אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
התנגדות לקוח התנגדויות מכירות בטלפון עובדים מרחב הזמן טיפול בהתנגדות לשאול למה טיפים לראיון טיפים הפוטנציאלי לקוח מתעניין התנגדויות בזמן מכירה בטלפון איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר בינוני איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך בידול בידול עסקי בידול שיווקי בינוניות במה אני הכי טוב גרוע דווקא אותי דווקא ממך דווקא ממני האם חייב בידול עסקי האם למכור מוצר בינוני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חייב בידול עסקי יחודיות ייחוד עסקי ייחודיות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה שיקנו דווקא ממני למה שירצו דווקא אותי למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר בינוני למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מה הייחודיות שלי מה מיוחד בי מוצר מוצר בינוני מוצר גרוע מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מי חייב בידול עסקי מיוחד מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נישה נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים קשה למכור מוצר יקר שירצו דווקא אותי
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות ... שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. ... נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך ... שיווקיים כאלו ואחרים. ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. והתהליך הזה, ... של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות. מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק. מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות. בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ... מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב. בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנל, ... הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה. אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, ... הבא, כפי שאני אסביר עכשיו. הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת. שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך. או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין ה
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות ... לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע עבור ... את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע לך בהרבה יותר זול, זה כי אין לו ביקוש, כי הוא מאוד גרוע וכולי. בקיצור, זה שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש ... בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו המוצר בדיוק. וגם אם זה נראה אותו המוצר בדיוק, הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר לבין איכות העבודה של המוצר. כי אולי המפרט של המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה. ... אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה איכות בדיוק, האם הכל זהה בדיוק במאה אחוז, בחומרים, בעבודה, בשירות, באחריות, בתכנון, ... מין וסוג שהוא. במילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאתה יותר יקר מאחרים, תנסה קודם כל להבין מה האמת. והאמת היא, שבאמת יכול להיות שמישהו אחר, מוכר מוצר יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה שגם אז אתה יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר סיפור כלשהו, שיוציא ... צריך להבין מה באמת מציעים המתחרים שלך ולמה באמת אתה יותר יקר, מה האמת לגבי התמחור שלך. ואחרי שתדע את האמת, עכשיו אפשר להסביר הרבה הסברים מסוגים שונים, לגבי הבידול שלך מהמתחרים שלך. ...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
בידול עסקי באמצעות ... שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות ... אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת שעסקים עושים עם אנשים. ואתה ... שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר. אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ... יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך. אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן ... לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה ... שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר ... האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיוב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך? אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות ... ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ... שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. עכשיו, ברמת ...
חכם אמיתי - מהן 2 היכולות המיוחדות שיש לחכם אמיתי?
... אמיתי - מהן 2 היכולות המיוחדות שיש לחכם אמיתי? כידוע, יש חכמים באופן יחסי, דהיינו, כאלו שנחשבים לחכמים רק ביחס לאלו שפחות חכמים מהם. ויש גם את החכם האמיתי, שהוא חכם משום שהוא מבין את המציאות בשלמות, חושב כמו המציאות, וחי עפ צורת החשיבה שלפיה מתנהלת המציאות. ובמאמר הזה נאיר את 2 היכולות הייחודיות שיש אותן רק למי שהוא חכם אמיתי. ושאם אין אותם לאדם, אז הוא לא נחשב לחכם אמיתי. ואם נתבונן על העולם נראה, כי את כל הרעיונות שיש בעולם, ניתן לחלק אותם ... יש בו איזה דבר חכם. וגם החכם הכי גדול, יש בו איזה דבר טיפשי. ומי שהוא חכם אמיתי ושהוא יודע את היתרון ואת החיסרון שיש בכל דבר ודבר, הוא יש לו 2 יכולות מיוחדות . והיכולת האחת של החכם, היא שהוא יכול להראות ולהסביר מדוע הטיפש הכי גדול, הוא החכם הכי גדול. כי הרי בכל דבר ודבר יש בו גם יתרון שאין אותו בשום דבר אחר. ...
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
... מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? סקס הוא פעילות שגורמת לאנשים להרגיש מיוחדים, וזאת בעיקר מפני שאנשים לא עושים סקס עם כל אחד. התחושה של הייחודיות נוצרת דווקא משום שהאדם השני בוחר בך באופן מיוחד ולא בכל אחד אחר. המהות של סקס כפעילות מוגבלת, שבה אנשים בוחרים בקפידה עם מי לקיים יחסי מין, יוצרת אצל האדם תחושה חזקה של חשיבות עצמית וייחודיות. למה אנשים רוצים להרגיש שהם מיוחדים? אחת הסיבות שאנשים רוצים להרגיש מיוחדים היא הרצון הבסיסי שלהם להרגיש שהם טובים יותר או שונים בצורה חיובית מאחרים. בחיי היומיום אנשים נוטים להשוות את עצמם לאחרים, ולפעמים הם מגיעים לתחושה של בינוניות או של חוסר משמעות. סקס יכול לספק לאדם תחושת ייחודיות חיובית, ולהראות לו שהוא נבחר על ידי מישהו שיכול היה לבחור כל אדם אחר - אך בחר דווקא בו. איך נוצרת ההרגשה המיוחדת במהלך הסקס? התחושה המיוחדת נוצרת מכך שיחסי מין בדרך כלל מתרחשים במציאות שבה אנשים בוחרים היטב את הפרטנר שלהם. גבר או אישה שנחשבים לאטרקטיביים במיוחד, שיש להם אפשרויות רבות, לא יבחרו בכל אחד. ככל שהאדם אטרקטיבי יותר ויש לו אפשרויות רבות יותר, כך הוא יהיה יותר בררן. לכן, כאשר הוא בוחר אדם מסוים ומקיים איתו יחסים, הדבר מעצים את תחושת הייחודיות של האדם שנבחר. לדוגמה, בחורה יפה מאוד, שיש לה מחזרים רבים מאוד, תבחר לקיים סקס רק עם גבר שהיא מוצאת בו משהו מיוחד במיוחד. הגבר, בתת - המודע שלו, מפרש את הבחירה שלה בו כהוכחה לכך שהוא מיוחד בצורה יוצאת דופן. באותו אופן, אם הגבר מרגיש שהאישה עושה איתו משהו מיוחד שלא עשתה עם אף גבר אחר, הוא חש ייחודי אף יותר. אותו דבר תקף לגבי נשים. אם אישה יודעת שהגבר שבחר בה הוא גבר שיש לו הרבה אפשרויות, עצם העובדה שהוא בחר דווקא בה גורמת לה להרגיש שהיא מיוחדת וראויה להערכה גדולה יותר. איך מונוגמיה משפיעה על תחושת הייחודיות בסקס? המונוגמיה מחזקת עוד יותר את תחושת הייחודיות. במסגרת קשר מונוגמי האדם יודע שהפרטנר שלו בוחר בו באופן בלעדי ואינו בוחר בשום אדם אחר. כך, המונוגמיה הופכת להיות עדות חזקה במיוחד לייחודיות של כל אחד מבני הזוג. האדם אומר לעצמו: הוא או היא בחרו רק בי, למרות שיש להם אפשרויות רבות, סימן שאני מיוחד מאוד. מה היה קורה אילו כולם היו עושים סקס עם כולם? אם סקס היה דבר שכולם היו עושים עם כולם ללא הבחנה, הוא היה מאבד מהייחודיות שלו, ולא הייתה נוצרת תחושה מיוחדת ממנו. בדיוק כפי שברכת שלום, שכולם אומרים לכל אחד אחר, מאבדת את המשמעות שלה. בגלל העובדה שיחסי מין אינם מתרחשים עם כולם, נוצרת המשמעות והערך הגבוה שמיוחסים לסקס. כיצד נוצרת התמכרות לסקס בעקבות תחושת המיוחדות? תחושת ה
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? אליעד כהן מסביר לעומק בהרצאה, מדוע אנשים לא ... מהצלחתם כי הם עדיין מנסים להשיג משהו יותר גדול, אפילו עד כדי רצון לנצח את המוות. אליעד מבהיר שזה קורה כי אנשים נושאים עמם פקודה פנימית שאומרת להם שהם צריכים להיות משהו מיוחד או גרנדיוזי כדי ליהנות. הפקודה הזו יכולה להגיע מהסביבה, מהמשפחה או אפילו מאיזושהי שאיפה פנימית עמוקה. כל עוד אדם לא משיג את הדבר הגרנדיוזי הזה, ... בגדול, אז הילד מתחיל לפתח ציפייה גבוהה מעצמו. הציפייה הזו הופכת עם השנים לפקודה פנימית שכמעט בלתי אפשרי לממש, כי תמיד אפשר להיות יותר מוצלח. לדוגמה, אדם עשוי להיות מנהל עסק מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד נותן דוגמה של אנשים שהיו יכולים ליהנות בקלות כשהיו ילדים, ... הרגילות. איך אפשר לצאת מהמלכוד הזה? כדי לשנות זאת, אליעד ממליץ לנסות לראות את הפקודה הפנימית הזו מבחוץ. כלומר, האדם צריך לזהות את המחשבה שאומרת לו אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, ולהבין שזאת בסך הכל מחשבה ולא עובדה מוחלטת. כאשר אדם מתחיל לראות את זה מבחוץ, הוא יכול להטיל ספק בכך ולהחליט לשנות את הפרשנות שלו. ... בהצלחה יותר גדולה, בפרסום או אפילו בשאיפה להרגיש אלוהי. כל עוד הדבר הזה לא הושג, האדם ממשיך להרגיש חוסר משמעות, אפילו אם הוא מוקף בשפע. מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? אליעד כהן מציע לשאול את עצמך בצורה כנה: האם אני יכול ליהנות מחיים רגילים? המטרה אינה בהכרח לוותר על השאיפות הגדולות אלא להחזיר את היכולת ליהנות ... הזה, וזו בדיוק הפקודה שגורמת לו היום לא ליהנות משום דבר פחות מזה. ברגע שהאדם מזהה את השורש הזה, הוא יכול להתחיל להשתחרר. השחרור מתרחש כשהוא מבין שהוא לא חייב להיות מיוחד או גרנדיוזי כדי ליהנות, אלא מותר לו ליהנות מחיים פשוטים ורגילים, ומותר לו פשוט להיות. איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע ...
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
... ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות איך להצליח ... שונה בהכרח תוביל להצלחה? איך לחשוב כמו מצליחנים? לקיחת סיכונים, לקחת סיכונים, לעשות שונה מאחרים, איך להצליח ולא להיכשל? מוטיבציה לא להיות בינוני, איך לא לחשוב כמו כולם? משוגע שהוא גאון, גאון שהוא משוגע, גאון או משוגע, משוגע או גאון, גאונות ...
שלמות ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן רגשית? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך לשמור על מצב רוח יציב? המרדף אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני
שלמות ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן רגשית? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך לשמור על מצב רוח יציב? המרדף אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני
... ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן ... איך לשמור על מצב רוח יציב? המרדף אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני איך לשמור על איזון רגשי ולמה לא תמיד כדאי להתעקש על ... תואמת בדיוק את רצונו, ושאפשר להרגיש טוב גם כאשר הדברים אינם מושלמים. מדוע כדאי לאדם לפעמים לבחור בבינוניות? אליעד טוען שבחירה בבינוניות או בפשרות באופן מכוון, דווקא כאשר האדם יכול להשיג ... גם לקחת את הרעיון של ויתור על השלמות לקיצוניות השנייה. הוא מזהיר שאם האדם יחליט להתפשר על הכל ולחפש בינוניות בכל דבר, הוא יאבד משמעות וסיפוק. אדם כזה יאבד ... עמוקה של סיפוק ושלווה. איך להיות מאוזן רגשית? האם כדאי להתעקש על שלמות? איך לא להרגיש רע? מה טוב בבינוניות? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך להתייחס לחיים ... דיפרסיה, תזכורת שהכל מושלם, איך לזכור שהכל טוב? איך להיות מאושר? למה להתפשר? למה לא להתעקש? מה טוב בבינוניות?
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
... עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ... של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן. למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? הבעיה היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל ממקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן והמאמצים של העובד בצורה שתביא לתוצאה העסקית הטובה ביותר. לפעמים, כאשר הזמן והמשאבים המושקעים במימוש מושלמות המשימה גבוהים מאוד, אפשר להסתפק במימוש טוב פחות של המשימה ולפנות זמן לעשיית דברים אחרים שיביאו תועלת רבה יותר לארגון. איך מתמודדים עם הציפיות לשלמות? הצלחה של העסק לא תמיד תלויה בשאיפה לשלמות בכל משימה, אלא במיקוד משאבים בצורה חכמה. ישנם מקרים שבהם שיפור משימה אחת בצורה מושלמת יכול ... הכוללת של הארגון. מהו תפקיד המנהל בארגון? המשמעות של ניהול אפקטיבי היא התמקדות בתוצאה הכוללת ולא בהחמרה על משימות יומיומיות. המנהל צריך להבין שהצלחת העסק תלויה ביכולת שלו למקד את המשאבים במקומות הנכונים ובפיתוח אסטרטגיות שמובילות לתוצאות טובות יותר. החמרה על פרטים קטנים ... הגבוהים ביותר ויבצעו את המשימות בצורה המושלמת ביותר, מה שלדבריו הוא לא תמיד נכון. הטעות המרכזית שנעשית כאן היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל מתמקד בפרטים הקטנים, בעוד שהוא לא תמיד מודע לכך שלפעמים עשיית משימה בצורה טובה ולא בהכרח הכי טובה יכולה להניב יותר ... העובד, דבר שגורע ממנו את הזמן והיכולת להתמקד במשימות אחרות שיכולות להביא תועלת רבה יותר לארגון. מהו ניהול נכון של עובדים? המנהל צריך להבין שהצלחה של העסק לא תלויה תמיד באיך שהמשימות מבוצעות, אלא באיך שהוא ממקד את המשאבים. אם המנהל מצפה שהעובדים שלו יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, הוא עלול להיגרר לעבודה של העובדים ולבזבז זמן יקר על משימות שיכולות להתבצע באופן סביר תוך פיקוח מועט. הכוונה כאן היא לא לעודד הזנחה, אלא למצוא את האיזון בין הציפיות לתוצאה לבין הזמן שהמנהל יכול להשקיע בכל משימה. מה לעשות כאשר רוצים לשפר את התוצאה, אבל המחיר גבוה מדי? במקרים מסוימים, העלות של שיפור משימה לא בהכרח משתלמת. כאשר העלות של לבצע משימה בצורה מושלמת גבוה יותר מאשר לבצע אותה באופן טוב, כדאי להסתפק במצב הנוכחי. לפעמים עדיף לא להעמיס על העובד בניסיון להגיע לשלמות, אלא להשאיר אותו להתמקד במשימות שיביאו יותר תועלת לעסק. מהם היתרונות בהפסקת ההתערבות המנהלית? אם המנהל לא ייתן לעובד את המרחב לביצוע המשימה באופן עצמאי, הוא עלול למנוע ממנו את ...
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
... תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות למה היא תרצה ... או מנסים להחזיר אקסית היא למה שהיא תרצה אותי?. לעיתים קרובות עולה מחשבה כזאת מתוך חוסר ביטחון עצמי, במיוחד כשמישהו מרגיש שהצד השני יכול למצוא מישהו טוב יותר. המחשבה הזו מבוססת על הפחדים האישיים של האדם והערכה עצמית נמוכה. אליעד מסביר כי המחשבה הזאת נובעת מהשוואת עצמך לאחרים, ובמיוחד מהשוואה לתכונות שיכולות להיחשב כיתרונות - כמו כסף, יופי, ניסיון, או ביטחון עצמי. כדי להבין איך להתמודד עם מחשבה ... לא אומר שאתה פחות טוב. אתה מי שאתה, וזה מה שחשוב. 2. תמצא את היתרונות שלך - כל אחד מאיתנו יש תכונות ייחודיות שאין לאחרים. תכונות כמו הקשבה טובה, חוש הומור, רגישות, נאמנות - כל אלו יכולים לגרום לאדם אחר להעדיף אותך. 3. תשדר ... שיש לך ערך ושאין לך צורך להוכיח את עצמך כל הזמן. 4. תהיה לקוח מרוצה של עצמך - אם אתה עצמך לא אוהב את המוצר שנקרא אתה, איך תגרום למישהו אחר להרגיש טוב איתך? תתחיל בליהנות מהחיים שלך בעצמך, בלי קשר למי שסביבך. הערכה עצמית ... רק עניין של נתונים חיצוניים - היא קשורה גם למצב הנפשי שלך ולתחושת הביטחון שאתה משדר. אם אתה חושב שאתה מוצר גרוע, זה ברור שאתה לא תוכל לגרום למישהו אחר לבחור בך. אבל אם אתה מאמין שיש לך ערך אמיתי, גם אחרים יראו את ... אם היא תמצא מישהו שיש לו יותר מזה ממך, אתה תרגיש מאוים. לדוגמה, אם אתה חושב שאתה שווה משהו כי אתה איש עסקים, אז ברגע שמישהו אחר מגיע עם עסק מצליח יותר, אתה עלול לחשוב זהו, היא תעדיף אותו. אבל האם זה באמת נכון? לא בהכרח! כי הבחירה של אדם בבן זוג אינה ... גם איך אתה מרגיש עם עצמך. אם לך טוב עם עצמך - גם לה יהיה יותר קל להרגיש טוב איתך. אם אתה חושב שאתה מוצר גרוע, למה שמישהי אחרת תרצה לקנות את המוצר הזה? איך לאהוב את עצמך באמת? 1. תפסיק להשוות את עצמך לאחרים. תמיד יהיה מישהו עם יותר כסף, יותר ניסיון, או מראה ... לך ערך, ושאתה לא צריך להוכיח כל הזמן שאתה טוב. 4. תהיה לקוח מרוצה של עצמך. אם אתה עצמך לא אוהב את המוצר שנקרא אתה, איך תגרום למישהי אחרת להרגיש טוב איתך? תתחיל בליהנות מהחיים שלך בעצמך, בלי קשר אליה. לסיכום במקום לשאול ... במערכות יחסים איך לשדר משיכה התמודדות עם חוסר ביטחון יצירת משיכה רגשית החזרת אקסית איך להיות אטרקטיבי למכור את עצמך בדייט, למכור את עצמך לבחורה, להתחיל עם בחורה, לגרום לבחורה לרצות דווקא אותך, לגרום לבחור לרצות דווקא אותך, לגרום לה לרצות דווקא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה לרצות דווקא אותך?, איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה לרצות דווקא אותך?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי לבני נוער, מאמן פרטי בנושאי למה לרצות דווקא אותך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9531 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 20:38:38 - wesi1