אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסר כפול ✔ילד שלא יודע לקבל לא, איך לגרום לילד לקבל לא? איך לומר לילד לא? איך ללמד ילד לקבל לא? איך ללמד ילד לדחות סיפוקים? איך לגרום לילד להקשיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ילד שלא יודע לקבל לא, איך לגרום לילד לקבל לא? איך לומר לילד לא? איך ללמד ילד לקבל לא? איך ללמד ילד לדחות סיפוקים? איך לגרום לילד להקשיב לך? איך לגרום לילד לשמוע לך? איך להגיד לילד לא? הצבת גבולות לילדים, הדרכת הורים
מה גורם לילדים להתקשות לקבל "לא"?

הסיבה המרכזית לכך שילדים מתקשים לקבל את המילה "לא" היא חוסר בהירות והחלטיות מצד ההורה. אם ההורה עצמו לא שלם עם ההחלטה שהוא אומר לילד, הילד חש זאת. ילדים חשים את המסר הלא מדויק שנשלח אליהם, שבו ניכר שההורה לא באמת מאמין ש"לא" הוא תשובה נכונה או ברורה. כשההורה אומר "לא" אך מעביר תחושה שהוא מצטער או לא שלם עם ההחלטה, הילד קולט את הסימנים הסמויים ומבין שה"לא" הוא לא דבר טבעי או מובן מאליו. כתוצאה מכך, הוא ירגיש שהוא לא צריך לקבל את ה"לא" הזה.

איך אמפתיה מוגזמת פוגעת ביכולת להציב גבולות?

כשההורה משדר אמפתיה מוגזמת כלפי הילד אחרי אמירת "לא", הוא למעשה משנה את המסר המועבר לו. במקום להציג את ה"לא" כמשהו טבעי, ההורה מעביר את המסר הלא נכון, שמסביר לילד שה"לא" הוא דבר שלילי שמצריך התנצלות או רגישות. אם הילד מזהה חוסר נחישות, הוא יתחיל להתנגד יותר ויותר. כאשר ההורה מראה רגישות יתר, כמו רגשות אשם או מצוקה פנימית על כך שהוא לא סיפק את רצון הילד, הוא מעביר את המסר שהתנגדות ל"לא" היא לגיטימית ומובילה לתוצאה חיובית.

למה נחישות באמירת "לא" כל כך חשובה?

ההורה צריך להיות נחוש ויציב כאשר הוא אומר "לא". זהו אלמנט חשוב בהצבת גבולות שמלמד את הילד שהמילה "לא" אינה דבר רע או בעייתי. הילד צריך להבין שבחיים לא תמיד מקבלים את כל מה שמבקשים, וש"לא" הוא חלק נורמלי מהחיים. אם ההורה יגיב בנחישות וביטחון, הילד ילמד שהמילה "לא" היא חלק מהתמודדות עם מציאות, ולא מצב שדורש התנצלויות או רגשות אשם.

איך הקשר של ההורה עם "לא" בחייו משפיע על תגובת הילד?

אם ההורה לא מצליח להתמודד עם "לא" בחייו האישיים, כלומר, אם הוא לא יודע לקבל את הסירוב או ההתמודדות עם המוגבלות, הוא יתקשה לשדר זאת לילד. ההורה שמרגיש רגשות אשם או כעס על כך שהוא לא יכול לתת לילד את מבוקשו, לא ישדר יציבות וביטחון. הילד יחשוב שגם הוא לא צריך לקבל את ה"לא" הזה, ויתנגד לו בכל כוחו. לכן, חשוב שההורה ישדר רגשות של קבלה ושלמות כאשר הוא אומר "לא" לילד, כך שהילד יבין שאין בכך סבל או בעיה.

כיצד הילד בודק את תגובת ההורה ל"לא"?

ילדים נוטים לבדוק את הגבולות שההורים מציבים להם, במיוחד אחרי שאומרים להם "לא". הם עשויים לנסות שוב להשיג את מבוקשם כדי לראות כיצד ההורה יגיב. אם ההורה מתנצל, מתגונן או מגלה רחמים, הילד יקבל חיזוק לכך שה"לא" אינו דבר טבעי, ושיש מקום להיאבק בו. לעומת זאת, כאשר ההורה משדר יציבות ונחישות, הילד יבין שאין סיבה להיאבק או להתנגד למילה "לא". תהליך זה מחזק את קבלת ה"לא" כדבר טבעי ומובן.

איך להימנע מרגשות אשמה כשאומרים לילד "לא"?

כדי להימנע מרגשות אשמה, ההורה חייב להבין שהצבת גבולות היא חלק טבעי מהחינוך. לא כל רצון של הילד צריך להתממש, וכמו שההורה לא תמיד מקבל את כל מבוקשו, כך גם הילד צריך ללמוד להתמודד עם דחיית סיפוקים. אם ההורה מבין שאין חובה לספק כל רצון של הילד ושהמילה "לא" אינה דבר רע, הוא יכול להתמודד עם רגשות אשם בצורה יעילה יותר. ההורה צריך להיות בטוח בעצמו ובכך שהסירוב לא פוגע באף אחד, לא בהורה ולא בילד.

מהי המשמעות העמוקה של "לא" עבור הילד?

ה"לא" מלמד את הילד שהוא יכול להיות מאושר גם בלי לקבל כל מה שהוא רוצה. זהו עיקרון חשוב בחינוך ילדים, משום שהוא מאפשר להם לפתח את היכולת לדחות סיפוקים ולהתמודד עם תסכולים. הילד צריך להבין שה"לא" אינו עונש או דבר רע, אלא חלק מהחיים שיכול להתקבל בשלום, מבלי ליצור תחושות של סבל או עימות.

איך לפעול כשילד ממשיך להתעקש שוב ושוב?

כאשר הילד מתעקש שוב ושוב אחרי שמישהו אומר לו "לא", יש לזכור שהוא לא רק מבקש את הדבר שמהם הוא רוצה, אלא בודק את יציבות ההורה. חשוב שההורה לא יכנס למאבק ארוך או ישדר תחושות של רחמים או אשם. אם ההורה משדר שה"לא" הוא נחרץ ומובן, הילד יבין שאין טעם להיאבק. המשמעות היא שההורה לא רק מציב גבולות, אלא גם משדר תחושת שליטה וביטחון.

למה חשוב שההורה יהיה שלם עם אמירת "לא" בפני עצמו?

ההורה הוא המראה של הילד, ואם ההורה לא מסוגל לקבל את ה"לא" בחייו האישיים, הוא לא יוכל להעביר את המסר לילד. אם ההורה שלם עם ההחלטה שהוא אומר לילד "לא", הילד יבין שלא כל דבר חייב להתממש, ושאין סיבה להילחם נגד ה"לא". חשוב שההורה יתחיל לקבל את דחיית הסיפוקים כמשהו טבעי, ולתת לילד את הכלים להתמודד עם תחושת תסכול בדרכי התמודדות בריאות.

איך ליישם בפועל את העיקרון של "לא" בטוח ונחוש?

השלב הראשון הוא להבין ש"לא" הוא חלק מהותי בחינוך לילד עצמאי ובוגר. ההורה צריך להתבונן בתחושותיו כאשר הוא נתקל בסירוב או דחיית רצון, וללמוד לקבל את הסירוב בקלות ובנוחות. כשההורה אומר "לא", עליו לשדר ביטחון ושלמות עם ההחלטה, מבלי להתנצל או להרגיש אשם על כך שהוא לא עונה "כן". ברגע שההורה מדגים לילד את הנחישות והשלמות עם המילה "לא", הילד ילמד איך להתמודד עם דחיית סיפוקים באופן טוב ובריא.
למה הילד מתקשה לקבל "לא" ומהו שורש הבעיה?

הסיבה העיקרית שילד לא יודע לקבל "לא" נובעת מכך שהוא מרגיש שאמירת ה"לא" של ההורה אינה נחושה. אם ההורה עצמו לא שלם עם ה"לא" שהוא אומר, הילד קולט את המסר הסמוי הזה ומתרגם אותו לתחושת "זה לא באמת בסדר שאמרו לי לא". בנוסף, אם ההורה מזדהה יותר מדי עם הסבל האפשרי של הילד, הוא משדר לילד שיש סיבה אמיתית לסבול, במקום ללמד אותו שהוא מסוגל גם לדחות סיפוקים בלי להיפגע.

איך אמפתיה מוגזמת פוגעת ביכולת להציב גבולות לילדים?

כאשר הורה אומר "לא" אבל מרגיש רע או אשמה על כך, הוא למעשה מעביר לילד מסר כפול: מצד אחד "לא", ומצד שני "סליחה שאני אומר לך לא, אני מצטער". הילד קולט את הרחמים והאמפתיה המוגזמת, ומבין שלמעשה ההורה מודה בכך שה"לא" הוא בעייתי. זה מעודד את הילד להתנגד ל"לא", במקום לקבל אותו כדבר טבעי שהוא יכול להתמודד איתו.

למה נחישות באמירת "לא" היא כל כך חשובה?

נחישות מציבה לילד גבול ברור ומאפשרת לו להבין ש"לא" הוא חלק נורמלי מהחיים. בעולם האמיתי לא תמיד מקבלים כל מה שרוצים. אם ההורה ידגים לילד ש"לא" הוא עובדה שאפשר להמשיך לחיות איתה בלי סבל, הילד עצמו ילמד לחיות עם דחיית סיפוקים בלי להתפרץ או לייצר בעיות משמעת.

איך הקשר של ההורה עם "לא" בחייו משפיע על תגובת הילד?

אם ההורה עצמו לא יודע להישאר רגוע כשהמציאות אומרת לו "לא" (לדוגמה, כשהוא רוצה משהו ולא מקבל אותו), הוא יחווה מצוקה פנימית וירגיש רגשות אשם או כעס בכל פעם שהוא נאלץ לסרב לילד. הילד מרגיש את חוסר הנוחות של ההורה, מבין שה"לא" כרוך בסבל, ולכן הוא בוחר גם כן לסבול ולהתנגד בכל הכוח.

כיצד הילד בודק את התגובה של ההורה ל"לא"?

לאחר שהורה אומר "לא", הילד לרוב ינסה שוב להשיג את מבוקשו. הוא בודק אם ההורה עומד בסירוב או מתחיל להתגונן, לבקש סליחה, להראות רחמים או חוסר ביטחון. אם ההורה מתנצל או נראה לו חלש, הילד מקבל חיזוק לכך שה"לא" הוא אכן מצב שלילי, ושווה להילחם בו. לעומת זאת, כשההורה שלם עם החלטתו, ללא פחד או כעס, הילד מבין שאין בכך איום או סבל אמיתי, וכך לומד לקבל את ה"לא" בקלות רבה יותר.

איך להימנע מרגשות אשמה כשאומרים לילד "לא"?

הדרך להימנע מרגשות אשמה היא להבין שאין חובה לספק כל רצון של הילד. בדיוק כפי שההורה לא מקבל תמיד את כל מבוקשו בחיים, כך גם הילד צריך ללמוד להתמודד עם דחיית סיפוקים. כשמבינים ש"לא" הוא חלק טבעי ממצבי החיים, ולא בהכרח חוויה רעה, המשמעות הרגשית של אמירת "לא" פוחתת מאוד.

מהי המשמעות העמוקה של "לא" עבור הילד?

"לא" מלמד את הילד שהוא יכול להיות מאושר גם בלי למלא כל רצון מידי. ההורה רוצה בטובת הילד לטווח הארוך, ולכן מלמד אותו לשלוט בכעסים, לדחות סיפוקים ולהתמודד עם תסכול. אם הילד רואה שההורה מתייחס לסירוב כדבר נורמלי, גם הוא מבין שזאת הזדמנות לצמוח ולהתבגר, ולא עונש.

איך לפעול כשילד ממשיך להתעקש שוב ושוב?

יש לזכור שהילד מתעקש לא רק מפני שהוא רוצה את מה שביקש, אלא גם כדי לבדוק את הנחישות והיציבות של ההורה. אם ההורה ישדר שאין שינוי בהחלטה, יעביר מסר שהוא שלם עם ה"לא" וימנע מתגובות של רחמים או התנצלות, הילד בסופו של דבר יבין שעמידה זו איתנה והוא לא צריך להילחם בה.

למה חשוב שההורה יהיה שלם עם אמירת "לא" בפני עצמו?

ההורה הוא מראה לילד. אם הוא איננו מקבל את ה"לא" בחייו שלו בשלווה, הוא לא יוכל לשדר לילד ביטחון באמירת "לא". לעומת זאת, כשההורה שלם עם המציאות ולא מרגיש נסער כשהדברים לא קורים כמצופה, הוא מעביר לילד מסר שאפשר לחיות בשלום גם כשלא מקבלים כל מה שרוצים.

איך ליישם בפועל את העיקרון של "לא" בטוח ונחוש?

1. להבין קודם כל ש"לא" הוא חלק מהותי בחינוך לילד עצמאי ובוגר.

2. להתבונן בתחושות של ההורה עצמו מול מציאות שלא תמיד מתאימה לציפיותיו, וללמוד לקבל זאת ברוגע.

3. בעת אמירת "לא", להראות נינוחות, בלי התנצלות או רחמים.

4. לזכור שהילד בוחר איך להגיב ל"לא", וכשההורה עצמו שלם עם זה, הילד יכול ללמוד שלא חייבים לסבול.

איך להמשיך וללמוד על דחיית סיפוקים וגבולות אצל ילדים?

התובנה הבסיסית היא שאם ההורה לא יילחץ בזמן אמת, הילד יתייחס ל"לא" כאל עובדה שאפשר לחיות איתה. לכן חשוב לפתח שליטה פנימית ועמידה נחושה מצד ההורה, בלי להיכנס למאבקים ארוכים או לתחושות אשמה מוגזמות.
למה הילד מרדן? למה הילד עצבני? למה הילד לא יודע לקבל לא? למה הילד לא יכול לקבל לא? דחיית סיפוקים אצל ילדים, שליטה בכעסים אצל הילדים, ילדים כהשתקפות של ההורים, ילדים כמראה של ההורים, ילדים כראי של ההורים, אמפתיה מול הילדים, למה לא להיות אמפתי? נחישות בלי רגישות, איך להציב גבולות לילדים? איך לסרב לילד? איך לומר לא לילד? איך להגיד לא לילד? איך ללמד ילד לשלוט בכעס? איך להגיד לא ולהישאר בחיים? איך להגיד לא בלי להרגיש אשם? איך לסרב בנימוס? לדעת לומר לא, איך להגיד לא מבלי לפגוע? להגיד לילד לא, בלי רגשות אשמה, איך לא להרגיש רגשות אשמה מול הילדים? למה לא לגלות אמפתיה? אמפתיה לילדים, בעיות משמעת אצל ילדים
להתעקש לשלוט בכעסים אי הורות הרגשה של תסכול להרגיש רגשות אשמה מול הילדים לוותר על ילדים זמן אמת נימוס משמעותיות לסבול איך ללמד איך לגרום איך לגרום לילד איך לגרום לילד להקשיב לך איך לגרום לילד לקבל לא איך לגרום לילד לשמוע לך איך לגרום לילדים איך להגיד לילד לא איך לומר לילד לא איך ללמד איך ללמד ילד לדחות סיפוקים איך ללמד ילד לקבל לא איך ללמד ילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים גבולות גבולות לילדים הדרכה להורים הדרכת הדרכת הורים הורה הורות הורים הצבת גבולות הצבת גבולות לילדים הקשבה חינוך ילדים ילד ילד שלא יודע לקבל לא ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לגרום לגרום לילד לגרום לילד להקשיב לגרום לילד להקשיב לך לגרום לילד לשמוע לך לגרום לילדים לדחות להקשיב להקשיב לך לומר לילד לחנך ילדים ללמד ללמד ילד ללמד ילד לדחות סיפוקים ללמד ילד לקבל לא ללמד ילדים למידה לקבל לא לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילדים לשמוע סיפוק סיפוקים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת הכי טוב, למעשה הודית שיש ... זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא הכי טוב, יש בכך מסר כפול . מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם טובים, ורק בהשוואה אליהם הוא הכי טוב. לעומת זאת, כשאומרים המוצר הזה טוב, זה מייצר ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3
... ימשיך להרגיש כמה שיותר חופשי. דהיינו, צריך להגביל, את הגבולות, וצריך לצמצם, את הצמצום שמגבילים את הילד. ואין הכוונה לומר, שצריך להעיר לילד כמה שפחות וכיוב. אבל הכוונה היא כן לומר, שצריך לדעת איך כן להעביר לילד מסר כפול . דהיינו, מסר שמצד אחד אומר, שיש להפריד בין טוב לבין רע. ובו זמנית להעביר לו גם מסר שאומר, שמבחינה נייטרלית לגמרי, אין ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 4
... ידי זה שאתה מזהה את הדברים שהוא רוצה שיחשבו עליו, ואתה מראה לו בצורה ברורה ביותר, שאתה חושב אותם עליו. אפשר לומר זה לא נכון ואפשר לומר זה לא באמת נכון. בניסוח השני, יש כאילו מסר כפול , שאומר אולי זה נכון וזה יכול להיות נכון, אבל זה לא באמת ככה. זה טוב לצורך שימוש כאשר רוצים לרכך שלילת מסר כלשהו. ...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... לו להיחשף אליו. ובו זמנית לגרום לו כן לחשוב על הפירוש האפשרי שרוצים שהוא יחשוב עליו, דרך המסר הכפול שהוא קיבל. ויש כאן צורך להיות מאוד מתוחכם בצורה שבה ... מאוד לא רוצה לחשוב משהו כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא אוהב ללמוד. כי ילדים, מאוד אוהבים ללמוד. וההוכחה הפשוטה לכך היא, שכל ילד, כל הזמן, אוהב לנסות לדברים חדשים, גם אם הם מסוכנים. והכל, זה כדי ללמוד. וכאשר הילד הוא צעיר, אז חוש הסקרנות שלו מפותח ביותר, ויכולת הלמידה שלו היא גדולה ביותר. והדבר העיקרי שילדים עושים כל יום כל היום, זה ללמוד. וילדים, לומדים כל הזמן. הם רוכשים שפה חדשה, שהיא שפת האם שלהם. הם לומדים את הסביבה, שבה הם ... ומה אסור. הם לומדים, את עצמם ומכירים את הרצונות שלהם. הם לומדים, כיצד לבצע משימות שונות וכיוב. כך שהדבר המרכזי שאיתו הילד מתעסק רוב הזמן, זה עם למידה. ולא רק שילדים לומדים רוב הזמן, אלא, שחלק גדול משמחת החיים של הילדים, נובעת מכך שהם לומדים כל הזמן דברים חדשים. כי השמחה של האדם, תלויה בעד כמה הוא לומד דברים חדשים. שהלימוד של הדברים החדשים, הוא יוצר אצל האדם סוג של התחדשות פנימית. וילדים צעירים, הם מאושרים. גם בגלל שהם כל הזמן לומדים דברים חדשים. וכמו שאדם מבוגר נהנה לראות דברים חדשים, וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא חווה חוויה רוחנית מאוד חזקה של התחדשות. כי אצלו, הכל חדש לגמרי. ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת וכאן אבאר, למה אנשים משקרים? וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לומר לך את האמת ולא ... לא יאמר לך את כל האמת. בפרט כאשר אתה רוצה להוציא ממישהו מידע, כדי להשתמש במידע הזה, נגדו, לאחר מכן. שאז ברור שאותו האדם ינסה לשקר לך. והשאלה היא, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? ואיך לגרום למישהו לא לשקר לך? וכאן מדובר, על מקרים שבהם האדם השני, משקר לך באופן מודע ובכוונה. כי על מקרים שבהם האדם משקר לך בטעות, לא נדון כאן כעת. אלא רק על ... במשהו. כגון לגרום לבן זוג להודות בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, לגרום לבעל מקצוע להודות שהוא עקץ אותך, לגרום לילד להודות שהוא התחיל מריבה, לגרום לילד לא לשקר באופן כללי, לגרום לכל בן אדם בעולם, להודות באשמה, להודות בטעות, להודות בכל דבר שלילי שקרה. שבאופן כללי עליך, שלב 1 - להבין, מה הן ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. וכיוב, גם לימודי המתמטיקה. שגם אותם, רוב הילדים, לא אוהבים. משום, שהלימודים האלו הם מופשטים מידי, ולא מייצרים שום תועלת ממשית ומיידית. ומצד האמת, הילדים, מאוד רוצים ללמוד דברים חדשים. והילדים, כל הזמן לומדים דברים חדשים. כי הילדים, לומדים לדוגמה איך לשחק במשחקי מחשב. והילדים, לומדים שפות חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל מבחינתם של הילדים, הלימוד, הוא רק אמצעי להשגת הנאה. וכאשר המקצועות של בית הספר, לא מביאים לילד שום תועלת כילד, הרי שממילא הטבע האנושי של האדם, הוא לא לעשות את מה שלא יוצר אצלו הנאה, וטוב שכך! כי רק מי שהוא עבד ושפוט של אחרים, רק הוא עושה דברים, שלא נותנים לו הנאה. וכאשר מלמדים ילד לעשות דברים, למרות שהוא לא נהנה מהם, הרי שבעצם מלמדים אותו לסבול בשקט (והפתרון יבוא בהמשך). כי האדם מטבעו, אם הוא בריא בנפשו, כמו ילד קטן, שהוא עדיין בריא בנפשו, לפני שבני האדם ... בעולם, שהאדם יעשה משהו שיוצר אצלו סבל. והאדם בהחלט, כן מוכן להתאמץ, עבור משהו שהוא חושב שיביא לו תועלת ויגרום לו להנאה. והילד, בהחלט לומד כל הזמן דברים חדשים. ובהחלט, הילד מוכן להתאמץ ללמוד כל דבר ולעשות כל דבר, למרות שהוא לא נהנה ממנו. וזה בתנאי, שהוא חושב, שהדבר הזה יביא לו הנאה. ומאחר שהלימודים בבית הספר, הם לא מביאים לילד כמעט שום הנאה, הרי שכל ילד שהוא בריא בנפשו, ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים שלהם. והילד לומד למבחנים, רק כדי שלא ישגעו אותו ההורים והמורים. והדבר האחרון שמעניין את הילד, זה רוב הדברים שהוא לומד. שהם לא מייצרים לילד, שום תועלת. והילד לומד את הלימודים שלו, רק כדי צרכו. דהיינו, ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד שלא יודע לקבל לא, איך לגרום לילד לקבל לא? איך לומר לילד לא? איך ללמד ילד לקבל לא? איך ללמד ילד לדחות סיפוקים? איך לגרום לילד להקשיב לך? איך לגרום לילד לשמוע לך? איך להגיד לילד לא? הצבת גבולות לילדים, הדרכת הורים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מסר כפול, האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מסר כפול, איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, אימון אישי לבני נוער, אימון אישי להרזייה בתחום מסר כפול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 02:01:08 - wesi1