אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נשים חושבות ✔מניעת אלימות נגד נשים, נשים מוכות, אופי של אישה מוכה, שוויון זכויות בין נשים לגברים, פמיניזם, יעוד האישה בעולם, אישה צריכה להביא ילדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניעת אלימות נגד נשים, נשים מוכות, אופי של אישה מוכה, שוויון זכויות בין נשים לגברים, פמיניזם, יעוד האישה בעולם, אישה צריכה להביא ילדים, זכויות האישה, מעמד האישה, נשים עגונות, נשים דתיות במגזר הדתי, אפליית נשים
מה גורם לתופעה של אלימות נגד נשים?

אליעד כהן מסביר כי אלימות נגד נשים היא תופעה חברתית רחבה הכוללת אלימות פיזית, מילולית, נפשית, מינית וכלכלית. עם זאת, אליעד מתמקד בעיקר באלימות הפיזית, בטענה שזו צורת האלימות המשמעותית ביותר שמופנית ספציפית כלפי נשים. לדבריו, אף שיש גם אלימות מילולית ונפשית של נשים כלפי גברים ולהפך, אלימות פיזית נחשבת באופן ברור לתופעה שבה הגברים נוקטים באלימות רבה יותר כלפי הנשים, כולל מקרים של רציחות יום - יומיות.

אליעד כהן מתאר את שורש התופעה באופן יסודי, וטוען שהבסיס לאלימות נגד נשים נעוץ בתפיסת הגבר כלפי האישה כרכוש, כחלשה יותר וכמי שחייבת לציית לו. הוא מקשר את התפיסה הזו למקורות תנ"כיים ולתרבות עתיקה שבה האישה נתפסה כנחותה, ובכך מאפשרת לגבר להפעיל עליה שליטה ואף אלימות כדי לכפות את רצונותיו. הוא נותן כדוגמה את הסיפור התנ"כי של חוה ואדם הראשון, שבו כביכול חוה נתפסת כאשמה ב"חטא הקדמון", מה שמוביל לתפיסה שהאישה חלשה, נחותה, ואשמה בטעויותיו של הגבר.

הוא ממשיך וטוען שאחד הגורמים העיקריים לתופעה הזו היא שהנשים עצמן נתפסות ומציגות את עצמן כחלשות ומוגבלות. אליעד מסביר כי האישה פעמים רבות משחקת "משחק כפול", שבו מצד אחד היא דורשת זכויות יתר והגנה מתוך עמדתה החלשה כביכול, ומצד שני משתמשת בחולשתה על מנת לקבל הטבות שונות מהגבר ומהחברה בכלל. הוא מדגיש שהחברה מחנכת נשים מילדותן להיות תלויות בגברים, וכך הן לומדות לחיות בעמדה של חולשה.

האם אישה אשמה באלימות כלפיה?

אליעד כהן לא אומר שהאישה "אשמה" במובן הפשוט של המילה, אלא שההתנהלות שלה ושל החברה גורמת לה להיות במקום בו אלימות כלפיה הופכת ליותר אפשרית. הוא מסביר כי אישה שלא לוקחת אחריות על החיים שלה ושמכניסה את עצמה למצב של קורבן - מתוך מחשבה ש"מגיע לה" משהו בגלל שהיא אישה - מכניסה את עצמה באופן לא מודע למקום שבו מתאפשרת אלימות כלפיה. הוא מדגיש שזה לא מצדיק בשום אופן את האלימות, אך זה מאפשר להבין איך נוצרת הסביבה בה אלימות יכולה להתקיים ולהימשך.

הוא מציג דוגמה מפורטת של אישה מוכה בזוגיות, ושואל למה היא לא עוזבת? התשובה, לדבריו, נעוצה בתפיסת האישה את עצמה כחלשה או כמי שזקוקה לגבר על מנת לפרנס או לגדל ילדים. לדוגמה, הוא מתאר אישה שאומרת לעצמה שאינה יכולה גם להביא ילדים וגם לנהל קריירה, ומכאן נשארת בזוגיות אלימה כי היא חושבת שאין לה אלטרנטיבה.

למה נשים נשארות במערכת יחסים אלימה?

אליעד כהן מדגים דרך המקרה של "אישה מוכה" ומסביר כי אישה שנשארת במערכת יחסים אלימה עושה זאת בגלל מערכת אמונות שבה היא רואה עצמה קורבן, וחושבת שאין לה יכולת לדאוג לעצמה לבד. הוא מסביר שכשאישה נמצאת בזוגיות פוגענית, האלימות הפיזית מתחילה לרוב רק אחרי שלב ארוך של אלימות מילולית או נפשית - קללות, זלזול, התעלמות - והיא נשארת בזוגיות הזו כי היא לא מאמינה שהיא יכולה להסתדר בעצמה. לדבריו, אישה זו לוקחת על עצמה את "דמות האישה המוכה", שהיא דמות של חולשה ותלות מוחלטת.

האם הנשים עצמן מחזקות את תפיסת חולשתן?

אליעד כהן טוען שאכן הנשים עצמן מחזקות את התפיסה שהן חלשות ותלויות, בעיקר כשהן מקבלות על עצמן תפקידים חברתיים כמו "להביא ילדים" או "לתחזק את הבית", במקום להבין שאין שום חובה עליהן לבצע את התפקידים הללו. הוא טוען כי עצם המחשבה של האישה שהיא חייבת לעשות משהו בגלל שהיא אישה - כמו למשל להיות אמא - מייצרת מראש את החולשה ואת חוסר העצמאות הכלכלית והנפשית, מה שבתורו מאפשר התנהגות פוגענית מצד...
אישה צריכה פגיעה מחשבות ילדים לא רוצה להביא ילדים אלימות נגד בחורות לחשוב שוויון זכויות כיצד נוצרות לקבל מין אופי אופי של אישה אופי של אישה מוכה אופי של בחורה אופי של נשים אי הורות אישה אישה מוכה אישה צריכה אישה צריכה להביא ילדים אל הורות אל הוריים אל הורים אלהורות אלהוריים אלימות אלימות נגד בחורות אלימות נגד נשים אפליית נשים אשה שלא רוצה ילדים בחורה בחורה מוכה בחורות בין נשים לגברים גברים שלא רוצים ילדים דת דתות דתיים הדתיים החרדים זוגיות ללא ילדים זכויות זכויות האישה זכויות נשים חיים בלי ילדים חיים ללא ילדים חרדים יהדות תורה מצוות אלוהים ייעוד ילד ילדה ילדים יעוד יעוד האישה יעוד האישה בעולם לא לגדל ילדים לא להביא ילדים לא רוצה ילדים לא רוצה לגדל ילדים לא רוצה להביא ילדים לא רוצה להיות אבא לא רוצה להיות אמא להביא להביא ילד להביא ילדים לוותר על ילדים לחיות בלי ילדים לחיות ללא ילדים מטרות מניעת אלימות מניעת אלימות נגד נשים מעמד האישה נשים נשים דתיות במגזר הדתי נשים מוכות נשים עגונות נשים שלא רוצות ילדים פמיניזם פמיניסט פמיניסטיות פמניזם פמניסט פמניסטיות שוביניזם שוביניסט שובניזם שובניסט שובניסטיות שוויון שוויון זכויות שוויון זכויות בין גברים לנשים שוויון זכויות בין נשים לגברים תכלית
נשים גברים - מה ההבדל הרגשי שבין גברים לבין נשים?
נשים גברים - מה ההבדל הרגשי שבין גברים לבין נשים?
... מה בני אדם רוצים איך בני אדם חושבים אז תבין גם כן איך גברים חושבים או איך נשים חושבות או איך גברים חושבים בסיטואציה מסוימת או איך נשים חושבות בסיטואציה מסוימת זה תמיד תת שאלה של משהו אחר. ש: אני מראש תמיד חשבתי שאישה חווה תמיד ...
משיכה וחברויות, למה מישהו רוצה אותך? למה מישהו נמשך אליך? למה מישהו רוצה להיות חבר שלך? למה הוא רוצה אותי? למה היא רוצה אותי? האם היא רוצה רק את הכסף שלי? האם הוא רוצה רק את הגוף שלי? למה היא חושבת שאני רוצה ממנה רק סקס?
משיכה וחברויות, למה מישהו רוצה אותך? למה מישהו נמשך אליך? למה מישהו רוצה להיות חבר שלך? למה הוא רוצה אותי? למה היא רוצה אותי? האם היא רוצה רק את הכסף שלי? האם הוא רוצה רק את הגוף שלי? למה היא חושבת שאני רוצה ממנה רק סקס?
... ממך זו האמת המוחלטת. למה היא רוצה אותי רק בשביל כסף? למה הוא רוצה אותי רק לסקס? איך לדעת למה מישהו נמשך אליי? למה נשים חושבות שרוצים אותן רק לסקס? למה גברים חושבים שרוצים אותם רק לכסף? האם הוא רוצה אותי בגלל סקס? איך להבין מה אנשים רוצים ממני באמת? למה הוא חושב שאני רוצה ממנו רק כסף? ...
נשים וגברים, למה גברים רוצים רק סקס? למה נשים רוצות רק כסף? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? אופי של גברים, אופי של נשים, תכונות של גברים, תכונות של נשים, למה בחורה מחפשת גבר עשיר? למה גבר מחפש בחורה צעירה? מערכות יחסים
נשים וגברים, למה גברים רוצים רק סקס? למה נשים רוצות רק כסף? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? אופי של גברים, אופי של נשים, תכונות של גברים, תכונות של נשים, למה בחורה מחפשת גבר עשיר? למה גבר מחפש בחורה צעירה? מערכות יחסים
... את הכסף שהוא משקיע בה. הסבר מעמיק על המעגל האינסופי של סקס וכסף ביחסים בין גברים ונשים? אליעד מסביר שבעצם נוצר כאן מעגל סגור: נשים חושבות שגברים רוצים רק סקס, ולכן הן מחפשות גברים עם כסף, כי לפחות כך הן ירגישו שהן הרוויחו משהו מהקשר. גברים, מצד שני, רואים שנשים מתעניינות בעיקר בכסף ... שהמשיכה הפיזית היא הדבר הכי חשוב. איך לשבור את המעגל? אז מה עושים? איך יוצאים מהלופ הזה שבו גברים חושבים שנשים רוצות רק כסף, ונשים חושבות שגברים רוצים רק סקס? הפתרון פשוט: - אם אישה לא תחפש גבר רק בגלל הכסף שלו - היא תמצא גבר שלא מחפש רק סקס. - אם גבר לא יחפש אישה רק לפי המראה שלה - ...
אחרי מות קדושים אמור, שמירה על כבוד המת, לכבד אדם שמת, להספיד אדם שמת, לשבח אדם שמת, לשמור על כבוד המת, זיכרון המת, הנצחת אדם מת, למה אנשים חושבים?
אחרי מות קדושים אמור, שמירה על כבוד המת, לכבד אדם שמת, להספיד אדם שמת, לשבח אדם שמת, לשמור על כבוד המת, זיכרון המת, הנצחת אדם מת, למה אנשים חושבים?
...או מוכשר יותר ממה שהיה באמת בחייו. מה הסיבה שאנשים נותנים חשיבות מיוחדת לציטוטים של אדם מת? אליעד מתייחס גם לשימוש בציטוטים של אנשים מתים. הוא מסביר שאם אדם מצטט מישהו שמת, הציטוט נתפס כבעל משמעות וחשיבות מיוחדת. הסיבה לכך היא שבדרך כלל, אחרי המוות, התפיסה היא שאין כבר חסרונות לאותו אדם, ולכן דבריו נתפסים כחכמים יותר. למשל, כאשר אנשים מצטטים את אלברט איינשטיין, הם לא זוכרים שהיו לו גם טעויות או חסרונות. אחרי מותו, איינשטיין הפך לדמות שמייצגת חוכמה...
איך עובד הרצון? איך אנשים חושבים? אושר פנימי, אושר חיצוני, סוגים של אושר, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, רצון פנימי, רצון חיצוני, מהות וצורה
איך עובד הרצון? איך אנשים חושבים? אושר פנימי, אושר חיצוני, סוגים של אושר, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, רצון פנימי, רצון חיצוני, מהות וצורה
...לפעמים האדם חושב שהוא רוצה את הצורה החיצונית, אך כשהוא מקבל אותה, הוא מבין שבעצם מה שרצה באמת הייתה המהות הפנימית, ולהפך. מה המשמעות של מקורי וחיקוי ביחס לרצון האדם? אליעד כהן מחדד כי ההבחנה בין מקורי לחיקוי תלויה תמיד בהקשר ובנקודת מבט יחסית. מוצר או חוויה נחשבים לחיקוי רק ביחס להגדרה או רצון מסוים. לדוגמה, אדם שמחפש שעון יוקרתי שיראה כמו שעון יקר אך במחיר נמוך, יעדיף חיקוי של השעון, וביחס אליו החיקוי הוא המקורי כי הוא עונה על הדרישה שלו באופן מדויק...
חרדה חברתית קיצונית, למה אני מפחד מאנשים? אני מרגיש שקוראים אותי, אני מרגיש חשוף, פחד לדבר עם אנשים, לא רוצה לדבר עם אנשים, למה אני מפחד לפגוש אנשים? הימנעות ממפגש עם אנשים, פחד מבני אדם, פחד ממפגש קבוצתי, אין לי חברים, מפחד שידעו מי אני, מפחד שיעלו עלי, מפחד שיקלטו אותי, מה חושבים עלי? לחוץ ליד אנשים, חושב ששומעים אותי, בושה מאנשים, מתבייש מאנשים, להסתיר מידע, פחד של מרגל, פחד של סוכן חשאי, פחד מחקירה, פחד להיחקר, פחד לתת עדות, אני מרגיש שקוף
...עם האדם השני. סיטואציות חברתיות, שבהן יש דיבור ושיח על משהו כלשהו שאינו מוגדר. וככל שהדינאמיקה היא יותר לא מוגדרת ויותר זורמת, ככה האדם יותר יחשוש ממנה. כי זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא בטעות יגיד משהו שיגרום לאנשים לעלות עלי לקלוט מי אני לדעת מי אני וכיוב. ובהקשר הזה, אני אזכיר את אחד האיומים הגדולים ביותר של הדת היהודית, כלפי מי שעושה חטאים בסתר. והאיום אומר, שאחרי שהאדם מת, בעולם הבא בבית דין של מעלה, כאשר האדם מת, לוקחים את כל קרובי משפחתו חבריו...
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1 איך להגיב לילד שמתנהג באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו? כאשר ילד פועל באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו, חשוב להבין תחילה מדוע הוא בחר בדרך זו. למשל, אם ילד רואה שמישהו מתכנן לפגוע בו, בחברו או אפילו בחיה שהוא אוהב, הוא עשוי לבחור באלימות מתוך אמונה שזה הפתרון הטוב ביותר לסיטואציה באותו רגע. אליעד מסביר כי ברגע האמת, הילד מגיב לפי הדחף האינסטינקטיבי שלו, לפי מה שהוא תופס כמוצא יחיד. הוא לא בהכרח מנתח ... זאת, נשאלת השאלה האם תגובתו הייתה ראויה או לא. אם נניח שילד דחף ילד אחר כדי למנוע פגיעה בחתול, בית הספר עשוי להגיד שזוהי פעולה לא נכונה, כי הוא הפעיל אלימות. אך אליעד מסביר שכדאי לברר את הנקודה העקרונית: האם הפעולה של הילד נבעה מתגובה אימפולסיבית או מתוך החלטה מושכלת, והאם הוא שקל כראוי את כל החסרונות והיתרונות של המעשה? ... לילדים. כאשר הילד רגיל לנתח את נקודת המבט של הצד השני, הוא פחות נצמד לעמדה שלו באופן נוקשה. תהליך זה מונע קונפליקטים ומקטין את הסיכוי שהילד יפעל באלימות, מכיוון שהוא כבר רואה מראש את החסרונות האפשריים במעשה אלים. מה לעשות כשערכי הבית והערכים של בית הספר מתנגשים? אחת הבעיות הקשות שמתעוררות היא כאשר הערכים של המשפחה שונים מאוד מאלו של בית הספר. אליעד מדגים זאת במצב שבו בבית הספר לא מקובל להפעיל אלימות בשום מצב, אבל הילד מגיע ממשפחה שמאמינה שלפעמים יש מצבים בהם הפעלת כוח מוצדקת, למשל כדי להגן על מישהו חסר ישע או בעל חיים. במצבים כאלה יש מספר אפשרויות: אפשרות אחת היא ... מהו המחיר המועדף עליכם כהורים וכמשפחה. אליעד מדגיש שגם החלטה זו צריכה להיות מתוך מודעות מלאה למחיר שלה, ולא מתוך התעלמות מהמציאות. האם יש הצדקה לפעול באלימות כדי למנוע אלימות גדולה יותר? ההרצאה מציגה דילמה אמיתית - האם ילד רשאי לפעול באלימות כדי למנוע אלימות חמורה יותר (כגון זריקת אבן על אדם או בעל חיים)? אליעד מסביר שההחלטה תלויה במידה רבה בערכים האישיים של המשפחה ושל הילד. יש משפחות שיסכימו שהילד יפעל באלימות מינימלית כדי למנוע נזק גדול יותר, בעוד בתי הספר בדרך כלל מתנגדים בתוקף לכל אלימות שהיא. אליעד מוסיף שהבעיה מתחדדת כאשר מדובר בהגנה על בעלי חיים, שהחברה לא תמיד רואה כשווי ערך לבני אדם. אם המשפחה מאמינה בשוויון ערך בין בעלי חיים לאנשים, עליה לקחת בחשבון שזו עשויה להיות עמדה חריגה בבית הספר, וכך נוצר קונפליקט נוסף שיש לקחת בחשבון. כיצד להתמודד עם הנהלת בית הספר במקרים של אלימות מוצדקת בעיני הילד? כאשר הורה מגיע לפגישה עם הנהלת בית הספר לאחר אירוע כזה, אליעד ממליץ להכין מראש את ההסברים ולהיות מוכנים לשאלה: מה האינטרס של בית הספר? ולנסות לראות את האירוע מנקודת מבטם. בית הספר רוצה למנוע אלימות בכל מחיר, אך ההורים עשויים לטעון שישנם מצבים בהם פעולה אלימה מינימלית היא הדבר הנכון לעשות כדי למנוע אלימות קשה יותר. הדיאלוג עם בית הספר צריך להיות פתוח וכנה, ולהסביר כי הילד פעל מתוך כוונה טובה, גם אם המעשה עצמו מנוגד לכללים. חשוב להדגיש שבכל החלטה ישנם חסרונות ויתרונות ... החלטה, ולימוד לראות את הדברים מנקודות מבט מרובות. כל אלה עוזרים לילד להיות פחות אימפולסיבי ולהבין יותר את ההשלכות ארוכות הטווח של התנהגותו. איך למנוע אלימות של ילדים? מה עושים עם ילד אלים בבית הספר? האם להגן על חיות זה מצדיק אלימות? איך ללמד ילד להבין את הצד השני? בעיות התנהגות של ילדים בבית הספר מה לעשות כשהילד לא מתאים למסגרת? ...
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2 איך לשכנע ילד לא לפעול באלימות? כאשר ילד נוקט באלימות , הורים ומחנכים מתמודדים לעיתים קרובות עם אתגר גדול - כיצד לגרום לילד להבין שהאלימות אינה פתרון מתאים. אליעד כהן מציג גישה מפורטת ויסודית שמתמקדת בשינוי תפיסת הילד לגבי היתרונות והחסרונות של התנהגות אלימה. הוא מציין כי כדי שהילד יפסיק לנהוג באלימות, יש צורך אמיתי לגרום לו לרצות בעצמו להפסיק להתנהג כך, מתוך הבנה פנימית, ולא מתוך איום או עונש בלבד. מדוע איומים ועונשים לא תמיד עוזרים למנוע אלימות אצל ילדים? אליעד מסביר כי האיומים, כגון יזרקו אותך מבית הספר, עשויים דווקא לעודד התנהגות אלימה אצל הילד. אם ילד אינו מרוצה בבית הספר, איום מסוג זה עשוי להפוך עבורו דווקא ליתרון - הוא יעדיף שיזרקו אותו. מכאן שהאיום אינו משרת את מטרתו. הדרך האפקטיבית היא להראות לילד כי המחיר האישי שהוא משלם על התנהגות אלימה גבוה מהיתרונות שהוא משיג ממנה, ולהמחיש זאת בדרכים שונות. איך לזהות את היתרונות והחסרונות שהילד רואה באלימות? אליעד מציע לגשת אל הילד בגישה פתוחה ולא שיפוטית. במקום להניח מראש שאלימות היא רעה, יש לעודד את הילד לדבר על היתרונות שהוא רואה בהתנהגות שלו. לדוגמה, ילד דחף ילד אחר כדי ... זמן לחכות. כאן ההורה או המחנך צריך לשאול את הילד אילו דרכים אחרות היו קיימות להשיג את אותה מטרה בלי אלימות. בשלב זה, הילד מציין אלטרנטיבות נוספות (לדוגמה, לקרוא למורה או לחכות לתורו), ומתוך רשימה זו הוא יכול לראות שישנן דרכים אחרות שמשיגות את המטרה שלו, עם פחות נזק או סיכון. למה חשוב להבין ולתת לגיטימציה לרצון של הילד להיות אלים? אחת הנקודות המרכזיות שאליעד מדגיש היא שלא נכון להילחם ברצון של הילד לפעול באלימות, אלא להכיר בו. אם הילד אומר שדחף את חברו כי התעצבן שקיללו אותו או כי לא נתנו לו את מה שרצה, ... את תחושתו, לתת הכרה מלאה לרגשות שלו, ולהסכים איתו שבתנאים האלה אולי היה לו הגיוני לפעול באלימות. לאחר שהילד מבין שמכבדים את ההיגיון מאחורי ההתנהגות שלו, הוא מוכן יותר לשמוע על חסרונותיה של האלימות, ולבחון חלופות אחרות. מה החשיבות של השוואה בין היתרונות והחסרונות של אלימות? אליעד מסביר שיש חשיבות עליונה לכך שהילד יעשה בעצמו השוואה בין היתרונות והחסרונות. במהלך השיחה, יש ליצור רשימה ברורה של סיבות שבעדן הילד רוצה לפעול באלימות (כמו לקבל מיד את מה שאני רוצה או להפסיק העלבות מהירות), ולמולן רשימה של חסרונות משמעותיים (כמו יכול לפגוע בי בחזרה או לא אוכל לשחק עם החברים בעתיד). המטרה הסופית היא שהילד בעצמו יגיע להבנה פנימית שהחסרונות עולים על היתרונות, ומתוך הבנה זו יבחר מרצונו להימנע מאלימות. כיצד מתמודדים עם ילד שממשיך לראות יתרונות באלימות גם לאחר השיחה? גם לאחר השיחה, ייתכן שהילד עדיין יראה יתרונות בהתנהגות ה
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
... הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome מהי תסמונת שטוקהולם? איך היא פועלת ומה ההיגיון שמאחוריה? תסמונת שטוקהולם היא תופעה שבה ... מה ההיגיון הרגשי מאחורי הזדהות עם התוקף? לאורך זמן, כאשר אדם נמצא במצוקה נוראה, כמו בשבי או תחת אלימות, המוח מתחיל לחפש דרכים להתמודד עם הסבל. אחת הדרכים היא להזדהות עם התוקף כדי להפחית את תחושת הפחד והסבל. במקום לחשוב אני חטוף, עושים לי רע, האדם ... בכך שמישהו פוגע בנו או שעושים לנו רע מציבה אותנו מול תחושת חוסר אונים. אדם שחווה חטיפה או אלימות עשוי להימנע מלראות את המציאות ככואבת, כדי להימנע מהפחד והסבל הכרוך בהודאה. במקום זאת, המוח בוחר להאמין שהמציאות טובה או נוחה יותר. חשוב לזכור על ... באופן רציונלי ולהפחית את ההטיה הרגשית: - יש לדבר עם הקורבן באופן הגיוני, לשאול אותו שאלות שמטרתן לברר מדוע הוא מזדהה עם האדם שפגע בו, או מדוע הוא רואה את הפגיעה כמשהו חיובי. - חשוב לזהות את האינטרס הרגשי: האם הקורבן מפחד כל כך להודות שעושים לו רע, ... תסמונת שטוקהולם מנגנוני הגנה רגשיים האם הכל לטובה כיצד לפתח חשיבה רציונלית תסמונת שטוקהולם נשים מוכות, הזדהות רגשית, אינטרס רגשי, 2 סיבות למה מישהו חושב משהו, טיפול בטראומת אונס, הזדהות עם האונס, הזדהות עם המאשים, תגובות פסיכולוגיות לתנאי שבי, מהי ... הפרעה פוסט טראומטית, טראומת שבי, תסמונת האישה המוכה, סינדרום האישה המוכה, אפקט האישה המוכה, אלימות במשפחה, תסמונת הגבר המוכה, סינדרום הגבר המוכה, אפקט הגבר המוכה, תסמונת האישה המוכה נפשית, אופי של אישה מוכה , תסמונת הגבר המוכה נפשית, אופי של גבר מוכה, מהו סינדרום שטוקהולם? מה זה Stockholm syndrome? הזדהות עם החוטפים, תסמונת שטוקהולם גברים מוכים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניעת אלימות נגד נשים, נשים מוכות, אופי של אישה מוכה, שוויון זכויות בין נשים לגברים, פמיניזם, יעוד האישה בעולם, אישה צריכה להביא ילדים, זכויות האישה, מעמד האישה, נשים עגונות, נשים דתיות במגזר הדתי, אפליית נשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: נשים חושבות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נשים חושבות, איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי להצלחה בנושאי נשים חושבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2188 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 11:19:18 - wesi1