... שלך אתה אמור לבדוק מה האמת אם צריך לעמוד תעמוד אם לא לא. אליעד: נכון זה החידוד, החידוד הוא כזה בן אדם לא צריך להחליט החלטות ולעמוד בהם לא צריך אתה צריך לבדוק
מה אתה רוצה לעשות מה האמת שלך מה אתה באמת רוצה אם אתה רוצה תעשה אתה לא רוצה אל תעשה, בן אדם שאומר עכשיו אני מחליט לעשות משהו זה אומר שהוא לא סגור על זה שהוא רוצה את זה הוא לא ... אליעד: למה אבל למה מההתחלה שנייה, בא בן אדם אומר טוב מעכשיו אני לא אוכל מתוק ואז הוא אוכל מתוק נכון אז זה לא הפתרון אוקי מה הפתרון הנוסף תקשיב תשאל את עצמך באמת
למה אתה רוצה לאכול מתוק מה הסיבות מה ההיגיון מה היתרונות מה החסרונות ואז או שתגיע למסקנה שזה בסדר לאכול מתוק ולא תהיה לך בעיה או שתגיע למסקנה שאתה לא רוצה לאכול מתוק ולא תהיה ... רוצה או יותר לא רוצה אז אין בעיה, איזה רע יכול להיגרם לך אם אתה תדע שאתה חמישים ואחד רוצה דיאטה או חמישים ואחד אחוז לא רוצה דיאטה כי זה מה שאתה רוצה מה הבעיה לדעת
מה אתה רוצה, מה עדיף לדעת
מה אתה רוצה ולעשות את זה או לא לדעת
מה אתה רוצה ולהכריח את עצמך לעשות משהו מה עדיף? ש: זה שזה עדיף זה ידוע אבל אתה שואל מה. אליעד: למה בן אדם לא בודק את האמת. ש: אולי זה מכבה את הפוטנציאל זה בעצם נותן תשובה חד משמעית ואז זה לא נותן את האפשרות שתהיה תשובה אחרת. אליעד: אבל מה רע בזה. ש: שהוא תופס את זה כרע. אליעד: למה זה רע תבין
מה אתה רוצה אתה יכול להחליף את דעתך מחר אבל תבין
מה אתה רוצה היום אף אחד לא החליט, אתה רוצה מחר תשנה את דעתך היום תחליט שב עם עצמך אתה הולך לאירוע שב עם עצמך תבדוק אני רוצה לאכול את העוגה הזאת שתהיה שם או לא רוצה תחליט שב ... אני רוצה מה רע בזה שני אנשים אחד אומר שלום מה אני רוצה לאכול אחד אומר עזוב לא יודע מה אני רוצה לאכול תביא לי את זה ואז הוא מתלונן למה הוא לקח את המנה הזאת, תבדוק
מה אתה רוצה לאכול תחליט ותאכל מה הבעיה מה רע בלבדוק
מה אתה רוצה. ש: זאת השאלה. אליעד: זאת השאלה. ש: אמרת מה רע בלברר את האמת. אליעד: אני אומר כזה דבר עכשיו אתה אומר לעצמך, עכשיו מתלבט לאכול או לא לאכול אני אומר לכאורה שב עם עצמך תבדוק
מה אתה רוצה תגיע למסקנה תגיע למסקנה שאתה רוצה את זה עשרים אחוז חמישים אחוז תראה
מה אתה רוצה ותעשה, זה יותר קל מאשר אני לא יודע מה אני רוצה אבל בוא נחליט ככה מה למה שתחליט ככה אולי תחליט הפוך ואז אתה כבר אומר רגע אני רוצה לא רוצה, רוצה לא רוצה מבולבל על כל הראש, תבדוק את האמת שלך תראה
מה אתה רוצה אם הגעת חמישים חמישים תעשה אנדנדינו הגעת שישים ארבעים לך לשישים מה הבעיה. אז מה האמת האמת היא שאם אתה תדע אם אתה רוצה את זה זה קל פי אינסוף מאשר אם אתה לא יודע
מה אתה רוצה אלא מה שלברר
מה אתה רוצה זה כרוך בסבל נוראי ביותר, למה זה כרוך בסבל נוראי ביותר כי כשאתה שואל את עצמך מה אני רוצה אם אני רוצה לאכול את העוגה או לא לאכול אותה זה עושה לך מאוד רע השאלה הזאת, למה כי
מה אתה רוצה גם וגם אתה רוצה גם וגם ולכן המחשבה הזאת מחרפנת אותך שאתה רוצה גם וגם אתה אומר אין לי כוח להיכנס לזה בוא נחליט שלא וזהו, בוא נחליט שכן וזהו. ש: זה ויתור על ... מה הוא רוצה. למה אין לו כוח לברר מה הוא רוצה כי האמת היא שהוא רוצה גם וגם הוא גם רוצה לאכול את העוגה והוא גם רוצה לא לאכול אותה וזה מדכא אותו המחשבה לשאול את עצמך
מה אתה רוצה יותר לאכול את העוגה או להיות רזה היא מאמללת את הבן אדם. ש: אבל אני עושה את זה וזה לא מפריע לי. אליעד: אתה תותח לא מדברים על זה. ש: לא, באמת אני באמת מברר את זה ... נבחר צד ומה לעשות שזה לא תמיד עובד. זאת אומרת אם אתה כבר תחליט את ההחלטה ואתה תהיה שלם עם עצמך אין בעיה זה עדיף מאשר לעשות כי ככה רצית כי ככה החלטת אבל הדרך לבדוק
מה אתה רוצה היא קשה במקרים שאתה צריך להחליט, למה כי לשאול את עצמך
מה אתה רוצה למה זה דומה למישהו שכוון לך אקדח לראש ואומר לך
מה אתה רוצה לעבוד פה או פה עכשיו אתה לא רוצה לעבוד לפה ולא פה אבל אתה עכשיו צריך לבחור
מה אתה רוצה. עכשיו מה עדיף לך שהוא יגיד לך מה לעשות או שאתה תבחר שניהם זה בעייתי אבל כשהוא אומר לך תבחר אתה לא באמת בוחר
מה אתה רוצה אתה בוחר
מה אתה רוצה מתוך שתי אופציות שאת שתיהן אתה לא רוצה, זאת אומרת כשאתה שואל את עצמך מה אני מעדיף לאכול את העוגה או לא לאכול את העוגה את שתי האופציות אתה לא רוצה אבל בלית ברירה ... לאכול את העוגה או לא גם אם שניהם זה רע לא יודע נגיד אני אגיע לזה אני יודע. אליעד: לא הסיבה שאתה רע לך זה כי אתה לא לקחת את הקצוות למה רע לך לקבל, למה רע לך לבדוק
מה אתה רוצה כי אתה אומר אני לא רוצה לא את זה ולא את זה אז אני אומר תרצה גם את זה וגם את זה ואז יהיה לך יותר קל להחליט. המסר הוא תבדוק מה האמת גם אם זה עושה לך רע אל תפחד ...