אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לימוד ✔איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:01איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר? איך אפשר להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות בכל תחום?
איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים?

כדי לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים, אליעד כהן מסביר שישנן שתי דרכים עיקריות שנפוצות מאוד אך אינן הדרך האופטימלית. הדרך הראשונה היא באמצעות הפחדה וענישה, כלומר, להעניש את הילד כשהוא לא מתרכז, כך שהפחד יגרום לו להקשיב. הדרך השנייה היא לתגמל אותו באמצעות פרס על הקשבה וריכוז, כך שימשך לשיעור מתוך מוטיבציה לקבל את התגמול. אפשר גם לשלב את שתי הדרכים: להעניש אותו כשהוא לא מרוכז, ואז להציע לו פרס או הצלה כתגובה חיובית להקשבה.

אליעד כהן מציין כי שיטות אלו יעילות באופן זמני בלבד ולמטרה ספציפית מאוד, כמו להציל ילד מסכנה רגעית. אך הן אינן תורמות להתפתחותו השכלית לטווח הארוך, כי הילד לא ילמד לחשוב בעצמו אלא יפעל מתוך פחד או רצון לתגמול בלבד.

הדרך הנכונה והטובה ביותר לעזור לילד להצליח היא להתייחס למה שמעניין אותו כרגע ולעזור לו לפתח את השכל דרך אותו תחום עניין. למשל, אם הילד מתעניין בכדורגל, אז במקום להכריח אותו ללמוד מתמטיקה או היסטוריה, אפשר ללמד אותו לחשוב דרך כדורגל: איך הכי נכון לבעוט בכדור, מה הזווית האופטימלית לשער, מהן הטכניקות הטובות ביותר. הילד יתחיל לחשוב לעומק, ובכך יפתח את השכל שלו בדרך שהכי מעניינת אותו.

איך לגרום לילד עם הפרעות קשב ללמוד בלי כפייה?

אליעד מדגיש כי צריך לגשת אל הילד כחבר ולא כמי שמנסה לשלוט בו בכוח. אם הילד מרגיש שמישהו מנסה להכריח אותו, הוא יפתח התנגדות ויחסום את עצמו. לעומת זאת, אם האדם שמנסה ללמד אותו מגיע בגישה חברית אמיתית, ללא לחץ, הילד ייפתח ויספר אפילו דברים שהוא מפחד לומר לעצמו.

כדי להשיג זאת, חשוב לתת לילד להוביל את הדרך, לשאול אותו מה באמת מעניין אותו לעשות. אפילו אם הילד לא אומר במפורש מה מעניין אותו, עדיין אפשר להתבונן בו, לראות במה הוא מתעסק או במה הוא מתעניין באופן טבעי, ולהתחיל משם. הרעיון הוא להפוך את התחביב או את התחום שהילד אוהב למשהו שדרכו הוא יוכל לפתח את השכל וללמוד מיומנויות למידה וחשיבה.

למה לא צריכה להיות סתירה בין התפתחות רוחנית ועבודה יומיומית?

אליעד כהן מדבר על כך שאנשים לעיתים חושבים שיש סתירה בין הפעולות הגשמיות שהם עושים בחיים, כמו ניקיון הבית או עבודה רגילה, לבין התפתחות רוחנית וחקירה עצמית. אך לדבריו, אין באמת סתירה. הסיבה שאנשים רואים סתירה היא מפני שהם מבצעים את הפעולות שלהם בלי לחשוב עליהן לעומק, בצורה אוטומטית, בלי לשאול שאלות או לבדוק האם הם עושים את הדברים בדרך הטובה והיעילה ביותר.

לעומת זאת, הדרך הנכונה היא להפוך כל פעולה למעין מדיטציה והתבוננות רוחנית, בכך שהאדם שואל את עצמו תמיד איך הוא יכול לבצע את הפעולה באופן הכי טוב שאפשר. למשל, כשמנקים את הבית אפשר לשאול: "האם אני בטוח שזו הדרך הכי טובה לנקות? אולי יש דרך יעילה יותר? אולי אני יכול לבצע את זה בפחות מאמץ או בזמן קצר יותר?" כך האדם לא רק מנקה את הבית, אלא גם מפעיל את השכל ומפתח אותו תוך כדי הפעולה.

איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר קטן?

אליעד מסביר שכל מטרה וכל פעולה יכולה לשמש כאמצעי לפיתוח השכל, אם האדם מתייחס אליה נכון. המטרה עצמה לא משנה, בין אם זו למידה לבחינה, ניקוי הבית, בישול, או אפילו פעולות פנאי פשוטות. מה שמשנה זה שהאדם מתייחס אליה כאל אתגר שכלי ושואל את עצמו כל הזמן איך אפשר לשפר, להתייעל ולהגיע לשלמות המקסימלית האפשרית. ברגע שהאדם מתרגל גישה זו, הוא ימצא עניין בכל דבר שהוא עושה, והשכל שלו יתפתח כל הזמן.

איך להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות?

ההתפתחות הרוחנית, על פי אליעד כהן, מגיעה מתוך שאיפה מתמדת להיות הכי טוב במה שעושים. כשאדם מתאמץ להיות הטוב ביותר בכל דבר, הוא למעשה מחויב לשאול את עצמו שאלות, לבדוק ולחקור דרכים חדשות. השאיפה למצוינות בכל פעולה ובכל תחום, בין אם מדובר בעבודה, תחביב או מטלה שגרתית, מאלצת את האדם לחשוב, להטיל ספק, ולהיות מודע למעשים שלו.

כל פעולה קטנה הופכת להזדמנות לחקירה ולשיפור. בדרך זו האדם לא רק משיג את המטרות שלו בצורה יעילה יותר, אלא גם מרוויח התפתחות רוחנית משמעותית. הפעולה עצמה הופכת לתירוץ בלבד כדי להפעיל את החשיבה ולהתקרב לאמת ולתובנות עמוקות יותר.

איך לעזור לילד להיות הכי חכם באמצעות התחביבים שלו?

אליעד ממליץ לגשת אל התחביבים של הילד כנקודת מוצא לפיתוח השכל והחשיבה שלו. במקום להתעקש שהילד ילמד דברים שלא מעניינים אותו, עדיף לקחת את מה שמושך את הילד ולהשתמש בזה ככלי לימודי. כך למשל, ילד שמתעניין בציור או בכדורגל יוכל ללמוד הרבה מיומנויות חשיבה מתוחכמות על ידי חקירה של התחביב האהוב עליו, בתנאי שהמבוגר מכוון אותו לחשוב על דרכים חדשות ומקוריות לבצע את אותו תחביב.

הגישה הנכונה היא תמיד לשאול את הילד שאלות מכוונות כמו "למה אתה עושה כך? האם זו הדרך הטובה ביותר? מה יכול להיות טוב יותר?" וכך הילד מתרגל להפעיל את החשיבה העצמית שלו, מפתח יכולות למידה, ובעיקר מצליח ליהנות מהלימוד ומהעשייה.
האם צריך להתפטר מהעבודה כדי להתבודד ולעשות עבודה עצמית עם עצמך כדי להתקדם רוחנית? איך לגרום לילד שלך להצליח בחיים גם אם לא בא לו ללמוד שום דבר? איך לעזור לילד שלא מצליח להתרכז בלימודים ושהלימודים לא מעניינים אותו? למה אין סתירה בין עבודה גשמית ומרדף אחרי מטרות גשמיות לבין מרדף אחרי שכל והתפתחות רוחנית? איך לעבוד בצורה נכונה בלי ליפול למלכודת גשמית שתרחיק אותך מההתפתחות השכלית שלך? איך ולמה לשאוף כל הזמן להיות כמה שיותר חכם בכל תחום? למה לשאוף כל הזמן להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לעשות דברים בצורה הכי יעילה? למה לשאוף כל הזמן להתייעלות? איך אפשרי לפתח את השכל שלך ולמצוא עניין בכל דבר כגון בלנקות את הבית? איך להסתכל בשכל שיש בכל דבר? איך נכון לחנך ילד שלא רוצה ללמוד ושלא מעניינים אותו הלימודים? איך לגרום לילד שלך להיות הכי חכם ולעזור לו בחיים באמצעות פיתוח החשיבה שלו דרך התחביבים של הילד?
כיצד לעזור לילדים מפחדים שכל שיש בכל דבר ילד לא רוצה ללמוד להצליח בלימודים להתחיל שיפור יכולת חשיבה אנשים טווח ארוך תכלית מצוינות adhd איך אפשר איך אפשר להתפתח רוחנית איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילדים איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להסתכל איך להסתכל בשכל איך להסתכל בשכל שיש בכל דבר איך להצליח בחיים איך לחשוב בהיגיון איך ללמד איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות איך ללמד ילדים איך לעבוד איך לעזור איך לעזור ל איך לעזור לילד איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים איך לעשות איך לעשות דברים איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל איך נכון לחנך ילדים אימון המוח אימון קוגניטיבי אפשר להתפתח רוחנית אפשר לפתח את השכל אפשר לפתח את השכל מכל דבר אפשרי באמצעות בחיים בכל תחום בעיה בעיות בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז בצורה נכונה דרך האם צריך הדרכה להורים הדרכת הורים החשיבה החשיבה של הכי חכם הכי טוב הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז קשות הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הצלחה הצלחה ב הצלחה בחיים הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים הקשבה השכל השכל שיש בכל דבר התבודדות התייעלות התפתחות התפתחות החשיבה התפתחות חשיבה התפתחות רוחנית התפתחות שכלית התקדמות חיים חינוך חינוך ילדים חכם חשיבה חשיבה הגיונית יותר חכם יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית ילד ילד עם בעיות ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות ילד קשה להתרכז בלימודים ילד שלא רוצה ללמוד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים יעילות כיצד לעזור לילדים כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים כמה לא בא לי לא מצליח לא מצליח להתרכז לא מצליח להתרכז בלימודים לא רוצה לא רוצה ללמוד לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל לגרום לגרום לילד לגרום לילדים להיות הכי חכם להיות הכי טוב להיות הכי טוב במה שאתה עושה להיות יותר חכם להסתכל להסתכל בשכל שיש בכל דבר להצליח להצליח ב להצליח בחיים להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח להתרכז להתבודד להתייעל להתפטר להתפטר מהעבודה להתפתח להתפתח רוחנית להתפתחות רוחנית להתקדם להתקדם רוחנית להתרכז להתרכז בלימודים לחנך לחנך ילדים לחשוב בהיגיון לילד קשה לימוד לימודים ללמד ללמד ילד ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות ללמוד למה אין למידה למצוא עניין למצוא עניין בכל דבר לעבוד לעזור לעזור לילד לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים לעשות דברים לפתח לפתח את לפתח את ה לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח את השכל מכל דבר לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשכנע ילד לשכנע ילדים לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מה לעשות מה לעשות אם מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים מחנך מחנכים מטרות מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מלכודת מצוינות מצליח מצליח להתרכז נכון לחנך ילדים סתירות עבודה עבודה עצמית עם בעיות קשב וריכוז עניין פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית צריך קושי קשב קשב וריכוז קשה להתרכז קשה להתרכז בלימודים קשיים רוחני רוחניות רוחנית רוצה רוצה ללמוד ריכוז ריכוז וקשב רצון שאיפה למצוינות שאיפה למצוינות בכל תחום שאיפות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שיש בכל דבר שכל שכל שיש בכל דבר תחביבים תכלית תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל האם לימוד גמרא באמת מפתח את השכל? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו הוא השאלה האם לימוד גמרא ותורה אכן מפתח את השכל, והאם הוא משפר את החשיבה הלוגית ואת היכולת לנתח ולהסיק מסקנות בצורה טובה יותר. לדעת אליעד, התשובה לשאלה זו אינה חד - משמעית, אלא תלויה באופי הלימוד ובדרך שבה האדם לומד. מהי הכוונה בפיתוח השכל באמצעות לימוד תורה? ראשית, חשוב להבין מה הכוונה בביטוי פיתוח השכל. אם הכוונה היא להעשיר את הידע בשפות, אזי ברור שלימוד גמרא מפתח את השכל מכיוון שהיא כתובה בארמית, ולימודה משפר את כישורי השפה. אך השאלה האמיתית היא האם הלימוד תורם לשיפור החשיבה הלוגית, כלומר, ליכולת לנתח מצבים בצורה חדה ומדויקת ולהסיק מסקנות נכונות. באילו מקרים לימוד גמרא מפתח את השכל בצורה יעילה? אליעד כהן מסביר שלימוד גמרא אכן יכול לפתח את השכל כאשר הוא כולל בתוכו תהליכים של חקירה וניתוח עמוקים, שבהם האדם נדרש להבין את ההיגיון שמאחורי טיעונים שונים. לדוגמה, הוא נותן דוגמה בדיונית לחלוטין ... חיוני לפיתוח החשיבה הלוגית. לימוד שכזה משפר את היכולת לנתח מצבים מורכבים ולהגיע למסקנות ברורות ומדויקות. מתי לימוד גמרא אינו מפתח את החשיבה? לעומת זאת, לא כל לימוד תורה או גמרא אכן תורם לשיפור יכולות החשיבה. לדוגמה, כאשר האדם לומד גמרא אך ורק כדי לזכור את הטקסטים בעל - פה, הוא אינו מפתח את החשיבה הלוגית אלא רק את הזיכרון שלו. אדם יכול ... את הדמיון או האמונה. האם לימוד גמרא יכול להזיק לחשיבה? אליעד גם מתייחס לכך שלימוד גמרא או תורה יכול לפעמים אפילו לגרום לנזקים לחשיבה. הוא מסביר שישנם אנשים הלומדים תורה מתוך גישה אידיאולוגית, מבלי לערוך שום חקירה או ביקורת עצמית, ומקבלים הנחות לא בדוקות כדברים מוחלטים. לימוד כזה עלול לגרום לבלבול, אי - בהירות והפרעות חשיבה שונות, ובמקרים קיצוניים אפילו להפרעות נפשיות. אליעד מציין שלעיתים, אנשים שמשלבים לימוד תורה עם סמים או עם מצבים נפשיים קשים, עשויים לזרז בכך את הפרעות החשיבה שלהם. איך להבטיח שלימוד תורה או גמרא יפתח את החשיבה הלוגית? אליעד מדגיש שההבדל החשוב הוא לא במה שאתה לומד, אלא באיך אתה לומד. אם אתה מתאמץ לחקור ולבדוק את ההיגיון שבכל טענה וטענה, מתאמץ להבין למה ... מפתח את השכל שלך בדיוק כמו בלימוד גמרא עמוק. דוגמת חדר הכושר והשוואה ללימוד גמרא אליעד משתמש בדוגמה נוספת: חדר כושר. יש אנשים שמגיעים לחדר כושר ומתאמנים שעות רבות, אבל בפועל אינם מאמצים את השריר באמת. הם פשוט עוברים על התנועות. באותו אופן, יש אנשים ... לסיכום דבריו של אליעד כהן, לימוד גמרא בהחלט יכול להיות אמצעי לפיתוח השכל, אבל רק אם האדם משקיע מאמץ משמעותי בהבנת הטיעונים, בניתוח הלוגי ובהסקת מסקנות מתוך הבנה עמוקה. לימוד שמבוסס רק על שינון וזיכרון או על אגדות דתיות ללא חשיבה ביקורתית לא יתרום לפיתוח החשיבה בצורה משמעותית. פיתוח חשיבה לוגית לימוד גמרא ושיפור יכולת החשיבה הבדלים בין זיכרון לחשיבה סיבות ותוצאות בלימוד תורה הפרעות נפשיות ולימוד תורה האם לימוד גמרא מפתח את השכל או לא? האם
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש מהי משמעות לימוד הקבלה ואילו הגבלות קיימות על לימוד זה? ההרצאה עוסקת בהסברים על תורת הקבלה, למה ישנן הגבלות על לימוד קבלה, במיוחד לפני גיל 40, ומהן הסיבות להן. בשיחה בין שני אנשים, נדונה השאלה האם אכן נכון ללמוד קבלה בגיל צעיר. המורה מסביר שלפי המסורת וההלכה, לימוד הקבלה מצריך הבנה רוחנית עמוקה ונכונות לממש את עקרונות הדת. אחד התנאים ללימוד קבלה הוא גיל 40, גיל שבו האדם כבר עבר ניסיון חיים משמעותי ... לכפירה, שכן קבלה מציגה עקרונות שמתנגדים לפשטות הקריאה של התורה. מהן הסיבות לאיסור לימוד קבלה לפני גיל 40? הסיבה לאיסור ללמוד קבלה לפני גיל 40 נוגעת למושג של חוויות נפשיות ורוחניות שאדם יכול לעבור במהלך לימוד הקבלה. הלימוד דורש הבנה רוחנית גבוהה ויכולת להתמודד עם תכנים עמוקים ... עלול לעזוב את הדת לחלוטין ולסכן את יציבותו הנפשית והאמונית. מהו המשמעות הרוחנית של לימוד קבלה ושל ספר הזוהר? לימוד הקבלה לא מתמקד בהבנה פשוטה או פרשנות של התורה, אלא הוא ... את עומק התורה ואת כוונות אלוהים מאחורי בריאת העולם. ספר הזוהר, שהוא מהווה בסיס ללימוד הקבלה, נדרש ללמוד בשלים רוחנית ויכולת נפשית גבוהה. האם כל ... וכתבי הארי. כל גישה דורשת הבנה עמוקה של עקרונות הקבלה, ואת זה ניתן להשיג רק לאחר לימודים מעמיקים והבנה של תורה ורוחניות בכלל. מהו המסר המרכזי של לימוד קבלה והשפעתו על האדם? לימוד הקבלה יכול לשנות את תפיסת האדם את המציאות ואת התורה. המורה ... אצלו שאלות פילוסופיות שיביאו אותו להטיל ספק במשמעות המצוות ובתפיסה הדתית הכללית. לימוד קבלה מצריך מבנה נפשי יציב והבנה של עקרונות הדת לפני ... של התורה, אשר לפעמים לא תואמת את הפירוש הפשוט שמלמדים בבתי הכנסת ובקהילות דתיות. הלימוד הזה יכול לגרום לאדם לפקפק במצוות ובאמונה דתית, ובמקרים ... נדרש כדי ללמוד קבלה בצורה נכונה? המורה ממליץ ללמוד קבלה רק לאחר שהאדם עבר תהליך של לימוד תורה מסורתית, תוך שמירה על עקרונות הדת ומצוותיה. לימוד הקבלה לפני גיל 40 או לפני שלב כזה בו האדם כבר התבגר מבחינה רוחנית, יכול להוביל לאי הבנה של עקרונות הקבלה ולקשיים נפשיים. לדעת המורה, לימוד הקבלה מצריך ייחודיות ויכולת שליטה פנימית, שתפוסם בהבנה עמוקה של החיים והעולם, ולא רק בהסברים תיאורטיים. מהם התנאים ללמוד קבלה? לימוד ספר הזוהר האם לימוד קבלה מסכן את הדת? לימוד קבלה לפני גיל 40 השלכות לימוד קבלה על האמונה הדתית ...
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמאים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמאים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמאים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמאים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
... סוגי לימוד , אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמאים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמאים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? אנשים רבים שואלים האם ... מדרכים פשוטות ויומיומיות לפיתוח אינטלקטואלי. מהן שלוש הדרכים ללימוד חומר? אליעד כהן מסביר שישנן שלוש דרכים מרכזיות שבהן אנשים ניגשים ללימוד חומר חדש: לימוד במטרה לעבור את הבחינה - רוב האנשים נמצאים ... ולכן הם יתאמצו מעט ככל האפשר, יעשו קיצורי דרך ואפילו יעתיקו. לימוד במטרה לדעת את החומר עצמו - האדם שלומד בצורה זו ... מי הוא היה, מה עשה, איך חי ומה אכל, כי זה באמת מעניין אותו. לימוד במטרה לפתח את החשיבה - האדם שנמצא בקטגוריה זו ... למצוא לבד פתרונות או תשובות ורק אז יבדוק אם הוא צדק. מדוע הלימוד באקדמיה אינו אידיאלי לפיתוח השכל? לדברי אליעד כהן, הלימודים באקדמיה לא אידיאליים לפיתוח השכל מכמה סיבות עיקריות: ראשית, רוב הלימודים האקדמיים מבוססים על בחינות, ולכן הם דוחפים את ... בטוח שהמחשבה שלו נכונה - היא פעולה שמפתחת את השכל הרבה יותר מלימוד ממוסד באקדמיה. איך ניתן לפתח את השכל דרך ... האמיתי. האם באמת כדאי ללמוד באוניברסיטה? אליעד מדגיש כי הלימודים באוניברסיטה הם בהחלט לא פסולים באופן גורף, אך ... עצמאי. לסיכום, אם המטרה שלך היא לפתח את השכל, עדיף לך להימנע מלימודים באקדמיה. הדרך הטובה ביותר לפיתוח החשיבה היא לימוד עצמאי, ביקורתי, וחקירה מתמדת של רעיונות חדשים ... כדאי ללמוד באוניברסיטה? איך לפתח את השכל בצורה עצמאית? שיטות לימוד אפקטיביות שלוש צורות למידה איך להיות יותר חכם? לימודים אקדמיים בעד ונגד איך לפתח חשיבה ביקורתית? למה לא ללמוד באוניברסיטה? למה ללא ללמוד באקדמיה? בעד ונגד לימודים אקדמאים, בעד ונגד לימודים באוניברסיטה ...
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
... לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר איך לקרוא ספר בצורה שתהפוך את הלימוד לאפקטיבי יותר? אליעד כהן מסביר כיצד להפוך את קריאת הספרים שלנו ללימוד אפקטיבי יותר. הוא מציע דרך מעשית להוציא את המקסימום מכל טקסט שאנחנו קוראים, על ידי כך שנקשר אותו ישירות לאירועים ולחוויות שלנו מחיי היום - ... למה שאני הולך לעשות מיד אחרי שאסגור את הספר?. אם אדם קורא ולא מוצא קשר בין הדברים, הוא למעשה לא מפיק תועלת מלאה מהלימוד. לפי אליעד, אם לא הצלחת לקשר את הקריאה שלך לאירועים ממשיים מהחיים שלך, אז זה סימן שאתה למעשה מבזבז זמן בקריאה ולא באמת מפיק תועלת מהחומר ... ולייצר באופן אוטומטי קשרים ומשמעויות, אפילו באופן ספונטני, בין מה שקוראים לבין חוויות ואירועים בחיי היומיום. כיצד הלימוד קשור ליצירת דוגמאות מחיי היום - יום? אליעד מציג את עצמו כדוגמה לכך שהוא מצליח לייצר המון דוגמאות בשיעורים ובהרצאות, והוא מסביר שיש לכך שתי ... איפה עוד הוא יכול לראות תהליך דומה ואיך אפשר ליישם את המסקנות באופן אישי ואפקטיבי בחיים שלו. מהי הדרך הנכונה להפוך לימוד מספרים ליישומי? אליעד מדגיש שקריאת ספרים בצורה יעילה חייבת לכלול את שלב היישום האישי. הוא ממליץ שכאשר קוראים טקסט, חובה לנסות לקשור אותו ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמא לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמא לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמא לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן ...
מתמטיקה, מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד לבד? איך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד, שיטות לימוד
מתמטיקה, מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד לבד? איך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד, שיטות לימוד
... מוטיבציה ללימודי מתמטיקה, ללמוד מתמטיקה לבד, מורה פרטי למתמטיקה, לפתח את השכל באמצעות מתמטיקה, ללמוד חשבון, איך ללמוד לבד? איך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? איך להבין דברים? הרגלי לימוד, שיטות לימוד מהי הדרך הטובה ביותר לפתח את ... לא רק מקנה ידע, אלא גם מחייבת את המוח לפתח כישורי חשיבה קריטיים, להתמודד עם בעיות בצורה עקבית ולשפר את יכולת עיבוד המידע. איך ללמוד מתמטיקה בצורה נכונה? לימוד מתמטיקה כדי לפתח את השכל שונה מלימוד לצורך הכנה לבחינות. כאן המטרה ... מהבסיס: ללמוד את חומר המתמטיקה כמו תלמיד בכיתה א ולהתקדם בשלבים בצורה מדורגת, תוך כדי התמקדות בהבנה מלאה של כל שלב לפני שמתקדמים לשלב הבא. למה ללמוד לבד? לימוד עצמי חשוב מאוד עבור פיתוח השכל, כיוון שהוא מחייב את הלומד להתמודד עם הקשיים בכוחות עצמו. בעוד שמורים פרטיים יכולים להסביר שיטות ולספק תשובות מיידיות, לימוד עצמי דורש מהאדם לחשוב ולהתאמץ למצוא את הפתרון בעצמו. המטרה היא לא להסתמך על אחרים אלא לפתח את כישורי החשיבה באופן עצמאי. איך להתמודד עם קשיים בלימוד? אם אדם נתקל בקשיים במהלך לימוד המתמטיקה, חשוב שלא לוותר. אליעד ... לא תוכלו להתמודד עם החומר של כיתה ג ויהיה קשה יותר להצליח בחומר החדש. לכן, חשוב להימנע ממהירות ולהתמקד בהבנה מלאה של כל שלב לפני שמתקדמים לשלב הבא. האם לימוד עצמי הוא הדרך המומלצת לפיתוח השכל? לימוד עצמי הוא אכן דרך מצוינת לפיתוח ... חשיבה חזקה ומובילה להצלחה אישית. כל קושי הוא הזדמנות ללמוד ולחזק את השכל. סיכום: לסיכום, אליעד מציע שלב אחד חשוב מאוד בדרך לפיתוח השכל: ללמוד מתמטיקה. הלימוד העצמאי של מתמטיקה לא רק עוזר ... טובה יותר עם חרדות ולחצים נפשיים. שיטות איך לפתח את השכל למה ללמוד לבד בלי מורה פרטי? כיצד לפתח את החשיבה הלוגית? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם חרדות? האם לימוד עצמי עדיף על לימוד עם מורה? איך להתמודד עם קשיים בלימוד מתמטיקה? מה הקשר בין הפרעות ... שכל מפותח יותר, תוכל להבין אותה טוב יותר ולפתור את הבעיות שאתה נתקל בהן. כיצד לפתח את השכל? ישנן דרכים רבות לפיתוח השכל, אך אחת ההמלצות החזקות ביותר היא לימוד מתמטיקה. מתמטיקה אינה רק מקצוע ... לבלבול ולמחשבות חסרות סדר, שבסופו של דבר מחמירות את ההפרעה הרגשית. לעומת זאת, מתמטיקה מחייבת את המוח לחשוב בצורה מסודרת: כל נושא תלוי בקודמו, וכל שלב בלימוד המתמטיקה מבוסס על הבנת השלב שלפניו. לכן, תרגול מתמטי מסייע לאדם לחזק את יכולתו לחשוב בצורה עקבית ולשפר את האופן שבו הוא מעבד מידע. איך ללמוד מתמטיקה בצורה נכונה? לימוד מתמטיקה כדי לפתח את השכל שונה מהלימוד לצורך הצלחה בבחינות. כאן המטרה ... את השכל. לכן: התחל מהבסיס - למד מתמטיקה כמו ילד בבית הספר, מהחומר של כיתה א ואילך. התמודד עם הבעיות לבד - אל תיעזר במורה פרטי, אלא למד בעצמך. השתמש בספרי לימוד או חומרים חינמיים מהאינטרנט. אם ... הוא מה שמפתח את השכל שלך. חשוב להבין שהמטרה היא לא רק לרכוש ידע מתמטי אלא לגרום למוח לעבוד קשה, להתאמץ ולפתור בעיות בכוחות עצמו. איך להתמודד עם קשיים בלימוד? אם אתה מנסה ללמוד לבד ולא ... בחומר של כיתה ב, יהיה לך קשה עוד יותר להתמודד עם חומר של כיתה ג, והקושי ילך ויצטבר. לכן, אם אתה נתקע - חזור אחורה, עד שתבין את כל מה שנדרש כדי להתקדם. לימוד עצמי כתרגול לפיתוח החשיבה לימוד עצמי אינו רק אמצעי לרכישת ידע ... - לא רק במתמטיקה אלא גם בחיים עצמם. סיכום לפתח את השכל זהו אחד הכלים החשובים ביותר להתמודדות עם חרדות ולחצים נפשיים. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא לימוד מתמטיקה בצורה עצמאית, ללא עזרה ... את עצמו, כך קל לו יותר לצאת ממצבים רגשיים קשים ולהתקדם לעבר חיים מאוזנים ובריאים יותר. כיצד לפתח את החשיבה הלוגית? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם חרדות? האם לימוד עצמי עדיף על לימוד עם מורה? איך להתמודד עם קשיים בלימוד מתמטיקה? מה הקשר בין הפרעות ...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד מהי תכלית לימוד התורה ואיך לא לשכוח אותה? אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בלימוד התורה הוא תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי לזכור ולהבין את המהות האמיתית והעמוקה של מה שהוא לומד. התכלית אינה פשוט לדעת את החומר, אלא להשתמש בלימוד כדי להגיע למודעות עמוקה יותר של אלוהים, של האמת ושל משמעות הקיום. לדוגמה, יש אנשים שלומדים את תורתו של רבי נחמן, אך חלקם שוכחים את המטרה העיקרית של הלימוד - לזכור שיש אלוהים ולהגיע להבנה אמיתית ומלאה של האמת. הם יכולים לעסוק שעות רבות בלימוד, בתפילות ובמצוות, אך במקביל הם שוכחים לחשוב על אלוהים עצמו. אליעד ממחיש זאת בדוגמה שאדם דתי נשאל כמה פעמים ביום הוא באמת חושב על אלוהים, והאדם משיב שאין לו זמן, כי הוא עסוק מדי בלימוד ובתפילה. זוהי דוגמה לכך שהאדם מתמקד במעשים החיצוניים - לימוד ותפילה - אך הוא מאבד את מהות הפעולה ואת התכלית שבגללה בכלל נוצרו הפעולות הללו מלכתחילה. לכן, אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית של הלימוד היא לא הלימוד עצמו, אלא ההבנה הפנימית והמודעות העצמית לגבי התכלית של החיים והקשר של האדם עם אלוהים. ללא הזכירה המתמדת של התכלית הזו, הלימוד הופך להיות חסר משמעות ואינו משיג את מטרתו האמיתית. מהי מטרת לימוד התורה? איך לזכור את תכלית הלימוד? האם לימוד תורה מספיק בלי מודעות? איך לא לשכוח את אלוהים בזמן הלימוד? מה המשמעות של לימוד לפי רבי נחמן? ...
קבלה לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה
... לעם, מדע הקבלה, מהו מדע, מהי קבלה, הכת של אליעד כהן, לימוד קבלה, כתות, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, ללמוד קבלה למה אנשים מתלבטים לגבי לימוד קבלה? הרבה אנשים מתלבטים האם ללכת ללמוד קבלה או לבחור בפעילות אחרת, כגון לשמוע הרצאה, לקרוא ספר או אפילו לנוח ולישון. ההתלבטות הזאת, ... עומק רוחני, אתה צריך לשאול את עצמך איפה הידע הרוחני באמת קיים ואיפה תוכל לקבל אותו בצורה טובה ומועילה יותר. מה ההבדל בין לימודי קבלה לבין פעילויות אחרות? אליעד מסביר שהיתרון לכאורה של לימוד קבלה לעומת פעילויות אחרות, הוא שיש בה אווירה של אהבה וחיבור. בקבלה, אנשים מחויבים להיות נחמדים ולחייך אחד לשני מתוך אמונה שזה יקדם ... הוא מדגיש שאם אתה באמת מבין לעומק, תוכל ליצור קשר חברתי עמוק ואמיתי עם כל העולם ולא רק עם קבוצה מצומצמת של אנשים. האם לימודי קבלה הם באמת שיטה להתפתחות רוחנית? לימודי קבלה מציגים את עצמם כמקום שבו תוכל להבין את עצמך בצורה עמוקה, אך אליעד מציין שהרבה אנשים הולכים ללמוד קבלה מבלי להבין באמת למה הם עושים זאת. הם מאמינים שיש שם סודות גדולים, אך בפועל לימודי הקבלה אינם מדעיים אלא מבוססים על אמונה. בקבלה מלמדים דברים שהיו נכונים לכאורה לפני אלפי שנים, ואין אפשרות לשנות או לעדכן אותם, בשונה ... אליעד מביא את דוגמת הזואולוגיה שבה לומדים תמיד מחקרים עדכניים ולא מתבססים על ידע עתיק שלא ניתן לבדיקה. הוא אומר שלימודי קבלה, בהשוואה למדעים אחרים, הם כמו להיכנס לשיעור על עולם עתיק, מבלי יכולת לבדוק או להפריך את הדברים שנאמרים שם. מה הסכנה בלימודי קבלה ובכתות בכלל? אליעד מזהיר מפני מה שהוא מכנה כתות, כולל קבוצות קבלה למיניהן, בכך שהן יוצרות מסגרת סגורה. במקום לעודד אנשים לחשוב ... ובכך הן מסוכנות יותר מקבוצות דתיות רגילות, שכן הן דורשות מהאדם לא רק פעולות מסוימות, אלא גם ציות מחשבתי. איך תדע אם לימוד הקבלה מתאים לך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה להיות אדם תכליתי ולדעת בדיוק למה אתה עושה כל דבר, אתה חייב לשאול את עצמך שאלות כמו: למה אני הולך ללמוד קבלה? מה אני רוצה להשיג שם?. אם התשובה שלך ברורה, אז אתה יכול למדוד אם לימודי הקבלה מתאימים לך. אם אתה מחפש ידע מדעי אמיתי ועדכני, ייתכן שקבלה היא לא המקום בשבילך, כי היא לא מתעדכנת ולא מאפשרת לשאול שאלות עמוקות או להטיל ספק במה שכבר נאמר. למה אנשים עדיין נמשכים ללימודי קבלה? אליעד טוען שאנשים נמשכים לקבוצות קבלה בגלל צורך חברתי ורגשי: הם רוצים להרגיש שייכים, להיות אהובים ולקבל תחושה של ערך עצמי. אך ... הזו האדם יכול להגיע להבנה עמוקה של עצמו ושל העולם סביבו, ולא דרך אמונה עיוורת בתיאוריות עתיקות שאינן ניתנות לבדיקה. האם לימודי קבלה הם כת? מהי המשמעות של מדע הקבלה? איך לבחור נכון מסלול התפתחות רוחני? האם קבלה באמת מובילה להבנת העצמי? מהן הסכנות בלימודי קבלה וכתות? למה אנשים נמשכים ללימוד קבלה? ...
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
... קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ... הבעל שם טוב והחסידות, שלעיתים פירשו מחדש את כוונותיו של הזוהר באופן שונה מהמקור. כיצד להפוך את הלימוד בספר הזוהר לתהליך משמעותי? אליעד מדגיש שלימוד הזוהר צריך להיות תהליך מדויק ומדיד ולא אקראי. הוא ממליץ שלא להסתמך רק על תחושות כלליות של השפעה רוחנית, אלא להפוך את הלימוד למשהו סיבתי וברור: להבין ... בר יוחאי רצה לומר באמת, מה היה בראש שלו לפני שאמר את הדברים, ומה נקודת המבט והגישה שמהן דיבר. לימוד כזה הופך להיות חוויה עמוקה ... נקודת מבט אחרת לחלוטין: שאין שום בעיה, וההסברים מיועדים למי שמתעקש שיש בעיה. איך להפוך כל טקסט ללימוד בעל ערך אישי וחווייתי? ... להבין את הגישה שלו, ולראות את העולם דרך העיניים שלו? אליעד מדגיש שבלי תשובות לשאלות הללו, הלימוד הופך לשטחי ולא משמעותי. כדי שהלימוד יהיה יעיל, הוא חייב לשנות ... רוחנית? מהי תורת הקבלה? איך ללמוד מהמציאות עצמה? מהי הדרך הרוחנית של רבי נחמן מברסלב? איך להפוך לימוד למשהו משמעותי? ...
מראית עין, לשתות דם, שיעור תורה, חשש מראית עין, אפילו בחדרי חדרים אסור, חילול השם, שיעור בהלכה, לימוד תורה, לימוד הלכות, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אליעד כהן דתי
מראית עין, לשתות דם, שיעור תורה, חשש מראית עין, אפילו בחדרי חדרים אסור, חילול השם, שיעור בהלכה, לימוד תורה, לימוד הלכות, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אליעד כהן דתי
... עין, לשתות דם, שיעור תורה, חשש מראית עין, אפילו בחדרי חדרים אסור, חילול השם, שיעור בהלכה, לימוד תורה, לימוד הלכות, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אליעד כהן דתי מה זה ... אנחנו חייבים להסתכל בחיצוני ולא להסתמך רק על הפנימי (הדם עצמו). זאת אומרת, במקרה זה, חיצוניות מאפשרת להכריע ספקות. איך מתבטאת השיטה של אליעד ללימוד והתקדמות רוחנית? אליעד מתאר את השיטה שלו כלימוד אינטלקטואלי המבוסס על חקירה עמוקה של השורשים והסיבות ... הוא עד כמה האדם מצליח לקצר את זמן ההבנה של רעיון מסוים. ככל שההבנה הופכת מהירה יותר, כך האדם מתקדם יותר מבחינה שכלית. הוא מדגים את זה באמצעות לימוד הלכות או סוגיות פילוסופיות, כאשר האדם נדרש להבין לא רק את ... ומדויקת יותר. איך דוגמאות הלכתיות יכולות לשמש ככלי להתפתחות אישית? אליעד מדגים את שיטת ההתבוננות שלו באמצעות סוגיית דם דגים וחשש מראית עין. הלימוד לא נועד רק להבנת ההלכה אלא גם לפיתוח היכולת של האדם לחשוב ... ומעשה, הוא מפתח את יכולת ההתבוננות שלו לעומק. יכולת זו היא שמאפשרת לאדם להתמודד בצורה טובה יותר עם ספקות וחוסר ודאות בחיים. לסיכום, מה היא מטרת הלימוד העמוק על פי אליעד כהן? המטרה של הלימוד היא לא רק להבין את ההלכות או הרעיונות עצמם, אלא ללמוד כיצד האדם עצמו יכול להשתמש ברעיונות האלה כדי לפתח את יכולת החשיבה וההבנה שלו. כלומר, התכלית של לימוד תורה לפי אליעד היא להפוך את האדם למודע יותר לתהליכי החשיבה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר? איך אפשר להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות בכל תחום?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לימוד, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד, איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, ייעוץ נפשי מומלץ, מאמן אישי קשב וריכוז בתחום לימוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 17:30:05 - wesi1