אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד

אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי.

להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון להפר את הצעת המחיר ולברוח עם הכסף, כנראה שפחות יעניין אותך מה כתוב בהצעת המחיר. זה לא אומר שנוכלים לא מוציאים הצעות מחיר מושקעות, אבל זה כן אומר שמי שמתכנן לשקר, באופן כללי פחות משנה לו מה כתוב בהצעת המחיר.

אז הצעת המחיר נועדה בתור התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי הבנות וכיו"ב בהמשך. ברגע שהכל כתוב בצורה ברורה, אז הרבה יותר קשה אחר כך להתחיל להתווכח איתך על מה שסיכמתם שיקרה.

עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים, אז זה הופך להיות מסמך משפטי מחייב, עם תוקף משפטי שאפשר ללכת איתו אחר כך לבית משפט, אם מתגלים חילוקי דעות כאלו ואחרים.

צריך לקחת בחשבון, שיתכן שבהצעת המחיר כתובים דברים שניתן לפרש אותם במגוון דרכים שונות. ומצד האמת, אי אפשר להגדיר באופן מדויק כל דבר עד הסוף. ובבא היום, יכול להיות שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר ש"אומד דעת הצדדים" היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים סיכמו שונה ממה שכתוב בהצעת המחיר.

אבל אלו מקרי קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת המחיר נועדה להבהיר לכל אחד מהצדדים את מה שהוא מחויב כלפי הצד השני, כדי למנוע ויכוחים ומריבות בהמשך הדרך.

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת המחיר לא חייבת להיות אך ורק מסמך טכני ואינפורמטיבי בלבד, אלא הצעת המחיר יכולה להכיל גם מידע שיווקי, כפתיח או כסיומת של החלק בהצעת המחיר שמפרט את פרטי ההצעה.

אז מה לפרט בהצעת המחיר בחלק של מה כולל או לא כולל השירות שלך? בעיקרון לכאורה ניתן לומר, שכדאי לפרט כמה שיותר, כדי שהכל יהיה כמה שיותר ברור ומדויק. אבל מצד האמת אי אפשר באמת לפרט את הכל ואת כל הדברים שכלולים או לא כלולים בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין סופי. ולכן יש היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת מחיר ארוכה כאורך הגלות.

וכאן צריכים למצוא את האיזון. ברמת העיקרון הגיוני לכתוב את כל הדברים שלדעתך הגיוני ושיש סיכוי סביר שלאחר מכן עשויה להיות אי הסכמה לגביהם. דהיינו, אתה לא צריך לכתוב את כל פרטי הפרטים האפשריים לגבי מה אתה כן ומה אתה לא הולך לספק ללקוח. אבל כן הגיוני שתכתוב את הדברים העיקריים שכנראה יש אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן.

חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה שאתה מציע, אין מניעה שתכתוב בהצעת המחיר, את מה שאתה מתכנן לתת ללקוח.

יתרון נוסף להצעת מחיר, הוא שכתיבת הצעת מחיר, משדרת שאתה בעל עסק רציני שעובד בצורה מסודרת ולא איזה חאפר שעובד פה ושם. כי החברות הגדולות בדרך כלל, יוציאו לך הצעת מחיר מסודרת, כמעט על כל דבר.

עוד אוסיף ואומר, כי לפי החוק ישנם שירותים שהמחוקק קבע שחובה לפרט בהם פרטים ספציפיים לגבי מה בדיוק הלקוח מקבל. לדוגמה מפרט מכר דירה לפי חוק המכר דירות. שהחוק מחייב את הקבלן לרמת פירוט ספציפית לגבי דברים ספציפיים שהוא מתחייב לספק לרוכש הדירה.

לסיכום: במידה ואתה בן אדם ישר, שלא מתכנן לרמות את הלקוח שלך, הגיוני שתכתוב לו הצעת מחיר כתובה, קצרה או ארוכה, במסמך רשמי או בהודעת ווצאפ או אפילו במייל, שיהיה כתוב בה בקצרה או באורך, מה אתה מסכם עם הלקוח? בצורה עניינית, לא ארוכה מידי ולא קצרה מידי. ותבקש מהלקוח שלך לאשר לך בחתימה או במייל חוזר או בווצאפ וכיוב, את הצעת המחיר שלך. כך זה מגדיל את הסיכוי למנוע טעויות ומריבות לאחר מכן.
מה לכתוב בהסכם עבודה קשיים מחיר משמעותיות אי הסכמה להתווכח מטרה איזון אהבה תביעה מסחרית בבית משפט שקר אומד דעת הצדדים איך כותבים הצעת מחיר איך כותבים הצעת מחיר ללקוח איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לכתוב הצעת מחיר איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לנהל משא ומתן איך לנהל משא ומתן עם לקוח בית משפט דעת דעת הצדדים האם לכתוב הצעת מחיר המשמעות של הצעת מחיר ללקוח הסכם הסכם עבודה הסכמים הצעת מחיר הצעת מחיר ארוכה הצעת מחיר בבית משפט הצעת מחיר כמסמך שיווקי הצעת מחיר ללקוח הצעת מחיר קצרה הקמת עסק יועץ יעוץ יעוץ להקמת עסק כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח כתיבת הצעת מחיר ללקוח להקים עסק לכתוב לכתוב בהסכם עבודה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח לכתוב הסכם לכתוב הצעת מחיר לכתוב ללקוח הצעת מחיר ללמוד ללמוד להקים עסק למה כותבים הצעת מחיר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר למידה לנהל לנהל משא ומתן לנהל משא ומתן עם לקוח לפרט לפרט בהצעת המחיר ללקוח לפתוח עסק לקוח לקוחות מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח מה לכתוב בהסכם עבודה מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח מחיר מחיר ללקוח מנהל מסחר מסמך שיווקי משא ומתן משא ומתן עם לקוח משמעות משמעותיות ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם לקוחות עבודה עסק עסקים פתיחת עסק שיווק תביעה מסחרית תביעה מסחרית בבית משפט תהליך תהליכי הקמת עסק תהליכים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים. מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס? תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל מייל ... להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה ... ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים ילכו לאיבוד או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי להימנע ... או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ... את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא ... היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב ... אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה יחידות מכרת היום? או כמה מטוסים ייצרת החודש? אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו אחריות ישירה ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול , סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. ... איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח ... הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את ... תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, ... המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין ... אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, ... חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ובזבוז, ומסביר כיצד נכון ... לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה שהם יכולים לבזבז ולחיות ... נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות החסרונות הנפשיים שהוזכרו, ... כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, במיוחד כאשר האדם חש שיש לו בעיה ... לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות אילו הוצאות הן באמת ... מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו מייצרת אצלם תחושת מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה קטנה מאוד, הוא מתחיל ... שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה שבו האדם כנה עם עצמו. מצד ... שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך באיזון מתמיד בין חופש כלכלי ... גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב אחרי כל שקל? לחסוך או ... מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע מתחושת מחסור כלכלית? למה ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, קואצינג מומלץ, מאמן אישי לימודים בתחום ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3047 שניות - עכשיו 04_07_2025 השעה 22:18:28 - wesi1