אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למנהלים ✔יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
למה יזמים חושבים שכדאי לעשות הכל לבד בלי שותפים?

יזמים רבים מאמינים שהדרך להרוויח יותר כסף היא להימנע מתשלומים לעובדים, שותפים, ספקים וקבלני משנה. הם סבורים שאם יבצעו את כל הפעולות בעצמם, הם יחסכו בהוצאות וכך ישמרו לעצמם את מלוא הרווח. במבט ראשון, הגישה הזאת נשמעת הגיונית: אם אין צורך לחלוק את הרווח עם אחרים, לכאורה יש יותר כסף בכיס. אך האמת מורכבת יותר.

מה הטעות הנפוצה של יזמים בנושא של מיקור חוץ ושותפויות?

טעות נפוצה של יזמים היא לחשוב שמיקור חוץ ושותפויות עסקיות בהכרח פוגעים ברווח. לדוגמה, מסעדה שקונה 100 עגבניות מדי יום בעלות של 2 שקלים לעגבנייה עשויה לחשוב שהרווח יהיה גדול יותר אם תגדל אותן בעצמה בעלות של שקל אחד בלבד לעגבנייה. לכאורה, זהו חיסכון ברור, שכן היא חוסכת את עמלת התיווך. אולם ייתכן שהמסעדה תיאלץ להשקיע זמן, משאבים ואנרגיה רבים בגידול העגבניות בעצמה, ובכך למעשה תאבד את היתרון התחרותי שלה בתחומים אחרים, כגון שירות או הכנת המזון עצמו.

מדוע לפעמים כדאי דווקא לשלם לאחרים ולהיעזר בשותפים?

אליעד כהן מסביר כי למרות הרצון הטבעי לחסוך בעלויות, כדאי מאוד להיזהר מניסיון לבצע את כל המשימות לבד. לכל תחום יש מומחיות מסוימת, ואדם אחד לא יכול להיות מומחה בכל התחומים. למשל, אדם יכול להיות מצוין במכירות, אך חלש בשיווק או בייצור. אם אותו אדם ינסה לבצע גם את השיווק או הייצור בעצמו, הוא יפסיד מהיעדר המקצועיות, איכות העבודה תרד, והרווח בטווח הארוך יקטן.

לדוגמה, בעל עסק שמתמחה במכירות יכול לחסוך תשלום לחברה המספקת לו לידים על ידי כך שינסה לפרסם בעצמו. בטווח הקצר, אמנם הוא חוסך כסף, אך בטווח הארוך הוא כנראה יפסיד לקוחות משום שהשיווק העצמאי שלו יהיה פחות איכותי מהשיווק המקצועי של החברה החיצונית. בסופו של דבר, החיסכון המדומה הזה עשוי להוביל לאובדן גדול יותר של רווח.

כיצד חלוקת עבודה בין מומחים יוצרת סינרגיה עסקית?

אליעד מציג דוגמה של עסק שבו יש שלוש פונקציות שונות: אדם אחד מתמחה בשיפוצים וביצוע, השני במכירות והשלישי בשיווק. אם כל מומחה יבצע את מה שהוא הכי טוב בו, הסינרגיה תגדיל משמעותית את איכות וכמות העסקאות, וכך תוביל לגידול ברווחים. אף על פי שכל אחד יקבל שליש מהרווח, הסכום הכולל שהעסק ירוויח יהיה גדול בהרבה מאשר לו כל אחד מהם היה מנסה לבצע את שלושת התפקידים לבד.

לעומת זאת, אם מומחה בשיפוצים יחליט לוותר על השותפים שלו ולבצע גם את השיווק והמכירות בעצמו, איכות העבודה בכל תחום כנראה תיפגע. ייתכן שהוא יצליח לחסוך בעלויות, אך הירידה באיכות הביצוע והפגיעה בשירות יגרמו להקטנת הרווחים הכוללים.

מתי בכל זאת כדאי לוותר על שותפים או עובדים?

כמובן שיש מקרים שבהם נכון לפטר עובד או להיפרד משותף. למשל, אם השותף או העובד לא מביאים ערך מוסף משמעותי לעסק, אם התועלת שהם מביאים לא מצדיקה את העלויות הכרוכות בהעסקתם, או אם ניתן למצוא מישהו אחר שיבצע את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר ובאיכות גבוהה יותר, הגיוני לשקול את הפסקת ההתקשרות איתם.

עם זאת, חשוב לא לעשות את הטעות הנפוצה ולהניח אוטומטית כי פיטורי עובדים או ביטול שותפויות תמיד יגדילו את הרווח. תמיד יש לבדוק את הדברים לעומק: מה איכות העבודה שהשותף או העובד נותנים? האם אפשר להחליף אותם בקלות? האם אכן ניתן לבצע את המשימה ברמה דומה?

מהי הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים לטווח הארוך?

הדרך הטובה ביותר להצליח בעסק היא להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב. אם אתה טוב במכירות, מומלץ לך להתמקד בשיפור יכולות המכירה שלך ולא לנסות להשתלט על תחומים שאינך מקצועי בהם. ככל שהעסק שלך גדל, יש יתרון ברור להאצלת סמכויות, לשימוש באאוטסורסינג ובשותפויות עסקיות. ההצלחה הכלכלית תגיע ככל שתרכז את מאמציך בתחום שבו יש לך יתרון יחסי ברור, ובמקביל תאפשר לאנשים אחרים להתמחות בתחומים שבהם אתה חלש יותר.

לסיכום, כל החלטה עסקית לגבי שותפים, קבלני משנה או עובדים צריכה להיבחן לפי תרומתם האמיתית לעסק ולא לפי אינסטינקט לחסוך בהוצאות. עליך לבדוק בכל מקרה לגופו מהו הערך המוסף שהאדם מביא לעסק, האם אתה יכול להחליף אותו, והאם הרווח שאתה חוסך אכן משתלם בטווח הארוך. חלוקת עבודה נכונה, בשילוב אאוטסורסינג והאצלת סמכויות, יוצרת יתרון תחרותי ברור ומגדילה את הרווחיות הכללית של העסק.
מדוע יש יזמים שחושבים שכדאי להימנע משותפים כדי להרוויח יותר?

הרבה אנשים שמתחילים להקים עסק או רוצים להתרחב מאמינים שהדרך להרוויח כמה שיותר כסף היא להימנע מתשלום למשכורות, לשותפים או לספקים חיצוניים. הרעיון שלהם הוא שאם הם יעשו את הכל לבד, הם לא יצטרכו להתחלק ברווחים עם אף אחד. במבט ראשון זה נשמע הגיוני, כי נראה כאילו אפשר לחסוך בהוצאות ולשמור את כל הרווח לעצמך.

איזו דוגמה ממחישה את הטעות הנפוצה?

דוגמה קלאסית היא מסעדה שקונה מדי יום עגבניות מספק חיצוני. נניח שהמסעדה צריכה 100 עגבניות בכל יום, ושעלות קניית כל עגבניה היא שני שקלים, בעוד עלות הגידול העצמי של עגבניה היא שקל אחד. נראה שאם המסעדה תתחיל לגדל את העגבניות בעצמה, היא תחסוך את ההפרש ותשמור לעצמה רווח גדול יותר.

אבל צריך לזכור שכל עוד מישהו חיצוני מספק לך עגבניות, הוא מרוויח עליך. אותו עיקרון נכון גם בכל תחום אחר: רואה חשבון מרוויח על השירות שהוא נותן, ספק פרסום מרוויח על הלידים שהוא מביא, עובד מרוויח על העבודה שהוא עושה בעסק שלך. לכאורה, אם תעשה הכל לבד, תרוויח את כל הכסף בעצמך.

מה ההשלכות של ניסיון לעשות הכל לבד?

למרות שהרצון לעשות הכל לבד חוסך תשלום לשותפים, צריך להבין שבמקרים רבים העבודה שמביא השותף או העובד היא עבודה איכותית ומקצועית יותר. אם תחליט לפטר עובד או לסלק שותף, עליך לבדוק האם אתה מסוגל לבצע את אותה המשימה באותה רמה ובאותה יעילות. אם תנסה ללמוד כל תחום בעצמך, אתה עלול להשקיע בכך זמן רב ולהפסיד בינתיים כסף ואיכות ביצוע.

יש חשיבות רבה למומחיות. למשל, אם אתה מצוין במכירות אבל לא מנוסה בשיווק, ייתכן שאתה בעצם מפסיד לקוחות כאשר אתה מתעקש לחסוך תשלום למשווק מקצועי. כך אתה עלול להרוויח פחות בטווח הארוך, גם אם לכאורה אתה חוסך עלות של שותף או עובד.

כיצד חלוקת התפקידים יכולה למקסם רווחים?

דמיין שיש בעסק שלוש פונקציות עיקריות: אדם אחד מתמחה במכירות, אדם שני מתמחה בשיפוץ (או בהפקת המוצר), ואדם שלישי מתמחה בשיווק. אם תחבר שלושה אנשים שכל אחד מהם מומחה בתחומו, השילוב ביניהם עשוי להגדיל משמעותית את כמות העסקאות ואת איכותן, וכך למקסם את הרווחים הכוללים. גם אם כל אחד יקבל נתח מהרווח, ייתכן שבסך הכל תרוויח יותר מאשר אם היית מנסה לעשות הכל לבד ולהישאר עם כל הרווח ה"על הנייר".

מתי נכון לשקול לוותר על שותפים או עובדים?

יש בהחלט מקרים שבהם עובד אינו תורם מספיק או שהשותף אינו מביא את הערך שאמור להצדיק את חלקו ברווחים. במצב כזה הגיוני לבחון האם אפשר לבצע את אותה העבודה ללא האדם הזה, או למצוא אדם אחר שיבצע אותה טוב יותר. צריך גם לבדוק אם השוק או אופי השירות דורשים פחות שותפים.

עם זאת, אסור להניח באופן אוטומטי ש"חיסול" שותפים ועובדים תמיד יעלה את סך הרווחים. כל מקרה לגופו: אם אדם מספק ערך מוסף שבזכותו גדל היקף ההכנסות, ייתכן שכדאי לשלם לו חלק מהרווחים, מפני שבסופו של דבר אתה עדיין יוצא מורווח.

מה כדאי לזכור בסופו של דבר?

בסופו של דבר, ההצלחה העסקית נובעת מבידול ויתרון יחסי. אם אתה טוב במיוחד בתחום שלך, השקעה נוספת בהשתפרות בתחום הזה עשויה להניב יותר תועלת מאשר ניסיון לשלוט בכל תחומי העסק. יש מקרים שבהם עובד טוב או שותף מצוין יכול לתת מענה מהיר, איכותי וממוקד יותר ממך. ככל שהעסק גדול יותר, יש יתרון בהאצלת סמכויות כדי שכל תחום יטופל בצורה המקצועית ביותר.
האם לפרק את השותפות? פירוק שותפות, הגדלת רווחיות, חיסכון בעלויות, האם לפטר את השותף? האם להשתמש במיקור חוץ? שימוש בקבלני משנה, קבלן משנה, האם לפטר עובד? האם לגייס עובד? האם לגייס מנהל? האם לפטר את המנהל? איך לנהל נכון? מיומנויות ניהוליות, אימון למנהלים, האצלת סמכויות, לעשות את הכל לבד, להיעזר באחרים, ביזור אחריות, להתרחב לתחומים חדשים, תהליכי יצור, תהליכים עסקיים, איך לעשות כסף? להיות טוב בתחומך, רווחיות, מקצועיות, לייצר לבד, למכור לבד, לשווק לבד, שימוש בספקים, שימוש בעובדים, השלם עולה על סך חלקיו, השלם גדול מסך חלקיו, עבודת צוות, יעוץ ארגוני, סינרגיה ארגונית, יחסי גומלין בארגון, תעשייה וניהול, חשיבה עסקית, חשיבה ניהולית, האצלת סמכויות בארגון
אליעד האם לפטר עובדים להימנע מצליחנות להצדיק שיפור יכולות חלש תפקיד פגיעה משכורות אליעד כהן outsourcing גיוס גיוס עובד גיוס עובדים האם כדאי לעבוד האם כדאי לעבוד עם שותף הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הדרכת הדרכת מנהלים טעויות טעויות של יזמים טעות יועץ יזמות יזמות ושותפויות יעוץ יעוץ עסקי כדאי לעבוד כדאי לעבוד עם שותף לגייס לגייס עובד לגייס עובדים להגדיל להגדיל רווחיות להגדיל רווחים לחסוך לחסוך בעלויות לטעות למנהלים לנהל לעבוד לפטר לפטר עובד לפטר עובדים מיקור חוץ מנהל מנהלים מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים ניהול עובד עובדים עסק עסקים פיטורים קבלני משנה רווחיות שותפויות שותפות שותפים שותפים עסקיים
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר ש
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים , יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים ... חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ... עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ... שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר, ברור שהם לא יתמסרו לתהליך. כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא ... אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את ... רק מכונות שמטרתן לספק תפוקה גבוהה. עובדים זקוקים לתחושת משמעות וסיפוק. לכן, חלק משמעותי מתהליך ההתייעלות הוא להעניק לעובד תחושה שהוא לא רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל ... עצמה. כלומר, עובדים לעיתים כה שקועים בשגרת העבודה ובמרוץ היומיומי, עד שהם שוכחים את המטרה המקורית שלשמה הם בכלל החלו לעבוד מלכתחילה. כדי לשנות זאת, אליעד מציע שהמנהל יעזור לעובדים להיזכר במטרה המקורית שלהם, בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות ... משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך ... העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה ... עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק ... ומנגד העובד יידרש להתמודד עם המציאות, שבה לא באמת יידרש ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל. מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה ... העובד לקחת אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות כן. מה הנושא? ... שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמה נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל. אליעד: מנהל . יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו ... נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו. אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמה אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את המחלקה. נגיד שאתה אומר לו אנחנו ... למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו, נניח. ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש שזו הדרך הלוגית ביותר לבדוק ... גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך בוודאות אם העובדים יבצעו את מה שנאמר ... אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. אליעד: כן דיברנו ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים , איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים אלה משמשים למעשה ... בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר לתפקידם הבסיסי ולעשות פעולות שיכולות לפגוע בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה. לעומתם, בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים מדי, מתוך חשש שהם יהיו לא נאמנים, יבגדו באמון הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים היא להגיד למנהל באופן ישיר וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו אמנם המנהל מקבל פתרון מהיר לבעיה, אך הוא הופך בהדרגה לרובוט שמבצע פקודות בלי הבנה של הסיבה שמאחוריהן. כאשר מנהל אינו מבין את ההיגיון של ההחלטות, הוא לא באמת ילמד כיצד להימנע מהטעות בפעמים הבאות. מעבר לכך, הוא עשוי להתעצבן, להרגיש ... עד למצב שהוא מוותר על החשיבה העצמאית לחלוטין. למה חשוב להסביר את ההיגיון ולא רק לתת הוראות? האפשרות הנכונה והיעילה יותר, לפי אליעד, היא להשקיע זמן וסבלנות ולהסביר למנהל שמתחתיך את ההיגיון שעומד מאחורי ההחלטות. כאשר מנהל מבין את ההיגיון, הוא יכול לחשוב באופן עצמאי גם בעתיד, ולקבל החלטות טובות יותר באופן עקבי, ללא צורך בהתערבות מתמדת מצד המנהל שמעליו. אף על פי שדרך זו מצריכה השקעת זמן רב יותר בטווח הקצר, היא משתלמת מאוד בטווח הארוך.
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
... להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים מהו פחד מכישלון עסקי ואיך להתמודד איתו? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתקשים לפתח את העסק שלהם: פחד מכישלון ... ברורים בנוגע לניהול הזמן והמשאבים שהוא מוכן להשקיע. כיצד ניתן להפוך את פיתוח העסק לפשוט יותר? אליעד מציע לאדם לראות את פיתוח העסק כפעולה פשוטה ומובנת, כמו לשתות כוס ... חוששת מהתעסקות בניהול עובדים, וברגע שהיא מזהה את הפחד הזה, היא מבינה שהיא יכולה להיעזר בשותפים שיבצעו את המשימות האלו. סיכום אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות של התמודדות עם ... עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק מה באמת עוצר אותנו מלפתח את העסק שלנו? הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתקשים לפתח את העסק שלהם, לפי אליעד כהן, היא פחד ... אוהבת לעשות, למשל ניהול עובדים נוספים. אך הוא מדגיש שאפשר להיעזר בשותף או עובד שיהיה אחראי על התחום שאותו היא פחות אוהבת, כך שהיא תוכל להמשיך להתמקד בחלק שהיא אוהבת בעסק. ... להתעסק במשימות ניהוליות שהיא פחות אוהבת. ברגע שהיא מזהה את הפחד הזה במדויק, היא יכולה למצוא פתרון פשוט, למשל להיעזר בשותפים או עובדים שיקלו עליה ויאפשרו לה לעסוק במה ... עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק ...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל במשימות שהוא לא אוהב או שמרגיש שאין לו עניין בהן. לפעמים, המשימות הללו נתפסות כנטל או ככאלה שהוא חייב לבצע אותן על ... ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה. למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק? הסיבה ... משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא מוצא את המשמעות או ההנאה במשימה, ... להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול? כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ויעילה יותר. ככל שתתרגל את המשימה שוב ושוב, היא תיהפך ... רק על סיום המשימה. בהצלחה! ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, עליו לבצע משימות מסוימות כדי לקדם את העסק, אך לעיתים הוא לא מעוניין לבצע אותן. הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או ... אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק? הסיבה ... - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה. איך להפוך משימות משעממות ... טוב בביצוע עבודתך אלא גם בניהול, שיווק, תמחור ושאר היבטי העסק. גלה את ההיגיון מאחורי המשימה - ככל שתבין את המבנה שלה ואת הדרך לבצע אותה ביעילות, כך תמצא בה עניין. התייחס ... משעממים או בלתי נסבלים. ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, ... נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, ... אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד ... תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי. כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו? אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת ... הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור ... כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות: להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור. ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם. לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון. אליעד מסביר שהמצב הטוב ביותר הוא שכל עובד או מנהל יקח אחריות מלאה על התוצאות שלו, ויידע לתקשר באופן ברור עם מי שהוא תלוי ... כדי קונפליקט פנימי בארגון. איך להתמודד עם מצב בו מנהל חדש לא יודע לבצע את כל משימותיו? אליעד מציע במצבים כאלה מספר דרכי התמודדות אפשריות: להגדיר תקופת חפיפה שבה המנהל החדש ילמד את כל מה שנדרש מהמנהל היוצא. לוודא שהמנהל הישן נשאר זמין להתייעצות לאורך תקופה מוגדרת, במיוחד אם מדובר במשימות מורכבות. לקבוע ישיבות קבועות בהן המנהל הישן והחדש יושבים יחדיו ודנים במשימות ובבעיות, כדי לוודא שהידע עובר בצורה ברורה. כיצד לשפר את הניהול ולהימנע מטעויות שחוזרות על עצמן? אליעד מדגיש שבמקרים רבים הבעיות נוצרות ... הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך שאסור למהר ולהציע פתרונות כספיים בלבד ... לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למנהלים איך להתמודד עם אגו בעבודה? כיצד לשפר שיתוף פעולה בארגון? בעיות ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, ... ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. ... עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן ... מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר על עצמך ... אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן ... שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, ... מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור קשר חיובי שיתמקד בצרכים האנושיים של ... ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים , אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למנהלים, האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למנהלים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, קואצ'ר, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 04:38:55 - wesi1