אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה היתרונות של המוצר שלך? ✔יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
איך לדעת מה היתרונות שלי?

הרבה אנשים שואלים את עצמם: "מה היתרונות שלי?" במיוחד כאשר מדובר בעסקים. פעמים רבות אדם נשאל על היתרונות שלו, על המוצר או השירות שלו, והוא לא מצליח לענות על השאלה הזו. הסיבה לכך היא לא תמיד כי אין לו יתרונות, אלא להיפך - לעיתים קרובות הוא כל כך טוב במה שהוא עושה, שהיתרונות שלו הופכים להיות מובנים מאליהם בעיניו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מזהה אותם.

לדוגמה, אדם שעובד בצורה מצוינת כבר שנים רבות בתחום מסוים, עשוי לראות את הדרך שבה הוא עובד בתור סטנדרט רגיל לחלוטין. הוא לא מסוגל להבין שהאופן שבו הוא מבצע את העבודה הוא מיוחד, כי מבחינתו זו פשוט הדרך הרגילה שבה דברים צריכים להתנהל.

כיצד לגלות את היתרונות שלך בצורה פרקטית?

כדי לגלות את היתרונות שלך, יש שיטה פשוטה וברורה: אתה צריך לדמיין מישהו אחר שעושה את אותו הדבר שאתה עושה, ולשאול את עצמך האם יכול להיות שיש אנשים שעושים את זה פחות טוב ממך. אם התשובה היא "כן", המשמעות היא שיש לך יתרונות ברורים על פניהם. הדבר שבו הם פחות טובים ממך - זה בדיוק היתרון שלך.

דוגמה מעולם העסקים: מתקין מנהרות

נניח שאתה מתקין מנהרות, ושואלים אותך מה היתרונות שלך. אתה עלול לחשוב שאין לך יתרונות מיוחדים, כי אתה עושה את העבודה שלך לפי סטנדרט שנראה לך מובן מאליו. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר לגלות את היתרונות שלך היא לדמיין מתקין מנהרות אחר, ואז לבדוק: "האם כל האנשים שמתקינים מנהרות מתקינים אותן בדיוק כמוני, או שאולי יש כאלו שעושים עבודה פחות טובה?" אם תגלה שיש כאלה שעובדים פחות טוב ממך, תוכל לשאול את עצמך במה בדיוק הם פחות טובים: אולי הם פחות מדויקים, פחות יסודיים, פחות יעילים או פחות מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך.

דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה

נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: "האם ייתכן שיש מורה למתמטיקה שהוא פחות טוב ממני?" התשובה לרוב תהיה חיובית. ואז תוכל לשאול את עצמך: במה הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור, פחות סבלני, פחות יצירתי או אולי פחות מסביר בצורה פשוטה? כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה נראה סטנדרטי.

דוגמה פשוטה מעולם המכירות: מוכר עגבניות

אפילו אם אתה מוכר מוצר פשוט כמו עגבניות, עדיין קיימים יתרונות שניתן לזהות. נשאלת השאלה: "מה היתרונות של העגבניות שלך?" אם אתה מתקשה לענות על כך, דמיין עגבניות אחרות שאינן שלך, ושאל את עצמך: האם יכול להיות שעגבניות אחרות יהיו פחות טובות מהעגבניות שאתה מוכר? אולי הן פחות טריות, פחות אדומות, פחות טעימות או פחות איכותיות. מה שתמצא שהן פחות טובות בו - זה בדיוק היתרון שלך.

מדוע קשה לזהות את היתרונות שלנו בעצמנו?

לעיתים קרובות, היתרונות שלנו שקופים לנו בגלל שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו רגילים לבצע את העבודה בצורה טובה, ולכן אנחנו חושבים שכולם עובדים ככה. האדם שנמצא למעלה לא תמיד יודע שהוא נמצא גבוה, עד שהוא מסתכל למטה ומבין שיש אנשים אחרים שנמצאים במקום נמוך יותר. רק כאשר אנחנו עושים את ההשוואה הזו, אנחנו מסוגלים להבין מה הם היתרונות שלנו.

למה הכרחי להכיר את היתרונות שלך?

הכרת היתרונות חשובה במיוחד בעסקים ובתחרות עסקית. אם אתה לא יודע להציג את היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים.

האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים לחלוטין?

חשוב להבין שלא תמיד היתרונות צריכים להיות ייחודיים לגמרי. לפעמים היתרון שלך הוא שאתה פשוט עושה משהו טוב יותר מאחרים, גם אם באופן כללי כולם עושים משהו דומה. לדוגמה, אם כולם מוכרים עגבניות אבל אתה מוכר עגבניות טריות יותר - זה כבר יתרון משמעותי מספיק, גם אם באופן כללי לא המצאת משהו חדש לגמרי.

איך להציג את היתרונות ללקוח בצורה ברורה?

כאשר אתה מציג את היתרונות ללקוח, עליך לשים דגש על ההבדלים שמצאת בהשוואה למתחרים שלך. עליך להסביר בצורה ברורה ומדויקת מה בדיוק אתה עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח. הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך.

לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות?

הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג את היתרונות שלך, היא להשוות את עצמך לאחרים ולזהות במה הם פחות טובים ממך. כאשר תבין במה אתה טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית.
איך לדעת מה היתרונות שלך?

שלום חברים, הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? זה קורה, למשל, כשמדובר בעסק, ושואלים בעל עסק מה היתרונות שלו - והוא לא יודע מה לענות.

יש מקרים שבהם בן אדם לא יודע מה היתרונות שלו, לא בגלל שאין לו כאלה, אלא משום שהיתרונות שלו נראים לו כל כך ברורים מאליהם, שהוא אפילו לא שם לב אליהם. כלומר, אם אדם מצטיין בתחום מסוים, זה עלול להיראות לו טבעי לגמרי, ולכן הוא לא ייחשוב על זה כיתרון.

אז איך אפשר למצוא את היתרונות שלך? הנה התשובה.

נניח שאתה מתקין מנהרות ושואלים אותך: "מה היתרונות שלך?" ואתה עונה: "אני לא יודע." מה שאתה צריך לעשות זה לדמיין אדם אחר שמתקין מנהרות, ולשאול את עצמך: האם כל האנשים בעולם שמתקינים מנהרות עושים זאת בדיוק כמוני? או שאולי יש כאלה שמתקינים אותן פחות טוב ממני? אם אתה יכול לדמיין אנשים שמתקינים מנהרות בצורה פחות טובה ממך, אז במה שהם פחות טובים - זה היתרונות שלך.

עוד דוגמה: נניח שאתה מורה למתמטיקה. מה היתרונות שלך? תדמיין מורה אחר למתמטיקה. האם יכול להיות שהוא מלמד פחות טוב ממך? במה בדיוק הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור? פחות סבלני? פחות יצירתי? מה שאתה מזהה שם - אלה היתרונות שלך.

גם אם אתה מוכר עגבניות - מה היתרונות של העגבניות שאתה מוכר? תדמיין עגבניות אחרות. האם יכולות להיות עגבניות אחרות פחות טובות מהעגבניות שלך? אם כן - זה היתרון שלך.

לפעמים, אנשים עובדים לפי סטנדרט מסוים, ומרוב שזה נראה להם מובן מאליו שככה עובדים, הם בכלל לא מבינים שזה היתרון שלהם. הם פשוט רגילים לחשוב: "מה, זה ברור שצריך לעבוד ככה!" - אבל זה לא תמיד ברור מאליו.

לפעמים צריך להסתכל למטה כדי להבין שאתה נמצא למעלה.

תחשבו על זה.

למידע נוסף, אפשר להיכנס לאתר EIP.co.il ולחפש: "איך לדעת מה היתרונות שלי?", "איך למכור ללקוחות?", "הגדלת מכירות?" או כל נושא אחר שעולה בדעתכם.

בהצלחה!
סיבה מה היתרונות שלי המוצר שלך במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי הבדלה לדמיין מתחרים עסקיים צריך לעבוד לשאול את עצמך מנהל תחרות איך לדעת איך לדעת במה אני טוב איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים איך לדעת מה היתרונות שלי אני יותר טוב מאחרים במה אני טוב במה אני יותר טוב מאחרים במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי האם אני יותר טוב מאחרים היתרונות של המוצר היתרונות של המוצר שלי היתרונות של השירות שלי היתרונות שלי המוצר שלך הצגת היתרונות ללקוח יותר טוב מאחרים יותר טוב מהמתחרים יתרון יתרונות יתרונות עסקיים יתרונות של מוצר לקוח לקוחות מה היתרונות של המוצר מה היתרונות של המוצר שלי מה היתרונות של המוצר שלך מה היתרונות של השירות שלי מה היתרונות שלי מוצר מתחרים מתחרים עסקיים עסק עסקים תחרות תחרות עסקית
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין ... מה היתרונות שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. ... למה שהלקוח כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של המתחרים. איך למנוע טעויות מול לקוח? הטעות הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. לכן, השיחה עם הלקוח ... לא כל כך מתאים או לא כל כך טוב לו, הוא לא כל כך רוצה לקנות שם אבל הוא פשוט לא מספיק יודע כמה המוצר שלך טוב, למה המוצר שלך יותר טוב משלהם מה היתרונות של המוצר שלך, איזה ערך מוסף המוצר שלך מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה, את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב משלך, בטעות הוא גם לא יודע מה קורה אצל המתחרים והוא לא יודע ... כמה המוצר שלך טוב אלא בגלל שהוא חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב ממה שהוא באמת. במקרה כזה לדוגמה זה לא יעזור שאתה המוכר תספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך כי הוא כבר יודע אותם, מה שאתה צריך לעשות זה לספר לו על החסרונות של המוצר של המתחרים שלך כי בסופו של דבר יתרון וחיסרון זה רק ביחס למשהו אחר. אם לך במוצר שלך ... יתרונות ביחס לרצון שלו המוצר שלך מתאים, ביחס לרצון שלו המוצר של המתחרים לא מתאים שזה נקרא חסרונות. ולכן יש מצבים שצריך לספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך, איך המוצר שלך מתאים לו איך המוצר שלך יכול למלא לו את הרצון, מה יש במוצר שלך שאין אצל המתחרים כל מיני דברים כאלה ואחרים. ויש מצבים שמה שצריך לעשות זה פשוט ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... נכון, הוא לא ירצה לאשר את זה על ידי חזרה אליך. 2. חוסר הבנה אמיתי של הצורך של הלקוח - ייתכן שהלקוח מציין מחיר נמוך יותר לא כי הוא באמת קיבל הצעה כזו, אלא כדי לבדוק את תגובתך, לראות אם אתה מתגמש במחיר או לשמוע מה היתרונות של המוצר שלך. 3. אי שמירה על ערך המוצר שלך - במקום לנסות להבין את הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח מתמקח, ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה ... חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה. להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ... לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית. - להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. - להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר. לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח? כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... באופן זה, משקולת הלא רוצה קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת. כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח? השיטה השנייה ... שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את למה הוא לא רוצה וגם עדיף לחזק את למה הוא כן רוצה מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת ...
מפחד לאהוב, מפחד מדחייה, חרדה חברתית, לאהוב בלי תנאים, מפחד להיפגע, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדת נטישה, אהבה ילדותית, לאהוב בלי להיפגע
מפחד לאהוב, מפחד מדחייה, חרדה חברתית, לאהוב בלי תנאים, מפחד להיפגע, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדת נטישה, אהבה ילדותית, לאהוב בלי להיפגע
... סקס אז כבר הוא רוצה משהו לעצמו הוא יודע שהוא עושה משהו לא בסדר הוא איש עסקים. אליעד: כי זה עם תנאים. ש: אבל אם אתה מתחיל בלי תנאים מה זה בלי תנאים בהתאם לזרימה שעכשיו קוראת אין בינינו שום דבר אנחנו בחברותא ובהתאם למה שיקרה אנחנו יכולים. ...
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
... קיימת תשובה כזו. בדיוק כמו שבודקים אם אפשר להרוויח כסף לפני שמקימים עסק, כך גם בחיפוש הרוחני - יש לבדוק אם קיים בכלל דלי בלי חור, כלומר, תשובה ללא שאלות המשך. מדוע חשוב להבין מה מחפשים לפני שמחפשים? אחת ... עצמו מדוע הוא ממשיך לעשות את אותם הדברים ומצפה לתוצאות שונות. בדומה לעסקים, אם כולם נכשלים בדרך מסוימת, זה הגיוני לנסות דרך אחרת. מי שרוצה להגיע לתשובה אמיתית חייב לחפש בצורה שונה לחלוטין, לבדוק את ...
אליעד כהן המלצות - המלצות על ספרים של אליעד כהן - המלצות ספרים מומלצים של אליעד כהן - הספרים הטובים ביותר עבורך! אליעד כהן המלצות על אליעד כהן
... אליעד כהן, יועץ ומרצה רב תחומי, בעל צורת חשיבה ייחודית ויכולת ניתוח מדוייקת וחדה. עזר לאלפי לאנשים להשיג את מטרותיהם, האישיות והעסקיות , הרוחניות והחומריות, במגוון ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ... או מתחיל לדון על המחיר הגבוה יותר, זה סימן שההצעה הראשונית שלו הייתה נמוכה ממה שהוא באמת מוכן לשלם. לסיכום, איך לנהל נכון משא ומתן וסגירת עסקאות? כדי לנהל נכון משא ומתן ולסגור עסקאות, חשוב לא לקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח. יש להציג את העסקה בצורה מאוזנת בין רווח להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ולפעול בהתאם כדי לשכנע אותו שערך המוצר גבוה יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ומתן
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה היתרונות של המוצר שלך?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה היתרונות של המוצר שלך?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי לפרישה, אימון אישי לחיים בנושא מה היתרונות של המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 16:24:59 - wesi1