אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכל הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? מהו סדר הלימוד הנכון? מהו הבסיס של הלימוד? איך להתחיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
20:18הכל הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? מהו סדר הלימוד הנכון? מהו הבסיס של הלימוד? איך להתחיל להבין את עצמי? האם יש הבדל בין יש לאין?
מהו סדר הלימוד הנכון ואיך להתחיל ללמוד בצורה נכונה?

אליעד כהן מסביר בהרצאה את הנושא המרכזי של סדר הלימוד הנכון וכיצד להתחיל ללמוד דברים בצורה מסודרת, ברורה ומובנת. תחילת ההסבר מתייחסת לשאלה המרכזית, האם באמת יש סדר מסוים ומדויק שבו נכון ללמוד, או האם כל דבר יכול להילמד ללא תלות בסדר ספציפי?

תחילה אליעד מסביר את הגישה הכללית, לפיה אין באמת חשיבות רבה לסדר הלימוד מכיוון שכל נושא הוא למעשה הקדמה לכל נושא אחר. הוא מדגים זאת באמצעות הספר "להיות אלוהים", שבו לטענתו, כל פרק בפני עצמו יכול להסביר את כל שאר הפרקים. עם זאת, אליעד מסייג ומסביר שיש היגיון טבעי מסוים המחייב ללמוד מושגים פשוטים לפני שניגשים למורכבים יותר, וזאת מפני שכל מושג מורכב מרעיונות או מושגים אחרים. כדוגמה לכך הוא מסביר, שאם רוצים להבין את המושג "להטיל ספק באופן מוחלט", חייבים קודם להבין מה זה "להטיל ספק" ומה זה "מוחלט". אי אפשר להבין מושג מסוים בלי להבין תחילה את המושגים שמהם הוא מורכב.

האם יש בכלל סדר לימוד מוחלט בדברים?

כדי להבהיר זאת עוד יותר, אליעד נותן דוגמה נוספת מתחום הזמן והמקום: אם מישהו מנסה להבין "מה היה לפני הזמן והמקום", ברור שהוא חייב להבין קודם את המושגים "זמן" ו"מקום". באותה מידה, אם רוצים להבין "מה הסיבה לרצון", חייבים להבין קודם מהו "רצון" ומהי "סיבה". הדוגמאות האלו מדגישות שלמרות שהכל יכול להיות הקדמה להכל, עדיין יש מושגים בסיסיים שחייבים להיות מובנים קודם.

הוא ממשיך ומסביר באמצעות דוגמה פרקטית: אם אדם רוצה להבין כיצד לטפל בחרדה, תחילה הוא חייב להבין מהו "טוב", מהו "רע", ומה המשמעות של "רצון". מכיוון שחרדה מוגדרת כמצב של פחד מפני "רע עתידי", אי אפשר להבין טיפול בחרדה בלי להבין תחילה מה משמעות המושגים הבסיסיים שמרכיבים אותה.

מהו הדבר הבסיסי והראשון שחייבים ללמוד?

אליעד כהן מסביר, שאמנם אפשר ללמוד כל מושג בנפרד, אבל האמת המוחלטת היא שיש סדר לימוד מדויק ואמיתי, כפי שיש במתמטיקה. כדוגמה, הוא מסביר שאי אפשר ללמוד את פעולת הכפל בלי להבין תחילה חיבור, ואי אפשר ללמוד חיבור בלי להבין מספרים, ואי אפשר להבין מספרים בלי להבין מה זה אחד ומה זה אפס, ומה ההבדל ביניהם. באופן דומה, הוא אומר שהבסיס ללימוד רוחני או פילוסופי הוא להבין קודם כל את ההבדל בין "יש" ל"אין". ההבנה הבסיסית של ההבדל בין "יש" לבין "אין" היא הדבר הכי יסודי והראשוני, והיא זו שמהווה את התשתית לכל לימוד נוסף.

הוא מדגיש שאם אדם מבין את הפרק הראשון, את ההבדל בין "יש לאין", הוא יבין גם את כל שאר הנושאים באופן מלא. ואם לא יבין זאת, הוא יתקשה להבין כל דבר אחר עד הסוף.

האם אפשר להתחיל מכל מקום שרוצים או חייבים להתחיל בהתחלה?

אליעד מתייחס לכך שיש אנשים שאינם מתחילים בהכרח מהבסיס, אלא לומדים בצורה מפוזרת או אקראית. הוא אומר שבסופו של דבר, אם האדם באמת ירצה להבין את הדברים לעומק, הוא ייאלץ לחזור לפרק הראשון, כלומר, להבנה הבסיסית של "מה ההבדל בין יש לאין". מי שלא יתחיל מהבסיס, אמנם יכול ללמוד הרבה דברים באופן חלקי, אבל לא יגיע להבנה מלאה ומוחלטת.

האם אפשר ללמוד נושא באופן מלא בלי ללמוד את הבסיס?

בהמשך, אליעד מסביר שלכאורה, אדם יכול ללמוד נושאים שונים כמו "בחירה חופשית", בלי להבין עד הסוף את ההבדל בין יש לאין. אך הוא מסביר שזאת אשליה, משום שכל נושא רוחני ופילוסופי בסופו של דבר תלוי בהבנת הבסיס. הוא משווה זאת למתמטיקה, שם כל פעולה, אפילו מתקדמת ביותר, נשענת בסופו של דבר על חיבור בסיסי של מספרים.

לדוגמה, אי אפשר להבין באמת את המשמעות של בחירה חופשית בלי להבין מהו "יש" ומהו "אין", מכיוון שהמושגים הבסיסיים ביותר משפיעים על ההבנה של מושגים מתקדמים.

האם ספרו של רבי נחמן מתאים לכולם?

אליעד מביא דוגמה נוספת מרבי נחמן מברסלב, על אנשים שטוענים שהספרים שלו "גבוהים" מדי עבורם. הוא מסביר שהבעיה אינה בספר עצמו, אלא בכך שאנשים לא מנסים מספיק. הוא אומר שהספרים של רבי נחמן מתאימים לכולם - כל אחד יכול להבין מהם משהו בהתאם לרמתו, וזה לא נכון להגיד שהספר "גבוה" או "נמוך" מדי.

האם אפשר ללמוד בצורה פרקטית בלי סדר?

אליעד מתייחס לבקשה ללמוד בצורה "פרקטית". הוא אומר שנכון, אפשר לקחת מושג מסוים, כמו "איך לטפל בחרדות", וללמוד רק את המושגים הבסיסיים הנחוצים לשם כך באופן חלקי. עם זאת, האדם לא יגיע להבנה מלאה, אלא יסתמך על אמונות או על הבנה חלקית בלבד.

הוא מסכם שבאופן אידיאלי ונכון, הלימוד צריך להיות מסודר ולהתחיל תמיד מהבסיס הכי עמוק ויסודי - מההבדל בין "יש" ל"אין". אבל כל עוד האדם לא בוחר בכך, הוא יכול ללמוד מכל נקודה שהיא, אך עליו לזכור שעד שלא יחזור לבסיס ויבין אותו, הוא לא יבין אף נושא עד הסוף.
מספרים לחשוף את הסיבה יש אין שאלות האמת האובייקטיבית לטפל עומק מה היה לפני טיפול הבדל יכולת איך להתחיל איך להתחיל להבין את עצמי איך ללמוד איך ללמוד בצורה מסודרת אין ויש אין יש אין מיש אם יש הבדל בין יש לאין באיזה סדר הכי נכון באיזה סדר הכי נכון ללמוד בצורה מסודרת האין והיש האם יש הבדל האם יש הבדל בין יש לאין הבדל הבדל בין יש לאין הבדלה הבדלים הבסיס הבסיס של הלימוד היש והאין הכי נכון הכי נכון ללמוד הכל הקדמות הכל הקדמות אל המכוון הקדמה הקדמות הקדמות אל המכוון התחלה יש אין יש הבדל יש הבדל בין יש הבדל בין יש לאין יש ואין יש מאין יש מיש להבדיל להבין להבין את עצמי להבין את עצמך להתחיל להתחיל להבין להתחיל להבין את עצמי לימוד לימוד נכון ללמוד ללמוד איך ללמוד איך ללמוד ללמוד בצורה מסודרת ללמוד כיצד ללמוד למידה מאיפה מתחילים מהו הבסיס של הלימוד מהו סדר הלימוד הנכון מהי נקודת ההתחלה של הלימוד מסודר נקודת ההתחלה נקודת ההתחלה של הלימוד נקודת התחלה סדר הכי נכון ללמוד סדר הלימוד סדר הלימוד הנכון
מודעות עצמית, יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין, אחדות המציאות, מהות המציאות, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, הארה רוחנית, אחדות ונפרדות
מודעות עצמית, יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין, אחדות המציאות, מהות המציאות, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, הארה רוחנית, אחדות ונפרדות
... עצמית, יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין, אחדות המציאות, מהות המציאות, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, הארה רוחנית, אחדות ונפרדות מהי המשמעות של ההבנה שאין הבדל בין יש לאין? הדיון מתחיל בסיפור אישי שבו השואלת שואלת שאלות לגבי מהות היש והאין. היא מנסה להבין את טבע המציאות על ידי חקירה של מושגים כמו שולחן והמהות של היש. במהלך החקירה היא מגיעה לתובנה שאין הבדל בין יש לאין, אך בו זמנית יש גם הבדל בין יש לאין. זה יוצר תחושת בלבול וחוסר בהירות. אליעד מציין שהתובנה שלה היא ... אין צורך להמשיך ולשאול מה המהות של האין. כיצד ההבנה של אחדות היש והאין מתבטאת בחיי היומיום? השואלת תוהה האם עליה להשליך את ההבנה הזו על כל היבטי חייה. אליעד בודק אם היא באמת חווה את האחדות בין יש ואין במציאות היומיומית שלה. הוא מציע לה לשאול את עצמה אם היא באמת חווה ... היום, ואליעד מסביר שזה מעיד על כך שהיא עדיין מבחינה בין יש לאין, כלומר, היא מבחינה בין חוויית אתמול לבין חוויית היום - דבר הסותר את ההבנה שאין הבדל בין יש לאין. איך ליישם את ההבנה שאין הבדל בין יש לאין? אליעד ממליץ לבדוק כל הזמן את ההנחה שאין הבדל בין יש לאין, אך גם לבדוק את האפשרות ההפוכה - שאולי דווקא כן יש הבדל. הוא נותן דוגמה על אדם הסובל מכאב גב, שמומלץ לו לבדוק האם יש הבדל בין כאב לאי - כאב, ובנוסף, אם אדם חווה חוסר משמעות, עליו לשאול אם ... זמנית. איך להגיע לחוויה של האחדות? כדי לחוות את האחדות בין יש לאין, אליעד מציע את הפעולות הבאות: לשאול כל הזמן: האם באמת יש הבדל בין יש לאין? לבדוק גם את ההפך - האם אולי כן יש הבדל? לחבר את ההבנה השכלית אל החוויה המעשית ביומיום. להגיע למצב שבו כל ... נותן דוגמה נוספת: כאשר אדם חווה כאב, עליו לבדוק האם באמת יש הבדל בין כאב לאי - כאב. אך גם הפוך, אם אדם חושב שמשהו חסר לו או ... אם באמת חווים את האחדות? אליעד מציין שאם אדם טוען שאין הבדל בין יש לאין, עליו לבדוק האם הוא באמת חווה את זה בכל הרבדים של המציאות שלו. אם ... בסופו של דבר היא להגיע למצב שבו האדם לא רק מפסיק להבדיל בין יש לאין, אלא גם להפך - הוא חווה דברים קטנים כמשמעותיים בדיוק כמו דברים גדולים. מהי אחדות המציאות? איך חווים את האחדות בין יש לאין? האם יש הבדל בין יש לאין? מהם ההפכים באחדות? מהי הארה רוחנית? איך להטיל ספק בהבנה שלך? מהי המשמעות של ההבנה שאין הבדל בין יש לאין? השיחה מתחילה בסיפור אישי של השואלת, אשר מתארת את חוויית החקירה ... כמו שולחן והמהות של היש. במהלך התהליך היא הגיעה לתובנה שאין הבדל בין יש לאין, אך גם שיש הבדל בין יש לאין - מה שהוביל אותה לתחושת בלבול וחוסר ידיעה. אליעד מסביר לה ... אין צורך להמשיך ולשאול מה המהות שלו. כיצד ההבנה של אחדות היש והאין מתבטאת בחיי היומיום? השואלת תוהה האם עליה להשליך את ההבנה הזאת על כל היבטי חייה. אליעד בוחן אם היא אכן חווה את האחדות בין יש ואין במציאות היומיומית שלה. הוא מציע לה לבחון האם היא באמת חווה שאין ... אליעד מצביע על כך שזה מעיד על כך שהיא עדיין מבדילה בין יש לאין. כלומר, היא מבחינה בין חוויית אתמול לבין חוויית היום - דבר הסותר את ההבנה שאין הבדל בין יש לאין. איך ליישם את ההבנה שאין הבדל בין יש לאין? אליעד ממליץ לבדוק כל הזמן את ההנחה שאין
יש הבדל או אין הבדל, מה קורה אחרי שמגיעים להארה? אין הבדל בין יש לאין, מה קורה אחרי שמגיעים לאושר? יש הבדל בין יש לאין, להבדיל או לא להבדיל, מה ההבדל בין יש לאין? נפרדות או אחדות
יש הבדל או אין הבדל, מה קורה אחרי שמגיעים להארה? אין הבדל בין יש לאין, מה קורה אחרי שמגיעים לאושר? יש הבדל בין יש לאין, להבדיל או לא להבדיל, מה ההבדל בין יש לאין? נפרדות או אחדות
יש הבדל או אין הבדל, מה קורה אחרי שמגיעים להארה? אין הבדל בין יש לאין, מה קורה אחרי שמגיעים לאושר? יש הבדל בין יש לאין, להבדיל או לא להבדיל, מה ההבדל בין יש לאין? נפרדות או אחדות מה קורה אחרי שמגיעים להארה? האם יש הבדל בין יש לאין? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלת ההבדל בין יש לאין, ובודק מה קורה אחרי שמגיעים להארה או לאושר. הוא עורך דיון מעמיק בנוגע ... הבדל בין הדברים או לא. במהלך ההרצאה, הוא מציג דיאלוגים ושאלות שמאתגרות את הקהל לחשוב על הפערים בין תפיסות שונות של העולם. מהו ההבדל בין יש לאין? מה השפעת ההארה על תפיסת העולם? אליעד מתאר את הדרך בה תופסים אנשים את ... או אם ישנו מקום לשאלות ולספקות, גם אם הגענו למסקנה שהכל נכון ושאין הבדל. למעשה, אליעד מראה כי כשהאדם מגיע להכרה שאין הבדל, הוא מתחיל להבין כי הוא לא בהכרח יודע את כל התשובות, ויכול להיות שאינו מצליח להתאים את ... אם אנחנו נמשיך לחפש את השאלות הנכונות, נוכל אולי להבין יותר, אך עדיין נצטרך להתמודד עם המתח הפנימי שבין תפיסות שונות של העולם. הבדל בין יש לאין הארה רוחנית ההבדל בין טוב ורע שלמות והשלמה פנימית נפרדות ואחדות האם יש הבדל בין דברים? ההבנה של העולם בתפיסות שונות ...
תקיעות עצמית, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, נפרדות נצחית, אחדות ההפכים, דבר והיפוכו, מהות וצורה, אחדות המהות והצורה, מחויב או אפשרי, מהות או צורה, שום דבר לא משנה
תקיעות עצמית, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, נפרדות נצחית, אחדות ההפכים, דבר והיפוכו, מהות וצורה, אחדות המהות והצורה, מחויב או אפשרי, מהות או צורה, שום דבר לא משנה
... עצמית, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, נפרדות נצחית, אחדות ההפכים, דבר והיפוכו, מהות וצורה, אחדות המהות והצורה, מחויב או אפשרי, מהות או צורה, שום דבר לא משנה מהי התקיעות העצמית ומהו הקשר בין יש ואין? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בנושאים פילוסופיים עמוקים, אשר מטרתם להביא את המאזין להבין את הפער ... בשאלות כמו מהו יש ומהו אין? אליעד מציין כי אין בעצם הבדל אמיתי בין יש ואין. המוח האנושי יוצר הבחנות כמו רוצה ולא רוצה או יש ואין, אך למעשה כל תחושה כזו אינה בהכרח נפרדת או אמיתית כפי שהיא נתפסת. הדברים הם לא כפי שהם נראים ... עיקרון של חיבור בין עקרונות הפנימיים של מהות וצורה. מהות וצורה: האם יש הבדל ביניהם? אליעד מתאר את המהות והצורה כעקרונות שונים של אותה מציאות. המהות היא היסוד הפנימי והבסיסי של כל דבר, ואילו הצורה היא הדרך שבה אנו תופסים את הדבר מבחוץ. לדוגמה, כשאנחנו רואים כיסא, אנו ... אבל אם נתבונן על הזמן בצורה מעמיקה, נגלה שאין לו קיום מוחלט. האם יש הבדל בין יש לאין? בסופו של דבר, אליעד כהן חוזר לשאלה המרכזית: האם באמת יש הבדל בין יש ואין? הוא מסביר כי המוח שלנו כל הזמן עושה הבחנות כאלה, אך אם נסתכל לעומק, נגלה שאין הבדל מוחלט בין יש לאין. המהות של כל דבר לא תלויה בהפרדה הזו, אלא במצבים המנטליים שבהם אנו חיים. יש משהו שמחבר את כל ... האמיתי של המהות, אשר לא תלויה בזמנים, מרחקים או אפילו בהבחנות בין יש ואין. מהות וצורה האם יש הבדל בין יש לאין? אחדות והיפוכים האם הזמן קיים? מהי התקיעות העצמית? מהי התקיעות העצמית ומהו הקשר בין יש ואין? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מדבר על רעיונות עמוקים וטרנסצנדנטליים הקשורים לתפיסת המציאות וההבנה ... כמו מהו יש ומהו אין? אליעד מציין שאין בעצם הבדל אמיתי בין יש ואין, אלא הכל תלוי בפרספקטיבה שממנה אנו בוחנים את המציאות. הוא מציין שלפעמים המוח שלנו יוצר תחושות של רוצה ולא רוצה או יש ואין, אך בפועל, כל תחושה כזו אינה בהכרח נפרדת או אמיתית כפי שהיא נתפסת. מהות וצורה: האם יש הבדל ביניהם? בהמשך, אליעד עוסק גם בשאלות מהותיות יותר כמו מהו הדבר האמיתי? ומהי צורתו? הוא טוען שמהות וצורה הם שני היבטים שונים של אותה מציאות. המהות היא היסוד הבסיסי של כל דבר, בעוד שהצורה היא הדרך בה אנחנו תופסים את אותו הדבר. לדוגמה, כשאנו רואים כיסא, אנו ... אליעד מדבר על כך שלפעמים אנו עשויים לחשוב שהכל אחד, אבל למעשה יש הבדל בין דברים מסוימים. הוא טוען כי אפילו כשאנחנו אומרים הכל אחד, אנו בעצם מתייחסים רק למהות של ... כל הדברים נראים לנו נפרדים, אך הם עשויים להיות מאוחדים במהותם הבסיסית. האם מהות משתנה? ההבדל בין מהות לצורה הופך לנושא חשוב נוסף בהרצאה. אליעד טוען כי למרות שהמהות ... הוא רק מושג שמדמה שינוי, ואין לו קיום מוחלט מחוץ לניסיון האנושי. האם יש הבדל בין יש לאין? בסופו של דבר, אליעד חוזר לשאלה המרכזית שהוצגה בתחילת ההרצאה - האם באמת יש הבדל בין יש לאין? הוא מסביר כי המוח שלנו כל הזמן עושה הבחנות כאלה, אבל אם נסתכל לעומק, נגלה שאין באמת הבדל מוחלט. מהות היא דבר שאינו תלוי בהפרדה בין יש לאין, אלא יותר במצבים המנטליים שבהם אנו חיים. מהות וצורה האם יש הבדל בין יש לאין? אחדות והיפוכים האם הזמן קיים? מהי התקיעות העצמית? ...
לטפל בפחד, להעלות את היראה לשורשה, ליקוטי מוהרן ח"א טו, לטפל בחרדה, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות ההפכים, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, למה יש פחד? למה יש חרדה?
לטפל בפחד, להעלות את היראה לשורשה, ליקוטי מוהרן ח"א טו, לטפל בחרדה, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות ההפכים, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, למה יש פחד? למה יש חרדה?
... בפחד, להעלות את היראה לשורשה, ליקוטי מוהרן חא טו, לטפל בחרדה, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות ההפכים, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, למה יש פחד? למה יש חרדה? מהם עקרונות הטיפול בפחד וחרדה לפי ליקוטי מוהרן? לפי התמלול שניתן, אליעד מסביר את הדרך לטפל ... שליטה, והדרך להתמודד עם פחד זה היא להבין שאין באמת חוסר שליטה, אלא שהפחד עצמו הוא שנראה כגורם לאי - שליטה. מהם עקרונות העבודה עם פחד בראי של אחדות ההפכים? אליעד מתאר את עקרון אחדות ההפכים, שמוביל אותנו להבנה שאין הבדל בין יש לאין. רעיון זה מרחיב את תפיסת הפחד בכך שהוא מתאר את הפחד כמצב שנבנה מתוך האמונה בנפרדות של דברים. לדוגמה, אם אדם רואה את עצמו כמבודד וגורם לפחדים, הוא לא מבין שבמהות כל הדברים יש אחדות. כל פחד נובע ממקום של חוסר הבנה של האחדות שבין יש לאין. כשאדם מצליח להבין ולהפנים את האחדות הזאת, הוא מפסיק לראות פחדים כחלק מהמציאות. אליעד מסביר שכל הפחדים האלה הם תוצאה של מצבים שבהם האדם תופס את הדברים כאילו הם נפרדים. ... את התפיסה, ולהבין שאין הבדל בין פחדים שונים. לדוגמה, אם אדם מפחד ממצב מסוים, הוא צריך להבין שאין הבדל בין מצבים של פחד וחרדה, משום שבסופו של דבר הם נובעים מאותה סיבה - תפיסה לא נכונה של המציאות. מה המשמעות של אין הבדל בין יש לאין בנוגע לפחד? המשמעות של אין הבדל בין יש לאין היא שהאדם נוטה להתפשט פחדים מכיוון שהוא תופס את הדברים כמציאות נפרדת. אם אדם מבין שמה שהוא פוחד ממנו הוא בסך הכל חלק מהמציאות הכוללת, הוא מפסיק להרגיש פחד. כל פחד ... בין המצב של יש לבין אין, הפחד נעלם. סיכום הכלים והעקרונות לשחרור מפחדים אליעד מציע לעבוד על כמה עקרונות עיקריים כדי להשתחרר מהפחדים. ראשית, יש להבין את שורש הפחד ולחבר את היראה לשורש שלה. שנית, על האדם להאמין שאין הבדל בין יש לאין, ולהפנים את האחדות שבין כל הדברים. שלב נוסף הוא שינוי התפיסה, כלומר, להבין שהפחדים הם לא תוצאה של המציאות, אלא של תפיסת העולם האישית של האדם. בסופו של דבר, כל פחד ...
מהות וצורה למתקדמים, תורת ההפכים, הפוך על הפוך, ההפך של האחדות, האחדות היא נפרדות, סוד הנפרדות, להגיע לנפרדות, להבדיל בין יש לאין, סוד ההפכים, יש הבדל בין יש לאין, להבדיל בין מהות לצורה
מהות וצורה למתקדמים, תורת ההפכים, הפוך על הפוך, ההפך של האחדות, האחדות היא נפרדות, סוד הנפרדות, להגיע לנפרדות, להבדיל בין יש לאין, סוד ההפכים, יש הבדל בין יש לאין, להבדיל בין מהות לצורה
... וצורה למתקדמים, תורת ההפכים, הפוך על הפוך, ההפך של האחדות, האחדות היא נפרדות, סוד הנפרדות, להגיע לנפרדות, להבדיל בין יש לאין, סוד ההפכים, יש הבדל בין יש לאין, להבדיל בין מהות לצורה מהי תורת ... אדם יכול לטעות ולראות את המהות (מה שחשוב באמת בחיים) בתור משהו חסר משמעות וצורני בלבד, ובכך לאבד את האפשרות לחיות חיים מלאים ומספקים. מה זה אומר להבדיל בין יש לאין, ואיך זה קשור לתורת ההפכים? הבדלה בין יש לאין היא אחת הנקודות המרכזיות בתורת ההפכים של אליעד. ביום - יום אדם בדרך כלל לא מבדיל בין יש לאין, ולכן הוא נתקע בנקודת מבט אחת שגורמת לו לסבל. אליעד מסביר את התהליך באמצעות דוגמה של ילד שאומר שאין הבדל בין לגעת באש או במים. כמובן שיש הבדל, אבל מנקודת מבט אחרת, מנקודת מבט מוחלטת, ... לעומק מדוע באמת אין הבדל. כדי להשתחרר מכך, האדם צריך להיות מסוגל לחשוב על אין באופן ממשי, לא רק כהיפך של יש אלא כדבר ממשי בפני עצמו. כאשר הוא יצליח להבדיל בין יש לאין באמת, הוא ישתחרר לחלוטין מהתלות במחשבות ... ואיך מגיעים אליה? המטרה הסופית של תורת ההפכים של אליעד היא להגיע למצב שבו האדם חווה את המהות האינסופית של המציאות ומצליח להפריד לחלוטין בין מהות לצורה, בין יש לאין, בין אפשרי למחויב, ולהגיע לשחרור מוחלט ... ספק גם בספק עצמו. כאשר האדם מגיע למצב שבו הוא מסוגל לתפוס במחשבתו את המהות, את האין, את האינסוף, הוא חופשי באמת. מהות וצורה מהי תורת ההפכים? איך להבדיל בין יש לאין? למה חשוב להבדיל בין אפשרי למחויב? איך לפתח ...
למתקדמים, הארה רוחנית, שלמות מוחלטת, להיות אלוהים, תודעה של אלוהים, לא לדעת כלום, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות מוחלטת, מה זה רשימו? מה זה רצוא ושוב? להיכלל באין סוף
למתקדמים, הארה רוחנית, שלמות מוחלטת, להיות אלוהים, תודעה של אלוהים, לא לדעת כלום, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות מוחלטת, מה זה רשימו? מה זה רצוא ושוב? להיכלל באין סוף
... הארה רוחנית, שלמות מוחלטת, להיות אלוהים, תודעה של אלוהים, לא לדעת כלום, אין הבדל בין יש לאין, יש הבדל בין יש לאין, אחדות מוחלטת, מה זה רשימו? מה זה רצוא ושוב? להיכלל באין סוף מהי תודעה של אלוהים וכיצד אפשר להגיע אליה? תודעה של אלוהים, לפי אליעד כהן, היא מצב שבו האדם חווה שלמות מוחלטת, מצב של אי - ידיעה מוחלטת, שבו הוא לא יודע דבר כלל. במצב הזה, אין שום הבדל בין יש לאין, ואין משמעות למושגים עצמם, מפני שאין שום צורה להיאחז בה. מדובר על חוויה שבה כל הגדרה, כל מחשבה וכל מושג מתמוססים לתוך כלום מוחלט. אליעד מסביר שאדם שחווה מצב כזה מאבד את היכולת להבדיל בין דברים, מכיוון שמבחינתו אין משמעות לאף מושג. מה זה אומר שאין הבדל בין יש לאין? כשאליעד אומר שאין הבדל בין יש לאין, הוא מתכוון לכך שמצד האמת המוחלטת, לא קיימת שום הפרדה ביניהם. לדוגמה, אדם יכול להסתכל על שני כיסאות שונים, ובמובן יחסי להגיד שיש ביניהם ... ללא הבדל אמיתי. אליעד נותן דוגמה נוספת לכך באמצעות הברז: אם יש ברז אחד בלבד, אי אפשר לשאול איזה ברז לבחור, מכיוון שזה אותו ברז. כך, כשאומרים שאין הבדל בין יש לאין, הכוונה היא שבחוויה העמוקה ביותר, הכל הוא אותה מהות אחת חסרת צורה וחסרת הבדל. אם אין הבדל, מדוע אנו עדיין רואים הבדלים? אליעד מסביר שהאדם ... הבדל לבין החזרה לתודעה של הבדלים והגדרות. במצב של רצוא, האדם חווה אחדות מוחלטת ואי - ידיעה מוחלטת, וכשהוא חוזר למצב של שוב, הוא חוזר אל המציאות שבה יש הבדלים ומושגים. רשימו הוא המושג המתאר את הרושם שנשאר באדם לאחר שחזר מהחוויה של האחדות המוחלטת. לדוגמה, אדם שחווה את האחדות חוזר אל המציאות עם רושם ... המשמעות של אי - ידיעה מוחלטת בחוויה הרוחנית? אליעד מסביר שהמצב של אי - ידיעה מוחלטת הוא מצב שבו האדם לא יכול לדעת דבר באופן מוחלט, ואפילו את הדבר הבסיסי ביותר - ההבדל בין יש לאין - הוא כבר לא יודע. במצב זה, האדם אינו יכול להוכיח או לאשר שום דבר, כי אין שום נקודת אחיזה. אי - ידיעה מוחלטת היא למעשה הדרך היחידה להגיע ... מוחלטת ולהיכלל באינסוף, במצב שבו הוא לא יודע כלום ואין אצלו שום חיסרון כלל. מנקודת המבט של האינסוף אין שום צורך להגשים או לממש דבר, מפני שאין כלל הבדל בין יש לאין. מה זה רשימו? מה זה רצוא ושוב? איך מגיעים להארה רוחנית? מה זה אי - ידיעה מוחלטת? מהי תודעה של אלוהים? ...
הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין
הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין
... למה המציאות ככה? לחקור את המציאות, להבין את המציאות, להבין את החיים, להבין את עצמך, למה החוקים ככה? יש הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין יש לאין מהן הנחות יסוד וכיצד הן משפיעות על ... מכך. גם השאלות הפשוטות ביותר, כמו האם אתה חושב?, האם אני קיימת?, או האם יש הבדל בין יש לאין?, מתבססות תמיד על ... ולכן גם אותו יש לבדוק. מה הטעות הנפוצה של אנשים שמנסים להבין את המושג אין הבדל בין יש לאין? אליעד מתייחס לטעות נפוצה שאנשים עושים כאשר הם אומרים הבנתי שאין הבדל בין יש לאין. לדבריו, מי שאומר את המשפט הזה עדיין מבחין בין יש הבדל לאין הבדל, ולכן הוא לא באמת הבין שאין הבדל. הוא מסביר שכאשר אדם מבין שאין הבדל, הוא כבר לא יכול להבדיל בין יש לאין, ולכן הוא כלל לא יכול לומר הבנתי שאין ... החוקים ככה היא השאלה החשובה ביותר, מכיוון שהיא מובילה את האדם לחקור את הבסיס העמוק ביותר של כל הדברים. הוא מסביר שכדי ... כולה. מהן הנחות יסוד? איך לחקור את המציאות לעומק? מדוע המציאות כפי שהיא? יש הבדל בין יש לאין? איך להבין את עצמי? למה חוקי הפיזיקה כאלה? מה המשמעות של ...
מצא את ההבדלים, חשיבות הסדר של ההקדמות, חשיבות הסדר של הדברים, חשיבה מסודרת, מה קדם למה? מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד
מצא את ההבדלים, חשיבות הסדר של ההקדמות, חשיבות הסדר של הדברים, חשיבה מסודרת, מה קדם למה? מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד
... את ההבדלים, חשיבות הסדר של ההקדמות, חשיבות הסדר של הדברים, חשיבה מסודרת, מה קדם למה? מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד מה החשיבות של סדר הדברים ואיך הוא משפיע על ההבנה? אליעד כהן מסביר כי אחת הנקודות המרכזיות להבנת כל נושא היא החשיבות של סדר הדברים או ההקדמות. הוא מביא את הדוגמה של הסיפור בן המלך ובן השפחה שהתחלפו, ... סידר מחדש את הפריטים סביב הכיסא בסדר המדויק, האריות כבר לא טרפו אותו, והוא זכה להיות מלך. המסר של אליעד הוא ברור - גם אם קיימים כל האלמנטים הנכונים, הסדר שבו הם מסודרים קובע אם האדם יצליח להשיג את מבוקשו או לא. הוא נותן ... להבנה חדשה לגמרי או להצלחה מוחלטת במשימה שהייתה בלתי אפשרית לכאורה. מדוע אי אפשר פשוט להציג את המידע בלי סדר ברור? אליעד מסביר כי המוח של האדם קולט ומבין דברים בצורה מסודרת והגיונית. הוא מדגים שאם מישהו ילמד חומר כמו מתמטיקה מהסוף להתחלה, הוא לעולם לא יבין את המתמטיקה. האדם חייב ללמוד בצורה ... מה היא רוצה יותר ממה שהיא כבר אוהבת? כך נוצר קונטרסט ברור בין המצב הנוכחי למצב הרצוי. הוא מדגיש שלא ניתן לקפוץ לשלב מתקדם של ההסבר בלי לעבור תחילה דרך השלבים הבסיסיים שמייצרים הבנה הדרגתית ומלאה. הסדר חשוב כי אם מדלגים ... משנה את הסדר של המילים או המשפטים, המסר לא יהיה זהה ולא יובן נכון. הוא מדגיש שסדר הדברים הוא לא עניין טכני בלבד, אלא מהותי מאוד להבנת התוכן. מה המשמעות של סדר נכון בלימוד רוחני או בפגישה עם אליעד כהן? אליעד מסכם את ההסבר בכך שהרעיון של סדר הדברים נכון במיוחד בתחום הלימוד הרוחני. אנשים מגיעים לפגוש את אליעד כי הם מחפשים להבין דברים בצורה עמוקה ונכונה. חלק מההבנה הזאת הוא ההבנה של סדר הלימוד עצמו. אליעד מדגיש שהמידע והתובנות כבר קיימים, אבל אנשים אינם מסוגלים להבין אותם לעומק כי הם מסודרים בצורה לא נכונה בתודעה שלהם. לכן, פגישה עם אליעד היא ...
תהליך הלימוד מאליעד כהן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך להתקדם בצורה הנכונה? איך להתמיד למרות שלא רואים תוצאות? לפרוש באמצע הדרך, למה כל כך קשה להיות מאושר? סדר הלימוד, קושיות על אליעד כהן, מאמץ ביחס למטרה
תהליך הלימוד מאליעד כהן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך להתקדם בצורה הנכונה? איך להתמיד למרות שלא רואים תוצאות? לפרוש באמצע הדרך, למה כל כך קשה להיות מאושר? סדר הלימוד, קושיות על אליעד כהן, מאמץ ביחס למטרה
... הלימוד מאליעד כהן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך להתקדם בצורה הנכונה? איך להתמיד למרות שלא רואים תוצאות? לפרוש באמצע הדרך, למה כל כך קשה להיות מאושר? סדר הלימוד, קושיות על אליעד כהן, מאמץ ביחס למטרה למה קשה להתמיד בתהליך הלימוד של אליעד כהן? אחת השאלות המרכזיות שעולות בתהליך הלימוד של אליעד כהן היא מדוע אנשים לא מצליחים להתמיד בתהליך הלמידה מתחילתו ועד סופו. אליעד מסביר שהבעיה המרכזית אינה נעוצה בשיטת הלימוד עצמה, אלא במגבלות של הלומד. לדבריו, אנשים מתחילים לחקור, מגיעים למקום קשה ומורכב, מתעייפים, מאבדים ריכוז, ואומרים לעצמם שאין להם כוח ... בדיוק באותו האופן, אליעד ממליץ שכאשר חקירה שכלית נעצרת, יש לבדוק נושאים נוספים וקרובים, וכך לשפר את היכולת הכוללת לחקור. מה לעשות כשלא רואים תוצאות בתהליך הלימוד? בעיה נוספת שאליעד מדגיש היא שהרבה אנשים מרגישים שהם משקיעים מאמץ גדול אך לא רואים תוצאות ברורות. לטענתו, פעמים רבות אנשים מתוסכלים כי ... שבו אדם נמצא במדבר ורוצה לשתות מים: אף שהמטרה (שתיית מים) פשוטה לכאורה, כיוון שהאדם נמצא במדבר, המאמץ למצוא מים יכול להיות עצום. כך קורה לפעמים גם בתהליך הלימוד - המטרה יכולה להיראות פשוטה, אך בגלל התנאים או מצב האדם, המאמץ הנדרש יכול להיות גדול במיוחד. האם אליעד כהן פורש מתהליך הלימוד עם התלמידים? אחד התלמידים מעלה טענה שאליעד כהן כביכול פורש מתהליך הלימוד באמצע, כאשר הוא אומר לתלמיד תבדוק בעצמך או תחקור לבד. אליעד מסביר שהוא מעולם לא פורש מהתהליך. לדבריו, הוא שולח את האדם לבדוק לבד כאשר הוא רואה שהתלמיד מנסה להתקדם לנקודות מתקדמות מדי בלי שהוא עשה את הבסיס. למשל, אם מישהו מנסה להרים משקולת כבדה שהוא לא מסוגל להרים, אליעד יחזיר אותו קודם למשקולות קלות יותר כדי שיצליח להתקדם בצורה נכונה ... את הבעיות אלא להנחות אותם כיצד לפתור אותן בעצמם בצורה נכונה. כאשר הוא אומר לך הביתה ותבדוק, זה לא כי הוא פורש מהתהליך, אלא משום שהוא מזהה שהאדם לא עשה את הבסיס בצורה נכונה וצריך לחזור אחורה כדי להתקדם שוב באופן יסודי. אליעד נותן דוגמה של תלמיד שתקוע בשאלה למה אני רוצה שאנשים יאהבו אותי? התלמיד ... שהוא עצמו מעולם לא הסתמך על אמונה עיוורת. כאשר הוא עצמו היה מתוסכל, הוא פשוט ניסה שיטות חדשות עד שמצא משהו שעבד עבורו. לפי אליעד, הדרך להצלחה היא לעבוד בצורה מסודרת, לא לדלג על שלבים, ולזכור שתמיד יש עוד דברים שאפשר לבדוק לפני שמתייאשים. מה החשיבות של עבודה מסודרת לפי שלבים? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש שוב ושוב היא החשיבות של עבודה מסודרת: להתחיל מהבסיס, לוודא שהוא מובן לעומק ורק אז להתקדם הלאה. הוא משתמש בדימוי של בניית בניין: אם הבסיס לא נבנה בצורה נכונה, אפילו אם נבנה בניין גבוה, הוא בסופו של דבר יתמוטט. לכן, מי שרוצה להגיע למטרה הסופית חייב לוודא שהוא בונה את הבסיס כמו שצריך, גם אם זה נראה לו איטי ומתסכל בתחילת הדרך. לסיכום, אליעד כהן מבהיר שתהליך הלימוד דורש סבלנות, מאמץ, ובעיקר סדר ודיוק בחקירה ובבדיקה של כל שלב בדרך. הוא קורא לתלמידיו שלא להתייאש, לא לדלג שלבים ולחקור לעומק את מה שנראה פשוט לפני שקופצים הלאה. איך להתמיד בתהליך הלימוד? למה קשה לי להיות מאושר? האם אליעד כהן פורש מתהליך הלימוד? איך להגיע לתוצאות למרות הקושי? האם תוצאות דורשות תמיד מאמץ גדול? איך ללמוד בצורה נכונה מאליעד כהן? האם אפשר להצליח בלי אמונה? שאלות על דרך הלימוד אצל אליעד כהן, שאלות על תהליך הלימוד מאליעד כהן ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? כדי ללמוד את הספרים של אליעד כהן ... וכך אפשר לזהות את כוונת המחבר ולהימנע מהבנות מוטעות. האם יש סדר קריאה חובה? בניגוד לספרי לימוד טכניים, בהם יש סדר ברור של פרקים שחייבים לקרוא לפי הסדר, ... חוזרים למילון המונחים ובודקים את ההסבר המפורט. האם יש סדר חובה לקריאת הפרקים? בשונה מספרי לימוד טכניים (לדוגמה ספר מתמטיקה שבו לומדים קודם חיבור וחיסור ... בתוכן העניינים של כל אחד מהם כדי למצוא את הפרקים הרלוונטיים ביותר עבורך. אפשר גם לקרוא את ההקדמות הקצרות שבספרים הללו כדי לקבל מושג כללי על הרעיון המרכזי ... על הספרים או המלצות על אופן ההבנה? לכל ספר יש דגשים ותחומים שונים, ולכן חשוב לבחור בסגנון הלימוד שמרגיש נוח. יש מי שמעדיפים לקרוא את הכל ברצף, ויש מי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? מהו סדר הלימוד הנכון? מהו הבסיס של הלימוד? איך להתחיל להבין את עצמי? האם יש הבדל בין יש לאין?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מהו סדר הלימוד הנכון?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מהו סדר הלימוד הנכון?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, אימון אישי לנוער, אימון אישי לדיאטה בתחום מהו סדר הלימוד הנכון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 06:52:00 - wesi1