אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתווכח על המחיר ✔לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא רק על המחיר? ואסביר גם האם באמת וכמה המחיר באמת חשוב ללקוח? והאם יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד.

אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי.

אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה?

אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו.

ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו לקנות בית במחיר הזול ביותר ושאין שום דבר אחר שחשוב לו, חוץ מכך שהבית יהיה כמה שיותר זול.

עכשיו ננסה להבין את העניין הבא. לכאורה, למה אותו אדם שאומר שהכי חשוב לו זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול, למה שהוא לא ירכוש בית צעצוע שעשוי מלגו? למה שהוא לא ירכוש בית שעשוי מקרטון? הרי הכי חשוב לו שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? זה הרי מה שהוא אמר? בנוסף למה שאותו לקוח לא ידמיין בחינם שיש לו בית. כי לדמיין זה בחינם. ולמה אותו לקוח לא מסתפק בבית דמיוני, שלרכוש אותו עולה רק המחיר של הדמיון?

תשובה: כי שום לקוח אף פעם לא באמת רוצה רק את המחיר הכי זול בלבד. ללקוח כן תמיד חשובה גם האיכות של המוצר. כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה חשובה האיכות של המוצר בשום דרך, אז הוא כנראה היה מסתפק במוצר דמיוני באיכות הכי גרועה שיש. אבל הלקוח כן רוצה שהמוצר שהוא רוכש יהיה באיכות מסוימת.

ולכאורה זה אומר, שללקוח כן חשובה גם האיכות ואין לקוח שבאמת חשוב לו רק המחיר. אבל האם זאת האמת?

אז ברמת העיקרון, יש כאן כמה דברים שצריכים לחדד. 1 - במאה אחוז מהמקרים ללקוח חשובה גם האיכות של המוצר. ובהכרח שהלקוח לא מוכן להסתפק במוצר דמיוני ולא ממשי בעלות של חינם. אלא הלקוח תמיד כן רוצה שהמוצר יהיה באיכות מינימאלית מסוימת. 2 - עדיין יכול להיות, שלקוח שכן חשובה לו האיכות, וכן מבין את האיכות של המוצר שלך, וכן רוצה את האיכות של המוצר שלך, וכן יכול לרכוש את המוצר שלך, עדיין לא ירכוש את המוצר שלך, בגלל שאתה לא הכי זול. ואיך זה יכול להיות?

אז צריכים לעשות הפרדה בין זה שהלקוח לעולם לא ירצה לרכוש את המוצר הכי זול, באיכות הכי נמוכה שיש, דהיינו, מוצר דמיוני בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש.

דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה איכות או באיכות גבוהה יותר מהאיכות של המוצר שלך, אבל לרכוש את אותו המוצר במחיר יותר זול. כי יתכן שהלקוח לא ירצה לרכוש מוצר באיכות פחות נמוכה מהמוצר שלך, אבל עדיין ירצה לרכוש את האיכות של המוצר שלך ולא פחות, במחיר הכי זול שיש.

וזה בעצם אומר, שאם המצב הוא, שאת האיכות של המוצר שלך, לא ניתן לרכוש במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה צריכים להסביר ללקוח, שאכן המוצר שלך באיכות שלך, הוא במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאין שום אפשרות שהוא ירכוש מוצר באיכות זהה, במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך.

במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, זהה במאה אחוז בכל ההיבטים, כולל אלו שאינם מדידים, כגון איכות השירות / חווית הלקוח וכיו"ב, אם הלקוח יכול לרכוש מוצר כזה ביותר זול מהמתחרים שלך, הרי שבמקרה כזה, תצטרך לנסות להתמקד בפתרון של בידול, להסביר במה אתה שונה מהמתחרים שלך, כדי לחזור שוב ללוגיקה שאומרת, שאתה הכי זול, ביחס לאיכות שלך.

אבל אם אתה יודע שהאמת היא, שאת האיכות שאתה מוכר, באמת שלא ניתן לרכוש במקום אחר במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך הוא הכי זול, ביחס לתועלות שיש בו. ושאין ללקוח שום אפשרות כלשהי לרכוש את אותו המוצר במקום אחר במחיר יותר זול.

ואוסיף עוד ואומר, שישנם מוצרים כל כך טובים, שלא רק שאין אפשרות לרכוש אותם יותר בזול, אלא גם שאין אפשרות לרכוש אותם יותר ביוקר. דהיינו, לפעמים מישהו מספק מוצר באיכות כל כך טובה, שגם אם תשלם את כל הון דעלמא (כל הכסף שבעולם), עדיין לא תוכל להשיג בשום מקום, כזאת איכות, גם לא במחיר גבוה יותר

לסיכום: אם הלקוח אומר שהכי חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה מסתפק במוצר דמיוני בחינם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס לאיכות שלו. דהיינו, שאין שום אפשרות ללקוח להשיג מוצר באיכות זהה או גבוהה יותר, במחיר זול יותר. ובמילים אחרות, אנחנו שוב מנתבים את השיחה לדבר על האיכות ולא על המחיר.

ואם התמזל מזלך, אז גם אתה תוכל לומר ללקוח "לא רק שלא תוכל לרכוש מוצר באיכות כזאת, במחיר יותר נמוך, אלא שגם בשום מחיר שבעולם, גם לא במחיר יותר גבוה, לא תוכל לרכוש מוצר יותר טוב מהמוצר הזה".
איכות של מוצר מחיר גבוה מחיר יקר לקוחות חשוב ללקוח מאה אחוז הלקוח מתנגד למחיר הסבר מהות לקוח מתנגד למחיר לקוח שחשוב לו אומר יקר לי איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איכות איכות של מוצר אימון אימון מכירות אימונים דמיון דמיונות הכי זול הכי זול לאיכות הזאת הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר המוצר הכי זול המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר הכי זול המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנגדות מחיר קשה זה יקר לי חשיבות חשיבות האיכות חשיבות האיכות עבור הלקוח חשיבות המחיר הזול חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות מחיר טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח לדבר להתאמן להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוח שאכפת לו רק מהמחיר לקוח שחשוב לו לקוח שחשוב לו רק המחיר לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לקוח שרוצה הכי זול לקוח שרוצה הכי זול שיש לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר לקוח שרק המחיר חשוב לו לקוחות מוצר מוצר דמיוני מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר או ערך מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מחיר של מוצרים מטופל מטופלים מטפל מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר עלות עלות של מוצר ערך או מחיר קושי קשה למכור מוצר יקר קשיים רוצה לדבר רצון
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
... הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר , לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך ... יעדיף לשלוח את הקונה למקום אחר אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר? או אומר שהמחיר הוא הגורם ... הזה או מוצר אחר זה כמה זה עולה, כמו שאתה הצעת לנו תגיד כמה זה אצלך אבל לשאול כמה זה אצלך זה כמו להגיד אתה יודע אם אצלך זה יותר יקר אני אלך לשני זה כמו להגיד אני בכלל לא מכיר בערך של ... הרבה מעוד סיבות ללמה תרצה שהוא יעריך את המוצר שמהרבה מאוד סיבות, הרבה מאוד סיבות אז אם הוא מראש אומר לך אתה יודע אבל למה זה כל כך יקר אצל השני זה ככה וככה זה כמו, זה משפט מפגר זה כמו ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... על עניין היהלומים נראה, כי לא כל אחד בעולם מבין ביהלומים. ורוב בני העולם, לא יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר . וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, ... של היהלום. וכדי להעריך את השווי האמיתי של היהלום, לשם כך צריך ללכת למומחים מיוחדים, שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך ... היכולת לקנות את היהלום. כי רוב העולם, לא יכולים להרשות לעצמם לקנות יהלומים, ואין ביכולתם לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים ככ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום ככ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של ... אומרים שהיהלום הזה הוא כלל לא יהלום, ושהוא סתם חתיכת זכוכית מכוערת. אבל אלו שראויים ליהנות מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיוב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... עדיף לחיות כמו הומלס, שאין לו שום דבר לאבד? אכן, להומלס אין את אותה דאגה לאובדן דבר יקר ערך, כי מלכתחילה אין לו מה להפסיד. אך החוויה הכללית שלו עשויה להיות של חיסרון - לפחות במבט חיצוני, ויכול להיות שזה לא באמת פותר את הבעיה ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
... לבצע פעולות, עדיף להקדיש יותר זמן לחשיבה ולהבנה. יש אנשים שמעדיפים לפעול באופן מיידי, אך בכך הם מבזבזים זמן יקר על פעולות לא נחוצות. אם משקיעים זמן במחשבה ובניתוח המצב, ניתן לחסוך זמן רב בעבודה, וגם בפרויקטים עתידיים יהיה ...
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
... להיות מאושרים, אבל בפועל הם מפחדים, חוששים או לא מוכנים לוותר על דברים מסוימים עבור האושר. למשל, אם אדם יקבל הצעה להיות מאושר לחלוטין אך בתנאי שיהיה חולה או יפסיד משהו יקר לליבו, והוא לא מסכים, הרי שבאמת יש לו משהו חשוב יותר מהאושר. אדם שבאמת רוצה להיות מאושר מוכן להקריב ...
פרפקציוניזם טוב או רע?
פרפקציוניזם טוב או רע?
... כל מאמציו בשלמות כדי להשיג אושר מושלם. אליעד מוסיף דוגמה שאדם צריך להיות מאושר 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, כולל בזמן השינה, משום שיש אנשים שבמשך היום רגועים, אך בלילה סובלים מסיוטים. הוא מציין כי אין מחיר גבוה מדי להשגת האושר. אם אדם אינו מאושר, אין באמת טעם לשום דבר אחר בחיים. ...
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
... מהעשייה. האם אנחנו פועלים כדי למלא רצון או כדי להפסיק לרצות? הדברים שהאדם עושה בדרך כלל נועדו למלא רצון פנימי, אך פעמים רבות הוא עושה אותם גם כדי להפסיק לרצות. לדוגמה, אדם שעובד קשה כדי לרכוש פריטים יקרים או לעשות כסף, לא עושה זאת מתוך רצון לעשייה עצמה, אלא כדי למלא רצון או להימנע מריקנות. אם אדם היה יכול להפסיק לרצות ולחיות בצורה של ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... 50 שקל הוא האושר שאליו הוא יכול להגיע, והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם ...
אומץ, גבורה, פחדים, אושר, ייאוש, התמדה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון - ליקוטי מוהרן חא רמט (ברסלב)
אומץ, גבורה, פחדים, אושר, ייאוש, התמדה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון - ליקוטי מוהרן חא רמט (ברסלב)
... ירגיש קשיים רבים. ככל שהאדם מתעקש יותר ורוצה למרות המניעות, כך הוא מגלה שיש אפשרות אמיתית להשיג את מטרתו. לפי רבי נחמן, ככל שמשהו קשה יותר להשגה, הוא גם יקר יותר, והמאמץ להתגבר על המניעות הוא חלק מהותי בהשגת המטרה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתווכח על המחיר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתווכח על המחיר, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושאי להתווכח על המחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:31:44 - wesi1