... יותר קל למכור?
מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, ... במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח כי הוא מאמין שהמכירה תביא לו תועלת שתשפר את מצבו. האם
למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור? בהנחה שהמוכר לא מתפרץ על הלקוח, ניתן להבחין כי באופן כללי,
מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות.
מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ... יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם
מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה.
מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה ... ועצב במכירות איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות מצב רוח במכירה השפעת מצב הרוח של המוכר על המכירה כאשר בוחנים את השאלה האם
למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור, חשוב להבין ... תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ.
מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר? באופן כללי,
מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך ... מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו.
מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת,
מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא חייב להתאמץ מדי. אם ... להיות כאלה שמתייאשים מהר, אבל גם כאלה שנאחזים במכירה כדי לנסות לשפר את מצבם. מסקנה אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר -
מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד,
מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר ... בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או
למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של ... שלו וישפוך מים על הלקוח כי הוא עצבני אז ברור שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור
המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים ... יעשה לו יותר טוב מרע ככה בעצם הוא יתאמץ יותר למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח
מוכר שמח או מוכר עצוב? התשובה היא שכנראה
שמוכר שמח. למה? כי שמחה באופן כללי נובעת מכך שבן ... מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע. זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל
המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי ... הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב
והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא ... שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב,
מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט ... הוא אומר מה יצא לי מזה שעכשיו אני אסגור את העסקה הזאת בשביל מה אני צריך את זה ואז גם יש לו פחות חשק לסגור את העסקה, לעומת זאת
מוכר שמח טוב לו פה ושם שם ופה והוא אומר יהיה טוב הכל טוב יהיה עוד יותר טוב אופטימי, הוא אומר כן בא נראה את הטוב אם אני אסגור את העסקה אני ארוויח ככה וככה בוא נסגור את העסקה ולכן
למוכר שמח יש יותר מוטיבציה יותר רצון לסגור את ... מדוכאים הם אוכלים ואוכלים ואומרים אולי האוכל הזה יעשה לי טוב ולכן זה לשני הצדדים. ולכן דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב ימכור פחות
מהמוכר השמח כי מרוב שהוא עצוב הוא לא רואה את הטוב ... שזה לא יהיה יכול לשנות את המצב הכלכלי מה שזה לא יהיה ולכן יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יכול למכור יותר טוב ודווקא יכול להיות
שהמוכר השמח יכול למכור יותר טוב והכל לפי ההקשר. אז ...