אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה מישהי חושבת? ✔איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
איך לקרוא אנשים? איך להבין את מחשבותיהם?

כיצד ניתן להבין את מחשבותיהם של אחרים ולקרוא את ההתנהגויות שלהם? אליעד כהן מציע גישה שבה אנחנו מפרשים את ההתנהגויות של אחרים ומבינים את כוונותיהם לא בהכרח על פי עובדות, אלא על פי איך הם תופסים את העולם. הכוונה היא שהתפיסות והפירושים שלנו לגבי פעולות מסוימות משקפים את הדרך בה אנחנו עצמנו חושבים ומרגישים.

מהו עיקרון ההשתקפות?

העיקרון הבסיסי בתיאוריה הזו הוא שכאשר אנו רואים פעולה כלשהי, אנחנו לא תמיד יכולים לדעת למה עשו אותה, אבל אנחנו יכולים לשאול את עצמנו: "למה הוא עשה את זה?" התשובה לכך לא תמיד משקפת את כוונות אותו אדם, אלא בדרך כלל את מה שאנחנו בעצמנו חושבים על הפעולה. לדוגמה, אם אנחנו רואים מישהו אוכל, אנחנו יכולים להניח שהוא אוכל כי הוא רעב, כי לנו זה נראה הגיוני. אך יכול להיות שהוא אוכל מסיבה אחרת, כמו שעמום או צורך בנחמה. כך, כל אחד מפרש את הפעולה לפי עצמו.

פירוש והבחנה בין עובדה לפירוש

יש הבדל בין עובדה לפירוש. העובדה היא שמישהו אוכל, אך הפירוש לכך, כמו "הוא אוכל כי הוא רעב", הוא לא בהכרח נכון. הפירוש נובע מהמחשבות והאמונות של מי שמפרש את ההתנהגות, ולא בהכרח משקף את מה שעובר על האדם בפועל. לכן, כאשר אדם מפרש פעולה כלשהי, זה לא תמיד מצביע על מה שהאדם אחר חושב או מרגיש, אלא על איך שמפרש אותו אדם את העולם.

איך לגלות אם מישהו בוגד או בעל תכונה מסוימת?

אחת השיטות לזהות תכונות או נטיות אצל אחרים היא לשוחח איתם על אחרים. לדוגמה, אם רוצים לדעת אם אדם נוטה לבגוד, אפשר לשוחח איתו על אדם אחר שבוגד ולראות איך הוא מפרש את ההתנהגות הזו. אם הוא מביע חשדנות רבה כלפי בגידה, זה יכול להעיד שהוא חושב על נושא זה באופן תכוף. עם זאת, לא תמיד זה יהיה מדויק, כי אנשים עשויים להסתיר את מחשבותיהם או לתת פירוש הפוך למצב.

האם יש קשר בין האשמות למחשבות פנימיות?

אם אדם מאשים מישהו במשהו שלא קרה, זה עשוי לשמש כראיה לכך שהוא עצמו עוסק בפעולה שהוא מאשים אחרים בה. לדוגמה, אם מישהו אומר "אתה בוגד בי", יכול להיות שההאשמה הזאת נובעת מהמחשבות האישיות של המאשים, שהוא בעצמו עשוי להיות בוגד או לפחות חושב על בגידה. זהו תהליך שבו אדם מאשים את האחר במשהו כדי להסתיר את המחשבות והמעשים שלו עצמו.

המשמעות של תופעת הקוזאק הנגזל

תופעת הקוזאק הנגזל מתייחסת למישהו שמאשים אחרים במשהו שהוא עצמו עושה. זהו מנגנון פסיכולוגי שמטרתו להסיט את תשומת הלב ממעשיו של האדם ולהשליך את האשמה על אחרים. לדוגמה, אדם שמגלה גניבה עשוי להאשים אחרים בגניבה, על מנת להסוות את הגניבה שהוא עצמו עשה. במקרים כאלה, ההאשמות אינם בהכרח מצביעות על מה שעושים אחרים, אלא על מה שהמאשים עצמו עוסק בו.

איך להבין את השתקפות החשיבה של אדם בפירושיו?

ההשתקפות נובעת מהמחשבות וההנחות של האדם לגבי עצמו. אם אדם חשדן, הוא יראה חשדנות בכל מקום. אם הוא בוגדני, הוא עלול להאמין שכולם בוגדים סביבו. אם הוא נאמן, הוא יאמין שכולם נאמנים. לכן, כאשר אדם מפרש את מעשיהם של אחרים, זה עשוי לשקף את דרך החשיבה הפנימית שלו עצמו.

האם ניתן להסיק על אופיו של אדם רק מהפירושים שהוא מעניק?

לא תמיד ניתן להסיק ישירות על אופיו של אדם רק מהפירושים שהוא מעניק, כי לפעמים אנשים עשויים להסתיר את כוונותיהם האמיתיות או להציג פירוש הפוך למציאות. אולם, ברוב המקרים, פירושיהם של אנשים יכולים לעזור לנו להבין את האישיות שלהם. אם מישהו נותן פירושים קיצוניים או מופרזים, זה עשוי להצביע על דרך חשיבה מסוימת, כמו חשדנות או צורך לשלוט במצבים.

מה עושים עם התובנות האלו?

הבנת הפירושים של אחרים יכולה לעזור לנו להבין טוב יותר את האנשים שסביבותנו ולדעת להבחין בין האשמות ומחמאות שמגיעות מתוך מציאות לבין אלו שנובעות מתוך תפיסות פנימיות של הדובר. צריך להיזהר לא תמיד לקבל את הפירושים כפשוטם, אלא לבחון את המניעים שמאחוריהם.

איך להמשיך לחקור את הנושא?

מומלץ להמשיך ולהתבונן איך אנשים מפרשים את המעשים וההתנהגויות של אחרים. ניתן לשאול את עצמך: "האם יש דרך אחרת לפרש את המעשה?" או "האם הפירוש שמישהו מעניק משקף את תפיסותיו האישיות?" תשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לנו להבין טוב יותר את המניעים שמאחורי הפעולות והמילים של אחרים.
איך אפשר לזהות את הרעיון המרכזי של קריאת אנשים?

העיקרון הבסיסי הוא שכאשר מנסים להבין כיצד אנשים חושבים, כדאי לשים לב איך הם מפרשים התנהגות של אחרים. אנשים מעניקים פירוש להתנהגויות שונות, ולרוב ההסבר שהם בוחרים משקף את האופן שבו הם עצמם חושבים.

איך פירושים על פעולה פשוטה כמו אכילה יכולים לחשוף מידע?

כאשר רואים אדם שאוכל, אפשר לשאול אחרים: "למה לדעתך הוא אוכל?" כל אחד עשוי לתת סיבה אחרת: 'הוא רעב', 'הוא משועמם', 'הוא כועס', 'הוא אוהב מתוק' ועוד. ההבדלים בתשובות מראים שהסיבה שהמשיב מייחס לאדם האחר היא לעיתים קרובות ביטוי של איך הוא עצמו היה נוהג במצב דומה.

מדוע חשוב להפריד בין עובדה לפירוש?

יש להבחין בין העובדה ("הוא אוכל") לבין הפירוש ("הוא אוכל כי הוא רעב"). הפירוש אינו בהכרח מבוסס על ידיעה מוצקה, אלא נובע מהמחשבות והאמונות של מי שמפרש. לכן, אם אדם מפרש התנהגות כלשהי בצורה מסוימת, לעיתים קרובות זה מצביע על מה שקורה אצלו בפנים ולאו דווקא על הכוונות האמיתיות של מי שמבצעים את הפעולה.

איך אפשר לגלות אם מישהו בוגד או בעל תכונה מסוימת?

ישנו רעיון שרומז כי אם רוצים לדעת אם מישהו מסוים נוטה לבגוד, אפשר לשאול אותו מה דעתו על אחרים שכביכול בוגדים. אם הוא עצמו מעלה פירושים שמראים חשד תמידי או עניין אובססיבי בבגידה, ייתכן שזה נובע מהמחשבות הפנימיות שלו. עם זאת, זה לא תמיד נכון במאה אחוז, כי יש גם אנשים שיודעים להסתיר או להציג פירושים הפוכים כדי שלא יחשדו שהם עצמם כאלה.

מה קורה כאשר אדם מאשים מישהו אחר במשהו שלא קרה?

לא פעם קורה שאדם מאשים אחר במשהו, אך אותו 'משהו' כלל לא התרחש במציאות. במצבים כאלו, ייתכן שהמאשים חושף מידע על עצמו. למשל, אם אדם טוען בלי בסיס: "אתה בוגד בי, " לפעמים זה מעיד דווקא על כך שהוא עצמו חושב על בגידה או מעוניין בה.

דוגמה נוספת היא מישהו שמאשים: "אתה קנית לי פרחים כי בטח עשית משהו רע ורצית לכפר עליו." האשמה כזאת עשויה להצביע על כך שדווקא המאשים חווה מצבים שבהם הוא נותן מתנות כדי לכפר על מעשה שעשה, ולכן הוא מייחס את אותה כוונה לאחר.

מהי תופעת הקוזאק הנגזל וכיצד היא קשורה לפירוש התנהגות?

תופעת הקוזאק הנגזל מתייחסת למי שצעק "פגעו בי" בעוד הוא עצמו זה שפגע באחרים. לפעמים, אדם מעדיף להתלונן על עלילת שווא המכוונת נגדו, כדי להסתיר שהוא זה שמבצע בדיוק את מה שהוא מאשים בו את הצד השני. כאשר אדם שבפועל "תופר תיקים" לאחרים צועק "תופרים לי תיקים, " הוא מניח שרוב האנשים לא יעלו בדעתם שהמאשים עצמו אשם. זהו מנגנון שבאמצעותו הוא מנסה להסיט את תשומת הלב ממנו.

כיצד מבינים את השתקפות החשיבה של האדם מפירושיו?

ההשתקפות מתבטאת בכך שאדם מניח שמה שהוא עצמו היה עושה או מרגיש, זו גם הסיבה להתנהגות של האחר. אם הוא חשדן, הוא יראה חשד בכל מקום. אם הוא בוגדני, הוא עלול להאמין שכולם בוגדים סביבו. אם הוא אמין, הוא ייטה לסמוך על אחרים. לכן, פירושים מופרזים או האשמות קיצוניות מצביעים לעיתים על דרך חשיבה פנימית של המאשים.

האם תמיד אפשר להסיק ישירות על אופיו של אדם רק מפירושיו?

חשוב לזכור שזה לא מוחלט. ייתכן מצב שבו מישהו מפרש התנהגות בדרך מיוחדת מטעמים אחרים, או מנסה לבלבל במודע. יש אנשים מניפולטיביים שדווקא ייתנו פירוש הפוך למציאות, כדי להסתיר את הכוונות האמיתיות שלהם. אולם בהרבה מקרים, הפירוש שאדם מעניק לאחרים בכל זאת חושף אלמנטים של האישיות שלו עצמו.

מה המשמעות המעשית של זיהוי הפירושים האלה?

המשמעות היא שכאשר אדם מפרש אותנו או אחרים בדרך מסוימת, אפשר ללמוד על הגישה שלו: האם הוא חשדן, האם הוא מייחס מוטיבציות שליליות, האם הוא מחמיא ממקום אמיתי או שמא מנצל את המחמאה? הפירושים של אדם כלפי פעולות רגילות, כמו אכילה, מתנה, מחמאה ועוד, יכולים לחשוף דפוסי חשיבה והעדפות פנימיות שלו.

איך קשור הצורך לפגוע או להחמיא לדפוס החשיבה של האדם?

כאשר אדם רוצה לפגוע באחר, הוא לרוב יבחר דרך פגיעה שהתבססה על משהו שהוא עצמו תופס ככואב. לדוגמה, אם לקללות יש משקל כבד עבורו, הוא יקניט אחרים כך. במקביל, כשאדם רוצה להעניק למישהו מתנה, הוא עשוי לבחור במתנה שהיה רוצה לקבל בעצמו. הדבר משקף את העובדה שאנחנו נוטים להקרין את עצמנו על הסביבה.

מה אפשר לעשות עם התובנות האלו?

באמצעות זיהוי ההשלכה וההשתקפות, ניתן להבין טוב יותר את האנשים סביבנו ולדעת להבחין מתי האשמה או מחמאה מייצגת באמת את המציאות, או שהיא נובעת מתפיסות ותכונות של המדבר. חשוב גם לזכור לא תמיד לקבל את הדברים כפשוטם, אלא לבחון אם הפירוש שהם מייחסים לכם משקף בעצם מוטיבציות פנימיות שלהם.

לסיום, איך להמשיך לחקור את הנושא?

מומלץ להתבונן בכל פירוש שאנשים נותנים לסביבה. לשאול: "האם יש דרך אחרת לפרש את המעשה?" "האם הפרשנות מצביעה על משהו אצלי או אצלם?" במקרים רבים, תשובה לשאלות הללו יכולה לחזק את ההבנה לגבי מה באמת עומד מאחורי המילים והמעשים של אחרים.
פרחים התנהגות סיבה איך להבין את כועס אובססיביות איך להבין אישיות קיצונית מוחלטות להגזים החשיבה של האדם אופי איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה האופי של מישהו איך לדעת מה מישהו איך לדעת מה מישהו חושב איך לקרוא איך לקרוא אנשים איך לקרוא מחשבות איך מישהו מפרש אחרים אנשים הקוזאק הנגזל השתקפות השתקפות עצמית כיצד לקרוא אנשים לדעת לדעת מה האופי של מישהו לדעת מה מישהו לדעת מה מישהו חושב להאשים אחרים להבין אנשים להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה למה מישהו מאשים אחרים למה מישהו מפרש למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת לקרוא לקרוא אנשים לקרוא מחשבות מאשים אחרים מה הוא חושב מה היא חושבת מה מישהו חושב מה מישהי חושבת מחשבות מישהו חושב מישהו מאשים אחרים מישהו מפרש מישהו מפרש אחרים מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת מפרש אחרים עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה קוזאק קריאת אנשים קריאת מחשבות
מה חושבים עליך? הערכה עצמית / דימוי עצמי - מי חושב עליך ומה חושב עליך?
... אדם חופשי מהבעיה של המה חושבים עליך. כאשר לא אכפת לאדם מה שחושבים עליו, הדבר היחיד שחשוב לו, זה מה הוא חושב על עצמו. מדוע בעצם אכפת לאדם ממה שחושבים עליו? המציאות היא טובה באמת. טובה באמת = כרוך בעד כמה האדם מבין את המציאות באמת. לאדם שאיפה טבעית לדעת את האמת על המציאות ...
תיקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה
תיקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה
... כביכול יודע מה יהיה. אליעד: אני למשל אנבא לך בתיקשור מיוחד את הלוטו, מה זה נתן לך אם זכית בלוטו? שאלה: לא, למשל מה מישהו חושב עלי. אליעד: מה זה ייתן לך? תדע איך לדבר איתו, אז ... שלך, הפיל נמצא במחשבה שלך, איפה הוא קיים? במחשבה שלך, אם הוא ממש ירצה זה יעזור לו? מי שואל אותו בכלל, אתה מחליט מה הוא חושב. שאלה: התחושה שאני מרגיש היום היא שהכל זה תוצאה של ...
חווית המציאות כאלוהים, להיות אלוהים, התחדשות, שינוי חוויה, צמחונות, למה דברים קורים, לשנות הרגלים
חווית המציאות כאלוהים, להיות אלוהים, התחדשות, שינוי חוויה, צמחונות, למה דברים קורים, לשנות הרגלים
... שאלה: לא את כדי כך. אליעד: התחלנו, התחלנו, למה לא? את רוצה להיות בחוויה של אלוהים, למשל אלוהים מסתכל על הרחוב ואנשים עוברים, מה הוא חושב? אני מזיז את האנשים. זאת החוויה, מה את רוצה להתחיל לצמצם? את צריכה להגיע למצב, כשאת רואה את השמש זורחת בבוקר, לדעת שאת ...
להיות אלוהים - מה המשמעות של להיות אלוהים, להפוך להיות אלוהים
להיות אלוהים - מה המשמעות של להיות אלוהים, להפוך להיות אלוהים
... כאשר רק האדם עצמו הוא הדבר הזה. האם להיות אלוהים זה לקבל את כל מה שרוצים? אליעד מסביר שלהיות אלוהים משמעותו לקבל כל מה שרוצים באופן מוחלט. כשאדם מגיע להיות אלוהים, הוא בעצם מגשים את כל מה שהוא חושב שאלוהים אמור לתת לו. זוהי נקודה קריטית להבנה, מפני שהמושג אלוהים קשור בתודעת רוב האנשים להענקת רצונות ... אליעד נותן דוגמה להשוואה בין להבין את המשמעות של להיות אלוהים לבין קריאת ספר ביוגרפי על אלוהים. הוא מסביר שאפשר לדמיין ספר שמתאר את הביוגרפיה של אלוהים: איך אלוהים חווה את המציאות, מה הוא חושב, מה הוא מרגיש, ואיך הוא מתמודד עם הדברים השונים. אבל להיות אלוהים בפועל זו חוויה הרבה יותר עמוקה מאשר ...
התפתחות רוחנית, התפתחות תודעתית, מערכת החינוך, חינוך ילדים, האם העולם מתפתח ומתקדם
התפתחות רוחנית, התפתחות תודעתית, מערכת החינוך, חינוך ילדים, האם העולם מתפתח ומתקדם
... מהו הקונספט החינוכי הנכון וכיצד ניתן לשפר את מערכת החינוך? אליעד כהן טוען שאין שום קונספט חינוכי מוחלט שצריך ללכת לפיו. לדעתו, האדם צריך לעשות את מה שהוא חושב שטוב לו, ולבצע זאת בזריזות וביעילות. הוא מסביר שגם איכות גבוהה של מורים יכולה לפעמים להזיק. לדוגמה, בחינוך הדתי, לעיתים הרבנים החכמים מאוד יוצרים מצב בו התלמידים נצמדים ... בנקודת המבט של המתבונן. מהו קונספט החינוך הנכון לפי אליעד? אליעד מסביר שאין באמת קונספט אבסולוטי שכולם צריכים לפעול לפיו. לדעתו, כל אחד צריך לקדם את מה שהוא חושב שנכון ולמהר להגשים את רצונו. אם אדם משוכנע שצריך לשפר את איכות המורים, שילך ויעשה זאת בכל הכוח. אם אדם אחר חושב שדווקא מערכת החינוך צריכה להתפרק, שילך לכיוון הזה. ... לשפר צריך לשפר. ש: מה לדעתך כיוון. אליעד: מה שהם חושבים אין כיוון מה שהם חושבים זה הכיוון. ש: אמרת עכשיו רקוב למה אתה מתכוון? אליעד: כל אחד שיבדוק מה הוא חושב שהוא צריך לשפר שישפר שיעשה את זה הרבה יותר מהר לא משנה מה, מה הוא חושב שעושה לו טוב ותשפר רק תרוץ תתקדם בבקשה תעשה את זה יותר מהר. ש: אין איזה קונספט של ילדים נכנסים לכיתה א מה צריך ללמד אותם? אליעד: אין קונספט אין שום משמעות לקונספט אתה ...
לאהוב את עצמך, אהבה עצמית, שנאה עצמית, אהבה ללא תנאים, לאהוב ללא תנאי, יופי, בחירה חופשית אמיתית, לאהוב את הרע
לאהוב את עצמך, אהבה עצמית, שנאה עצמית, אהבה ללא תנאים, לאהוב ללא תנאי, יופי, בחירה חופשית אמיתית, לאהוב את הרע
... יחזור לתפיסת האחדות, שבה אין שום שיפוט ושום מחויבות חברתית - אזי הוא יוכל להחליט מחדש מה הוא חושב על המראה שלו, מתוך בחירה חופשית אמיתית. מה הקשר בין בחירה חופשית אמיתית לאהבה עצמית? אליעד מסביר שבחירה חופשית ...
הספר להיות אלוהים - חיפוש האמת באשר היא, ללא העדפת צד אחד, יותר מאשר צד אחר, פלסבו, אפקט פלצבו, חלק 2
הספר להיות אלוהים - חיפוש האמת באשר היא, ללא העדפת צד אחד, יותר מאשר צד אחר, פלסבו, אפקט פלצבו, חלק 2
... לא תמיד קיים, איך הוא קיים? כי אם למשל האני של האדם הוא ישות משוגעת, הרי שכול המידע של האני שגוי ושקרי. אולי האני הוא ישות משוגעת, שכול מה שהיא חושבת הוא שקרי ומטעה? לכן האדם צריך לשאול שאלות ולבדוק אולי כל מה שהוא חושב לא נכון. ואולי האדם יפחד להשתגע, אם הוא ישאל ... ב, לך לא צריך להיות אכפת מאימא שלך, אבל את צריכה להבין אותה. את חייבת להבין למה היא אומרת את זה. למה היא לא מקשיבה לך. למה היא חושבת, מה היא חושבת? ואולי מה שהיא חושבת לא האמת עבורך, ואולי לך יש אינטרסים שבגללם את לא ...
התמדה, איך להתמיד, להיות נחוש, לחזק את הרצון, לרצות לסבול, לרצות את הסבל, מורה רוחני, אחדות שקרית, הכותל המערבי, שני שקלים
התמדה, איך להתמיד, להיות נחוש, לחזק את הרצון, לרצות לסבול, לרצות את הסבל, מורה רוחני, אחדות שקרית, הכותל המערבי, שני שקלים
... מה הם רוצים ולא משנה מה אלוהים רוצה. כי אם היה אכפת לו מה אלוהים חושב, הוא לא היה בא יותר לכותל כי אלוהים לא אמר לו מה הוא חושב. כדי להתמיד אתה צריך להיות משוחרר מבפנים, מבפנים אתה צריך להרגיש טוב באמת, ...
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
... תמיד מרוכז בדבר כלשהו. ולפעמים, האדם לא זוכר על מה הוא חשב, ונדמה לו, שהוא לא חשב על שום דבר. אך אין הדבר כך! אלא, האדם חושב ומרוכז תמיד בדבר כלשהו, גם אם הוא לא מסוגל להגדיר על מה הוא חושב ובמה הוא מרוכז. והילד, שלא מצליח להתרכז בלימודים, או האדם הבוגר, שלא מצליח להתרכז בדבר כזה או אחר, זה רק משום, שבאותו הרגע הוא מרוכז במשהו אחר. שבתת המודע שלו, נראה לו שאותו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה מישהי חושבת?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה מישהי חושבת?, איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, מאמן עסקי מומלץ, טיפול אישי בתחום מה מישהי חושבת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5630 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 00:24:18 - wesi1