אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה היתרונות של המוצר שלי? ✔יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
איך לדעת מה היתרונות שלי?

הרבה אנשים שואלים את עצמם: "מה היתרונות שלי?" במיוחד כאשר מדובר בעסקים. פעמים רבות אדם נשאל על היתרונות שלו, על המוצר או השירות שלו, והוא לא מצליח לענות על השאלה הזו. הסיבה לכך היא לא תמיד כי אין לו יתרונות, אלא להיפך - לעיתים קרובות הוא כל כך טוב במה שהוא עושה, שהיתרונות שלו הופכים להיות מובנים מאליהם בעיניו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מזהה אותם.

לדוגמה, אדם שעובד בצורה מצוינת כבר שנים רבות בתחום מסוים, עשוי לראות את הדרך שבה הוא עובד בתור סטנדרט רגיל לחלוטין. הוא לא מסוגל להבין שהאופן שבו הוא מבצע את העבודה הוא מיוחד, כי מבחינתו זו פשוט הדרך הרגילה שבה דברים צריכים להתנהל.

כיצד לגלות את היתרונות שלך בצורה פרקטית?

כדי לגלות את היתרונות שלך, יש שיטה פשוטה וברורה: אתה צריך לדמיין מישהו אחר שעושה את אותו הדבר שאתה עושה, ולשאול את עצמך האם יכול להיות שיש אנשים שעושים את זה פחות טוב ממך. אם התשובה היא "כן", המשמעות היא שיש לך יתרונות ברורים על פניהם. הדבר שבו הם פחות טובים ממך - זה בדיוק היתרון שלך.

דוגמה מעולם העסקים: מתקין מנהרות

נניח שאתה מתקין מנהרות, ושואלים אותך מה היתרונות שלך. אתה עלול לחשוב שאין לך יתרונות מיוחדים, כי אתה עושה את העבודה שלך לפי סטנדרט שנראה לך מובן מאליו. במקרה כזה, הדרך הטובה ביותר לגלות את היתרונות שלך היא לדמיין מתקין מנהרות אחר, ואז לבדוק: "האם כל האנשים שמתקינים מנהרות מתקינים אותן בדיוק כמוני, או שאולי יש כאלו שעושים עבודה פחות טובה?" אם תגלה שיש כאלה שעובדים פחות טוב ממך, תוכל לשאול את עצמך במה בדיוק הם פחות טובים: אולי הם פחות מדויקים, פחות יסודיים, פחות יעילים או פחות מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך.

דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה

נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: "האם ייתכן שיש מורה למתמטיקה שהוא פחות טוב ממני?" התשובה לרוב תהיה חיובית. ואז תוכל לשאול את עצמך: במה הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור, פחות סבלני, פחות יצירתי או אולי פחות מסביר בצורה פשוטה? כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה נראה סטנדרטי.

דוגמה פשוטה מעולם המכירות: מוכר עגבניות

אפילו אם אתה מוכר מוצר פשוט כמו עגבניות, עדיין קיימים יתרונות שניתן לזהות. נשאלת השאלה: "מה היתרונות של העגבניות שלך?" אם אתה מתקשה לענות על כך, דמיין עגבניות אחרות שאינן שלך, ושאל את עצמך: האם יכול להיות שעגבניות אחרות יהיו פחות טובות מהעגבניות שאתה מוכר? אולי הן פחות טריות, פחות אדומות, פחות טעימות או פחות איכותיות. מה שתמצא שהן פחות טובות בו - זה בדיוק היתרון שלך.

מדוע קשה לזהות את היתרונות שלנו בעצמנו?

לעיתים קרובות, היתרונות שלנו שקופים לנו בגלל שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו רגילים לבצע את העבודה בצורה טובה, ולכן אנחנו חושבים שכולם עובדים ככה. האדם שנמצא למעלה לא תמיד יודע שהוא נמצא גבוה, עד שהוא מסתכל למטה ומבין שיש אנשים אחרים שנמצאים במקום נמוך יותר. רק כאשר אנחנו עושים את ההשוואה הזו, אנחנו מסוגלים להבין מה הם היתרונות שלנו.

למה הכרחי להכיר את היתרונות שלך?

הכרת היתרונות חשובה במיוחד בעסקים ובתחרות עסקית. אם אתה לא יודע להציג את היתרונות שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים.

האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים לחלוטין?

חשוב להבין שלא תמיד היתרונות צריכים להיות ייחודיים לגמרי. לפעמים היתרון שלך הוא שאתה פשוט עושה משהו טוב יותר מאחרים, גם אם באופן כללי כולם עושים משהו דומה. לדוגמה, אם כולם מוכרים עגבניות אבל אתה מוכר עגבניות טריות יותר - זה כבר יתרון משמעותי מספיק, גם אם באופן כללי לא המצאת משהו חדש לגמרי.

איך להציג את היתרונות ללקוח בצורה ברורה?

כאשר אתה מציג את היתרונות ללקוח, עליך לשים דגש על ההבדלים שמצאת בהשוואה למתחרים שלך. עליך להסביר בצורה ברורה ומדויקת מה בדיוק אתה עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח. הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך.

לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות?

הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג את היתרונות שלך, היא להשוות את עצמך לאחרים ולזהות במה הם פחות טובים ממך. כאשר תבין במה אתה טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית.
איך לדעת מה היתרונות שלך?

שלום חברים, הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? זה קורה, למשל, כשמדובר בעסק, ושואלים בעל עסק מה היתרונות שלו - והוא לא יודע מה לענות.

יש מקרים שבהם בן אדם לא יודע מה היתרונות שלו, לא בגלל שאין לו כאלה, אלא משום שהיתרונות שלו נראים לו כל כך ברורים מאליהם, שהוא אפילו לא שם לב אליהם. כלומר, אם אדם מצטיין בתחום מסוים, זה עלול להיראות לו טבעי לגמרי, ולכן הוא לא ייחשוב על זה כיתרון.

אז איך אפשר למצוא את היתרונות שלך? הנה התשובה.

נניח שאתה מתקין מנהרות ושואלים אותך: "מה היתרונות שלך?" ואתה עונה: "אני לא יודע." מה שאתה צריך לעשות זה לדמיין אדם אחר שמתקין מנהרות, ולשאול את עצמך: האם כל האנשים בעולם שמתקינים מנהרות עושים זאת בדיוק כמוני? או שאולי יש כאלה שמתקינים אותן פחות טוב ממני? אם אתה יכול לדמיין אנשים שמתקינים מנהרות בצורה פחות טובה ממך, אז במה שהם פחות טובים - זה היתרונות שלך.

עוד דוגמה: נניח שאתה מורה למתמטיקה. מה היתרונות שלך? תדמיין מורה אחר למתמטיקה. האם יכול להיות שהוא מלמד פחות טוב ממך? במה בדיוק הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור? פחות סבלני? פחות יצירתי? מה שאתה מזהה שם - אלה היתרונות שלך.

גם אם אתה מוכר עגבניות - מה היתרונות של העגבניות שאתה מוכר? תדמיין עגבניות אחרות. האם יכולות להיות עגבניות אחרות פחות טובות מהעגבניות שלך? אם כן - זה היתרון שלך.

לפעמים, אנשים עובדים לפי סטנדרט מסוים, ומרוב שזה נראה להם מובן מאליו שככה עובדים, הם בכלל לא מבינים שזה היתרון שלהם. הם פשוט רגילים לחשוב: "מה, זה ברור שצריך לעבוד ככה!" - אבל זה לא תמיד ברור מאליו.

לפעמים צריך להסתכל למטה כדי להבין שאתה נמצא למעלה.

תחשבו על זה.

למידע נוסף, אפשר להיכנס לאתר EIP.co.il ולחפש: "איך לדעת מה היתרונות שלי?", "איך למכור ללקוחות?", "הגדלת מכירות?" או כל נושא אחר שעולה בדעתכם.

בהצלחה!
האם אני יותר טוב מאחרים תהיה חיובי מיוחד מוצר איך אפשר eip ייחודיות אני יותר טוב מאחרים להצביע לך שאלה חברות איך לדעת איך לדעת במה אני טוב איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים איך לדעת מה היתרונות שלי אני יותר טוב מאחרים במה אני טוב במה אני יותר טוב מאחרים במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי האם אני יותר טוב מאחרים היתרונות של המוצר היתרונות של המוצר שלי היתרונות של השירות שלי היתרונות שלי המוצר שלך הצגת היתרונות ללקוח יותר טוב מאחרים יותר טוב מהמתחרים יתרון יתרונות יתרונות עסקיים יתרונות של מוצר לקוח לקוחות מה היתרונות של המוצר מה היתרונות של המוצר שלי מה היתרונות של המוצר שלך מה היתרונות של השירות שלי מה היתרונות שלי מוצר מתחרים מתחרים עסקיים עסק עסקים תחרות תחרות עסקית
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו? איזה אפשרויות (מילים ניסוחים הדגמות טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע ... יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ... הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח מבצע את הרכישה ולפני שהאדם משתכנע לחשוב בצורה כזו או אחרת, הוא, שהאדם רוצה לקנות את אותו המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר , היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ... לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה ... כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש בין כמה רעיונות ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם ... את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה ... אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם ... שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן ... על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא נכון באופן מוחלט, ... קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ל
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת ... שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ... לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ...
הקמת שותפות עסקית / שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים / ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי
... שותפות עסקית שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים בהקמת שותפות, כגון לדוגמה שותפות עסקית שותפות זוגית וכיוב. והעיקרון שאבאר אותו הפעם, הוא העיקרון שעליך להבין היטב את האינטרסים האמיתיים של השותפים הפוטנציאלים שאיתם אתה רוצה להקים את השותפות העסקית שותפות זוגיות וכיוב. והרעיון הוא, שבהקמת שותפות ובבחירת שותף עסקי שותף לחיים שותף זוגי וכיוב, המטרה שלך היא והאינטרס שלך בהקמת השותפות הוא, שהשותפות ושהקשר שבינך לבין השותפים, יתרום לך יותר ממה שהיית יכול להשיג אם לא ... שני הצדדים, אלא גם שיש התאמה בין האינטרסים הסמויים של שני הצדדים. כי לפעמים כלפי חוץ נראה שמצאת שותף עסקי שיכול לתרום לך, אבל אינך יודע שאותו שותף עסקי, אין לו אינטרס זהה לאינטרס שלך. והוא מתאים את עצמו לאינטרס שלך, כדי להשיג באמצעות זה איזה אינטרס אחר שיש לו. שהאינטרס האחר הזה, לא בהכרח תואם את האינטרס ... שאתה שואל את עצמך ומתבונן היטב, על הסיבה שבגללה אותו השותף רוצה את האינטרס הגלוי שלו. לדוגמה: השותף העסקי שלך, כלפי חוץ משדר לך שהוא רוצה להיכנס איתך לאיזה עסק בשותפות, כדי שביחד תעשו כסף מאותו תחום עיסוק וכיוב. וכלפי חוץ לכאורה נראה שיש תיאום אינטרסים בינך לבינו. אבל אם אתה חכם, אז עליך לקחת את האינטרס הגלוי שלו, שהוא להרוויח כסף מאותה פעילות עסקית, ועליך לשאול את עצמך, למה הוא רוצה את האינטרס הזה של להרוויח כסף מאותה פעילות עסקית?! ולכאורה זאת יכולה להיראות שאלה טיפשית. כי מה פתאום לשאול למה מישהו רוצה להרוויח כסף מפעילות עסקית כלשהי?! אבל אעפכ, אם תברר היטב את הנושא הזה, תגלה שיש המון אפשרויות לגבי מה באמת עומד מאחורי האינטרס הגלוי של אותו אדם, להרוויח איתך כסף מאותה פעילות עסקית . ועליך להבין, שהאינטרס הגלוי לעשות כסף מאותה פעילות עסקית, לא בהכרח מספיק טוב עבורך כדי להיכנס לשותפות עם אותו אדם. כי מאוד יכול להיות, שיש לאותו אדם אינטרס נסתר ואינטרס סמוי, שבגללו הוא רוצה להיכנס איתך לאותה השותפות. אינטרס שישפיע על הצורה שבה הוא יתפקד בעסק מבחינה עסקית. כי הרבה אנשים אומרים בצורה מוצהרת שהם רוצים לעשות כסף. ואעפכ לא כולם מתאמצים ומשקיעים את עצמם בעשיית כסף, באותה המידה. כי כל אחד רוצה לעשות כסף מסיבות ... הדבר. אבל בפועל, האינטרס הפנימי של האדם שבגללו הוא רוצה לעשות כסף, משפיע על הצורה שבה האדם יהיה מסור לעסק שאתה מקים איתו, למרות שהאינטרס החיצוני שלו, נראה זהה לאינטרס האישי שלך. וגם בזוגיות, יכול להיות שכלפי חוץ בן הזוג השני אומר שהוא רוצה זוגיות כי הוא מחפש אהבה ... על מימוש האינטרס החיצוני. וככל שתהיה מודע יותר לאינטרס הפנימי שלו, כך תדע יותר טוב, האם באמת יש התאמה עסקית והתאמה רעיונית, בינך לבין השותף שלך. ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים , יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה איך הפחד משפיע על ההחלטות העסקיות שלנו? הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לקבל החלטות לא נכונות בעסקים, לפי אליעד כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק, להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע, גורם לאנשים לבחור בדרך שנראית להם כתעודת ביטוח - דרך שתאפשר להם להרגיש שהם עדיין במסלול בטוח גם אם החלום העסקי לא יתגשם. אליעד מדגיש שכדי להפסיק לפחד, אדם חייב להכיר בכך שהפחד הזה קיים אצלו ולהבין באמת לעומק את המהות של הפחד ושל ההחלטה שהוא לוקח בעקבותיו. מדוע אנשים בורחים מלפתח את העסק שלהם? אליעד מסביר שלרוב, אנשים מפחדים לקחת אחריות מלאה על העסק שלהם. כדוגמה, הוא מביא אדם שחלם להקים עסק, אך הלך ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח את הסיבה המקורית שגרמה לו לפעול - הפחד - ולהתחיל לתרץ תירוצים שונים שיסבירו את הבחירה שלו, במקום להודות שפשוט פחד. איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך שקיים סיכוי אמיתי להיכשל. הוא לא ממליץ להתעלם מהסיכון, אלא דווקא להביט בו ישירות. ... יש להבין שהכישלון הוא אפשרות אמיתית. אבל יש גם להבין לעומק שהמשמעות של הכישלון לא באמת כל כך חמורה. ברגע שאדם מבין שהערך העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה מעשית של אדם שהתלבט אם לפתוח סניף נוסף לעסק שלו או להשקיע בשיפור הסניף הקיים. במקום לחשוב מה יהיה הכי טוב באופן כללי, אליעד מציע להתמקד תחילה במה שמוחייב. כלומר, להתחיל לבדוק מה ההוצאות ההכרחיות והחיוניות, כמו שיווק ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. הוא מסביר שעליך קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור להשקעות אחרות שהן בגדר אפשריות או משניות. לדוגמה, אם אין לך מספיק
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
... בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית למה אנשים מרגישים תקועים ולא מצליחים להגשים מטרות עסקיות? אנשים רבים חווים תחושה של תקיעות בחיים ובעסק, ומתקשים להשיג את המטרות שהם קבעו לעצמם, למרות שהם יודעים בדיוק מה הם רוצים לעשות. התופעה הזאת מתבטאת בכך שלמרות שיש לאדם תוכניות, מטרות ... מתקיעות ולהתחיל לפעול להגשמת המטרות? לפי אליעד, כדי לפרוץ את החסימה ולהתחיל לבצע פעולות שמובילות למימוש מטרות עסקיות ואישיות, על האדם לבצע סדרה של פעולות מחשבתיות ברורות. הוא מציג שיטה של שאלות פשוטות ומדויקות שכל אדם צריך לשאול את עצמו כדי להבין ... את הסיבות לחוסר הפעולה. השלב הראשון הוא לזהות בדיוק מה הפעולות שהאדם רוצה לעשות ואינו עושה. למשל, אם יש לאדם עסק חדש והוא רוצה להתקשר ללקוחות פוטנציאליים, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא לא מבצע את השיחות האלה. בשלב הבא, עליו לשאול את עצמו שתי שאלות עיקריות: אילו דברים טובים יקרו ... קיימות מחשבות שאומרות להם שאולי יצא להם משהו טוב מכך שהם לא יבצעו את הפעולה. למשל, האדם עשוי להימנע מלהתקשר ללקוח מתוך פחד מדחייה, או מתוך חשש שאם יתקשר והלקוח יביע עניין, זה יחייב אותו להמשיך בתהליך העסקי שהוא עדיין לא מוכן לו לגמרי. איך להתמודד עם הפחדים והחששות שמעכבים הגשמה עסקית? כדי להתמודד עם פחדים אלה, על האדם לברר באופן ברור ומדויק מה הדברים השליליים שהוא חושש מהם במידה ויבצע את הפעולה. אליעד מסביר ... של בחורה שרוצה להשיק אתר אינטרנט חדש, אך דוחה את ההשקה. הסיבה לדחייה היא החשש שההשקה תחייב אותה להתמודד עם לקוחות, לתת שירות, ואולי גם להיכשל ולהתמודד עם אכזבות או ביקורות. הפחד להיכשל גורם לה להימנע לחלוטין מהפעולה, וכך נוצר מעגל של דחיינות. השלב ... באפשרות שהיא אולי לא מושלמת, אך תאפשר לו להתקדם בפועל. הוא ממחיש זאת בדוגמה של אדם שמתלבט האם להתחיל לדבר עם לקוחות או להעלות אתר אינטרנט, ואומר שאם האדם יחכה לשלמות, הוא לעולם לא יתקדם באמת. כיצד להפוך חשיבה שלילית לחיובית ולפרוץ את התקיעות? אליעד ... בהימנעות קבועה מפעולה. באופן מעשי, האדם יכול לערוך רשימה מפורטת של הדברים הטובים והרעים בכל פעולה, לראות את היתרונות של פעולה מול החסרונות של אי - פעולה, ואז להחליט באופן מושכל. לסיכום: איך יוצאים מתקיעות ומתחילים להגשים מטרות? לסיכום, כדי לצאת מתקיעות עסקית ולהתחיל להגשים מטרות, האדם צריך להבין לעומק את הפחדים שלו, את היתרונות והחסרונות של הפעולות שהוא דוחה, ולהבין שפעולה מעשית, אפילו לא מושלמת, עדיפה על פני חוסר פעולה. רק על ידי התמודדות אמיתית עם החששות, האדם יוכל להגיע לפריצת דרך עסקית ולמימוש עצמי אמיתי. איך לצאת מתקיעות עסקית? כיצד מתמודדים עם פחד מהצלחה? איך מתמודדים עם דחיינות בעסקים? האם עדיף לפעול ולהיכשל או לא לפעול כלל? איך יוצרים פריצת דרך עסקית? איך להתמודד עם חשש מהתחייבות? מה הסיבות האמיתיות לדחיית פעולות עסקיות? ...
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
... מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית מה הקשר בין יצירתיות למגבלות? יצירתיות היא היכולת להמציא, לשנות או ליצור משהו שלא היה קיים לפני כן, או להביא למצב חדש מתוך מצב מוגבל. על פי אליעד כהן, יצירתיות אמיתית ... דווקא לשיתוק או לקושי ביצירת רעיונות חדשים. אליעד מביא דוגמה של אנשים שתקועים בעסקים או בחיים בכלל, מפני שיש להם כל כך הרבה אפשרויות עד שהם פשוט לא מסוגלים להחליט במה לבחור. לדוגמה, אדם שרוצה לפתוח עסק אבל מוצף באין סוף אפשרויות עסקיות, יתקשה להחליט מה לעשות ויהיה משותק מבחינת הפעולה שלו. במקרה כזה, דווקא הצבת מגבלות יכולה לעזור לו להיות יצירתי כי היא מאפשרת לו להתמקד, לצמצם את האפשרויות ולהתחיל ליצור מתוך הגבולות שהוצבו לו. יצירתיות בעסקים - למה חשוב לפעמים להגביל את עצמך? בהקשר העסקי, לעיתים דווקא הצבת גבולות ומיקוד במטרה מסוימת מעודדת יצירתיות. אליעד מביא כדוגמה אנשים שלא מצליחים לייצר משהו חדש או לקבל החלטות יצירתיות מפני שהם מוצפים ביותר מדי ... פורצת מתוך מגבלות? איך להתמודד עם קיבעון מחשבתי? מהי חשיבה מחוץ לקופסא? יזמות עסקית ויצירתיות כן. ש: ראיתי וידאו מסוים לא משנה, הוא דיבר שם על משהו שזיהיתי שזה נכון שיצירתיות. אליעד: שזיהית שזה נכון? ש: זיהיתי שיש בזה משהו יש בזה הרבה. אליעד: באמת? ש: ... מוגבל יש לך פחות דחף ליצור כי אתה פחות מוגבל. ש: נכון. אליעד: כמו נגיד חברות ועסקים כשהרבה פעמים כשהוא מתחיל ליצור את העסק הוא מאוד מוגבל ולכן הוא צריך להיות מאוד יצירתי כדי להצליח אבל אחר כך אחרי שהוא כבר כאילו מצליח אז הוא לא צריך להצליח כי הוא כבר לא מוגבל, אז הוא לא מוגבל אז הוא לא צריך להצליח ... אחר, הוא אומר כזה דבר רבי נחמן מזמין מסביר שזאת גם כן אחת הסיבות שאנשים תקועים בעסקים זה בגלל נגיד שהם לא יודעים מה לעשות יש לו כל כך הרבה אופציות שהוא לא יודע מה לעשות, כמו נגיד בן אדם אומרים לו תקשיב יש פה בחורה אחת אתה צריך להכיר אותה, אוקי בסדר ...
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
... עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של ... פחות מס הכנסה, להשיג תועלת עתידית, או לשפר את מעמדו בשוק. דוגמה לכך היא בעל עסק שמוכן להפסיד כעת, כי הוא משער שבעתיד הרחוק ירוויח יותר, או שמעסיק בוחר ... עובדים חדשים, האם העלאת השכר אכן משתלמת לו בטווח הארוך, או אולי בכלל יחליט שהעסק הזה משעמם אותו, וזו הזדמנות עבורו לפתוח עסק חדש או לשנות כיוון. מהם השיקולים של העובדים בהחלטה האם להתפטר או לדרוש שכר ... מכיוון שיש לו בכל רגע נתון שיקולים ונתונים חדשים. מה הקשר בין קבלת החלטות עסקיות לרצון של אלוהים? לקראת סוף ההרצאה, אליעד מרחיב את הדיון לרמה גבוהה ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד ... שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד. איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק? אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה ... תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט. כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים? בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב: להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים. להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים. להראות צעדים ... וכאשר אתה משכנע אדם ספציפי לשנות החלטה או הערכה על העסק שלך, עליך לשלב מספר אלמנטים: ליצור אמפתיה והבנה מצד האדם שמולך, על ידי הצגת הצד שלך בצורה אנושית. להפעיל במידת הצורך מעט לחץ רגשי או רגשות אשמה (חבל שזה יפגע בנו, זה לא הוגן ... וברורות מדוע האירוע החריג לא צריך להגדיר את המצב העסקי הכולל של החברה. לשלב בטיעון את העובדה שיש אינטרס משותף שלא לפגוע בדירוג החברה, מכיוון שהדבר יפגע בשיתוף הפעולה העתידי ובאפשרויות להמשך עבודה. בסיכום הדברים, אליעד כהן ... ולאפשר לה לפעול בצורה אפקטיבית יותר בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות החלטה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה היתרונות של המוצר שלי?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה היתרונות של המוצר שלי?, איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי לימודים בתחום מה היתרונות של המוצר שלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 00:04:01 - wesi1