אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחוייב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחוייבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחוייב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחוייבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחוייב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחוייב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחוייב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחוייבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחוייב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחוייב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחוייב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחוייב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחוייב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחוייב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחוייב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחוייב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחוייב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחוייב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחוייב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחוייב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחוייב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחוייב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחוייב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחוייב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחוייב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחוייב.

ועוד עניין נוסף בין המחוייב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחוייב, על ידי אמונה...
רוצה להיות אפשר לגרום איך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב מחוייב ואפשרי להטיל ספק ב איך לגרום לו ל המוצר להאמין לשום דבר טכניקות נקודות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לה ל איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו ל איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהו לחשוב כמוך איך לגרום למישהי ל איך לגרום למישהי לחשוב איך ליצור איך ליצור אמון איך למכור איך לשכנע אמון אמונה אפשרי אפשרי או מחוייב אפשרי ומחוייב אפשרי למחוייב אפשרי מחוייב האפשרי למחוייב יהדות תורה מצוות אלוהים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה ל לגרום לה להסכים איתך לגרום לה לחשוב לגרום לו לגרום לו ל לגרום לו להסכים איתך לגרום לו לחשוב לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב כמוך לגרום למישהי לגרום למישהי ל לגרום למישהי לחשוב להאמין להאמין לך להסכים להסכים איתך להפוך להפוך את האפשרי למחוייב לחשוב ליצור ליצור אמון למכור לשכנע מחויב מחוייב מחוייב או אפשרי מחוייב אפשרי מחוייב ואפשרי מישהו להסכים איתך מכירות נאמנות שכנוע תורה תורת המכירות
אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
... ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו איך לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו בשיחה? כאשר אנשים מתווכחים או מנהלים דיון, לעיתים קרובות הם נתקעים במעגל אינסופי של חזרות על הטענות שלהם. אליעד כהן מסביר, שהסיבה ... בטכניקה של אמפתיה - לא מתוך רצון להסכים או לשכנע מיד, אלא במטרה לגרום לאדם השני להרגיש שהבינו אותו באופן מלא ומדויק. לדוגמה, אם אדם מסביר את עצמו במשך 20 משפטים, לא מספיק לומר לו הבנתי אותך בשניים - שלושה משפטים, כי ... האחר אינה לשכנע אותו מיד בצדקתך, אלא לגרום לו להיות בטוח לחלוטין שהבנת את נקודת מבטו. כדי לעשות זאת נכון, צריך לשקף לו את טענתו באופן מפורט ועמוק יותר ממה שהוא הציג בעצמו. יש להציג את הטענה שלו עם כל ההנחות היסודיות שלה, ... השיטה הזו מייצרת אצלו תחושת הבנה ואמון, כך שהוא יכול להירגע ולהיות פתוח יותר להקשבה לטענות שלכם בהמשך. מדוע אנשים חוזרים שוב ושוב על הטענות שלהם? הסיבה לכך שמישהו חוזר על טענותיו שוב ושוב בדיון, לפי אליעד כהן, היא ... הוא יהיה יותר פתוח להקשיב ולהגיע להסכמה משותפת. איך ליצור הסכמה בדיון? כיצד לנהל ויכוח נכון? למה אנשים לא מסכימים איתי? מה לעשות כשחוזרים שוב ושוב על אותה טענה? מתי לא כדאי לגלות אמפתיה בשיחה? איך לגרום לו להבין שהוא טועה? איך לשכנע מישהו להקשיב לי? איך לטפל במשוגעים? תקשורת בין אישית, שיטות ליצירת הסכמה, איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מתי לא לגלות אמפטיה? הבעת הזדהות, טיפים לניהול שיחה, טיפים לויכוח, איך לשכנע אותה שאתה צודק? איך לשכנע אותו שאת צודקת? למה היא לא מסכימה איתי? למה הוא לא מסכים איתי? למה הוא חושב שאני טועה? למה הוא לא מבין אותי? הדרכת מטפלים, הדרכת הורים, הדרכת אנשי מכירות, איך לנהל שיחה משכנעת? ...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ניתן ... מי אמר שזה נכון?. ספק זה הוא טבעי ואינסטינקטיבי, במיוחד כאשר מדובר בדברים בעלי חשיבות. לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא שואל את המוכר באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק ... של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון. אילו דוגמאות יש למניפולציות נפוצות שמשתמשים בהן מוכרים? הדוגמה הראשונה שאליעד כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא ... שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן הוא מקבל את השקר בצורה קלה וטבעית. דוגמה שנייה למניפולציה שאליעד כהן מציג היא רכב בעל הנעה רגילה (2x4), שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - ... אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן ... היא אינסטינקטיבית, במיוחד כאשר מדובר בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל: - אם רכב מאיץ מאפס למאה בעשר שניות, והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, ... הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו לקבל את השקר בלי לשים לב. דוגמה נוספת: - אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: הרכב ... להתפרש רק כשקרית ואני אסביר בעצם איך מרמים אנשים ואיך ניתן בעצם להתגונן מהתרמית הזאת. וזה הולך ככה נניח שמספרים לבן אדם משהו רוצים למכור לבן אדם איזה מוצר, עכשיו אוטומטית כשרוצים לשכנע בן אדם ... בן אדם בא לקנות איזה נגיד רכב והוא רוצה לדעת שהרכב הזה נגיד נוסע במהירות מסוימת, נגיד מאיץ מאפס למאה במהירות מסוימת ואז הוא ישאל את המוכר שאלה יגיד לו תגיד לי כמה זה מאיץ נגיד מאפס למאה? ואז הוא ... שחשובים לבן אדם אז הבן אדם שואל את עצמו מי אמר שמה שאומרים לי זה נכון?. עכשיו קיימת דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר מי אמר שזה נכון אולי זה לא נכון?. אז בעצם כדי לשקר את הבן אדם המוכר צריך גם לגרום ללקוח לקונה לחשוב שמה שהוא אמר לו זה נכון ... סרוג הוא לא יכול לראות אם זה צהוב או לא צהוב, אוקי אז נגיד הוא רוצה לקנות חולצה צהובה ונגיד שהחולצה היא ירוקה ואז נגיד הוא שואל את המוכר זה צהוב? המוכר אומר לו כן זה צהוב, עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?. עכשיו למוכר יש פה שתי משימות 1. זה קודם כל לשכנע את להאמין לו שהחולצה ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. ... העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה נתפס אצל ... להבין שמה שאומרים לו זו האמת, כי הוא רואה בעין שלו את מה שאומרים לו. במילים אחרות, במצגת שעושים ללקוח בעל פה, יש יותר רכיב של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו. וזה בעצם אומר, שברמת ... מספרים ללקוח סיפור בעל פה, אנחנו רוצים שהוא כמה שיותר יאמין לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר כך מחזקים את האמון של הלקוח, באמצעות המחשה בחושים של הלקוח. לסיכום: ראינו שלא רק המידע שמציגים ללקוח הוא חשוב, אלא גם הסדר שמציגים את המידע ללקוח, גם הוא חשוב. וצריכים לנתח כל מקרה לגופו, להבין מה הכי אופטימאלי עבור הלקוח ועבור תהליך המכירה.
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב ... זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי או לקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה. איך ... התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או ... ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח. אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית ... שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה. ... יש בעצה הזאת חיסרון. והוא, שכאשר אתה מול לקוח, אתה לא רק חבר שלו, אלא אתה גם כן רוצה למכור לו. לא בהכרח למכור בכל מחיר. אבל כן בהכרח שאתה היית מעדיף שהוא ירכוש אם אפשרי לשכנע את הלקוח לרכוש. ולכן בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח. אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו. ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן העסקה נופלת. כי 1 - לפעמים המוצר כן מתאים ללקוח, אבל לא מצליחים להבין את זה עם הלקוח בגלל שמנסים למכור לו. 2 - הלקוח לא סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר ... לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח. ...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
... ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך
למה לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחוייב, להפוך מחוייב לאפשרי
למה לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחוייב, להפוך מחוייב לאפשרי
... לא להיצמד לאמת? למה כן לשקר את עצמך? מתי לשקר את עצמך? להפוך אפשרי למחוייב, להפוך מחוייב לאפשרי למה לפעמים לא כדאי להיצמד לאמת? אליעד כהן מסביר שיש מצבים שבהם כדאי לאדם דווקא לא להיצמד לאמת, אלא לשקר לעצמו בכוונה תחילה, למרות שבעיקרון האמת אמורה להיות ... מחויבות פנימית. מה ההבדל בין אפשרי לבין מחויב? הסבר נוסף של אליעד מתמקד באבחנה בין אפשרי למחויב. דבר אפשרי הוא דבר שיכול לקרות או לא לקרות, ואילו דבר מחויב הוא משהו שחייב להתרחש או שכבר מתרחש. כאשר אדם רוצה להתקדם, לפעול או לממש מטרה כלשהי, לעיתים כדאי לו להשתמש בשיטה של הפיכת האפשרי למחויב. הוא עושה זאת על ידי כך שהוא מדבר אל עצמו בלשון מחויבת יותר: במקום לומר אולי אני אעשה את זה, הוא יגיד אני עושה את זה עכשיו. לפי אליעד, צורת דיבור זו יוצרת ... להפסיק להיצמד לאמיתות מוחלטות, ובכך להגיע אל החופש הפנימי. למה לשקר לעצמך? איך להפוך אפשרי למחויב? למה לא להיצמד תמיד לאמת? איך לצאת מהמשחק של החיים? מה ההבדל בין אפשרי למחויב?
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב
... חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב האם המשמעות שאנו נותנים לדברים היא ... זה יאפשר לנו לחקור את התודעה שלנו לעומק ולהבין את עצמנו טוב יותר. איך להפוך דבר מחויב לאפשרי ודבר אפשרי למחוייב? בדרך כלל אנו מתייחסים למציאות ... כאשר אנו מצליחים לעשות זאת, אנו מבינים שאין הבדל אמיתי בין ממשי ללא ממשי, בין אפשרי למחויב, וכך מגיעים לתפיסה שלמה שבה דבר ... את התודעה ויכולים להגיע להבנה של העצמי המוחלט. מהי משמעות מוחלטת? איך להפוך מחויב לאפשרי? האם המציאות היא חלום? איך למצוא ... משמעות מוחלטת? רעיון שאין לו ההפך, רעיון שהוא מוחלט, שאין שונה ממנו, שכולם חייבים להסכים איתו, ואין דבר כזה. מה זה אומר? ... גורם לך לראות את הדברים בצורה שווה, זה מביא אותך לסוג של השתוות שאתה לא מבחין בין מחוייב לאפשרי, אין הבדל בין מחוייב לאפשרי, וזה נקרא אין הבדל בין יש לאין. הנמשל ...
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב
... רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחוייב לאפשרי, להפוך אפשרי למחוייב מה זה משנה? איך להבדיל בין טוב לרע ולהפוך רע לטוב? ההרצאה מתמקדת בשאלה מה זה משנה, ובחקר המושג של שום דבר לא משנה. במהלך ההרצאה, אליעד מציין את רעיונותיו בנוגע לאמת ... להיות עסוקים כל הזמן בקבלת החלטות שמבוססות על פחד או חוסר ודאות. מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי? ההרצאה גם עוסקת בשאלת האם כל דבר הוא מחויב או שאפשר להפוך את הדברים לאפשריים. אליעד טוען שבמקרים מסוימים אנחנו יכולים להפוך מצבים שמרגישים לנו מחויבים למצבים אפשריים, ... מוחלטות, אלא להבין שיש לנו את היכולת לשנות ולהתאים את גישתנו למציאות. האם כל רצון אפשרי או מחויב? נושא נוסף שמעסיק את אליעד הוא המושג של רצון. הוא שואל האם כל רצון הוא אפשרי, או שהרצון שלנו מוגבל על ידי גורמים חיצוניים או פנימיים. במהלך ההרצאה, אליעד מציין שלפעמים יש ... סבל? האם כל דבר באמת משנה? האם יש לנו שליטה על כל הרצונות שלנו? מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי?
למה היא חושבת שאני לא אוהב אותה? למה הוא חושב שאני לא אוהב אותו? במה תלוי שמישהו יחשוב שאוהבים אותו? איך לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו? איך אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך? אהבה עצמית ואהבה חיצונית
למה היא חושבת שאני לא אוהב אותה? למה הוא חושב שאני לא אוהב אותו? במה תלוי שמישהו יחשוב שאוהבים אותו? איך לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו? איך אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך? אהבה עצמית ואהבה חיצונית
... שאני לא אוהב אותה? למה הוא חושב שאני לא אוהב אותו? במה תלוי שמישהו יחשוב שאוהבים אותו? איך לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו? איך אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך? אהבה עצמית ואהבה חיצונית ... כך הוא לא צריך להתמודד עם התחושה שעליו reciprocate בצורה כלשהי. איך יכול ההיגיון להתערב ולגרום למישהו להאמין שלא אוהבים אותו? ברמה השכלית, אם לאדם נראה לא הגיוני שיאהבו אותו, הוא יסרב להאמין שהאהבה אמיתית. לדוגמה, ...
למה מישהו נמשך למראה מסוים? איך נוצרת משיכה מינית חיצונית? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? למה אני נמשך למראה מסוים? למה אני נמשכת למראה מסוים? איך שותלים מחשבות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לחשוב על משהו?
למה מישהו נמשך למראה מסוים? איך נוצרת משיכה מינית חיצונית? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? למה אני נמשך למראה מסוים? למה אני נמשכת למראה מסוים? איך שותלים מחשבות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לחשוב על משהו?
... נמשך למראה מסוים? למה אני נמשכת למראה מסוים? איך שותלים מחשבות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לחשוב על משהו? למה אנשים נמשכים למראה חיצוני מסוים? אליעד כהן עוסק בשאלה ... לא היה מודע אליה, ובכך למעשה שתל במוחו את הבחירה הזו מראש. אליעד מוסיף עוד דוגמה כיצד לגרום למישהו לחשוב שהוא רוצה להחליף מנורה בבית. תחילה צריך לשאול את עצמך מה הוא צריך ... של החלפת המנורה - למשל, שירצה תחושה של התחדשות בבית. משם ממשיכים לחשוב מה צריך לגרום לו להרגיש כדי שירצה את אותה תחושה של התחדשות, עד שלבסוף הוא בטוח שהרעיון הגיע ממנו. למה רוב האנשים לא ... למה אני נמשך למראה מסוים? איך נוצרת משיכה מינית חיצונית? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? האם ניתן להוכיח משיכה חיצונית? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? מה ... אוהבים נשים רזות, נשים שמנות, נשים מלאות, העדפת מראה חיצוני, מודל היופי הנשי, איך לשכנע מישהו שיש סיבה? איך קוסמים שותלים מחשבות? איך שותלים מחשבות? איך לעשות סוגסטיה? הצורה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע מישהו להסכים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להסכים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי קריירה, מאמן אישי למנהלים בנושאי לשכנע מישהו להסכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 09:14:46 - wesi1