אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מומחה מכירות ✔תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחויבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחויב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחויב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחויב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחויב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחויב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחויב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחויב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחויב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחויב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחויב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחויב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחויב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחויב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחויב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחויב.

ועוד עניין נוסף בין המחויב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחויב, על ידי אמונה...
הסבר לשכנע לקוח לקנות לרכוש את המוצר איך להפוך אובייקטיבי איך הופכים השורש לגרום לבחורה לשחרר להפוך את האפשרי למחויב להיצמד איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהו לחשוב כמוך איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לחשוב איך ליצור איך ליצור אמון איך למכור איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אמון אמונה אפשרי אפשרי או מחויב אפשרי ומחויב אפשרי למחויב אפשרי מחויב יהדות תורה מצוות אלוהים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לה לחשוב לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום לו לחשוב לגרום למישהו לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב כמוך לגרום למישהי לגרום למישהי לחשוב להאמין להאמין לך להסכים להסכים איתך להפוך להפוך את האפשרי למחויב לחשוב ליצור ליצור אמון למכור לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לחשוב לשכנע מישהו לחשוב כמוך מחויב מחויב או אפשרי מחויב אפשרי מחויב ואפשרי מישהו להסכים איתך מכירות נאמנות שכנוע תורה תורת המכירות
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... את מה שהוא רוצה שהאדם השני יחשוב. ורמת המודעות של האדם, למשמעות של המילים שהוא מוציא מהפה שלו, הופכת אותו כמובן להיות מומחה שכנוע מומחה מכירות מומחה שכנוע של תת המודע, של האנשים שאיתם הוא מדבר. וכאן יש כמובן גם סם חיים וגם סם המוות. כי מי שהוא אדם הגון, הוא ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... להפעיל לחץ פסיכולוגי על היריב שלו, ודרך זה הוא גורם לו לשנות את דעתו. ולדוגמה במקרה של מכירה ללקוח, כאשר הלקוח מציג את ההתנגדות שלו, מי שהוא מומחה מכירות, הוא יודע לזהות את נקודות התורפה שהלקוח עצמו לא בטוח בהתנגדות של עצמו. ודרך זה הוא יכול לגרום ללקוח לשנות את דעתו. וגם בתחום הטיפולי, כגון אצל פסיכולוגים פסיכיאטרים ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מה שנקרא בירור צרכי הלקוח איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך. וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות , שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ... זא שיש לך מוצר כלשהו, שאתה יכול לעטוף אותו בעטיפות שונות. ויש את העטיפה הרגילה והסטנדרטית, שהיא לא מותאמת במיוחד עבור צרכי הלקוח. אבל באפשרותך כמומחה מכירות, ליצור עבור הלקוח עטיפה שמותאמת במיוחד ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם האני שלו עצמו. ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... כאילו לחזור בך ולהסכים איתו על ההתנגדות שלו לחשוב כך או אחרת. וגם זה עצמו צריך להיות בחוכמה, כדי שהוא לא יכעס על זה שאתה מסכים איתו שהוא לא מה שהוא רוצה לחשוב שהוא. ובסיכומו של דבר, כדי שתהיה מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, לשם כך עליך לדעת להכיר את נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, ...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... התת מודע טכניקות מכירות טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר עוד טכניקת מכירות וטכניקת שכנוע, שנעשית בצורה מניפולטיבית על תת המודע של האדם, ושגורמת לו לחשוב בצורה אינסטינקטיבית, את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ואבאר, איך לשאול שאלות מקדימות שאלות הכנה שיגרמו לאדם להסכים איתך? ואבאר מה אסור לך לשאול מישהו לפני שאתה רוצה שהוא יסכים איתך על משהו? ואבאר איך אתה יכול לגרום למישהו להשיב לך בחיוב בשלילה על מה שאתה רוצה? ומה משפיע על זה שהאדם עונה לך בחיוב בשלילה? ואיך ליצור הסכמה עם אדם אחר? ואיך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? ועוד. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מכניס את ... עם כל מה שאתה אומר לו, ואפילו מצב כזה, שלא רק שהוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אלא שהוא גם רוצה להסכים עם כל מה שאתה אומר לו. ואז כאשר האדם נמצא במצב תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ושהוא רוצה להסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אז ממילא אתה יכול לגרום לו להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם הוא לא ... מודעת כאשר הוא מודע לעצמו. והשאלה הנשאלת היא, איך באפשרותך לגרום לאדם למצב רגשי שבו הוא מסכים רוצה להסכים איתך? והתשובה לכך היא, שניתן לעשות זאת על ידי זה שלפני שאתה מבקש מהאדם להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ולפני שאתה שואל את האדם האם הוא מסכים איתך על דבר כלשהו, לפני כן עליך לשאול אותו רצף של שאלות, שאתה יודע מראש שהוא יסכים איתך ועם דעתך, ושהוא בוודאות יחשוב כמו מה שאתה חושב. ... יאמר לא. אבל אם לפני שאתה שואל אותו אם הוא מוכן ללכת לישון מוקדם, תשאל אותו שאלות שאתה יודע שהוא יסכים איתך ואפילו ירצה מאוד להסכים איתך, כגון לדוגמה: תרצה מחר לבוא איתי למקום שאתה ... שאתה יודע שהוא ירצה שתעשה? אז כאשר אתה שואל אותו את השאלות האלו, אז המוח שלו נכנס למצב תודעתי שהוא מסכים איתך. ולא רק שהוא מסכים איתך, אלא גם שהוא היה רוצה שמה שאתה רוצה שיקרה, שזה ... יענה לך בחיוב ותשובה חיובית. ותעשה את זה מספר פעמים, אז בכך אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא רוצה להסכים מסכים איתך. ואז יש הרבה יותר סיכוי שהוא יסכים איתך גם על הדבר שבלי המניפולציה הזאת, היה פחות סיכוי שהוא יסכים איתך. ואבהיר עוד, שיש שני מצבים: והמצב הראשון הוא מצב שבו האדם השני מסכים איתך באופן פסיבי על מה שאתה אומר לו, אבל אין לו תועלת אישית מכך שהוא מסכים איתך. כגון לדוגמה שאתה שואל מישהו, השעה עכשיו היא X? ...
NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
... איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך? טיפים לשכנוע ההרצאה עוסקת בשיטות לשכנוע ויצירת הסכמה, תוך הבנת מנגנוני השפעה במוח האנושי, בעיקר בהקשר של NLP (תכנות נוירו - לשוני). אליעד מציע טכניקות לשימוש במצבים של שכנוע, במיוחד כאשר מדובר ... ישירה. אליעד טוען כי הדרך להגיש בקשה כזו היא לא ישירה, ויש לחשוב על אסטרטגיה שנוגעת בנקודות הרגישות של הבוס. תהליך הבקשה לא רק תלוי בשאלה עצמה, אלא גם בהקשר הכללי של יחסי העבודה עם המנהל. מהם המנגנונים ... של סיבתיות. אליעד מסביר את התהליך שבו אדם מציב סיבה אפשרית לשיחה או לבקשה, וכיצד הדבר יכול לשמש לשכנוע. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע מישהו לתת לך משהו, הצגת סיבה שהיא מקובלת או מתקבלת על הדעת יכולה לשנות את התוצאה. מהו היתרון של הצגת אפשרויות לפני מחויבות? המרצה מציין את החשיבות שבהצגת אפשרויות לפני מחויבות. הוא מסביר שכשאתה מציג אפשרות לאדם לפני שאתה מציין מחויבות כלשהי, אתה למעשה נותן לו תחושת שליטה על המצב. דרך זו מפחיתה את ההתנגדות הפנימית ומגדילה את הסיכוי להסכמה. לדוגמה, אם אתה רוצה לבקש חופשה, במקום לשאול אם מגיע לך חופשה, אתה מציין שאתה צברת ימי חופשה ואז שואל אם זה בסדר לצאת. כיצד נוצרות תחושות של מחויבות? אליעד מסביר שהמחויבות היא תחושת חובתיות שנוצרת אצל אדם אחרי שהוא מסכים לכמה דברים. ברגע שהמוח כבר קיבל סדרת הסכמות, הוא נוטה להרגיש מחויב להסכים גם לבקשות נוספות. הוא מסביר כיצד ניתן להפעיל מניפולציות על המוח האנושי כדי ליצור הסכמה, באמצעות הצגת דרכי שכנוע שהן יותר גמישות ולא מחייבות. כך לדוגמה, אם אתה מבקש חופשה ומציין שבאת לצבור את החופשה, המוח של הבוס ירגיש יותר מחויב להסכים כי זו תחושת סיבתיות שמובילה להסכמה טבעית. מהי חשיבות השימוש בהסברים אסוציאטיביים? בהסברים אסוציאטיביים, המוח האנושי לא תמיד בודק את כל הנתונים המלאים, הוא מקשר בין דברים בצורה חופשית. אליעד מסביר כיצד כאשר אדם מציב הסבר מסוים או גורם אפשרי לתוצאה, הוא לא תמיד מבצע חשיבה סיבתית מדויקת, אלא מקבל את ההסבר על פי האסוציאציות שהמוח בונה. דרך זו של שכנוע לא תמיד עוסקת בעובדות מדויקות, אלא באסוציאציות שגורמות לאדם להסכים או לדחות את הבקשה. מהי החשיבות של סדר השאלות בעת שכנוע? המרצה מדבר על טכניקות שכנוע שמבוססות על סדר השאלות. לדוגמה, אם אתה שואל שאלה שתחייב את האדם להסכים איתך על דבר מה בסיסי וקל להסכים לו, תוכל להנחות אותו בהמשך להסכים גם לבקשה יותר מורכבת. השיטה הזו מאפשרת לאדם להרגיש כי הוא כבר הסכים למשהו, ולכן ההסכמה לבקשה הבאה תהיה קלה יותר. איך להשתמש בשכנוע בהקשרים שונים? לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע מישהו לאכול משהו מסוים, אתה יכול להציג זאת כפתרון למצב לא ...
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
... להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה? וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא של מערכות יחסים, בנושא של איך להציע למישהו הצעה כלשהי, בצורה נכונה. כדי ליצור אוירה כמה שיותר טובה. והעיקרון הזה מבוסס על ... עם מישהו, אז עליך לשאוף לכמה שפחות תחושת קונפליקט ריחוק חוסר הסכמה, בינך לבין האדם השני. וזה בעצם אומר, שאם אתה מציע למישהו משהו, החל מהצעה פשוטה כגון: אפשר להציע לך כוס מים, או לדוגמה הצעה משותפת, של אולי ניסע ביחד לטיול בצפון, או לדוגמה ... הוא שוב מסרב. ואז אתה מנסה שוב להציע עוד הצעה נוספת, עד שיש הסכמה. וכמובן שניתן לתת עוד הרבה דוגמאות כיוב, להצעה שמתקנים אותה שוב ושוב, עד ששני הצדדים מסכימים על ההצעה. וזאת דוגמה טובה, לאיך לא צריך לעשות. כי בכל פעם שאתה מציע למישהו ... לשאוף לצמצם את כמות החיכוכים האלו. ולכן במקרה הנל לדוגמה, היה אפשרי לשאול שאלות מקדימות, כגון: האם יבוא לך שנלך לסרט ביחד, או עוד יותר לא מוגדר האם יבוא לך שנעשה משהו ביחד או בגרסה שהיא קצת יותר מוגדרת אבל עדיין לא ממש מוגדרת, כגון יבוא לך ... הצעת המחיר שאתה נותן לו. במידה כמובן שחשוב לך ליצור תחושה של הסכמה מראש. אלא אם באופן מודע אתה רוצה שהוא ירגיש לדוגמה, שהוא ניצח אותך, או שהוא ירגיש שבאת לקראתו וכיוב, שאז כן יש היגיון שתשחק את המשחק, שבו תיתן הצעה גרועה ורק בסוף תציע את ...
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה שהם היו רוצים לקבל. בין אם אתה שואל מישהו ... ואסביר מדוע. משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון. לדוגמה, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים לשתות. לכאורה, אין כאן פירושים ודרכים איך להציג את זה שאתה רוצה כוס מים לשתות. אבל זו לא האמת. ולמה? כי יש כאן עובדה ופירוש. העובדה היא, שמישהו מביא לך כוס מים לשתות. זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמה. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה. ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ואיך יודעים איזה פירוש להציג לאדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאתה רוצה שהוא יגיב? אז ראשית אסביר, איך באפשרותך לדעת איזה פירושים ... השני יגיב למה שאני מציע מבקש שואל וכיוב? 2 - מהו לדעתי המצב הרגשי שבו צריך להיות האדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב? מה הוא צריך להרגיש? מה הוא צריך לחשוב עלי? על מה שאני מבקש? על עצמו? על המשמעות של התגובה שלו, לבקשה שלי? 3 ואחרי שמצאנו את המצב הרגשי שאנחנו רוצים שהאדם השני יהיה בו, כדי שהוא יגיב את התגובה שאנחנו רוצים, עכשיו צריך לחשוב, איך אני צריך להציג את הבקשה שלי, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שבו הוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב. ואתן כאן דוגמאות יום יומיות שאולי נראות פשוטות, אבל מי שיעשה אותן עם מודעות, יגדיל בצורה משמעותית את כמות התגובות הרצויות שהוא יקבל. אז אקח לדוגמה את הרצון שלך שיביאו לך כוס מים, ואציג אותו במספר דרכים אפשריות. 1 - תביא לי כוס מים. 2 - תביא לי בבקשה כוס מים. 3 - אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 4 - אם לא קשה לך, אשמח שתביא לי כוס מים. 5 - אפשר לקבל ממך כוס ... לבקשה את הבקשה שלך ולהציג את הרעיון שלך, עכשיו עליך לדמיין שאתה בצד השני, שממנו מבקשים את הבקשה. ועליך לראות איך מרגיש לך, כשאתה שומע את כל אחד מהניסוחים השונים האפשריים, שאפשרי לבקש את הבקשה שלך. וזה כמובן טוב, אבל זה לא מספיק טוב. כי מה שבאמת צריך לעשות, עליך לא רק לדמיין שאתה זה ששומע את הניסוחים השונים של הבקשה שלך ולראות ... של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה. לדוגמה, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך השכן שלך הבוס שלך אשתך חבר שלך המוכר בחנות מלצר במסעדה, מאוד יכול להיות, שכל אחד מהם יגיב רגשית אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את ... להיות האדם השני, בכמה שיותר קווי דמיון. נסה להתחבר לראש של האדם השני. לרצונות שלו לפחדים שלו לדברים שהוא אוהב להתניות שלו וכיוב, ועכשיו נסה להבין, איך כל ניסוח אפשרי של מה שאתה רוצה, איך הוא ישפיע על התגובה של האדם השני. וכנראה שבהתחלה לא תעשה את זה ככ טוב, אבל תהליך של למידה ושל ניתוח של מקרים, יגדיל את הסיכוי ... לסיכום: המהות של הרעיון היא, שאם בא לך להגיד מה שבא לך, אז תגיד מה שבא לך, איך שבא לך. אבל אם אתה רוצה גם לקבל את התגובה שאתה רוצה לקבל, אז תלמד לבדוק ניסוחים אפשריים של מה שאתה רוצה לומר, תלמד על איך כל ניסוח משפיע על תת המודע של האדם השני ואיזה תגובה תייצר כל צורה וכל ניסוח של משפט שלך. וזה פחות משנה מה תגיד, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מומחה מכירות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מומחה מכירות, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן לזוגיות בתחום מומחה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:50:51 - wesi1