אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה אין לי חשק למכור? ✔חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם?

בעיות רבות צצות כאשר אדם מנסה למכור מוצר או שירות, במיוחד כאשר הוא לא מרגיש שהוא מספק את המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או את היכולות האישיות לבין הצורך להרגיש ביטחון עצמי במכירה.

למה קשה לי למכור את עצמי?

מכירת שירותים או מוצרים יכולה להיתקל בקשיים, במיוחד כאשר המוכר או המוצר לא עומדים בציפיות האישיות של המוכר. לדוגמה, מאמן כושר שמרגיש שהוא לא מספיק טוב או מטפל רגשי שעדיין לא הגיע לרמה המיוחלת של מקצועיות. התמודדות עם חרדת מכירה נובעת פעמים רבות מהמחשבה שמישהו אחר יכול לבצע את העבודה טוב יותר, מה שמוביל להרגשה של חוסר ערך אישי או מקצועי. כאשר אדם מרגיש שהוא לא מספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר שהוא שואף אליה, נוצר תחושת חוסר ביטחון, במיוחד כאשר מדובר במכירה או בהגשה של מוצר ללקוח.

איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור?

הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש או שירות רואה את הפער בין מה שהוא רצה להיות לבין מה שהוא מציע בפועל. ככל שהאדם משווה את המצב הקיים עם המצב האידיאלי שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו.

מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי?

ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב האידיאלי מעלה את המודעות לחסרונות. לדוגמה, כאשר אדם מכין תוכנה והוא משווה אותה לגרסה שהוא רוצה שיכולה לכלול יותר פיצ'רים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב. השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול להפוך לחרדה לפני כל מכירה.

איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת מכירה?

הפתרון לחרדת המכירה טמון בהיצמדות לאמת. זה אומר שאדם צריך להכיר במציאות הנוכחית של המוצר או השירות שהוא מציע, גם אם הוא עדיין לא שדרג אותו כפי שהוא שואף. כאשר המוכר מציג את המוצר או את השירות כפי שהוא, ומתאר את היתרונות הקיימים כרגע, הוא יוכל להימנע מלחץ פנימי ולהתמודד עם הלקוח בצורה כנה וביטחונית יותר.

דוגמאות להיצמדות לאמת ומהם היתרונות?

אם מאמן כושר עדיין לא בטוח בכמה חזרות על האימון הוא צריך להמליץ, הוא יכול להיות כנה ולהסביר ללקוח את המצב הנוכחי שבו הוא נמצא, ולמה הוא ממליץ על מספר חזרות מסוים, בלי לנסות לשדר ביטחון מלא. אם הוא מנסה לשדר ידע מוחלט על הנושא, הוא ייצור לעצמו לחץ פנימי שיגרום לו להרגיש שהוא לא טוב מספיק. לעומת זאת, אם הוא יהיה כנה לגבי מגבלות הידע שלו, הוא יוכל להימנע מתחושת חרדה.

מהו הפתרון להימנע מחרדה ולהגביר ביטחון עצמי במכירה?

הפתרון הוא להפריד בין מה שמישהו רוצה להשיג לבין מה שהוא מציע כעת. במילים אחרות, להכיר בכך שהמוצר או השירות יכול להיות הרבה יותר טוב בעתיד, אך כרגע הוא מציע תועלת מסוימת שלמרות החסרונות, עדיין מספק את הערך ללקוח. כך המוכר לא ישדר תחושת חוסר ביטחון ויוכל להימנע מלחץ פנימי.

מהם יתרונות ההיצמדות לאמת על פני הפער בין המצוי לרצוי?

היתרון בהיצמדות לאמת הוא שבזמן המכירה, המוכר לא ירגיש שהוא מנסה להסתיר או לשדר משהו שהוא לא באמת יכול להציע. כאשר הוא משדר ללקוח את הערך האמיתי שמספק המוצר או השירות, הוא יכול להרגיש שלם עם מה שהוא מציע, מה שמפחית את החרדה ומגביר את הביטחון העצמי במכירה.
מדוע קשה לעתים למכור מוצר או שירות?

יש מקרים שבהם אדם רוצה למכור את עצמו, את המוצר שלו או את השירות שהוא מציע, אך נתקל בקושי לבצע את תהליך המכירה. לעתים זה נובע פשוט מחוסר ביטחון עצמי, אבל יש סיבה נוספת שגורמת לקושי: האדם אינו רוצה להרגיש רע עם עצמו.

לדוגמה, איש מקצוע כמו מאמן כושר או מטפל רגשי שרוצה להשתפר, ומרגיש שהוא עדיין לא הגיע לרמה שאליה הוא שואף. הוא מדמיין כיצד היה רוצה להיות הרבה יותר טוב, וכשהוא בא למכור את השירות שלו, הוא מרגיש שלא בנוי לספק בדיוק את מה שהוא מדמיין. כך נוצרת תחושת חוסר ערך.

בנוסף, יש מקרים שבהם מנסים למכור מוצר מוחשי, כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. גם כאן הקושי נובע מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר עוד לא שם, האדם נתקף חוסר ביטחון בעת המכירה.

כיצד הרצון לשפר את המוצר יוצר חרדת מכירה?

הרצון הטבעי להתקדם ולהשתפר הוא חיובי כשלעצמו. אך כשאדם רוצה להיות מאמן כושר ברמה גבוהה פי כמה, או כשהוא רוצה שהתוכנה שבנה תהיה משודרגת פי עשרה, הוא מתחיל להשוות את המצב הקיים של המוצר או השירות שלו, למה שהיה רוצה שיהיה בפועל. ברגע שמגיעה ההזדמנות למכור, המחשבה על הפער הזה מציפה את החסרונות, וגורמת לאותו אדם להרגיש חוסר ביטחון לגבי מה שהוא מציע כאן ועכשיו.

לדוגמה, מאמן כושר שמדמיין את עצמו כמאמן מושלם, עלול לשאול את עצמו: למה אני לא כבר המאמן ההוא שאני מפנטז להיות? או יוצר תוכנה שחולם על עוד עשרות פיצ'רים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל "דופק" את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם.

למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי?

השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין מה שהיו רוצים שיהיה, מעלה במודעות את כל החסרונות והפערים. במצב כזה, קל לדמיין שלקוח אומר: "למה אתה לא יכול לספק לי את הגרסה המשופרת שכבר חשבת עליה?" או "למה התוכנה לא כוללת את האפשרות הזאת שהיית רוצה להוסיף?"

ברגע שנוצרת תחושה שהמוכר צריך להציג את המוצר כאילו הוא כבר בגרסה החלומית, אך במציאות הוא עדיין לא שם, האדם נכנס לחרדה: מה יהיה אם ייחשף שהמוצר לא עד כדי כך טוב? מה אם יתברר שהוא לא בקי בכל הפרטים?

יש גם מצב שבו המוכר מנסה לשדר ביטחון מלא, ובתוך תוכו הוא יודע שהוא עוד לא סגור על כל הפרטים. לדוגמה, מאמן כושר שמתלבט בעצמו אם צריך לעשות 5 חזרות או 50 חזרות, ובכל זאת מצהיר בביטחון של 100 אחוז על מספר חזרות מסוים, עלול לחוות לחץ פנימי, כי הוא חושש שיחשפו את חוסר הידיעה שלו.

איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת המכירה?

הפתרון הוא להיצמד לאמת ולהפריד בין הרצוי למצוי. גם אם אדם רוצה לשפר את המוצר שלו או להגיע לרמה מקצועית גבוהה יותר, הוא צריך להכיר בעובדה שכבר עכשיו הוא מספק תועלת ללקוח. הלקוח משלם תמורת מה שיש כרגע, לא על מה שהמוכר מדמיין שעלול להיות בעתיד.

לדוגמה, מאמן כושר שעדיין לא בטוח בכל שלבי האימון, יכול להסביר ללקוח מה הוא כן יודע לעשות נכון. אם הלקוח שואל שאלה שהמאמן לא בטוח בה, המאמן יכול לציין בכנות את גבולות הידע שלו, במקום לטעון בביטחון מוחלט משהו שהוא לא לגמרי בטוח בו.

הדבר נכון גם לגבי תוכנה: אם המוצר הנוכחי נותן ערך מסוים ללקוח, אפשר להציג בדיוק את הערך הקיים, בלי לנסות לשכנע שהמוצר כבר כולל את כל השדרוגים שעדיין לא יצאו לפועל. כשהמוכר שקוף עם עצמו לגבי המציאות הנוכחית, נעלמת החרדה הגדולה מחשיפה.

מהן הדוגמאות הממחישות את יתרונות ההיצמדות לאמת?

כאשר מאמן כושר אומר לעצמו: "יש חלקים בתוכנית האימון שאני מכיר היטב, וחלקים אחרים שאותם אני עוד חוקר, " הוא בעצם מוריד מעליו לחץ מיותר. הוא אינו חייב להציג עצמו כמומחה - על בכל נושא, וכך המוטיבציה להשתפר לא הופכת לחרדת ביצוע.

תסריט דומה מתרחש כשאדם בונה תוכנה ויודע שהיא יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר מתח פנימי שיקשה על המכירה. לעומת זאת, אם הוא מסביר ביושר את מה שהתוכנה יודעת לעשות כרגע, ומה מתוכנן לגרסאות עתידיות, הסיכוי שיוכל למכור בביטחון גבוה בהרבה, מכיוון שהוא מרגיש נוח עם המציאות.

כאשר אנשים נצמדים לאמת ומבינים את הרמה שבה הם נמצאים כעת, חרדת המכירה פוחתת, משום שאין פער פנימי מכביד בין הדימוי שאותו הם מנסים לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו.
חוסר ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר שלי? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדת ביצוע של אנשי מכירות, חרדת כישלון של אנשי מכירות, פחד לפתוח עסק, פחד להקים עסק, אני לא מספיק טוב, אני רוצה להשתפר, אני רוצה להיות יותר טוב, מאמן כושר לא מקצועי, יש יותר טובים ממני, המוצר שלי לא מספיק טוב, השירות שלי לא מספיק טוב, אני לא מתאים לתפקיד, מוצר לא שווה את הכסף, לא רוצה לרמות אנשים, לא רוצה להיות שרלטן, מפחד להיות שרלטן, חרדת ביצוע במכירה
להימנע מחרדה החזרת הביטחון העצמי מוצר חדש בטוח בעצמי ביטחון עצמי חזק איך למכור בלי ביטחון עצמי אני לא מאמין בעצמי להעלות את הביטחון העצמי מטופל פיתוח מוצר לפתוח עסק איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את עצמי איך למכור את עצמך איך למכור מוצר איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אין לי חשק אין לי חשק למכור אמונה אמונה עצמית אני לא מאמין במוצר שלי אני לא מאמין בעצמי גרוע הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הרצון התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חרדה חרדות חרדת מטפלים חרדת מכירה חרדת מכירות חשק חשק למכור טיפול טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח לא מאמין במוצר לא מאמין במוצר שלי לא מאמין בעצמי להאמין במוצר להאמין במוצר שלי להאמין בעצמי להאמין בעצמך להשתפר להתווכח על המחיר למה אין לי חשק למה אין לי חשק למכור למה אני לא מאמין במוצר שלי למה אני לא מאמין בעצמי למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה קשה למה קשה לי למה קשה לי למכור למה קשה לי למכור את עצמי למכור למכור את עצמי למכור את עצמך למכור מוצר למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצר פגום למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר מוצר גרוע מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצר פגום מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מטפלים מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר פחד ממכירות קושי קושי למכור קושי למכור את עצמך קשה למכור מוצר יקר קשיים רצון רצון להשתפר
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... והפעם אני רוצה לדבר על ההיבט שבו יש אנשי מכירות שקשה להם למכור, לא אוהבים למכור לא רוצים למכור, אין להם חשק למכור או מה שזה לא יהיה או שיש אנשים כאלה שאומרים אני יודע למכור אבל אין לי חשק למכור מה שזה לא יהיה. ומה שאני בעצם רוצה לומר עכשיו הוא שתהליך כמו שיש תהליך של מכירה ללקוח שבו בעצם צריך לדעת לשכנע את הלקוח ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
... - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר שהוא הדעה שלו. ואם נתבונן על עניין המכירות, נראה שמוצר טוב, מדבר בעד עצמו. ומוצר טוב, הוא מוצר שנותן לאדם מענה אמיתי לצרכים של האדם. וכאשר המוצר הוא באמת טוב, אז אפשר פשוט לתת ללקוח להשתמש בו, ולראות כמה הוא נוח, ואז הלקוח יבין מעצמו שכדאי לו לקנות את המוצר. ויש מוצרים שהם ככ טובים, שבעל המוצר מוכן לחלק את המוצר שלו בחינם. והוא יודע שכל אדם שישתמש במוצר שלו, יפיק ממנו תועלת כלשהי, ויהיה מוכן מיוזמתו להכיר טובה על המוצר שהוא קיבל, ולקנות אותו בכסף. אבל, לא כל המוצרים הם טובים. ולא כל המוצרים מדברים בעד עצמם. וכאשר המוצר הוא לא מספיק טוב, אז צריך לעטוף את המוצר בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ומוצר שהעטיפה החיצונית שלו יפה, האדם נהנה ממנו יותר. כי העטיפה היפה כאילו אומרת לאדם שהמוצר הזה הוא טוב. אבל אם המוצר הוא מושלם, לא צריך למכור אותו בעטיפה צבעונית. אלא אפשר למכור אותו כפי מה שהוא. מאחר שהוא מספק מענה מדויק, לזה שצריך את ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ממוצר אחר במחיר נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים השונים. מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את ... החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח יבין את החסרונות של המתחרים, הוא יוכל להעריך נכון את היתרונות האמיתיים שיש למוצר שלך ביחס למתחרים. איך מודדים יתרונות וחסרונות של מוצר? נקודה חשובה נוספת שאליעד מסביר היא שיתרונות וחסרונות של מוצר הם מושגים יחסיים. אין משמעות ליתרון שקיים גם אצל המתחרים, כי אם אותו היתרון נמצא בשני מוצרים מתחרים, הוא כבר לא יתרון אלא סטנדרט. באותו אופן, אם החיסרון קיים גם אצלך וגם אצל המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ... החסרונות של המתחרים אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ביתרונות שלך. ההחלטה מה להדגיש משתנה לפי הידע, ההבנה והתפיסות המוקדמות של הלקוח. למה חשוב להתאים את השיחה לתפיסת ... כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות של ה
אושר, איך ללמוד מהצלחה? איך ללמוד מכישלון? איך להצליח בחיים? איך להצליח בקלות? איך להשתפר? איך לנתח תהליכים? איך להשיג מטרות? איך להבין חוקיות? מוטיבציה להתמדה
אושר, איך ללמוד מהצלחה? איך ללמוד מכישלון? איך להצליח בחיים? איך להצליח בקלות? איך להשתפר? איך לנתח תהליכים? איך להשיג מטרות? איך להבין חוקיות? מוטיבציה להתמדה
... איך ללמוד מהצלחה? איך ללמוד מכישלון? איך להצליח בחיים? איך להצליח בקלות? איך להשתפר? איך לנתח תהליכים? איך להשיג מטרות? איך להבין חוקיות? מוטיבציה להתמדה מהו אושר ואיך באמת אפשר להשיג אותו? אליעד כהן מסביר שהמפתח להשגת אושר הוא קודם כל להבין ... את התחושה הטובה ולזהות מה הגורמים לכך. כאשר מבינים מהם הגורמים לאושר, ניתן לשחזר אותם באופן מודע. איך לטפל בתחושות לא נעימות? אליעד משתמש בדוגמה של חדר מבולגן כדי להמחיש את הדרך לטפל בתחושות שליליות. כאשר החדר מבולגן, זה יוצר תחושת חוסר נוחות או חוסר סדר. במקום להיבהל או להירתע מהבעיה, אליעד מציע ליצור רשימה מסודרת של כל הדברים שגורמים לחוסר הנוחות ולהתחיל לטפל בהם אחד - אחד, באופן שיטתי. לדבריו, אם יש לך חדר מלא בשקים ואתה צריך להעביר אותם למקום אחר, הדרך הנכונה היא לא להיבהל מהריבוי של הפריטים, אלא לקחת שק אחד בכל פעם, ולהעביר אותו. תוך כדי הטיפול בבעיה הראשונה, תשתפר מיומנותך ותגדל תחושת הביטחון שלך, מה שיקל על פתרון הבעיות הבאות. כך, לאחר פתרון כמה בעיות קטנות, השאר כבר יהיה קל בהרבה. איך ללמוד ...
תחושת תקיעות בחיים, הרגשת תקיעות בחיים, למה אני תקוע בחיים? איך לצאת מתקיעות בחיים? אין לי חשק לכלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לקום בבוקר, לא מתקדם לשום מקום
תחושת תקיעות בחיים, הרגשת תקיעות בחיים, למה אני תקוע בחיים? איך לצאת מתקיעות בחיים? אין לי חשק לכלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לקום בבוקר, לא מתקדם לשום מקום
... תקיעות בחיים, הרגשת תקיעות בחיים, למה אני תקוע בחיים? איך לצאת מתקיעות בחיים? אין לי חשק לכלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לעשות כלום, אין לי חשק לקום בבוקר, לא מתקדם לשום מקום למה אתה מרגיש תקוע בחיים? התחושה של להיות תקוע בחיים מתחילה כשאדם מרגיש שהוא לא מתקדם לשום מקום, שאין לו מוטיבציה או חשק לעשות דברים. לדוגמה, אם אדם יושב על הספה וחושב מה אני עושה עם עצמי?, לאיפה אני הולך?, או איך מתקדמים מפה?, ... הוא רוצה לדעת מה לעשות עם עצמו ולכן מרגיש תקוע, כי הרצון שלו להבין מה לעשות עדיין לא ממומש. אליעד נותן דוגמה של אדם שמרגיש שאין לו חשק לקום מהמיטה בבוקר. לכאורה, הוא חושב שיש לו בעיה שהוא לא רוצה לקום, אבל הבעיה האמיתית היא ההנחות הפנימיות שלו ... עצום של כסף לא יכול לממש את כל הרצונות שלו. מכאן, שהבעיה לא באמת נמצאת בכמות הכסף, אלא בחשיבה הפנימית שהוא צריך יותר ממה שיש לו כרגע. למה קשה לך לקום מהמיטה בבוקר? כאשר אדם מתעורר בבוקר ואומר אין לי חשק לעשות כלום, הדבר הראשון שמסתתר מאחורי המשפט הזה הוא מחשבה עמוקה יותר של משהו כאן לא בסדר. הוא מניח ... לאדם לחוות את החיים בצורה שלמה יותר, ללא התנגדות פנימית או צורך מתמיד להרגיש אחרת. למה אני מרגיש תקוע בחיים? איך לצאת מתקיעות בחיים? למה אין לי חשק לעשות כלום? איך לקבל תחושות שליליות? האם זה בסדר להרגיש רע? מה לעשות כשאין לי כוח לקום בבוקר? האם ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמה לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמה רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש). ננתח סיבה ותוצאה: סיבה: אין תקופת ניסיון. תוצאה: לא רוצה לקנות את המוצר. נשאל 4 שאלות עפ הנוסחה שהסברתי במקום אחר, של איך לנתח סיבה ותוצאה. 1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין. 2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר. 3 - האם זה שאין תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר? או שמא יש אפשרות שבן אדם יקנה מוצר, גם בלי תקופת ניסיון? תשובה: יש אפשרות שלקוח יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון. 4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע. מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר? ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחויבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק את השאלה, האם באמת מחויב שהלקוח ירצה תקופת ניסיון? כי אם זה לא מחויב, ממילא ניתן למכור ללקוח. אז למה הלקוח רוצה תקופת ניסיון? תשובה: כי הוא לא רוצה להפסיד את כספו בעסקה. ... מפחד לאבד את הכסף שלי בעסקה. ויש לנו כאן משפט סיבה ותוצאה חדש. סיבה: אין תקופת ניסיון לשימוש במוצר. תוצאה: הלקוח חושב שזה עלול לגרום לו להפסיד את כספו. ונגיע לשאלה 3 השואלת האם באמת זה ... אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת על הכסף שלי. ואני רוצה להתנסות במוצר, כדי להיות בטוח שאקבל תועלת מהמוצר ושלא סתם אאבד את כספי. ומה אומרים ללקוח שאומר בצורה ישירה, אני מפחד שלא אקבל תועלת מהמוצר? אני לא חושב שהמוצר מתאים לי? תשובה: שואלים אותו, מה אתה חושב שאולי לא מתאים לך במוצר? מה אתה לא בטוח לגבי המוצר? ולכן, ללקוח שאומר, אני רוצה תקופת ניסיון, ללקוח כזה נשיב: אני מבין שאתה רוצה תקופת ניסיון לשימוש במוצר. מה בדיוק תרצה לנסות במוצר? מה תרצה לדעת יותר לגבי המוצר? והתשובה של הלקוח, בעצם תראה לנו, מה הוא לא בטוח בו לגבי המוצר שלנו. אם הלקוח היה חושב שה
מהי מוטיבציה גדולה מידי? למה המוטיבציה נעלמה? למה אין לי מוטיבציה? למה אין לי חשק? למה החשק שלי נעלם? איך ליצור מוטיבציה? מוטיבציה שלילית, איך לא להאמין בעצמך? הסוד, כוח המשיכה, מוטיבציה שלילית
מהי מוטיבציה גדולה מידי? למה המוטיבציה נעלמה? למה אין לי מוטיבציה? למה אין לי חשק? למה החשק שלי נעלם? איך ליצור מוטיבציה? מוטיבציה שלילית, איך לא להאמין בעצמך? הסוד, כוח המשיכה, מוטיבציה שלילית
... מוטיבציה גדולה מידי? למה המוטיבציה נעלמה? למה אין לי מוטיבציה? למה אין לי חשק? למה החשק שלי נעלם? איך ליצור מוטיבציה? מוטיבציה שלילית, איך לא להאמין בעצמך? הסוד, כוח המשיכה, מוטיבציה שלילית למה מוטיבציה גדולה מדי גורמת למוטיבציה להיעלם? אליעד כהן מסביר תהליך נפוץ שבו אדם מתחיל עם מוטיבציה ...
איך להשתפר בכל תחום? איך להתייעל בכל תחום? איך להיות יותר מקצועי? איך להצליח בחיים? איך להצליח בכל תחום? חשיבה של מצליחנים, איך להיות יותר יעיל? איך לשפר ביצועים? שיפור ביצועים, התייעלות, איך להיצמד לאמת?
איך להשתפר בכל תחום? איך להתייעל בכל תחום? איך להיות יותר מקצועי? איך להצליח בחיים? איך להצליח בכל תחום? חשיבה של מצליחנים, איך להיות יותר יעיל? איך לשפר ביצועים? שיפור ביצועים, התייעלות, איך להיצמד לאמת?
... להשתפר בכל תחום? איך להתייעל בכל תחום? איך להיות יותר מקצועי? איך להצליח בחיים? איך להצליח בכל תחום? חשיבה של מצליחנים, איך להיות יותר יעיל? איך לשפר ביצועים? שיפור ביצועים, התייעלות, איך להיצמד לאמת? איך אפשר להשתפר ולהצליח בכל תחום בחיים? הדרך להשתפר ולהצליח בכל תחום בחיים מתחילה מההבנה הפשוטה של המושג להיצמד לאמת. אליעד כהן מסביר שהרעיון הבסיסי ביותר כדי להשתפר ולהתייעל בכל דבר שנעשה הוא לשאול את עצמנו שאלה פשוטה: האם אני פועל בדרך הכי יעילה והכי נכונה להשיג את המטרה שלי? הדוגמה הראשונה שאליעד מביא היא הדוגמה של שטיפת כלים. כאשר ... ביותר, לא רק מבחינת זמן אלא גם מבחינת מאמץ ומשאבים אחרים. על ידי אימוץ הרגל זה באופן יומיומי, האדם יכול להשתפר משמעותית ולהפוך להיות יעיל יותר בכל תחום שהוא רוצה להצליח בו. העיקרון הבסיסי שאליעד מדגיש הוא שהחיים שלנו בנויים ממיליוני פעולות קטנות, והדרך האמיתית והיחידה להשתפר ולהצליח באמת בכל תחום היא להתבונן בכנות, לבדוק האם הפעולה שאנו עושים כרגע היא הדרך האידיאלית ביותר להגיע למטרה שלנו, ואז לנסות לשפר אותה כל הזמן. איך להשתפר בכל תחום? מה זה אומר להיצמד לאמת? איך להיות יותר יעיל בחיים? חשיבה של מצליחנים איך להצליח בכל תחום? איך לשפר ביצועים? כיצד להתייעל באופן יומיומי? ...
טיפול בדחיינות קשה, דוחה דברים לרגע האחרון, פועל רק במצבי לחץ, רגיל לדחות דברים, עושה דברים רק בלי ברירה, עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים?
טיפול בדחיינות קשה, דוחה דברים לרגע האחרון, פועל רק במצבי לחץ, רגיל לדחות דברים, עושה דברים רק בלי ברירה, עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים?
טיפול בדחיינות קשה, דוחה דברים לרגע האחרון, פועל רק במצבי לחץ, רגיל לדחות דברים, עושה דברים רק בלי ברירה, עושה דברים רק שאין אפשרות יותר לדחות, עצלנות כרונית, דחיית משימות, איך ליצור מוטיבציה? למה אין לי חשק לעשות דברים? למה אנשים דוחים דברים עד לרגע האחרון? אנשים רבים דוחים דברים שהם צריכים לעשות, ... ללמוד למבחן רק לילה אחד לפני המבחן, למרות שהם ידעו זמן רב מראש שעליהם ללמוד, יש מי שהולך לרופא רק כשמצבו מחמיר באופן משמעותי, על אף שידע מראש שהוא יצטרך בסוף לקבל טיפול רפואי. אנשים אלו מתנהגים כך באופן עקבי - הם פועלים רק כשהלחץ מגיע לשיא וכבר אי אפשר לדחות את המשימה. הדפוס הזה נקרא דחיינות קשה או עצלנות כרונית, ואליעד מסביר מדוע זה קורה ואיך ניתן לטפל בזה בצורה יסודית. האם דחיינות קשורה ללחץ או לחוסר מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמרות שבדרך כלל חושבים שאדם ... לחץ קשה, פחד מכישלון או התנגדות פנימית עמוקה. כשהוא יכיר בכך שהוא לא חייב, ויעזוב את התחושה המחויבת הזו, הוא יצליח להניע את עצמו לפעול בקלות גדולה יותר. מה המסקנה לטיפול בדחיינות? המסקנה הסופית של אליעד היא שכדי לטפל בדחיינות בצורה יסודית, האדם צריך לשחרר את תחושת החובה, ולא להילחם בה. ככל שאדם מרגיש פחות חייב לבצע משהו, ... הנכון, בלי דחייה עד לרגע האחרון. איך להתגבר על דחיינות כרונית? למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? איך להפסיק לדחות משימות? איך לייצר מוטיבציה? האם לחץ עוזר לביצוע משימות? למה אין לי חשק לעשות דברים? ...
איך לא להשתעמם בעבודה? עבודה משעממת, עבודה לא מעניינת, אין לי חשק לעבוד, איך למצוא עניין בעבודה? איך לאתגר את עצמך? איך נוצר שעמום? האם להתפטר מהעבודה? מתי להתפטר מהעבודה? איך להתקדם בעבודה? מה זה שעמום? אתגרים
איך לא להשתעמם בעבודה? עבודה משעממת, עבודה לא מעניינת, אין לי חשק לעבוד, איך למצוא עניין בעבודה? איך לאתגר את עצמך? איך נוצר שעמום? האם להתפטר מהעבודה? מתי להתפטר מהעבודה? איך להתקדם בעבודה? מה זה שעמום? אתגרים
... לא להשתעמם בעבודה? עבודה משעממת, עבודה לא מעניינת, אין לי חשק לעבוד, איך למצוא עניין בעבודה? איך לאתגר את עצמך? איך נוצר שעמום? האם להתפטר מהעבודה? מתי להתפטר מהעבודה? איך להתקדם בעבודה? מה זה ... פעולה, הפעולה עצמה הופכת מעניינת, ובכך הוא נמנע משעמום. איך לא להשתעמם בעבודה? האם להתפטר מהעבודה? איך למצוא אתגר בעבודה? למה העבודה משעממת אותי? איך ליצור עניין בפעולות שגרתיות? איך להתמודד עם חוסר חשק לעבוד? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה אין לי חשק למכור?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה אין לי חשק למכור?, איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, אימון אישי לבני נוער, מאמן קריירה בתחום למה אין לי חשק למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 19:23:56 - wesi1