אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למתג ✔שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו.

אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה.

והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה לחשוב היכן מסתובב אותו לקוח שלך? היכן נמצא קהל היעד שלך? היכן אולי מסתובבים הלקוחות הפוטנציאלים שלך? ושם, תנסה לפרסם את השירות ואת המוצר שלך.

כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את השוק או שאתה פונה לשוק חדש. דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר תרופה לסרטן, אז כבר קיים שוק של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנ"ל.

אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים סטרטאפ, יש לך רעיון חדש, אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך.

כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנ"ל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך.

שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. כי לא מספיק שאנשים ירצו לרכוש את המוצר שלך ולא מספיק שהם ידעו שהמוצר שלך קיים למכירה אצלך, הם גם צריכים לרצות לרכוש אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, אז גם לשם כך צריכים לעשות תהליך שיווקי של בידול ומיתוג וכיו"ב, תהליך שמסביר לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ממך.
איך לתכנן משפך שיווקי במה אתה יותר טוב מאחרים דמיון למה צריך שיווק רוצה ליצור בידול עסקי איש שיווק שיווק נכון איך ליצור ביקושים לגרום ללקוחות אנשים 3 המטרות של השיווק איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוחות לרצות איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך איך להתחיל איך להתחיל לשווק איך ליצור איך ליצור ביקושים איך ליצור חומרים למשפך שיווקי איך לעשות איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה נכונה איך לעשות שיווק נכון איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן איך לתכנן את השיווק איך לתכנן משפך שיווקי איש שיווק אנשי שיווק בידול בידול עסקי בידול שיווקי ביקוש ביקוש למוצר בצורה נכונה המטרה המטרה של השיווק חומר יועץ ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ שיווקי לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לרצות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך להתחיל להתחיל לשווק לייצר לייצר ביקוש למוצר לייצר מודעות למוצר ליצור ליצור בידול ליצור בידול עסקי ליצור ביקושים ליצור חומרים למשפך שיווקי למה צריך למה צריך שיווק למוצר למתג לנהל לעשות שיווק לעשות שיווק בצורה נכונה לעשות שיווק נכון לקוח לקוחות לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשווק לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתכנן לתכנן את השיווק לתכנן משפך שיווקי מאיפה מתחילים מה זה שיווק מהי המטרה מהי המטרה של השיווק מהן 3 המטרות של השיווק מודעות מומחה מומחה לשיווק מוצר מותג מטרה מטרות מיתוג מיתוג עסקי מכירות מנהל מנהל שיווק מנהלי שיווק משפך שיווקי ניהול ניהול השיווק נישה עסקית נישה שיווקית סטרטאפ עסק עסקים צריך קושי קשיים רצון שוק תחרותי שיווק שיווק בצורה נכונה שיווק בשוק תחרותי שיווק ומכירות שיווק נכון שיווק סטרטאפ תחרות תחרותי תחרותיות תכלית תכנון
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח תקנה ממני כי אני יותר זול, תראה כמה אני זול, ... הזול שלי. לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב ... ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים. לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך. איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך? במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו תקנה ממני כי אני הכי איכותי, או תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, הם משפטים ... ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על המחיר הזול ביותר מיתוג מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות עסקית? איכות או מחיר טעויות במיתוג עצמי ...
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ ... שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים. לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות ... נישה כדי להצליח בעסק. כל עסק יכול להרוויח כסף אם הוא מנוהל נכון, גם אם הוא לא ממוקד בנישה צרה. נישה יכולה להיות כלי מצוין למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק. איך להצליח בעסק? איזו חנות לפתוח? איך להקים עסק? טעויות של מנטורים עסקיים מנטור לעסקים מיתוג עסקי נישה עסקית - האם היא באמת הכרחית להצלחה? נישה עסקית היא רעיון נפוץ מאוד בעולם השיווק והעסקים. ישנה תפיסה רווחת שאם אדם רוצה להצליח בעסק, הוא ... - חנות שמוכרת רק כלי בית, או חנות שמוכרת גם כלי בית וגם רהיטים? על פניו, נראה שעסק שמתמקד בנישה אחת אמור להצליח יותר, כי הוא ממתג את עצמו כמומחה בתחום מסוים. אך בפועל, ההצלחה של עסק לא תלויה רק בנישה שלו, אלא בהרבה מאוד פרמטרים נוספים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת ... מומחה. - לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום. אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ישנם עסקים כלליים שמצליחים מאוד, כמו סופרמרקטים גדולים, מרכזי ... לא חייבים נישה כדי להצליח. אפשר להרוויח כסף גם בעסק רחב וגם בעסק ממוקד, כל עוד מנהלים אותו נכון. נישה יכולה להיות כלי טוב למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק. נישה עסקית מיתוג עסקי בחירת קריירה אימון עסקי הקמת עסק אסטרטגיות שיווק איך להצליח בעסק? איזו חנות לפתוח? איזה מוצר למכור? איזה מוצר לייצר? איך להצליח בעסקים? ... טעויות בהקמת עסק, למה לא חייב נישה עסקית? מומחה לתחום מסוים, במה אתה מומחה? מומחה לכל דבר, מומחה רב תחומי, איך להתמקצע? איך למתג את עצמך כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי? ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך ... בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם ... מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו ... ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר ... ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חווית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה ... במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים. ... ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ... מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ... לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק. מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, ... הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך. או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר ... איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו ... ללקוח את המסר התת הכרתי, שהמוצר שלנו יותר טוב, הכי טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי וכולי. מה הדרכים האלו? אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח ... הוא מבין בהיגיון שלו מה ההבדלים בין המוצרים השונים והוא מבין שהוא רוצה את היתרונות של המוצר שלך. כי בן אדם, שונא את עצמו על זה שהוא רוכש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה. כי בתוך תוכו של האדם, הוא יודע שהוא רק מאמין בכך שהמוצר הזה הכי טוב. ויש מלחמה שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית נכונה ... לשקר באמצעות דמיון ואמונה. אז אם ברצונך לשקר את הלקוח שלך, ולגרום לו להאמין שהמוצר שלך יותר טוב ממה שהוא באמת, אז עליך לעשות זאת באמצעות אמונה. דהיינו, מיתוג של אמונה. 2 - עליך לשקול להפסיק לייצר יתרונות שלא באמת מגדילים את יכולת המכירה שלך. במידה וישנם ...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
... בנוגע להבדלים בין המסרים של נתניהו לגנץ, אליעד מציין כי נתניהו מצליח למתג את עצמו באופן חזק, גם אם יש לו הרבה מתנגדים. הוא מציע לגנץ ללמוד מנתניהו ולהפוך את המסרים שלו ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר. לסיכום, אליעד ... שתי נקודות עיקריות: שלושה רמטכלים - גנץ, אשכנזי, יעלון - לא מצליחים למתג את עצמם כיותר אנשי ביטחון מביבי, אף על פי שהגיונית הם אמורים להצטייר כך. אם היו להם כלים שיווקיים נכונים, הם היו תוקפים את ביבי מימין, מבטיחים עוד יותר דברים ... במסרים של ביבי מושחת ואינם מושכים קולות חדשים, מה שממשיך לאפשר לביבי למתג את עצמו כבחירה יחידה עבור מצביעי הימין. שאלה: מהי הגישה הכללית לגבי מי משקר ומי לא, וכיצד קשורה לכך אמירת אם כבר משקרים, כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית? התשובה ... מסרים פרסונליים למסרים כלליים כיצד לגייס תומכים חדשים בבחירות טכניקות מיתוג פוליטיות במי לבחור בבחירות? מי מתאים להיות ראש ממשלה? שיטות שכנוע פוליטיות, שיטות שכנוע של פוליטיקאים, חוק החסינות, סיקור חיובי, שכנוע פרסונאלי, יעוץ לביבי ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה ... שהשיווק טוב? דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה. דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי. אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק? והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את ... שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות. אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך השיווק, ... תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למתג, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למתג, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, מגשר, אימון אישי לזוגיות בנושא למתג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3203 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 21:40:02 - wesi1