שהעסק יצליח, כי העסק הופך לחלק מחייו האישיים. גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי עובדים, עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם האישיים, וכך ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות העובד להצלחת העסק. איך להפוך את העובדים לשותפים בעסק? השיטה הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם
לפטר עובד לא מקצועי, האם לפטר עובד גרוע? גיוס עובדים, פיטורי עובדים, האם לגייס עובד חדש? איך לבדוק ביצועים של עובד? ביצועים של עובדים, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, בקרה על עובדים, ביצועי עובדים, גיוס עובד חדש, צוואר בקבוק, פיטורי עובד, להשוות תפוחים לתפוחים, השוואת ביצועי עובדים, דירוג עובדים, איזה עובד לפטר? האם כדאי לפטר את העובד? יעוץ למנהלים, הכשרה לעובד, הדרכת עובדים
לפטר עובד לא מקצועי, האם לפטר עובד גרוע? גיוס עובדים, פיטורי עובדים, האם לגייס עובד חדש? איך לבדוק ביצועים של עובד? ביצועים של עובדים, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, בקרה על עובדים, ביצועי עובדים, גיוס עובד חדש, צוואר בקבוק, פיטורי עובד, להשוות תפוחים לתפוחים, השוואת ביצועי עובדים, דירוג עובדים, איזה עובד לפטר? האם כדאי לפטר את העובד? יעוץ למנהלים, הכשרה לעובד, הדרכת עובדים וכאן נסביר האם לפטר עובד שלא מספק את התוצאות הרצויות ולא עומד ביעדים של העבודה שלו. דהיינו, מצב שיש עובד, שגייסנו אותו לעסק כדי שהוא יספק תוצאות מסוימות ושיעמוד ביעדים מסוימים, אבל הוא לא מספק את התוצאות ... עומד ביעדים שהוגדרו לו. והשאלה היא, האם לפטר את העובד הזה? כן או לא? ולכאורה התשובה הפשוטה ביותר, היא, שכן לפטר את העובד שלא מצליח למלא את תפקידו בהצלחה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת כמו שתכף נסביר. נניח לצורך העניין שאנחנו ... לקיר הזה מקדח אחר? האם מקדח אחר כן יבצע את העבודה? אולי יש כאן בעיה אחרת שהיא לא המקדח? ובהקשר של העובד שלא מצליח להביא את התוצאות שאנחנו רוצים, אז כמובן שזה שהעובד לא מצליח לספק את התוצאה הרצויה, זאת עובדה. אבל האם בהכרח שזה אומר שעלינו לפטר את העובד? כמובן שלא בהכרח. כי עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: האם זה שהעובד לא מצליח לספק את התוצאה הרצויה, זה בגלל צורת העבודה של
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? איך לנהל נכון עובדים בארגון? ניהול עובדים הוא תהליך מורכב ורבים נוטים לעשות טעויות בסיסיות שמובילות לבעיות רבות בארגון. אליעד כהן מסביר לעומק בהרצאתו כיצד ניתן למנוע את הבעיות הללו על ידי תכנון נכון של תהליך גיוס עובדים, הגדרה ברורה של מטרות העסק והבנה יסודית של תפקיד העובד. להלן הסיכום המפורט והמלא של ההרצאה, כולל כל ההסברים והדוגמאות: מדוע נוצרות בעיות לאחר גיוס עובדים לארגון? ארגונים רבים נקלעים לבעיות אחרי גיוס עובדים מפני שהמנהלים לא באמת יודעים למה גויס העובד ומה מצופה ממנו. הבעיה מתחילה כאשר בעל עסק אומר לעצמו אני רוצה להצליח, ולכן אביא עובד שיעשה משהו בשבילי. לדוגמה, בעל עסק חושב ... גיוס איש המכירות, הוא אינו יודע לנהל אותו, אינו יודע מה האיש עושה בדיוק, ואינו יודע למדוד את ביצועיו. כתוצאה מכך נוצרות בעיות רבות ומתחים בין העובדים למנהל. מה הטעות הנפוצה ביותר בתהליך גיוס עובדים? הטעות הנפוצה ביותר היא להביא עובד כאשר עדיין לא ברור לבעל העסק מהן המטרות המדויקות שהוא רוצה להשיג ומהי הדרך הנכונה להשיגן. לפני שמגייסים עובד, על בעל העסק לדעת בבירור: מה בדיוק הוא ... הוא עצמו היה מסוגל לבצע את התפקיד בהצלחה אילו היה משכפל את עצמו. אם התשובה לאחת השאלות האלה היא לא ברור לי, התוצאה תהיה בעיות בעתיד. מה המשמעות של עובד כשכפול שלך? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה ... אם היית צריך לבצע את התפקיד במו ידיך? אם התשובה היא לא, הרי שזה מתכון ברור לבעיות עתידיות. אם אינך יודע לבצע את התפקיד בעצמך, אתה בעצם מסתמך על עובד שייתכן שלא יבין נכון את הדרישות שלך או לא ... בעסק, מה המטרות המדויקות ואיך בדיוק להשיג אותן. רק לאחר שאתה בטוח בכך שהמטרות שלך נכונות ושדרך הביצוע ברורה לך לחלוטין, אפשר לחשוב על להביא עובד שיעשה את העבודה במקומך. כיצד להימנע מבעיות בניהול עובדים? כדי להימנע מבעיות בניהול עובדים ובתהליך הגיוס, אליעד כהן ממליץ לבצע את ... של העסק. לקבוע בצורה מדויקת כיצד יש להשיג את אותן מטרות. לוודא שאתה עצמך מבין ומסוגל לבצע את המשימה בצורה טובה מאוד אילו היית משכפל את עצמך. להביא עובד רק לאחר שהכל ברור לך לחלוטין ואתה בטוח ביכולתך האישית לבצע את התפקיד הזה בהצלחה. אם לא ברור לך בדיוק מה אתה רוצה מהעסק או מה העובד אמור לעשות, ייווצר מצב של בלבול וחוסר ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים , ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר. אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא עבד, ולכן הוא מתמרד או הופך להיות ראש קטן. התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא מנוהל אלא שותף שווה בקבלת ההחלטות. לדוגמה, במקום להגיד לו בדיוק מה לעשות, שואלים אותו לדעתו: איך אתה חושב שכדאי לעשות את זה? כך, העובד מרגיש שמעריכים אותו, שהוא אחראי ובעל יכולת לבחור ולממש את עצמו. זו תחושה שמחזקת את הרצון שלו לעבוד ולהצליח. יחד עם זאת, אליעד מדגיש שזה לא תמיד הפתרון. יש מצבים הפוכים, שבהם עובד חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו ומתחיל לזלזל בעבודה. במצב כזה, דווקא יש צורך לקחת ממנו סמכויות, להציב לו גבולות ולהגדיר לו באופן ברור מה נדרש ממנו. מדוע איזון בין חופש לבין גבולות חשוב כל כך בניהול
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
... עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים , האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים איך להתמודד עם חוסר תיאום בין עובדים בארגון? הרבה פעמים נוצרת בארגונים סיטואציה שבה שני עובדים או יותר נדרשים לשתף פעולה באופן קבוע. מצב כזה מתרחש כאשר עובד א צריך להעביר מידע או שירות לעובד ב, ועובד ב מצדו צריך לבצע פעולה על המידע שקיבל ולהחזיר תוצר בחזרה לעובד א. במצב כזה, עלולים להופיע שני סוגים מרכזיים של בעיות ארגוניות, שלכל אחת מהן אופי שונה לחלוטין: מדוע נוצר חוסר שיתוף פעולה בין עובדים בארגון? הבעיה הראשונה שיכולה להתעורר היא חוסר שיתוף פעולה בין העובדים. במצב כזה, העובדים אינם משתפים פעולה כמו שהארגון מצפה מהם, וזה עלול להתבטא בכך שעובד א שולח מידע לעובד ב, אך עובד ב אינו מחזיר לו את המידע בזמן, או אינו משתף פעולה כלל. הסיבות לחוסר שיתוף הפעולה יכולות להיות מגוונות: סיבות אישיות כמו קונפליקטים או מתחים בין העובדים. חוסר רצון לעבוד ביחד על רקע אישי. סיבות מקצועיות כמו עומס בעבודה או סדרי עדיפויות אחרים, שבהם עובד ב מרגיש שאין לו זמן לטפל בבקשות של עובד א. הבעיה המרכזית כאן היא שמכיוון שהעובדים תלויים זה בזה, כל עיכוב או קונפליקט משפיעים על כל הארגון וגורמים לעיכובים ולהפרעות בתהליכים העסקיים. מה הבעיה במצב של עודף שיתוף פעולה בין עובדים? הבעיה השנייה היא דווקא עודף שיתוף פעולה. במבט ראשון, שיתוף פעולה מלא נראה חיובי וטוב לארגון, אך בפועל, הוא עלול לגרום לפגיעה משמעותית בתפוקה. כיצד זה קורה? לדוגמה, עובד א מבקש מעובד ב לספק לו שירות מסוים (כגון לעבור על דוח ולהחזיר הערות). עובד ב מיד נענה לבקשה, ואף שואל באופן יומיומי את שאר העובדים בארגון אילו שירותים הוא יכול לספק להם. לכאורה, מדובר בהתנהלות מצוינת. אבל הבעיה היא שכאשר עובד ב עסוק במתן שירותים לכל ה
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע? לדברי אליעד, כאשר עובד מתמיד בהתנהגות בעייתית, יש לבדוק את ההשלכות הישירות של התנהגותו על העסק ועל הצוות. אם העובד עושה את עבודתו טוב עד שעה מסוימת אך מסרב באופן קבוע לבצע משימות מעבר לכך, יש לשקול האם המגבלה הזו פוגעת בעסק. אליעד מסביר, שאם העובד היה עושה עבודה מצוינת עד השעה שנקבעה מראש, זה היה יכול להיות מצב חיובי באופן עקרוני, כי היה מאפשר להימנע מתשלום על שעות נוספות. אך אם ההתנהגות מתלווה בחוצפה או בזלזול, הדבר עלול לפגוע במורל הצוות. האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, ... חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ספציפית, אלא יתרונות תאורטיים בלבד. כיצד פיטורי עובד משפיעים על מורל הצוות? אליעד מסביר כי פיטורי עובד על רקע של חוסר משמעת יכולים לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר ה
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים אלה משמשים למעשה כתחליף זול לרובוטים. לעובדים אלה מומלץ אפילו לא להחזיק ביכולת שכלית גבוהה מדי, אלא דווקא בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר לתפקידם הבסיסי ולעשות פעולות שיכולות לפגוע בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה. לעומתם, בארגון ישנם ... לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת ... עם בעיות רבות בעתיד, כמו טעויות חוזרות, השקעת זמן גדולה פי כמה לתיקון הטעויות האלו, ואפילו טעויות שהמנהל העליון לא מודע להן כי העובד לא מסוגל לחשוב עצמאית. האם כדאי למנוע ממנהלים להיות חכמים מדי מחשש לפגיעה בארגון? אליעד כהן מסביר שחשש זה מיותר, ואף מזיק. יש מנהלים שחוששים שמנהל חכם מדי יחשוף חולשות שלהם, יתחיל לחפש עבודה בארגון מתחרה, או שינסה לתפוס את מקומם. אך זהו פחד שנובע מחוסר ביטחון ומחוסר חכמה של המנהל הבכיר עצמו. מנהל שבאמת בטוח בעצמו, מבין שלעבוד עם אנשים חכמים הוא יתרון עצום, ושדווקא אנשים חכמים הם אלה שיסייעו לקדם את הארגון בצורה הטובה ביותר. כאשר המנהל העליון הוא חכם ובטוח בעצמו, הוא אינו חושש מעובדים חכמים אלא להיפך, הוא מבין שהאינטרסים משותפים ושהם יכולים לצמוח ולהצליח יחד. מה היתרון הגדול בהכשרת מנהלים לחשיבה עצמאית? כאשר מנהל בכיר משקיע ... הנכונות ללא צורך בהכוונה בלתי פוסקת. תהליך זה מבטיח התפתחות טובה יותר של המנהלים בארגון ושל הארגון כולו. ניהול מנהלים כיצד להכשיר עובדים? פיתוח עובדים בארגון ניהול עובדים חכמים ניהול יעיל בארגון איך לנהל מנהלים בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות שעושים מנהלים היא ההתנהלות עם העובדים שלהם, במיוחד כאשר מדובר במנהלים שמנהלים אחרים תחתיהם. קיימים שני סוגי עובדים בארגון - יש את העובדים שברוב המקרים מבצעים עבודה חוזרת, פשוטה, מוגדרת וברורה. עובדים אלו משמשים כמעט כתמורה לרובוט, כלומר, אין צורך לחשוב יותר מדי, רק לבצע את הפעולות בצורה מדויקת. הם לא נדרשים לחשוב מעבר למשימה ולבצע אותה באופן ... אפילו לבגוד במערכת. אולם, זו מחשבה של מנהלים לא חכמים מספיק, כי אם הם היו חכמים יותר הם היו מבינים שזה דווקא יתרון שיצליחו להסתדר עם עובדים חכמים, ושהם לא צריכים לדאוג שמישהו יתפוס את מקומם. מהם היתרונות והחסרונות של להיות רובוט מול להיות עצמאי בעבודה? לעיתים, מנהלים טועים כשהם רואים את המנהל שלהם עושה טעות, ואז במקום להסביר לו את הדרך הנכונה או לשוחח על איך הוא הגיע למסקנה, הם פשוט מציעים לו את התשובה ... הוא יבין את מה שקורה בארגון ויתחיל לפתח אינטרסים אישיים שיכולים להזיק למנהל שמעליו. אחד החששות הוא שמנהל חכם מדי יכול להתחיל לחפש עבודה במקום אחר או להרגיש שהוא יכול לעבוד על המנהל שמעליו. אליעד מציין שזו מחשבה של מנהל שלא באמת מבין את היתרונות של עבודה עם אנשים חכמים. אם המנהל מעליך חכם מספיק, הוא לא צריך לחשוש ממנהלים חכמים בתחתית, כי הוא יוכל להתמודד איתם בצורה טובה יותר ולהסביר להם את הדרך הנכונה. ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית. האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי? אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו: גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) . בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?. גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שה
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
... לעובדים , כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים מהי הדרך הנכונה לקבוע שכר לעובדים? אליעד כהן פתח את הרצאתו בשאלה חשובה ומרכזית: האם כדאי לשלם לעובד כמה שפחות משכורת או כמה שיותר משכורת? על פי התפיסה הראשונית, רוב האנשים עשויים לחשוב שעדיף לשלם לעובד פחות, כי זה יקטין את ההוצאות של העסק ויגדיל את הרווח. אך אליעד מציין שזו אינה בהכרח האמת המוחלטת, ושיש גם היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך? ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה הוצאה, וההוצאות משפיעות ישירות על הרווח של העסק. ככל שהמעסיק משלם פחות לעובד, כך ההוצאות פוחתות, ולכן הרווחים עשויים לגדול. אליעד מסביר שלפעמים נראה הגיוני לצמצם את השכר של העובדים כדי להגדיל את הרווח של העסק. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה? מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר, ירגישו מוערכים יותר, ועשויים להשקיע יותר בעבודתם. במקרים כאלו, העובד עשוי להיות גם יותר מקצועי ונאמן, ולמעסיק יש סיכוי גבוה יותר לשמור אותו בעסק לאורך זמן. כשעובד מרוצה, הוא יכול להוות נכס חשוב לעסק ולהגדיל את ההכנסות של החברה. האם הגיוני שהעובד ירוויח יותר מהמעסיק? אליעד מציין שייתכנו מצבים בהם העובד מרוויח יותר מהמעסיק. לדוגמה, אם העובד מקבל בונוסים גבוהים עבור מכירות שהוא מבצע, ייתכן שהסך הכולל של תגמוליו יעלה על רווחי המעסיק עצמו. השאלה שהוא מציג היא אם זה אמור להפריע למעסיק. התשובה היא לא בהכרח. המעסיק לא אמור לדאוג כמה העובד מרוויח בהשוואה אליו, אלא האם הרווח הכללי של העסק הוא המקסימלי שניתן להשיג. כיצד קובעים את גובה השכר? ההחלטה לגבי גובה השכר לעובד צריכה להיעשות לפי תרחישים שונים שיבחנו את ההשפעה על הרווח. אם המעסיק משלם שכר מינימום, ההוצאות יהיו נמוכות, אך ייתכן שהעובד יהיה פחות מקצועי ופחות מחויב לעסק. אם המעסיק משלם שכר גבוה יותר, ייתכן שההוצאות יגדלו, אך ייתכן גם ש
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לפגוע במישהו? איך להיפרד בלי לריב? איך להיפרד בצורה יפה? איך לא לעשות גוסטינג? איך להתגרש בלי מריבות? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך להתגרש בשלום? איך לפטר עובד בלי שיפגע? איך לסיים מערכת יחסים בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה, איך להיפרד ממישהו בלי לריב? איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים קשר בלי לריב? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע? איך להגיד לא בצורה יפה? איך לסרב בנימוס?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי לחיים בנושאי עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 02:15:07 - wesi1