אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשקר אנשים ✔איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך?

אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ניתן להשתמש בהן כדי לרמות אנשים. כל אדם, כאשר הוא שומע טענה, שואל את עצמו באופן אוטומטי "מי אמר שזה נכון?". ספק זה הוא טבעי ואינסטינקטיבי, במיוחד כאשר מדובר בדברים בעלי חשיבות. לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא שואל את המוכר "באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?". כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל.

כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו?

כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון.

אילו דוגמאות יש למניפולציות נפוצות שמשתמשים בהן מוכרים?
  • הדוגמה הראשונה שאליעד כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: "הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר". כאשר הלקוח ישאל את עצמו "האם באמת הרכב זכה בפרס?", הוא כבר יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן הוא מקבל את השקר בצורה קלה וטבעית.
  • דוגמה שנייה למניפולציה שאליעד כהן מציג היא רכב בעל הנעה רגילה (2x4), שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר". כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו "האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?", הוא כבר באופן אוטומטי מניח שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך.
  • דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק ("אולי היא לא באמת צהובה?"). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית.
מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים?

הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ספק בפרט משני כמו "האם הוא באמת זכה בפרס?", הוא כבר מניח שהפרט המרכזי נכון. זו למעשה טעות חשיבה נפוצה שאנשים עושים, והם כלל לא מודעים לכך.

איך להתגונן מפני מניפולציות שקריות כאלה?

אליעד כהן מסביר שכדי להתגונן מפני מניפולציה כזו, חשוב להטיל ספק באופן מלא ואמיתי. כאשר שואלים "האם מה שאומרים לי נכון?", יש לוודא שבודקים את הבסיס עצמו ולא רק פרט צדדי. אם מישהו טוען שרכב הוא 4x4 וגם זכה בפרס, לא מספיק לבדוק אם הוא זכה בפרס, אלא יש לבדוק גם אם הוא בכלל 4x4 מלכתחילה. הספק חייב להיות אמיתי ומוחלט, ולא להסתפק בתחושה של הטלת ספק לכאורה.

מה הסיכום של אליעד כהן על מניפולציות שקריות?

אליעד מדגיש שוב ושוב שחשוב מאוד לזכור ולהיות מודעים לכך שגם כאשר אנחנו חושבים שאנחנו מטילים ספק, יתכן שאנו כבר מקבלים הנחות יסוד שגויות. אנשים רבים בטוחים שהם ספקנים ובודקים עובדות, אבל בפועל הם בודקים רק את הפרטים השוליים, והבסיס השקרי נשאר מוסתר ומקובל עליהם בלי שהם שמים לב. כדי למנוע מניפולציה, חייבים לבדוק את העובדות מהיסוד, לא להתפתות להאמין מיד, ולא להניח מראש שום דבר שנאמר.
איך מרמים אנשים? כיצד פועלת מניפולציה שקרית וכיצד ניתן להתגונן ממנה?

כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו במשהו, באופן טבעי עולה אצל השומע השאלה: "מי אמר שזה נכון?". ספקנות זו היא אינסטינקטיבית, במיוחד כאשר מדובר בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין.

כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין?

כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה.

שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה:

המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל:

- אם רכב מאיץ מאפס למאה בעשר שניות, והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: "הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר".

- כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה "האם הרכב באמת זכה בפרס?", הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו לקבל את השקר בלי לשים לב.

דוגמה נוספת:

- אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה".

- ברגע שהלקוח מטיל ספק ושואל "האם באמת הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר?", הוא בעצם כבר מניח שהוא אכן 4x4, וזה מה שגורם לו לקבל את השקר.

כיצד להתגונן ממניפולציה כזו?

כדי לא ליפול למניפולציה הזו, יש לוודא שהספק הוא אמיתי ומלא. כאשר בוחנים טענה, יש לבדוק את כל הפרטים ולא להניח מראש שהבסיס נכון. במילים אחרות, גם כשנראה שמטילים ספק, יש לוודא שבאמת שואלים את השאלות הנכונות ולא נופלים לאשליה של אמת לכאורה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע במניפולציה שקרית הפעם שהיא יכולה להתפרש רק כשקרית ואני אסביר בעצם איך מרמים אנשים ואיך ניתן בעצם להתגונן מהתרמית הזאת. וזה הולך ככה נניח שמספרים לבן אדם משהו רוצים למכור לבן אדם איזה מוצר, עכשיו אוטומטית כשרוצים לשכנע בן אדם במשהו יש לבן אדם סביר את השיכול דעת לשאול את עצמו "מי אמר שמה שהוא אומר לי זה נכון?". לדוגמה נגיד בן אדם בא לקנות איזה נגיד רכב והוא רוצה לדעת שהרכב הזה נגיד נוסע במהירות מסוימת, נגיד מאיץ מאפס למאה במהירות מסוימת ואז הוא ישאל את המוכר שאלה יגיד לו "תגיד לי כמה זה מאיץ נגיד מאפס למאה?" ואז הוא ייתן לו איזו תשובה.

עכשיו אוטומטית במוח של הבן אדם הוא שואל את עצמו "מי אמר שזה נכון?", כאילו כשנותנים לבן אדם תשובה מידע בפרט בדברים חשובים שחשובים לבן אדם אז הבן אדם שואל את עצמו "מי אמר שמה שאומרים לי זה נכון?". עכשיו קיימת דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר "מי אמר שזה נכון אולי זה לא נכון?".

אז בעצם כדי לשקר את הבן אדם המוכר צריך גם לגרום ללקוח לקונה לחשוב שמה שהוא אמר לו זה נכון וגם הוא צריך בו זמנית איכשהו לתת ללקוח את האפשרות להטיל ספק במה שהוא אמר ואף על פי כן להאמין לו. זאת אומרת בא נסביר את זה עוד פעם, נגיד לדוגמה בן אדם נגיד רוצה לקנות חולצה צהובה וזה נגיד סרוג הוא לא יכול לראות אם זה צהוב או לא צהוב, אוקי אז נגיד הוא רוצה לקנות חולצה צהובה ונגיד שהחולצה היא ירוקה ואז נגיד הוא שואל את המוכר "זה צהוב?" המוכר אומר לו "כן זה צהוב", עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו "מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?".

עכשיו למוכר יש פה שתי משימות 1. זה קודם כל לשכנע את להאמין לו שהחולצה מבפנים צהובה בהנחה שללקוח יש ספק. 2. לתת ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו. זאת אומרת ללקוח יש צורך רגשי לשאול "האם עבדו עלי או לא?" אבל הבעיה היא שכשהלקוח שואל את עצמו "האם עבדו עלי או לא?" אז בעצם הוא לא כל כך מאמין למוכר. אז בעצם השאלה היא מה המוכר שרוצה לשקר את הבן אדם, מה המוכר צריך לעשות כדי גם לאפשר ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו וגם מצד שני עדיין להאמין למוכר, אז מה התשובה? התשובה היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ולהגיד את זה ללקוח.

לדוגמה נגיד שהלקוח, בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד הרכב הזה עושה מאפס למאה בעשר שניות והמוכר נגיד רוצה להגיד ללקוח שהרכב הזה הוא עושה מאפס למאה בחמש שניות. אז מה שהמוכר יכול להגיד ללקוח זה להגיד לו "תקשיב הרכב הזה עושה מאפס למאה בחמש שניות", ואז אוטומטית מה קורה בראש של הלקוח? בראש של הלקוח, הלקוח אומר "מי אמר שזה נכון?" ואז המוכר צריך להגיד ללקוח "ולא רק זה אלא שהרכב הזה זכה בקטגוריה שלו בתור הרכב המהיר ביותר, בתאוצה המהירה ביותר". עכשיו שימו ללקוח "הרכב הזה זכה בתאוצה המהירה ביותר" זה עצמו מבוסס על זה שהוא מאיץ מאוד מהר, זאת אומרת אם הוא לא היה מאיץ מאוד מהר הוא לא היה יכול לזכות בקטגוריה במקום הראשון ביותר, ואז בעצם מה קורה? הלקוח עדיין יכול להטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" אבל כשהלקוח מטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" תוך כדי זה הלקוח הוא בעצמו מאמין שבעצם הרכב הזה הוא מאוד מהיר.

ועכשיו אני אתן נגיד דוגמה אחרת, נגיד לדוגמה בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד שזה רכב שנוסע 2x4 רק הנעה רגילה והלקוח נגיד רוצה 4x4 ונגיד רוצים לשקר את הלקוח נניח שרוצים לשקר את הלקוח כי זאת לצורך העניין הדוגמה ואז אומרים ללקוח "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4 ה - 4x4 שנבחר השנה ל4x4 כי טוב" הוא בכלל לא 4x4. עכשיו מרגע שאומרים לו "הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב" אוטומטית הלקוח שואל את עצמו במוח שלו "רגע באמת הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב?" וכשהוא שואל את עצמו את זה הוא בעצם צריך להניח שהרכב הזה הוא 4x4 ואז בעצם הלקוח גם מניח שמה שאמרו לו זה נכון וגם הוא מרגיש שעדיין הוא הטיל ספק.

זאת אומרת כשהלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו "האם באמת הרכב הזה הוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?" תוך כדי שהוא מטיל ספק, הוא בטוח שהוא מטיל ספק הוא בכלל מאמין שמה שאמרו לו קודם זה נכון ובכלל גם זה לא נכון. בקיצור איך מתגוננים מהמניפולציה הזאת כשבן אדם מטיל ספק הוא צריך לזכור ולוודא שהוא מטיל ספק באופן מלא, גם כשבן אדם מרגיש שהוא מטיל ספק וכשהוא אומר "רגע מי אמר שמה שאמרו לי זה נכון?" עדיין לבדוק שהוא עושה את זה באופן מלא כי יכול להיות שגם כשהוא מטיל ספק וכשהוא בטוח שהוא בודק הוא עדיין בכלל מאמין למשהו שהוא לא נכון. אז שלא יעבדו עליכם.
צורך רגשי טכניקות אתגרים התגוננות להאמין בשקר איך לרמות את הלקוח מוחלטות שיטות במה להאמין המוכר תשובה איך לגרום ללקוח שלך איך להאמין איך לרמות אנשים איך לרמות את הלקוח איך לרמות לקוח איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשקר איך לשקר אנשים איך לשקר את הלקוח איך מרמים אנשים במה להאמין לגרום לאנשים להאמין לגרום לאנשים להאמין לך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להאמין להאמין לך למי להאמין לקוח לקוחות לרמות לרמות אנשים לרמות את הלקוח לרמות לקוח לרמות לקוחות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים להאמין לשכנע אנשים להאמין לך לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשקר לשקר אנשים לשקר את הלקוח לשקר לקוח מניפולציה מניפולציה על אנשים מניפולציות מרמה רמאות רמאי רמאים שיטות שיטות לשקר שיטות מניפולציה שכנוע שלא יעבדו עליך שקר שקרים שקרנים
לשקר או לומר את האמת, איך לשקר בצורה אמינה? למה לא כדאי לשקר לאחרים? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? איך לשקר בלי למצמץ? איך לשקר אנשים? למה לא לשקר אנשים? למה לא לשקר לקוחות? למה לא כדאי לשקר אנשים? האם לומר את האמת או לשקר? האם כדאי לשקר? למה לא לשקר מישהו? איש מכירות, איש שיווק, איש תקשורת, פוליטיקאי, גורג קוסטנזה, גרי סיינפלד, איך לשקר מכונת אמת? איך לשקר פוליגרף? למה לומר את האמת? מה רע בלשקר אנשים? איך לא לשקר לעצמך?
... לשקר בצורה אמינה? למה לא כדאי לשקר לאחרים? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? איך לשקר בלי למצמץ? איך לשקר אנשים? למה לא לשקר אנשים? למה לא לשקר לקוחות? למה לא כדאי לשקר אנשים? האם לומר את האמת או לשקר? האם כדאי לשקר? למה לא לשקר מישהו? איש מכירות, איש שיווק, איש תקשורת, פוליטיקאי, גורג קוסטנזה, גרי סיינפלד, איך לשקר מכונת אמת? איך לשקר פוליגרף? למה לומר את האמת? מה רע בלשקר אנשים? איך לא לשקר לעצמך? וכאן אסביר עוד אחת מהסיבות למה לא כדאי לשקר לאנשים אחרים, או לכל הפחות למה לא כדאי ללהתרגל לשקר לאנשים אחרים? אז בעיקרון, יש הרבה יתרונות בלשקר אנשים אחרים. אבל צריכים לדעת שיש גם המון חסרונות בלשקר אנשים אחרים. וכאן אסביר על עוד אחד מהחסרונות בעיקר עבור מי שרגיל לשקר אנשים אחרים. דהיינו, אני לא מדבר על שקר חד פעמי כלשהו, אלא על בן אדם שיחסית רגיל לשקר אנשים אחרים, לדוגמה איש מכירות / איש שיווק / איש תקשורת / פוליטיקאי וכיוב, שבאופן יחסי רובם רגילים לשקר אנשים אחרים בדרך קבע. ולפני שאני אסביר מה החיסרון בלהתרגל לשקר לאנשים אחרים, אסביר כי גם לשקר צריכים לדעת. דהיינו, ... יותר ממה שהיא באמת, וככה האדם יכול לקחת סיכונים לא נכונים בצורה לא נכונה ולהידפק בגדול. בפרט אדם שרגיל לשקר אנשים אחרים בכך שהמציאות יותר טובה ממה שהיא, שאז הוא בטעות מתחיל להאמין לשקרים של עצמו באופן ספציפי וגם באופן ... בצורה נכונה ואמינה ביחס למציאות בשטח, אלא רק ביחס לשקרים שהוא רגיל לשקר את עצמו. במילים אחרות, אם תתרגל לשקר אנשים אחרים שהמציאות יותר טובה ממה שהיא, אתה בטעות עשוי להאמין לזה ואז לקבל החלטות על בסיס השקרים שאתה משקר ... אחר כך לרעה, לחשוב שהמציאות רעה יותר ממה שהיא באמת. במילים אחרות, צריכים לדעת, שיש מחיר רציני למי שמתרגל לשקר אנשים אחרים. שהמוח של האדם נדפק ולא מצליח להבדיל בין אמת לבין שקר בצורה מספיק מדויקת. ואז זה מגדיל את ... למצב כזה, שהוא יותר חכם במאה אחוז מאשר המוח של עצמו, הרי שהוא לוקח סיכון רציני, בכך שהוא מתרגל לשקר אנשים אחרים מה שבדרך כלל גורם למוח של האדם להתרגל לשקר גם את עצמו, גם לרעתו של האדם.
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? ... תרנגול ביד כשאין שום תרנגול - הוא משקר. שקר זו יצירת פער מכוון בין האמת למציאות המוצגת. מדוע קשה לשקר אנשים, ומהו מנגנון ההגנה הטבעי שלהם? הסיבה שקשה לשקר אנשים נעוצה במנגנון הטלת הספק הטבעי שיש לבני אדם. כאשר אדם שומע מידע חדש, הוא שואל את עצמו באופן טבעי: ... היד, ומישהו מתעקש ואומר שיש לו תרנגול ביד - הוא משקר, כי המציאות אינה כזו. שאלה: למה בכלל קשה לשקר אנשים? תשובה: הקושי נובע ממנגנון ההגנה הטבעי של האדם - הטלת ספק. הטלת ספק היא הפעולה שבה האדם בודק אם ... יודע מה המחיר של להישאר בתוך שקרים. סיכום ארוך ומפורט עם הדגשה על כל הפרטים, הדוגמאות וההסברים: יש אפשרות לשקר אנשים ולהפוך לשקרן ורמאי בכל תחומי החיים. אם רוצים לעשות זאת ברמה מקצועית, צריכים להכיר כמה כללים בסיסיים: קודם כל, ... הנכון? מה לעשות שלא יעבדו עליך? מה לעשות שלא ישקרו אותך? איך לדעת מי צודק? שיטות לרמות אנשים, שיטות לשקר אנשים, איך להסתיר סודות? איך להסתיר מידע? ההגנה הכי טובה היא התקפה, כל הפוסל במומו פוסל, איך לא לשקר את ...
מניפולציות, אנשים מניפולטורים, להאמין לשקרים של עצמך, מניפולציות על אנשים, לשקר אנשים אחרים, לשקר את עצמך, שקר עצמי, מניפולציה עצמית, אין שכל אין דאגות, לעשות מניפולציות
מניפולציות, אנשים מניפולטורים, להאמין לשקרים של עצמך, מניפולציות על אנשים, לשקר אנשים אחרים, לשקר את עצמך, שקר עצמי, מניפולציה עצמית, אין שכל אין דאגות, לעשות מניפולציות
מניפולציות, אנשים מניפולטורים, להאמין לשקרים של עצמך, מניפולציות על אנשים, לשקר אנשים אחרים, לשקר את עצמך, שקר עצמי, מניפולציה עצמית, אין שכל אין דאגות, לעשות מניפולציות האם אנשים מניפולטורים משקרים גם ...
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
...שזהו יתרון ולא חיסרון. למה אנשים ממשיכים לעשות דברים למרות שהם יודעים שזה רע? אנשים רבים ממשיכים לעשות פעולות שליליות למרות שהם מודעים לנזק, מכיוון שהסיבות הפנימיות שמניעות אותם חזקות יותר מהסיבות להפסיק. אליעד מדגים זאת עם עישון: אדם יודע שעישון מזיק לו, אך עדיין ממשיך לעשן. זה קורה מכיוון שבתוך תוכו הוא מאמין שהתועלת שהוא מקבל גדולה יותר מהנזק, ולכן הוא ממשיך. כאשר עושים מניפולציה, אפשר להשתמש בדיוק בזה - להציג לאדם באופן עקיף את היתרונות הפנימיים שהפעולה מעניקה לו, ובכך לחזק אצלו את ההחלטה להמשיך...
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
...נוכל לזהות שקר בשיווק? אחת הדרכים לזהות שקר בשיווק היא לבדוק אם המוכר מציג את היתרון כמשהו מוחלט או אם הוא מציג את המוצר בצורה שמדגישה יתרון מסוים בהקשר מסוים, מבלי להסתיר את החסרונות. אליעד מסביר את הרעיון הזה דרך דוגמאות רבות, כמו חוויית קניית מוצר לשיפור מראה חיצוני שכביכול יפתור בעיות אחרות, ומציין כי אם המוכר מציג את זה כמשהו מוחלט (אתה חייב את זה), מדובר בשקר. האם קיימת אמת מוחלטת בשיווק? אליעד מציין שבשיווק אין תמיד אמת מוחלטת, כי מה שנכון עבור אדם אחד עשוי לא להיות נכון עבור אחר. כל אדם...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
...עליו, ניתן להסביר לו שהמטרה היא לא עצם השקר, אלא יצירת תועלת ללקוח. האם הכוונה משנה את מוסריות השקר? כאשר אנשים מספרים שקרים לבנים כדי לגרום למישהו אחר להרגיש טוב יותר או להניע אותו לפעולה חיובית, השקר נתפס כפחות שלילי. ניתן להשתמש בגישה זו ולומר לעובד שהשקר לא נועד לרמות את הלקוח לרעתו, אלא כדי לעזור לו לקבל החלטה שתהיה טובה עבורו בטווח הארוך. דוגמאות לשימוש בשקרים לצורך תועלת: - אנשי דת שמציגים הוכחות שאינן מדויקות כדי לחזק את אמונת המאמינים, מתוך מחשבה שזה יועיל להם. - רופאים שמשמיטים מידע כדי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשקר אנשים, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשקר אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, אימון אישי לקריירה, מטפל בנושא לשקר אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3131 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 00:17:37 - wesi1