אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצלחה והתמדה, האם התמדה מביאה הצלחה? האם צריך להתמיד כדי להצליח? התמדה והשגת תוצאות, האם מי שמתמיד מצליח? מתי לא להתמיד? האם להתמיד או לוותר? עקביות, נחישות, מוטיבציה, יכולת התמדה, חשיבות ההתמדה, למה להתמיד? להתמיד ולהצליח
הצלחה והתמדה, האם התמדה מביאה הצלחה? האם צריך להתמיד כדי להצליח? התמדה והשגת תוצאות, האם מי שמתמיד מצליח? מתי לא להתמיד? האם להתמיד או לוותר? עקביות, נחישות, מוטיבציה, יכולת התמדה, חשיבות ההתמדה, למה להתמיד? להתמיד ולהצליח
הצלחה והתמדה, האם התמדה מביאה הצלחה? האם צריך להתמיד כדי להצליח? התמדה והשגת תוצאות, האם מי שמתמיד מצליח? מתי לא להתמיד? האם להתמיד או לוותר? עקביות, נחישות, מוטיבציה, יכולת התמדה, חשיבות ההתמדה, למה להתמיד? להתמיד ולהצליח האם התמדה תמיד מביאה להצלחה...קיצור דרך? עניין נוסף שאליעד מדבר עליו בהרחבה הוא השאלה האם תמיד נכון להתמיד או שכדאי לחפש קיצורי דרך. הוא מסביר שאם יש לך אפשרות למצוא קיצור דרך שיוביל אותך לתוצאות טובות יותר או מהירות יותר - זה בהחלט עדיף על פני התמדה עיוורת. למשל, במקום לנסות ללמוד הכל לבד, אפשר לקחת ייעוץ מקצועי, קורס או הכשרה מסודרת שתחסוך לך זמן ומאמץ. כלומר, ההתמדה אינה קדושה, היא רק כלי אחד מני רבים, ולעיתים לא הכלי היעיל ביותר. התמדה חכמה מול התמדה עיוורת - מה ההבדל? אליעד מגדיר את ההבדל החשוב בין התמדה חכמה להתמדה עיוורת...
פתיחת עסק להתמיד למכור מוצרים יקרים להקים עסק חכמה התחלה עובדים עובד בעבודה
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית איך סדר הבקשות משפיע...יותר ברוב המקרים, כיוון שהיא יוצרת דינמיקה חיובית של הסכמה כבר מההתחלה. למה חשוב להתחיל מהבקשה שהכי קל להסכים לה? אליעד מסביר שאם תתחיל עם הבקשה שהכי קשה להסכים לה - זו שהוא ייטה לסרב לה - אתה למעשה מכניס את האדם השני למצב נפשי של התנגדות. אחרי שהוא כבר אמר לא, הוא נכנס למצב מנטלי שבו קל לו יותר להמשיך ולומר לא גם על דברים שהיה יכול להסכים להם בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם אתה מתחיל עם בקשה קלה, משהו שהאדם השני יסכים אליו בקלות, אתה יוצר אצלו דינמיקה של הסכמה. הוא נמצא במצב חיובי, ונוצר אצלו רצף...
חוסר נעימות התנגדות למי להקשיב לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה רצף של הסכמות לקבל לא לשכנע אנשים מטופלים
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית מהן הטעויות הנפוצות...הוא עלול למנוע ממנו את ההזדמנות לפתח את הכישורים והיכולת שלו. ההתערבות המיותרת יכולה להוביל לכך שהמנהל לא יוכל להתמקד במשימות הקריטיות יותר עבור הצלחת הארגון. דחיפת המנהל להבטיח שהעובד עושה את העבודה בצורה הכי טובה יכולה להשפיע על ההתייעלות הארגונית ועל היכולת לנהל זמן ומשאבים באופן מיטבי. מהו תפקיד המנהל בארגון? המנהל צריך להתמקד בניהול אסטרטגי שיביא תועלת רבה יותר לארגון, ולא בהחמרה על משימות יומיומיות שאפשר לתת לעובדים לבצע בעצמם. זה לא אומר להזניח את איכות העבודה, אלא להבין שלפעמים המיקוד במה...
מתי לשלם מוצר יקר ללקוח ניהול ארגונים לפתח לסמוך על העובד איך לנהל נכון שאיפות לנהל
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים? מדוע עסקים עושים טעות כשהם מנסים...או השירות בעקבות ההורדה בעלויות, הרי שייתכן שהחיסכון יגרום להפסד גדול בהרבה מהסכום שנחסך. במקרה כזה, עדיף לשלם מחיר מלא או גבוה יותר, כדי להבטיח שירות איכותי ואמין יותר בטווח הארוך. סיכום המסר של אליעד לעסקים שרוצים לחסוך עסקים שמעוניינים להגדיל רווחיות חייבים להבין שחיסכון בכסף הוא טוב רק כשהוא לא פוגע באיכות המוצר או השירות. בכל מקרה שבו קיימת אי ודאות לגבי איכות השירות, עדיף לשלם יותר על מנת לקבל שירות איכותי ואמין. זכרו תמיד שכל שקל שחסכתם עלול להסתכם בנזק כספי כפול ומכופל בעתיד, ולכן חיסכון...
השקעות חשבון להרוויח להימנע הוא נפגע לשאול את עצמך חיסכון בהוצאות אמת
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע...בעייתיים או משוגעים, אלא להיפך - למצוא את הדרכים היצירתיות להרוויח מהם. יחד עם זאת, הוא מדגיש שצריך להציב גבולות ברורים, להעריך נכון את העלויות, ולוודא שבכל עסקה אנחנו מרוויחים ולא מפסידים. חשוב לזכור את העלות האלטרנטיבית ולוודא שאנחנו לא מבזבזים יותר מדי זמן ואנרגיה על לקוח אחד, על חשבון אחרים. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף למצב שבו יש לו מספיק לקוחות שיאפשרו לו לבחור לעבוד רק עם לקוחות שמתאימים לו. אבל עד שהעסק מגיע לשם - או אפילו אחרי - כדאי להיות פתוחים מספיק כדי לנצל הזדמנויות יצירתיות ולהרוויח...
מה הכי טוב תיעדוף פתרון אנרגיות האם המחיר הוא רק תירוץ איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים להתמודד עם לקוחות בעייתיים מחיר יקר מידי
לשדר חוזקה, לשדר חולשה, למה לא לנמק את עצמך? להסביר את עצמך, לתת סיבות לעצמך, האם נתינת סיבות מחזקת אותך? האם לנמק מחליש או מחזק? איך לטעון טענה? האם לתת סיבות? תקשורת בין אישית, טעויות במערכות יחסים, לנמק ולתת סיבה
לשדר חוזקה, לשדר חולשה, למה לא לנמק את עצמך? להסביר את עצמך, לתת סיבות לעצמך, האם נתינת סיבות מחזקת אותך? האם לנמק מחליש או מחזק? איך לטעון טענה? האם לתת סיבות? תקשורת בין אישית, טעויות במערכות יחסים, לנמק ולתת סיבה האם לנמק את עצמך מחזק או מחליש אותך...לומר אני מאחר כי היו לי סידורים, ובכך הוא מאמין כי ההסבר הופך את האיחור שלו לפחות בעייתי. אך אליעד כהן מסביר שבפועל, פעולה זו עשויה להביע חולשה. מדוע לנמק את עצמך עלול להראות חולשה? לפי אליעד כהן, כאשר אדם מספק נימוקים, הוא למעשה מציג תלות באותם נימוקים. מתן נימוק הוא סוג של אמצעי חיזוק, וכאשר אדם משתמש באמצעי חיזוק, הוא מעיד על חולשה מסוימת. לדוגמה, כאשר אדם מגיע לקרב עם אקדח, זה מראה שהוא חושב שבלי האקדח הוא חלש יותר. באופן דומה, אדם שמביא עמו חברים או תגבורת לעימות, מראה שהוא אינו מסוגל להתמודד...
רוצה ביטחון עצמי יחסים איך לשדר ביטחון איך לשדר חוזקה התנהגות מוחלט הסביבה לשדר חולשה
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא...הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר...
חשדן מסתתר מאחורי תחושות טובות איך להחליט לקבל החלטות כוונה למען מי אתה עובד לשכנע לקוח
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות...לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כבעייתית, הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית. האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות? אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כבעייתי...
האם לוותר איך למכור ללקוחות מוחלטות הלקוח שלך הסוד של אליעד כהן תחושות תנאי תשלום השקעות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה תמיד נכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה תמיד נכון?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה תמיד נכון?, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי לימודים, תמיכה נפשית בתחום מה תמיד נכון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 17:32:23 - wesi1