אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סיבות לטעויות ✔מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן?

ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. אליעד כהן מדגיש כי אחד התפקידים החשובים ביותר של מנהל הוא לאתר טעויות, אך לא להסתפק בכך בלבד. זיהוי הטעות הוא השלב הראשוני, אך הטיפול האמיתי הוא להבין לעומק מדוע הטעות התרחשה, וכיצד ניתן למנוע אותה בהמשך.

מדוע לא מספיק לומר לעובד שהוא טעה?

כאשר עובד מבצע משימה בצורה שגויה, הצעד הראשון הוא לבחון באופן מדויק מה הוא עשה ומה לא עשה. יחד עם זאת, לומר לעובד "עשית טעות" אינו מספיק. אליעד מסביר שכדי שהטעות לא תחזור, המנהל חייב להבין עם העובד מדוע הטעות נעשתה מלכתחילה. לא מדובר בביקורת בלבד, אלא בחקירה מעמיקה כדי למצוא את שורש הבעיה. אם המנהל לא יבין את סיבת הטעות, היא עלולה לחזור על עצמה שוב ושוב, ויהיה צורך לטפל בה מחדש בכל פעם.

לדוגמה, אם עובד שכח לבצע משימה מסוימת, לא מספיק רק לציין ששכח. יש לברר מדוע הוא שכח - האם זה קרה בגלל חוסר הבנה של המשימה, עומס יתר, חוסר סדר או אולי חוסר מוטיבציה? לאחר איתור הגורם, המנהל יוכל לטפל בו בצורה נקודתית ולהפחית את הסיכוי שהטעות תחזור.

איך מונעים חזרה של טעויות בעבודה?

השלב הבא אחרי הבנת הטעות הוא בניית נוהל או תהליך ברור למניעת הישנות הטעות בעתיד. אליעד מדגיש כי חובה ליצור מנגנון ברור שמטרתו למנוע את הטעות. זה יכול להיות בצורה של הוראות ברורות, יצירת צ'קליסט (רשימת בדיקה) מדויקת, או תהליך חדשני אחר. בכל מקרה, הפתרון חייב להיות ישים וברור לעובד, כך שלא יהיה ספק לגבי מה שנדרש ממנו.

לדוגמה, אם עובד טעה בגלל שלא עקב אחר סדר פעולות נכון, המנהל יכול לנסח נוהל מפורט עם שלבים מדויקים, שיוודא שהעובד לא יפספס אף פרט. נוהל כזה מפחית משמעותית את הסיכון לטעות נוספת.

מה לעשות אם הטעות חוזרת שוב?

אם למרות יצירת הנוהל הטעות חוזרת שוב, חשוב לבצע בירור נוסף. כאן אליעד מחדד שיש שתי אפשרויות מרכזיות:
  • האפשרות הראשונה - שהנוהל עצמו לא היה מספיק ברור או לא יעיל, ולכן יש צורך לשפר אותו ולהבהיר לעובד מחדש מה הוא צריך לעשות.
  • האפשרות השנייה - שהנוהל היה תקין, אבל העובד לא פעל לפיו. במקרה כזה, צריך לבדוק מדוע העובד לא ביצע את הנוהל - האם הוא לא הבין אותו, האם לא הקפיד על פרטיו או שאולי יש בעיה אחרת הדורשת התערבות נוספת.
אליעד מדגיש שהמטרה היא לא לחפש אשמים, אלא להבין את הסיבה המדויקת ולהבטיח שהפתרון יהיה אפקטיבי. אם הנוהל נבנה נכון והעובד עדיין לא מצליח ליישם אותו, ייתכן שיידרשו הכשרה, הסבר נוסף, או אפילו שינוי בתפקיד העובד.

חשיבות תהליך הלמידה מטעויות בארגון

נקודה חשובה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא שהניהול האמיתי הוא תהליך מתמשך של למידה ושיפור. כל טעות היא הזדמנות לארגון להשתפר ולייעל את התהליכים שלו. טעויות הן בלתי נמנעות, אך החוכמה היא להשתמש בהן כדי להתקדם, ולא רק כדי להעניש או להעיר לעובד.

כך, תהליך נכון של הפקת לקחים לא רק מונע חזרת טעויות, אלא גם משפר את הביצועים הכלליים של הצוות ושל הארגון כולו. מנהל טוב יראה בכל טעות הזדמנות ללמידה, שיפור והתקדמות.

לסיכום, מה השלבים לניהול נכון של טעויות עובדים?
  • זיהוי מדויק של הטעות - להבין מה קרה בדיוק.
  • בירור הסיבות לטעות - לגלות למה הטעות נעשתה.
  • יצירת פתרון ברור - כתיבת נוהל או תהליך ברור שימנע את הטעות.
  • בקרה על היישום - לוודא שהנוהל עובד והעובד מבין ומיישם אותו.
  • תיקון ושיפור מתמיד - אם הטעות חוזרת, לבדוק את הנוהל או את ביצועו מחדש.
בשורה התחתונה, אליעד כהן מציין שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון.
איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם בצורה יעילה?

כאשר מדובר בניהול עובדים, אחד הגורמים המרכזיים שמנהל צריך להתמודד איתם הוא טעויות שמבצעים העובדים. נשאלת השאלה איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ולהימנע מהן בעתיד.

השלב הראשון הוא להבין את מהות הטעות ולהגיב בהתאם. כשהמנהל מזהה שהעובד לא ביצע את המשימה כראוי, הצעד הראשון הוא לבדוק מה נעשה ומה לא נעשה. חשוב לבדוק את כל פרטי המשימה ולהבין בדיוק מה קרה. כשמזהים טעות, אל תסתפקו בהודעה לעובד ש"עשית טעות", אלא חשוב להבין את הסיבה שבגללה הטעות התרחשה.

השלב הבא הוא ללמוד מהטעויות ולמנוע את הישנותן. המנהל צריך לבדוק מה גרם לטעות ולמצוא דרכים למנוע את חזרתה. זהו השלב הקריטי, כי אם לא נמצא נוהל למניעת חזרה על טעויות, המנהל עשוי למצוא את עצמו במצב בו העובד יבצע את אותה הטעות שוב. בסופו של דבר, גילוי הטעות הוא שלב ראשון בלבד. השלב הבא והחשוב הרבה יותר הוא להבין כיצד למנוע את הטעות בעתיד, ולהבטיח שהטעות לא תחזור על עצמה.

לכן, המטרה היא לא רק לאתר את הטעות, אלא גם להבין את סיבת התרחשותה. אם נעשה נוהל שמונע את חזרת הטעות, ומצד שני הטעות חוזרת, יש לבדוק אם הנוהל היה לא מספיק טוב, או אם העובד לא עמד בו כראוי. יש לבדוק באופן יסודי את כל המרכיבים של הנוהל ולוודא שהוא נכון ויעיל.

המנהל צריך להקפיד על כך שכל מקרה ייבחן לגופו, אבל תמיד לשאוף למנוע טעויות בעתיד. לא מדובר רק בתהליך של ביקורת ושל מתן משוב לעובד, אלא גם בתהליך מתמשך של שיפור וייעול התהליכים בתוך הארגון. בסופו של דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון.
מהי כת עומק ללמוד מטעות לנסח הדרכה ליצור נהלי עבודה תהליכים כשלים ארגוניים חוכמה לנהל את העובדים חוסר הבנה איך לא לחזור איך לא לחזור על טעויות איך לא לחזור על טעויות בעבודה איך לא לחזור על טעות איך ליצור נהלי עבודה איך למנוע איך למנוע טעויות איך למנוע טעויות בעבודה איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים ארגון טעויות טעויות בעבודה טעויות של עובדים טעות טעות של עובד יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כשלים ארגוניים לא ללמוד מטעות לחזור לחזור על טעויות לחזור על טעויות בעבודה לחזור על טעות לטעות ליצור ליצור נהלי עבודה ללמוד ללמוד מטעויות ללמוד מטעויות בעבודה ללמוד מטעות למידה למנוע למנוע טעויות למנוע טעויות בעבודה לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מניעת טעויות מניעת טעויות בעבודה מניעת טעויות של עובדים מתי לנהל את העובד נהלי עבודה ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובדים פיקוח על עובדים
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
... שהובילו אותו לטעות נמצאות גם אצלך. אליעד מסביר שאדם שאינו מושלם תמיד יהיה לו דפוס שמוביל אותו לטעות, ולכן מחויב המציאות שגם לך יש דפוסים דומים. מדוע חשוב לנתח לעומק את הסיבות לטעויות של אחרים? אליעד מסביר שכדי להפיק את ... על פני האמת, או כי הוא הקשיב לסביבה מבלי לבדוק בעצמו - עליך לשאול את עצמך איפה גם אתה פועל באותה צורה. אדם יכול לחשוב שהטעות של האחר רחוקה ממנו, אך לפי אליעד, דווקא ההתעמקות בסיבות לטעות תוביל לגילוי נקודות חולשה דומות אצלך, ותאפשר לך להימנע מהטעויות הללו בעתיד. איך למצוא בעצמך את הסיבות לטעויות של אחרים? אליעד נותן דוגמה מפורטת: נניח ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
... לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך ... על מקרים שבהם האדם השני, משקר לך באופן מודע ובכוונה. כי על מקרים שבהם האדם משקר לך בטעות, לא נדון כאן כעת. אלא רק על שקר באופן מודע, איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? ומי שיתבונן יראה, כי הסיבה שהאדם ... האמת, את כל האמת ורק את האמת... והתהליך אמור להיות בצורה הזאת: נניח שאתה רוצה לדעת אם עובד שלך גנב ממך משהו, באמצעות זה שהוא יספר לך את זה. אז ראשית, עליך לשאול את עצמך, מה הן התשובות האפשרויות שהעובד שלך יכול לענות לך, לשאלה שתשאל אותו. והתשובות כאן ... אני מרגיש פגוע שאתה חושד בי. ועכשיו עליך לנסות להבין עם עצמך, מהצד של האינטרס של העובד שלך, מה אתה חושב שהעובד שלך חושב, שיותר טוב לו לענות? והתשובה כמובן תהיה, ... מרגיש פגוע שחושדים בי. אבל בגלל שאתה כמובן רוצה לדעת את האמת, ובגלל שאתה יודע מראש שלעובד שלך יש אינטרס לשקר לך, לכן עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה, והיא: מהם הדברים הרעים שאני חושב שהעובד שלי יכול לחשוב שיקרו לו, אם הוא יאמר לי את האמת כפי שהיא, בתרחיש הגרוע ביותר מבחינתו. וכאן כנראה שהתשובה תהיה, שהעובד שלך יחשוב, שאתה עלול לפטר אותו ולנקוט נגדו בהליכים ... בלי שהוא יחשוש לספר אותו. אז כמובן שעלינו לחשוב איך אנחנו יכולים להעביר לתת המודע של העובד, את המסר שאומר, ש 1 - לא נפטר אותו. 2- לא ננקוט נגדו ... האלו, כנראה שהוא פחות יחשוש לומר את האמת כפי שהיא. וכמובן שבמקביל לזה, רצוי וכדאי ליצור אצלו תמריץ אקטיבי, לסיפור האמת. דהיינו, שלא רק שלא יהיה ... אם הוא ישקר לך, בגלל שהוא שיקר לך, אבל שהוא לא יחשוש מאמירת האמת עצמה. ואיך להעביר לעובד את המסר, שלא נפטר אותו ושלא ננקוט נגדו בהליכים פליליים? ... שאלה אחרת, וכל מקרה לגופו. ולדוגמה כאן, אפשרי להציג את זה כבירור, אולי הוא לקח משהו בטעות שכח אצלו משהו התבלבל וכיוב, כדי שהוא לא ירגיש שמאשימים ... כל מקרה שבו רוצים לגרום למישהו להודות במשהו. כגון לגרום לבן זוג להודות בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, ... מריבה, לגרום לילד לא לשקר באופן כללי, לגרום לכל בן אדם בעולם, להודות באשמה, להודות בטעות, להודות בכל דבר שלילי שקרה. שבאופן כללי עליך, שלב 1 - ... באמצעות שאלות על דברים אחרים, שמהם ניתן להסיק את המידע שרוצים להסיק. או באמצעות זה שמנהלים איתו שיחה על משהו אחר, שהוא מרגיש איתו בנוח. ותוך ...
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
... הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים איך לגרום לאישה להישאר איתך ולהימנע מגירושין? כאשר אדם שואל את אליעד כיצד להתמודד עם מצב בו הוא ... שולל אותם, אלא מוסיף רעיונות חדשים בצורה שמובילה את השיחה למקום של אפשרויות פתוחות, הוא עשוי להימנע מהתרחקות ולמצוא דרך חדשה לחיות ביחד. איך למנוע גירושין? גישור זוגי מערכת יחסים טובה יותר איך ליצור אהבה? שיפור זוגיות ש: מה אני שואל אותך, מה אני שואל אותך עכשיו? אליעד: מה אתה רוצה לדעת? ש: איך לגרום ... לפני שלושים שנה לא בהכרח מתאים היום ויכול להיות שנתגרש ובאמת חשבתי על זה שאת רוצה התחדשות וראיתי בכלל שגם אני רוצה התחדשות. ש: נגיד עשיתי טעות קודם אמרתי. אליעד: לא משנה מה היה קודם, מה שהיה קודם מת יאללה אחד חדש. ש: נו יאללה. אליעד: מה שהיה קודם ... אתה הבנת את התרמית? ש: זה כמו בשיחה היום עם הגישה הקודמת עם הגישור קודם כל. אליעד: נכון, זה תמיד אותו דבר, הבנת זה תמיד אותו דבר. ש: למזה זה עובד רמייה למה זה עובד? אליעד: כי מה האמת? שאם באמת זה היה מחויב שהיא צריכה להתגרש ממנו זה לא היה עובד. מה המזל הטוב? שזה לא מחויב שהיא צריכה להתגרש ממנו כי שום דבר לא מחויב. למה זה גם מזל רע? כי אם ... מחויב, לכן היא הייתה יכול להתחתן איתך ולהתגרש ולכן היא יכולה להגיד שהיא רוצה להתגרש ולהתחתן. ש1: אצל קתולים זה יותר קל. ש2: לא, אבל למה זה עובד כשאתה מזדהה איתה, כשהוא לא עושה, כאילו אומר לה אם אתה תגיד לה את ההפך זה לא ילך לרוב. אליעד: מה ... לרוב? אמרתי לרוב? ש: כן. אליעד: לא נכון. ש: אמרת שאם הוא אומר לה, היא אומרת אני רוצה להתגרש ואז הוא אומר לה אני לא רוצה להתגרש אז לרוב זה לא עובד. אליעד: אני לא אמרתי לרוב. אם אמרתי אז אתה טעית ששמעת אותי שאומר את זה. מה האמת? האמת פשוטה, לפעמים יש בן אדם שיש לו ספק אם נגיד לאשתו היה ספק, הייתי ... עכשיו אחרי שהכנסת את הספק. ש: אתה מוציא את הבן אדם השני צודק. אליעד: אחרי שהכנסת את הספק, מה? ש: למה בצורה שאתה אומר לה נכון אבל זה יותר עובד מלא נכון? אליעד: לא תמיד לפעמים, עוד פעם זה תלוי, קודם כל הוא כבר ניסה את הלא נכון אבל, לא נכון כי ... להתגרש ממנה רוצה יותר מכל? תקשיב, יותר מכל היא רוצה להרגיש טוב, אוקי? יותר מכל היא רוצה חבר ואם כשהיא אומרת לך, עכשיו יש לי שאלה, אם מישהי בעבודה שלך הייתה באה אליך ומספרת לך שהיא רוצה להתגרש מה הייתה מצפה שתגיד לה תתגרשי או אל תתגרשי? ש: אל תתגרשי, מי אמר למי? אליעד: אם עכשיו מישהי באה אליך מהעבודה שלך ומספרת לך שהיא רוצה להתגרש מבעלה כי בעלה עושה לה רע והיא רוצה להתגרש, מה היא הייתה מצפה ממך שתגיד לה ...
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
... בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית איך לגרום למישהו לרצות אותך באופן בלעדי? ההרצאה עוסקת במושג הבלעדיות - ... מה עומד מאחורי הרצון בבלעדיות? כדי לגרום למישהו לרצות אותך באופן בלעדי, אליעד מסביר שהשלב הראשון הוא להבין את הצרכים והרצונות של אותו אדם, ואז ליצור את התחושה שהבלעדיות הזו היא הפתרון היחידי עבורו. הוא מציין כי לא מספיק להיות פשוט טוב או רצוי, אלא חשוב גם לגרום לאדם להרגיש שלרק אתה יש את מה שהוא רוצה. ... להיות איתך כי לך יש יותר יתרונות אבל כשהיא תהיה איתך היא תפנטז להיות גם איתם. היא לא תהיה איתם. ש: כי לשאר יש יתרונות שלך אין. אליעד: אם יש מקום בעבודה שנותנים לך מאתיים שקל לשעה ויש מקום עבודה שנותנים לך מאה שקל לשעה איפה אתה עובד? ש: במאתיים. אליעד: במאתיים, עכשיו האם זה נכון שתוך כדי זה שאתה עובד במאתיים אתה אומר חבל שאני לא יכול לעבוד גם שמה, אולי אני יכול לעבוד שם בעוד שעה, אחר כך כשאני מסיים פה אני אלך לשמה, נכון? ש: כן. אליעד: איפה יש יותר יתרונות? פה, אז למה אתה עדיין רוצה להיות שם? ש: אז האימות שלך יהיה רק ... לדוגמה או שמישהי רוצה כסף אז רואים כאילו זה רק נתיב אחד שמישהו מספק את זה אז הכל כאילו מתמלא לה. אליעד: יפה, אבל למה זה לא מדויק, כי באופן יחסי עובדה שהיא רוצה יותר כסף משאר הדברים אם אתה נותן לה יותר כסף. ש: באופן יחסי לא מוחלט, אז היא מוותרת על הרבה מאוד דברים. אליעד: יפה, אבל זה לא בלב שלם, עכשיו דבר ... גם כשהיא רוצה אותך שאתה מביא לה כסף היא תמיד רוצה מישהו שיש לו יותר כסף, לא רק זה היא אפילו רוצה שלך יהיה יותר כסף, אפילו אם מישהי אומרת לך אולי תעבוד שיהיה לנו יותר כסף מה בעצם היא אומרת לך אני רוצה מישהו אחר. ש: לא, בסדר אני התכוונתי שלפעמים זה לא הרבה רצונות ואם זה רצון ספציפי אחד שאתה ממלא אותו שמעפיל על ... מוצר, אתה ממלא לו חיסרון, החיסרון הזה מולבש במוצר ואז אתה מביא לו את המוצר ובשביל שמילאת לו את החיסרון לכן הוא בא אליך, והוא אפילו היה מוכן ללכת לעבוד, להיות בחיסרון להרוויח כסף ולהביא לך את הכסף כדי שתמלא לו חיסרון אחר. עכשיו, אם אתה אומר לעצמך אני בן אדם שמוכר, מה אתה מוכר? פרחים. אתה מוכר פרחים ומישהו בא ... אני אשחק משחק מה שכן דוחף אותי. זה כאילו, זה משחק אותי. אליעד: כן אבל מצד האמת למה? כי אתה אומר לא, אם אני אשחק עם הפילים שנמצאים פה, נו מה אני עובד על עצמי?, אני אגיד לך למה, תדמיין שיש, אתה אומר לי לא למה, אני יכול לדבר עם בני אדם אבל גם בני אדם, אם אתה תפעיל את המוח, זה גם כמו לשחק עם פילים ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך ... לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון. איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה? אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ... בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ... לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון. איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה? אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ... בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, ... התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה ... להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם ... בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה ... מאולצת. איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות? אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. ... הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה ... לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות. מהי הדרך הנכונה ... האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם. איך למנוע התנגדות בעת מכירה? כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים ... לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה. טעויות נפוצות של אנשי מכירות איך לגרום ללקוח להסכים לעסקה מכירות וניהול התנגדויות NLP ויצירת הסכמות במכירה איך למנוע התנגדות במכירה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה ... את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור ... פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת ... כי ככה וככה, אז בוא נסכים קודם על זה וזה כמובן טעות. למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח תסכים איתי הסכמה ... לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון ... מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף, זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה. כפי שהסברתי ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח ... השיטה המוצגת מציעה שלב של הכלה, שבו הכוונה היא להכיר ולהבין את ההתנגדות מבלי להילחם בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים ... השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר אנו פוגשים התנגדות, כדאי להבין שהיא לא בהכרח סוף הדרך, אלא חלק מהתהליך. גישה חכמה היא למנוע שהתנגדות תסגור את הדלת למכירה עתידית על ידי הצעת סיבות חלופיות שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון שחור או לבן שבו יש רק הצלחה או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? כאשר לקוח אומר לא ... שזהו בכלל תירוץ חיצוני. במצבים כאלה, אפשר להשתמש בטריק של שתילת סיבה משתנה לסירוב, כדי שלא לעורר התנגדות קבועה שעלולה להשפיע לרעה על הצעות עתידיות. איך למנוע התנגדויות בשלב מוקדם ניהול משא ומתן יעיל גישה חיובית לשכנוע לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את הרעיון של איך למנוע את ההתנגדות אבל יש מצבים שבהם לא מדובר בשחור ולבן, זאת אומרת זה לא שאם הבנאדם יתנגד הלכה העסקה ואז אנחנו חייבים בכל הכוח לגרום לו לא ...
איך לעצור מחבלים? איך לפגוע בטרור? איך למנוע פיגועים? איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, איך לנצח את הטרור? מפגע בודד, טרור עממי, גל הטרור, פיגועי הטרור, ביבי נתניהו, להיכנע לטרור, לעצור את הטרור
איך לעצור מחבלים? איך לפגוע בטרור? איך למנוע פיגועים? איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, איך לנצח את הטרור? מפגע בודד, טרור עממי, גל הטרור, פיגועי הטרור, ביבי נתניהו, להיכנע לטרור, לעצור את הטרור
... לעצור מחבלים? איך לפגוע בטרור? איך למנוע פיגועים? איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, איך לנצח את הטרור? מפגע בודד, טרור עממי, גל הטרור, פיגועי הטרור, ביבי ... כהן דן בה היא כיצד לעצור מחבלים, להילחם בטרור, ולמנוע פיגועים. בתחילת הדברים הוא מציג את השאלה מנקודת מבט עקרונית: אם היינו רוצים למנוע פיגועים באופן מוחלט, מהו הפתרון הלוגי שיבטיח זאת? הוא מבהיר שהפתרון צריך להיות כזה שאם הוא ייושם באופן מלא, הוא ... שהמעשה שלו יוביל בדיוק לתוצאה ההפוכה ממה שהוא רצה להשיג. לדבריו, הפתרון היחידי שבאמת יכול להבטיח באופן לוגי את עצירת הפיגועים, הוא ליצור מצב בו המחבל יודע בבירור שכל פעולה שלו תשיג בדיוק את התוצאה ההפוכה למטרתו. כך, המחבל מבין שהוא עצמו פוגע במה שהוא ... מבהיר שגם בזמן אמת, אם עומד מולך מחבל, אתה צריך לפעול מידית בהתאם לנסיבות - אם אפשר לברוח, לברוח. אם אי אפשר, להילחם בחזרה או לנסות ליצור מצב של משא ומתן מיידי. אך בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר לעצור את המחבל היא לא תגובה נקודתית ברגע הפיגוע, אלא ... ממה שהתכוונו. איך לעצור פיגועים? כיצד להילחם בטרור? האם הרתעה יעילה נגד טרור? למה מחבלים עושים פיגועים? האם הזדהות עם מחבלים יכולה למנוע פיגוע? מהי הדרך הטובה ביותר לעצור מחבל? ...
איך לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה
איך לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה
... לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה איך להיפרד בלי להתגעגע וללא רגשות חרטה? אנשים רבים חוששים ממצב שבו הם ייפרדו מזוגיות, מקום עבודה או כל מערכת יחסים אחרת, וירגישו אחר כך געגועים וייסורי מצפון. הרצון להיפרד עולה בדרך כלל בגלל חסרונות ... להישאר לפעמים במקום שאינם מרוצים ממנו. אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להיפרד בצורה נכונה, כך שלא יהיו רגשות חרטה או געגועים לאחר הפרידה. איך למנוע את תחושת החרטה אחרי הפרידה? הדבר החשוב ביותר שאדם צריך לעשות כדי למנוע תחושות של געגוע וחרטה לאחר הפרידה, הוא למצות את כל היתרונות האפשריים במקום הנוכחי לפני הפרידה. ההמלצה של ... עליו לעשות את כל המאמצים האפשריים, בצורה נחושה ועקבית, כדי למקסם את ההנאה מאותם היתרונות בתוך המערכת הנוכחית. למשל, אם אדם רוצה לעזוב עבודה, עליו לקום כל בוקר ולהזכיר לעצמו במודע מדוע הוא אוהב את העבודה הזו, להזכיר את כל היתרונות שמונעים ממנו לעזוב בקלות. באותו הזמן עליו לנסות בכל כוחו לפתור או לצמצם את ... לעיתים מתעוררת אצלו חרדה מהאפשרות שיתגעגע לאחר מכן. הוא עלול לחשוש שאם יעזוב, הוא יאבד יתרונות מסוימים ויתחרט על כך. מה ניתן לעשות כדי למנוע געגוע וחרטה לאחר הפרידה? כדי להימנע מגעגועים וייסורי מצפון לאחר פרידה, יש לנסות תחילה להישאר ולמצות את היתרונות של המקום עד תום. המשמעות היא: 1. לזהות את היתרונות - לפני הפרידה, יש לזהות את כל היתרונות שמקום העבודה או הקשר מעניקים. 2. למקסם את היתרונות - לנסות להעצים וליהנות מהם בכל הכוח. 3. לפתור את החסרונות - לבדוק ... אם באמת אין אפשרות להשיג יתרונות ללא חסרונות - רק לאחר מאמץ מלא, אפשר לדעת בוודאות שאין דרך אחרת ליהנות מהיתרונות בלי החסרונות. למה זה עובד? המוח נוטה להטעות אותנו לאחר הפרידה ולגרום לנו לחשוב שאולי יכולנו להשיג את היתרונות מבלי לסבול את החסרונות. לכן, אם לא ... לפני שעוזבים, תמיד תהיה תחושה של חרטה ומה אם?. לעומת זאת, אם אדם עושה הכל כדי להפיק את המיטב, והוא עדיין רוצה לעזוב - המוח לא יוכל להטעות אותו ולגרום לו להרגיש פספוס. מה הקשר בין הרצון להרגיש טוב לבין היכולת להיפרד ללא חרטות? במהות העניין, כל ... טוב בתוך המערכת הנוכחית, תמיד תישאר בתוכו שאלה לא פתורה: אולי כן היה אפשר להשיג טוב בלי רע?. כל עוד השאלה הזאת פתוחה - היא עלולה לגרום לו לחזור אחורה, להתגעגע ולסבול מחרטה. מה השלב האחרון בתהליך? אדם שלא רוצה להתגעגע ולחוות חרטות אחרי פרידה צריך לוודא ... למשהו שאיבדת? איך להפסיק לפחד מהחמצה? נניח נגיד שבן אדם נמצא במערכת יחסים מסוימת, אוקי ומה זה אומר מערכת יחסים מסוימת נגיד זוגיות או נגיד עבודה אפילו והוא רוצה לעזוב עכשיו את המקום עבודה הוא מפחד, למה הוא רוצה לעזוב את המקום עבודה כי יש שם איזה חסרונות מסוימים בעיניו אבל הוא מפחד שאחרי שהוא יעזוב את המקום עבודה הוא בעצם יתגעגע למקום העבודה הזה בגלל יתרונות מסוימים, הוא מפחד שאחרי שהוא ייפרד מהזוגיות בגלל החסרונות המסוימים שהוא רואה שם הוא ... שהוא צריך לעשות. ש: להקטין את היתרונות. אליעד: זה משהו אחר, מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להגדיל את היתרונות ולהישאר שם בכל הכוח ואם זה לא יעבוד אז הוא בטוח לא יתגעגע לשם. עוד פעם אם הבן אדם לדוגמה, רגע חכה קודם תבין את ההיגיון אם בן אדם נגיד רוצה להתפטר מאיזה מקום עבודה ויש לו בראש מחשבה כן אבל אם אני אעזוב אני אתגעגע, אני אתחרט על זה שהתפטרתי כי יש שם את זה ואת זה, אוקי מה הדברים שאתה חושב שאחרי שתיפרד יגרמו לך להתגעגע? היתרון הזה 1.. 2.. 3, אוקי מה שאתה צריך לעשות מעכשיו כל בוקר לבוא להגיד אני אוהב את העבודה הזאת בגלל 1.. 2.. 3. זה מה שאתה צריך לעשות ולהתעקש ולהילחם ולשנות את החסרונות במקביל, לפתור את החסרונות ... תעזוב את המקום הזה בגלל החסרונות אתה לא תתגעגע ליתרונות כי אז זה ברור לך שאין פתרון. לעומת זאת אם לבן אדם יש יתרונות וחסרונות באיזה מקום עבודה נגיד או באיזה זוגיות והוא עוזב אז אחר כך תמיד המוח אומר לו כן אבל אתה יודע אם רק היית נשאר עוד שבוע, אם ... אבל אני רוצה להגיד משהו העניין הוא שיש רף מסוים שאז אתה כבר צריך כאילו כבר לצאת מגדר הטבע האנושי שלך, נגיד בן אדם נגיד נמצא באיזה מקום עבודה נגיד מערכת יחסים ותיאורטית הוא יכול להחליט טוב אני עכשיו מחליט שאני אוהב את המקום הזה בלי תנאים ואני רואה בו רק את היתרונות בלי החסרונות נגיד אבל אז אם בן אדם יעשה את זה הוא איבד כבר את המשמעות של העבודה, איבד כבר את המשמעות של הטוב והרע איבד מלא משמעויות. זאת אומרת תמיד יש אפשרות תיאורטית להגיד טוב אני רוצה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סיבות לטעויות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סיבות לטעויות, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי להרזייה, מאמן אישי בסקייפ בנושא סיבות לטעויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 03:56:58 - wesi1