אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סוגסטיות ✔הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
איך להפסיק לעשן בעזרת התניה ואוטוסוגסטיה?

כדי להפסיק לעשן, אליעד כהן מסביר שיטות שונות מעולם השכנוע וה - NLP. השיטה הראשונה נקראת הקצנה של הפעולה: הרעיון הוא לעשן יותר ויותר סיגריות, עד שהפעולה עצמה הופכת למעיקה ומאוסה. אליעד מדגים, שכאשר אדם מעשן ללא הפסקה, העישון מאבד מערכו המהנה, ובסופו של דבר, הוא ירגיש סלידה מהפעולה הזאת וירצה להפסיק לעשן.

אליעד מציג שיטה נוספת, שלפיה, תוך כדי עישון מוגזם, האדם צריך לומר לעצמו בכוונה ובמודעות מלאה: "לעשן זה טוב". ההיגיון בשיטה הזו הוא יצירת קונפליקט פנימי, שבו האדם מעשן למרות שהוא כבר לא נהנה מהעישון. בדרך זו, נוצר עוגן שלילי לפעולה עצמה: בכל פעם שיעלה במוחו הרעיון "זה טוב לעשן", מיד תופיע אסוציאציה שלילית שמקושרת לזיכרונות הסבל שנוצרו תוך כדי העישון המוגזם והמאולץ.

אליעד מדגיש שהמטרה של הפעולה היא למחוק או להחליש את הזיכרונות החיוביים הקשורים לעישון. בדרך כלל, אנשים מתקשים להפסיק לעשן כי הם זוכרים את התחושות הטובות שהיו להם בעבר. לכן, על ידי עישון בכמות מוגזמת תוך אמירה מכוונת של "לעשן זה טוב", נוצרת אסוציאציה חדשה שמנטרלת את הזיכרונות החיוביים ומחליפה אותם בתחושת סבל. השילוב בין הפעולה הפיזית (עישון) לבין האמירה המילולית (לעשן זה טוב) גורם לאדם לחוש דיסוננס קוגניטיבי חריף, שגורם בסופו של דבר להפסיק לרצות לעשן.

למה האמירה "לעשן זה טוב" מגבירה את הסבל?

אליעד מסביר שעצם האמירה "לעשן זה טוב", כאשר בפועל העישון אינו גורם להנאה, יוצרת מתח פנימי. כאשר האדם מבצע פעולה שגורמת לו סבל אך מנסה לשכנע את עצמו שהיא חיובית, הדבר יוצר תחושת תסכול עמוקה ואי - נעימות פסיכולוגית. מצב זה מעצים את חוסר ההנאה מהעישון, עד שהמוח מקשר באופן אוטומטי את העישון עם סבל וחוסר שביעות רצון.

בנוסף, אליעד מסביר שהפעולה הזו משפיעה על הרגלים נוספים. למשל, אם אדם מתחיל לעשן במקום לאכול, הוא מתחיל לפתח התנגדות לעישון בגלל התחושה של ההפסד שהוא חווה. באופן טבעי, המוח יחבר בין תחושת הרעב או חוסר הסיפוק לבין הפעולה שהוא מבצע במקום האוכל (במקרה הזה, עישון). התוצאה תהיה זיכרון שלילי לעישון שיגרום לאדם לסלוד ממנו עוד יותר.

איך להשתמש בהתניה לשכנוע עצמי להפסיק לעשן?

אליעד מציע לייצר התניה פסיכולוגית חזקה, על ידי שילוב של פעולת העישון עם מצבים של סבל או חוסר סיפוק. הרעיון הוא לנצל את העובדה שהמוח עובד על אסוציאציות ויצירת עוגנים פסיכולוגיים. כאשר אדם חוזר שוב ושוב על התניה כזו, בסופו של דבר, כאשר הוא יחשוב בעתיד על עישון, הוא ייזכר באסוציאציות השליליות שנוצרו וירגיש חוסר רצון לעשן.

הטכניקה מבוססת על כך שאם אדם ימשיך לומר לעצמו "זה טוב לעשן" תוך כדי סבל, בעתיד האסוציאציה "זה טוב לעשן" לא תעלה זיכרונות טובים, אלא תחושת אי - נעימות שגורמת להימנע מהפעולה הזו.

האם אפשר להשתמש באותה טכניקה גם כדי להתחיל לאהוב משהו?

אליעד מסביר שהשיטה עובדת גם בכיוון ההפוך. אם אדם רוצה להתחיל לאהוב משהו, עליו לבצע את הפעולה הרצויה בזמן שהוא חווה הנאה או תחושה טובה במיוחד. לדוגמה, מי שרוצה לאהוב לעשן, עליו לעשן בכל פעם שהוא מרגיש מאושר במיוחד, וכך נוצרת במוחו אסוציאציה חיובית עם פעולת העישון.

מה גורם לבני אדם לשנוא משהו שאהבו?

אליעד...
מחיקת זיכרון מהראש סיגריה אסוציאציות איך להשתמש טכניקות למחוק זיכרונות מהראש נעימות מוח למחוק זיכרון מהראש סבל איך למחוק nlp אהבה אוטוסוגסטיה גמילה מעישון הפסקת עישון התמכרות לסיגריות התמכרות לעישון התניה התניות יצירת עוגן לא לרצות לאהוב לגרום לגרום לעצמי לגרום לעצמך לגרום לעצמך לא לרצות לגרום לעצמך לאהוב לגרום לעצמך לרצות לגרום לעצמך לשנוא להפסיק להפסיק לעשן לעשן לרצות לשכנע את עצמי לשכנע את עצמך לשכנע את עצמך לרצות לשנוא לשנוא עישון מכור לסיגריות מכור לעישון מניעת עישון נלפ סוגסטיה סוגסטיות סיגריה סיגריות עוגן עישון עישון סיגריות רצון שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע nlp שנאה
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין ... כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את ... שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין ... אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת ... שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה ... Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ... שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה ל
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש ... להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי ... ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת ... המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי ... המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך ... הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים. כי מהי בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו את המשאבים שיש ברשותם. ... שברורים מאליהם לכל מי שמתבונן בהם. וכאן אני מגדיר את הדברים בצורה יותר מסודרת ובצורה יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע , וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, ... הממשי שלנו. דהיינו, איך הוא גורם ללקוח לעשות את העסקה בפועל. ונקודת מבט עמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי, לרצות לבצע את הפעולה בעולם הממשי שלנו. והנקודה העמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר. כי ... ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה כלשהי. וכל צד יוצא מנקודת הנחה אחרת, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה כזו או בצורה אחרת. וכל אחת ... מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון ... שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים ... וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. ... שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע. ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג ... וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, ... העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על המציאות דרכה, ... נכון וגם שגוי וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על היתרונות היחסיים, יותר מאשר על החסרונות היחסיים, שיש באותו הרעיון, שאומר שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים שונות, שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שרואה יותר את היתרונות ופחות את החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע את הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. דהיינו, לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון אחד, נכון יותר מאשר רעיון אחר. על ידי זה שהוא יראה טוב יותר את ... אחרת. או בסופו של דבר, כדי שתתבצע פעולה ממשית של מכירה ממשית, לשם כך צריכים שני הצדדים לרצות שהעסקה תתבצע. ולשם כך שניהם צריכים לחשוב, שתנאי העסקה יגרמו למציאות שלהם, להיות יותר טובה מאשר רעה. כי תמיד בכל עסקה, יש גם עלות כלשהי, לכל אחד מהצדדים. והצדדים צריכים ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב? ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך ... שההבנה של התקשורת עם אחרים אינה נובעת רק ממקום של רצון אישי, אלא גם מתוך תפיסת המציאות שלנו ושל אחרים. הוא מבהיר שבעצם מה שאנחנו חושבים חשוב, יוכל להוביל אותנו לא רק לשכנע אחרים אלא גם להבין את המניעים הפנימיים של עצמנו. הקול הפנימי והשפעתו כאשר השואל מתחיל להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, ... או משימה, הוא צריך להבין איך להפעיל את כל הרצונות הפנימיים שלו כך שכל הרצונות יזוזו לכיוון אחד. בכך, הוא מרחיב את הדיון לא רק על איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ניתן לעשות זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע או תשומת לב, יש צורך לבחור את הנושא או הדרך לדבר שיתאימו לסולם הערכים של האדם האחר. כלומר, מה שיעניין אותו הוא לא בהכרח מה ... על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו. מהות התועלת והנזק בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא ... הוא יהיה מוכן להקשיב. ההשלכות של ההתמקדות בתועלת כשהשואל מעלה שאלה נוספת על איך לגרום למישהו להקשיב לנו, אליעד מפרט את הדרך שבה אנחנו יכולים להשתמש בתועלת כדי לשכנע את האדם. הוא מסביר שעלינו להבין את סולם הערכים של האדם ולזהות את הדברים שהוא רואה כטובים בעיניו. אחרי שנזהה את הדברים שמניעים אותו, נוכל להציג לו את ההקשבה או הפעולה שאנו רוצים שהוא יעשה ככזו שתשפר את מצבו או תביא לו תועלת. שיטות לשכנוע באמצעות סיפור בהמשך השיחה, אליעד מציע לשאול את עצמנו איך הסיפור או הנושא שאנחנו רוצים לשתף יכול להשפיע על האדם. אליעד ... סיכוי גבוה שהוא אכן יקשיב. היתרונות של המקל והגזר בהמשך, אליעד פונה למחשבה כיצד יש למנף את הידע הזה בעבודה מול אחרים. הוא מציין את היתרונות והחסרונות של גישות שונות בשכנוע. הוא מדבר על שני העקרונות - המקל והגזר - ושואל האם יותר קל לשכנע אנשים על ידי הצגת היתרונות או על ידי הצגת החסרונות. בהמשך, הוא מסביר שהשכנוע יכול להתרחש גם דרך הצגת חסרונות שיכולים להתרחש אם הם לא יקשיבו לנו. הקשר בין פחד לבחירה חופשית לבסוף, אליעד עוסק בשאלה האם ... שליטה, ושהפחד יכול להיות מניע חזק, אך הוא לא בהכרח טוב לטווח הארוך. כאשר אדם פועל מתוך פחד, הוא מרגיש שהוא לא חופשי לבחור, בעוד שפעל מתוך רצון חופשי נותן תחושת שליטה. שיטות שכנוע איך לגרום לאנשים להקשיב? המקל והגזר תועלת מול נזק הנעת אנשים הקשבה ותשומת לב אז מה אתה אומר מה השאלה? ש: איך אני גורם ... שאני רוצה להגיד לך כשהוא שואל אותי איך לגרום למישהו להקשיב לו יש פה את כל הסיפור הזה מה שאני תכף אספר לו יש את זה גם בתוכו הרי אפשר להגיד שהוא שואל אותי איך הוא יכול לגרום לעצמו להקשיב לעצמו הרי גם הוא מנהל דו שיח עם עצמו זה לא רק מנהל דו שיח עם אחרים לפעמים הוא גם מנהל דו שיח עם עצמו. יש נגיד בתוכו ... לבן אדם על עצמו על עצמו כבר הסברנו אלף אלפי פעמים אז מסבירים עכשיו על הבחוץ ואז כשהוא יסתכל על הבחוץ הוא יבין שזה בכלל על עצמו, מה גורם לך לחשוב שמשהו נכון הסברנו איך לגרום לעצמך לחשוב שמשהו נכון הסברנו. עכשיו אנחנו מסבירים את זה בעוד דוגמאות מה יגרום לאחרים לחשוב אז בא תחזור על השאלה מההתחלה, מה השאלה ... צריך, אם את נגיד רוצה לגרום למישהו להקשיב לך דבר ראשון תשאלי לאיזה נושא שלא מעניין אותו את רוצה לגרום לאמא שלך להקשיב לסיפור על משהו וזה לא מעניין אותה נגיד איך את משכנעת אותה להקשיב קודם כל את שואלת את עצמך איזה דברים עושים לה טוב ואיזה דברים עושים לה רע, מה היא לא אוהבת בחיים ומה היא אוהבת ... לו תדייק היא אמרה רווח אבל קשור אליו זה לא מספיק טוב, קשור למילוי החסרונות שלו איזה חסרונות הוא חושב שיש לו איזה בעיות הוא חושב שיש לו איזה רצונות הוא רוצה ואיך אני משכנע אותו שהפעולה הזאת תמלא לו את הרצונות של מה שהוא רוצה. עכשיו שימו לב זה לא איך הפעולה תמלא לו את הרצונות איך אני משכנע אותו שהפעולה תמלא לו את הרצונות זה בכלל לא משנה אם הפעולה מילאה לו את הרצונות או לא, משנה שהוא חושב שהיא תמלא לו את הרצונות. ... עכשיו אתה רוצה לספר לו סיפור, עכשיו אתה יכול לשאול את עצמך איך זה שהוא יקשיב לי לסיפור זה יגרום לו למצוא זוגיות יותר מהר אבל זאת לא השאלה הנכונה, השאלה היא זה איך אני משכנע אותו שזה יגרום לו להשיג זוגיות זה בכלל לא משנה יכול להיות שזה יגרום לו לא להשיג זוגיות. ש: שיחשוב שזה מוביל אותו. אליעד: נכון ... כי זה מביא לך תועלת יכול להיות שאתה שותה רעל אבל אתה חושב שזה בריא ולכן במקום לשאול את עצמך אם הוא יעשה את זה איך זה יקרב אותו למה שהוא רוצה תשאל את עצמך איך אני יכול לשכנע אותו כי זה לא משנה בכלל מה האמת אתה צריך שהוא ישתכנע אתה מבין. ש: אתה צריך להיות איש מכירות טוב. אליעד: ככה עובד איש מכירות ... כי באמת זה יביא לך את האושר אתה מתאמץ כי אתה חושב שזה יביא לך את האושר זה קורה ככה כאילו עובד האדם כאילו זה כולם אותו דבר זה לא משהו שהוא לא נפוץ ומה המסקנה שאם אתה משוכנע במשהו שאתה מתאמץ תגיד רגע שכנעו אותי שזה ככה או שזה באמת ככה. ש: ככה אני בודק את עצמי. אליעד: טוב הבנו את זה אתה רוצה להוסיף? ש: אפשר גם ללכת מהכיוון השני ... יכול לעשות לו את ההיפוך להגיד לו ואם לא תקשיב לי זה יגדיל לך את החסרונות ואם לא תשיג את זה יהיה לך רע ומר שזה נכון שזה אותו דבר. עכשיו בואו נדבר על זה מה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יתרונות ומה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא לא יקשיב לך יהיו לו חסרונות לכאורה שניהם משיגים את אותה תוצאה כי בסך הכל הסופי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך יהיו ... אליעד: לא בהכרח קודם כל בשניהם יכול להיות שהוא יבוא ובשניהם יכול להיות שהוא יברח, לא באמת זה לא מחויב בא תחשוב אם מישהו מאיים עליך אומר לך אם לא תקשיב ככה וככה והוא ישכנע אותך בזה אז מהיבט מסוים יש פה כל מיני יתרונות וחסרונות, מהיבט מסוים אתה יכול להגיד לא רוצה להקשיב כי אני כאילו מרגיש מישהו ... לי זה אבל יש גם סנקציות את מבינה בשני הצדדים. עוד פעם כשמאיימים עליו שיהיה לו רע זה כאילו יותר מחויב כשאומרים לו יהיה לך טוב זה כאילו יותר אפשרי ומהיבט מסוים כשאתה משכנע מישהו דרך המחויב זה כאילו רוצה לברוח מזה מצד שני אם אתה משכנע אותו דרך האפשרי זה בעצם סוג של אפשרי ואז יש פחות סיכוי שהוא יתמיד בזה לכן עושים את שני המינונים ולפי הבן אדם אם אתה רואה שהוא ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות שמשלבות מילים שבאופן ישיר או עקיף מכילות מסרים תת - הכרתיים, המובילים את הקורא ... לא יכול להיות. באופן דומה, המילים הסיבה היא בתוך טקסט מסוים יכולות להציג את העמדה או הדעה כדבר נכון, מבלי להסביר למה הוא נכון באמת. כיצד טכניקות השכנוע בטקסט משפיעות על הקורא? דוגמאות נוספות שהוזכרו בהרצאה כוללות את השימוש במילים כמו הסיבה לכך היא ו - למעשה, המנחות את הקורא להרגיש שההסבר שבא לאחר מכן הוא הסבר חד משמעי ונכון. הרעיון כאן הוא ליצור תחושת סמכות ואמת, וכך לשכנע את הקורא בלי שהוא שם לב לכך. אליעד מציין גם את הכוח שבחזרה על רעיונות או הצגת רעיונות כאמיתות מוחלטות. הצגת רעיון בתור רעיון שמישהו מספיק חכם מבין אותו היא דרך ... לפירוש שונה של המילים וגורם לקורא לחשוב שהחכם עשוי להיות גם לא חכם במקרים מסוימים, או שבכלל המילה חכם לא נמדדת לפי קריטריונים ברורים. כיצד נבנית השכנוע על בסיס המילים? הרצאה זו לא רק עוסקת בניתוח טקסטים אלא גם בתהליך של יצירת טקסטים שישפיעו על הקוראים. אליעד מציע להקפיד על מבנה המשפטים ולשקול כל מילה שנכנסת לטקסט, כי כל מילה עשויה לשדר מסר סמוי אחר. בעבודה עם טכניקות NLP, השימוש המדויק במילים מאפשר לנו להבין כיצד לשתול מחשבות בקרב הקוראים, מבלי שהם יהיו מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את החשיבות של בניית קשרים סמויים בין רעיונות שונים, תוך שמירה על מבנה טקסט שמוביל את הקורא לאותם קשרים מבלי שיבחין בכך. כדי להעצים את השפעת הטקסט, יש להבין איך כל מילה יוצרת תמונה בראשו של הקורא, ואילו מילים מחזקות את המסר המרכזי שמבקש הסופר להעביר. מניפולציות בטקסט מסרים סמויים שכנוע באמצעות NLP טכניקות שכנוע בטקסטים איך לכתוב טקסט משכנע?
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות ... שלו. כך ניתן בהמשך להביא הצעות ורעיונות אלטרנטיביים בקלות רבה יותר, משום שהבסיס הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו ... תנסה את זה?, ואז להפוך את הרעיון למחייב יותר בהמשך (אתה חייב לעשות זאת). ההבנה כיצד הדינמיקה הזאת עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם טובים לנו, באמצעות תהליך פנימי שמתחיל באולי. למשל, אדם יכול ... לאט הופך את האולי הזה לחייב. הבנת התהליך הפנימי עוזרת לזהות מתי אנו נוטים להפיל את עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ... מהשימוש באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? תשובה: אליעד מסביר שמילת המפתח היא ... הרבה אנשים יגיבו ביותר נינוחות למשפט שמתחיל במשהו כמו אולי זה לא חייב להיות כך, במקום אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא אומרים לו מיד לא נכון, אתה טועה או אין מצב שאתה צודק. ... דורשים ממנו אתה חייב!. אם שמים לב לדינמיקה הזאת, אפשר לזהות מתי זה מופנה כלפינו, מתי אנחנו עושים את זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו עוזרת לנו גם מול עצמנו? שאלה: למה חשוב לזהות שאנו עושים זאת לעצמנו? ... כתרחיש מחייב או הפוך לגמרי, לפי האינטרס הרגעי שלנו. אם מבינים איך המוח משתמש במילים כמו אולי או נראה לי או יכול להיות ש..., אפשר לזהות דפוסי שכנוע פנימיים ולשאול את עצמנו האם זה באמת מה שרצינו להאמין בו או האם פיתו אותנו בדרך. מה כדאי לזכור לגבי הטכניקה הזו? שאלה: איך לסכם את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים להכניס רעיון חדש לאדם, אפשר להציגו כאולי כדי לא ליצור חיכוך ישיר מול הרעיון הנוכחי שלו. ... מצב ארוך או מסוכן. הכי חשוב לשים לב שאנו לא מפילים את עצמנו למלכודות שאנחנו בונים לעצמנו או לאחרים באמצעות המילים אולי, אפשרי, נראה לי וכדומה. שכנוע ומניפולציה בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך לשינוי עמדות כיצד לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח בלשכנע אנשים שמה שאת אומרת זה נכון, איך קוראים לה? מה מילת המפתח? ש: מניפולציה? אליעד: לא, יש כזאת מילת קסם ... לא מה קשור אמת, למה את שאלת אותו? ש: לא, הוא אמר אמת. אליעד: אז מה אם הוא אמר מה את חושבת. אני מסביר עוד פעם, יש בשפה העברית מילה שאם את רוצה לשכנע מישהו ברעיון מסוים, אתה רוצה לשכנע אותו? תוסיף את המילה הזאת. ש: לדעתי? להגיד ככה זה. אליעד: לא אבל הוא לא משכנע, הוא אומר לך צריך ככה וככה ואת רוצה להגיד לו שלא צריך. מה מילת המפתח? מילה שמתחילה באות א. ש: אני ... לי, אולי לא צריך את זה, רק שאלתי את השאלה. עם האולי אתה משתחל פנימה. ש: הכנסת ספק אליעד: בדיוק. עכשיו האולי זאת מילת מפתח כל פעם שאת רוצה לשכנע מישהו. נגיד את רוצה לבקש ממישהו משהו תביא לי, לא רוצה להביא לך, תגיד לי יש אולי אפשרות שתביא לי, ...
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
... לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה איך לשקר לאנשים ולעמוד בחקירה? כאשר אדם נדרש להתמודד עם סיטואציה שבה הוא נחקר או מואשם במשהו, בין אם במסגרת לא פורמאלית ובין אם במסגרת רשמית, חשוב להבין שיש שיטות מובנות להתמודד עם טענות ולהצליח להעביר גרסה משכנעת, גם אם היא לא בהכרח תואמת לאמת המוחלטת. אליעד כהן מציג בהרצאה שיטות מעשיות ומפורטות כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ומשכנעת . איך לגבש גרסה משכנעת מול חוקר או אדם שמאשים אותך? כאשר אדם מאשים אותך במשהו, הדבר הראשון ... להטיל ספק בכך על ידי שאלות כגון: מי אמר שזה נכון? אולי טעיתי בזיהוי? אולי התאריך לא נכון? וכדומה. יצירת ספק זה הוא הבסיס להצלחת השכנוע והשקר. איך להתמודד עם האשמות המבוססות על ראיות חזקות? אליעד מסביר שגם ... אתה יוצר אמפתיה כלפי המאשים, מה שמחליש את הטענה שלו ומייצר אצל השומע ספק ואמון רב יותר כלפיך. איך להשתמש באינטרסים של השומע כדי לשכנע אותו בגרסה שלך? חשוב מאוד לזהות את האינטרסים של השומע ולהשתמש בהם ... הוא יקבל תווית של אדם לא מוסרי, דבר שיפגע באינטרס אחר שלו - התדמית שלו בפני עצמו ובפני אחרים. איך להשתמש ברגשות ובאמפתיה כדי לשכנע? אחת השיטות החזקות ביותר שאליעד מתאר היא לגרום לשומע להזדהות איתך ... שהוא רק פירש את מה שהוא ראה?. זה כבר לא מצב מחויב אלא מצב שבו אולי כן ואולי לא, מה שמייצר ספק ברור. איך להשתמש בשיטת התנאים כדי לשכנע ולהגן על עצמך? שיטה נוספת שאליעד ממליץ עליה היא שיטת התנאים. למשל, אם ... הזה לא מתקיים. כך אתה מערער את הביטחון שלו בראיות או בטענות נגדך ויוצר מצב שבו יש סיבה טובה מאוד להאמין דווקא לגרסה שלך. כיצד לשכנע באמצעות הטלת ספק מתמדת? הטכניקה הבסיסית ביותר שאליעד חוזר עליה שוב ושוב ... השני, ובמקביל מחזקות את הגרסה שלך בעיני השומע, כי הן גורמות לו להרגיש שאתה באמת בודק את האמת לעומק. לסיכום, לפי אליעד כהן, הדרך לשכנע אנשים, לעמוד בחקירות ולשקר באופן אפקטיבי מבוססת על טכניקות של הטלת ספק, שימוש באינטרסים ורגשות, פירוק וערעור ראיות, והזדהות רגשית עם המאזין. איך לעמוד בחקירה? איך לשקר בצורה משכנעת? איך להתמודד עם האשמות? איך להטיל ספק בטענות של אחרים? מהן שיטות המניפולציה הכי יעילות? איך להשתמש ברגשות לשכנוע?
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע איך אפשר לשכנע אדם שחושב שכבר יש לו את מה שהוא רוצה? אליעד כהן מסביר לעומק כיצד לשכנע אנשים לפעול, גם כאשר נדמה להם שכבר השיגו את רצונם. הדוגמה המרכזית שבה אליעד משתמש עוסקת באדם שמאמין שאוהבים אותו. אדם כזה, לכאורה, כבר מילא את החיסרון שלו - הרצון שיאהבו אותו - ולכן קשה לשכנע אותו לפעול מתוך רצון שיאהבו אותו עוד. אליעד מציג מספר שיטות יסודיות כיצד להתמודד עם מצב כזה, תוך שימוש בדוגמאות מפורטות והסברים פסיכולוגיים מעמיקים: כיצד אפשר לגרום לאדם להרגיש שחסר לו דבר שהוא בטוח שיש לו? אליעד מסביר שיש שלוש דרכים מרכזיות להתמודד עם אדם שמאמין שיש לו משהו: לשכנע אותו שאין לו את מה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, בעצם לא אוהבים אותך). לשכנע אותו שיש לו פחות ממה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, אוהבים אותך פחות ממה שאתה חושב). לשכנע אותו שהוא צריך יותר ממה שכבר יש לו (לדוגמה, אתה צריך שאוהבים אותך יותר). בכל אחת מהאפשרויות האלה המטרה היא ליצור מחדש או להגדיל את תחושת החיסרון, כדי ... את מה שיש לו. למשל, אדם שמאמין שאוהבים אותו עדיין חושש שיום אחד יפסיקו לאהוב אותו. כאן אליעד מציע שתי אפשרויות: לגרום לאדם להפסיק לדאוג מזה שאולי יפסיקו לאהוב אותו (מה שלא תמיד שימושי). לגרום לו להאמין שאם יבצע פעולה מסוימת, אז מובטח לו שימשיכו לאהוב אותו בעתיד (לדוגמה, אם תעשה את מה שאני אומר לך, תמיד ימשיכו לאהוב אותך). במילים אחרות, לנצל את הפחד של האדם לאבד את מה שיש לו, כדי לגרום לו לפעול בדרך הרצויה לך. איך להשתמש בהשוואות כדי ליצור חיסרון? אליעד מסביר שיטה ... אנשים אוהבים אותו, ורוצה לפעול כדי לשפר זאת. כדוגמה מעשית, אם אתה רוצה לשכנע אדם להתקרב אליך, אפשר להראות לו שבזכות הקרבה אליך הוא יכיר יותר אנשים, ולכן יותר אנשים יאהבו אותו. האדם ישאל את עצמו: רגע, אולי באמת לא מספיק אנשים ... שבעבר לא היה מודע אליו. כיצד להשתמש בחסרונות וביתרונות האישיים שלך לשכנוע? אליעד מציע להשתמש ביתרונות ובחסרונות האישיים שלך כדי לשכנע. למשל, אם יש לך כישרון או ידע שאין לאחרים, אפשר לשכנע את האדם שהאהבה או ההערכה שאתה מעניק לו היא בעלת ערך רב יותר מאשר זו של אחרים, כיוון שאתה מבין למה אתה אוהב אותו, ולכן האהבה שלך שווה יותר. מצד שני, אפשר גם להשתמש בכישלונות שלך כדי לשכנע. למשל, לומר אני עברתי הרבה כישלונות בחיים, ולכן אם אני אוהב אותך, זו אהבה אמיתית ועמוקה יותר ממישהו שקל לו לאהוב, כי אצלו זה סתם. כך אפילו חסרונותיך האישיים הופכים ליתרון בשכנוע. מה צריך להיזהר כשמנסים ליצור חיסרון באחרים? אליעד מדגיש שצריך לעשות את כל תהליך יצירת החיסרון בצורה מתוחכמת וזהירה, כדי שהאדם לא ירגיש באופן ברור ... בלי שירגיש שמנסים לגרום לו להרגיש כך. מה יותר חשוב: חוכמה או ניסיון בשכנוע? אליעד מסביר בבירור שחוכמה חשובה יותר מניסיון. אם יש לך חוכמה, לא בהכרח צריך ניסיון, אך ניסיון בלבד לא תמיד יוביל לתוצאות הרצויות. החוכמה מאפשרת לך ... אפילו במצבים שבהם הם חושבים שהם כבר מילאו את רצונם באופן מלא. איך לשכנע אנשים לעשות משהו? יצירת חיסרון פסיכולוגי מניפולציות פסיכולוגיות על אנשים איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא חושב שיש לו? שיטות שכנוע אפקטיביות כיצד להגדיל רצון של אדם? ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים אותו? אליעד: מישהו שחושב שאוהבים אותו מה נקודת התורפה שלו. ... שהוא יכול להשיג דרכי. אליעד: בא נשאל את השאלה צעד אחד אחורה. הוא רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו והוא מניח שהבן אדם רוצה שיאהבו אותו, והוא תכנן להגיד אני אגרום לו לחשוב שאם הוא יעשה את זה אני אהב אותו ואז בגלל שהוא רוצה שיאהבו ... איך יכול להיות? מה התשובה? יש הרבה תשובות. תשובה ראשונה אתה יכול לנסות לשכנע אותו, אתה איתי, אתה מרוכז? ש: כן. אליעד: מה התשובות? אין לך תשובות. ש: יש לי כמה. אליעד: מה התשובות? ש: לא זרום, זרום. אליעד: טוב, בא נלך מסודר. הוא חושב שיש לו X הוא חושב שאוהבים אותו נגיד ואתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה משהו אז יאהבו אותו, אתה אומר אבל הוא כבר אוהבו, הוא כבר חושב שאוהבים אותו. ש: לא זה לא העניין, המטרה שלי לא לשכנע אותו שאוהבים אותו. אליעד: לא, אתה רוצה ל
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך ... כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש ... ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או ... מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה שתגרום לעובד להרגיש שמנצלים אותו. לדוגמה, לומר לעובד שהוא חייב לקחת את התפקיד ... לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות כן. מה הנושא? ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר. ש: שהוא מקביל לו, אוקי? אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה. ש: זהו, אני ... מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא מעניין הסיפור. תתמקד במהות איך אני גורם ל - X לעשות Y, זה הכל. ש: לעשות Y ... הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא רוצה. שלב שני בודקים מה הוא לא רוצה. ואז מנסים לראות איך אנחנו משכנעים אותו שאם הוא יעשה את זה אז זה יגדיל את הסיכוי של לגבי מה שהוא רוצה, וזה אם הוא לא יעשה את זה יגרום לו לקבל את מה שהוא לא ... תצליח, אז לא, אתה לא יכול לשכנע אותו. אז בא נתחיל, מה הוא רוצה נגיד? מה אנחנו יודעים שהוא רוצה? ש: אני לא יודע מה הוא רוצה, אני יודע מה הוא צריך. אליעד: ... איזה סוג רצונות? ש: הוא יכול לרצות יותר כסף. אליעד: אבל איזה סוג רצונות, כשאתה אומר בא נבדוק מה הוא רוצה איזה סוג רצונות אנחנו מדברים, לא דווקא רצונות ... בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות. ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של ...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
... אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע האם ניתן לנתח שפה של אנשים שאינם דוברים שפת אם? אליעד כהן מסביר כי כאשר רוצים לנתח טקסטים או מילים של אדם שלא דובר את השפה כשפת אם, קיימת מגבלה מסוימת. אם אותו ... באופן אוטומטי ולהתחיל לפתח את האישיות והסגנון הייחודי שלך. מהו האתגר הכי גדול של מומחה שכנוע? אליעד מסביר שהאתגר הגדול ביותר של מומחה שכנוע הוא לשכנע את עצמו שטוב לו, דווקא כשהוא מרגיש שרע לו. כאשר אתה כבר יודע איך לשכנע אחרים בכל דבר, האתגר האחרון והקשה ביותר שנותר הוא לשכנע את עצמך. אליעד מציע תרגיל שבו אתה לוקח דבר שאתה בטוח שרע לך איתו ומשכנע את עצמך שהוא טוב. למשל, אם מגרד לך ברגל, תנסה לשכנע את עצמך שזה בסדר ולא לגרד. תרגילים כאלה מפתחים את המיומנות שלך בשכנוע עצמי, מה שבתורו מגביר את היכולת שלך לשכנע אחרים במצבים קשים במיוחד. מהי נקודת התורפה של שיטות הפיתוי המקובלות באינטרנט? אליעד מציג דוגמה ספציפית לתחום אומנות הפיתוי והסבר על שכנוע, ומסביר כי ישנן שיטות רבות המלמדות איך להתחיל עם בחורות באופן כללי, אך הן חסרות את הכלים להתמודד עם המצב שבו אתה מעוניין באישה ספציפית שכבר מכירה אותך ואינה מעוניינת. ברוב שיטות הפיתוי יציעו לך פשוט לעבור לבחורה אחרת, אך אליעד טוען שאם מישהו באמת מומחה בשכנוע, עליו להיות מסוגל לשכנע גם את הבחורה הספציפית הזאת. לפי אליעד, הפתרון לכך הוא לפתח קודם כל את היכולת לשכנע את עצמך לקבל את מה שאתה לא רוצה, ובכך ללמוד כיצד לשכנע אחרים לקבל את מה שהם לא רוצים. מהי המיומנות הגבוהה ביותר בשכנוע שאפשר להגיע אליה? אליעד מסביר שהרמה הגבוהה ביותר בשכנוע היא מצב שבו אתה מסוגל לגרום לאדם להשתכנע בכל דבר שאתה רוצה בלחיצת כפתור מטאפורית. יחד עם זאת, לעיתים תעדיף לא להשתמש ביכולת הזו כדי שהאדם ישתכנע מרצונו החופשי, ולא רק בגלל שאתה לחצת לו על הכפתור. השליטה המלאה במיומנות השכנוע, אם כן, היא לדעת מתי ואיך להשתמש בה, ולהשאיר לאדם השני את התחושה שהוא החליט בעצמו. איך לקרוא אנשים? טיפים לשכנוע עצמי שיטות שכנוע מתקדמות איך לשכנע בחורה ספציפית? כיצד לנתח שפת גוף? איך לפתח כושר שכנוע? אומנות הפיתוי חסרונות אתה בעצם שואל שאלה כזאת. כל הנושא של לנתח טקסטים של אנשים, לנתח שפה, ניתוח שפה, משמעויות מילים וכו. מה קורה לגבי בן אדם שלא דובר אתה השפה, שפת ... אז מה אתה בא להגיד? מה השאלה? אני אסביר לך כשאתה אומר את הדברים האלו, אתה צריך להיות מומחה לשכנוע. עכשיו בא נשאל שאלה פשוטה, תתרכזו טוב טוב, אם נגיד היית המומחה ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סוגסטיות, איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סוגסטיות, איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן אישי לקשב וריכוז, מאמן מכירות בנושא סוגסטיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 07:04:36 - wesi1