אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מורים רוחניים ✔הסוד של משחק החיים - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורים רוחניים? חלק 2 ✔ונחדד ונבהיר: כי כאשר האדם רואה מולו איזה בודהה רגוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הסוד של משחק החיים - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורים רוחניים? חלק 2
ונחדד ונבהיר: כי כאשר האדם רואה מולו איזה בודהה רגוע, וכאשר נראה לאדם שהבודהה הזה מצא את האושר או קרוב מאוד אל האושר, על האדם להבין שהסיבה שנדמה לו שהבודהה הזה מאושר, היא רק משום שהוא עצמו לא יודע ליהנות מהמשחק. אך אילו ידע האדם ליהנות מהמשחק, הרי שהוא היה מבין את גודל הסבל שבו שרויים כל האנשים הרוחניים שלא יודעים איך ליהנות מהעולם הזה שנראה כעולם נחות וחסר עניין בעיניהם.

ויש גם את המצב השני של המשחק, שהוא המצב שבו האדם מבין גם מדוע יש משחק, וגם מי הם השחקנים במשחק. דהיינו, מהם הכוחות השונים שפועלים במשחק. וגם האדם מבין את חוקי המשחק. והאדם מבין למה חוקי המשחק הם כפי מה שהם. ואז כאשר יש לאדם את כל הדברים האלו, על ידי זה הוא גם נהנה מהמשחק. וגם מלמד אחרים איך ליהנות מהמשחק של החיים.

וכדי ליהנות ממשחק החיים, לשם כך על האדם להבין את משחק החיים. וכדי להבין את חוקי המשחק, לשם כך על האדם להיות מסוגל להסביר את החוקיות שלפיה פועלים כל הכוחות השונים במשחק. דהיינו, על האדם להיות מסוגל להבין את החוקיות שלפיה פועלים כל התהליכים בעולם.

וגם אם האדם מבין מהי החוקיות המדויקת שלפיה פועלים כל הכוחות שיש בעולם, הרי שעדיין זה לא מספיק. כי האדם צריך גם להסכים עם חוקי המשחק. דהיינו, להבין את היופי ואת השכל ואת החוכמה שיש בהם. דהיינו, על האדם להבין גם את הסיבה שבגללה חוקי המשחק הם כפי מה שהם.

ולא מספיק שהאדם מבין את כל החוקים שלפיהם פועלים כל הדברים בעולם, אלא על האדם להבין גם מדוע החוקים הם כפי מה שהם.

וכדי שהאדם יבין את הסיבה שבגללה חוקי המשחק הם כפי מה שהם, עד לרמה כזאת שהוא עצמו יסכים עם כל חוקי המשחק, לשם כך על האדם להבין את מטרת המשחק. כי את החוקים של המשחק, קובעים בצורה הטובה ביותר שתשיג את מטרת המשחק. וכל החוקיות שלפיה פועלת המציאות שלנו, היא ביטוי של הסיבה שבגללה בכלל המשחק קיים.

דהיינו, כדי שהאדם ייהנה מהמשחק, על ידי זה שהוא יבין בשלמות את חוקי המשחק, לשם כך על האדם להבין את הסיבה שבגללה המשחק קיים, דהיינו, להבין את המטרה ואת התכלית שלשמה העולם קיים ושלשמה המשחק שלנו מתקיים.

אך מי יכול לומר שהוא מבין את הסיבה שבגללה העולם שלנו קיים, ושבגללה המציאות שלנו פועלת כפי מה שהיא. כי יש כאלו שיש להם הסברים שונים מדוע העולם קיים. אך אף אחד לא יודע, כיצד הסיבה הראשונה של כל הסיבות, כיצד היא באה לידי ביטוי בכל הסיבות.

כי לא מספיק להעלות השערות מדוע המציאות שלנו קיימת, אלא צריך גם להבין כיצד הסיבה שבגללה המציאות קיימת, כיצד היא באה לידי ביטוי בחוקי המשחק.

ואם לדוגמה האדם חושב שתכלית המציאות היא כדי לעשות טוב. אז על האדם להבין כיצד המטרה הזאת, באה לידי ביטוי בכל מה שקורה בעולם. דהיינו, כאשר לדוגמה קורה אירוע רע, בין אם זה אירוע קטן ובין אם זה אירוע גדול כמו השואה, על האדם לראות את התגלמות סיבת המשחק, בכל האירועים שיש במשחק. אך וכי האדם באמת מבין כיצד המטרה של לעשות טוב, כיצד היא באה לידי ביטוי באירוע לדוגמה של השואה? או אפילו בכל אירוע קטן שקורה לאדם נגד רצונו?

והרעיון הוא, שכאשר האדם מביא השערה כלשהי לגבי מהי מטרת המשחק, עכשיו עליו להסביר כיצד חוקי המשחק כפופים למטרת המשחק. דהיינו, על המנהיג להיות מסוגל להסביר, כיצד כל תהליך ותהליך שיש בעולם, כיצד הוא ביטוי של המטרה הראשונה שלשמה נוצר המשחק.

ובנוסף על כל אלו, יש כאן בעיה אחרת גדולה עוד יותר. והיא, שמצד האמת אף אחד לא יכול באמת להבין את מטרת המשחק. משום שכל סיבה שהאדם ייתן מדוע המשחק קיים, הוא תמיד יצטרך להסביר מדוע המטרה עצמה קיימת?

כי נניח לדוגמה שמטרת המשחק היא כדי לעשות טוב. אז נשאל, ומהי המטרה שלשמה נוצר בכלל הרצון לעשות טוב? כי הסיבה יוצרת תוצאה. וכמו שהסיבה יצרה את התוצאה, כך אילו הסיבה לא הייתה קיימת, לא הייתה התוצאה. וכאשר האדם מנסה להבין מהי הסיבה שבגלל העולם קיים, עליו להסביר גם מהי הסיבה הקודמת לכך שהסיבה עצמה קיימת.

כי בריאת העולם ויצירת העולם, לא התרחשה ברגע הבריאה. אלא בריאת העולם התרחשה ברגע יצירת הסיבה והרצון לבריאת העולם. כי העולם הראשון הוא הסיבה והרצון שבגללם נוצר העולם. וכאשר האדם מנסה למצוא תשובה לשאלה של מדוע נוצר העולם, הרי שבעצם על האדם להסביר גם מהי הסיבה שבגללה בכלל נוצרה סיבה כלשהי ושבגללה בכלל נוצר רצון כלשהו.

וכל סיבה שאותה ייתן האדם, היא לעולם לא תוכל להסביר את הסיבה לקיומה שלה עצמה. כי אם אנחנו אומרים שיש סיבה שבגללה העולם קיים. הרי שבכך אנחנו אומרים שקיים במציאות שלנו מצב שבו הסיבה הזאת לא קיימת והעולם עצמו לא קיים / קיים בצורה שונה. וזה אומר שצריך למצוא הסבר, מדוע בכלל הסיבה עצמה נוצרה.

וכאשר המדע מנסה להסביר לדוגמה איך התרחש המפץ הגדול ואיך נוצר העולם, המדע לא באמת מסביר איך נוצרה ההתרחשות שיצרה את המפץ הגדול. ואם הוא ימצא הסבר כלשהו, עדיין הוא לא יוכל להסביר את מה שקדם לכך קודם לכן, דהיינו, את הסיבה הראשונה. כי לכל סיבה יש מסובב אחר שקודם לה, עד אין סוף.

והסיבה הראשונה של כל הסיבות, היא רחוקה מהשכל של האדם במרחק אין סופי. וכמה שהאדם ינסה להבין אותה, הוא לא יגיע עד אליה. ולכן האדם לא יכול להבין את מטרת המשחק, שהיא הסיבה הראשונה. וממילא האדם לא יכול להבין בשלמות את החוקיות של המשחק, שהיא ביטוי של סיבת המשחק. וכל שכן שהאדם לא יכול להבין את הסיבה שבגללה חוקי המשחק הם כפי מה שהם. וכל זה גורם לכך שהאדם לא ייהנה מהמשחק.

ובכך בעצם הסברנו את הסיבה האמיתית ואת הסוד האמיתי מדוע באמת בני אדם לא נהנים מהמשחק של החיים. וגם חכמי החכמים בעולם, אין להם פיתרון לבעיה הזו. כי מבחינה טכנית שכלית, אין אפשרות להגיע אל הסיבה הראשונה של כל האירועים שבעולם.

ואף על פי כן ולמרות הכל, יש בעולם חכמים אמיתיים, שהם יש להם שכל כ"כ גדול, שהוא כן מבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, ואת חוקי המשחק, ואת מטרת המשחק וכולי. ועל האדם להבין, שכדי ליהנות מהמשחק, לשם כך על האדם להתקרב כמה שיותר אל השכל של החכם האמיתי.

כי החכם האמיתי יודע ליהנות מהמשחק, והוא בהחלט מבין את חוקי המשחק. כי גם חוסר היכולת של האדם להבין את חוקי המשחק ואת מטרת המשחק, גם זה חלק מהמשחק. ובהחלט יש דרך לפצח את שפת התוכנה של המשחק, דהיינו, לגלות את הסיבה של המשחק ואת החוקיות של המשחק.

אלא, שלשם כך על האדם להביא את השכל שלו לעוצמה כ"כ גדולה, כמו של השכל שלפיו מתנהל המשחק ושלפיו חוקקו חוקי המשחק. וכדי להגיע לזה, על האדם להיות חכם גדול וכולי. דהיינו, כדי להגיע לזה, ברמה המעשית על האדם לנסות כל הזמן להתקרב כמה שיותר אל השכל של החכם האמיתי, שהוא כולו הקדמות שעוזרות לאדם להבין את חוקי המשחק.

כי הסיבה שהאדם לא מבין את חוקי המשחק, והסיבה שהאדם לא מבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, היא לא בגלל שאי אפשר להבין אותה, אלא רק בגלל צורת המחשבה של האדם. כי יש דבר אחד, שאם הייתה לאדם את היכולת הרגשית והשכלית להכיל אותו, האדם באותו הרגע היה מבין את חוקי המשחק, ואז האדם היה מתחיל ליהנות מהמשחק.

והכל תלוי אך ורק בצורת החשיבה של האדם. וכאשר האדם מתקרב אל השכל של החכם האמיתי, על ידי זה האדם גורם לצורת המחשבה שלו, להתקרב אל צורת המחשבה של החכם האמיתי, שהיא כן יכולה להכיל בתוכה את ההבנה של מטרת המשחק וחוקי המשחק וכולי. ועל ידי זה האדם מגיע למצב שבו גם הוא יודע איך ליהנות מהמשחק של החיים.
לפתור בעיות הסוד שאותו לא יודעים רוחניים להבין מה הסיבה היכולת הרגשית היכן התרחש המפץ הגדול נחיתות ברגע הבריאה שכל של האדם חשיבה מדעית רצון החיים כמשחק הסוד הסוד שאותו לא יודעים הסוד שאותו לא יודעים מורים רוחניים הסוד של משחק החיים חיים מורה רוחני מורים רוחניים משחק משחק החיים משחקים סוד סודות רוחני רוחניות רוחניים
חלק 1
... של משחק החיים - מהו הסוד שאותו לא יודעים מורים רוחניים? חלק 1 כפי שכבר ביארתי (במאמר משחק החיים עולם המשחקים - מהו משחק החיים? איך להתייחס ... מתמדת מהמשחק. וההארה הרוחנית שאליה הגיעו גדולי המורים הרוחניים בעולם, היא איך לעזוב את המשחק כמעט לגמרי, בלי להתאבד ובלי למות. כי אנשים רוחניים ...
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
סמים ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל
... ורוחניות, שימוש בסמים ואושר רוחני, מורים רוחניים ושימוש בסמים, טיפול במקביל לשימוש בסמים, הארה רוחנית ושימוש בסמים, מורים רוחניים סוחרי סמים, בעד ונגד שימוש בסמים, מריחואנה, חשיש, מצא את ההבדלים, מורה רוחני נוכל האם מורים רוחניים שתומכים בשימוש בסמים הם נוכלים? אליעד כהן מסביר שיש בעולם אנשים רבים ... אשליה. אליעד מציג שיטה נוספת לזיהוי מורים רוחניים שאינם אמינים, שמתמקדת בגישה שלהם לשימוש בסמים. מה החשיבות של הגישה של מורים רוחניים לסמים? לפי אליעד, אחת הדרכים להבחין אם מורה רוחני או גורו מסוים הוא אמיתי או מזויף, היא לבדוק את היחס שלו לשימוש בסמים. הוא ... מסמים, אם ירצה בכך. מה הבעיה במורים רוחניים שמעודדים שימוש בסמים? אליעד מדגיש שיש מורים רוחניים רבים שמעודדים את השימוש בסמים או אפילו מוכרים אותם לתלמידיהם, מתוך טענה שזה ... סמים במסווה רוחני. הוא מסביר שאם המורה הרוחני היה מסוגל באמת להעניק אושר אמיתי, הוא לא היה זקוק לסמים כדי לגרום לתלמידיו להרגיש טוב. לדעתו, מורה רוחני אמיתי אמור להיות מסוגל להעניק לתלמידיו תחושות חיוביות אמיתיות, עמוקות וחזקות ... תלות בשימוש בחומרים חיצוניים. למה גם מורים רוחניים שמתנגדים לסמים יכולים להיות נוכלים? אליעד ממשיך ואומר שגם המורים שמתנגדים ... הם בעייתיים מבחינתו. הוא מסביר שאם מורה רוחני טוען שהשיטה שלו לא תעבוד במידה ותשתמש בסמים, זה אומר שהשיטה שלו חלשה מדי או ... אלא לעבוד תמיד ובכל מצב. הוא רואה במורים רוחניים שמעודדים או שמתנגדים באופן נוקשה לשימוש בסמים ככאלה שאינם מסוגלים להציע ... האם שימוש בסמים מוביל להארה רוחנית? מורים רוחניים וסמים איך להיגמל מסמים? האם סמים עוזרים לאושר רוחני? מורה רוחני נוכל טיפול תוך כדי שימוש בסמים רוחניים מסוממים, סמים מרחיבי תודעה, סמים משני ... רוחני? נגד שימוש בסמים להארה רוחנית, מורים רוחניים שרלטנים, למה לא להשתמש בסמים בהתפתחות אישית? טיפול תוך כדי שימוש בסמים ...
2 גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך לגרום למטופל לא להתאבד? סגנונות של טיפול, גישות של מנטורים לחיים, טיפול מתוך חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים
... גישות טיפוליות, מהי שיטת EIP? טיפול מתוך שלמות, מצא את ההבדלים, השיטה של אליעד כהן, שיטת הטיפול של אליעד כהן, 2 גישות של מורים רוחניים, טיפולים לשינוי הזהות המינית, התאבדות של מטופל, איך לא לגרום למטופל להתאבד? איך ... חיסרון, איך לאהוב את עצמך? שנאה עצמית בגלל טיפול, להשתנות מתוך אהבה, לעשות שינוי מתוך אהבה, להשתנות מתוך בחירה, להשתנות מתוך שלמות, טעויות של מורים רוחניים וכאן נסביר על 2 גישות טיפוליות, 2 גישות של מטפלים שהאדם רוצה להיעזר בהם, 2 גישות ...
למה לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי נחמן, למה המשיח לא מגיע?
... לא קל להיות מאושר? למה קשה להיות מאושר? למה המשיח לא בא? מורים רוחניים, אינטרס של מורה רוחני, לעזור לאנשים, המחלוקת של רבי נחמן, מחלוקת על רבי ... ולהתקדם. במובן מסוים, המחלוקת היא מנוע ההתפתחות הרוחנית. למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? אליעד כהן מדבר על תפקידם של מורים רוחניים ומדוע הם לעיתים קרובות דווקא מקשים על תלמידיהם ... אמיתיות ועמוקות, האדם חייב להתמודד בעצמו עם שאלות מורכבות. מורה רוחני אמיתי אינו בא לתת פתרונות חיצוניים, אלא מלמד את ... ופשוטות יותר, וזה מה שמעכב את ההגעה לשלמות אמיתית. אם כל המורים הרוחניים היו אומרים בכנות שאין להם פתרון מוחלט ומכריחים את ... שכן היא מאפשרת לאדם להעמיק ולהבין את עצמו ואת האמת טוב יותר. מורים רוחניים אמיתיים אינם מספקים תשובות פשוטות אלא דוחפים את ... ההבדל בין מורה אמיתי למפורסם של שקר למה המשיח לא מגיע? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? איך חיפוש האמת גורם ... - זה יכול לעזור לו לחדד את עצמו ולהבין לעומק את עמדתו. למה מורים רוחניים לעיתים מקשים על תלמידיהם? בהמשך לכך, ישנה שאלה נוספת - מדוע מורים רוחניים מסוימים מקשים על תלמידיהם במקום להקל עליהם? מדוע ... והפתרון האמיתי הוא להבין שהבעיה אינה בעיה כלל. מה תפקידם של מורים רוחניים בעולם? בהקשר הזה, ישנם מפורסמים של שקר, כפי שרבי ... מוכנות, במקום להתמודד באמת עם השאלות. לדברי רבי נחמן, אילו כל המורים הרוחניים היו כנים ומודים בכך שאין להם פתרון מוחלט, אז ... האמת גורם ליותר קשיים? מהי המשמעות של מחלוקת לפי רבי נחמן? למה מורים רוחניים לא נותנים תשובות פשוטות? האם יש יתרון בכך ...
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
היורש של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה
... מי זה אליעד כהן? תלמידים של אליעד כהן, הכת של אליעד כהן, ההבדל בין כת לדת, למה הדת היא לא כת? סוגים של מורים רוחניים, משה רבנו ומתן תורה למה לא להאמין לאליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן וההבדל בין כת לדת ההרצאה מתחילה בשאלות על אמונה, מורים רוחניים ודמויות של מנהיגות. אליעד כהן דן בשאלות יסודיות כמו למה לא להאמין לאליעד כהן, למה לא להאמין לאלוהים ולמה לא להאמין למורים רוחניים בכלל. הוא מציין כי האמונה במישהו אחר היא בעייתית, שכן תמיד יש מקום לספק ולבדוק את הדברים בעצמנו. המורים הרוחניים או הדמויות הדומיננטיות בתרבויות השונות עשויים לסבול מהפרעות או מניפולציות שגורמות ... מה שנאמר לו. אליעד מדבר גם על האמירה עשה לך רב, ומסביר את הכוונה העמוקה שבכך, שהיא לא להימנע מלקבל עצות ממורים רוחניים, אלא להאמין בעצמך ולבחון את הדברים באופן עצמאי. ההבדל בין דת לכת - איך דתות מגדירות את ... את המצב של אחרים, אלא מתוך רצון אישי להרגיש בעלי עוצמה ולקבל הערכה מאנשים אחרים. זוהי הסיבה לכך שלפעמים מורים רוחניים יכולים להטעות את תלמידיהם ולטעון שהאמת נמצאת אך ורק אצלם, תוך מניפולציה רגשית או אשליות ... את החשיבות הגדולה של לבדוק את מה שנאמר לנו ולבצע את הבדיקות בעצמנו. הוא מציין שגם אם נשמעים לנו דברי המורה הרוחני כמשהו נכון, עלינו לא להסתמך רק עליהם, אלא גם לבדוק אותם באופן עצמאי. אליעד מציע להימנע ... כהן כתות ודיבורים רוחניים הפצה רוחנית ההבדל בין דת לכת אמונה וחשיבה עצמאית רבי נחמן מברסלב ביקורת על מורים רוחניים למה לא להאמין למורה רוחני? למה לא להאמין לאלוהים? למה לא להאמין למשה רבנו? לא יראני האדם וחי, מעשה מבעל תפילה, הכת ... הכת של הבעל תפילה, מעשה מנימוס המדינה והבעטלירס שהמליכו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, המבחן של המורה הרוחני, לקחת את המלוכה ואת ההנהגה, חשיבות ההפצה, הפצת תורות רוחניות, הפצה רוחנית, אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה, אינטרסים של מורים רוחניים, אינטרסים של גורואים, רחמנות על העולם, האם אליעד כהן הוא כת? האם הדתות הן כת? למה הדת לא ... אליעד כהן, ממי ללמוד? למה לא להאמין באף אחד? תלמידים של רבי נחמן מברסלב, חסידי ברסלב, ספרי ברסלב, להיות מורה רוחני, ללמד תלמידים, מצא את ההבדלים, סוגים של מורים רוחניים, מפגשים של אליעד כהן, מי ירצה למנות יורש? הרצון ביורש, כתות בחסידות ברסלב, ממני עד המשיח, אליעד כהן נוכל, אמונה במשה רבנו, אמונה בחכמים, אמונה ביהדות, דמות המנהיג בכת, דמות המורה הרוחני בכת, חשיבות המורה הרוחני בכת רוחנית, סכנה של מורים רוחניים, סכנה בללמד אחרים, הפצה של אליעד כהן, מעשה מקבצן שהפך להיות מלך, הוכחה שאין אלוהים, ...
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
... דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים האם צריך לכבד דעות של אחרים? אליעד כהן מסביר בצורה חד - משמעית שאין שום חובה לכבד את הדעות של ... ולא באמת. למה אנשים חושבים שצריך לכבד את כולם? לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאנשים חושבים שיש לכבד את כל הדעות נעוצה בשקרנות או בטיפשות. הוא טוען שישנם מורים רוחניים שאומרים כל הדרכים נכונות או כל הדרכים מובילות לאותו מקום, אך אמירות כאלה הן תמיד שקריות. מורים אלו אינם מבינים את האמת השלמה ... יחייב אותם לומר שזו הדרך שלהם, וכך הם יחשפו את עצמם לביקורת. במקום זאת, הם אומרים שכל הדרכים טובות, ובכך הם נמנעים מביקורת ומבדיקה של טענותיהם. מדוע מורים רוחניים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה? אליעד כהן טוען שמורים רוחניים רבים מפחדים להגיד שיש רק דרך אחת נכונה משום שאמירה כזו חושפת אותם לביקורת. אם מורה יטען שיש רק דרך אחת, מיד ישאלו אותו מדוע ... אבל בעצם, כאשר הם אומרים שכל הדרכים נכונות, הם סותרים את הדרך שאומרת שיש רק אמת אחת, וכך הם מנסים להתחמק מביקורת. איך אליעד כהן ממליץ להתמודד עם מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות? אליעד כהן ממליץ לגלות חשדנות כלפי מורים רוחניים שטוענים כל הדרכים טובות. הוא ממליץ לבדוק אותם ולשאול אותם שאלות קשות על הטענות שלהם. אם הם אכן מחזיקים באמת, לא תהיה להם שום בעיה להתמודד עם שאלות קשות. לעומת זאת, מורים רוחניים שקרנים מפחדים משאלות, ולכן הם מנסים להימנע מעימותים ומביקורת, וכך הם נחשפים כנוכלים וטיפשים. האם כל דרך מובילה לאמת לדעתו של ... של אושר אמיתי היא להיצמד לאמת השלמה, זו שאינה מכבדת דעות מוטעות ואינה פוחדת מביקורת. האם צריך לכבד דעות של אחרים? האם האמת היא דמוקרטית? איך לזהות מורה רוחני שקרן? האם כל הדרכים מובילות לאמת? מה הדרך הנכונה להגיע לאמת? איך להגיע לאושר אמיתי? למה אסור להאמין לאליעד כהן? ...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
... של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים, ולכל אחד מהם יכולות שונות ומגוונות. יש מורים שיכולים להעביר לאחרים את הידע והמיומנות שלהם, ויש כאלה שלא מסוגלים או אינם רוצים לעשות זאת. כאשר רוצים להעריך מורה רוחני או מדריך רוחני כלשהו, יש לבחון לא רק אם הוא עצמו בעל ידע ויכולות, אלא גם את היכולת שלו ללמד את אותם דברים לאחרים. אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של מורים רוחניים או מדריכים: הסוג הראשון: אדם שטוען שיש לו יכולת מסוימת, אך אין לו אפשרות ללמד אחרים את אותה היכולת. למשל, רופא אליל או מתקשר שטוען שיש לו ... אחרים וללמד אותם את השלבים המדויקים, כיוון שהוא יודע בדיוק מה התהליך שעבר. למה יש מורים רוחניים שלא מסוגלים ללמד אחרים את היכולות שלהם? לפי אליעד כהן, אם אדם קם יום אחד וגילה שיש לו יכולת מיוחדת, כמו למשל לעוף באוויר, הוא לא יוכל ... אמיתית, אלא פשוט שהוא לא מודע מספיק לדרך שבה היכולת הגיעה אליו. איך אפשר לזהות אם מורה רוחני באמת מסוגל ללמד? על מנת לזהות אם המורה הרוחני אכן מסוגל ללמד, צריך לשאול אותו שאלות לגבי הדרך שבה הוא השיג את הידע או היכולת שלו. אם הוא מסוגל לפרט בצורה ברורה שלבים ותהליכים שעבר כדי ... ללמידה על ידי פירוק שלה לשלבים ובדיקה חוזרת ונשנית של כל שלב ושלב. איך לבחור מורה רוחני? כיצד לזהות מורה אמיתי? האם אפשר ללמוד כל מיומנות? איך להגיע למודעות עצמית מלאה? בדיקה עצמית רוחנית מהי הדרך להבנת האמת? מדריכים רוחניים ...
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
מדריך רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי
... רוחני, מורה רוחני, מורים רוחניים, למצוא מורה רוחני, מורה רוחני טוב, מורה רוחני רע, מורה רוחני אנושי, מורה רוחני אלוהי מהי הטעות הגדולה לגבי מורים רוחניים? אנשים רבים מגיעים אל תחום הרוחניות עם המון ציפיות ממורים רוחניים. הציפיות האלה מבוססות בעיקר על האמונה שהמורה הרוחני הוא אדם מושלם, כזה שאמור להיות תמיד טוב, נחמד, סבלני ומכיל. אך ישנו פרדוקס מעניין בכך: מצד אחד, אנשים שאינם מורים רוחניים בעצמם מרגישים בנוח להסביר ולדרוש איך מורה רוחני אמור להתנהג. מצד שני, אם אדם איננו מורה רוחני, כיצד הוא יכול לקבוע מהי ההתנהגות הראויה עבורו? אליעד מציע פתרון פשוט - אם אתה לא מורה רוחני, עדיף שתאמר: אני כאדם שאינו מורה רוחני, רוצה למצוא מורה רוחני שיהיה כזה וכזה. בכך אתה מציג את נקודת המבט שלך בצורה נכונה, ולא מתיימר לקבוע מה נכון למורה רוחני לעשות או לא לעשות. האם מורה רוחני צריך להתנהג בצורה מסוימת? קיימת תפיסה שגויה לפיה מורה רוחני הוא בהכרח טוב, משום שאלוהים נתפס כטוב. אנשים מניחים שאם המורה הרוחני התקרב לאלוהים, אז ככל שנתקרב אליו, נרגיש טוב יותר. מתוך ההנחה שאלוהים הוא מושלם, אנשים חושבים שגם המורה הרוחני אמור להיות מושלם במובן מסוים. לדוגמה, יש החושבים שאלוהים אינו זקוק לאוכל, לשינה או למנוחה, ולכן מאמינים שגם המורה הרוחני האמיתי אמור לחיות ללא תלות בצרכים גופניים. זאת טעות נפוצה, שכן המורה הרוחני הוא עדיין בן אדם, עם גוף וצרכים גופניים, ולכן יש בו את כל הצדדים, כולל צרכים פיזיים ורגשיים. למה חשוב שהמורה הרוחני יחווה גם טוב וגם רע? אליעד מדגיש כי המורה הרוחני האמיתי הוא אדם שיכול לחוות את שני הצדדים של הקיום. הוא מסוגל להיות גם שמח וגם עצוב, גם לאכול בהנאה וגם להימנע מאוכל מתוך סגפנות. כלומר, אם אדם מצפה שהמורה הרוחני יהיה כל הזמן שמח, נחמד וסבלני, הוא למעשה יוצר לעצמו ציפייה לא מציאותית, ומרחיק את עצמו מהמהות האמיתית של האלוהות ושל המורה הרוחני. המציאות, כמו גם המורה הרוחני, כוללת בתוכה את כל הצדדים - טובים ורעים, שמחים ועצובים. מי שמנסה למצוא מורה רוחני שיהיה תמיד חיובי או שלילי, מחפש בעצם רק חלק מהמציאות, ובכך מתרחק מתפיסה שלמה ואמיתית של המציאות. למה מורה רוחני חייב להכיל את כל הקצוות של המציאות? לפי אליעד, כדי ... באחדות מוחלטת עם המציאות, על האדם להכיל את כל הקצוות. להיות מסוגל לחוות את המציאות במלואה, בין אם היא נעימה או לא נעימה. המורה הרוחני האידיאלי הוא מי שלא מושפע משינויים זמניים, ולכן ... את הכל. בכך הוא מייצג באופן מלא את המציאות עצמה, שמכילה את כל ההפכים, אור וחושך יחד. מהי הבעיה העיקרית בציפיות שלנו ממורה רוחני? הבעיה המרכזית היא שבראש של אנשים קיים דמיון מוטעה ...
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות שלא להאמין בצורה עיוורת למורים רוחניים , ומסביר כיצד אפשר להבדיל בין האמת לבין שקרים רוחניים. הוא טוען שמורים רוחניים רבים מדברים על דברים שהם עצמם לא באמת מבינים ... להבנה מוחלטת ונכשלו. לאחר הכישלון הם המציאו תירוצים או תיאוריות חדשות שמטרתן להסביר את חוסר ההבנה שלהם ולהציגו כהצלחה. מדוע אסור לקבל תירוצים ממורה רוחני? אליעד מתאר מקרה בו תלמידים מגיעים למורה רוחני עם שאלות קשות ועמוקות. במקום לענות להם על השאלות האלה, המורה הרוחני משתמש בשיטות של דחייה, כמו: תאמין לי, כשיגיע הזמן ... ששיטות אלה נובעות מחוסר היכולת של המורה להסביר את הנושא בצורה בהירה ופשוטה, והוא מסביר שאין צורך להאמין לשום דבר בצורה עיוורת. כיצד אפשר לבדוק אם המורה הרוחני אומר אמת? אליעד מסביר שכדי לבדוק האם מורה רוחני באמת יודע את מה שהוא מדבר עליו, יש לשאול שאלות ... לא יוכל באמת להגיע אל השלמות. לכן, לדבריו, יש להבין את המהות של אותו פרדוקס ולהתמודד עמו במקום לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי ... ניסה להבין מה כתוב בספרי המלך ולא הצליח, הוא המציא לעצמו תירוצים מדוע אינו מצליח להבין, ובכך רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם ... יודעים שאינם באמת מבינים. האם צריך להאמין או להבין בעצמך? אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להבין בעצמך ולא להאמין בצורה עיוורת למישהו אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך ... יבדוק זאת בעצמו, כי הוא לא סומך על אף אחד, גם לא על עצמו בצורה עיוורת. הוא מעודד להטיל ספק בכל דבר ולשאוף להגיע להבנה אישית וישירה. האם להאמין למורה רוחני? איך לזהות מורים רוחניים שקריים? מה ההבדל בין אמונה להבנה? מדוע חשוב להטיל ספק במורה רוחני? מהו פרדוקס רוחני? כיצד לבדוק את האמת בעצמך? האם מורים רוחניים באמת יודעים? ...
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
רוחניות, מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת שאתה קיים, התעוררות רוחנית, הארה רוחנית, סבל ואושר, מהו קיום? מהו האני? אמת אחרת
... מודעות עצמית, חיסרון הקיום העצמי, איך להיות מאושר? מורים רוחניים, חיפוש רוחני, לא לדעת ... הקיום כפי שהוא נתפס על ידי אליעד כהן. אליעד מסביר כי הרבה אנשים לא מצליחים להבין את מהות הקיום, ומחפשים אושר רוחני באמצעות טכניקות או שיטות של מורים רוחניים, מבלי להבין את הבעיה האמיתית: הקיום עצמו. אליעד מבדל בין שיטות שמורים רוחניים מציעים, שבמסגרתן הם מתמקדים במחשבות ובתחושות, לבין התפיסה העמוקה יותר שהבעיה טמונה בקיום עצמו ולא במחשבות או ברגשות. הוא מציין שלעיתים השיטות שמורים רוחניים מציעים מובילות אנשים למלכודות, מאחר שהם מסבירים להם להתבונן במחשבותיהם מבלי להבין את חיסרון הקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? אליעד מתאר את השיטה הנפוצה של המורים הרוחניים שמלמדים את תלמידיהם לא ... במהותו. בכך, הוא לא ירגיש יותר צורך להימנע מהמחשבות או מהתחושות שגורמות לו לסבל, אלא יוכל לקבל את קיומו כחלק מהמציאות. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? אליעד מסביר כי כל מורה רוחני שמלמד להפסיק להאמין במחשבות ... ואיך הוא משפיע על האושר? ההרצאה עוסקת בתפיסה של קיום עצמי ואי - ההבנה שמובילה לחיפוש אחר אושר רוחני. אליעד מציין כי הרבה אנשים נפלים למלכודות של מורים רוחניים שמסבירים להם כיצד להתבונן במחשבותיהם, מבלי להבין את המהות האמיתית של הקיום. הוא מציע, לאור דוגמת העיוור שצופה בשולחן, שהחיסרון לא נמצא במחשבות, אלא בקיום עצמו. מהי התרמית שמורים רוחניים מציעים? ההסבר המרכזי של אליעד הוא שמה שמורים רוחניים מנסים לשדר לאנשים הוא ... חוויית קיום. מהו המפתח לאושר על פי אליעד? על מנת להגיע לאושר, אליעד מציע לקחת אחריות מלאה על הקיום האישי שלך. זה לא תלוי במחשבות חיצוניות או בתפיסות מורים רוחניים, אלא בהבנה העמוקה שתחושת ... אם תוכל להבין זאת, תוכל להפסיק להיאבק בתודעה ולסבל ולהבין שהקיום שלך הוא חיסרון שמייצג את היכולת שלך לדעת שאתה קיים. איך ניתן להתגבר על האשליה של המורים הרוחניים? לפי אליעד, כל מורה רוחני שמסביר לאדם להפסיק להאמין ... חושב שהשולחן מודע כמו שאתה מודע? או שאתה מודע לחסרונות בשונה ממה שהשולחן מודע לחסרונות? האם יש הבדל בחוויה שלך לבין החוויה של השולחן? ניקח לדוגמה מורה רוחני, האם המורה הרוחני מודע לזה שהוא קיים? האם המורה הרוחני יודע שאני קיים? אני מנסה לחתור לשאלה אחרת, האם אתה רואה פה שולחן? (כן) אתה רואה את המורה הרוחני? (כן) אתה רואה פה את הפיל? (לא) השאלה, האם המורה הרוחני בעיניך, רואה אותי כמו שהשולחן רואה אותי וכמו שהפיל רואה אותי? או שהפיל רואה אותי פחות מהשולחן, והשולחן רואה אותי פחות מהמורה הרוחני? כי אני מדבר איתך על חוויה שבה אתה רואה אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני אמור לראות אותי כמו שהפיל רואה אותי. המורה הרוחני רואה אותי יותר מהפיל.. אתה ... בכלל קיים. אתה טוען שהמציאות לא יודעת שהיא קיימת, אך יודעת שאני קיים. שאלה: כי אין לה שכל. אליעד: האם למציאות שבראה אותי אין שכל ולי יש שכל? והאם המורה הרוחני יודע שאני קיים, באותה חוויית מציאות כמו שהמציאות יודעת שאני קיים? האם המורה הרוחני חווה את קיומו כמו שהפיל כאן חווה את קיומו? שאלה: אני חושב שהמורה הרוחני לא חווה כלום. אליעד: מה זה לא חווה כלום, האם הוא מדבר איתי? אתה טוען שהמורה הרוחני לא יודע שהוא קיים, אך יודע שאני קיים, האם זה מה שאתה טוען? שאלה: המורה הרוחני לא יודע כלום. אליעד: אם המורה הרוחני לא יודע כלום, אז גם אתה לא ... חיסרון. אליעד: האם אני אמרתי שיש רק חיסרון? כל חיסרון הוא גם יתרון יחסי. שאלה: האם החיסרון הוא אחרי האני? אליעד: לא, אם החיסרון הוא אחרי האני, אז מורה רוחני יגיד לך, לך צעד אחד אחורה ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין מהי המשמעות של אימפוטנציה רוחנית ומה הקשר שלה למורים רוחניים? במהלך השיחה, אליעד מציין את רעיון האימפוטנציה הרוחנית, שמתאר מצב שבו אדם, ... יצור חי לדומם. המשמעות היא שאם כל דבר שווה בעיניו, אז לא תיווצר לו תשוקה כלפי אף אחד, מאחר שאין לו את ההבחנה שבדרך כלל גורמת למשיכה. בהקשר זה, הוא מתאר את המורים הרוחניים ככאלה שמגיעים למצב של אימפוטנציה רוחנית - כלומר, הם לא מצליחים ליצור קשרים ... מהקשרים הרגשיים אלא גם ממערכת יחסים שמכילה תשוקה מינית, כיוון שהם לא מרגישים צורך להימשך לאדם אחר. אם הם יגידו שמצבם אינו כזה, הוא טוען שהם משקרים, שכן המורה הרוחני אמור להיות במצב שבו הוא לא חווה תשוקה - בין אם זו תשוקה רגשית ובין אם מינית. האם ... במידה רבה, שכן אדם שכבר לא מבחין בין הדברים - אין לו את האינטרס להימשך לאדם אחר. אם כל דבר שווה בעיניו, אז הוא לא ירגיש צורך בתשוקה או במשיכה. אליעד מציין שמורים רוחניים שהגיעו להארה עשויים לא לחוות את המשיכה המינית הרגילה, כי הם לא מזהים יותר את ההבדלים בין גברים לנשים. הוא אף מוסיף כי לא מדובר במצב שבו מורה רוחני הופך לאימפוטנט. למעשה, הוא טוען שההפך הוא הנכון - מורה רוחני מגיע לאימפוטנציה רוחנית לאחר שהפסיד את התשוקה המינית, והוא ממציא לעצמו הסבר כדי ... אחרות, הוא אומר אין הבדל בין גברים לנשים או אין צורך בתשוקה מינית, אבל זה לא בגלל שהוא באמת מאמין בזה, אלא כי הוא כבר לא יכול להרגיש את התשוקה המינית. האם מורה רוחני יכול להיות מצליח? אליעד טוען כי המורים הרוחניים שמגיעים למצב הזה לרוב לא מצליחים בכל תחום אחר בחיים, לא רק במיניות, אלא בכלל. הוא מציין כי המורים האלה נוטים להיות בודדים, חיים חיים שקטים מאוד, ואין להם קשרים עם אחרים. הוא מספר על מורים רוחניים שנמצאים במצב שבו טוב להם לבד, ולעיתים לא יוצאים כלל לדייטים או מתקשרים עם ... אליעד מציין כי הם לא מצליחים בעסקים או ביחסים עם אנשים, והם לא מצליחים גם בתחומים רוחניים אחרים כי הם הפסידו את המנגנון הרגשי שלהם. מהי תפיסת האחדות של המורים הרוחניים? הקונספט של אחדות בעיני המורים הרוחניים הוא מקור לאי הבנה. אליעד מציין כי מה שמורים רוחניים מסוימים מבינים כהבנה של הכל אחד - זו בעצם תפיסה שגורמת להם לא להיות מסוגלים ... שמגיע למצב שבו הוא לא מרגיש את ההבדל לא יוכל לחוות תשוקה מינית כלפי פרט אחר, והמצב הזה מוביל למה שהוא מכנה אימפוטנציה רוחנית. מהי מיניות רוחנית? מהם מאפייני מורים רוחניים? מהי אימפוטנציה רוחנית? כיצד הארה רוחנית משפיעה על מיניות? מהי תפיסת האחדות ... הוא רואה גם אור בעיניים עצומות רואה אור אינסופי בכל מקום אז האם במצב הזה הוא יהיה אימפוטנט הוא לא יוכל להביא ילדים. אליעד: תשובה אחת מהסיבות שאני מזלזל במורים הרוחניים האחרים זה כי אני חושב שהם אימפוטנטים אני חושב שאתה צודק הבנת נכון אם באמת אין ... אבל למה שתרצה בכלל אם הכל טוב לך למה שבכלל תרצה משהו הם סוג של אימפוטנטים נכון זאת האמת אמרת נכון ואם הם יגידו לך שזה לא נכון אז או שהם משקרים אותך, תראה אם מורה רוחני מהסוג שאתה מכיר יגיד לך שהוא לא אימפוטנט אז או שהוא משקר אותך בזה או שהוא משקר אותך בזה שהוא מורה רוחני במשהו הוא משקר אותך ואם הוא יגיד לך שאתה לא מבין אותו גם בזה הוא משקר אותך כי ... לא הבנת אני אסביר לך אותו. ש: פספסתי פה משהו בשאלה שלו. אליעד: כן השאלה שלו זה המשך של איזה סיפורים קודמים אבל מה את רוצה להבין אוקי. ש: מה הוא התכוון בעצם שהמורה הרוחני הוא כבר לא מבדיל בין זכר לנקבה בוא נקרא לזה ככה. אליעד: גם כן. ש: לא אמרת, אתה ... אז אני אומר לו שזה נכון אם הם באמת הגיעו לזה הם באמת לא יכולה להיות להם משיכה זאת האמת, עכשיו אני אגיד יותר מזה אני אספר לך סיפור נוסף שאתה לא יודע זה לא שמורה רוחני הופך להיות אימפוטנט הוא הפך להיות מורה רוחני בגלל שהוא אימפוטנט אז זה הפוך זה בדיוק הפוך זה בגלל שהוא לא הצליח אז הוא אמר טוב ... לך גם בזה הוא משקר אותך ועוד איך שזה נכון ודרך אגב זה מתבטא בכל התחומים לא רק בתחום הזה זה בכל התחומים מתבטא עליהם. הם לוזרים בכל התחומים בתכלס כאילו תראה לי מורה רוחני שהוא מצליח במשהו אבל באמת מצליח לא אתה יודע ככה פעם מישהו שהוא באמת מצליח במשהו בכלל. ש: אבל יש לך שקט אז איזה שקט. אליעד: אני מכיר מורים רוחניים יותר משקט בבית קברות כל מי שמת נמצא בשקט הם בודדים טוב להם להיות לבד, ראית ... איך שאתה יכול יש לך רצונות תחושות. ש: אז זה מה ששאלתי. אליעד: לא אני אומר מה שהם אני מסביר לך מה שהם מדברים אתה צודק אתה לא יכול להילחם או שאתה נוכל שאתה מורה רוחני או שאתה נוכל שאתה נמשך לאשתך בשתיהם אתה משקר. ש: מה אני שאני שואל בפירוש אחרי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של משחק החיים - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורים רוחניים? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מורים רוחניים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מורים רוחניים, איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי, קואצ'ר לזוגיות בתחום מורים רוחניים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.4219 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 03:36:45 - wesi1