אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ביקושים ✔2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ניתן לעשות ב 2 דרכים. דרך אחרת קצרה וארוכה דרך אחרת ארוכה וקצרה. ואני אסביר:

בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמה שירותי עיצוב פנים, באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם לאנשים, אתה יכול לדוגמה לכתוב על עצמך, שאתה נותן שירותי עיצוב פנים "מיוחדים" "מותאמים אישית" "חדשניים" "הכי טובים שיש" וכיו"ב, כל מיני דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי.

וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי טוב וכולי ושאפשרי לרכוש אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג.

כי יש גם דרך ארוכה וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר.

נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנ"ל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיו"ב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך.

וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך.

והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר עקיף. דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז תיצור חומרים על נושא של שיפור איכות החיים ובתוכם תעביר מסרים על החשיבות של עיצוב פנים, כדי לשפר את איכות החיים. דהיינו,, תפתח את המשפך השיווקי שלך עוד יותר לרוחב ותרחיב עוד יותר את החלק העליון של המשפך השיווקי שלך, בכך שתיצור תכנים שקשורים בדרך יותר רחוקה למוצר שלך.

שיפור איכות החיים באמצעות גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים.

וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח לדוגמה שאתה מוכר בתים בתכנון מיוחד, אז הדרך הקצרה ביותר לפרסם את הבית שלך, היא לכתוב שהבית הוא בתכנון מיוחד.

הדרך הארוכה והנכונה יותר, היא לפרסם המון תכנים שמדברים על דברים שקשורים לתכנון הבית, דברים שיגרמו לאנשים לרצות תכנון בית, דברים שיגרמו לאנשים לחשוב שאתה הכי מומחה בתכנון בית, דברים שיגרמו להם לרצות לרכוש את הבית שלך, כי הוא מתוכנן הכי טוב.

בשורה התחתונה, הדרך הקצרה והארוכה, היא לעשות קמפיין שיווקי שמספר שאתה מוכר מוצר מספר 1 וכולי. הדרך הארוכה והקצרה היא, ליצור חומרי שיווק שיגרמו לאנשים להבין את האיכות שלך ולרצות לרכוש את המוצר שלך, מעצמם, בלי שתצטרך להשקיע המון בתהליכי המכירה וכולי.
למכור מוצרים רצון למתג את העסק בינוניות למה לקנות דווקא ממך האם לקנות בית קמפיין שיווקי ביקוש עיצוב למה לקנות דירה לתכנן קמפיין שיווקי איזה חומרי שיווק איך לבנות משפך שיווקי איך להביא לקוחות לעסק איך להרחיב את המשפך השיווקי איך ליצור בידול לעסק שלך איך ליצור ביקושים איך ליצור ביקושים למוצר שלך איך ליצור ביקושים לעסק שלך איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים באינטרנט איך למתג את העסק איך למתג את העסק שלך איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך למתג עסק איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק באינטרנט איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין שיווקי אינטרנט בידול בידול לעסק ביקוש הרחבת המשפך השיווקי השפעה גלויה השפעה סמויה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טווח ארוך טווח קצר יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות משפך שיווקי להביא לקוחות לעסק להרחיב את המשפך השיווקי ליצור ליצור בידול ליצור בידול לעסק שלך ליצור ביקוש ליצור ביקושים ליצור ביקושים למוצר שלך ליצור ביקושים לעסק שלך למה לעשות שיווק למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצרים למכור מוצרים באינטרנט למתג למתג את העסק למתג את העסק שלך למתג את עצמי למתג את עצמך לעשות שיווק לקוח לקוחות לתכנן לתכנן קמפיין לתכנן קמפיין שיווקי מוצר מותג מיתוג מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים משפך שיווקי משפך שיווקי רחב סוגים עסק עסקים קושי קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים קשיים שיווק שיווק באינטרנט שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק לטווח ארוך שיווק לטווח הארוך שיווק לטווח הקצר שיווק לטווח קצר שיווק סמוי שיווק עקיף שיטות שיטות שיווק שיטות שיווק באינטרנט שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי שיווק תכנים למשפך שיווקי
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו. אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי. דבר...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה ביותר או איך תוכל למנוע עיכובים במכירה. חשוב לדעת איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, תוך שימוש בטכניקות כמו הצגת בעיות ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים למידע מעמיק, ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה. תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח. לעומת זאת, אם מוצר באמת...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח. כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנל. כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב. והיתרון הראשון של...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
...חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור ביקושים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור ביקושים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לפתור בעיות רגשיות באמצעות משחקי חשיבה? רצון מודחק שהוצף זיהוי טכניקות שכנוע לשקר לעצמך לא לברוח קבלת השונה פחד להשתגע בגלל הטלת ספק להתמודד עם פרנויות איך נוצרת הרגשת ביטחון עצמי? הלקאה עצמית על טעויות מפחד שאשתי תתאהב במישהו אהבה זוגית בלי תנאים איך להשיג את האושר? אושר קרוב חשק מיני וחסידות ברסלב איך פונים לבחורה ברחוב? ההחלטה הכי נכונה לרגע הזה למה העובד לא רוצה להחליט לבד? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? להתמודד עם רצונות להיות איש מכירות מצליח הצלחה בעסקים למכור כשאתה בדיכאון לספק ללקוח שירות להעצים את הילדים מה אומרים לילד שרוצה למות? רוחניות ומיניות אינסטינקט רוחני האם אפשר להידבק בהפרעה נפשית? הפרעה סכיזואפקטיבית לשכנע אקס לרצות אותך האם להחזיר אקס? איזה שריר התרגיל מפעיל? באיזה תרגיל מרימים הכי הרבה משקל? תקשור ישיר עם אלוהים איך לחשוב כמו אלוהים? הארה סיבתית הגעת להארה האם להיות אלוהים זה טוב או רע? לחזור להיות אלוהים בורסה כסף מטרת החיים היא ימות המשיח למה היא משמעות החיים שלי? הסוד של ההנאה חוצפה חיובית יותר מידי בחירה חופשית האם אני בוחר את הרצון? שקר בריאת העולם מתי נברא העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי רוחני, אימון אישי לימודים בתחום ליצור ביקושים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 4.1563 שניות - עכשיו 16_10_2025 השעה 15:29:55 - wesi1