אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לזהות מסרים ✔שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

קיימות שתי דרכים עיקריות לשכנע אנשים: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא שיטה בה אומרים לאדם בצורה ברורה מה רוצים שיעשה. למשל, אם הורה רוצה שהילד יכין שיעורים, הוא אומר לו במפורש: "לך תכין שיעורים." בדרך זו, המסר חד וברור, ואין שום מקום לבלבול או אי הבנה. האדם מבין מיד מה רוצים ממנו, וזה חוסך זמן ומאמץ. עם זאת, החיסרון המשמעותי של שכנוע ישיר הוא שהאדם עלול להתנגד ולהגיד "לא רוצה" מיד כשמבין שמנסים להשפיע עליו.

לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל אחרת לחלוטין. בשכנוע עקיף, לא אומרים לאדם מה לעשות ישירות, אלא מנסים לגרום לו לחשוב מחשבות מסוימות, שהן אלו שיגרמו לו לעשות את הפעולה הרצויה. בשיטה זו שותלים רעיונות בתודעה של האדם בצורה סמויה ומעודנים יותר, כך שהוא עלול לחשוב שהרעיונות היו שלו מלכתחילה. היתרון בשכנוע עקיף הוא שאנשים בדרך כלל פחות מתנגדים לו, כיוון שהם לא מרגישים שהכריחו אותם, אלא שהם בעצמם הגיעו למסקנה הרצויה.

איך בדיוק עובד שכנוע עקיף?

העיקרון המרכזי של שכנוע עקיף הוא קודם כל להגדיר את הפעולה שרוצים שהאדם יבצע, ואז לשאול אילו מחשבות אותו אדם צריך לחשוב על מנת שיבצע את אותה פעולה. למשל, מוכר שרוצה למכור מוצר צריך לשאול את עצמו אילו הנחות יסוד צריכות להיות ללקוח שלו כדי שיחשוב שראוי ונכון לקנות את המוצר הזה.

אך יש נקודה חשובה נוספת: לא תמיד ההנחות של המשכנע נכונות. לפעמים המוכר חושב שאם הלקוח יחשוב בדרך מסוימת הוא יקנה את המוצר, אבל בפועל יכול להיות שהלקוח בכלל יחשוב אחרת. לכן, תמיד יש לזכור שמדובר בהנחות סובייקטיביות של המשכנע.

לדוגמה, מפלגת אופוזיציה שרוצה לשכנע אנשים להצביע לה יכולה להשתמש בשכנוע ישיר ולומר: "תצביעו לנו, " או להשתמש בשכנוע עקיף ולומר: "מאוד רע במדינה." האדם ששומע שרע במדינה עשוי בעצמו להגיע למסקנה שכדאי להחליף את ההנהגה, ולכן יצביע לאופוזיציה. במקרה זה, המפלגה השתמשה בשכנוע עקיף - לא אמרה ישירות "תצביעו לנו, " אלא גרמה לאנשים להגיע למסקנה זו בעצמם.

איך ליישם שכנוע עקיף בצורה מתוחכמת יותר?

קיימים מקרים בהם השכנוע העקיף עלול להיות ברור מדי והאדם עשוי לשים לב שמנסים לשכנע אותו. לדוגמה, בתקופת בחירות, אם אומרים לאדם "מחירי הדיור גבוהים, " הוא עלול לחשוב מיד שמנסים לשכנע אותו להצביע נגד הממשלה המכהנת. במקרה כזה צריך ליישם שכנוע עוד יותר עקיף - "שכנוע עקיף לשכנוע עקיף." עושים זאת על ידי הרחקת המסר המרכזי כמה שיותר.

למשל, אפשר להגיד לאדם: "תראה איך אנשים עשירים חיים טוב, " לאחר מכן לומר לו: "גם אתה ראוי לחיות טוב, " וכך לגרום לו להגיע לבד למסקנה שרע לו ולשאוף להחליף את מי שאחראי על מצבו.

איך להבין מה אדם אחר צריך לחשוב כדי להשתכנע?

כדי לשכנע מישהו בעקיפין, חשוב קודם כל להבין איך הוא חושב. המשכנע צריך לדמיין שהוא האדם השני, ולשאול: "אם הייתי הוא, עם האמונות, הדעות, המחשבות וההנחות שלו - מה הייתי צריך לחשוב כדי לבצע פעולה מסוימת?" חשוב לשים לב לנקודת מבטו של האדם השני, ולא להניח שמה שברור למשכנע ברור גם לאחר.

הדרך לעשות זאת היא קודם כל לעשות סקירה מקיפה על האדם שרוצים לשכנע - מה טוב לו, מה רע לו, במה הוא מאמין, מה חשוב לו ומה לא. לאחר מכן, אפשר להבין מהן ההנחות שאם אותו אדם יחשוב עליהן, הוא יגיע לבד למסקנה הרצויה.

למה חשוב לבדוק...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע והנושא הוא נושא של שכנוע ישיר ושכנוע עקיף, מה זה שכנוע ישיר ומה זה שכנוע עקיף. שכנוע ישיר זה לבוא לבן אדם שרוצים שהוא יעשה פעולה מסוימת ואומרים לו "אנחנו רוצים שתעשה פעולה מסוימת", רוצים שהילד יכין שיעורים אומרים לו "לך תכין שיעורים" זה נקרא שכנוע ישיר. זאת אומרת בצורה ישירה מנסים להגיד לו את מה שרוצים שהוא יעשה שיקנה, שימכור שיחשוב.

אוקי יחד עם זאת יש דבר שנקרא שכנוע עקיף, מה זה אומר שכנוע עקיף זה אומר שאנחנו לא באים בצורה ישירה לבן אדם ואומרים לו את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב או שיעשה וכו' אנחנו בעצם עושים פעולות אחרות ואנחנו מנסים לשכנע אותו בדברים אחרים שבאמצעותם אם הוא ישתכנע בהם אז בעצם הוא ישתכנע בדבר שאותו אנחנו רוצים שהוא יחשוב.

מה היתרונות והחסרונות של שכנוע ישיר ושל שכנוע עקיף בקצרה, בשכנוע ישיר הבן אדם מבין בדיוק מה רוצים ממנו אין סיכוי שהוא יתבלבל, לפעמים זה הרבה יותר פשוט אומרים לו פשוט "כדאי לך לעשות ככה בשביל ככה וככה" וזהו מאוד פשוט אמרנו לו את מה שאנחנו רוצים שכנענו אותו בצורה ישירה בזה נגמר הדיון. לעומת זאת אם אנחנו נדבר איתו בצורה עקיפה לא בטוח שהוא יבין לא בטוח שזה יעזור, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן, זה הרבה יותר מסובך וכו'.

יחד עם זאת יש גם יתרונות בשכנוע עקיף, למה כי כאשר באים לשכנע בן אדם בצורה ישירה "תקשיב תעשה ככה וככה" הרבה פעמים הוא יגיד "לא רוצה" ולכן אם נעשה את זה בצורה מתוחכמת, אם עושים את זה בצורה מתוחכמת שמשכנעים אותו בשכנוע עקיף, נסביר בדיור מה זה אומר אז במקרים כאלה הבן אדם לפעמים יש לו פחות התנגדות להשתכנע ואז הרבה פעמים הוא עוד בכלל חושב כשהוא מתחיל לחשוב אחרי שעושים לו את השכנוע העקיף בצורה טובה והוא מתחיל לחשוב שהוא רוצה לעשות את מה שמלכתחילה רצינו שהוא יעשה הוא עוד מתחיל לחשוב שהוא בכלל רצה לעשות את זה למרות שאנחנו שתלנו לו את המחשבה לעשות את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה ובזכות השכנוע העקיף.

עכשיו מה העיקרון של שכנוע עקיף, איך עובד שכנוע עקיף ואיך לעשות שכנוע עקיף ואיך להצליח בשכנוע עקיף וכו', אז זה עובד ככה שכנוע עקיף פירושו לוקחים פעולה שרוצים שהבן אדם יעשה אותה, אוקי אנחנו רוצים שבן אדם מסוים יעשה פעולה מסוימת, עכשיו מה שהבן אדם צריך לשאול את עצמו המוכר שרוצה למכור את המוצר הוא צריך לשאול את עצמו, איזה מחשבות הבן אדם לדעתי כמוכר "איזה דברים אני כמוכר חושב שהלקוח שלי צריך לחשוב בשביל שהוא יקנה את המוצר הזה, בשביל שהוא יעשה את הפעולה הזאת?" איזה דברים, במילים אחרות זה לשאול "מה הנחות היסוד שאני כמוכר מניח שהלקוח צריך להניח אותם כדי לקנות את המוצר, כדי לעשות את הפעולה".

ותשימו לב שאני מחדד פה שכשבן אדם שואל את עצמו "מה הנחות היסוד שהוא הלקוח צריך להניח בשביל שהוא יעשה ככה וככה" הדיון הזה כולו מתרחש במוחו של המוכר, זאת אומרת זה המוכר שאם הלקוח תהיה לו הנחת יסוד כזאת וכזאת אז הוא יעשה ככה וככה וזה לא בהכרח בטוח נכון גם את זה המוכר צריך לזכור ולכן כל הנושא הזה הוא סובייקטיבי בראש של המוכר. אוקי כי לפעמים בן אדם "כן הנה אני מנסה לשכנע אותו בצורה עקיפה וזה לא עובד", למה זה לא עובד כי אתה מניח שהוא צריך להניח ככה וככה בשביל לעשות ככה וככה, יכול להיות שהוא בכלל צריך להניח דבר אחר יכול להיות שאם הוא בכלל יניח ככה אז הוא יעשה הפוך, יכול להיות מלא רעיונות אבל בגדול הרעיון הוא כדלקמן כך את הפעולה שאתה רוצה שהבן אדם יעשה ובתור שלב ראשון תשאל את עצמך "מה הרעיון שהבן אדם לדעתי צריך לחשוב אותו כדי שהוא יעשה את הפעולה הזאת" ואז תרשום "הוא צריך לחשוב ככה וככה".

עכשיו תשאל את עצמך את השאלה הבאה "מה הסיבות לדעתך שבגללן אותו בן אדם יכול לחשוב ככה וככה" או "איזה דברים אם הוא יחשוב אותם הם יכריחו אותו לחשוב את המחשבה שתוביל אותו לבצע את המשימה" ואז בהנחה שמצאנו את ההנחות יסוד ואת הרעיונות הבסיסיים שהבן אדם צריך לחשוב אותם כדי שהם יגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כדי שיעשה את מה שהוא יעשה, אז מתחילים לשכנע אותו ברעיונות הבסיסיים האלה. לדוגמה נגיד שמפלגת האופוזיציה נגיד שהיא רוצה לשכנע את העם להצביע לה, מה יגרום לעם להצביע לאופוזיציה, מפלגת האופוזיציה אם היא תגיד "תצביעו לנו" זה נקרא שכנוע ישיר אם היא תגיד "מאוד רע במדינה הזאת" זה שכנוע עקיף, למה כי אם מאוד רע במדינה הזאת מי אשם בזה ההנהגה, "ההנהגה שלנו בואו נחליף אותה למי, לאופוזיציה".

זה בעצם שכנוע עקיף משכנעים את האנשים שרע, אני לא אומר שכרגע לא רע ואני לא אומר שכרגע טוב זה נושא אחר אבל בגדול זה שכנוע עקיף. אם בן אדם יניח שהמצב שלו רע אז הוא יגיד "רגע למה רע לי? אני לא רוצה את זה, מי אחראי לזה שרע? האחראים, מי אחראי? ראש הממשלה אחראי אז בא נחליף אותו למישהו אחר". שכנוע ישיר ושכנוע עקיף אז עוד פעם לוקחים את הרעיונות שרוצים שהבן אדם יחשוב אותו, שואלים מה הנחות היסוד שאותם הוא צריך לחשוב כדי לעשות את הפעולה ומנסים לשכנע אותו בהם. עכשיו לפעמים יש מצבים שבהם אם בן אדם יבואו לשכנע אותו בשכנוע עקיף הוא יעלה על זה שמנסים לשכנע אותו בשכנוע עקיף. לדוגמה נגיד ניקח את הדוגמה הזאת עם האופוזיציה אם נגיד יבואו לבן אדם ויגידו לו "תקשיב תראה מחירי הדיור הם מאוד גבוהים, תראה מאוד רע לך" וזה בדיוק יהיה בסמוך לתקופת הבחירות, הוא יגיד "מה הם מנסים לשכנע אותי שאני לא יצביע לביבי" נגיד.

זאת אומרת הבן אדם כבר עשה את החישוב בראש, עשה אחד ועוד אחד, הוא אומר "רגע אם עכשיו הוא משכנע אותי ברעיונות האלה", הבן אדם במוח כשאומרים לו "זה רעיון" לפעמים הוא "מספיק חכם" להגיד "רגע אם אני אחשוב ככה מה יקרה ואם אני אחשוב ככה מה יקרה" ואז הוא כבר מהר מאוד קולט הוא אומר "רגע אתה מנסה לשכנע אותי ככה אבל אם אני אשתכנע שככה אז אני כבר אצטרך לעשות ככה וככה, לא אל תשכנע אותי אל תגיד לי כזה דבר". מה עושים במקרה כזה שאנחנו חושבים שהשכנוע העקיף לא יעבוד? עושים את זה בשכנוע עוד יותר עקיף, זאת אומרת אנחנו צריכים לבדוק איזה דברים בן אדם צריך לחשוב, מה הנחות היסוד שבן אדם צריך לחשוב כדי שהן יגרמו לו לחשוב הנחות יסוד מסוימות שיגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים בסוף שהוא יחשוב.

פה לצורך העניין יש את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה, מה שהוא יעשה תלוי במה שהוא יחשוב, מה שהוא יחשוב תלוי במה שהוא יחשוב לפני כן שיגרום לו לחשוב את זה ואז נשכנע אותו בזה כדי שהוא יחשוב את זה כדי שהוא יעשה את זה. ואם אנחנו חושבים שלשכנע אותו במה שעומד פה הוא יקלוט את זה שאנחנו מנסים לשכנע אותו לעשות את הפעולה הזאת או לחשוב את המחשבה הזאת, מה אנחנו נעשה? אנחנו נשאל מה הנחות היסוד שצריכות להיות פה שהן יגרמו לו להניח את ההנחות היסוד האלה שהן יגרמו לו לחשוב את המחשבה הזאת שהיא תגרום לו לעשות את הפעולה הזאת וכן הלאה עושים שכנוע עקיף לשכנוע עקיף, מרחיקים את המסרים כאילו מהדבר המרכזי.

לדוגמה נגיד בסיפור של הדירות ואז נגיד לבן אדם "תראה איך האנשים חיים מאוד טוב בדירות", נגיד אנשים מאוד עשירים ואז אוטומטית הבן אדם יגיד "רגע תראה אם הם חיים ככה", ואז נגיד לו דבר נוסף " תראה גם זכותך לחיות טוב" ואז הוא אומר "רגע זכותי לחיות טוב שמה זה נקרא לחיות טוב, אני לא יכול לחיות טוב רע לי, רע לי שלטון, שלטון בא נחליף אותו, נחליף אותו אופוזיציה". אוקי זאת אומרת מביאים רעיונות מסוימים שיגרמו לבן אדם לחשוב רעיונות מסוימים שיגרמו לו לחשוב דברים מסוימים. עכשיו נשאלת השאלה בעצם איך בן אדם, אחרי שהבנו מה זה שכנוע עקיף בהנחה שהבנו, איך בן אדם יכול לדעת מה הנחות היסוד שבן אדם אחר צריך לחשוב אותם כדי לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב? אז התשובה יש פה כמה היבטים לשאלה הזאת.

דבר ראשון בן אדם מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני, לשאול את עצמו "אם אני הייתי הוא מה אני חושב אם הייתי הוא", את מי אתה רוצה לשכנע? אותו, תשאל את עצמך "אם הייתי הוא במצבו בתפיסתו בחייו, בדעותיו ברעיונותיו ובמחשבותיו אם אני הייתי הוא לפי הרעיונות שלו, לפי הדעות שלו מה אני חושב שאם הייתי הוא שהייתי צריך לחשוב כדי לחשוב דבר מסוים". זאת אומרת צריך הדברים האלה להיות מנקודת המבט של הבן אדם השני כי הרבה פעמים הבן אדם אומר "אוקי אם אני הייתי רוצה לעשות את זה הייתי צריך לחשוב ככה וככה, אדוני אבל הוא בכלל בן אדם אחר", אתה צריך להגיד לפי החשיבה שלו מה אתה חושב שלפי החשיבה שלו הוא צריך לחשוב כדי לחשוב ככה וככה.

אוקי זה דבר ראשון, זאת אומרת כלל ראשון תנסה להיכנס לראש של הבן אדם השני, תנסה לדמיין שאתה זה הוא תנסה להבין קודם כל מי הוא בכלל מה הוא מאמין מה הוא חושב, מה טוב בעיניו מה רע בעיניו, מה היתרונות שלו מה החסרונות שלו, מה הדעות הקדומות שלו תעשה סקירה של הלקוח של הבן אדם שקונה את המוצר, תנסה להיכנס לראש שלו תנסה לדמיין שאתה זה הוא ועכשיו תתאר לעצמך "אם הייתי הוא מה לדעתי היה יכול לגרום לי כהוא לעשות את הדבר הזה, לחשוב את הדבר הזה". אוקי זה דבר ראשון זאת אומרת לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני.

ועכשיו הדבר העוד יותר חשוב שהוא המפתח לכל הסיפור הזה הוא כדלקמן, בן אדם שרוצה לשפר את יכולת השכנוע שלו ולהגדיל את הסיכוי שלו לשכנע בשכנוע עקיף כל מיני רעיונות שונים מה שהוא צריך לעשות זה לקחת את הדברים שהוא בעצמו חושב שהם נכונים ולשאול את עצמו "למה אני חושב שזה נכון, מי אמר אולי זה לא כך אולי זה הפוך, מי החליט אולי זה הפוך". בן אדם חושב שטוב שזה שככה וככה זה טוב זה ושככה וככה זה רע, זה שככה וככה זה חכם וזה זה טיפש, בן אדם צריך לשאול את עצמו "למה אני חושב את זה?" שירשום על נייר "כי ככה וככה", עכשיו הוא צריך לשאול את עצמו "רגע ולמה ככה וככה, מי אמר שככה וככה מי אמר שזה נכון, אולי זה גם לא נכון? מה זאת אומרת זה נכון כי ככה וככה וזה נכון כי ככה וככה". אוקי אם בן אדם רוצה עוד יותר " ומי אמר שזה עצמו נכון אולי ככה וככה" וללכת אחורה ואחורה.

ככל שבן אדם עושה את זה יותר, ככל שבן אדם בודק יותר את ההנחות יסוד של עצמו בן אדם בודק "למה אני עצמי חושב ככה וככה? בגלל זה וזה, ולמה אני חושב זה וזה? אולי זה וזה לא נכון, מי אמר שזה נכון אולי ההפך הוא הנכון. אולי, מה אני חושב? נכון, אולי הפוך אולי זה בדיוק הפוך". ככל שבן אדם בודק יותר את הדברים האלה הוא בודק יותר את ההנחות יסוד של עצמו ככה הוא מתחיל לקבל הבנה מעמיקה יותר על איך עובדים רעיונות ואז הוא יודע "הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה, הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה", ואז אם הוא רוצה למכור למישהו רעיון הוא שואל את עצמו "רגע איזה רעיונות מובילים לרעיון הזה? יפה הרעיונות האלה אז בוא נקדם את הרעיונות האלה ואז נמכור לו את הרעיון ההוא".

עכשיו עוד דבר שצריך לשים לב בנושא הזה, כאשר בן אדם שואל את עצמו "למה אני חושב ככה וככה?" ואז הוא מקבל "אני חושב ככה וככה כי ככה וככה" מסיבות כאלה ואחרות לכן חושב ככה וככה. עכשיו בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה, זה דומה למה שאמרתי קודם אבל שונה טיפה, בן אדם צריך לשאול את עצמו "האם זה שאני מניח את הנחת היסוד 1,2,3,4,5 האם זה מחייב אותי להסיק את המסקנה שהסקתי או לא מחייב אותי? אם זה מחייב אותי למה זה מחייב אותי אולי זה לא מחייב אותי". כי הרבה פעמים בן אדם אומר "אוקי אני חושב את זה בגלל שאני חושב את זה אבל אם זה שאני חושב את הנחת היסוד הזאת האם זה מחייב אותי לחשוב ככה וככה או שזה רק מאפשר לי, או שזה רק מעודד אותי לחשוב ככה וככה".

למה אני, עכשיו אליעד, למה אני אומר את הנושא הזה כי בן אדם יכול בעצם ללמוד על הנחות יסוד ואז לעשות השלכה לבן אדם השני והשלכה שהוא עושה לבן אדם השני היא לא תהיה נכונה כי אצל הבן אדם השני זה לא עובד ואז הבן אדם אומר לעצמו "רגע אבל מה אם אני חושב ככה וזה גרם לי להסיק את המסקנה הזאת והזאת, למה הבן אדם השני למרות שהוא חושב ככה אז זה לא גורם לו להסיק את המסקנה הזאת שרציתי שהוא יסיק?", תשובה כי הנחת היסוד שחשבת שהובילה אותך למסקנה הנחת היסוד...
לשכנע בן אדם צריך לחשוב חסרונות יתרונות להתפשר לעשות שכנוע משימות לגרום למישהו לשאוף איך לזהות מניפולציות אמונות לחיות איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהו לחשוב משהו איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לחשוב איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבות השפעה גלויה השפעה סמויה כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לאנשים לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לחשוב לגרום לו לגרום לו לחשוב לגרום למישהו לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב משהו לגרום למישהי לגרום למישהי לחשוב להשפיע להשפיע על אנשים לחשוב למכור למכור מוצר למכור מוצרים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לחשוב לשכנע מישהו לחשוב משהו לשתול לשתול מחשבות לתת מודע מודעות מוצר מחשבות מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר מסר גלוי מסר ישיר מסר לתת מודע מסר סמוי מסר עקיף מסר תת הכרתי מסרים גלויים מסרים סמויים שותלים מחשבות שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף שתילת מחשבות תת הכרתי תת מודע
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
... יותר ולהיות דרוכים לספקות שמתעוררים אצל הצד השני. האם כדאי לפרט או לא בפעולת השכנוע איך לזהות מסרים תת - הכרתיים בשיחה כיצד להימנע מעיוותים בתקשורת בין אישית איך ... איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה מישהו אומר משהו? איך לנתח טקסטים? איך לקרוא בין השורות? איך לזהות מסרים סמויים? איך לגרום למישהו לא להטיל ספק? איך לגרום למישהו להאמין ...
יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
... ב - 4, אין צורך להוסיף כמעט. באופן דומה, אמירה מעורפלת לגבי נתניהו מעידה שהדובר לא בטוח שנתניהו באמת גרם נזק גדול. כדי לזהות מסר לא חד, יש לשאול ארבע שאלות מרכזיות: מה ... שנאמר, אלא במיוחד למה שלא נאמר - כי פעמים רבות מה שלא נאמר, הוא האמירה החשובה באמת. איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית? איך לזהות מסר פוליטי מעורפל? מה המשמעות של מה שלא ... לא אמרו זאת, אולי אין לו באמת נזקים חמורים? כלומר, אם המסר לא חד מספיק, הוא עלול להפוך למסר שמשרת דווקא את הצד השני. איך לזהות מסרים לא חדים? כאשר רוצים להבין את המשמעות ...
סימנים מהיקום, איך לפרש סימנים משמים? איך להבין רמזים משמים? האם יש צירופי מקרים? רמזים מלמעלה, סימנים מלמעלה, פירוש סימנים מהיקום, מסר מאלוהים, האם אלוהים מעביר לי מסר? מסרים בחלום, נבואה בחלום, איך לפרש מסר בחלום?
סימנים מהיקום, איך לפרש סימנים משמים? איך להבין רמזים משמים? האם יש צירופי מקרים? רמזים מלמעלה, סימנים מלמעלה, פירוש סימנים מהיקום, מסר מאלוהים, האם אלוהים מעביר לי מסר? מסרים בחלום, נבואה בחלום, איך לפרש מסר בחלום?
... מעבירה לי? איזה מסר היקום מעביר לי? איך לפרש דברים שקורים לי? האם זה צירוף מקרים? האם להתפטר? האם למכור את הרכב? האם להחליף רכב? האם לעבור דירה? האם להיפרד? האם להישאר בזוגיות? קבלת החלטות, תקשור, מסרים ותקשור, איך לזהות מסרים? איך לזהות רמזים? איך לקבל החלטות בתקשור? קבלת החלטות ותקשור, איך לקבל החלטות בצורה מיסטית? שאלת חלום, מה ...
לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך, התמודדות עם דעות קדומות, מה חושבים עליך? שינוי סטיגמות, התמודדות עם זלזול, שיפוטיות שגויה, לגרום למישהו לחשוב עליך, השפעה על אנשים
לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך, התמודדות עם דעות קדומות, מה חושבים עליך? שינוי סטיגמות, התמודדות עם זלזול, שיפוטיות שגויה, לגרום למישהו לחשוב עליך, השפעה על אנשים
לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך, התמודדות עם דעות קדומות, מה חושבים עליך? שינוי סטיגמות, התמודדות עם זלזול, שיפוטיות שגויה, לגרום למישהו לחשוב עליך, השפעה על אנשים איך לשנות דעות קדומות וסטיגמות של אנשים עליך? אנשים לעיתים קרובות נתקלים ... אך חשוב לזכור, שלפעמים אדם יכול להישאר נעול בדעתו, לא משנה כמה ננסה לשנות אותה. איך להתמודד עם דעות קדומות? שינוי סטיגמות אצל אנשים כיצד להשפיע על מחשבות של אחרים? למה אנשים מחזיקים בדעות קדומות? איך לגרום למישהו לשנות דעה עליך? ...
אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
... ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו איך לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו בשיחה? כאשר אנשים מתווכחים או מנהלים דיון, לעיתים קרובות הם נתקעים במעגל אינסופי של חזרות על הטענות שלהם. ... היא שהוא חושב שהצד השני עדיין לא הבין אותו כראוי. כדי לעצור את המעגל הזה וליצור התקדמות בדיון, חייבים להשתמש בטכניקה של אמפתיה - לא מתוך רצון להסכים או לשכנע מיד, אלא במטרה לגרום לאדם השני להרגיש שהבינו אותו באופן מלא ומדויק. לדוגמה, אם אדם מסביר את עצמו במשך 20 משפטים, לא מספיק לומר לו ... דעות אחרות או לשקול את ההיגיון שלו מחדש. איך נכון להציג לאדם את הטענה שלו כדי שירגיש שהבנת אותו? אליעד כהן מציין כי המטרה המרכזית בהצגת הטענה של האחר אינה לשכנע אותו מיד בצדקתך, אלא לגרום לו להיות בטוח לחלוטין שהבנת את נקודת מבטו. כדי לעשות זאת נכון, צריך לשקף לו את טענתו באופן מפורט ועמוק יותר ממה שהוא הציג בעצמו. יש להציג ... את עמדתכם, חייבים לשקף לו שוב, לפרט יותר ולהדגיש באופן מיוחד את הנקודות שהוא כנראה מרגיש שלא קלטתם. איך לזהות נקודות חולשה בטענה של האחר בלי לתקוף אותו ישירות? כדי להצביע בעדינות על נקודות חולשה בטענה של מישהו, אליעד כהן ממליץ לא להתמקד ישירות בלהגיד לו אתה טועה. במקום זאת, עדיף לעזור לו להבין את עצמו יותר לעומק. אנשים רבים לא מבינים במלואה את הטענה שלהם עצמה, ולכן הדרך ... שלו ועל משמעות המילים שהשתמש בהן, כדי שהוא יראה את הסתירה בעצמו. כך הוא עשוי בעצמו להבין שהטענה שלו אינה הגיונית, מבלי שהייתם צריכים לתקוף את הטענה ישירות. מתי לא כדאי לגלות אמפתיה מלאה בשיחה? אליעד כהן מדגיש שיש מקרים בהם אמפתיה מלאה עלולה להיות מזיקה. למשל, אם אתם מגזימים בשיקוף ... לשאול שוב ושוב אם אכן הבנתם אותו במלואו עד שהוא יאמר בעצמו כן, הבנת אותי. לאפשר לו להסביר שוב במקרה של ספק עד שיגמרו לו הטענות לגמרי. רק לאחר שהאדם משוכנע לחלוטין שהבנתם אותו, אפשר להתקדם ולשתף את הטענה שלכם, כאשר בשלב הזה הוא יהיה יותר פתוח להקשיב ולהגיע להסכמה משותפת. איך ליצור הסכמה בדיון? כיצד לנהל ויכוח נכון? למה אנשים לא מסכימים איתי? מה לעשות כשחוזרים שוב ושוב על אותה טענה? מתי לא כדאי לגלות אמפתיה בשיחה? איך לגרום לו להבין שהוא טועה? איך לשכנע מישהו להקשיב לי? איך לטפל במשוגעים? תקשורת בין אישית, שיטות ליצירת הסכמה, איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מתי לא לגלות אמפתיה? הבעת הזדהות, טיפים לניהול שיחה, טיפים לויכוח, איך לשכנע אותה שאתה צודק? איך לשכנע אותו שאת צודקת? למה היא לא מסכימה איתי? למה הוא לא מסכים איתי? למה הוא חושב שאני טועה? למה הוא לא מבין אותי? הדרכת מטפלים, הדרכת הורים, הדרכת אנשי מכירות, איך לנהל שיחה משכנעת?
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה, באמצעות שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה. וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם כיצד נשתלים מסרים תת הכרתיים במוח של האדם? וכיצד להשתמש במסרים כפולים כדי לשתול מחשבות בתת המודע של האדם? ואבאר גם, איזה פרדוקס ואתגר יש כאשר מנסים לשתול למישהו מחשבה בצורה סמויה ואיך להתמודד עם הקושי הזה? ואבאר כיצד האדם מדחיק מחשבות? ואיך אפשר להכריח מישהו לחשוב על משהו? ואבאר גם, כיצד צריך להסתיר בצורה מתוחכמת את המסר התת הכרתי שמעבירים לאדם? ואבאר גם איך עובד הרעיון של פלרטוט טיזינג להתחיל עם בחור ה וכיוב? ועוד עניינים שונים. ואסביר: כדי לגרום למישהו לעשות משהו, לשם כך עליו לחשוב שהדבר אכן אפשרי לביצוע. וכדי לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי את מה שאתה רוצה שהוא ... מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ולפעמים האדם השני מסרב לחשוב בצורה כלשהי, לפחות לא בצורה מודעת. וכדי לגרום לאדם לחשוב בצורה כלשהי בצורה מודעת, לשם כך ראשית כל יש לגרום לתת המודע שלו, לחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, גם אם הוא לא חושב בצורה גלויה ומודעת את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, עדיין שלפחות בתת המודע שלו, הוא יחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. כי בלי שהמחשבה שאתה רוצה שהוא יחשוב, בלי שהיא תופיע בתת המודע שלו, בלי זה אין אפשרות שהיא תופיע אחכ גם ברמת המודעות שלו ושהוא יסכים איתך. ולכן, קודם כל עליך לגרום למחשבה להופיע בתת המודע של האדם השני. ורק לאחר מכן, לנסות לשכנע אותו לחשוב כך גם בצורה מודעת. וכאן אסביר, כיצד בעצם באפשרותך לגרום למחשבה כלשהי, להופיע בתת המודע של האדם השני, לפני שתצליח לשכנע אותו, לחשוב כך בצורה מודעת. והדרך לכך היא, ... כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע של האדם, חשב גם על האפשרות שלא נבחרה בסוף ... כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים האלו, בתת המודע של האדם השומע. גם אם בסופו של דבר, הוא יבחר לפרש את הדברים, בצורה כלשהי, שהיא הפירוש שנדמה לאדם שהוא יותר מחויב ויותר נכון, משאר הפירושים. ונמצא אם כן, כי בעצם ניתן לשלוח מסר תת הכרתי לתת המודע של האדם, על ידי שימוש ...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
... שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע איך לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים? על מנת לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים, יש להבין את מנגנון הפחד שמאחורי ההתנסות. בפועל, פחד זה נובע מהצורך של אדם להימנע מהתחושות של חיסרון או אי נוחות. כל אחד רוצה להימנע מהרגשות ... אובדן. איך ניתן להסיר את הגבולות המנטליים ולגרום לאנשים לא לפחד? כדי להסיר את הפחד, השלב הראשון הוא לעזור לאדם להבין שהוא לא מפסיד שום דבר בעצם ההתנסות בדברים חדשים. במקום להגיד לו אם לא תעשה את זה, תפסיד, אפשר להציג לו את ... לא עושה הוא מחויב, כל שינוי יגרום לך לחשוש. שכנוע תת הכרתי - איך לגרום למישהו לא לפחד? הדבר המרכזי כאן הוא שכנוע תת הכרתי. כאשר אתה לא מנסה לשכנע את האדם בצורה ישירה, אלא מדבר איתו על נושאים אחרים שקשורים, כל שינוי מחשבתי יקרה בתת המודע שלו. לדוגמה, במקום להדגיש את היתרונות של הצעד שהוא מפחד לבצע, אפשר להכניס לתודעתו רעיון על ידי סיפור או שיחה על נושא שאינו קשור ישירות לצעד שהוא אמור לקחת. כך הוא יתחיל לחשוב שאולי כל מה שהוא חושש ממנו לא בהכרח נכון. האם אפשר להפוך את המחויב לאפשרי? כשהאדם אומר לעצמו זה מחויב לי או זה בלתי אפשרי, הדרך ... הרבה יותר קל לאדם להתנסות בדברים חדשים. איך לשכנע מישהו להתנסות בדברים חדשים? שכנוע תת הכרתי - איך זה עובד? מה עומד מאחורי הפחד לעשות דברים חדשים? איך לשנות את הדעה של מישהו על משהו? מה זה פחד מנסיונות חדשים? הסרת גבולות מחשבתיים - איך לעשות זאת? נניח שאתה רוצה לגרום למישהו מה לעשות, לא לפחד להתנסות בדברים חדשים איך אתה עושה את זה חוץ מלאיים עליו אם לא תנסה לעשות את זה אתה תחווה חוויה חדשה שאתה לא רוצה לחוות אותה, אוקי בהנחה שאתה לא רוצה ... עליו בקטע כזה מה השכל שבדבר איך אתה יכול לגרום למישהו לא לפחד להתנסות לעשות דברים חדשים כאילו אני מתכוון לומר מה עומד מאחורי הפחד לעשות דברים חדשים ואיך בעצם אתה יכול לגרום למישהו לא לפחד ולהפך אם יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לפחד לעשות דברים חדשים, לדוגמה נגיד בן אדם שנמצא במקום עבודה אתה רוצה לגרום לו לפחד לחפש מקום עבודה חדש. ש: אתה מעלה את החסרונות. אליעד: רגע שניה, יש מישהו במקום עבודה ואתה מפחד שהוא פתאום ילך לחפש עבודה אצל המתחרים איך אתה יכול להכניס לו למוח שהוא ... הבנתם את השאלה מה אתה הבנת את השאלה? ש: איך לגרום לבן אדם שהוא יפחד מדברים חדשים. אליעד: שהוא לא יפחד אמרתי. ש: לא משנה היה גם כן שהוא יפחד מדברים חדשים או לגרום לו לא לפחד. אליעד: יפה אז מה התשובה בקיצור או במילים אחרות מה המנגנון שעומד מאחורי הפחד או חוסר הפחד לנסות דברים חדשים. ש: חוסר רצון לחוות רגש מיני ורגש שהוא חיסרון לא משנה ... אדם את המוח שלו שהוא באמת לא יפחד מדברים, איך לגרום למישהו לא לפחד לנסות דברים חדשים או איך לגרום לו לפחד לעשות לנסות דברים יש מאחורי זה פרנציפ. כן מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לו שאם תעשה ככה אתה יכול להרוויח. אליעד: אבל הוא מפחד נכון אבל הוא עדיין מפחד, רגע ... אחדד את השאלה עוד יותר אתה אומר בא נגיד לו בצורה ישירה נגיד לו תקשיב נכון שאתה מפחד אבל יש לזה גם יתרונות, נכון? ש: לא זה שאתה מפחד מהדבר הזה שאתה רוצה לעשות. אליעד: נכון שאתה מפחד שיגרם לך נזק אבל זה יכול להביא לך ... בנגי נגיד שמישהו מפחד לעשות בנגי ואתה רוצה לשכנע אותו לעשות בנגי. אוקי עכשיו אתה אומר כזה דבר בא נגיד לו תראה נכון שיכול להיות שתמות אבל יכול להיות גם כן שחוויית הבנגי תיתן לך סיבה לחיות מרוב שתתרגש יכול להיות, נכון יפה ...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
... NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי איך אפשר ללמוד לשכנע בצורה יעילה יותר? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בניתוח טקסטים, תוך התמקדות בטכניקות לשכנוע באמצעות ניתוח NLP (עיבוד שפה טבעית). הוא מציע שיטות לזיהוי מניפולציות, זיהוי מסרים תת - כרתיים, ומדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו כדי לשפר את יכולת השכנוע. במהלך ההרצאה הוא מנתח דוגמאות שונות של טקסטים ומשפטים, כדי להדגים כיצד ניתן לנצל את ... יצירת מניפולציות תודעתיות. מהם אלמנטים שמרכיבים מניפולציה בטקסט? אליעד מציין כי מניפולציות בטקסט נבנות באמצעות שימוש במילים או ביטויים שמעוררים מסרים סמויים. לדוגמה, הוא מציין את השימוש במילים כמו איך כדי להניח שפעולה מסוימת אפשרית, וכך ... של הקורא או המאזין, דבר שמוביל אותו לחשוב שזה אפשרי או טבעי לעשות את מה שנאמר. במהלך ההסבר, הוא מציין את הדוגמה של המשפט: איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם?. המילה איך כאן משדרת מסר סמוי שאומר שלבצע את הפעולה הוא לא רק אפשרי, אלא מובן מאליו. המילים איך ו - לעשות יוצרות את התחושה שיש דרך מסוימת או פעולה ספציפית לביצוע, וזו בעצם מניפולציה תודעתית שמניחה שלבצע את המניפולציה הוא דבר הגיוני. כיצד מבנה המשפטים משפיע על שכנוע? אליעד מסביר כיצד ניתן לשחק עם המבנה של המשפטים כדי לגרום לאדם להאמין או להבין משהו בצורה שתשפיע עליו. למשל, הוא מראה כיצד השימוש במילים כמו איך או לגרום עשוי לשדר מסרים שונים: איך לגרום למישהו לעשות משהו יוצר את התחושה שיש לו שליטה במצב, בעוד איך לבצע משהו שונה בכך שהוא מבהיר שהפעולה היא בהכרח צפויה לקרות. בדיוק כאן, אליעד מסביר גם את ההבדל בין המילים לעשות, לגרום ו - ליצור, ומראה כיצד כל מילה מעבירה מסר שונה לגמרי מבחינת השפעתה על האדם שמקבל את הטקסט. הוא מציין שהשפעה של משפט תלויה לא רק בתוכן, אלא גם במילים ובבחירות התחביריות. כיצד אפקטיביות השכנוע משפיעה על התוצאה? בהמשך, אליעד מתמקד בהשפעת המילים אפקטיבי ו - קל על שכנוע. הוא מציין שכשאומרים שכנוע אפקטיבי, הכוונה היא לא רק להשיג את התוצאה הרצויה, אלא גם להשפיע בצורה משמעותית על הדרך בה השומע תופס את התהליך. לעומת זאת, אם תשתמש במילה קל, הדבר עשוי לגרום לאדם להרגיש שאין בו צורך להשקיע הרבה במאמץ, שכן השכנוע צפוי להיות פשוט וברור. אליעד מציין שהשימוש במילה יותר בהקשר של אפקטיביות או קלות עשוי לשדר תחושה של חוסר ביטחון, בכך שלא מדובר בשכנוע הטוב ביותר, אלא שכנוע שדורש עוד שיפור. הוא מבצע ניתוח מעמיק של איך כל מילה יכולה לשנות את המסר הסמוי שמעביר הטקסט. כיצד להשתמש בטכניקות שכנוע בצורה חכמה? בסיום ההרצאה, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקות שכנוע לא רק במילים פשוטות, אלא גם בהבנת מבנה הטקסט, צורת השאלות והשפעתן על תודעת הקורא. הוא מציין את החשיבות של לא להסתפק בשכנוע פשוט, אלא למצוא את הדרך הייחודית והאפקטיבית ביותר להשתמש בטכניקות לשכנוע כדי להשפיע בצורה עמוקה על האדם שמולך. מהם הכלים ל
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
... קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שהוא לא מתעניין בו? אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להתעניין במשהו, השאלה הראשונה שצריך לשאול את עצמנו היא מה הוא באמת רוצה?. כל אחד רוצה להרגיש טוב, אבל השאלה היא איזה סוג של טוב הוא מחפש. כדי לגרום לאדם ... להציג לו. אם הוא מחפש תחושה מסוימת, נוכל לשכנע אותו שהעניין שלנו יכול לספק לו את אותה תחושה. למשל, אם מישהו מתעניין בבלט ואתה רוצה לשוחח איתו על כדורגל, הדרך היא למצוא את הקשר בין הדברים, אולי דרך ... לו את התחושה שהוא מחפש? כאשר אנחנו מנסים לשכנע מישהו להתעניין במשהו, עלינו להתחבר לרצונות שלו. אם אתה יודע שהוא רוצה להרגיש טוב, אז הדרך היא למצוא את הקשר בין הרצון הזה לבין הנושא שאתה מציג. תראה ... לסייע לו להשיג את מה שהוא באמת רוצה. איך לשכנע את התת - מודע של מישהו? אם אנו רוצים לשכנע מישהו בדרכים סמויות, נוכל להשתמש במיומנות שנקראת תורת הסיפור. מהות תורת הסיפור היא לדעת איך לספר סיפור בצורה שמעבירה מסר תת - מודע מבלי שהשומע יבין שאנחנו מנסים לשדר לו מסר כלשהו. לדוגמה, אם אנחנו רוצים לשכנע מישהו במשהו, נוכל לשלב את המסר בתוך סיפור מעניין. כאשר אנחנו מספרים סיפור בצורה חכמה, אנחנו יכולים לשתול בתודעה של האדם את המסר בצורה שהיא לא מודעת לו, ובכך להשפיע עליו מבלי שהוא ישים לב. מהי תורת הסיפור ולמה היא יעילה? תורת הסיפור מתמקדת בהבנה של איך סיפור יכול לשמש ככלי להעברת מסרים. לדוגמה, בפסטיבלים של מספרי ... בסיפור, אך לא תמיד יודעים איך להעביר מסר סמוי דרך הסיפור. זהו כלי חזק מאוד, כי סיפור טוב יכול להפעיל את התת - מודע של השומע ולהעביר לו תחושות מסוימות, בלי שהוא ירגיש שאנחנו מנסים לשכנע אותו. לפי דוגמאות מההיסטוריה, כמו סיפורו של רבי נחמן, שהוא היה מתחיל לדבר על נושא כלשהו, ובשלב מסוים היה עובר לסיפור כדי להעביר מסר חשוב מבלי שאנשים ירגישו שהוא מנסה לשדר להם משהו. כאשר אנחנו מספרים סיפור, אנחנו יכולים לשתול מסרים בצורה חינמית, ככה שבלי שהשומע יהיה מודע לכך, הוא סופג את המסר. איך לשפר את יכולת הסיפור שלך? כדי לשפר את היכולת שלך לספר סיפורים ולהעביר מסרים בצורה ... שמסוגל להעביר מסרים מבלי שיבחינו בזה. איך להשפיע על מישהו בצורה סמויה? כדי להשפיע על מישהו בצורה סמויה, עליך להבין את המהות של הרצונות שלו. ברגע שאתה יודע מה הוא באמת רוצה, תוכל ליצור קשר בין רצונותיו לבין מה שאתה רוצה שהוא יתעניין בו או יעשה. הדרך ... אותו עם סיפור שיעביר את המסר בצורה טבעית. איך לגרום למישהו להתעניין? תורת הסיפור השפעה על תת המודע שכנוע סמוי סיפור להעברת
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
... להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד? איך להצליח ולהשפיע על התת מודע שלנו? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בשאלה כיצד ניתן להצליח ולשלוט על התת מודע, וכיצד ניתן להתמודד עם השפעות חיצוניות כמו גלגולים קודמים, מסרים תת - הכרתיים, מסרים תת - סיפיים והשפעות סביבתיות שונות. אליעד פותח את הנושא בשאלת יסוד: האם וכיצד ניתן להשפיע על התת מודע שלנו או של אחרים, ומציב אתגר משמעותי לשאלה האם ההתנהגות שלנו באמת נשלטת על ידי גורמים פנימיים וחיצוניים או שאולי הכל נמצא בשליטתנו המלאה. האם ... זו כדי להראות כיצד אנחנו מאמצים אמונות בגלל סיפורים שאנחנו נחשפים אליהם ולא בגלל הוכחה ודאית. מה ההבדל בין אמונה להשפעה ממשית של התת מודע? אליעד כהן מדגיש כי הרבה מהדברים שנתפסים בעינינו כהשפעה ממשית, כמו גלגולים קודמים או תת מודע, הם לעיתים קרובות רק אמונות שמקורן בהרגלים או בחינוך שקיבלנו. הוא מביא דוגמה הומוריסטית של הזבובים מאפריקה, שלכאורה משפיעים עלינו מבלי שאנו ... הוא מדגים כיצד אמונה חסרת בסיס עשויה להפוך למקור להשפעה ממשית בעינינו רק כי אנחנו מאמינים בקיומה. איך ניתן להתמודד עם השפעות חיצוניות ותת הכרתיות? לשאלה כיצד ניתן להתמודד עם כוחות אלו, אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה ביותר: בדיקת האמת. הוא מדגיש כי במקום להסתבך בשאלות מה משפיע עלינו ואיך להתמודד עם זה, הדרך הישירה והפשוטה היא לבדוק באופן ממשי האם הבעיה בכלל קיימת. כדוגמה, הוא מתאר אדם שמגיע לרופא ומתלונן על כאב ביד, אך כאשר הרופא מציע לבדוק, המטופל ... לחפש פתרונות לבעיות שאולי כלל אינן קיימות. מהי הנוסחה להצלחה ולשינוי הרגלים? לפי אליעד, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הרגלים והשפעות תת מודעות היא פשוט לעשות את המקסימום האפשרי בכל רגע נתון. הוא מחדד את הנקודה הזו על ידי כך שאם אדם משוכנע שעשה את כל שביכולתו, הוא לעולם לא יחוש אכזבה. לעומת זאת, כל עוד האדם יודע בלבו שיכל לעשות אפילו עוד צעד קטן נוסף, הוא לעולם לא יהיה שבע רצון. ... עצמך אם יש עוד משהו, אפילו קטן מאוד, שתוכל לעשות כדי להתקדם לקראת המטרה. אם התשובה חיובית, עליך לעשות זאת מיד. זו הדרך לשבור הרגלים ולהשפיע באופן חיובי על התת מודע שלך. האם מסרים תת - סיפיים עובדים באמת? אליעד מתייחס לשאלה האם מסרים תת - סיפיים יכולים באמת להשפיע על התת מודע שלנו, כמו תוכנת MindMaster שמשדרת מסרים חזותיים במהירות שהעין לא קולטת במודע. הוא מסביר שהשפעתם של מסרים אלו תלויה מאוד ברמת המודעות של האדם ... אינו מודע אליו כלל. לכן, הדרך היעילה ביותר לשינוי היא דווקא הגברת המודעות ולא הסתמכות על השפעות תת - סיפיות. מהי המשמעות של שליטה בתת מודע ובחיים שלנו? לבסוף, אליעד מסכם כי כדי להצליח באמת, אין צורך לדעת האם קיימים כוחות חיצוניים או לא. מה שחשוב הוא האם עשית את כל שביכולתך ברגע ... האם יש או אין השפעות חיצוניות, אלא במאמץ האישי שלך ברגע הנוכחי. איך להצליח לשנות הרגלים? האם גלגולים קודמים משפיעים עלינו? איך לשלוט בתת מודע? האם מסרים תת - סיפיים עובדים? איך להתמודד עם השפעות סביבתיות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לזהות מסרים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לזהות מסרים, איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי קשב וריכוז, קואצ'ינג אישי בנושאי לזהות מסרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 7.2500 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 15:43:25 - wesi1