אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:30תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
איך נכון לענות כשמישהו שואל אותך מה שלומך?

כאשר אדם שואל אותך "מה שלומך?", קיימות אפשרויות רבות לתשובה, החל מתשובה חיובית כמו "שלומי מצוין, תודה", ועד לתשובה שלילית כמו "היה לי יום רע". אפשר גם לבחור תשובה מעורבת, כמו "גם טוב וגם רע". השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא, כיצד תשובתך תשפיע על האדם ששאל אותך וכיצד לבחור את התשובה בהתאם לתוצאה הרצויה לך בשיחה.

מה המטרה שלך בשיחה עם האדם השני?

לפני שאתה מחליט איך לענות, יש לברר מהי המטרה שלך באינטראקציה. אליעד כהן מסביר שאם אתה רוצה שהאדם השני יאהב אותך, ירגיש נוח בקרבתך או אפילו יתאהב בך, חשוב לתת תשובה שתעורר אצלו תחושה חיובית. אם מטרתך היא ליצור הזדהות או קירבה עמוקה יותר המבוססת על רגשות שליליים משותפים, ייתכן ותעדיף דווקא תשובה שלילית.

מדוע כדאי לתת תשובה חיובית כברירת מחדל?

באופן כללי, אליעד כהן מסביר שאם אתה לא בטוח מה האדם השני רוצה לשמוע, כדאי תמיד להעדיף תשובה חיובית. הסיבה לכך היא שאנשים מעדיפים להימצא בסביבה חיובית, נעימה ומרגיעה. כשאתה אומר למישהו "שלומי טוב", הוא מדמיין את ההרגשה הטובה על עצמו וחווה את החיוביות שלך. לדוגמה, אנשים יעדיפו ללכת לבית של חגיגה ולא לבית חולים, ולשבת עם אנשים מצליחים מאשר עם אנשים שמתלוננים ומספרים כמה רע להם. אם יש לך אפשרות לספר משהו חיובי ("הצלחתי בעבודה"), כדאי לבחור בכך, כי תשובה חיובית תגרום לצד השני להרגיש טוב יותר באופן מיידי.

באילו מקרים דווקא כדאי לתת תשובה שלילית?

אליעד כהן מציין שישנם מקרים מיוחדים שבהם האדם השני דווקא יעדיף לשמוע תשובה שלילית. למשל, אם האדם ששואל נמצא במצב רע ורוצה להרגיש הזדהות או נחמה, הוא יעדיף לשמוע שגם אצלך המצב לא טוב, כי אז הוא ירגיש פחות לבד. דוגמה שנתן אליעד היא של שני אסירים, כאשר אסיר אחד שואל את חברו בכלא "כבר שיחררו אותך?". במקרה זה, האסיר שמקשיב יעדיף לשמוע תשובה שלילית כמו "עדיין לא שחררו אותי", כי תשובה חיובית הייתה עלולה לגרום לו לתחושת בדידות קשה יותר.

איך להתאים את התשובה למצב הספציפי?

אליעד כהן מדגיש שכאשר אתה מכיר את האדם שמולך ואת הסיטואציה שבה הוא נמצא, חשוב להתאים את התשובה כך שתשרת את מטרתך בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה יודע שהאדם השני יעדיף לשמוע שרע לך באופן חלקי, תוכל להגיד לו "רע לי 80%, טוב לי 20%". כך אתה מתאים את התשובה לרגשות ולציפיות שלו באופן מדויק יותר. אם אתה יודע שהוא יעדיף שתהיה במצב רע יותר ממנו, תוכל אף להגיד "רע לי 90%", ואם הוא יעדיף מצב קל יותר, תגיד "רע לי 10%".

האם כדאי לשקר בתשובה שלך כדי לגרום לצד השני להרגיש טוב?

אליעד כהן מדגיש כי הוא לא מתייחס לשאלה אם כדאי לשקר או לא, אלא עוסק בשאלה איזו תשובה תהיה יעילה יותר מבחינת ההשפעה הרגשית על הצד השני. המטרה היא שהצד השני ירגיש טוב בשיחה, וכך תוכל ליצור את האווירה הרצויה בשיחה.

מהי התשובה הנכונה באופן כללי?

לסיכום, התשובה הכללית והמועדפת ביותר היא חיובית, אלא אם אתה בטוח שהאדם השני יעדיף לשמוע אחרת. התשובה צריכה להיות מותאמת אישית למצב, למטרה שלך בשיחה ולתחושות של האדם שאתה מדבר איתו. אם יש ספק - תמיד עדיף לבחור בתשובה החיובית, כי בברירת המחדל אנשים יעדיפו להיות בסביבה נעימה, חיובית ומרגיעה.
איך נכון לענות כשמישהו שואל מה שלומך?

כאשר מישהו שואל אותך מה שלומך, קיימות מספר אפשרויות לתשובה: תשובה חיובית ("שלומי מצוין"), תשובה שלילית ("היה לי יום נורא"), או תשובה נייטרלית או מעורבת ("גם טוב וגם רע"). השאלה המרכזית היא - מהי התשובה המועדפת מבחינת ההשפעה על הצד השני?

מה המטרה שלך בשיחה?

ראשית, לפני שמתייחסים לתשובה עצמה, יש להבין מה המטרה שלך בשיחה. אם אתה רוצה שהצד השני יאהב אותך, תרגיש איתך בנוח או אפילו יתאהב בך, חשוב לבחור את התשובה בהתאם לרגש שאתה רוצה לעורר בו.

מדוע עדיף לתת תשובה חיובית?

באופן כללי, כאשר אינך יודע איך האדם השני יגיב, עדיף לתת תשובה חיובית. הסיבה לכך היא שאנשים שואפים להרגיש טוב ומעדיפים להימצא בחברת אנשים שטוב להם. כאשר אתה אומר למישהו "שלומי טוב", הוא מדמיין לעצמו מצב טוב וזה יוצר תחושת חיוביות אצלו. לעומת זאת, אם תגיד "שלומי רע", הוא יצטרך להזדהות עם התחושה השלילית, מה שעלול להוביל אותו להרגיש רע בעצמו ולרצות להתרחק ממך.

מה קורה במקרים יוצאי דופן?

ישנם מצבים שבהם האדם שמולך דווקא ירצה לשמוע שלא הולך לך טוב. למשל, אם מישהו שנמצא במצב רע שואל אותך על מצבך, ייתכן שהוא מחפש נחמה בהזדהות איתך. במקרה כזה, תשובה שלילית עשויה דווקא לקרב ביניכם. דוגמה נוספת היא אם שני אנשים חווים מצב דומה, כמו אסיר ששואל את חברו לכלא "שחררו אותך?", ובמצב כזה תשובה שלילית ("עדיין לא") יכולה לגרום לו להרגיש פחות לבד.

איך להתאים את התשובה למצב הספציפי?

במידה ואתה יודע שהאדם השני ירגיש יותר טוב אם ישמע שהתשובה שלך שלילית (כי זה יגרום לו להרגיש פחות לבד או ייתן לו הרגשה של שוויון), אז ניתן להתאים את התשובה לכך. ניתן גם לתת תשובה יחסית כמו "רע לי 80%, טוב לי 20%" אם אתה רוצה לשמור על איזון.

המסקנה: איך לבחור את התשובה הנכונה?

- אם אינך בטוח, עדיף לתת תשובה חיובית.

- אם אתה מכיר את הצד השני ויודע שהוא יעדיף תשובה אחרת, התאמה אישית עדיפה.

- אם אתה רוצה שיאהבו אותך, בדרך כלל עדיף להיות במצב חיובי, כי אנשים נמשכים לסביבה חיובית.

- בסיטואציות מיוחדות (כמו כאשר האדם השני מחפש הזדהות), כדאי לשקול לתת תשובה שמתאימה לרגשות שלו.

לסיכום, התשובה האידיאלית היא זו שתואמת את הציפיות והרצונות של הצד השני, בהתאם למטרה שלך בשיחה.
עכשיו פיתוח שיחה אוקי מפתחים שיחה עם מישהו והוא שואל אותך מה שלומך לדוגמה, מה עדיף לך להגיד לו "שלומי מצוין תודה" או להגיד לו "אל תשאל איזה יום רע היה לי היום" ובאופן כללי יותר אני אשאל את זה בצורה גנרית יותר, כשמישהו שואל אותך איזה שאלה האם עדיף לתת לו את התשובה שאומרת "טוב לי" או את התשובה שאומרת "רע לי" או את התשובה שאומרת "גם טוב וגם רע לי", מה עדיף איזו תשובה עדיף לתת מה אתה אומר?

ש: קודם כל שואלים מה רוצים.

אליעד: נכון בהנחה שאתה רוצה שהוא יאהב אותך.

ש: בהנחה שאתה רוצה שהוא יאהב אותי אוקי.

אליעד: כן.

ש: זה גם יש לזה איזו השפעה.

אליעד: בהנחה שאתה רוצה שהוא יאהב אותך ושיהיה לו טוב איתך ושהוא יתאהב בך, איזה תשובה צריך לתת את התשובה הפוזיטיבית החיובית או את התשובה הנגטיבית השלילית או תשובה באמצע או תשובה שאומרת לו "שלומי כמו שלומך" נגיד אתה יודע מה שלומו תגיד ששלומך כמוהו.

ש: בדיוק.

אליעד: בדיוק מה בדיוק?

ש: זאת התשובה.

אליעד: הוא רוצה להתאבד הוא שואל אותך מה שלומך אתה אומר לו "בדיוק ניסיתי להתאבד הבוקר" וואלה הוא יאהב אותך יותר?

ש: כן.

אליעד: כן?

ש: כן.

אליעד: מחויב.

ש: רגע לגבי כל סיטואציה?

אליעד: כן באופן כללי אני שואל באופן כללי.

ש: אבל הוא ירגיש עם עצמו יותר טוב באותו רגע.

אליעד: מחויב? הוא שונא את עצמו והוא שואל אותך מה שלומך כדי לקבל עידוד ואתה אומר לו ששלומך כמו שלומו בבוקר והוא עוד יותר ישנא את עצמו ועכשיו ישנא אותך לא ידבר איתך יותר לעולם כי בא לקבל נחמה כשאתה תגיד לו ששלומך טוב עכשיו הוא מתאבד איתך ביחד.

ש: זאת גם אופציה.

אליעד: אני שאלתי מה התשובה.

ש: אני אגיד לך מה התשובה.

אליעד: מה התשובה? כן.

ש: לדעתי התשובה כמו רוב התשובות שלדעתי מפה.

אליעד: רוב התשובות פשטני מדי כמו רוב התשובות כן.

ש: מה שעולה בדעתי בכל מקרה אני שומע כאילו שזה צריך להיות איזה משהו שהוא תמיד כמה אתה.

אליעד: הוא אומר מצדך ומצדו לדעתי בא נגיד "לדעתי" והכל יסתדר הלאה.

ש: לא אבל מה אתה רוצה שאני אגיד לך מה יספק אותך?

אליעד: תגיד את האמת תגיד את התשובה המדויקת שלא יהיה אפשר להפריך אותה זה הכל כל השאר קשקושים.

ש: שלא ניתן להפריך אותה?

אליעד: כן שהיא תהיה אמת שתהיה הגיונית.

ש: אז אני אומר לך תשובה שהיא הגיונית לדעתי ממה שאני יודע כרגע, לא יודע שפשוט משחקים.

אליעד: הנה עכשיו הוא יגיד "תגיד ככה תבדוק איך הוא מגיב תגיד" טוב זאת התשובה שלך סבבה אתה צודק הלאה next הלאה.

ש: רגע מה יש לך תשובה אחרת?

אליעד: ברור.

ש: אז תגיד את התשובה האחרת.

אליעד: חכה.

ש: הבנתי בסוף תהיה אותה תשובה אולי יותר מסודרת

אליעד: מה אתה אומר אותה תשובה תהיה, מה אתה אומר לא נכון הפוכה.

ש: האמת שלא משנה מה אני אגיד לו.

אליעד: תמיד יהיה חיסרון לא אני לא שואל את זה, לא זה לא נכון התשובה הגנרית אומרת שכשמישהו קודם כל שואל אותך מה שלומך תמיד תעדיף לתת את התשובה החיובית, אם אתה יכול להגיד לו "היה לי רע היה לי טוב" תעדיף להגיד "היה לי טוב". למה הנחת היסוד אומרת כזה דבר אנשים רוצים להרגיש טוב והם יעדיפו להימצא באווירה חיובית יותר מאשר באווירה שלילית ולכן אנשים שרוצים להרגיש טוב יעדיפו להיות עם מישהו שטוב לו מאשר עם מישהו שרע לו.

אתה תעדיף ללכת לבית משתה מאשר לבית חולים ואתה תעדיף לשבת עם אנשים מצליחים מאשר עם אנשים נכשלים זה ב - default, ב - default שואלים אותך "הצלחת בעבודה?" תגיד כן אם יש אפשרות שהצלחת או לא תגיד כן. אני לא מדבר עכשיו אם לשקר או לא אני מדבר מההיבט של מה יעשה יותר טוב לצד השני, מאיזה שיחה יהיה לו יותר טוב מהשיחה שאמרת לו "טוב לי" או מהשיחה שאמרת לו "רע לי"?

ש: אבל אני אומר לך אנשים שאני פשוט אומר להם רע להם.

אליעד: תן לי להמשיך את המשפט, אז ה - default התשובה הגנרית אומרת אם אתה צריך להמר תן את התשובה החיובית למה כי אנשים בברירת מחדל יעדיפו לשמוע שטוב לך כי ככה הם מזדהים עם הטוב שלך ואז טוב לך טוב גם להם, אתה אומר למישהו "היה לי טוב" הוא חווה את הטוב הזה אבל אם תגיד לו "היה לי רע" כשהוא מנסה להבין אותך הוא צריך לדמיין שהיה רע לו ואז הוא מרגיש רע אוקי זה אחד.

יחד עם זאת יש מקרים פרטיים שבמקרים הפרטיים באופן ספציפי אתה יודע שהבן אדם השני רוצה לדעת שרע לך או שאתה חושב שהוא נגיד לדוגמה יעדיף לדעת שרע לך, למה שתחשוב שמישהו רוצה לחשוב שרע לך זאת שאלה אחרת אבל יש מצבים כאלה לפעמים אפילו מישהו שואל אותך שאלה יש נגיד "מה שלומך היום?" ויש נגיד לדוגמה מישהו בכלא "תגיד לי אותך כבר שיחררו?" תגיד לו "לא עוד לא שחררו אותי", למה כי הוא רוצה כי גם אותו לא שחררו אם תגיד לו "שחררו אותי" ותגיד לו שטוב לך הוא נהיה לו רע לדוגמה.

בסדר לכן התשובה אומרת ככה בגנרי בתשובה הכללי, התשובה הכללית אומרת תן תשובה חיובית יפתור את העניין, התשובה הפרטית יותר אומרת שזה הכל פר הבן אדם לפי הסיטואציה הספציפית ולכן אם יש לך מידע ספציפי שאתה חושב שהבן אדם השני ירגיש יותר טוב כאשר אתה תגיד לו שרע לך 80% אז תגיד לו "רע לי 80% זה טוב לי 20%" אם אתה חושב שאתה חושב שהוא רוצה שתגיד לו שרע לך 90% תגיד לו "רע לי 90%", אם אתה חושב שהוא רוצה שתגיד לו "רע לי 10%" תגיד לו "רע לי 10%".

אבל אם אתה לא יודע תעדיף לתת את התשובה החיובית כי ב - default אנשים מעדיפים להימצא בחברת אנשים שטוב להם, למה כי כשאתה אומר לו "טוב לי" הוא מדמיין את זה על עצמו ואתה אומר לו "רע לי" הוא מדמיין את זה על עצמו ואז נהיה לו יותר טוב משיחות טובות, לך יותר כייף לראות בטלוויזיה תוכנית שמספרת על כמה משהו טוב מאשר על משהו רע ב - default.
שלילי מהי המטרה רצון לגרום לאנשים להתאהב בי למחוק את האקס מהראש איך לגרום לבת להתאהב בך לתת תשובה איך לגרום לאהוב אותי לגרום לבחורה לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום למישהי להפסיק לאהוב אותך אהבה איך לגרום לאהוב אותי איך לגרום לאהוב אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותי איך לגרום לאישה לאהוב אותך איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום לאישה להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאישה לרצות אותך איך לגרום לאנשים לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותך איך לגרום לאנשים להתאהב בי איך לגרום לאנשים להתאהב בך איך לגרום לאנשים לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות אותך איך לגרום לבחור לאהוב אותי איך לגרום לבחור לאהוב אותך איך לגרום לבחור להתאהב בי איך לגרום לבחור להתאהב בך איך לגרום לבחור לרצות אותי איך לגרום לבחור לרצות אותך איך לגרום לבחורה לאהוב אותי איך לגרום לבחורה לאהוב אותך איך לגרום לבחורה להתאהב בי איך לגרום לבחורה להתאהב בך איך לגרום לבחורה לרצות אותי איך לגרום לבחורה לרצות אותך איך לגרום לבן לאהוב אותי איך לגרום לבן לאהוב אותך איך לגרום לבן להתאהב בי איך לגרום לבן להתאהב בך איך לגרום לבן לרצות אותי איך לגרום לבן לרצות אותך איך לגרום לבת לאהוב אותי איך לגרום לבת לאהוב אותך איך לגרום לבת להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לבת לרצות אותי איך לגרום לבת לרצות אותך איך לגרום לגבר לאהוב אותי איך לגרום לגבר לאהוב אותך איך לגרום לגבר להתאהב בי איך לגרום לגבר להתאהב בך איך לגרום לגבר לרצות אותי איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לגברים לאהוב אותי איך לגרום לגברים לאהוב אותך איך לגרום לגברים להתאהב בי איך לגרום לגברים להתאהב בך איך לגרום לגברים לרצות אותי איך לגרום לגברים לרצות אותך איך לגרום לה לאהוב אותי איך לגרום לה לאהוב אותך איך לגרום לה להתאהב בי איך לגרום לה להתאהב בך איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לה לרצות אותך איך לגרום להתאהב בי איך לגרום להתאהב בך איך לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לו לאהוב אותך איך לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לו להתאהב בך איך לגרום לו לרצות אותי איך לגרום לו לרצות אותך איך לגרום למישהו לאהוב אותי איך לגרום למישהו לאהוב אותך איך לגרום למישהו להתאהב בי איך לגרום למישהו להתאהב בך איך לגרום למישהו לרצות אותי איך לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהי לאהוב אותי איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום למישהי להתאהב בך איך לגרום למישהי לרצות אותי איך לגרום למישהי לרצות אותך איך לגרום לנשים לאהוב אותי איך לגרום לנשים לאהוב אותך איך לגרום לנשים להתאהב בי איך לגרום לנשים להתאהב בך איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לנשים לרצות אותך איך לגרום לרצות אותי איך לגרום לרצות אותך איך משחררים מישהו מהלב איך משתחררים מאהבה אנשים רוצים דיכאון אחרי פרידה דיכאון לאחר פרידה התאוששות לאחר פרידה התגברות על פרידה התמודדות עם פרידה יוצאים מאהבה לא להתגעגע לא מצליח לשכוח אותה לא מצליחה לשכוח אותו לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לב שבור לגרום לגרום לאהוב אותי לגרום לאהוב אותך לגרום לאישה לגרום לאישה לאהוב אותי לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לאישה להתאהב בי לגרום לאישה להתאהב בך לגרום לאישה לרצות אותי לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לאנשים לאהוב אותי לגרום לאנשים לאהוב אותך לגרום לאנשים להתאהב בי לגרום לאנשים להתאהב בך לגרום לאנשים לרצות אותי לגרום לאנשים לרצות אותך לגרום לבחור לגרום לבחור לאהוב אותי לגרום לבחור לאהוב אותך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לבחור להתאהב בך לגרום לבחור לרצות אותי לגרום לבחור לרצות אותך לגרום לבחורה לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי לגרום לבחורה להתאהב בך לגרום לבחורה לרצות אותי לגרום לבחורה לרצות אותך לגרום לבן לאהוב אותי לגרום לבן לאהוב אותך לגרום לבן להתאהב בי לגרום לבן להתאהב בך לגרום לבן לרצות אותי לגרום לבן לרצות אותך לגרום לבת לאהוב אותי לגרום לבת לאהוב אותך לגרום לבת להתאהב בי לגרום לבת להתאהב בך לגרום לבת לרצות אותי לגרום לבת לרצות אותך לגרום לגבר לגרום לגבר לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותך לגרום לגבר להתאהב בי לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגבר לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לגברים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לגברים להתאהב בך לגרום לגברים לרצות אותי לגרום לגברים לרצות אותך לגרום לה לגרום לה לאהוב לגרום לה לאהוב אותי לגרום לה לאהוב אותך לגרום לה להתאהב בי לגרום לה להתאהב בך לגרום לה לרצות אותי לגרום לה לרצות אותך לגרום להתאהב בי לגרום להתאהב בך לגרום לו לגרום לו לאהוב לגרום לו לאהוב אותי לגרום לו לאהוב אותך לגרום לו להתאהב בי לגרום לו להתאהב בך לגרום לו לרצות אותי לגרום לו לרצות אותך לגרום למישהו לגרום למישהו לא לגרום למישהו לאהוב לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום למישהו לאהוב אותך לגרום למישהו להפסיק לגרום למישהו להפסיק לאהוב לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך לגרום למישהו להתאהב בי לגרום למישהו להתאהב בך לגרום למישהו לרצות אותי לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהו לשנוא לגרום למישהו לשנוא אותך לגרום למישהי לגרום למישהי לאהוב לגרום למישהי לאהוב אותי לגרום למישהי לאהוב אותך לגרום למישהי להפסיק לאהוב אותך לגרום למישהי להתאהב בי לגרום למישהי להתאהב בך לגרום למישהי לרצות אותי לגרום למישהי לרצות אותך לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לנשים לאהוב אותך לגרום לנשים להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לנשים לרצות אותך לגרום לרצות אותי לגרום לרצות אותך להוציא אותה מהראש להוציא אותו מהראש להוציא את האקס מהראש להוציא את האקסית מהראש להוציא מהראש להוציא מישהו מהראש להוציא מישהי מהראש להיפרד מאהבה להפסיק להפסיק לאהוב להפסיק לאהוב אותה להפסיק לאהוב אותו להפסיק לאהוב אותך להפסיק לאהוב את האקס להפסיק לאהוב את האקסית להפסיק לאהוב בן אדם להפסיק לאהוב ידיד להפסיק לאהוב מישהו להפסיק לאהוב מישהי להפסיק להתגעגע להפסיק לחשוב על האקס להפסיק לחשוב על האקסית להפסיק לחשוב על מישהו להפסיק לחשוב על מישהי להפסיק לחשוב עליה להפסיק לחשוב עליו להרגיש טוב בלעדיה להרגיש טוב בלעדיו להשתחרר מאהבה להשתחרר מהאקס להשתחרר מהאקסית להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתגבר על אהבה להתגבר על האקס להתגבר על האקסית להתגבר עליה להתגבר עליו להתמודד עם פרידה למחוק אותה מהראש למחוק אותו מהראש למחוק את האקס מהראש למחוק את האקסית מהראש למחוק מהראש למחוק מישהו מהראש למחוק מישהי מהראש לנהל לנהל שיחה לענות לענות לאנשים לפתח שיחה לצאת מאהבה לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכוח אהבה לשכוח אהבה נכזבת לשכוח אותה לשכוח אותו לשכוח את האקס לשכוח את האקסית לשכוח בחור לשכוח בחורה לשכוח מבחור לשכוח מבחורה לשכוח מהאקס לשכוח מהאקסית לשכוח מישהו לשכוח מישהו שאת אוהבת לשכוח מישהי לשכוח מישהי שאתה אוהב לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לאהוב לשכנע מישהו לאהוב אותך לשכנע מישהו להפסיק לשכנע מישהו להפסיק לאהוב לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך לשכנע מישהו לשנוא לשכנע מישהו לשנוא אותך לשמוע לשנוא לשנוא אותך מה אנשים רוצים מה אנשים רוצים לשמוע מה לענות לאנשים מה נכון לענות מישהו לשנוא מנהל מתגברים על אהבה ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נפרדים מאהבה פיתוח שיחה רצון שברון לב שיחה שנאה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים , מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר ... באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך ... ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ... הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים ... מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד ... איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, פחדים, ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר בחילופי מהלומות, ויכוחים ... ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא שהבנתם אותו נכונה. לדוגמה, לשאול מה הבנת ... שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים אותנו בדיון? אליעד ממליץ לקחת אנשים שקשה לך ... יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע להסכמות הדרגתיות. בנוסף, יש לנצל דיונים עם ... אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את ... שאני אעשה אותה? אם התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע ... החשובים ביותר, שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: ... אותה. גם אם נדמה לך שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ה
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן ... חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן ... הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא ... מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים ... היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: ... בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף ... הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין ... שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל ... או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. ... בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני ... מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים ... לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול ... באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, טיפול נפשי, מומחה בתחום לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:58:23 - wesi1