אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח לשוני ✔הבנת הנקרא, YNET, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, בלשנות, חקר השפה, משמעות מילולית, סמנטיקה, פרגמטיקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:11:32הבנת הנקרא, YNET, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, בלשנות, חקר השפה, משמעות מילולית, סמנטיקה, פרגמטיקה, פסיכובלשנות, NLP, משמעות המילים, NLP
מהו הניתוח של אליעד כהן על הבנת הנקרא ודרכי הצגת נתונים טקסטואליים?

ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בניתוח טקסטים, תוך דגש על האספקטים הלשוניים והשפעתם על ההבנה. הוא עוסק בפרשנות טקסטים, במיוחד דרך הפריזמה של "הבנת הנקרא", ומציג את השפעת המילים, הניסוחים והסמנטיקה על הדרך שבה אנחנו מבינים את המידע.

איך הניסוח משפיע על ההבנה של הקורא?

אליעד מציין כי המילים והניסוחים בכתבות ובטקסטים לא רק מעבירים מידע, אלא גם מייצרים השפעה רגשית וקוגניטיבית על הקורא. הוא מסביר איך בניית משפטים בצורה מסוימת עשויה לשנות את אופן ההבנה שלנו את המידע. לדוגמה, כאשר כותבים "היה על סף התקף לב ופגעתי בזוגיות עם אשתי", המוח באופן טבעי נוטה להקשר את התקף הלב עם הזוגיות, אף אם לא נאמר בפירוש שהמשקל היה הגורם הישיר לכך.

האם ניתוח טקסטים מאפשר להבנה עמוקה יותר של המילים?

אליעד מציין שלפעמים, המוח שלנו מוסיף אינפורמציה שלא נאמרה ישירות בטקסט. הוא מדגים זאת על ידי דוגמת הכתבה שבה אדם מציין שהוא היה על סף התקף לב ופגע בזוגיות עם אשתו. הקורא עלול להבין שהתקף הלב קשור לזוגיות, בעוד שבפועל ייתכן שמדובר בקשר ישיר למשקל הגוף או בעיות אחרות. הניתוח הלשוני מצריך לא רק קריאה של מה שנאמר, אלא גם הבנה של מה שנשמט מהטקסט.

כיצד משפיעה הבלשנות על עיבוד טקסטים?

אליעד מתאר את הבלשנות כדרך להבין איך כל מילה יכולה לשנות את המשמעות של משפט או קטע טקסט. הוא מציין איך המילים "חייב" ו"משהו" יכולות ליצור תחושה של כורח או אפשרות. השימוש במילים כמו "חייב" גורם לקורא להרגיש שהשינוי במצב הוא הכרחי, בעוד שמילים כמו "משהו" מעניקות יותר גמישות ומפחיתות את הלחץ. דרך ההבנה הזו, ניתן להבין כיצד הבלשנות משפיעה על הדרך בה אנו תופסים את הטקסט.

כיצד ניתוח משפטים יכול להוביל להבנה אחרת של טקסטים?

המרצה מסביר כיצד ניסוחים מסוימים בטקסטים יכולים לשנות את הדרך בה הקוראים מבינים את המידע. לדוגמה, אם היה כתוב "הייתי על סף התקף לב בגלל המשקל", הקורא היה יכול להבין בצורה ישירה שהמשקל היה הגורם הישיר לבעיה הבריאותית. לעומת זאת, כאשר הכותב לא מציין זאת בצורה ישירה, המוח המיומן של הקורא ישלים את המידע, מה שמוביל להבנה שונה של המצב.

מהו תפקידו של ה - NLP בהבנת טקסטים?

בהרצאה, אליעד גם מדבר על איך ה - NLP (עיבוד שפה טבעית) יכול לשפר את הבנת הטקסטים. ה - NLP עוסק בניתוח אוטומטי של טקסטים תוך שימוש בטכניקות מתקדמות של עיבוד שפה. טכנולוגיות אלו מאפשרות להבין את המשמעות האמיתית של המילים גם מעבר למה שנאמר במפורש.

לסיכום, כיצד כל פרמטר לשוני משפיע על הבנת טקסטים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בניתוח השפעת כל פרמטר לשוני על האופן בו אנו תופסים טקסטים. המילים, הניסוחים והמבנה הלשוני יכולים לשנות את האופן בו הקורא מבין את המידע ולעיתים אף להטות את פרשנותו. כל מילה וכולל כל שינוי קטן במשמעות יכולה ליצור הבדל גדול בהבנת הטקסט.
רגשות מיוחד ליצור רגשות כיצד עובד המוח עובדים פרק מילולי אוטומט תחושה להרגיש פירוש חשיבה מילולית nlp ynet איך עובד איך עובד המוח אנושיות בלשנות הבנת הנקרא הבנת הנשמע המוח המוח האנושי הסקה מילולית חקר המוח חקר המוח האנושי חקר השפה חשיבה מילולית טקסט כיצד עובד המוח להבין טקסט לנתח לנתח טקסט לנתח טקסטים לשנות מוח מיומנויות קריאה מילולית משמעות משמעות המילים משמעות מילולית משמעות מילים משמעותיות ניתוח nlp ניתוח טקסט ניתוח טקסטים ניתוח לשוני נלפ סמנטיקה עובד עובדים פסיכובלשנות פרגמטיקה פרק מילולי
הבנת הנקרא, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, בלשנות, חקר השפה, משמעות מילולית, סמנטיקה, פרגמטיקה, פסיכובלשנות, התפתחות רוחנית, תת מודע
הבנת הנקרא, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, בלשנות, חקר השפה, משמעות מילולית, סמנטיקה, פרגמטיקה, פסיכובלשנות, התפתחות רוחנית, תת מודע
... הנקרא, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, ... פסיכובלשנות, התפתחות רוחנית, תת מודע מה הקשר בין ניתוח טקסטים להבנה עמוקה של המוח האנושי? ההרצאה מתמקדת בתהליך של הבנת טקסטים דרך ניתוח לשוני ו - NLP (עיבוד שפה טבעית). אליעד ... אחרת? התרגול הזה הוא למעשה דרך לחקור את התהליכים המנטליים שלנו ולהבין כיצד הם משפיעים על התפיסות שלנו. הבנת הנקרא ניתוח NLP הבנת טקסטים ניתוח לשוני תודעה ותת - מודע פסיכובלשנות חקר ...
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
... של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1 איך המוח האנושי פועל ואיך הוא קשור לבינה מלאכותית? אליעד כהן מדבר על הדרך בה המוח האנושי מעבד מידע, תודעה ואסוציאציות, ומראה את הקשרים בין פעולתו לבין אלגוריתמים של בינה מלאכותית. הוא מסביר ... שונים, וזאת כי כל מילה או רעיון במוח האנושי מקשרים לכמות אינסופית של רעיונות אסוציאטיביים. המילה לאכול, למשל, לא רק מציינת את הצורך באוכל, אלא גם ... שקשור לרעב, לשובע או לפעולות נוספות. המוח האנושי לא עוסק רק בעיבוד מודע של מידע, אלא גם בעיבוד תת - מודע. כלומר, כאשר אדם אומר אני רוצה לאכול, המוח לא רק מפרש את המשפט באופן שטחי, אלא מפענח אותו בהקשרים שונים, כמו רצון לשתות, לעבור דירה, או אולי משהו אחר, ... האישיות והמצב הפיזיולוגי. כהן מתאר את המוח כמעבד אסוציאטיבי, שבו כל מחשבה או מילה יוצרת חיבור לרעיונות נוספים, לפעמים במקביל, ולפעמים בהפכים מוחלטים. איך המוח מפרש מידע בצורה אסוציאטיבית? המוח האנושי מבצע פירושים של מילים ורעיונות דרך חיבורים מהירים ואסוציאטיביים. לדוגמה, כשמישהו אומר את המילה שולחן, המוח לא רק חושב על השולחן עצמו, אלא מיד מתחבר לרעיונות נוספים כמו כיסא, חדר, אוכל, או אפילו האפשרות של אין שולחן. כהן מדגיש שהפירוש הזה לא בהכרח ליניארי - המוח עשוי לחשוב על הפך של רעיון מבלי להיות מודע לכך. כהן מתאר תהליך מהיר שבו המוח מבצע חיבורים כמעט מיידיים בין רעיונות, לפעמים עד כדי כך שאנחנו לא מודעים לכל השכבות של המשמעות שמופיעות בראשנו. כששומעים את המילה שולחן, המוח לא רק חושב על השולחן, אלא גם על רעיונות כמו שולחן גדול, שולחן שבור, או אפילו שולחן לא קיים. הקשר בין המוח לבינה מלאכותית אליעד כהן מציין שפעולת המוח האנושי דומה מאוד לאלגוריתם של מנוע חיפוש, כמו גוגל. במנוע חיפוש, התשובות נבחרות על בסיס ההתאמה הקרובה ביותר ... עצמו, אלא תמיד מקושר לרעיונות אחרים. המוח, בדומה למנוע חיפוש, מאחסן מידע בצורה אסוציאטיבית ומבצע עיבוד מהיר של הנתונים. כמו במנוע חיפוש, המוח מנסה למצוא את המילה או הרעיון הקרוב ביותר למה שמוזן לו. אולם, בניגוד למנוע חיפוש פשוט, המוח האנושי מעבד את המידע בצורה מורכבת יותר, תוך שילוב של תחושות ותגובות תודעתיות. לדוגמה, אם אדם שומע את המילה שולחן, המוח לא רק מזהה אותה כמילת אובייקט, אלא גם משלב עמה את כל ההקשרים שהיו לו בעבר עם שולחנות, וכולל את הרגשות ... לכך. מה זה מודעות עצמית ומה הקשר שלה למוח האנושי? מודעות עצמית, כפי שכהן מסביר, היא היכולת להבין בזמן אמת את השפעת הסביבה על תחושותיך. כלומר, היכולת לזהות ... סיכום ההסברים של אליעד כהן מראים איך המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית ומחבר בין רעיונות ומשמעויות שונות, ולעיתים אף מנוגדות. כל מילה או רעיון בתודעה שלנו לא נתפסת באופן מבודד, אלא תמיד בהקשרים המובילים ... עיבוד הרבה יותר מורכבת הכוללת את התודעה האנושית. הבינה המלאכותית והחשיב
איך נוצרת מחשבה? לא יודע כלום, יש ואין, מהות וצורה, איך המוח עובד? המוח האנושי, סודות החיים, סודות המציאות, מהירות המחשבה, חוסר ידיעה, יש או אין
איך נוצרת מחשבה? לא יודע כלום, יש ואין, מהות וצורה, איך המוח עובד? המוח האנושי, סודות החיים, סודות המציאות, מהירות המחשבה, חוסר ידיעה, יש או אין
... נוצרת מחשבה? לא יודע כלום, יש ואין, מהות וצורה, איך המוח עובד? המוח האנושי, סודות החיים, סודות המציאות, מהירות המחשבה, חוסר ידיעה, יש או אין איך נוצרת מחשבה? ההרצאה מתחילה בהסבר על ... נוצרת ומהם המנגנונים שמובילים להבנתה. אליעד כהן עוסק בשאלה היסודית של מהות המחשבה, ומציג את הרעיון שהמחשבה מתחילה במקום של חוסר ידיעה. הוא מדבר על הדרך שבה המוח עובד ומבצע הבחנה בין מצב של לא יודע לבין מצב של יש. מה קורה כשאנחנו לא יודעים כלום? ההסבר מתחיל במצב שבו אדם לא ... לתפוס את העולם בצורה ברורה. ברגע שאדם אומר אני לא יודע, הוא בעצם ממצב את עצמו במקום של חוסר. זו תחושת חרדה ראשונית שמתחילה כשאין הבדל בין מה שיש למה שאין. המוח מתחיל לבנות את ההבחנה בין קיום לאי - קיום. אליעד מציין שבמהלך התהליך, השאלה מה יש? מתחילה להופיע כדרך להבחין בין מה שיש למה שאין, ואז נוצר תהליך שבו המוח מתחיל לזהות ולבנות את התודעה. החיים מתחילים ממקום של חוסר ידע לאחר מכן, אליעד מדבר על איך מחשבה מתחילה להתגבש אחרי שתחושת לא יודע כבר קיימת. הוא טוען כי תחילה יש מקום של חוסר, ואז יש הבחנה בין מה שיש לבין מה שאין. המוח מתחיל לעבד את המידע, וזיהוי חפצים ותחושות נכנס לתוך התהליך המחשבתי. ברגע שזיהוי התמונה קורה, יש הבדל בין חוויות של זמן ומקום, מה שמביא להכרה במציאות כפי שהיא נראית בעיני המוח. מהירות המחשבה ויכולת הזיהוי בשלב זה, נושא מהירות המחשבה עולה. אליעד מציין כיצד אנחנו תופסים דברים במהירות מאוד גבוהה, הרבה מעבר למה שנראה לנו כשאנחנו פועלים. תהליך זה מתרחש כל כך מהר, עד שלא תמיד אנחנו יכולים להבין את כל החישובים שהמוח עושה באופן מיידי. לדוגמה, כשאנחנו רואים שולחן, המוח עובר תהליך ארוך ומורכב של זיהוי, שמתרחש בשבריר שנייה. אליעד מציין כי כל זה קורה בתהליכים מנטליים שמתרחשים בו - זמנית, ולא תמיד יש לנו את היכולת להבין אותם במלואם בזמן אמת. השלב הבא: הבנת המהות של התודעה לאחר שהמוח מזהה את העולם סביבנו, אליעד פונה להסבר על המהות של התודעה וכיצד אנחנו תופסים את המציאות. הוא מציין כי כל התהליכים ... על אובייקט כמו שולחן, אנחנו לא רק מזהים את הצורה שלו, אלא גם את הזמן שבו הוא נמצא, את המקום שבו הוא נמצא, ואת התחושות שנלוות לזיהוי הזה. מהות המחשבה איך המוח עובד? תהליכים מנטליים מהירות המחשבה הבנת הזמן והמקום ההבנה של חוויות זמן ומקום ...
דימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
דימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
... סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, ... ודימוי סביבתי על ההתנהגות שלנו ועל איך אנו תופסים את העולם ואת עצמנו. הוא מתחיל להסביר איך המוח האנושי עובד וכיצד הוא פועל לפי דימויים ותפיסות. דימוי עצמי הוא כיצד אנו תופסים את עצמנו, ואילו דימוי סביבתי הוא כיצד אנו תופסים את ... הוא שמי שמפחד מהשפעות של אחרים מונע על ידי דימוי סביבתי - דימוי של איך אחרים רואים אותו. המוח שלנו, לדברי אליעד, לא פועל תמיד בהיגיון. הוא זוכר רק מה שהיה, ולכן לפעמים אנחנו מגיבים מתוך דימוי שעיצבנו בעבר, ולא תמיד פועלים באופן אובייקטיבי. מהו התהליך שמוביל לשינוי הדימוי העצמי? כדי לשנות את הדימוי העצמי, אליעד מציין כי עלינו להפר את ההשפעות החיצוניות, ולהתחיל לתפוס את עצמנו באופן שונה, כך שלא נדרוך על ... הוא שינוי של התפיסה העצמית, כלומר, שינוי הדרך בה אדם תופס את עצמו. כל שינוי כזה מצריך עבודה פנימית שמערערת את הדרך בה אנו תופסים את עצמנו ואת ההתנהגות שלנו ביחס לאנשים אחרים. איך לשנות את הדימוי הסביבתי ולפני הכל - לא לתת לדימוי הזה לשלוט בנו? בהמשך ההרצאה, אליעד מסביר את השפעת הדימוי הסביבתי על כל צעד שאנו עושים - בין אם מדובר בבחירת בגד או חיפוש אחרי עבודה. כל אדם מתנהל בחייו כך שיספק את הציפיות של אחרים, אך אליעד מדגיש את חשיבות היכולת לא לשאוב אישור מהסביבה החיצונית. הוא מציע ... מציע תהליך של הוצאת עצמנו מתוך סיטואציות שבהן אנו שמים לב לפחד מההשפעות החיצוניות, ומציע לעבוד על כך שתחליט להפסיק להיות מושפע מחוקי החברה. אליעד מציין שחרדה חברתית היא דבר בר שינוי, והוא מסביר איך לעבוד על הצורות שמובילות לחרדה ותחושת חוסר ביטחון. לא מדובר בהעלמת החרדה, אלא בהבנה של מתי אנו פועלים מתוך פחד ומתי אנו פועלים מתוך רצון אמיתי ולא מתוך רגש. איך לשכנע אנשים? מה זה דימוי עצמי? מה זה דימוי סביבתי? כיצד לשנות דימוי עצמי? איך להתמודד עם חרדה חברתית? כיצד לשפר את הביטחון העצמי? איך לא להזדהות עם מה שחושבים עליך? ...
שיטת ההיפוכים, השיטה של אליעד כהן, הסיפור של אליעד כהן, איך להיות אלוהים? איך להיות מאושר? איזון רגשי, דבר והיפוכו, אחדות ההפכים, מודעות עצמית, רוחניות, סוד האושר, שלמות עצמית
שיטת ההיפוכים, השיטה של אליעד כהן, הסיפור של אליעד כהן, איך להיות אלוהים? איך להיות מאושר? איזון רגשי, דבר והיפוכו, אחדות ההפכים, מודעות עצמית, רוחניות, סוד האושר, שלמות עצמית
... מסביר שבפועל, האדם תמיד שואף לשלמות, אך לא מצליח להרגיש אותה מכיוון שכל פעולה שיבחר בה כרוכה בחיסרון או בהפסד של משהו אחר. לדוגמה, אם אדם בוחר לעבוד , הוא יחווה חיסרון של מנוחה, ואם הוא בוחר לנוח, יחווה חיסרון של עבודה . אף פעם אין שלמות מלאה, כי תמיד יש חיסרון. הפתרון ... תחושת ההוצאה והחיסכון בו - זמנית, הוא יכול לחוות את שלמותו האישית. כיצד אנחנו מבדילים בין דבר להיפוכו? הבעיה העיקרית בהבנה של שיטת ההיפוכים היא שהמוח האנושי בנוי על הבחנה בין דבר להיפוכו. כשאליעד אומר שאין הבדל בין דבר להיפוכו, קשה לאנשים להבין זאת, משום שהם תמיד מפרשים את הדברים בהשוואה בין קיומם להיעדרם. התודעה האנושית אינה תופסת את המושג אין הבדל כי תמיד היא מפרשת את ... שלמות. אליעד מתאר את עצמו כמורה על הדרך להרגיש שלמות, כאשר הדרך היא להרגיש דבר והיפוכו בו - זמנית, כלומר, להיות מעל כל ההבחנות הרגילות בתודעה האנושית. מהי אחדות שקרית ואחדות אמיתית? אליעד מסביר את ... הדברים, האדם שואף תמיד להיות שלם, אך בפועל אין לו דרך לחוות שלמות מלאה. בכל פעולה שנבחר, עולה החיסרון של אי - עשייה של משהו אחר. למשל, ללכת לעבוד מוביל לתחושה של חוסר מנוחה, ואילו לנוח מוביל לחיסרון של אי - עבודה. כך או כך, האדם לא חווה שלמות כי תמיד נמצא חיסרון. רבים מנסים לאזן בין הנאות והגבלות, כמו לעבוד ולחסוך ובמקביל גם לבלות ולהוציא כסף, אך באיזון הזה ... בנויה על כך שאנו מבדילים בין דבר להיפוכו. לפני שאדם בכלל מזהה את עצמו כקיים, הוא כבר מבדיל בין דבר להיפוכו. גם כשמדברים על המושג אין הבדל, השכל האנושי עדיין מפרש זאת באמצעות ההבנה שיש הבדל בין יש הבדל ... אין הבדל בין דבר להיפוכו, קשה להבין זאת עם השכל שמציב תמיד הפרדה בין הדברים. מהן שכבות התודעה וכיצד הן מובילות להפרדה בין דבר להיפוכו? בתוך המחשבה האנושית יש רבדים רבים. לדוגמה, לפני שאדם אומר אני רוצה ... אמיתית פירושה שאדם גם מבדיל בין דבר להיפוכו כשצריך, וגם לא מבדיל בין דבר להיפוכו בו - זמנית. כך אפשר לפעול בעולם בצורה רגילה ולהמשיך לנהל חיים אנושיים , ובמקביל להיות מודע לכך שבעומק, אין שום הבדל ... נפרדות במקביל אליעד: אני רוצה להסביר על שיטת ההיפוכים. בעיקרון האדם רוצה להיות שלם, אך האדם לא יכול להרגיש שלמות, כי שום דבר לא שלם. למשל תלך לעבוד, אז אתה מדוכא מזה שאתה לא נח, אתה נח, אז אתה מדוכא מזה שאתה לא עובד. מה שתעשה, בסוף אין שלמות. האנשים כדי לשמור ... התהליך הכי עמוק שיש בעולם, הכי מלא, הכי מסור, זה לא משחק, למרות שתכלס הכל משחק, אפשר להגיד שזה גם רק משחק, אבל בעיקרון זה דבר שאם יש משהו בעל משמעות, הוא המשמעות. הרעיון הוא, איך אדם יגיע למצב שהוא יחוויה דבר והיפוכו? כמו שאמרתי המוח של האדם מושתת על ההפרדה בין דבר להיפוכו, ... לחשוב על היקום, אז אולי הוא יושמד, לא רק אני יושמד אלא כל היקום. בסיפור שלי אני הייתי כל כך מיואש שלא היה לי למה לצפות, לא הייתה לי מטרה ולא משמעות, אז הלב שלי היה פנוי לבדוק מה האמת ללא אינטרס, כבר ... מה זה נותן לך? שאת כל החיים אתה חווה אחרת. לא משנה מה קורה, אתה תמיד מחובר לאין הבדל. שאלה: מה עושים עכשיו? אליעד: מנסים להבין. אתה לא צריך לשנות את החיים שלך, אתה לא צריך לצום, לא צריך לעשות ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, ... יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר ... יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ... למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? NLP , או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי ... לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות ... את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות ... שיתפס כמועיל ומועיל. לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות ... לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל ... המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של ... שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות. איך ניתן לשכנע ...
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
... המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה מהם המאפיינים של הזמן והזיכרון האנושי? ההרצאה עוסקת בהבנה מעמיקה של המוח האנושי, הזמן והזיכרון. אליעד מדבר על המאפיינים השונים של תחושת הזמן, הזיכרון האנושי, והפילוסופיה שמאחורי התפיסות שלנו את הזמן והמקום. הוא מתאר את המוח האנושי כמציב בפנינו שאלות רבות לגבי איך ... מתפקד בתהליך זה. מהם הרעיונות המרכזיים לגבי הזמן והחיים? אליעד מתחיל בהתייחסות לשאלה הפילוסופית של הזמן. הוא מעלה את הנושא של תחילת השנה החדשה, ומסביר כיצד אנשים נותנים משמעות לימים ולתקופות, כמו ראש השנה או יום השנה. הוא טוען כי בסופו של דבר, אין שום שינוי אובייקטיבי בעולם: העולם לא מתעניין בכך שיש לנו חגים או מועדים. מה שבאמת קובע את המשמעות הוא הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו על ... מציע חשיבה על החיים מעבר לסיפורים האישיים שלנו. הוא טוען שאין באמת חג או שנה חדשה כשלעצמם, אלא כל אלה הם תוצרים של האמונות והקביעות החברתיות שאנחנו מציבים לעצמנו. המשמעות שהאדם נותן לזמן היא זו שמחוללת את השפעת הזמן על תחושת החיים והמציאות. איך הזמן קשור לתפיסת הזהות שלנו? במהלך ההרצאה, אליעד נכנס לתיאור מעמיק של האני האנושי. הוא מדבר על האני ועל איך תחושת הזמן משפיעה על תחושת הזהות שלנו. לדוגמה, הוא מציין כי הדרך בה אנחנו תופסים את האני קשורה ישירות לזיכרונות שלנו, ולתחושת העתיד. המוח האנושי משחק עם המידע הזה כדי ליצור את ... להרגיש את עצמו כאני שמקיים את ההווה. מהו כוחו של הרגע הזה? נושא נוסף שעליו מדבר אליעד הוא כוחו של הרגע הנוכחי. אליעד מעלה את השאלה אם אפשר לחיות ללא הקשר לזמן ובלי המשמעויות שאנחנו נותנים לו. הוא מציין כי אם ... עבר ועתיד, היינו מבינים שהמציאות היא פחות מוחשית ממה שאנחנו מניחים. הוא מציע גם להתבונן במושג הזיכרון כמשהו שאנחנו מדמיינים או מתארים, ולא כמשהו קיים באופן מוחלט. איך המוח תופס את הזמן? אליעד ממשיך ומדבר על איך המוח האנושי מעבד את הזמן והזיכרון. הוא מעלה את ... מוותר על כל ההבנה של הזמן כפי שאנחנו מכירים אותו. הוא מתאר את הזמן כחוויות של רגעים שונים שמתקיימים במקביל, ולא כקו ישר של זמן שזורם מכיוון אחד לכיוון אחר. הוא מציע שהמוח שלנו למעשה בונה את זמן על בסיס רגעים שונים שמתאגדים יחד, וכולנו חיים במציאות של הזמן, שהיא יותר פסיכולוגית מאשר פיזית. מהו זיכרון והאם אפשר לחיות בלעדיו? ההרצאה ממשיכה בהסברים על הזיכרון האנושי. אליעד מתאר את הזיכרון ככוח שמחבר את ... שלו. אם ננסה למחוק את הזיכרון מהאדם, הוא יתמודד עם קושי בזהות העצמית שלו. הוא גם מציע שלמעשה, הזיכרון וההבנה שלנו לגבי העתיד תלויים תמיד בהווה. האם הזמן הוא יצירה של המוח? בהמשך, אליעד מדבר על האפקט של הזמן כמשהו שמובנה במוח שלנו. המוח יוצר את תחושת הזמן על ידי התאמת תחושות ותמונות שהוא מקבל מהחושים. כל מה שאנחנו זוכרים או מדמיינים, כמו גם כל מה שאנחנו צופים בו, הוא מסונן דרך המוח שלנו שמקנה לו משמעויות שונות. ההבנה כאן היא שהזמן לא קיים כמציאות אובייקטיבית, אלא הוא חלק מהתפיסה הסובייקטיבית שלנו. כל מחשבה על עבר או עתיד נבנית על ידי המוח בהווה, וההבנה של זמן לא מתארת איזו תופעה חיצונית מוחלטת. מהו כוחו של הרגע הזה? מהם מאפייני הזיכרון האנושי? האם זמן הוא תופעה אובייקטיבית? איך המוח מעבד את הזמן? מהו הקשר בין הזמן לתחושת ...
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
... האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי מהו תפקודו של הראש והאם הוא מרכז האדם? הראש נתפס פעמים רבות כמרכז של האדם, מקום שבו מתרחש כל החשיבה וההבנה של המציאות. אך השאלה המרכזית היא, האם הראש באמת חושב? האם המוח, שהוא חלק מהראש, הוא המקום שבו מתבצעות כל הפעולות המחשבתיות, או שמא יש מקום אחר בתהליך הקוגניטיבי? אחת השאלות המתעוררות בסוגיה הזו היא אם המוח הוא מכונה המייצרת את החשיבה, או האם יש לו תפקיד אחר. המוח נתפס כמעין מחשב, שבו כל מחשבה או פעולה נובעת מתוך מערכת מסוימת. איך להבין את השאלה ולחקור הנחות יסוד? כדי להבין את השאלה, יש להתחיל בחקירת הנחות היסוד שמהן נובעת התפיסה שלנו לגבי הראש והמוח. לדוגמה, אם אנחנו מניחים שהמוח הוא מרכז החשיבה, אז כיצד נוכל להסביר את העובדה שלא תמיד אנחנו מודעים לכל מה שמתרחש בו? אם נניח שהמוח הוא המקום שבו כל המחשבות נוצרות, אז מדוע לא ניתן לראות את המחשבות כיצורים עצמאים במציאות? כל אלו הם שאלות שמניעות את הדיאלוג. מהי ... שאנחנו עשויים לראות את העולם בדרך מסוימת, אך למעשה אין לנו גישה ישירה אליו. למשל, אם אנחנו רואים את המחשבות שלנו בתוך המוח, האם יש לנו בכלל נגישות ישירה לחוויות האלה? האם אנחנו יכולים לראות את המוח של עצמנו? שאלה נוספת היא האם אנחנו יכולים לראות את המוח שלנו. כמובן, אנחנו לא רואים את המוח בצורה ישירה, אך האם אנחנו באמת חווים אותו כמו שהוא או רק את מה שהוא מייצר? איך המוח עצמו מבצע את פעולתו? האם אנחנו מודעים לתהליך שבו נוצרות המחשבות? הבעיה המרכזית היא לא רק להבין את המוח ככזה, אלא להבין איך אנחנו יכולים להרגיש או לתפוס את המחשבות שלנו כאשר אין לנו גישה ישירה אליהם. האם כל החוויות שלנו נובעות רק מהראש? האם החוויות שלנו באמת נובעות רק מהראש? אם כל התפיסות שלנו, כמו חום או קור, מתקיימות בתוך הראש, איך ניתן להסביר את העובדה שאנחנו יכולים להרגיש אותם בגופנו? ברוב המקרים, החוויות אינן מתרחשות בראש, אלא בגוף. אף על פי כן, כשאנחנו חושבים על עצמנו, אנו נוטים ... בעיקר עם הראש והמחשבות בו, למרות שהגוף הוא מה שמרגיש בפועל את כל החוויות הפיזיות. האם אנחנו יכולים להבין את עצמנו מתוך המוח שלנו? כדי להבין את עצמנו, אנחנו נדרשים לגישה מחוץ לעצמנו. המחשבות שלנו וההבנה שלנו את העולם מצריכות ניתוח של המידע שמגיע אלינו, אך אין ... אך לא באמת לראות את עצמנו מתוך הראש שלנו. מה שמוביל לשאלה האם ניתן להבין את עצמנו כאשר כל מה שאנחנו חווים הוא מתווך דרך המוח, אשר לא ניתן לראותו ישירות. מהו פרדוקס התמונה המלאה? פרדוקס התמונה המלאה עוסק בהבנה של התמונה הכוללת. הבעיה היא שלא ניתן להבין את התמונה ... מתוך המקום שבו אנחנו נמצאים, אנחנו למעשה לא מצליחים לראות את התמונה בשלמותה. זהו פרדוקס שמלמד אותנו על הגבולות של ההבנה האנושית. מה תפקידו של המוח? איך להבין את עצמך? האם העולם הוא אשליה? האם ניתן לראות את המוח? מהו פרדוקס התמונה המלאה? ...
סודות המוח האנושי, סודות המקום, סודות הזמן, אין מקום, אין זמן, מימד המקום, מימד הזמן, מרחב המקום, מרחב הזמן, אשליית המקום, אשליית הזמן, תחושת המקום, תחושת הזמן, איך נוצר העולם?
... המוח האנושי, סודות המקום, סודות הזמן, אין מקום, אין זמן, מימד המקום, ... אחד מהשני. אם נגיד למישהו נפגש בתל אביב בשעה שלוש, הוא לא יוכל להבין את ההקשר מבלי לדעת את שני הפרמטרים: הזמן והמקום. כאשר אחד מהם חסר, לא ניתן להבין את המשמעות של ההודעה. יש צורך בשני מרכיבים - מקום וזמן - כדי להבין את הצורך ... שינויי מיקום. מנגד, אם היה רק רגע אחד בזמן, אז לא היה צורך במרחב כי כל האירועים היו מתרחשים בו זמנית. רעיון זה מצביע על כך שההבחנה שלנו בין זמן ומקום תלויה בעובדה שיש ריבוי של רגעים וריבוי של מקומות, ולא ניתן להבין אותם כמשהו ... מרחק נובעת מההבדלים בזמן. לדוגמה, ניתן לדמיין מצב שבו כל התמונות שראינו נותרות על המקום עצמו, והסדר שבו הן מוצגות הוא זה שמייצר את התחושה של הזמן. כיצד נוכל לשנות את תפיסת הזמן והמקום? אליעד מציע כי אם נצליח לשנות את הדרך שבה אנו תופסים את הזמן והמקום, נוכל להבין מציאות שבה הכל ... מאשר חוויה פנימית בלבד. אם זה נכון, אז העולם הוא חלק מהתודעה שלנו, וההבנה של איפה נמצא העולם? לא הגיונית, כיוון שהעולם אינו מחוץ לנו - הוא בתודעה שלנו. מה המשמעות של לערער על קיומם של מקום וזמן? אליעד מציע אם נבין שמקום וזמן אינם חלק מהמציאות האובייקטיבית אלא רק תפיסה, נוכל להתחיל לראות את החיים בצורה חדשה. אנחנו לא נהיה מוגבלים יותר על ידי תחושת הזמן והמרחב, וההבנה הזו יכולה לשנות את כל תפיסתנו לגבי הקיום. האם ניתן להוכיח שמקום וזמן קיימים? לסיום, ... אותו דבר. ניתן לדמיין מציאות שבה יש רק מקום אחד קבוע, ואז הזמן לא היה קיים, כי לא היה שינוי. ואם היה רק רגע אחד בזמן, אז כל האירועים היו מתרחשים יחד, ולא היה משמעות למרחב. כלומר, העובדה שאנחנו חווים זמן ומקום נפרדים תלויה בכך שיש ריבוי של רגעים וריבוי ... אנו באמת יכולים להוכיח שמקום וזמן קיימים? למשל, ניתן לדמות מצב שבו אין כלל מקום, ואז נשאל: איפה נמצא הדבר הזה שאינו נמצא בשום מקום? אם משהו לא נמצא בשום מקום, משמעות הדבר שהוא לא קיים כלל. אך אם הוא בכל זאת קיים, הרי שהוא נמצא בתוך ... תמונות בזו אחר זו - כל התמונות כבר קיימות, אך הסדר שבו הן מוצגות נותן לנו את התחושה של מעבר בזמן. כיצד נוכל לתפוס את המציאות בצורה אחרת? אליעד מציע שאם נוכל לשנות את הדרך שבה אנו חווים זמן ומקום, נוכל להבין מציאות שבה הכל מתרחש בנקודה אחת. לדוגמה, אם היינו מצליחים לראות את כל הרגעים בו - זמנית, לא הייתה משמעות לתחושת הזמן. באופן דומה, אם היינו יכולים לחוות את כל המקומות כמשהו אחד, לא הייתה משמעות לתחושת המרחב. האם המציאות היא קבועה או משתנה? שאלה נוספת שעולה היא ... החוויה שלנו של העולם היא רק תפיסה פנימית, ואין באמת חוץ. אם זה נכון, אז השאלה איפה נמצא העולם? אינה הגיונית, כי העולם אינו מחוץ לנו אלא חלק מהתודעה שלנו. מה משמעות היכולת לערער על הקיום של מקום וזמן? אם נבין שהמקום והזמן הם לא מחויבים אלא רק תפיסה שלנו, נוכל להתחיל לראות את המציאות בצורה חדשה. נוכל להפסיק להיות תלויים בתחושת המקום והזמן ולהבין שהם רק מבנים מחשבתיים. הדבר הזה יכול לשנות לחלוטין את הדרך שבה אנו חווים את החיים, כי לא נהיה מוגבלים יותר על ... שהמציאות אינה כפי שאנו חווים אותה. אולי מקום וזמן הם לא באמת קיימים, אלא רק תפיסה שלנו. אולי כל החוויות מתרחשות באותו מקום אך בזמנים שונים. ההבנה הזאת יכולה לשנות לחלוטין את הדרך שבה אנו תופסים את הקיום שלנו. מה הקשר בין מקום ...
סודות השכל האנושי, חיפוש האמת המוחלטת, להפוך להיות אלוהים, אין הבדל בין יש לאין, גבול המוח האנושי, לצאת מהמטריקס, לנצח את המשחק, לצאת מהשכל האנושי, גבול השכל האנושי
סודות השכל האנושי, חיפוש האמת המוחלטת, להפוך להיות אלוהים, אין הבדל בין יש לאין, גבול המוח האנושי, לצאת מהמטריקס, לנצח את המשחק, לצאת מהשכל האנושי, גבול השכל האנושי
... השכל האנושי, חיפוש האמת המוחלטת, להפוך להיות אלוהים, אין הבדל בין יש לאין, גבול המוח האנושי, לצאת מהמטריקס, לנצח את המשחק, לצאת מהשכל האנושי, גבול השכל האנושי מהם גבולות השכל האנושי וכיצד ניתן לפרוץ אותם? הרצאה זו של אליעד כהן עוסקת בשאלה האם יש גבולות לשכל האנושי, והאם אפשר לפרוץ את אותם גבולות כדי להגיע להבנה מוחלטת של המציאות. אליעד מציע שכשאנחנו מנסים להבין את המציאות, אנחנו לרוב נתקלים במגבלות השכל האנושי, שמבוסס על הבחנות בין יש לאין, בין אמת לשקר, ובין טוב לרע. אבל האם אפשר לחשוב מעבר להבחנות הללו? והאם אפשר להגיע להבנה מוחלטת שבה אין יותר ... שיש שולחן או שאין שולחן, כיצד אנחנו יודעים שיש כאן הפרדה אמיתית? אולי המילים יש ואין הן רק אשליה מחשבתית? הגבולות של השכל האנושי כיצד אפשר לפרוץ את גבולות המחשבה? אליעד מציע כי הדרך להבין את המציאות באופן מוחלט היא לנסות לבטל את ההבחנה בין יש לאין. השכל האנושי מחפש תמיד תשובה חד - משמעית: או שיש משהו, או שאין אותו. אך מה קורה אם ננסה לדמיין מצב שבו יש ואין קיימים בו זמנית? אליעד מציע שאם אדם ינסה לדמיין מצב שבו שולחן גם קיים וגם לא קיים באותו רגע ובאותו מקום, ייתכן כי המוח האנושי לא יוכל לתפוס את המצב הזה, משום שהמחשבה האנושית בנויה על הבחנות כאלה. מה קורה כשאדם מפסיק להבדיל בין יש לאין? אם נניח שהמציאות האמיתית אינה מבדילה בין יש לאין, הרי שהאדם הממוצע אינו ... אין יותר שאלות, כי כל הבחנה נעלמת. אם אין הבדל בין ידיעה לאי - ידיעה, אז גם אין מה לדעת. האם ניתן להשתחרר לחלוטין מהמחשבה האנושית? אליעד טוען כי אדם שיבין שאין הבדל בין יש לאין, בין אמת לשקר, ובין טוב לרע, יוכל להבין את המציאות כפי שהיא, ללא צורך להסביר או להבין אותה. זהו מצב שבו האדם מפסיק לחפש תשובות, כי אין לו שאלות יותר. כך אדם יכול לנצח את המשחק ולצאת מהמטריקס של המחשבה האנושית. האם הרצון הוא מה שמגביל אותנו? אליעד מציע שאדם תמיד רוצה משהו, משום שהוא מרגיש שחסר לו משהו. אבל אם אדם היה מפסיק לרצות לחלוטין, האם הוא ... שהוא היה מתחיל להשתעמם ומחפש חיסרון חדש. החיסרון עצמו הוא מה שמניע את האדם. אם אדם מבין שהחיסרון הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית, הוא יכול ללמוד לחוות אותו מבלי להיאבק בו. סיכום לסיכום, אליעד מציין כי השאלה האם ניתן לפרוץ את גבולות השכל האנושי נותרת פתוחה. מצד אחד, השכל תמיד מחפש הבחנות והבדלים, ומצד שני, יש אפשרות להשתחרר מהמחשבה הדואלית ולהגיע להבנה שאין בה יותר הבחנות. במצב ... למילוי, הוא חווה את המציאות כפי שהיא, ללא צורך להבין או להסביר אותה. זהו מצב שבו האדם מנצח את המשחק ויוצא מהמטריקס של המחשבה האנושית. מהם גבולות השכל האנושי? כיצד אפשר להבין את המציאות מעבר לתפיסה הרגילה? מהי האמת המוחלטת? כיצד ניתן להשתחרר מהמטריקס? למה תמיד חסר לנו משהו? איך אפשר להפסיק לרצות? מה קורה כשאין הבדל בין יש לאין? מהם גבולות השכל האנושי וכיצד ניתן לפרוץ אותם? אליעד כהן מסביר בהרצאה את אחת השאלות היסודיות ביותר שהאדם יכול לשאול את עצמו: מהם גבולות השכל האנושי? כיצד אפשר להבין את המציאות מעבר לתפיסה הרגילה שלנו? השכל האנושי מוגבל בכך שהוא מבחין בין יש לאין, בין אמת לשקר, בין טוב לרע. אך האם אפשר לחשוב מעבר להבחנות הללו? האם ניתן להגיע להבנה מוחלטת שבה אין יותר ... שני דברים סותרים. לדוגמה, לנסות לדמיין מצב שבו שולחן גם קיים וגם לא קיים באותו רגע ובאותו מקום. האם אפשר בכלל לחשוב על כך? המוח האנושי נתקל כאן במחסום, משום שהמערכת הלוגית שלו אינה בנויה לאפשרויות אלו. מה קורה כאשר האדם מפסיק להבדיל בין יש לאין? אם נניח שהמציאות ... בין הדברים, גם אין שאלות. אם אין הבדל בין ידיעה לאי - ידיעה, אז גם אין מה לדעת. אך זהו מצב שכלי שקשה מאוד להגיע אליו, כי המוח תמיד רוצה להיאחז בהגדרות. האם ניתן להשתחרר לחלוטין מהמחשבה האנושית? מי שמצליח להשתחרר מהמחשבה הדואלית, מגיע להבנה שאין צורך להיאבק במציאות או לנסות לשנותה. אליעד מדמה זאת לאדם שנמצא בתוך משחק מחשבתי (המטריקס), שבו הוא מחפש כל הזמן לצאת ממנו. אבל ברגע שהוא מבין שהמשחק הוא רק אשליה, הוא כבר אינו זקוק ליציאה ממנו. המצב שבו אדם מבין שאין משמעות להבחנה בין יש לאין, נקרא להפוך להיות אלוהים - כלומר, לחוות את המציאות ללא מגבלות השכל האנושי. זהו מצב שבו האדם אינו עוד מחפש תשובות, כי אין לו שאלות. הוא חווה את המציאות כפי שהיא, ללא צורך להסביר או להבין אותה. מה קורה כאשר האדם ... לו כל מה שהוא רוצה, והוא אינו חסר דבר, ייתכן שהוא היה מתחיל להשתעמם ומחפש חיסרון חדש. ולכן, החיסרון הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית. תמיד יהיה לאדם משהו שיחסר לו, כי בלי חיסרון - אין תנועה, אין התפתחות ואין קיום של רצון. כיצד אפשר להשתחרר מהתפיסה של חיסרון? אליעד מסביר ... האדם חי ללא קונפליקט פנימי, משום שהוא אינו מחפש יותר דבר מעבר למה שקיים ברגע הזה. לסיכום השאלה האם ניתן לפרוץ את גבולות השכל האנושי נותרת פתוחה. מצד אחד, השכל תמיד מחפש הבחנות והבדלים, ומצד שני, אפשר לשחרר את עצמנו מהגדרותיו ולהגיע למצב שבו אין לנו יותר שאלות. כאשר אדם ... - הוא חווה את המציאות כפי שהיא, ללא צורך להבין או להסביר אותה. זהו מצב שבו האדם מנצח את המשחק ויוצא מהמטריקס. מהם גבולות השכל האנושי? כיצד אפשר להבין את המציאות מעבר לתפיסה הרגילה? מהי האמת המוחלטת? כיצד ניתן להשתחרר מהמטריקס? למה תמיד חסר לנו משהו? איך אפשר להפסיק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הבנת הנקרא, YNET, ניתוח NLP, לנתח טקסט, ניתוח לשוני, איך עובד המוח? חקר המוח האנושי, בלשנות, חקר השפה, משמעות מילולית, סמנטיקה, פרגמטיקה, פסיכובלשנות, NLP, משמעות המילים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניתוח לשוני, כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניתוח לשוני, איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצינג מומלץ, מאמן אישי ועסקי בתחום ניתוח לשוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 17:53:21 - wesi1