אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה?

כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם.

איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה?

לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר.

אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא בטוח. לעומת זאת, אם אין ודאות מוחלטת ברווח שיקבל, האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה.

מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: "אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי", צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים "חדשה" ו"סלון חדש"? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו.

לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד ("הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y"), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: "יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה". כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח.

איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות?

אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות:
  • קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור ("לסלון החדש שלך"), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו ("הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה").
  • קודם לומר את הדבר הפחות בטוח ("הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך"), ואז להוסיף את המחויב ("בסלון החדש שלך").
  • לעטוף את האפשרי במחויב: "לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש".
  • לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: "הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך".
  • לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: "הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך", או "גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך".
לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו.

איך משתמשים במניפולציות בחיי היום - יום?

אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ביחסים בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: "כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע", היא יוצרת...
אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר.

ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו כרגע, מאשר מה שהוא ייתן בתמורה. על כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם.

לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע.

הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו את השקל). אומנם 2 שקל הם תועלת קטנה, אבל יש לך ודאות של 100% בתועלת הקטנה הזו ולכן אתה תבצע את העיסקה הזו.

אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך.

במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד).

על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון.

ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו?

כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח:

הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה...

מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ("שלי")? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת רוצה?

כשעונים לו תשובה, יש להשתמש במושגים שלו ("טלויזיה חדשה", "לסלון החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה -

לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי"

מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y".

בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: "אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה.

לעומת זאת, מוכר חכם יענה: "יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון החדש שלך! אתה תהנה מחויה חדשה!." (המילה "חדש" חוזרת בכוונה להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי") שהם ממילא יותר מחויבים עבורו.

המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי")

הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו ("טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y").

וכך ע"י "ההדבקה", נוצרת במוחו של הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא בספק לגביו.

זאת הסיבה, שבפרסומת לרכב חדש, שמים ליד הרכב בחורה יפה. למה? כי הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של "אני רוצה" כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה.

ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות:

- קודם להגיד את המחויב, ואח"כ את האפשרי - "יש לי בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה, הנה היא!."

- קודם להגיד את האפשרי, ואח"כ את המחויב - "אתה רואה את הטלויזיה הזאת? היא תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך!"

- לעטוף את האפשרי במחויב - "בשביל הסלון החדש שלך, יש את הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהיא בדיוק הטלויזיה החדשה שאתה מחפש!". (חזק)

- לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר - "יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה עבורך, הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהוא מתאים בדיוק לסלון החדש שלך ובשביל הטלויזיה החדשה שלך!". (חזק מאד)

טכניקה נוספת למניפולציה היא - לבטא את דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע \ כבר התממש:

"הטלויזיה הזאת משתלבת בדיוק בסלון החדש שלך, בתור הטלויזיה החדשה שלך" (הווה)

"אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד טובה והיא עדיין תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך". (עבר)

כל מה שהוסבר עד עכשיו, רלוונטי לגבי כל בנאדם במחשבות שלו עם עצמו. איפה בתוכך יש מוכר? איפה בתוכך יש קונה? איפה בתוכך נמצא הקונה החכם? איפה נמצא בתוכך הקונה הטיפש?

קונה חכם שמגיע לחנות והמוכר "עובד" עליו, פתאום מרגיש, שהוא רוצה את הטלויזיה שהמוכר הציע לו, אבל, הוא יודע למה הוא מרגיש ככה - בגלל הטכניקות (מניפולציות) שהמוכר הפעיל עליו. לכן, אי אפשר "לעבוד עליו".

כשיש לך מטרה, שאתה רוצה להשיג אותה, עליך להשקיע מאמץ כדי להשיגה. המאמץ הוא עלות. מה שאתה חושב שתקבל כשתשיג את המטרה - היא התועלת. כלומר, גם אתה בתוך עצמך, מנסה למכור לעצמך. לדוגמה: יש לך מחשבה שאומרת - "אם אני אעשה ספורט, אז אני ארד במשקל". המוכר הוא המחשבה "לרדת במשקל", והקונה הוא זה שצריך לשלם ב"לעשות ספורט".

אם אתה רוצה לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ולהבין למה זהו המצב. התשובה היא, שכנראה שמבחינתך, החיסרון גדול מהיתרון או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של מוכר - קונה נמצא בתוכך בכל פעולה. יש לך מלא רצונות, וכל רצון "מוכר" לכיוון שלו. רצון אחד אומר לך - "לך לים", רצון שני - "לך לעבוד". לכל רצון יש יתרון וחיסרון כמובן, אבל בסוף אתה משקלל ומחליט לפי מה שאתה חושב שיביא לך את היתרון הגדול ביותר, בסבירות הגבוהה ביותר. לדוגמה: אם יתנו לך שתי אופציות להשקעה: להשקיע שקל, ולקבל בתמורה, בודאות, 2 שקל, או להשקיע שקל, ואולי לקבל מיליון שקל, ברור שאתה תלך על האופציה השניה, כי שקל אתה מוכן להפסיד תמורת האפשרות לזכות במליון שקל. אבל אם יגידו לך, שהסיכוי לזכות במיליון שקל הוא אחד לאינסוף, אתה תוותר ותלך על בטוח, על האופציה הראשונה, לקחת בודאות 2 שקל. כך שהכל זה עניין של שקלול מול עצמך.

המוח של האדם עושה עליו מניפולציה. וזה לא בהכרח רע, כי החיים האלה קיימים בצורה מניפולטיבית (מכלום לעשות משהו זה מניפולציה). המוח של האדם אומר לו שהוא רוצה להיות מאושר, ואם הוא ישיג את X, אז הוא יהיה מאושר. העוצמה שבה האדם רוצה את האושר המוחלט, והאמונה שיש לאדם בצורה היחסית שתתן לו את המוחלט - זה מה שנותן לו את המוטיבציה להשיג את האושר המוחלט. לכן, אם הוא היה פחות רוצה את האושר המוחלט, אזי הוא היה פחות מתאמץ להשיג האת האושר היחסי, או שהוא מאוד רוצה את האושר המוחלט ופחות חושב שהאושר היחסי יביא לו את זה. בהנחה שהאדם מאד רוצה את האושר המוחלט, וגם מאמין שהדבר היחסי ייתן לו את האושר המוחלט, אז הוא משתעבד ליחסי (שזה לאו דוקא רע, פשוט ככה זה עובד). אם האדם היה מבין בדיוק מה הוא רוצה, שזה המוחלט ושהכל יהיה כרצונו תמיד, אז הוא לא היה יכול להכנס לחוויה שאומרת שאם הוא ישיג משהו יחסי, זהייתן לו את המוחלט ואת...
להוכיח פוליטיקה להרגיש האושר המוחלט לברר הלקוח עולם המכירות דתיים ניסיון לבצע עסקה לשמוע nlp nlp איך לשכנע איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך למכור איך למכור יותר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוחות איך מרוויחים כסף איך עושים כסף הגדלת מכירות טיפים טיפים לשכנוע טיפים לשכנוע לקוחות טכניקות טכניקות לשכנוע טריק טריקים טריקים לשכנוע טריקים לשכנוע אנשים ייצור הכנסה כושר כושר שכנוע כסף לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה למכור למכור יותר לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לקוח לקוחות לקנות לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות מכירות נלפ שכנוע שכנוע אנשים שכנוע לקוח שכנוע לקוחות
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
... ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה איך יוצרים רצון חזק ואמיתי? הנושא המרכזי שאליעד מדבר עליו בהרצאה הוא ... כדי לתפוס את הקיר עליו להיאחז במשהו, כלומר, ליצור אחיזה בעזרת חיסרון או צורך. כיצד להפוך את החיסרון ליתרון? אליעד נותן דוגמה שבה אדם מבקש כסף כצדקה. ככל שהאדם שמבקש משדר חיסרון גדול יותר, כך גדל הסיכוי שייתנו לו את הכסף. למה? מכיוון שככל שאתה מביע רצון חזק לקבל, האדם הנותן מרגיש יתרון יחסי ורצון לתת. לדוגמה, אם אדם בא ... גדול בהתאם. לפעמים, דווקא הקושי להשיג משהו הוא זה שמעצים את הרצון ואת היכולת להגיע אליו בסוף. אליעד ממחיש זאת גם בסיפור שבו רבי נחמן חילק את הכסף לצדקה בצורה איטית ומדודה, כדי לחזק את הרצון ואת היכולת שלו לוותר על הכסף ולשחרר אותו. כיצד ניתן ליישם זאת בזוגיות או ביחסים עם אחרים? גם בזוגיות, אליעד ממחיש את הרעיון ... כך הוא ייצור תחושה חזקה יותר של אהבה כלפי בן הזוג, וגם בן הזוג ירגיש ויעריך זאת. כיצד לתרגל וליישם זאת בחיי היום יום? אליעד ממליץ לתרגל את הטכניקה הזאת בכל תחומי החיים: אם אתם רוצים להצליח בעבודה, בזוגיות או בכל תחום אחר, שאלו את עצמכם כיצד הייתם מתנהגים אם הייתם רוצים את ההצלחה הזו באופן טוטאלי, ואז פשוט התחילו לעשות את אותן פעולות. תרגול מתמיד של הטכניקה יגרום לכם לא רק לרצות יותר, אלא גם להצליח יותר, שכן הרצון יהפוך להיות דלק אמיתי להישגים. איך להגדיל את הרצון? כיצד לגרום למישהו לרצות אותי? איך להרגיש חיסרון? מה זה רצון מוחלט? איך ליצור מוטיבציה? מה לעשות כדי לרצות יותר? ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים ... שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח ... תשלום שכר מינימום. כלומר, גם אם עובד אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות ... עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. ... ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם ... בעוד העובד ידרוש תגמול גבוה יותר משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים ... באופן מלא את היכולת שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובד ירצה לעבוד טוב יותר, היא ההרגשה האישית שכדאי לו להתאמץ, למשל בגלל תגמול כספי או הזדמנות להתקדם. כאשר העובד מבין שיש לו רווח ... בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול? תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח ... הוא יאמר על 20 יחידות נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ... נהיה מיומן יותר, הוא יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: ... בפועל אנו נדרשים לשלב בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים. כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על ... הם רוצים לעבוד יותר טוב כי הם חושבים ששווה להם לעבוד יותר טוב אחת מהסיבות שהם חושבים ששווה להם לעבוד יותר טוב זה בגלל שהם מקבלים כסף עד כאן זה הגיוני? הגיוני. עכשיו מה זה אומר בעצם ... מעבר לזה לפי ביצועים זה מה שאידיאל בעולם אידיאלי ככה זה אמור לקרות ובעולם אידיאלי אתה גם כן אמור לדעת לבדוק בדיוק כל עובד כמה כסף הוא מכניס לך כי אתה יודע מה הוא עשה בדיוק ואתה יודע כמה בדיוק כסף זה מכניס וכו וזה בעולם אידיאלי מאחר שהעולם שלנו ... יעדים אנחנו רוצים לתגמל אותו על היעדים האלה, אנחנו רוצים להגיד לו תקשיב אנחנו מציבים לך איזו מטרה אם תגיע אליה אתה תקבל סכום כסף מסוים, לדוגמה מה המטרה שאנחנו מציבים לו אם נגיד ... בסדר, מה קורה עכשיו משנה זה מה קורה בחודש הבא בחודש הבא אנחנו רוצים אנחנו בעיקרון מה רוצים שהוא ייצר כמה שיותר יחידות בכמה שפחות כסף כעיקרון נכון, השאלה היא איך עושים את זה בעצם כי ... יקבל אחוזים נגיד מהרווחיות של המחלקה שלו ואז יהיה לו אינטרס להתאמץ כמה שיותר כל הזמן אבל זה לא תמיד פתיר לא תמיד אתה יודע כמה כסף הוא מכניס, לא תמיד זה תלוי בו לא תמיד זה פה לא ... הבא אנחנו נגיד לו תייצר לנו x יחידות מאותו משהו עשרים יחידות פלוס y נגיד אחר למה כי אנחנו לא רוצים שהוא ידע על מה הוא קיבל את הכסף, אנחנו רוצים כשאנחנו מתגמלים אותו שהוא לא ידע. ... בדיוק זהה, ברגע שאתה לא עושה את היעדים זהים בדיוק אז הוא לא יכול לעשות השוואה בין דבר לדבר. מה עושות נגיד חברות שיווק שרוצות למכור מוצר נגיד יש להם מוצר שלא מצליחים למכור אותו ועוד מוצר מחברים לך את זה פלוס זה ופלוס זה ... אתה לא משלם על הבורג אתה משלם על הבורג פלוס זה ופלוס זה שווה מחיר אחר, איך יכול להיות כי בראש שלך אתה לא יודע על מה לקחו לך את הכסף לקחו לי אותו על זה או על זה לא יודע על מה, איפה ... מה אתה הבנת? ש: מה אני הבנתי. אליעד: כן. ש: הבנתי שצריך לייצר לעובד יעדים שונים כל פעם כדי שהוא לא בדיוק ידע על מה הוא קיבל את הכסף שהוא יחשוב שזה אולי קשור לזה אולי לזה לבלבל ...
האם ואיך לבלבל את השריר? האם ועד כמה חשוב לגוון בתרגילים שונים באימון? בלבולי שרירים, כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול?
... לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול? אז יש מושג שנקרא בלבול שרירים. מה הכוונה? הכוונה היא שלוקחים שריר ומאמנים אותו בדרך מסוימת ואחכ מבלבלים אותו ומאמנים אותו ... וכיוב, כדי לבלבל את השריר כדי להגדיל את מסת השריר וכיוב? אז האמת היא שאתה יכול לבלבל רק את עצמך ואת המוח שלך. את השריר שלך אתה לא יכול לבלבל. לשריר שלך אין שמץ של מושג איך ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן. מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול? כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות. לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות ... המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח הרצוי. אך גם כאן קיימים חסרונות משמעותיים. עסק שמוכר מעט מוצרים ביוקר חשוף לסיכון גבוה יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים. איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ביוקר למעט לקוחות? אליעד כהן מדגיש כי למעשה אין תשובה חד משמעית לגבי המודל העסקי האידיאלי. ההחלטה חייבת להיעשות בהתבסס על שורה ארוכה של ...
התעשרות מהירה, לעשות כסף בלי לעבוד, להתעשר מהר, לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות
התעשרות מהירה, לעשות כסף בלי לעבוד, להתעשר מהר, לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות
... מהירה, לעשות כסף בלי לעבוד, להתעשר מהר, לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות איך להרוויח כסף בקלות בלי לעבוד קשה? ההרצאה עוסקת בתופעה בה אנשים רוצים להרוויח כסף בלי לעבוד קשה, ובדרכים בהן אנשים ... אליעד כהן מציין כי מדובר באמונה רווחת אצל רבים, לפיה ניתן להתעשר מבלי להשקיע הרבה זמן ומאמץ. השיחה ... לחפש קיצורי דרך, אשר לעיתים אינם מביאים תוצאות. מהו הרצון להרוויח כסף בלי לעבוד? אליעד מסביר את הפער שבין הרצון של אנשים לכסף לבין השנאה לעבודה. רצון זה מוביל רבים לחפש דרכים להתעשר במהרה, ובכך הם נפנים לתחום הקורסים והמנטורים אשר מבטיחים כסף בקלות. כל תקופה יש טרנד של איך להתאשר, עם הצעות מגוונות, שבדרך כלל לא כוללות את הדרך האמיתית להגיע לעושר. השאיפה היא לקנות את החלום של הצלחה מהירה - להרוויח כסף מבלי להשקיע מאמץ. האם באמת אפשר להרוויח כסף בקלות? אליעד מציין כי בעבודת חיים ... דבר שיביא לתוצאות טובות יותר בפחות זמן ומאמץ. ככה בעצם אפשר להרוויח כסף בקלות - לא בכך שלא נעשה עבודה, אלא בכך שהעבודה נעשית בצורה נכונה ויעילה יותר. האם אפשר להרוויח כסף בלי לעבוד בכלל? לפי אליעד, מרבית השיטות המבטיחות לאנשים להתעשר במהרה עם מינימום זמן ומאמץ הן לרוב ... קיצורי דרך. לדוגמה, אנשים מנסים לעקוף את כל האחרים בתור כדי להרוויח יותר מהר, אך בסופו של דבר התוצאה נשארת בעינה. השיטות המבטיחות כסף בקלות הן לא יעילות לאורך זמן, והשיטה ... למי שמוכן לעבוד בצורה נכונה ולא מנסה לעקוף את הדרך. האם אפשר להרוויח כסף בעבודה שאתה אוהב? אליעד מציין כי הדרך להרוויח כסף בקלות אינה בהכרח דרך השיטה או ... שתהיה יותר נלהב מהעבודה שלך, כך העבודה תרגיש פחות קשה, ותוכל להרוויח יותר כי תהיה מוכן להשקיע בה יותר. עבודה ...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים ... לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז ... שקלים ליחידה, ההכנסה הכוללת תהיה עצומה. כך, אפילו אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, ... עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח ... המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא רוכשת אותן מספק בשקל אחד בלבד לקילו. לקוח מגיע ומציע לקנות את כל העגבניות בחמישה שקלים לקילו. לכאורה העסקה רווחית, שכן המוכר עדיין מרוויח ארבעה שקלים לקילו. אך מה קורה בפועל? אם בעל החנות יסכים לעסקה הזאת, הוא אמנם יקבל תשלום מיידי על כל הסחורה, אבל הוא יאבד את האפשרות למכור חלק מהעגבניות במחיר המלא של עשרה שקלים ללקוחות אחרים, דבר שהיה מגדיל את רווחיו משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל במחיר מופחת של חמש מאות שקלים לשעה. לכאורה מדובר בהכנסה מיידית משמעותית, אך לפני שהוא מסכים לכך, עליו לשאול את עצמו האם הוא יכול למכור את השעות האלה ללקוחות אחרים במחיר מלא בעתיד. אם כן, הוא למעשה נועל את עצמו במחיר נמוך, מפספס הזדמנות לקבל תשלום מלא, ובכך מפסיד כסף בטווח הארוך. במקרים ... מפתה כעת עלולה להתגלות כהחלטה גרועה בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ההנחה יפגע בתפיסת הערך של המוצר או השירות בעיני לקוחות אחרים? מסקנות והמלצות מעשיות ההחלטה על מתן הנחה כמותית אינה חד משמעית, אלא תלויה בהערכה מדויקת של העלות האלטרנטיבית, התחרות בשוק והיכולת למכור את המוצר במחיר מלא ל
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם להרוויח כמה שיותר מאותו מוצר או שירות שהם מוכרים. כל אדם מעוניין להרוויח כמה שיותר, אך לא כל אחד מצליח בכך. הוא מתאר שלוש דמויות שונות: האדם הלוזר, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 50 שקלים. במצב כזה הוא מפסיד כסף. האדם הבינוני (למ - לם), קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו באותו מחיר בדיוק. הוא לא מרוויח ולא מפסיד, הוא פשוט מתגלגל. האדם הטוב יותר קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 150 שקלים, וכך מרוויח סכום בינוני. האדם המצליח, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 200 שקלים. הוא מצליח לייצר רווח משמעותי ... של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים יותר, גם אם אתה כבר מרוויח על המוצר שלך. לדוגמה, אם אדם קונה מוצר ב - 100 ומוכר אותו ב - 200, הוא מרוויח לכאורה 100 שקלים. אבל אולי הוא יכול היה להשתמש באותם 100 שקלים כדי לקנות מוצר אחר שהיה מאפשר לו למכור אותו ב - 250 שקלים. במצב כזה, למרות שהרוויח 100 שקלים, הוא למעשה הפסיד 50 שקלים נוספים שהיה יכול להרוויח, לו רק היה חושב על האלטרנטיבה. דוגמה נוספת שמביא אליעד: במקום לקנות מוצר אחד ב - 100 ולמכור אותו ב - 200, הוא יכול לקנות שני מוצרים שכל אחד מהם עולה 50, ולמכור את שניהם יחד ב - 250 שקלים. כך הוא מרוויח 150 שקלים ... אלטרנטיבית לשיפור קבלת החלטות עסקיות? אליעד כהן מציג את ההבדל בין חכם לגאון. אדם חכם אומר לעצמו שאם הוא קנה ב - 100 ומוכר ב - 200 הוא ודאי לא מפסיד כסף. אבל הגאון מבין שאפילו במצב הזה הוא עדיין עלול ... הדרך היחידה להשיג מצוינות אמיתית בעסקים - כל הזמן לבחון את כל האפשרויות ולבחור אך ורק את האפשרות האופטימלית. לא להסתפק בלהרוויח, אלא לוודא שאתה מרוויח את הסכום הגבוה ביותר שניתן להרוויח. הוא ממליץ ליזמים ולאנשי עסקים לא להסתפק במצב של לא ... ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות ...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ... לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. ... רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות ... מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק. איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף? הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש לך שעה אחת פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך. מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות? אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא יכול לטפל בכל 100 הלקוחות בשעה אחת, אפילו לא לנהל את כל קבלני המשנה שיטפלו ... כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת. כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך? אליעד מדגיש שהגישה של אין לי זמן לטפל בזה היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע ש
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה ... תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, לכאורה הוא מוכר פשוט ביצוחים. אבל אליעד כהן מסביר שזו תפיסה שגויה. למעשה, מה שהמוכר מספק ללקוח כולל הרבה מעבר לחומרי הגלם. הוא מוכר שירות, אחריות, ידע, בקרה על המוצר, והרכבה של המוצר. כלומר, הלקוח קונה מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים נוספים, ולא רק את ... קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר ... גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי הגלם. למעשה, הלקוח משלם על התהליך כולו, שכולל את ההרכבה של המוצר, את הבקרה, ... באחריות, בתמיכה ובמקצועיות. כאשר הלקוח מבין את זה, קל לו יותר לקבל שהמחיר הגבוה הוא מוצדק. האם ... האם המחיר הגבוה נובע מהעלויות של המוכר עצמו, כגון עלויות רכש גבוהות או תהליך מורכב יותר של הרכבה? האם כשהלקוח קונה מוצר זול יותר, הוא באמת לא מפסיד שום דבר? האם ... הפסדים עתידיים במקרה של תקלה? כאשר מוכר מבין בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך ...
למה אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך לא להגיע לפשיטת רגל? למה אין לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי
... לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי תיאור מקרה טיפולי: בן אדם בעל עסק שנקלע לחובות של ... לעבוד. ברמה כזאת שהוא אפילו מתעצל לגבות כסף מלקוחות שחייבים לו כסף. כמו כן אותו אדם לא משקיע משאבים כדי להרוויח הרבה יותר כסף, למרות שיש לו הרבה אפשרויות עסקיות לעשות הרבה יותר כסף. שזה אמור לעזור לו לצאת מהחובות שלו. אבל הוא לא מתאמץ לנצל את ההזדמנויות העסקיות שיש לו. ... כי זה שהוא כרגע יכול להחזיר כל חודש X כסף ושהוא יכול לשרוד עוד חודש, זאת עובדה ידועה. אבל זה שאותו אדם יכול לצאת מכל החובות שלו ... מכל החובות. ונחדד: בפועל אותו אדם מרוויח כסף, מחזיר כסף להלוואות שלו, אבל אין לו מושג מה ילד יום. כי לא מסודר לו כמה בדיוק הוא חייב, באילו ריביות, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנוע, איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנוע, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, קואצר לזוגיות, מאמן אישי בסקייפ בנושאי לשכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2617 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 13:42:14 - wesi1