אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניעת מריבות ✔תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
האם אפשר למנוע מריבות במערכת יחסים באמצעות תקשורת פתוחה?

במערכות יחסים, בשותפויות עסקיות או בדינמיקות בין אישיות בכלל, אנשים רבים יוצאים מנקודת הנחה הגיונית לכאורה, שאם יתעורר קונפליקט כלשהו, הם יוכלו פשוט לדבר עליו בצורה ישירה, ובכך למנוע את ההסלמה לכדי מריבה של ממש. ההיגיון שעומד מאחורי מחשבה זו הוא שאם שני הצדדים מספיק בוגרים ובעלי מודעות, ניתן להסתמך על כך שברגע שאחד מהם יחוש אי - נוחות או תסכול בעקבות התנהגות הצד השני, הוא מיד יפנה אליו לשיחה פתוחה וישירה.

מדוע אנשים לא מדברים על מה שמפריע להם בזמן אמת?

במציאות, לעיתים קרובות, הדברים מתנהלים באופן שונה לחלוטין. למרות ההנחה האופטימית הזאת, במקרים רבים אנשים חווים אי - נוחות או תסכול מהתנהגות מסוימת של הצד השני, אך נמנעים מלדבר על כך בגלוי. הסיבות להימנעות זו רבות ומגוונות: חוסר נעימות, פחד לפגוע בצד השני, חשש מעימות או אי - ודאות לגבי תגובת הצד השני. התוצאה של ההתנהגות הזו היא "בליעת צפרדע" - האדם שנפגע סובל בשקט, שומר את הרגשות בתוכו, וממשיך להתנהג כאילו הכל תקין, למרות שבתוכו הוא אינו מרוצה.

האם חוסר תלונה מעיד על שביעות רצון?

אליעד כהן מסביר שהיעדר תלונה או היעדר ביקורת אינו בהכרח מעיד על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר מבחינתו. לעיתים, דווקא השתיקה והיעדר התגובה מסתירים אי - נוחות גדולה. האדם ששותק יכול להרגיש חוסר שביעות רצון מתמשכת, שאינה באה לידי ביטוי עד לשלב מסוים, שבו הלחץ המצטבר מתפרץ בפתאומיות ובצורה קיצונית הרבה יותר מאשר לו היה מטופל בשלב מוקדם. ההסבר לכך הוא שהאדם שנמנע מלהביע את רגשותיו השליליים לא עושה זאת מתוך הסכמה או שביעות רצון, אלא פשוט משום שקשה לו, לא נעים לו, או שהוא מפחד לעורר קונפליקט.

מה קורה כשהתסכול לא מדובר?

כאשר רגשות אלו לא באים לידי ביטוי בזמן אמת, הם מתחילים להצטבר. ככל שחולף הזמן וההתנהגות הלא נעימה נמשכת, הבעיה הופכת להיות יותר משמעותית בעיני הצד שסובל ממנה. בשלב מסוים, הלחץ הרגשי גובר, ואז קורה "הפיצוץ". ברגע הפיצוץ, אדם עשוי להגיב בצורה לא פרופורציונלית, ובתגובה שלו עלולים לצוץ גם אירועים אחרים מהעבר שמעולם לא טופלו. כך נוצרת מריבה קשה ומורכבת בהרבה, שלעיתים אף פוגעת במערכת היחסים או בשותפות בצורה משמעותית.

למה לא לסמוך לחלוטין על היכולת לדבר על בעיות בזמן אמת?

אליעד מדגיש שחשוב לזכור שמערכות יחסים מבוססות על דינמיקה מורכבת של תקשורת בין אישית. לא תמיד אפשר לסמוך על כך שכל בעיה שתצוץ תעלה לדיון פתוח בזמן אמת. לא תמיד קל לומר את האמת, לא תמיד יש את הנכונות או היכולת להביע את הרגשות המפריעים ברגע שבו הם מתרחשים. לפעמים אנשים חוששים מהתגובה של הצד השני, מפחדים להצטייר כחלשים, או פשוט אינם מעוניינים להסתכן בכך שהקשר יפגע. מכיוון שהדבר כל כך נפוץ, חשוב להכיר בכך מראש, ולא לצפות שכל בעיה תצוף מיד על פני השטח.

כיצד ניתן בכל זאת לשפר את התקשורת ולמנוע מריבות?

למרות המציאות הזו, ההמלצה היא בכל זאת לחתור ליצירת סביבה פתוחה של תקשורת כנה, שבה אנשים מרגישים בנוח להעלות בעיות ברגע שהן מתרחשות. כדי לעשות זאת, חשוב לייצר אווירה של קבלה, שבה אף אחד לא נענש או מותקף על כך שהוא מעלה בעיה. חשוב לשדר לצד השני שהקשר מספיק חזק כדי להתמודד עם ביקורת או אי - הסכמות, ושביקורת לא באה מתוך רצון לפגוע אלא דווקא מתוך כוונה לשפר את המערכת.

האם ביקורת תמיד מעידה על אי - שביעות רצון?

נקודה נוספת שאליעד מציין היא שלא כל תלונה או ביקורת אכן מעידה על חוסר שביעות רצון עמוק. לפעמים, אנשים מתלוננים מסיבות אחרות לגמרי, למשל בגלל הרגל, צורך בתשומת לב, או מתוך רצון לחוש שליטה. לכן, חשוב לא רק להסתכל על התוכן של הביקורת, אלא גם להבין את הרקע הרגשי שממנו היא באה. באופן דומה, חוסר תלונה גם הוא לא בהכרח מעיד על שביעות רצון, וחשוב לזכור זאת כדי לא להיות מופתעים ברגע שהבעיה מתפרצת.

איך להתמודד נכון עם תסכול שמצטבר?

כדי להתמודד נכון עם התסכול שמצטבר, אליעד ממליץ על מודעות מתמדת. אם אתה במערכת יחסים או בשותפות עסקית, תמיד שאל את עצמך: האם יש משהו שאתה שומר בבטן? האם יש משהו שאתה נמנע מלדבר עליו? אם התשובה חיובית, כדאי למצוא את הדרך הנכונה, בזמן הנכון ובאופן הרגיש ביותר, לדבר על זה בצורה בונה. בכך אתה יכול להקטין משמעותית את הסיכוי שהמצב יגיע לפיצוץ ולהבטיח תקשורת בין אישית טובה ובריאה יותר.
האם ניתן למנוע מריבות במערכות יחסים על ידי תקשורת פתוחה?

האם הגיוני להיכנס למערכת יחסים או דינמיקה שבה אנחנו יודעים מראש שיכולות להתעורר בעיות, ולסמוך על כך שכאשר תיווצר בעיה, נוכל לדבר עליה בצורה ישירה ולא להיגרר למריבה? השאלה היא אם יש היגיון במחשבה כזו, לפיה כאשר משהו יפריע לנו, נוכל לפנות לשיחה ולא להיגרר למריבה.

ההנחה הראשונית היא שהגישה הזאת נשמעת הגיונית. אם אנו יודעים מראש שיכולות להתעורר בעיות, ואנחנו מספיק בוגרים כדי להתמודד עם זה בשיחה ישירה, אז אפשר לחשוב שיש בכך היגיון. השאלה שנשאלת היא, האם באמת אפשר לסמוך על כך שברגע שיתעורר קונפליקט, כל אחד מהצדדים יוכל לדבר על זה בצורה ישירה ולמנוע את המריבה?

במציאות, מה שקורה לעיתים קרובות הוא ששני אנשים נמצאים בדינמיקה מסוימת, ויש התנהגות של אחד מהם שמפריעה לשני, אך הצד המוטרד לא תמיד מעיר על כך. הסיבה לכך יכולה להיות חוסר נעימות, פחד מהתסכול או כל סיבה אחרת. לפעמים, כאשר אחד מהצדדים לא מרוצה מהתנהגות של השני, הוא בולע את הצפרדע ולא מעיר על כך, מה שמוביל לכך שהבעיה נשארת לא פתורה. הבעיה מצטברת והאדם שלא מרוצה אינו מדבר על זה, אך זה לא אומר שהוא מקבל את ההתנהגות. לפעמים הוא לא מעיר על זה, אך לבסוף, הדברים יכולים להתפוצץ ברגע של מתיחות או תסכול.

המסקנה מכך היא שכשיש דינמיקה בין שני אנשים, יכול להיות מצב שבו אחד מהם לא מרוצה, אך לא מדבר על כך. זה לא אומר בהכרח שהוא מרוצה, אלא שיכול להיות שהוא פשוט לא מעז להעיר או שלא נעים לו לעסוק בבעיה. לכן, לא תמיד כדאי לסמוך על המחשבה שאם תהיה בעיה, נדבר עליה מיידית. חשוב לזכור שגם אם מישהו לא מתלונן, זה לא בהכרח אומר שהוא מרוצה.

לסיכום, הגישה של "לדבר על זה לפני שנגיע למריבה" עשויה להיות אידיאלית, אך במציאות, לא תמיד אנשים עושים זאת. לפעמים הימנעות מהבעה של תסכול יכולה להוביל לכך שהבעיה תתפוצץ מאוחר יותר.
מרוצה למנוע מריבות מרחב הזמן אישיות מקום בלי זמן בצורה ישירה מציאות יכול להיות כנות להתמודד זמן ומקום איך להצליח איך להצליח במערכות יחסים איך להצליח בשותפות איך להצליח בתקשורת בין אישית איך למנוע איך למנוע מריבות איך למנוע מריבות במערכות יחסים בעיה בעיות הצלחה הצלחה במערכות יחסים הצפת בעיות יחסים לדבר להציף להציף בעיות להצליח להצליח במערכות יחסים להצליח בשותפות להצליח בתקשורת בין אישית למנוע למנוע מריבות למנוע מריבות במערכות יחסים מאבק מניעת מריבות מערכות מערכות יחסים מערכת יחסים מריבה מריבות מריבות במערכות יחסים סיבה סיבות סיבות למריבה עסק עסקים שותפויות שותפות שותפות עסקית שותפים תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
... ולא מתוך צורך שהוא הביע. בצורה זו, אתה שומר על מיקום של נותן, ולא מאפשר מצב שבו הוא יוכל לטעון בעתיד שאתה חייב לו משהו על כך שהוא קיבל ממך. איך אפשר למנוע מריבות ואי הבנות במערכות יחסים? אליעד כהן מציין כי הבסיס למניעת מריבות ואי הבנות הוא להגדיר בצורה ברורה מה כל אחד רוצה, למה הוא עושה משהו ומה ...
משיכה מינית, משיכה בין אישית, התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה חולנית, געגועים לאקסית, מתגעגע לאקסית, למה צריך זוגיות
משיכה מינית, משיכה בין אישית, התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה חולנית, געגועים לאקסית, מתגעגע לאקסית, למה צריך זוגיות
... מינית, משיכה בין אישית, התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה ... בעבר - למשל פרסומת לרכב, שהייתה קשורה עבורך לתחושת הצלחה, וכך נוצר החיבור בין הרגשות שלך לבין אותה בחורה. למה אתה ...
יחסים, זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי
יחסים, זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי
יחסים, זוגיות כושלת, משיכה רומנטית, אהבה רומנטית, קשר זוגי, משיכה בין אישית, התאמה זוגית, פנטזיה זוגית, זוגיות לא טובה, זוגיות לא בריאה, ריגוש זוגי מדוע אנשים נשארים במערכות יחסים לא מתאימות? אליעד כהן מסביר את התופעה של אנשים, במיוחד נשים, שנכנסות ונשארות במערכות יחסים לא מתאימות או מזיקות, למרות שהן יודעות מראש שהקשר הזה לא ... בעזרת זנב שמתחזה לטאה: הטרף מתפתה כי הוא חושב שהוא עומד להשיג משהו טוב, ובפועל נופל קורבן לאשליה שהובילה אותו למלכודת. דוגמה מהונאות פיננסיות: אנשים שמתפתים לעסקאות מפוקפקות ומפסידים כסף, בגלל הרצון להאמין בפנטזיה או באשליה שהציעו להם. המשותף לכל הדוגמאות הללו הוא שהאדם מודע לנזק העתידי אך עדיין לא מצליח לעמוד בפיתוי, כיוון שהריגוש והפנטזיה חזקים יותר מההיגיון. איך אפשר להימנע ממערכות יחסים מזיקות? לפי אליעד, הדרך להימנע ממערכות יחסים מזיקות או לא בריאות מתחילה בזיהוי מדויק של מה האדם מחפש באותה מערכת יחסים. אם האדם מבין למה הוא נמשך - בין אם זה ביטחון עצמי, תחושת ערך ...
תקשורת בין אישית, להגיע להסכמה, חילוקי דעות, להבין דעות של אחרים, להבין אנשים שחושבים אחרת ממך, איך להבין את עצמך, ההפך של כל דבר, רגש או שכל, להבין או להרגיש
תקשורת בין אישית, להגיע להסכמה, חילוקי דעות, להבין דעות של אחרים, להבין אנשים שחושבים אחרת ממך, איך להבין את עצמך, ההפך של כל דבר, רגש או שכל, להבין או להרגיש
תקשורת בין אישית, להגיע להסכמה, חילוקי דעות, להבין דעות של אחרים, להבין אנשים שחושבים אחרת ממך, איך להבין את עצמך, ההפך של כל דבר, רגש או שכל, להבין או להרגיש איך להבין אנשים ... יותר את הדעות שבתוכך, כך תבין טוב יותר גם דעות של אחרים. לדוגמה, אם את נמצאת בחילוקי דעות עם מישהו שאינו מעוניין לדבר איתך ואת לא מבינה מדוע הוא מסרב לשיחה, את צריכה לשאול תחילה את עצמך למה את כן רוצה לדבר. למשל, את חושבת שדיבור פותר בעיות, וייתכן שהוא מאמין שדווקא הדיבור לא יפתור את הבעיות אלא יחמיר אותן, או שאולי כלל לא אכפת לו מהבעיות או שהוא מעוניין בהמשך הבעיות. ... לפתח את ההבנה לפני הרגש. אין פה צד אחד שצודק לחלוטין, אלא גישות שונות לאותה מטרה. איך להבין אנשים שלא מוכנים לדבר איתך? כדי להבין אנשים שלא מוכנים לדבר איתך, תחילה עלייך להבין את עצמך - מדוע את מאמינה שדיבור הוא הדרך הנכונה? ייתכן שאת מאמינה שדיבור פותר בעיות, אך האדם האחר מאמין שדיבור רק מחמיר אותן, או שהוא לא רוצה לפתור אותן כלל. יש גם אפשרות שהאדם שמולך לא מעוניין לדבר כי הוא לא מסוגל או לא רוצה לומר את האמת. לכן, במקום לשאול מדוע הוא לא רוצה לדבר, שאלי את עצמך קודם מדוע את חושבת שדיבור יעזור. כאשר תביני היטב את עצמך, תוכלי להבין גם את עמדתו של האחר. האם חייבים להסכים על מטרה כדי לפתור מחלוקת? לדברי אליעד, כאשר יש אי - הסכמה, השלב הראשון הוא לבדוק האם יש ביניכם הסכמה על המטרה הסופית. פעמים רבות אנשים מתווכחים כי הם לא בדקו בכלל האם שניהם רוצים להגיע לאותו ... והשני סוכר, והם מתווכחים בלי להבין שאולי הם כלל לא רוצים לאכול את אותו המאכל. ברגע שיש הבנה בסיסית של המטרה המשותפת, אפשר לדבר על הדרך. אם תסכימו על המטרה, כמו למשל להשיג הרמוניה, אושר או הבנה, תוכלו לדון באיזו דרך נכון ללכת, בעזרת שכל, רגש או שילוב של שניהם. מה לעשות כשאדם דתי אומר לך שחייבים אמונה? כאשר אדם דתי אומר לך שחייבים אמונה כדי להצליח, במקום להתווכח איתו, אליעד מציע שתשאלי אותו מדוע בכלל צריך אמונה, או איך להשיג אותה. כך, את לא יוצאת נגדו, אלא מציפה את הספקות שלך בצורה עדינה. האדם שמולך יהיה חייב ... מבינה, אבל מה עושים עם הספקות שיש בתוכי, שאומרים שאולי לא צריך אמונה?. בכך את לא מתנגחת, אלא פותחת דרך להבנה משותפת ועמוקה יותר של שני הצדדים. איך להבין אנשים שחושבים אחרת ממך? למה אני לא מבינה דעות אחרות? איך לפתור קונפליקט בין שכל ורגש? למה אנשים מסרבים לדבר? האם חייבים להסכים על המטרה כדי לפתור מחלוקת? איך להתמודד עם אדם דתי שמטיף לאמונה? איך להבין את עצמי? ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא ... שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן ... מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, ... לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את האני שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מניעת מריבות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מניעת מריבות, איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי למציאת זוגיות בנושא מניעת מריבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 05:49:51 - wesi1