אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחויבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחויב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחויב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחויב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחויב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחויב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחויב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחויב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחויב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחויב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחויב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחויב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחויב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחויב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחויב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחויב.

ועוד עניין נוסף בין המחויב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחויב, על ידי אמונה...
מצד האמת איך אפשר לגרום מוגדרת להטיל ספק להפוך סגירת עסקה לגרום לו להסכים איתך בסוף לקנות את המוצר שלך להפוך את האפשרי למחויב להתחיל איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהו לחשוב כמוך איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לחשוב איך ליצור איך ליצור אמון איך למכור איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אמון אמונה אפשרי אפשרי או מחויב אפשרי ומחויב אפשרי למחויב אפשרי מחויב האפשרי למחויב יהדות תורה מצוות אלוהים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לה לחשוב לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום לו לחשוב לגרום למישהו לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב כמוך לגרום למישהי לגרום למישהי לחשוב להאמין להאמין לך להסכים להסכים איתך להפוך להפוך את האפשרי למחויב לחשוב ליצור ליצור אמון למכור לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לחשוב לשכנע מישהו לחשוב כמוך מחויב מחויב או אפשרי מחויב אפשרי מחויב ואפשרי מישהו להסכים איתך מכירות נאמנות שכנוע תורה תורת המכירות
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
... לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך ... לקבל כן? כאשר פונים לאדם עם מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה בחיוב, חשוב מאוד להקפיד על סדר הבקשות. הסדר שבו מבקשים דברים משפיע ישירות על הנכונות של הצד השני להסכים לבקשות השונות. אליעד מסביר כי כאשר רוצים ... הסיכוי הגבוה ביותר שהאדם יסכים, כלומר, להתחיל מהבקשות שהכי קל לקבל עליהן כן. אליעד מדגיש שזו הגישה הנכונה יותר ברוב המקרים, כיוון שהיא יוצרת דינמיקה חיובית של הסכמה כבר מההתחלה. למה חשוב להתחיל מהבקשה שהכי קל להסכים לה? אליעד מסביר שאם תתחיל עם הבקשה שהכי קשה להסכים לה - זו שהוא ייטה לסרב לה - אתה למעשה מכניס את האדם השני למצב נפשי של התנגדות. אחרי שהוא כבר אמר לא, הוא נכנס למצב מנטלי שבו קל לו יותר להמשיך ולומר לא גם על דברים שהיה יכול להסכים להם בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם אתה מתחיל עם בקשה קלה, משהו שהאדם השני יסכים אליו בקלות, אתה יוצר אצלו דינמיקה של הסכמה. הוא נמצא במצב חיובי, ונוצר אצלו רצף של הסכמה ושל תחושה טובה. במצב כזה גדל מאוד הסיכוי ... אוהב לעשות זאת, עדיף קודם לבקש ממנו משהו פשוט יותר, כמו להשאיל לך עט או משהו אחר שברור לך שהוא יסכים לתת לך בקלות. לאחר שאמר כן לבקשה הראשונה, יהיה לו קל יותר להסכים גם לבקשות הבאות. האם תמיד כדאי להתחיל ... לבקשות הבאות שלך, אפילו אם הן לא נוחות לו, רק כדי לא להצטייר כאדם לא נחמד או שלילי. במילים אחרות, יש גם מקרים הפוכים, שבהם דווקא סירוב ראשוני יכול להוביל להסכמה בהמשך. זו טקטיקה פחות נפוצה אך קיימת, וכדאי להיות מודע לכך שגם זה אפשרי. מה המטרה האמיתית בסדר הבקשות? המטרה, לפי אליעד, אינה רק לגרום למישהו לומר לך כן על כל דבר, אלא להגדיל את ... מסוימת, אם הדבר יגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל כן על בקשות אחרות שחשובות לך יותר. במילים אחרות, המטרה הסופית היא להשיג את מירב התועלת האפשרית ולאו דווקא לקבל הסכמה מיידית על כל דבר. לדוגמה, אם אתה רוצה ... הבקשות באופן הבא: התחל עם הבקשה הקלה ביותר או זאת שיש הכי הרבה סיכוי שהוא יסכים לה. לאחר מכן, הצג את הבקשות בהדרגה, כשהבקשות הקשות יותר מגיעות אחרי שכבר השגת הסכמה על דברים קלים יותר. הימנע להתחיל מבקשה שברור לך שהאדם יתנגד לה באופן מיידי, אלא אם אתה משתמש בכוונה בטקטיקה של לגרום לו להרגיש לא נעים כדי לקבל הסכמה בהמשך, שהיא פחות נפוצה. הנקודה החשובה ... לשים לב אליו באופן מיוחד, בהתאם למטרה הסופית שלנו. סדר הבקשות איך לבקש ממישהו משהו? איך לתת הנחיות לעובדים? טיפול בהתנגדויות איך לתת הוראות? סדר המילים במשפט איך ליצור הסכמה? איך לסדר בקשות כדי ... לקבל אישור. למה זה חשוב? אם נתחיל עם בקשה שמולה האדם נוטה לסרב, יש סיכוי גבוה שהוא ייכנס למצב של שלילה וימשיך לומר לא גם על הבקשות הבאות, אפילו אם היה עשוי להסכים להן בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם הוא מתחיל באמירת כן, הוא עלול להיות יותר נינוח ולהסכים גם לבקשות הבאות מתוך תחושת רצף חיובי. איך זה עובד בפועל? נניח שאתה מבקש ממישהו לבצע שלוש פעולות. במקום להתחיל מהדבר שהכי חשוב לך, עדיף להתחיל במה שהוא ייטה להסכים לו בקלות. כך תיצור רצף חיובי, מה שיגדיל ... הסיכוי שהוא ייענה גם לבקשות הבאות. כמובן, זה לא תמיד נכון ב - 100% מהמקרים. לפעמים, דווקא אם האדם יסרב מיד לבקשה הראשונה, זה יוריד ממנו לחץ והוא יהיה מוכן יותר להסכים לבקשות הבאות. הכל תלוי בסיטואציה ובאופי ... הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה. המטרה היא לא רק לקבל כן אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל סירוב על משהו מסוים, עדיין ייתכן שהגישה הנכונה תוביל להסכמה על דברים אחרים. לסיכום שימו לב כיצד אתם ... את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת? למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת הנחיות בצורה אפקטיבית, ועוד נושאים קשורים. שיהיה בהצלחה! סדר המילים במשפט, סדר הבקשות, איך לתת הנחיות לעובדים? איך לבקש ממישהו משהו? איך לתת הוראות? טיפול בהתנגדויות, איך ליצור הסכמה? ...
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
... איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון איך לגרום למישהו להסכים איתך בוויכוח? כאשר אתם נמצאים בוויכוח או בדיון עם מישהו והוא לא מסכים אתכם, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהוא באמת הבין מה אמרתם לפני שמנסים לשכנע אותו. הרבה פעמים אדם עשוי לומר לכם: אני לא מסכים איתך, אתה טועה, אבל בפועל, הוא בכלל לא שמע או לא הבין את מה שאמרתם בצורה נכונה. הוא עשוי להבין אתכם חלקית, או אפילו להבין בצורה מעוותת לחלוטין את ... המקרים, כאשר מישהו לא מסכים איתכם, זה נובע מאי - הבנה או מחוסר הקשבה אמיתית לדבריכם. האדם ששומע אתכם עשוי להיות בטוח שהוא מבין, כאשר בפועל הוא לא שמע, לא הבין או סילף את הדברים ... שהצד השני אומר אני לא מסכים איתך, כדאי לבקש ממנו להגיד במילים שלו מה הוא הבין מדבריכם. למשל, לשאול אותו: אתה יכול להגיד לי מה הבנת שאמרתי? או מה שמעת מדבריי? באופן זה, תגלו שברוב ... איך להתמודד עם ויכוחים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? מה לעשות כשמישהו לא מסכים איתך? איך לשאול מה הבינו אותך? איך למנוע מריבות מיותרות? מה הפתרון לחוסר הבנה בדיונים? ...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ניתן להשתמש בהן כדי לרמות אנשים. כל אדם, כאשר הוא שומע טענה, שואל את עצמו באופן אוטומטי מי אמר שזה נכון?. ספק זה הוא טבעי ואינסטינקטיבי, במיוחד כאשר מדובר בדברים בעלי חשיבות. לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא שואל את המוכר באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח ... הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון. אילו דוגמאות יש למניפולציות נפוצות שמשתמשים בהן מוכרים? הדוגמה הראשונה שאליעד כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם ... יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן הוא מקבל את השקר בצורה קלה וטבעית. דוגמה שנייה למניפולציה שאליעד כהן מציג היא רכב בעל הנעה רגילה (2x4), שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר לרכב ה ... הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא ... הם בודקים רק את הפרטים השוליים, והבסיס השקרי נשאר מוסתר ומקובל עליהם בלי שהם שמים לב. כדי למנוע מניפולציה, חייבים לבדוק את העובדות מהיסוד, לא להתפתות להאמין מיד, ולא להניח מראש שום דבר שנאמר. איך להטיל ספק באמת? שיטות שכנוע ומניפולציה כיצד לזהות שקרים? איך משכנעים אנשים? טעויות חשיבה נפוצות איך מרמים אנשים? כיצד פועלת מניפולציה שקרית וכיצד ניתן להתגונן ממנה? כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו במשהו, באופן טבעי עולה אצל השומע השאלה: מי אמר שזה נכון?. ספקנות זו היא אינסטינקטיבית, במיוחד כאשר מדובר בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל: - אם רכב מאיץ מאפס למאה בעשר שניות, והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו לקבל את השקר בלי לשים לב. דוגמה נוספת: - אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה. - ברגע שהלקוח מטיל ... שקרית הפעם שהיא יכולה להתפרש רק כשקרית ואני אסביר בעצם איך מרמים אנשים ואיך ניתן בעצם להתגונן מהתרמית הזאת. וזה הולך ככה נניח שמספרים לבן אדם משהו רוצים למכור לבן אדם איזה מוצר, עכשיו אוטומטית כשרוצים לשכנע בן אדם במשהו יש לבן אדם סביר את השיכול דעת לשאול את עצמו מי אמר שמה שהוא אומר לי זה נכון?. לדוגמה נגיד בן אדם בא לקנות איזה נגיד רכב והוא רוצה לדעת שהרכב הזה נגיד נוסע במהירות מסוימת, נגיד מאיץ מאפס למאה במהירות מסוימת ואז הוא ישאל את המוכר שאלה יגיד לו תגיד לי כמה זה מאיץ נגיד מאפס למאה? ואז הוא ייתן לו איזו תשובה. עכשיו אוטומטית במוח של הבן אדם הוא שואל את עצמו מי אמר שזה ... בפרט בדברים חשובים שחשובים לבן אדם אז הבן אדם שואל את עצמו מי אמר שמה שאומרים לי זה נכון?. עכשיו קיימת דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם,
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ... מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה נתפס אצל הלקוח כמידע יותר ... לו. במילים אחרות, במצגת שעושים ללקוח בעל פה, יש יותר רכיב של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו. וזה בעצם אומר, שברמת העיקרון, ... לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר כך מחזקים את האמון של הלקוח, באמצעות המחשה בחושים של הלקוח. לסיכום: ראינו שלא רק המידע שמציגים ללקוח הוא חשוב, אלא גם הסדר שמציגים את המידע ... גם הוא חשוב. וצריכים לנתח כל מקרה לגופו, להבין מה הכי אופטימאלי עבור הלקוח ועבור תהליך המכירה.
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי או לקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה. איך הכי נכון ... שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח ... הכל לפי ההקשר. אבל בטוח נכון, שהיית מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח. אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה. ... במידה ואין לך מושג איך הכי טוב לענות ללקוח. אבל מצד האמת, יש בעצה הזאת חיסרון. והוא, שכאשר אתה מול לקוח, אתה לא רק חבר שלו, אלא אתה גם כן רוצה למכור לו. לא בהכרח למכור בכל מחיר. אבל כן בהכרח שאתה היית מעדיף שהוא ירכוש אם אפשרי לשכנע את הלקוח לרכוש. ולכן בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח. אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו. ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן העסקה נופלת. כי 1 - לפעמים המוצר כן מתאים ללקוח, אבל לא מצליחים להבין את זה עם הלקוח בגלל שמנסים למכור לו. 2 - הלקוח לא סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר ... ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח. ...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
... ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע , והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לתת בך
למה לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחויב, להפוך מחויב לאפשרי
למה לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחויב, להפוך מחויב לאפשרי
... לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחויב, להפוך מחויב לאפשרי למה לפעמים לא כדאי להיצמד לאמת? אליעד כהן מסביר שיש מצבים שבהם כדאי ... בין אפשרי לבין מחויב? הסבר נוסף של אליעד מתמקד באבחנה בין אפשרי למחויב. דבר אפשרי הוא דבר שיכול לקרות או לא לקרות, ואילו דבר מחויב הוא משהו ... או לממש מטרה כלשהי, לעיתים כדאי לו להשתמש בשיטה של הפיכת האפשרי למחויב. הוא עושה זאת על ידי כך שהוא מדבר אל עצמו בלשון מחויבת יותר: במקום ... לפי אליעד, צורת דיבור זו יוצרת מציאות פנימית שבה האדם מתחיל להאמין באופן עמוק שאכן הדבר כבר מתרחש, וכך גדל הסיכוי שהוא יקרה בפועל. מתי ... ובכך להגיע אל החופש הפנימי. למה לשקר לעצמך? איך להפוך אפשרי למחויב? למה לא להיצמד תמיד לאמת? איך לצאת מהמשחק של החיים? מה ההבדל בין אפשרי למחויב?
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
... יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב מה זה משנה? איך להבדיל בין טוב לרע ולהפוך רע לטוב? ההרצאה מתמקדת ... כל אחד מפרש את המציאות. האם הכל משנה או שום דבר לא משנה? אליעד מציין כי יש גישות שונות בנוגע לשאלה הזו. מצד אחד, אפשר להאמין שכל פרט משנה, ומצד שני אפשר להאמין ששום דבר לא משנה. השאלה היא לא מה נכון, אלא איך אנחנו בוחרים לראות ... חושבים שכל דבר משנה, אנחנו עלולים להיות עסוקים כל הזמן בקבלת החלטות שמבוססות על פחד או חוסר ודאות. מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי? ההרצאה גם עוסקת בשאלת האם כל דבר הוא מחויב או שאפשר להפוך את הדברים ... מה שחשוב הוא לא להיתקע בתפיסות מוחלטות, אלא להבין שיש לנו את היכולת לשנות ולהתאים את גישתנו למציאות. האם כל רצון אפשרי או מחויב? נושא נוסף שמעסיק את אליעד הוא המושג של רצון. הוא שואל האם כל רצון ... בין טוב לרע? מהי הבחירה שלנו במצבי סבל? האם כל דבר באמת משנה? האם יש לנו שליטה על כל הרצונות שלנו? מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי?
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
... המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב האם המשמעות שאנו נותנים לדברים היא אמיתית או מומצאת? הרעיון שאליעד מציג הוא שהמשמעות שאנו נותנים לכל דבר בחיינו אינה יכולה להיות מוחלטת, אלא תמיד תהיה יחסית. ... אליו כסיפור ולשאול איפה התאונה הזו בתוכי? זה יאפשר לנו לחקור את התודעה שלנו לעומק ולהבין את עצמנו טוב יותר. איך להפוך דבר מחויב לאפשרי ודבר אפשרי למחויב? בדרך כלל אנו מתייחסים למציאות כמוחלטת (למשל, יש כאן קיר), ולסיפורים כדברים אפשריים ולא מוחלטים (פיל מעופף). כדי להגיע לשלמות, עלינו להתחיל לראות את הממשי כאפשרי ... שפיל מעופף הוא ממשי בדיוק כמו קיר אמיתי. כאשר אנו מצליחים לעשות זאת, אנו מבינים שאין הבדל אמיתי בין ממשי ללא ממשי, בין אפשרי למחויב, וכך מגיעים לתפיסה שלמה שבה דבר והיפוכו הופכים להיות אחד. למה חשוב לראות דבר והיפוכו בו זמנית? לפי אליעד, החיפוש אחר משמעות בסיפורים מטרתו לגרום לנו לראות תמיד את ... כך, על ידי חקירת המשמעויות, אנו למעשה חוקרים את התודעה ויכולים להגיע להבנה של העצמי המוחלט. מהי משמעות מוחלטת? איך להפוך מחויב לאפשרי? האם המציאות היא חלום? איך למצוא משמעות אישית בסיפורים? מה המשמעות של משמעות? איך לראות דבר והיפוכו יחד? איך להבין את עצמי דרך המציאות? מהי משמעות? המשמעות של ... מי אמר שבכלל יש משמעות מוחלטת? מה זה משמעות מוחלטת? רעיון שאין לו ההפך, רעיון שהוא מוחלט, שאין שונה ממנו, שכולם חייבים להסכים איתו, ואין דבר כזה. מה זה אומר? שכאשר אתה קורא סיפור, כל המשמעויות שאתה מוצא בו הם יחסיות, ולמשמעויות יש רבדים, ואתה תפקידך במרכאות לחפש את המשמעות של ... רואה כמחויבת ואמיתית והתהליך שהסברתי לךה גורם לך לראות את הדברים בצורה שווה, זה מביא אותך לסוג של השתוות שאתה לא מבחין בין מחויב לאפשרי, אין הבדל בין מחויב לאפשרי, וזה נקרא אין הבדל בין יש לאין. הנמשל זה מהות, סיפור זה צורה, מה הנמשל של הסיפור? זה מה המהות של הצורה. בסוף אתה לוקח דברים שנראים לך מהותיים ומתייחס אליהם כעל ...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
... הפוכה אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? פסיכולוגיה הפוכה, הוא מצב שבו עושים סוג של מניפולציה ושקר על היריב כדי לנצח אותו. גורמים לו לחשוב דבר אחד, אך עושים דבר ... לאדם שטועה שהוא טועה, במקום זה לנסות להסביר לו, למה הוא חושב שהוא צודק! והפעולה הזאת של, להראות לאדם שטועה, את הסיבה שבגללה הוא חושב שהוא צודק, היא קודם כל, סוג של יצירת אמון, בין זה שטועה לבין זה שרוצה לעזור לו. והדבר הזה מאפשר לאדם הטועה, להשתחרר מהרצון שלו להיות צודק, כי הוא כבר צודק. והדבר הזה עוזר לאדם שטועה, להבין שמבינים אותו ושלא מתעלמים מצורת המחשבה שלו. ואחרי בניית יחסי האמון הזאת , עכשיו מגיע השלב השלישי. שבו, מנסים להראות לאדם שטועה, את זה שיש אמת יותר גדולה, ומשהו נכון יותר וטוב יותר, מאשר נקודת האמת שלו. ויש לשים לב לכך, שבשום שלב, לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחוייב אפשרי, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחוייב אפשרי, איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, קואצינג מומלץ, מאמן אישי להרזייה בתחום מחוייב אפשרי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 08:26:01 - wesi1