אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
איך אפשר להגיע להסכמה בזמן ויכוח?

כאשר מתמודדים עם ויכוח או אי - הסכמה בין שני אנשים, חשוב להבין תחילה את המטרה: האם המטרה היא להוכיח מי צודק, או להגיע להסכמה ולמנוע את הריב. אליעד כהן מסביר כי אם שני הצדדים מעוניינים באמת להגיע להסכמה, יש שיטה פשוטה וברורה שעליהם לפעול לפיה.

למה כדאי להתחיל במה שמסכימים עליו?

הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לשאול את השאלה:

"על מה אנחנו מסכימים?"

המטרה בשלב הזה היא להציף את כל הנקודות שעליהן קיימת כבר הסכמה. לדוגמה, כאשר בני זוג מתווכחים, במקום לצלול מיד לנקודות שבהן לא מסכימים, כדאי להתחיל מנקודות בסיסיות שעליהן קיימת הסכמה, כמו: "האם אנחנו מסכימים שאנחנו בני זוג?", "האם אנחנו מסכימים שאנחנו אוהבים זה את זה?", או "האם אנחנו מסכימים שאנחנו רוצים שיהיה לנו טוב?".

כך גם בדוגמה פוליטית: אדם ימני ואדם שמאלני יכולים תחילה להסכים על דברים בסיסיים, כגון "האם שנינו מסכימים שאנחנו אזרחי אותה מדינה?", "האם אנחנו מסכימים ששנינו רוצים שיהיה טוב למדינה?", וכו'. ככל שמציפים יותר דברים שמסכימים עליהם, קל יותר להגיע להבנה ולהתקדם לנקודות השנויות במחלוקת.

מה עושים כשלא מסכימים על נקודה ספציפית?

כאשר מגיעים לנושא שבו אין הסכמה, הצעד הבא הוא לנסות להבין למה כל צד חושב את מה שהוא חושב. לדוגמה, אם צד אחד חושב שהכי חשוב שישראל תהיה מדינה יהודית, והשני חושב שהכי חשוב שתהיה דמוקרטית, כל אחד מהם צריך לרשום לעצמו מדוע הוא חושב כך. כלומר, לפרק את הדעה האישית לסיבות ולנימוקים. לאחר מכן, שני הצדדים יבדקו יחד סעיף אחר סעיף את הנחות היסוד שמובילות אותם למסקנה שלהם.

לדוגמה, אדם שחושב שצריך לגרש את כל הערבים יכתוב את הסיבות לכך, ולאחר מכן ישאל את הצד השני: "האם אתה מסכים עם סיבה א'? האם אתה מסכים עם סיבה ב'?" וכך הלאה. אם הצד השני מסכים עם כל הסיבות ועדיין לא מסכים עם המסקנה, סימן שיש משהו לא ברור או טעות בדרך. המטרה היא להבין את הפערים ולבדוק אם ההנחות או המסקנות אכן נכונות.

איך לפרק אי - הסכמות מורכבות?

אם מגיעים לנושא מורכב או עמוק מדי, שעדיין לא מצליחים להסכים עליו, אליעד כהן ממליץ לפרק את הנושא לחלקים קטנים יותר ויותר. בכל פעם שיש אי - הסכמה על חלק מסוים, עוצרים ושואלים: "למה אני חושב את מה שאני חושב?" ומנסים שוב להגיע להסכמה בחלק קטן עוד יותר של הנושא.

לדוגמה, במקרה של אדם שחושב שרודפים אחריו פילים (סכיזופרן), אין טעם פשוט להגיד לו שהוא טועה או לשכנע אותו בכוח. במקום זאת, צריך לשאול אותו למה הוא מאמין בכך. אם הוא לא מסוגל לענות, צריך לפרק את הטענה שלו למרכיבים פשוטים כמו: "האם אנחנו מסכימים שיש לך עיניים?", "האם אנחנו מסכימים שמה שרואים בעיניים אמור לשקף את המציאות?". כך אפשר למצוא נקודת אי - הסכמה מדויקת יותר, ולטפל בה.

האם חייבים להגיע להסכמה מוחלטת?

אליעד כהן מסביר כי לפעמים לא ניתן להגיע להסכמה מוחלטת. במקרה כזה, ישנה אפשרות להסכים על כך שלא ניתן להוכיח מי צודק יותר, או להסכים שלא להסכים. חשוב להדגיש שאין מדובר פשוט בהסכמה שרירותית, אלא בהבנה אמיתית של שני הצדדים שאכן לא ניתן להוכיח מי צודק יותר, וכי לשניהם יש את הזכות להחזיק בדעתם.

האפשרות הזו היא רלוונטית במיוחד כאשר הדעות מבוססות על תפיסת עולם, אמונות עמוקות או הנחות יסוד שונות, שלעתים לא ניתן להוכיח מי מהן נכונה בצורה מוחלטת.

איך להימנע מריבים ולנהל דיון בצורה יעילה?

אליעד מדגיש שכדי להימנע מריבים ולנהל דיון אפקטיבי, יש להקפיד על השלבים הבאים:
  • להתחיל את הדיון בנקודות שעליהן יש הסכמה.
  • לפרק כל נקודת מחלוקת לחלקים קטנים ולברר למה כל צד חושב כפי שהוא חושב.
  • לבחון כל חלק בפני עצמו עד שמגיעים לנקודה ספציפית של אי - הסכמה.
  • לא לנסות לשכנע את הצד השני בכוח, אלא להבין לעומק את הנחות היסוד שלו ושלך.
  • אם אי אפשר להגיע להסכמה מלאה, להסכים על כך שלא ניתן להוכיח מי צודק יותר.
השיטה הזו יעילה מאוד במניעת כעסים, תסכולים ורגשות שליליים, שכן היא מתמקדת בהבנה עמוקה ולא במאבקי כוח.

האם צריך תמיד לשכנע את האחר?

לא תמיד חייבים לשכנע את האחר בצדקתנו. לפעמים מספיק להבין היטב למה אנחנו חושבים את מה שאנחנו חושבים, ולכבד את זכותו של האחר לחשוב אחרת. במקרים קיצוניים, כמו אדם עם דעות לא רציונליות או משובשות, לפעמים המטרה היא פשוט להבין אותו טוב יותר, ולאו דווקא לשכנע אותו שהוא טועה.

לבסוף, אליעד מדגיש שהכי חשוב הוא שהאדם יהיה מסוגל להגיע להסכמה פנימית עם עצמו, ושהמחלוקת הפנימית שלו תיפתר, שכן הרבה מהקשיים בחיים נובעים מחוסר הסכמה פנימית.
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים?

בפני מי שמתמודד עם ויכוח או מחלוקות, השאלה המרכזית היא איך להגיע להסכמה או לפחות לשוחח בצורה יעילה ומבוססת על כבוד הדדי. איך לגרום למישהו להסכים איתך או איך לא להיגרר לריב? אליעד מציע שיטה שיכולה לעזור לשני הצדדים להפסיק לריב ולהתחיל להבין אחד את השני, אפילו אם בסופו של דבר לא מגיעים להסכמה מלאה.

מה עושים כשלא מסכימים? איך מתחילים להגיע להסכמה?

כששני אנשים לא מסכימים על משהו, הצעד הראשון הוא לזהות על מה הם כן מסכימים. השאלה המרכזית היא "על מה אנחנו מסכימים?" ככל שמציפים יותר את הדברים שעליהם יש הסכמה, כך הסיכוי להגיע להסכמה בנושאים שבהם לא מסכימים גדל. כל ויכוח יכול להתחיל בבחינה של האם יש בסיס משותף לכל אחד מהצדדים. לדוגמה, אם שני בני זוג רבים על משהו, לפני שנכנסים לוויכוח מעמיק, כדאי לשאול: "האם אנחנו מסכימים שאנחנו בני זוג?" "האם אנחנו מסכימים שאנחנו אוהבים אחד את השני?" "האם אנחנו מסכימים על כך שנרצה שיהיה לנו טוב?" כל שאלה כזו עשויה לחשוף בסיס של הסכמה שממנו ניתן להתקדם הלאה.

מה לעשות כאשר לא מסכימים על משהו מסוים?

אם אחרי הצפת הנושאים המוסכמים לא מגיעים להסכמה על משהו מסוים, יש לשאול את עצמך למה אתה חושב את מה שאתה חושב. לדוגמה, אם אתה סבור שחשוב שיהיה בישראל רוב יהודי ולא דמוקרטי, יש לרשום את הסיבות לכך. אחר כך אפשר לשאול את הצד השני: "למה אתה חושב שדמוקרטיה היא יותר חשובה?" לאחר מכן, יש לעבור סעיף - סעיף ולבדוק האם יש הבדל בהבנה של המושגים בין הצדדים. כל דבר שבו לא מסכימים יש לפרק לחלקים ולבחון כל חלק בנפרד.

מה קורה אם קשה להגיע להסכמה?

כאשר שני הצדדים לא מצליחים להגיע להסכמה אחרי שמפרקים את הנושא לחלקים, חשוב לא לנסות להכות על ראשו של השני או לשכנע אותו בכוח. במקום זאת, על כל צד לשאול את עצמו: "למה אני חושב את מה שאני חושב?" אם הוויכוח סובב סביב דעה שמישהו לא מסכים איתה, יש צורך לפרק את הדעות למרכיביהן ולנסות להבין היכן הקטנות מתחילות להיווצר. לעיתים הוויכוח לא על התוצאה עצמה אלא על הדרך להגעה אליה.

האם חייבים להגיע להסכמה מוחלטת?

אם הגעתם לנקודה שבה אין הסכמה מלאה, אליעד מציע את האפשרות להסכים שלא להסכים. כלומר, לא בהכרח צריך להגיע להסכמה מוחלטת על כל נושא. במקום זאת, אפשר להכיר בכך ששני הצדדים צודקים על פי תפיסת עולמם, ובסופו של דבר לא תמיד ניתן להוכיח מי צודק יותר. כל צד יכול להחזיק בתפיסת עולמו באופן עצמאי, ולכבד את זכותו של הצד השני לחשוב אחרת.

מה אם מדובר במישהו עם דעות משובשות?

במקרים קיצוניים, כמו כשמתמודדים עם אדם שסובל מסכיזופרניה (למשל, אדם שמאמין שרודפים אחריו פילים), אליעד מציין שאין צורך לשכנע אותו בטעותו בהכרח. במקום לשכנע אותו שאין פילים, יש לשאול אותו למה הוא מאמין בכך. באופן זה, תוכל להבין את הנחות היסוד שלו ולבחון האם ישנם דברים שעליהם ניתן להגיע להסכמה.

איך אפשר להימנע מריבים? איך לנהל דיון יעיל?

הפתרון לכל ויכוח הוא קודם כל להפסיק ולבחון מה יש להסתכל עליו בהסכמה. כאשר יש אי הסכמה על נושא מסוים, יש לשאול כל צד למה הוא חושב את מה שהוא חושב ולפרק את הנושא לחלקים יותר קטנים. כך, תהליך זה עשוי להוביל להסכמה על חלקים מסוימים, ואולי גם להסכים שלא ניתן להוכיח מי צודק.
יצירת הסכמה, ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לטפל בסכיזופרן? האם מחויב להגיע להסכמה? על מה כן מסכימים? נסכים שלא נסכים, הסכמה שאין הסכמה, האם חייבים להסכים? מתי לא חייבים להסכים?
איך אפשר איך לנהל דיונים להבין לעומק יהודי פנימיות התמודדות פוליטיקה לעזור פוליטי איך לגרום למישהו להבין ליצור הסכמה בוויכוחים איך יוצרים איך יוצרים הסכמה איך לא לריב איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהי איך להגיע איך להגיע להסכמה איך להסביר את עצמי איך להסביר את עצמך איך להתווכח איך להתווכח נכון איך ליצור איך ליצור הסכמה איך ליצור הסכמה בוויכוחים איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל דיונים יעילים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך מסכימים על משהו דיונים דיונים יעילים הסבר הסברים הסכמה הסכמה בוויכוחים ויכוח ויכוחים יעילות כיצד לנהל כמה להסביר את עצמך לא לריב לבדוק לבדוק למה לא מסכימים לבדוק על מה כן מסכימים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהי להגיע להגיע להסכמה להסביר להסביר את עצמי להסביר את עצמך להסכים להסכים איתך להתווכח להתווכח נכון ליצור ליצור הסכמה ליצור הסכמה בוויכוחים לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל דיונים יעילים לנהל פגישה לנהל פגישות לריב לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מאבק מישהו להסכים איתך מנהל מסכימים על משהו ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים יעילים ניהול פגישה ניהול פגישות על מה כן מסכימים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים , אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם ... הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן ... חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה ... היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים ... ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות ... ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. ... רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו ... של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים ... אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל ... הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא ... היא להגיע להסכמה כלשהי, הבנה או מסקנה משותפת, ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם ... אותם למשפטים פשוטים יותר, לדון בהם שלב אחר שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך ... דברים בסיסיים, ומשם להמשיך לרעיונות מורכבים יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות ... עם אנשים שקשה לך איתם כהזדמנות להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל , יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את התפקידים שהכי ... הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע בעצמם. ... נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים ... אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים ... תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון ... כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: בדוק אילו ... תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ה
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב בקניון ... חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה מתוכננת? כאשר רוצים לקיים פגישה מסודרת ... לכמה עקרונות ברורים: להגדיר מראש מהם הנושאים שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. בסיכום הזה יש לוודא שהכל ברור, לבדוק אם יש ... לחלק את הזמן ביניהם ולשים לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על הדברים, אך הוא מאפשר לבן ... יעילה. למה חשוב להיות מודע לאופי הפגישה? רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, פשוט מסתובבים וזורמים עם מה שקורה, כמו טיול ... לתוצאות ברורות. לעומתה, פגישה זורמת יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע מראש מהם הנושאים שנדון בהם. לארגן את סדר ... לסכם כל נושא לפני המעבר לנושא הבא - מה הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה ... שיחה שנראית טבעית וזורמת, אך בפועל היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים בפגישה זורמת קורה מצב שבו נשארים רק דקות ספורות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ינג לילדים בתחום לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:43:37 - wesi1