אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לכתוב טקסט ✔ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
איך לכתוב מאמר או לבנות הרצאה בצורה פשוטה וברורה?

הדרך לכתוב מאמר, לבנות הרצאה, להכין מצגת או ליצור סדנה, מתבססת תמיד על אותו עיקרון פשוט וברור. אליעד כהן מסביר כי אין באמת הבדל מהותי בין כתיבת ספר, מאמר, הרצאה או כל תוכן אחר. ההבדל היחיד נעוץ בצורת הגשת התוכן ובכמות המידע. מאמר קצר או ארוך, סדנה או הרצאה - כולם פועלים לפי אותה שיטה בדיוק.

איך לקבוע כותרת ראשית למאמר או לתוכן?

השלב הראשון הוא בחירת כותרת קצרה ופשוטה, המגדירה את נושא התוכן במילה אחת עד שלוש מילים. למשל, אם הנושא הוא אינדיאנים, הכותרת הראשית תהיה פשוט המילה "אינדיאנים". אין צורך להסתבך עם כותרת ארוכה או מורכבת. ככל שהכותרת ממוקדת יותר, כך קל יותר לעבוד עליה.

איך ליצור כותרות משנה ולבנות תוכן משמעותי?

אחרי שבחרנו כותרת ראשית, השלב הבא הוא יצירת שאלות שיהוו כותרות משנה. למשל, בנושא "אינדיאנים" אפשר לשאול:
  • מי הם האינדיאנים?
  • היכן האינדיאנים חיים?
  • מה התרבות של האינדיאנים?
  • מה ההיסטוריה שלהם?
  • מה התחביבים והמנהגים של האינדיאנים?
כל שאלה כזו הופכת לכותרת משנה של פרק במאמר או בהרצאה. לאחר מכן, כותבים מתחת לכל שאלה את התשובה. אם למשל שאלנו "איפה האינדיאנים חיים?" התשובה תסביר באילו אזורים גרים האינדיאנים, באיזו יבשת או מדינה, וכן הלאה.

איך להרחיב את התוכן בעזרת שאלות משנה?

כדי להרחיב עוד יותר את התוכן, אחרי שעניתם על שאלת המשנה, אפשר לשאול שאלות נוספות שיסייעו להרחיב את התשובה עוד יותר. לדוגמה, אם כתבנו שהאינדיאנים אוהבים לרקוד עם תופים, אפשר להוסיף שאלות המשך כמו:
  • איזה סוג תופים הם משתמשים?
  • מה מקור האהבה שלהם לתופים?
  • היכן ומתי הם מנגנים בתופים?
  • איך מיוצרים התופים המיוחדים שלהם?
בצורה כזו, כל נושא קטן יכול להתרחב וליצור תוכן עשיר ומפורט.

כיצד לבנות מאמר בנושא טיפול בילדים?

אליעד נותן דוגמה נוספת של כתיבת מאמר על טיפול בילדים. תחילה יש לבחור בכותרת ראשית: "טיפול בילדים". אחר כך לשאול שאלות כמו:
  • איך מטפלים בילד שמסרב להכין שיעורי בית?
  • איך להתמודד עם ילד שמרביץ לאמא שלו?
  • איך לטפל בילד שיש לו בעיות חברתיות?
כל שאלה הופכת לכותרת משנה, ומיד מתחתיה יש לכתוב את התשובה. אם רוצים להעמיק, מוסיפים שאלות נוספות. למשל, לשאלה "למה הילד לא עושה שיעורי בית?" אפשר להוסיף שאלות כמו:
  • מה גורם לילד להימנע מהכנת שיעורי בית?
  • האם קיימת סיבה חברתית או רגשית לכך?
  • איך הקשיים החברתיים משפיעים על הילד?
ואז לענות על כל השאלות הללו, וכך לקבל תוכן מלא ועשיר.

איך כותבים ספר או קורס בצורה פשוטה?

אליעד מדגיש שגם כתיבת ספר או קורס דיגיטלי בנויה בדיוק באותה שיטה פשוטה. ספר הוא בעצם אסופה של מאמרים שמאורגנים סביב נושא מסוים, או שיכולים לעמוד בפני עצמם. כך למשל, אם רוצים לכתוב ספר על מטוסים, יוצרים כותרות משנה בדמות שאלות:
  • מהם מטוסים?
  • היסטוריה של המטוסים?
  • איך מיוצרים מטוסים?
  • יתרונות וחסרונות של המטוסים?
כל פרק נבנה באותה שיטה: כותרת משנה, תשובות, ושאלות נוספות להרחבת התוכן.

כיצד להכין סדנה בקלות וביעילות?

גם בניית סדנה פשוטה מאד. הסדנה מורכבת משאלות, וכל שאלה היא שיעור בפני עצמו. אם רוצים סדנה של 50 שיעורים, שואלים 50 שאלות בנושא המרכזי. אם אין מספיק שאלות, פשוט מרחיבים כל נושא קיים על ידי שאלות משנה, וכך מקבלים כמות גדולה של שיעורים.

איך לסדר ולארגן את התוכן?

אחרי כתיבת כל התכנים והפרטים, צריך להחליט על הסדר שבו יוצגו הדברים. איזה פסקה או פרק יופיעו בהתחלה, איזה באמצע ואיזה בסוף. מדובר בפעולה פשוטה יחסית ברגע שיש את התוכן המלא.

האם כתיבת תוכן היא פעולה מורכבת?

אליעד מסביר מניסיונו, אחרי שכתב אלפי מאמרים, ספרים, הרצאות וסדנאות, שכתיבת תוכן היא פעולה פשוטה מאוד אם עובדים לפי השיטה שהוסברה כאן. למעשה, כל אדם יכול ליצור תוכן משמעותי ומעניין בדרך זו, ללא קושי מיוחד.
תקשורת בין אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, יכולות תקשורת, איך לכתוב טור דעה? ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס דיגיטלי? איך לכתוב ספר דיגיטלי? איך לכתוב מאמר טיעון? איך לכתוב מכתב? איך לבנות נאום? איך להכין נאום? איך להכין הרצאה? איך לתכנן הרצאה? איך להתחיל לכתוב ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? איך לכתוב סיפור? איך לכתוב סקירה? איך לכתוב פוסט? איך לכתוב רומן? איך לכתוב ראשי פרקים? איך לכתוב תסריט? איך לכתוב תוכנית עסקית? איך לכתוב תקציר? איך לכתוב תוכן עניינים? איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך להתחיל פרזנטציה? איך בונים סדנה מוצלחת? איך כותבים סדנא? איך בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? איך להכין מצגת מקצועית? איך לכתוב פרזנטציה? איך לבנות סדנה? יצירת תוכן שיווקי, מדריך כתיבת תוכן, רעיונות לכתיבת תוכן, איך לבנות פרזנטציה? איך להכין סדנא? איך יוצרים קורס דיגיטלי?
שאלה אהבה רעיונות לכתיבת תוכן למה הילד לא איך להכין קורס דיגיטלי חברויות פוסטים הימנעות איך בונים סדנה מוצלחת הבדלה איך לבנות מערך שיעור איך יוצרים איך יוצרים סדנא איך כותבים מערך שיעור איך להכין איך להכין פרזנטציה איך להכין קורס איך לכתוב איך לכתוב בלוג איך לכתוב דרשה איך לכתוב הרצאה איך לכתוב חיבור איך לכתוב טקסט איך לכתוב מאמר איך לכתוב נאום איך לכתוב ספר איך מכינים מצגת בלוג דרשה טקסט כיצד לכתוב מאמר להכין להכין פרזנטציה להכין קורס ליצור ליצור תוכן לכתוב לכתוב בלוג לכתוב דרשה לכתוב הרצאה לכתוב חיבור לכתוב טקסט לכתוב מאמר לכתוב נאום לכתוב ספר מערך שיעור נאום סדנא סדנאות סדנה פרזנטציה קורס קורסים
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט ... בעבודה עם טכניקות NLP, השימוש המדויק במילים מאפשר לנו להבין כיצד לשתול מחשבות בקרב הקוראים, מבלי שהם יהיו מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את ... מילים מחזקות את המסר המרכזי שמבקש הסופר להעביר. מניפולציות בטקסט מסרים סמויים שכנוע באמצעות NLP טכניקות שכנוע בטקסטים איך לכתוב טקסט משכנע? ...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
... NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה מהם העקרונות המרכזיים בניתוח נאום פוליטי? ... אך לא תמיד מציאותית, בעוד שלום מדויק עשוי להראות כאילו מדובר במטרה שהוגדרה בצורה ברורה ומדודה. ניסוח טיעונים רטוריקה פוליטית הכנה לנאום פוליטי כיצד לכתוב טקסט משכנע? ניתוח טקסט טיעוני סודות השכנוע בנאום פוליטי ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... מה שיגדיל את הסיכויים להצלחת מכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת ... באמת רוצה לחפש בגוגל? אליעד מדגיש שכדי לכתוב טקסט שיווקי טוב באמת, לא מספיק רק לשאול את בעל העסק מה חשוב לו להדגיש. בעל העסק מבין בניקיון אך לא תמיד מבין בשיווק. לכן, הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב היא לעשות מחקר ... ויגדיל משמעותית את הסיכויים למכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת ...
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
... מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ... כשאין שכל כלל (כמו לשבת סתם ולבהות בקיר) אתה מרגיש כמו מת, חסר חיים לחלוטין, כי אין שום עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול מדי מכדי להכילו בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. האידיאל הוא למצוא נקודת איזון, שבה השכל לא גדול מדי ולא ... העדפות, באחדות מוחלטת עם המציאות כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג של השפלה או אובדן של תחושת קיום (להיות אין). לכן, הדרך היא להסביר לילד שיש ... לא מבין אותו, וזה שאתה לא מבין אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה לא מבין מה לחשוב, ולכן כבר לא חושב ואז זה משעמם אותך. אך האיזון הוא, להצליח שאת הדבר הקשה להפוך לקל, שזה אומר שלנסות לחשוב איך לגרום לילד להכין שיעורים ובאותו כוח למצוא שכל בשטיפת כלים. כאשר אתה מגדיל את היכולת השכלית שלך, את האין שכל אתה יכול להפוך ליש שכל, כמו שבשטיפת כלים אתה יכול למצוא שכל חדש. ומהלימוד עם הילד ... השכל שלו, הוא רוצה פעולות פשוטות. מה שאני רוצה להגיד שהאדם תמיד רוצה את ההפך. אבל אם האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ישטוף וירגיש שהוא נהנה ממנוחה, זה כמו שינה, לא צריך לאמץ את השכל. אם ... לא תהנה מזה יותר, ואם תהיה רק יש, גם לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחוויית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה משפיל אותו ופוגע לו באגו ובכבוד שלו. הוא רוצה להרגיש יש, הוא רוצה ליצור, והשיעורים משעממים אותו וזאת כמו חוויית מוות אין, כבר מגיל קטן הוא לא רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ללמוד לעשות גם דברים שהוא לא רוצה, למה? כי אם הוא יעשה רק את מה שהוא רוצה, הוא ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא ... זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה? אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה ... ויכולת שליטה על השיחה. מצד שני, אם לא מכינים רשימה, יכולים להיווצר מצבים של בלבול או פספוס של נושאים חשובים. הכל תלוי בסוג השיחה ובאדם עצמו. לפעמים עדיף לא להכין רשימה כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד ... את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את ... רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. סיכום לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא ...
פיתוח השכל, פיתוח שרירים, פיתוח שריר השכל, פיתוח המוח, מאמץ שכלי, איך לאמץ את השכל? איך לפתח שרירים? איך להעלות מסת שריר? איך לפתח את היכולת השכלית? איך לפתח את החשיבה? להיות הכי טוב בעולם, השאיפה לשלמות, להכין חביתה
פיתוח השכל, פיתוח שרירים, פיתוח שריר השכל, פיתוח המוח, מאמץ שכלי, איך לאמץ את השכל? איך לפתח שרירים? איך להעלות מסת שריר? איך לפתח את היכולת השכלית? איך לפתח את החשיבה? להיות הכי טוב בעולם, השאיפה לשלמות, להכין חביתה
... בעולם, השאיפה לשלמות, להכין חביתה איך לפתח את השכל בדומה לפיתוח שרירים? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו באופן מפורט את העקרונות של פיתוח השכל על ידי השוואה לאימון שרירים. ... את עצמו: איך אני יכול להכין את החביתה בצורה הטובה ביותר בעולם? במקום להסתפק בפעולה פשוטה וידועה מראש, על האדם להתחיל לנתח כל שלב ושלב בתהליך ההכנה של החביתה, ולשאול ... למצוא את הדרך המושלמת להכין חביתה הוא אתגר שכלי משמעותי. למעשה, הוא טוען שבמובן מסוים קשה יותר למצוא את הדרך המושלמת להכין חביתה מאשר לבנות פצצת אטום, מפני שהחיפוש אחרי שלמות מוחלטת בכל פרט קטן הוא אתגר אינסופי. איך להמשיך לאתגר את השכל ולהגביר את היכולת ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית ... הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם ... ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי. וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לבנות ... צריכים לקחת תהליך מכירה ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים. אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי ... תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ... תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר ... חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: ... שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה ... בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את ... שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי. אבל זאת לא האמת. כי ... עומס מאיש המכירות. ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר ... ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו. אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ... צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות. ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות. והמטרה ... מי עשוי להתנגד לכל מה שכתבתי? מנהלי מכירות, שחוששים שחומרי השיווק יחליפו אותם. מי עוד עשוי להתנגד למה שכתבתי? מנהלי שיווק שלא ירצו לריב עם אנשי המכירות ולא ירצו להכין חומרי שיווק שהם חושבים שהם לא חייבים להכין. איך להתמודד עם ההתנגדויות שלהם? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל מי בטוח יסכים עם מה שכתבתי? בעל העסק, במידה והוא עצמו בעצמו באופן ... אסביר שוב: אם אין ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות, לדוגמה מנקודת המבט של בעל העסק שלא מפחד שהשיווק יהפוך את המכירות למיותר, הרי שמנקודת המבט הזו, צריכים להכין חומרי שיווק רובוטיים, שיעזרו לאיש המכירות האנושי, למכור יותר טוב. למרות שזה מייתר את תהליך המכירה לפחות בחלקו, אבל זאת בדיוק ... איש המכירות. ובפרט אם יש הרבה פרטים בתהליך המכירה שרוצים להסביר ללקוח ושלא מצליחים להסביר ללקוח את הכל בפירוט וכולי. ולכן לסיכום: יש חומרי שיווק שאותם בטוח צריכים להכין. יש חומרי שיווק, שההכנה שלהם בטוח תביא תועלת. והם חומרי השיווק שיהיו בהם את המסרים של איש המכירות בתהליך המכירה. שהם יהפכו את ... שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה. שלא לגרום ללקוח לחשוב שהחומר השיווקי מחליף את איש המכירות. כי זה יכול לגרום לנזק. וזה כמובן עוד נושא אחר. וגם כמובן שלא צריכים להכין סתם חומרי שיווק שלא יביאו שום תועלת. אבל כן צריך לעזור לאיש המכירות האנושי, להיות פחות איש מכירות רובוטי, וצריכים להכין חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה של איש המכירות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לכתוב טקסט, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לכתוב טקסט, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן אישי לאורח חיים בריא, קאוצינג מומלץ בתחום לכתוב טקסט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 16:17:20 - wesi1